Al een tijdje aan het meelezen hier (en op het Polestar 2 en ID7 forum) omdat het nu weer tijd is om een nieuwe auto te e-bestellen (van het werk 😁😎)
Het gaat over een auto in België.
Ik heb jammer genoeg een testrit gedaan in de i4 en die overklast de ID7 (ik wilde de ID7 echt leuk vinden, hij paste zo goed al full-option in het budget) en de Polestar 2 (echt een klasse lager dan de i4 en ID7, ik had er meer van verwacht) zoveel dat ik nu echt de i4 wil, ook al moet die dan vrij kaal uitgerust worden (first world problems, I know)
Dit is de enige auto in het budget die pijn (een beetje) verzacht (ik ga mijn diesel zo hard missen, ik heb nu een Skoda Superb en die doet makkelijk 1200km op 1 tank diesel)
Nu had ik het volgende op het ook: eDrive40, Cap York green, Terracota rode zetels. Met als opties:
- Elektrische zetels (handig als je de auto met 3 personen gebruikt)
- ACC
- Verwarmd stuur
- Keyless entry
Nu vind ik erg moeilijk foto's van het rode interieur zonder de zwarte hemel (alle persauto's en alle auto's bij de dealer hebben een M-pack en zwarte hemel). Heeft iemand daar een foto van. (liefst met het nieuwe, 2-spaaks, stuur)
Zijn de stoelen in de M-sport gelijk aan die van de gewone?
Start de auto steeds in het 'normale' rijprofiel of onthoudt hij het laatste profiel?
Ik gebruik altijd Google Maps (Android auto), geeft de auto de accu capaciteit door aan Google Maps zodat ie laadstops kan inplannen?
En als laatste: De koffer openen met je voet, kan dat met enkel comfort acces?
Alvast bedankt.