• B1OO
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-01 16:41
poing schreef op zondag 25 januari 2026 @ 14:17:
[...]

iPhone AI heeft de nummerplaten onleesbaar gemaakt met een enkele swipe, dat was het doel. Snel en efficient.
AI heeft wel meer aan je foto's gesleuteld:
- Dubbele deurklink achter
- Geen strakke lijnen van de grondverlichting
- Net of je deuken in je auto hebt

Ben wel benieuwd naar je echte foto's :D

• ronnie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:30
Zijn er mensen die hun zomer/winterset zelf wisselen? Ik zie in de manual zo niks staan over hoe om te gaan met de luchtvering achter, iemand een idee of hier nog iets voor geschakeld moet worden of een procedure gevolgd? Zijn er nog tips voor een goede krik? Zou dit iets zijn icm een speciaal rubber blok voor het BMW krikpunt? https://www.bol.com/nl/nl...t_Middle.4.ProductPageUrl

Ik zie ook geen mogelijkheid om voor de beveiliging blokken te plaatsen, nou ga ik natuurlijk niet onder de auto liggen maar je wilt natuurlijk ook geen beschadigingen als de krik het begeeft. Of weet iemand een goede krik met een soort lockfunctie als beveiliging? Of toch maar naar de bandenboer? 😊

[ Voor 20% gewijzigd door ronnie88 op 26-01-2026 00:38 ]

• The DeZ
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 07:19
ronnie88 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 00:29:
Zijn er mensen die hun zomer/winterset zelf wisselen? Ik zie in de manual zo niks staan over hoe om te gaan met de luchtvering achter, iemand een idee of hier nog iets voor geschakeld moet worden of een procedure gevolgd? Zijn er nog tips voor een goede krik? Zou dit iets zijn icm een speciaal rubber blok voor het BMW krikpunt?
Ik heb zelf de i5 Touring en heb laatst de wielen verwisseld. Een rubber of houten blok is wel handig om te gebruiken voor bij het krikpunt. Ook de Touring heeft i5 luchtvering achter maar dit heeft geen problemen opgeleverd. De lage bodemvrijheid is wél iets om rekening mee te houden. Mijn krik kan net laag genoeg icm met het blokje om onder het krikpunt te komen, soms was het zelfs even wringen. Dus hou daar rekening mee.

Verder zorgen voor een goede momentsleutel en vooral niet vergeten om de speciale dop van de slotbouten te verwijderen van het laatste wiel vóór dat je gaat rijden.... Scheelt een hoop gedoe achteraf :+
Pagina: 1 ... 128 129 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.