8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
De nr 1 van de sprint krijgt 3 punten, de nummer 2 krijgt 2 punten en de nummer 3 krijgt 1 punt.Roshnak schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:40:
Krijgt degene met de snelste ronde in de sprintrace ook nog een extra punt ? Of is dat alleen in de hoofdrace ?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
"When you grow up your heart dies"
Snelste ronde in sprintrace is geen punt.Roshnak schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:40:
Krijgt degene met de snelste ronde in de sprintrace ook nog een extra punt ? Of is dat alleen in de hoofdrace ?
Dus toch...Vos schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:40:
Wow Hamilton.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:07
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wolff in schaapsklerendcell schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:41:
Sir Hamilton wat een god. Met zo’n brakke auto 1ste in Q2.
Mijn boefje is liev!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Brakke autodcell schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:41:
Sir Hamilton wat een god. Met zo’n brakke auto 1ste in Q2.

HAM met een tow van BOT, VER koude banden. Laten ze VER maar een tow krijgen in Q3. Kijken of VER dan ook sneller gaat.
Mooi voor RUS. LAT op P18.
Verwijderd
Heeft me sowieso nog nooit enige moeite gekost.D-Ed schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:42:
Russel! Fantastisch!
En een hekel aan HAM hebben is nóg makkelijke geworden
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik probeer er nog iets van te makenZorro schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:44:
[...]
Heeft me sowieso nog nooit enige moeite gekost.
Want? De Q is nog niet voorbij hoor?Lekker Ventje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:44:
Sneue types daar bij Mercedes. Niet tegen je verlies kunnen en acteren. Niet serieus te nemen daar.
1:26.023computerjunky schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:44:
Feck vergeet weer de Q2 p1 tijd te noteren voor vergelijking met Q3 heeft iemand hem nog?
1.26.023computerjunky schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:44:
Feck vergeet weer de Q2 p1 tijd te noteren voor vergelijking met Q3 heeft iemand hem nog?
Tsja.. nu ben je nog voor Russel en is ie leuk en gunnen we t m... Wacht maar tot ie straks naast Hamilton in een Merc rijdt en ook alles wint plots.. dan ga je m ook haten (ik wel iig, want die 'quality' heeft ie imo wel al in zich zeg maarD-Ed schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:42:
Russel! Fantastisch!
En een hekel aan HAM hebben is nóg makkelijke geworden
Ik denk ook niet dat Max en RB dat geklaag van HAM (7 tenths) serieus nemen…Lekker Ventje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:44:
Sneue types daar bij Mercedes. Niet tegen je verlies kunnen en acteren. Niet serieus te nemen daar.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Klopt, maar in P1 deden ze net of ze niet snapten waarom ze 0,7 seconden langzamer waren en Toto zwetst dat ze de kwalificatie laten schieten en zich op de race richten.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat heeft ondertussen wel iets clownesk inderdaad. Beetje sneu.Lekker Ventje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:46:
[...]
Klopt, maar in P1 deden ze net of ze niet snapten waarom ze 0,7 seconden langzamer waren en Toto zwetst dat ze de kwalificatie laten schieten en zich op de race richten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:07
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het gaat spannend worden en 1 voordeel voor Max. Hij heeft nog een extra set softs over.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max zat wel te mopperen op zijn banden, maar zijn S2 tijd scheelde nauwelijks iets met Hamilton. Hij verloor het eigenlijk allemaal al in S1. We gaan het nu zien.miicker schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:47:
Met dit verschil lijkt me een P1 voor Max lastig, maar wie weet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo zeiden Robert en Jack ook: “Hij klinkt oprecht, dat hij schrikt van de 7/10.”PatrickC schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:46:
[...]
Ik denk ook niet dat Max en RB dat geklaag van HAM (7 tenths) serieus nemen…
Totaal niet, we kennen het spelletje van Mercedes’ zogenaamde bescheidenheid nu toch wel.
Dan vind ik Russell ten minste nog een flink stuk meer likeable dan Hamilton.poor Leno schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:45:
[...]
Tsja.. nu ben je nog voor Russel en is ie leuk en gunnen we t m... Wacht maar tot ie straks naast Hamilton in een Merc rijdt en ook alles wint plots.. dan ga je m ook haten (ik wel iig, want die 'quality' heeft ie imo wel al in zich zeg maar)
Niks aan de hand hiercomputerjunky schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:48:
Nooooo hele stream klapt er uit.
En max wint zondag
Lol, ik heb niet zo snel hekel aan mensen/sporters. Als ze maar enigszins oprecht zijn en gewoon duidelijk aangeven waar ze denken te staan zonder die rare spelletjes… Letterlijk ALLES is fake bij Mercedes in hun communicatie..poor Leno schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:45:
[...]
Tsja.. nu ben je nog voor Russel en is ie leuk en gunnen we t m... Wacht maar tot ie straks naast Hamilton in een Merc rijdt en ook alles wint plots.. dan ga je m ook haten (ik wel iig, want die 'quality' heeft ie imo wel al in zich zeg maar)
En de sprintrace dan?d-vine schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:49:
En uiteindelijk pakt Hamilton pole voor de sprint.
En max wint zondag
"Hoe kan dat nou? Dit hadden we écht niet verwacht!" Mercedes is het irritante stuudje uit de klas die heel de dag bevestigende vragen aan leraren stelt, vervolgens bij een proefwerk beweert niet te hebben gestudeerd en "op van de zenuwen is", na afloop claimt het verprutst te hebben en dan later "heel verrassend" een 10 te hebben gehaald.psy schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:48:
[...]
Dat heeft ondertussen wel iets clownesk inderdaad. Beetje sneu.

Max blijft achter HAM
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Max kreeg de achterbandjes niet op temperatuur. Hopelijk geen last van in Q3.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:49:
[...]
Max zat wel te mopperen op zijn banden, maar zijn S2 tijd scheelde nauwelijks iets met Hamilton. Hij verloor het eigenlijk allemaal al in S1. We gaan het nu zien.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nog welTransportman schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:49:
[...]
Dan vind ik Russell ten minste nog een flink stuk meer likeable dan Hamilton.
Het target? 1.25 kwali-tijd VER?Jasphur schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:51:
Wat is dat Accelerate 25?
[ Voor 5% gewijzigd door U123456 op 16-07-2021 19:55 ]
https://www.mercedesamgf1...sity-inclusion-programme/Jasphur schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:51:
Wat is dat Accelerate 25?
Offtopic: Ik was ooit ook soort van dat jongetje... Weliswaar zat ik toen op het VMBO terwijl ik uiteindelijk gewoon een master gedaan hebtBart-Willem schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:50:
[...]
"Hoe kan dat nou? Dit hadden we écht niet verwacht!" Mercedes is het irritante stuudje uit de klas die heel de dag bevestigende vragen aan leraren stelt, vervolgens bij een proefwerk beweert niet te hebben gestudeerd en "op van de zenuwen is", na afloop claimt het verprutst te hebben en dan later "heel verrassend" een 10 te hebben gehaald.En dan gek vinden dat niemand je moet en niemand je het gunt.
Verwijderd
Haha idd, persoonlijk geen Britse top rijders meer, dat overdreven Great Britain komt mij mijn neus wel uit.
PSN: xMaurice93
"When you grow up your heart dies"
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Verder is de live timing compleet onbetrouwbaar en kapot...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
...
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De baan is aan het afkoelenmiicker schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:56:
Hamilton wel ongeveer 1 tiende langzamer dan zijn snelste in Q2
Ja dit is echt schandalig. Valt niks van te volgen zo.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:55:
De banden waren weg in S3.
Verder is de live timing compleet onbetrouwbaar en kapot...
Zolang je het nog niet in je gezichtsveld ziet kloppen maak je je nog niet druk genoegpsy schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:56:
Ik merk dat mijn hartslag weer omhoog is gegaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jep en geïnspireerd *knip*Exocet schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:56:
Bereid je maar voor op teksten van Hamilton die zegt dat ie pole heeft gehaald met een veel langzamere auto
Laat dat aub achterwege.
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 17-07-2021 13:47 ]
3, 2, 1 ...
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Nee, die heeft de pole gehaald door alle steun van de geweldige fans.Exocet schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:56:
Bereid je maar voor op teksten van Hamilton die zegt dat ie pole heeft gehaald met een veel langzamere auto

No keyboard detected. Press F1 to continue.
Bottas wordt de hele Q al opgeofferd.JB schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:57:
Wordt Bottas gewoon opgeofferd nu? Of is dit wederom sneu gedrag en downplay
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, die mag weer tow geven.JB schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:57:
Wordt Bottas gewoon opgeofferd nu? Of is dit wederom sneu gedrag en downplay

Bensimpel
Positieve meneer
JaVos schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:58:
Had Hamilton tow van Bottas?
😆 - Denk ook eens om ;)
FtfyEdd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:58:
[...]
Bottas wordt de hele Q z'n hele carrière al opgeofferd.
En volgend jaar gewoon weer in de Mercedes ‘vechten’ om de wereldtitel met Lewis.
- DaniëlWW2
- Niet online
Geen pole en dan is er niks verloren. Dit is echt serieus Mercedes terrein.pietr schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:59:
Vooraf werd Silverstone bestempeld als een Mer circuit. Plus Mer bracht veel updates mee. Valt al met al niet tegen voor Red Bull dus.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.