Scientific schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:24:
[...]
Ik snap al niet dat mensen een i4 M50 willen aanschaffen. En dure gadgets als elektrische stoelen, HUD, “professional pakketten” hoef ik allemaal niet. Voegt wat mij betreft weinig toe, kost een half fortuin, resulteert in hoger verbruik en voegt niets toe aan aan het rijplezier. En ik hou niet van uiterlijk vertoon.
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren…
Dat kan ik je wel vertellen waarom mensen een M50 willen aanschaffen. De m50 rijdt echt fijner als een e40 of e35. Dat zoekerige weggedrag heeft de M50 niet en de power is gewoon verslavend.
Tja, waarom zou je een M3 aanschaffen als er ook een 318 is? Gewoon omdat de financiën het toelaten??
En het rijgenot wordt echt wel fijner van wat extra's. bijvoorbeeld een verwarmd stuur en verwarmde stoelen, hoef je niet te pakken, maar als ik van de winter in mijn voorverwarmde auto stap en de stoel en het stuur hebben al een aangename temperatuur dan denk ik niet van "waren die nog maar lekker ijskoud, dan was het rijden een stuk fijner geweest".
Ik hou ook niet van uiterlijk vertoon, vandaar dat bijna al mijn type aanduidingen verwijderd zijn op een zwart M50 logo op de achterkant, die ziet er zo subtiel uit dat het bijna niet te zien is.
zoveel mensen zoveel voorkeuren, maakt ook dat er straks voor ieder wat keuze is op de tweedehands markt.