Zelfs met 3 wielen is Mercedes goed hierpietr schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:59:
Vooraf werd Silverstone bestempeld als een Mer circuit. Plus Mer bracht veel updates mee. Valt al met al niet tegen voor Red Bull dus.
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zelfs met 3 wielen is Mercedes goed hierpietr schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:59:
Vooraf werd Silverstone bestempeld als een Mer circuit. Plus Mer bracht veel updates mee. Valt al met al niet tegen voor Red Bull dus.
...
...
[ Voor 25% gewijzigd door Exocet op 16-07-2021 20:00 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"When you grow up your heart dies"
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lijkt me niet waarschijnlijk als Russell in die wagen zit. Bottas gaat met pensioen of terug naar karts rijden.PatrickC schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:00:
[...]
En volgend jaar gewoon weer in de Mercedes ‘vechten’ om de wereldtitel met Lewis.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 16-07-2021 20:02 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De motor echt aangezetcomputerjunky schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:02:
Toch benieuwd wat ze oneens gedaan hebben om even 7 tiende te vinden. Ik zeg meteen de brug van de fia op
Wellicht dat hij probeerde iets meer banden over te houden voor sector 3?Exocet schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:02:
Slecht van Max, gele s2
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Motorstandje kamikaze.computerjunky schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:02:
Toch benieuwd wat ze oneens gedaan hebben om even 7 tiende te vinden. Ik zeg meteen de brug van de fia op
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Mijn boefje is liev!
Je moet ook nooit conclusies trekken uit vrije trainingen.MikeyMan schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:03:
Godver wel een tegenvaller dit zeg... Zeker na fp1.
Zit hier keihard te lachenpoor Leno schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:03:
Ik kan wel een paar dingen bedenken die ik bij Hamilton "get in there" wil brengen
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
I have no special talent. I am only passionately curious.
Eens, als Russell net zo fake wordt als Hamilton gaat dat likeable er inderdaad wel snel vanaf. Hamilton en Wolff, enige moment dat ze eerlijk zijn over hun weekend, is na het weekend.
En al helemaal niet bij Mercedes.miicker schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:03:
Je moet ook nooit conclusies trekken uit vrije trainingen.
Dit was een kwalificatie hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja hoeveel sneuheid moeten we nog geloven van Mercedes. Doe gewoon eens normaal.sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:04:
Als Max morgen een goede start heeft dan kan het zomaar weer anders zijn. De Mercedes vreet banden...
Mijn boefje is liev!
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
I served in a company of heroes.
Al dat gezwam dat FP niks was, en hoe Mercedes 0,7 terug vond. Je snapt me wel
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Een tow. Voor Max.psy schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:05:
Maar
Als we dit geen pole mogen noemen hoe noemen we het dan ? 😎
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
pre-sprint-pole of zoiets?psy schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:05:
Maar
Als we dit geen pole mogen noemen hoe noemen we het dan ? 😎
Als ik Max mag geloven de Red Bull ooksjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:04:
Als Max morgen een goede start heeft dan kan het zomaar weer anders zijn. De Mercedes vreet banden...
Idiocracy: it is real!
Silverstone vreet banden. Altijd al zo geweest.
Lekker Ventje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:06:
Leuk al die titels van Hamilton maar met elke keer dat fake gedoe blijft Senna boven Hamilton staan.
Senna staat al een hele tijd niet meerLekker Ventje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:06:
Leuk al die titels van Hamilton maar met elke keer dat fake gedoe blijft Senna boven Hamilton staan.
Oh zo.ricardo246 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:05:
[...]
Al dat gezwam dat FP niks was, en hoe Mercedes 0,7 terug vond. Je snapt me wel
Nee, dat gebeurt alleen met een Red Bull. *knip*computerjunky schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:02:
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 20:15 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Het is dat hij er niet meer woond maar 'thuis' in Limburg is het goed afkoelen momenteel.Hupske schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:05:
Max staat nog op standje ontploffen.
PSN: xMaurice93
BS, you can do betterDaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:07:
[...]
Oh zo.![]()
Sorry, ik zit er ook niet erg diep in met dit andere formaat. Het gooit me helemaal af van mijn routine.
Ongeveer elke kampioen, dat gejankLekker Ventje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:06:
Nee, parc fermé is ingegaan met de kwalificatie en is nog steeds geldig. Dus FP2 morgen gaat eigenlijk helemaal nergens over, want er mag niet veel aangepast worden.sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:07:
Parc fermé is nu toch opgeheven dus ze kunnen weer lekker aan de wagen van Max knutselen voor FP2 en de sprintrace.
Zou dan niet echt logisch zijn om dat deze race te gebruiken. Dit bepaalt namelijk nog niet de pole voor de race.Wok schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:07:
[...]
Nee, dat gebeurt alleen met een Red Bull. Mercedes zit zo vuistdiep in de reedt van Todt, dat ik de beschuldiging wel aandurf dat Mercedes gewoon weer met party mode heeft gereden en de FIA even de andere kant op kijkt
Mercedes heeft een hele trits aan updates gedaan? Gemist?Wok schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:07:
[...]
Nee, dat gebeurt alleen met een Red Bull. Mercedes zit zo vuistdiep in de reedt van Todt, dat ik de beschuldiging wel aandurf dat Mercedes gewoon weer met party mode heeft gereden en de FIA even de andere kant op kijkt
Dat lijkt mij ook haast de beste keuze als je voluit wil racen 17 rondes. De soft gaat dat niet redden lijkt mij.sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:08:
Als ik Max zo hoor wordt het morgen de sprintrace op mediums.
Tijdens FP2 is het parc weer open las ik. Bij aanvang van de sprint race weer dicht.Transportman schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:08:
[...]
Nee, parc fermé is ingegaan met de kwalificatie en is nog steeds geldig. Dus FP2 morgen gaat eigenlijk helemaal nergens over, want er mag niet veel aangepast worden.
Juist niet. Hij had een tow van Bottas.Mektheb schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:08:
Ben benieuwd, fijn voor Hamilton en fijn voor de Fans daar.
Maar Hamilton ligt nu iets voor, maar hij had het niet perfect het rondje neergezet.
Dus het gat is iets groter dan wat we nu zien.
En de onderstuurd van Max helpt natuurlijk niet mee, ben benieuwd 🤨
You must be new hereMaurice079 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:08:
Nou Hamilton staat weer eens op pole en het is weer beregezellig in het topic hoor. Tot morgen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq