Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
Always look on the bright side of life.
Nee nee, strategie was goed. De slome stop bij de “juiste” driverhoevenpe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:25:
Ferrari strategie fuckup incoming
Als Lewis echt zo begaan is met iedereen zoals altijd gemeld wordt, gaat hij bij Max langs…Mosin schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:26:
Zou Max, Hamilton dalijk een bezoekje brengen?
per aspera ad astra
Ja, je kan altijd beroep aantekenen.dawg schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:26:
Kan RB eigenlijk nog protest indienen nadat een straf is uitgedeeld?
En wederom Ferrari die het verneukt.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Een DSQ was meer op z'n plaats geweest.Slavy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:24:
En daarom riep ik dus, 10 sec stop en go...
Kijk lekkere pits alvast van SAI om mee te beginnen
En BOT zal dik de pee in hebben dat ruim baan voor HAM moet maken straks
LEC wel lekker maar ja…zie eerste zin
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Schade aan zijn voorvleugel zou pitten in lap 1 betekenen, dan sta je leuk P19. Door de rode vlag kon hij gratis schade fixen. Dan krijg je 10 seconden ZONDER stop&go, dus eerst lekker met die nieuwe voorvleugel een gat trekken en dan je penalty serven. Effevtief heeft die gewoon 3 posities ingeleverd door de penalty, en zijn concurrent kan twee weken revalideren. Fijne beslissing.
Ik hoop dat Perez hem van de baan onderstuurt zometeen.
Ongelofelijke grap.
Voorheen moest je een penalty binnen 3 ronden uitzitten. Heeft gewoon geen nut als je de straf bijna kunt uitkiezen wanneer je hem wilt uitzitten.computerjunky schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:27:
10 sec penalty kost je dus maar 2 plekken.... Schandalig en totaal niet in verhouding. Tijd dat ze gaan lijken naar wat de ander verliest en dat achteraf recht trekken.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
En die van LewisClifdon schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:27:
Kan de redbull crew de stop van Lec niet doen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ga aan de kant Ferrari, wij doen deze stops voor jullie.Clifdon schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:27:
Kan de redbull crew de stop van Lec niet doen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die twee gaan echt wel praten. Doet hij dat niet dan snijdt hij zichzelf in de vingers.LAD93 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:27:
[...]
Als Lewis echt zo begaan is met iedereen zoals altijd gemeld wordt, gaat hij bij Max langs…
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Minder nog, want snellere auto dus dat kun je tijdens de race nog weer dichtrijden.computerjunky schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:27:
10 sec penalty kost je dus maar 2 plekken.... Schandalig en totaal niet in verhouding. Tijd dat ze gaan lijken naar wat de ander verliest en dat achteraf recht trekken.
Zo'n straf is gewoon een lachertje, het is of een racing incident of een flinke straf om je concurrent er af te duwen met 51G op een plek waar het niet kan.
Zou ‘m fatsoenlijk staan.LAD93 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:27:
[...]
Als Lewis echt zo begaan is met iedereen zoals altijd gemeld wordt, gaat hij bij Max langs…
Ben nieuwsgierig naar wat Max tegen ‘m zou zeggen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Maar dat geldt alleen voor een stop-go penalty. Dat is anders dan een 10 sec penalty. Daar mag je zelf kiezen of je dat in de pit doe, of toegevoegd wordt aan het einde van de racesiggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:28:
[...]
Voorheen moest je een penalty binnen 3 ronden uitzitten. Heeft gewoon geen nut als je de straf bijna kunt uitkiezen wanneer je hem wilt uitzitten.
Ho ho. Die papaya wagen is 1 van de mooiste op het circuit. Vraag het Ocon maar of zowontcachme schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:28:
Norris, je hebt een botsauto onder je kont. Gebruik hem.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
30 december 2020 was de dag dat de titel Sir alle betekenis verloor.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Moet ik in rFactor 2 ook altijd… binnen 3 rondjes anders diskwalicatie.siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:28:
[...]
Voorheen moest je een penalty binnen 3 ronden uitzitten. Heeft gewoon geen nut als je de straf bijna kunt uitkiezen wanneer je hem wilt uitzitten.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Olaf zei van niet, maar ik denk dat ze echt wel alles op alles gaan zetten. In het voetbal kan je helaas ook niet een rode kaart krijgen, ook al is het achteraf wel terecht. Ook zo'n stomme regel.dawg schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:26:
Kan RB eigenlijk nog protest indienen nadat een straf is uitgedeeld?
En wederom Ferrari die het verneukt.
Sowieso schrijf je zo!
Nee. Moet bij de eerst komende pit volgens mijmnarijnm schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:29:
[...]
Maar dat geldt alleen voor een stop-go penalty. Dat is anders dan een 10 sec penalty. Daar mag je zelf kiezen of je dat in de pit doe, of toegevoegd wordt aan het einde van de race
Tenzij je al je laatste pit gedaan hebt. Dan wordt het opgeteld.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"When you grow up your heart dies"
PSN: xMaurice93
Die keuze heb je niet. Als je een pitstop maakt moet deze uitgevoerd worden. Als je geen pitstop meer maakt wordt deze wel aan het einde van de race toegevoegd aan je eindtijd.mnarijnm schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:29:
[...]
Maar dat geldt alleen voor een stop-go penalty. Dat is anders dan een 10 sec penalty. Daar mag je zelf kiezen of je dat in de pit doe, of toegevoegd wordt aan het einde van de race
Desnoods een rechtszaak?HollowGamer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:29:
[...]
Olaf zei van niet, maar ik denk dat ze echt wel alles op alles gaan zetten. In het voetbal kan je helaas ook niet een rode kaart krijgen, ook al is het achteraf wel terecht. Ook zo'n stomme regel.
Dat is prima, doe jij dan die Mercedes-bril af?dglavimans schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:21:
Waarom pakt iedereen hier de situatie Albon Lewis alsof Albon ook maar ooit in eenzelfde positie heeft gezeten als Max Lewis lol… Die gast en Max reden vanaf de start nek aan nek, no-way dat hij precies bij die bocht dacht ‘nu gaan ik hem eraf rammen wheheh’…
Gewoon een fout van Lewis (een grote) maar zet die oranje bril soms eens af dat maakt de sport echt leuker
Als Max deze actie had gedaan dan was de wereld te klein geweest en had hij meer respect moeten hebben voor zijn concurrentie maar nu is het sir Lewis en dan kan het gebeuren en moeten wij niet zo zeuren.
Dan hadden ze ook wel wat sneller moeten zijn met het uitdelen van de straf, toen het veld nog dicht op elkaar zat.siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:28:
[...]
Mercedes motor….Dennism schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:30:
Norris gaat gewoon opzij lijkt wel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Nog erger dan Bottas.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik betwijfel dat. Enige waarmee Sir Lewis begaan is is z'n BLM stokpaardje...LAD93 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:27:
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Moet een beetje inhouden zodat Lewis er voorbij kanVos schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:31:
Bottas verliest tijd op Leclerc.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
En Lewis op het vuil dwingen. Als die ook LEC eraf beukt...chevsticks schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:31:
[...]
Moet een beetje inhouden zodat Lewis er voorbij kan
Ik zat dus fout. Nogmaals bedankt voor correcte antwoord.
Ja daar hebben ze altijd bij Lewis wel last van. Ik vermoed dat Mercedes tactisch zo lang in gesprek probeerd te gaan om de penalty uit te stellen zodat het weinig nut heeft. Kijk maar naar Monza paar jaar geleden. Hamilton rijdt door het rode licht, doen ze er nog een half uur over om straf uit te delen terwijl Kimi hetzelfde deed en de straf binnen een minuut kreeg. Tsja.chevsticks schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:30:
[...]
Dan hadden ze ook wel wat sneller moeten zijn met het uitdelen van de straf, toen het veld nog dicht op elkaar zat.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Elke beslissing van de stewerds is aan te vechten. Zelfs Williams zou nu beroep kunnen doen op die 10 seconden. Het moet alleen we binnen een bepaalde tijd gebeuren.HollowGamer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:29:
[...]
Olaf zei van niet, maar ik denk dat ze echt wel alles op alles gaan zetten. In het voetbal kan je helaas ook niet een rode kaart krijgen, ook al is het achteraf wel terecht. Ook zo'n stomme regel.
Ik zal eens zoeken naar de regels
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mercedes boeit me vrij weinig. Alle teams boeien me eigenlijk vrij weinig wil gewoon mooie race zien die kreeg ik start tot dat moment. Al mag van mij Vettel altijd winnen.D.deJong schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:30:
[...]
Dat is prima, doe jij dan die Mercedes-bril af?
Als Max deze actie had gedaan dan was de wereld te klein geweest en had hij meer respect moeten hebben voor zijn concurrentie maar nu is het sir Lewis en dan kan het gebeuren en moeten wij niet zo zeuren.
Ik zeg toch verder gewoon dat Lewis een fout maakt. Maar ga niet mee dat Lewis achter zijn stuur zit met duivelsoren en denkt nu ga ik je achterkant eraf rammen.
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2021 17:11 ]
Even Hamilton eraf tikken zegt die.

PSN-id: Chrasher
Als de posities omgekeerd waren zouden de meeste hier zeggen dat Lewin instuurde op Max en meer ruimte had moeten laten. Ik hoop dat je dat ook kan erkennen.D.deJong schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:30:
[...]
Dat is prima, doe jij dan die Mercedes-bril af?
Voor mij is dit nog altijd een racing incident en als je ze tegen elkaar wenst te zien racen dan moet je ook aanvaarde dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Het kan niet zijn dat als jouw favoriet eruit wordt getikt dat je dan moord en brand moet gaan roepen en zeggen dat de dader maar een DSQ moet krijgen terwijl als het meer naar achteren zou gebeuren dat we het dan met de mantel der liefde moeten bedekken.
De stewards, die meer ervaring hebben en een goed zicht hebben op alle data, oorzaak en gevolg hebben een beslissing genomen. En daarmee kan je nooit iedereen plezieren.
Perez zit al ronden lang achter Stroll... DIe zou ik toch wel wat verder naar voren verwachten ondertussen.
AmenBlokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:35:
[...]
Als de posities omgekeerd waren zouden de meeste hier zeggen dat Lewin instuurde op Max en meer ruimte had moeten laten. Ik hoop dat je dat ook kan erkennen.
Voor mij is dit nog altijd een racing incident en als je ze tegen elkaar wenst te zien racen dan moet je ook aanvaarde dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Het kan niet zijn dat als jouw favoriet eruit wordt getikt dat je dan moord en brand moet gaan roepen en zeggen dat de dader maar een DSQ moet krijgen terwijl als het meer naar achteren zou gebeuren dat we het dan met de mantel der liefde moeten bedekken.
De stewards, die meer ervaring hebben en een goed zicht hebben op alle data, oorzaak en gevolg hebben een beslissing genomen. En daarmee kan je nooit iedereen plezieren.
I have no special talent. I am only passionately curious.
DRS trein. Het is lastig iemand in te halen, die ook DRS heeftHarrie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:35:
Bottas gaat gewoon 2x stoppen, en dan nét iets te lang stil staan...
Perez zit al ronden lang achter Stroll... DIe zou ik toch wel wat verder naar voren verwachten ondertussen.
Stop hier maar, dit is nu eenmaal niet het geval, dus zullen we het nooit weten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 13% gewijzigd door Spollie op 18-07-2021 17:37 ]
Het had op zijn minst een 10 seconden stop and go moeten zijn. Al is het alleen al om een signaal af te geven.Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:35:
[...]
Als de posities omgekeerd waren zouden de meeste hier zeggen dat Lewin instuurde op Max en meer ruimte had moeten laten. Ik hoop dat je dat ook kan erkennen.
Maar het is Sir Lewis, / Mercedes, dus dat durven ze niet.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Moest gewoon zwarte flag krijg, 10 sec penalty en dan 19 punten inlopen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik kon niet zo snel zien of je een reactie had gehad, maar de g sensoren zitten in de oortelefoontjes van de coureur, ze meten dus de G's die het hoofd ervaart.AW_Bos schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:45:
Waar zitten de g-kracht sensoren eigenlijk?
Is dit gebaseerd op auto of de coureur?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
In zijn thuisraceSegafreak83 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:37:
[...]
Het had op zijn minst een 10 seconden stop and go moeten zijn. Al is het alleen al om een signaal af te geven.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Het is eigenlijk zo'n beetje elke race wanneer hij zich door het veld moet werken. Als Perez achter een andere auto die ook DRS heeft rijdt, heeft hij enorm veel moeite met inhalen.Harrie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:35:
Bottas gaat gewoon 2x stoppen, en dan nét iets te lang stil staan...
En op Silverstone....Segafreak83 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:37:
[...]
Het had op zijn minst een 10 seconden stop and go moeten zijn. Al is het alleen al om een signaal af te geven.
Dat die straf vervolgens niet effectief is, en ham ook nog eens mazzel heeft met rode vlag is een andere situatie. Daar zit een pijnpunt wat best geadresseerd mag worden, maar zonder de emotie van dit voorval.
Alsof er alleen nog maar DRS overtakes zijn?mnarijnm schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:36:
[...]
DRS trein. Het is lastig iemand in te halen, die ook DRS heeft
Maar ja... je kan inderdaad proberen wachten tot Stroll niet meer binnen 1 seconde van Alonso zit.
Waarom zou dit het geval zijn in jou ogen? Vanwege de klap van Max?Segafreak83 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:37:
[...]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
FTFYKrankenhausen schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:38:
[...]
Het is eigenlijk zo'n beetje elke race wanneer hij iemand zich door het veld moet werken. Als Perez iemand achter een andere auto die ook DRS heeft rijdt, heeft hij enorm veel moeite met inhalen.
Geluk met de rode vlag? Zonder die vlag zou ik hem een grotere kans hebben gegeven om voor die Ferrari uit te komen om eerlijk te zijn.Dentist schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:39:
Lastig. Duidelijke fout van Ham, en terechte straf. Teveel risico, maar geen opzet imho.
Dat die straf vervolgens niet effectief is, en ham ook nog eens mazzel heeft met rode vlag is een andere situatie. Daar zit een pijnpunt wat best geadresseerd mag worden, maar zonder de emotie van dit voorval.
Inderdaad, het gaat om de plek waar hij dit flikt. Het is geen trage haarspeld, maar een heel snelle bocht.Osxy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:39:
[...]
Waarom zou dit het geval zijn in jou ogen? Vanwege de klap van Max?
De 10s is al ingelostRobkazoe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:40:
Gaat zo meteen nog wel een puzzel worden voor Mercedes om Bottas voor Norris te houden maar met minimaal 10 seconden achterstand op Hamilton.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die straf is al afgelost.Robkazoe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:40:
Gaat zo meteen nog wel een puzzel worden voor Mercedes om Bottas voor Norris te houden maar met minimaal 10 seconden achterstand op Hamilton.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Waar haal je die 10s vandaan? De straf is reeds uitgevoerd bij de pitstop.Robkazoe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:40:
Hij krijgt gratis een nieuwe vleugel, dus ja. Dat noem ik geluk (net als op Imola).Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:40:
[...]
Geluk met de rode vlag? Zonder die vlag zou ik hem een grotere kans hebben gegeven om voor die Ferrari uit te komen om eerlijk te zijn.
Terwijl ie de 10s penalty nog niet had, en z'n voorvleugel gerepareerd moest hebben?Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:40:
[...]
Geluk met de rode vlag? Zonder die vlag zou ik hem een grotere kans hebben gegeven om voor die Ferrari uit te komen om eerlijk te zijn.
alles kan off-topic
Geen nieuwe vleugel, die is gelijmd….Dentist schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:41:
[...]
Hij krijgt gratis een nieuwe vleugel, dus ja. Dat noem ik geluk (net als op Imola).
Die rijden op Fiat motor ipv Ferrari.ArthurMorgan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:41:
Waar komt die extreme achterstand bij Haas eigenlijk vandaan? Ben wel normaal dat ze een eind achter alles aan rijden, maar dit is wel erg extreem zonder bijzondere oorzaak toch?
Die wagen rijdt met een parachute erachter in essentie. Enorm veel drag. En dat op een snel circuit.ArthurMorgan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:41:
Waar komt die extreme achterstand bij Haas eigenlijk vandaan? Ben wel normaal dat ze een eind achter alles aan rijden, maar dit is wel erg extreem zonder bijzondere oorzaak toch?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.