Als je in de auto zit, dus samen met de 'vorige ' eigenaar, ga je gewoon naar gebruikers. Daar zie je als eerste de hoofdgebruiker staan. Die dus verwijderen en klaar.
Een korte zoektoch op internet "hoofdgebruiker verwijderen bmw i4" geeft als resultaat:Timmy269 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 07:57:
[...]
kan de hoofdgebruiker gewoon verwijderd worden via het menu in de auto bij systeem instellingen, reset vehicule data, nog eens reset vehicule data? Hoe kan ik zien dat deze verwijderd is?
Ik heb de "My BMW" app gedownload en ben al gerigistreerd, klaar om de auto toe te voegen als ik hem in mijn bezit heb.
bron: https://www.bmw.be/be/s/a...ssen-2yf3T?language=nl_BEOm alle hoofdgebruikers en medegebruikers van het voertuig in uw BMW en in de My BMW App te wissen, reset u het naar de fabrieksinstellingen: Menu apps > "Voertuig" > "Systeeminstellingen" > "Voertuiggegevens resetten" > "Resetten". De hoofdgebruiker en alle betrokken medegebruikers worden per e-mail op de hoogte gebracht van het verwijderen van de BMW ID in het voertuig.
Soms kan het zo makkelijk zijn..
*sowieso
Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.