Lijkt me dat de RBR mechanics deze auto met een half uurtje wel weer opgeknapt hebben.
yikes wat een pruthoop
yikes wat een pruthoop
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 4% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-07-2021 16:26 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Wat een onzin zeg.Dj-sannieboy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:22:
Het is dat het nu Max was die er af vloog, als het andersom was had niemand hier gezegd dat Max fout was. Wat een oranje brillen, niet normaal.
Met cryptoware, de decoderingssleutel geeft Mercedes als Hamilton geen straf krijgtLuxicon schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:26:
Ah, Toto stuurde een e-mail.. echt zo'n Mercedes achter rug om actie.
Als zelfs Button vind dat Hamilton hier wellicht een fout maakt...en als Sky ook vind dat Hamilton wellicht wel erg ver naar buiten ging...Dj-sannieboy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:22:
Het is dat het nu Max was die er af vloog, als het andersom was had niemand hier gezegd dat Max fout was. Wat een oranje brillen, niet normaal.
https://wren.co/join/Devian
Top thanks!Tk55 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:25:
[...]
Hij nuanceerde later: HAM doet het niet bewust, maar nam wel het risico. En het risico is hier heel groot.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Idd, niet open op de radio dus dat niemand kritiek kan geven op Mercedes omdat niemand dat mailtje kan zien.Luxicon schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:26:
Ah, Toto stuurde een e-mail.. echt zo'n Mercedes achter rug om actie.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Diagrams dacht ik, over autoposities.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Doe een TR dat is veel makkelijker dan er hier over doorgaan.Xavi94 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:25:
Er zitten hier aantal racisten die even los gaan zeg. CF230 en Luxicon duidelijk, en die schijnheilige Zorro ook. Ben benieuwd wat Tweakers gaat doen.
"When you grow up your heart dies"
Hij kan remmen.Erazzzer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:25:
Op de herhaling, als ze over start finish gaan wil Ham buitenlangs, maar Max gooide hem dicht. Ham kon helemaal geen andere kant op.
Ik hoop dat ze hem een DSQ aan zijn broek geven. Hoe vaker ik de replay kijk (en die boordradio van Max doet me gewoon pijn) hoe meer mijn mening aansterkt dat dit 100% Lewis zij fout is.siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:18:
[...]
Dit, gewoon do or die actie om het momenten van Max in het kampioenschap te stoppen, net als met Rosberg 2016 Barcelona. Alles of niets.
Dit is geen racing incident. Als het nou 2 rookies waren, mwao, maar een 7 voudig wk is dit zo opzichtig do or die.....
Wat kunnen ze nog meenemen van zo'n auto?Koning-Admiraal schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:26:
Verkijk je er niet op dat een vervangende auto nooit exact hetzelfde zal voelen en/of presteren. Dit gaat hoe dan ook effect hebben op het kampioenschap voor Max.
Geloof je het zelf. Tijdens dit specifieke moment 'ter info' vermelden over een mailtje..
...
Bensimpel
Positieve meneer
Boze yelp review.Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:27:
[...]
Volgende stap is een slechte recentie op Twitter
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 96% gewijzigd door tweakduke op 18-07-2021 16:53 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Onbegrijpelijk. Opmerkingen over het commentaar op Ziggo worden keihard afgestraft, maar racistische opmerkingen en ziektes worden alleen even gemod. Ik kan er ook niet bij.Xavi94 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:25:
Er zitten hier aantal racisten die even los gaan zeg. CF230 en Luxicon duidelijk, en die schijnheilige Zorro ook. Ben benieuwd wat Tweakers gaat doen.
Lees het originele topic nog eens terug met de actie van Ham op Albon? Ja max is meer beladen, maar dit is gewoon dezelfde actie die Ham wederom doet.Dj-sannieboy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:22:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je zegt 3x 'hetwoorddatiknietmagnoemen'. Dat is het schijnheilige. Je bedoelt dingen en gaat ze daarna ontkennen. Zeg dan niks, als je het niet bedoelt.Zorro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:26:
[...]
Zout een eind op. Waar noem ik hier een ras?
Die figuur is een lul, welke kleur hij ook heeft.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Je hebt het verwijderde bericht gezien?Montaner schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:27:
[...]
Waarom is het direct racisme? Schijnheilig racisme zelfs.. pfoe hè. Schelden is niet ok, maar schelden is niet meteen racisme. Hou daar maar eens mee op.
Nee maar hij zei het welLuxicon schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:27:
[...]
Geloof je het zelf. Tijdens dit specifieke moment 'ter info' vermelden over een mailtje..
De auto is inderdaad volledig afgeschreven. En de vervangende auto zal hoogstwaarschijnlijk niet hetzelfde afgesteld kunnen worden.HollowGamer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:27:
[...]
Wat kunnen ze nog meenemen van zo'n auto?
Lijkt me echt volledig afgeschreven.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Inderdaad, heb hier genoeg reacties gezien van eerdere races waarbij Max ook werd 'aangesproken' op gevaarlijk rijden.SuBBaSS schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:27:
[...]
Wat een onzin zeg.
Wellicht zit je zelf teveel achter een bepaalde bril?
Daarvan gaf iedereen Senna de schuld. Dus Lewis is de schuldigeluxzenburcht schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:26:
Iemand zei ooit: "If you no longer go for the gap.....". Hopelijk is alles goed met Max.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Horner mag dat ook hesiggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:29:
Trouwens bizar dat Toto gewoon de stewards mag bezoeken. Hoezo beinvloeden......
Zo te horen hebben de Engelse biertjes gesmaakt
PSN: xMaurice93
Dat mag de redbull teambaas ook gewoon.siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:29:
Trouwens bizar dat Toto gewoon de stewards mag bezoeken. Hoezo beinvloeden......
erutangiS
Sky haalde dat ook al aan, dat ze dat bij voetbal willen verbieden om te gaan zeuren bij de scheids, zouden ze hier ook eens moeten doen.siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:29:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Old speckled hen is lekker ja.Maurice079 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:30:
[...]
Zo te horen hebben de Engelse biertjes gesmaakt
Wolff z'n motoren zitten ook in de kont van die Astons heMrOleo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:30:
Szafnauer laat weer eens horen hoe diep die in de kont van wolff zit.
Die is gelukkig ook volledig objectiefJasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:30:
Otmar zegt racing incident
PSN: xMaurice93
Otmar wil duidelijk niet Mercedes bekritiseren.Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:30:
Otmar zegt racing incident
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Als je Hamilton een **p noemt dan is dat rascistisch.Montaner schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:27:
[...]
Waarom is het direct racisme? Schijnheilig racisme zelfs.. pfoe hè. Schelden is niet ok, maar schelden is niet meteen racisme. Hou daar maar eens mee op.
DUGG
*knip* Daar gaan we dus ook niet over zeuren.DoeEensGek schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:30:
[Streamable: Toto Wolff to Michael Masi: "Michael I just sent you an email, with diagrams with where the car should be, did you receive that?" Masi: "No Toto I don't access my emails during a race."]https://streamable.com/o329r8
Toto: I've sent you a email"
[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 18-07-2021 16:54 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Oh no, gelukkig is er nog bier?streamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
[...]
Old speckled hen is lekker ja.
En ik ben een stress eter… de plank is al leeg
Of een Perez die hem een duw geeft.Harrie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
Laten we hopen op wat karma... Zoals in Azerbaijan, een magic button of een tire blow-out ofzo
Ze hadden het over grafieken die ik ook niet in beeld zag inderdaad.Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:23:
Ik hoor het commentaar van SKY maar ik heb geen beelsen bij de analyse. Iemand hier SKY beeld?
[ Voor 34% gewijzigd door CodeCaster op 18-07-2021 16:32 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Volgens mij gebruiken ze meerdere chassis in één seizoen en lijkt mij het verschil marginaal. Hij zal meer last hebben van gebruikte motor onderdelen en versnellingsbakken, wat tot grid straffen gaat leiden verderop in het seizoen.Koning-Admiraal schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:29:
[...]
De auto is inderdaad volledig afgeschreven. En de vervangende auto zal hoogstwaarschijnlijk niet hetzelfde afgesteld kunnen worden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En ze hebben daar ooit iets ge-copy pasteNLDViane schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
[...]
Wolff z'n motoren zitten ook in de kont van die Astons he
erutangiS
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
En niet te vergeten de "brake test" op Vettel waardoor die tegen hem aan reed.PatrickC schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:26:
Ik zie wel een patroon bij Lewis… hij heeft dit nu 2 x bij Albon gedaan en nu bij Max.
...
Ga er maar vanuit dat er van Red Bull ook mensen naar de stewards zijn.siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:29:
"When you grow up your heart dies"
Bensimpel
Positieve meneer
Max heeft een volledige check gehad hoor. Bij een crash met een waarde boven aantal G krachten moet je altijd langs het medische centrum.HollowGamer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:30:
Ik zou mij toch even laten controleren.. bedoel kan je hersenen en/of hart geen schok krijgen?
Vind het wel raar dat je al zo snel weer buiten staat.
😆 - Denk ook eens om ;)
Heeft mij aan het denken gezet over mijn te kiezen abbo.Mach schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
[...]
Als je Hamilton een **p noemt dan is dat rascistisch.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Deze foto is na impact. Logisch dat je dan iets rechtdoor schiet.computerjunky schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
[Afbeelding]
Dit laat alles zien. Hij is nog steeds onderweg naar buiten. Totaal geen ruimte voor ver. Totaal te laat geremd. Te gretig voor zijn thuispubliek. Volledig zijn schuld.
Toto en papa Stroll zijn de beste maatjes.
Dat kun je daar echt niet uithalen. Na het contact is Lewis zijn lijn en snelheid anders dan als ze elkaar niet hadden geraakt.computerjunky schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
[Afbeelding]
Dit laat alles zien. Hij is nog steeds onderweg naar buiten. Totaal geen ruimte voor ver. Totaal te laat geremd. Te gretig voor zijn thuispubliek. Volledig zijn schuld.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Wat je met Engels commentaar hebt is dat Sky F1 eigen beelden toont terwijl wij naar de world feed kijken. Dus terwijl wij gewoon ook nog de audio van de world feed horen, krijg je ook de audio van Sky F1. Die koppeling is er kennelijk niet bij het Nederlandse commentaar.CodeCaster schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
Ik kijk via F1TV en het Sky-commentaar praat een beetje te speculatief en te veel over de radio heen, maar de Nederlandse stream heeft geen commentaar, alleen het geluid van de "global" stream.
Meer mensen last van?
Treedt op op de site en in Race Control.
Bensimpel
Positieve meneer
Hou eens op met dit topic te bevuilen... Kom op..ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:
[...]
Heeft mij aan het denken gezet over mijn te kiezen abbo.
Tweakers is aan zet in deze.
😆 - Denk ook eens om ;)
Hoeveel t ook kost. Topteam als RB heeft toch wel 2 a 3 identieke auto’s lijkt me?Koning-Admiraal schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:29:
[...]
De auto is inderdaad volledig afgeschreven. En de vervangende auto zal hoogstwaarschijnlijk niet hetzelfde afgesteld kunnen worden.
Na de tik wappert hij wat naar buiten. Neemt niet weg dat hij sowieso al naar buiten reed.computerjunky schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
Via de grindbakSuBBaSS schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:
"It didn't look like Max had to turn in where he did".
Schafnauer...
Hoe moet die dan die bocht door?
Het is 1 rechte lijn van Hamilton. Die impact heeft zijn lijn niet veranderd.Erazzzer schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:
[...]
Deze foto is na impact. Logisch dat je dan iets rechtdoor schiet.
Ginger spice? Oh, als ze haar sturen dan zou ik als stewerd echt heel Mercedes het hele seizoen een DSQ gevensjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:
[...]
Ga er maar vanuit dat er van Red Bull ook mensen naar de stewards zijn.
Deze foto laat toch zien dat VER naar binnen stuurt? Of is dit na contact?robbinonline schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:
Ik zat er voor, toedeloe!
Dit is al de zoveelste keer dat Lewis dit doet.
[Afbeelding]
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 18-07-2021 16:33 ]
Hier is de rapporteerknop natuurlijk voor.Japser schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:25:
[...]
@DaniëlWW2 DanielWW kan dit figuur gebanned worden, met z'n racistische opmerkingen en debiel commentaar.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat klopt natuurlijk dan ook weer niet hea, HAM wordt ook naar buiten gedrukt door de klap die hij maakt met VER.computerjunky schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
[Afbeelding]
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Contact is hier al geweest.ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:33:
[...]
Deze foto laat toch zien dat VER naar binnen stuurt? Of is dit na contact?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq