No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dit topic scheert wat betreft HAM regelmatig langs de rand van de afgrond. Maar nogmaals vandaag is een all time low. Verontrustend wel eigenlijkricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:
[...]
Heeft mij aan het denken gezet over mijn te kiezen abbo.
Tweakers is aan zet in deze.
DUGG
Wat zegt Coronel?Slavy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:33:
Nooit verwacht dat ik het 100% eens zou zijn met Coronel. Doornbos probeert nog politiek correct te zijn maar daar is geen ruimte voor.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Kan je dat zo snel meten? Als ik een hart filmpje krijg, dan duurt dit ook een paar minuten.Bensimpel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:
[...]
Max heeft een volledige check gehad hoor. Bij een crash met een waarde boven aantal G krachten moet je altijd langs het medische centrum.
Ik weet dat de sport veiliger is geworden, maar liever een goede checkup dan een snelle omdat de coureur dat niet wilt. Tenminste zo kwam het over toen Cornell dit zei?
En dan kan je geen fouten maken? Oke...Zorro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:34:
Doornbos lult ook maar wat. "Je ziet het begin van de bocht niet"
Die Mercedes rijdt een baan waar hij is opgegroeid. Alsof hij die bocht niet kent.
Ik geloof dat de fabriek dicht bij is... Misschien maar een RB7 uit de stalling halen...pietr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
Jammer dat er geen reservewagen beschikbaar mag zijn bij zo’n crash met rode vlag in de eerste ronde.
"When you grow up your heart dies"

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hij zei dat je de exit niet zietZorro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:34:
Doornbos lult ook maar wat. "Je ziet het begin van de bocht niet"
Die Mercedes rijdt een baan waar hij is opgegroeid. Alsof hij die bocht niet kent.
Dit is 100% bewust
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Eens, het was een geweldig gevecht. Echt jammer dat het maar een klein rondje mocht duren. Wat mij betreft had HAM gewoon ruimte. Ook als HAM VER niet mid-corner had geraakt, dan had HAM VER er aan het einde van de bocht er wel af gebeukt. Het kon gewoon niet.Arjan90 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:29:
Qua incident vind ik het heel moeilijk te beoordelen, ik neig ernaar dat Verstappen voldoende ruimte gaf (meer kan in die bocht en qua snelheid niet) en dat Hamilton te enthousiast was in de hoop dat Verstappen zou lossen. Dat gebeurde niet. Evengoed was het deel vóór de crash wel met respect voor elkaar, mooie acties en echt spannend! Dit is de clash waarvan we wisten dat hij ging komen tussen Verstappen en Hamilton.
Een auto kan wel identiek zijn, maar dan nog kan het anders aanvoelen of minder presteren. Hetzelfde met elektronica. Een speakermodel uit dezelfde reeks kan naast elkaar (ook al is het verschil marginaal) toch net wat anders klinken.readytoflow schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:33:
[...]
Hoeveel t ook kost. Topteam als RB heeft toch wel 2 a 3 identieke auto’s lijkt me?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Bij F1TV krijg je de global stream met Sky commentaar. Als jr Sky zelf kijkt krijg je de Sky stream met Sky commentaar, met als verschil dat ze soms van de global stream af gaan en eigen analyses laten zien. Bij F1TV hoor je dat ze die eigen analyses doen, maar je ziet ze niet. Want je ziet de global stream.CodeCaster schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
Ik kijk via F1TV en het Sky-commentaar praat een beetje te speculatief en te veel over de radio heen, maar de Nederlandse stream heeft geen commentaar, alleen het geluid van de "global" stream.
Meer mensen last van?
Treedt op op de site en in Race Control.
[...]
Ze hadden het over grafieken die ik ook niet in beeld zag inderdaad.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ronde 51, zwarte vlagBensimpel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:36:
Wanneer komt de straf. Op blijven ze wachten tot het podium?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Ik wens Mercedes een uiterst pijnlijk faillissement toe.

Rechtdoor de muur in.SuBBaSS schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:
"It didn't look like Max had to turn in where he did".
Schafnauer...
Hoe moet die dan die bocht door?
Kunnen ze net zo goed geen race houden. HAM P1 by default.

Dan nog. Hij doet alsof het dan lastig is. Voor iemand die die baan vaker heeft gereden dan ik naar mijn werk is het gelul dat je dat niet weet.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Klopt, en op Reddit meldt men dat ook:StefanVerkerk schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:33:
[...]
Wat je met Engels commentaar hebt is dat Sky F1 eigen beelden toont terwijl wij naar de world feed kijken. Dus terwijl wij gewoon ook nog de audio van de world feed horen, krijg je ook de audio van Sky F1. Die koppeling is er kennelijk niet bij het Nederlandse commentaar.
De vorige race had het Nederlandse audiocommentaar wel de stem van Olav over de world feed, maar nu mist die.They weren't playing the radio on Sky, probably just on ESPN/F1TV.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Snap niet veel van de F1 sport.
Dat zullen alle Mercedes-aangedreven teams wel roepen.Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:30:
Otmar zegt racing incident
Maar serieus. Copse zo binnenkomen ga je niet redden met een auto naast je.
blup
Olav was stil omdat ze bij Ziggo in de studio op zender waren.CodeCaster schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
Ik kijk via F1TV en het Sky-commentaar praat een beetje te speculatief en te veel over de radio heen, maar de Nederlandse stream heeft geen commentaar, alleen het geluid van de "global" stream.
Meer mensen last van?
Treedt op op de site en in Race Control.
[...]
Ze hadden het over grafieken die ik ook niet in beeld zag inderdaad.
Er is geen precedent waarbij lewis een DQF gaat krijgen. Lewis 1 max 2 is minder schade dan max DNF en Lewis top3
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als Norris punten krijgt, heeft ie toch een raceban te pakken?HollowGamer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:37:
Dit zal wel ongestraft blijven.. NOR krijgt 3 punten omdat hij gele borden te laat zag, maar LEW mag gewoon doorrijden en spullen vervangen?
Snap niet veel van de F1 sport.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Moet ze wel een rol plakband meenemen, want wat kan dat mens lullen zeg. Zou er doodmoe van worden.Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:33:
[...]
Ginger spice? Oh, als ze haar sturen dan zou ik als stewerd echt heel Mercedes het hele seizoen een DSQ geven
5s en 10s tijdstraf.Japser schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:37:
Welke andere opties qua straf hebben ze buiten tijdstraf en evt dqf?
Stop and go, al dan niet met extra seconden tijdstraf.
Gridstraf voor de volgende race
Strafpunten
Ik hoop dat zijn auto bij de laatste ronde zijn vermogen kwijtraakt, waarbij MAZ als hekkensluiter de lijn passeertBensimpel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:36:
Wanneer komt de straf. Op blijven ze wachten tot het podium?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Of maak een groepsapp aan op telegram…
Anders ben ik bang dat het topic (weer) op slot gaat.
(Zou niet de eerste keer zijn….)
Ervaring?Player1S schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:38:
Ik blijf er bij. Max miste hier ervaring. Onnodig risico bij grote voorsprong.
Er is geen precedent waarbij lewis een DQF gaat krijgen. Lewis 1 max 2 is minder schade dan max DNF en Lewis top3
gelul
Max rijd al 5 jaar rond in F1. Die heeft ervaring genoeg. Dit is niet een 50/50 waar je niet voor moet gaan als je voorligt in het kampioenschap maar een onbesuisde actie van een tegenstander waar je zelf niets aan kan doen.
blup
5 secJapser schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:37:
Welke andere opties qua straf hebben ze buiten tijdstraf en evt dqf?
10 sec
stop & go
dsq
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Max was slecht gestart maar lag voor, Lewis had meer snelheid in die eerste ronde en in die bocht dachten ze alle twee dat de andere zou opgeven. Je kan het een race incident noemen, je kan Lewis de schuld geven. Maar als Lewis geen risico neemt, dan geeft hij het kampioenschap gewoon op, en is dat echt wat we willen? Al jaren zitten we te roepen op meer en betere racing en dat we graag wat meer risico zien. Laat ons dat nu niet kapot maken omdat de favoriet eraf wordt getikt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 64% gewijzigd door HKLM_ op 18-07-2021 16:40 ]
Cloud ☁️
Laat ham ook maar uitvallen met materiaal pech. Winnen op deze manier is niet echt netjes.
Whatever.
Ah dus de recht van degene die het meeste lef/minste te verliezen heeft, logischPlayer1S schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:38:

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die heeft hier al vaker op geoefend.MaD_co schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:39:
[Complotmode]Denk een bewussie van Hamilton, heel Max zijn velg stuk meteen en Hamilton niet eens een lekke band , die had er gewoon een extra stevige velg op gezet ;)[/complotmode]
*knip*
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 18-07-2021 17:01 ]
Ik twijfelde eerst maar na genoeg replays gezien te hebben, denk ik hetzelfde.Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:39:
Maar ik ga met Otmar mee. Racing incident. Beide heren waren te gretig en koppig
Hoe zuur het ook is.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat je iets roept in het heetst van de strijd is tot daaraan toe. Maar neertypen en op enter drukken …. Hij heeft alle tijd gehad om zijn reactie te overdenken.Montaner schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:27:
[...]
Waarom is het direct racisme? Schijnheilig racisme zelfs.. pfoe hè. Schelden is niet ok, maar schelden is niet meteen racisme. Hou daar maar eens mee op.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Net als dat Albon ervaring mistte terwijl Lewis hem T-boned.Player1S schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:38:
5 jaar? Achtste jaar dit toch als ik goed tel?Bezulba schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:39:
[...]
Ervaring?
gelul
Max rijd al 5 jaar rond in F1. Die heeft ervaring genoeg. Dit is niet een 50/50 waar je niet voor moet gaan als je voorligt in het kampioenschap maar een onbesuisde actie van een tegenstander waar je zelf niets aan kan doen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ervaring als in daadwerkelijk strijden om het kampioenschap. Omgekeerd had lewis hem laten gaan in deze situatie. Pakt het de volgende race wel weer terug.Bezulba schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:39:
[...]
Ervaring?
gelul
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
ik kan niet tellen.MikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:41:
[...]
5 jaar? Achtste jaar dit toch als ik goed tel?
Het is laat en warm
blup
Sorry voor het vele werk...DaniëlWW2 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:40:
[modbreak] Oke mensen, dat duurde helaas veel te lang. Onze excuses hiervoor.
Op GoT hebben de meeste moderatoren namelijk geen banrechten. Dat is bewust voorbehouden aan admins en een aantal zeer ervaren moderators. Hierdoor heeft het even geduurd voordat we eindelijk over konden gaan tot een paar mensen met zeer onacceptabele reacties, uit de discussie te halen.
Inmiddels hebben circa 250 topic rapports staan. Uiteraard dank daarvoor, maar het maakt het afhandelen nog net iets langzamer. Want we zullen toch echt door elke TR moeten om te kijken of we iets missen. [/]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Foto's zijn niet het beste materiaal om de situatie te behoordelen. Je moet echt de bewegende beelden zien. Vanaf de wagen van LEC was goed te zien dat HAM op het vuil terecht kwam en daardoor te hard de bocht ingaat...ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:33:
[...]
Deze foto laat toch zien dat VER naar binnen stuurt? Of is dit na contact?
Enkele jaren terug had ik je gelijk gegeven, maar hij is geen rookie meer.Player1S schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:38:
30 sec later als je F1TV kijktViperTim schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:42:
Restart nu
We moeten HAM wel nog de kans geven om zijn auto ook helemaal af te schrijven he
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Kunnen menselijke organen dat aan joh..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Want ze willen/moeten de coureurs daarvoor horen.
Anders zit je aan stop and go van maximaal 20s. En daarmee wordt hij alsnog 1e of 2e.
[ Voor 19% gewijzigd door BlauweFles op 18-07-2021 16:44 ]
Mooi, toont in elk geval dat het gros hier gewoon op niveau over F1 wilt kletsen en er geen plek is voor zulke kleuters.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:40:
[modbreak] Oke mensen, dat duurde helaas veel te lang. Onze excuses hiervoor.
Op GoT hebben de meeste moderatoren namelijk geen banrechten. Dat is bewust voorbehouden aan admins en een aantal zeer ervaren moderators. Hierdoor heeft het even geduurd voordat we eindelijk over konden gaan tot een paar mensen met zeer onacceptabele reacties, uit de discussie te halen.
Inmiddels hebben circa 250 topic rapports staan. Uiteraard dank daarvoor, maar het maakt het afhandelen nog net iets langzamer. Want we zullen toch echt door elke TR moeten om te kijken of we iets missen. [/]
Grosjean had vorig jaar 67 G: https://eu.usatoday.com/s...rce-in-f1-crash/43452733/Rivanov schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:39:
51G! Holy damn.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Piek G krachten, niet continue. Wellicht dat hij 51G voor 0.3 seconden heeft gevoeld, daarna zwakt het meteen weer af.Erazzzer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:43:
Huh, Olav heeft het over 51G. Maar dan ben je toch morsdood? Veel meer dan appelmoes ben je dan niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De Ferrari’s hebben nul racepace, dus dat gaat voor beide Mercedes’en een walk in the park worden.dcell schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:42:
Leclerc gaat lekker verdedigen tegen Hamilton en ze knallen allebei eraf
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat is 'gewoon' de piek, voor een fractie van een seconde.Erazzzer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:43:
Huh, Olav heeft het over 51G. Maar dan ben je toch morsdood? Veel meer dan appelmoes ben je dan niet.
Het erge aan de crash is de zijwaarstse impact.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Als je ergens tegen aan klapt wel. In die stoel zitten ze ingesnoerd, precies voor dit soort situaties...Erazzzer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:43:
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.