There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Formule 2 is best tof tegenwoordig toch
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Met goede banden is het misschien matig van Perez, maar misschien zijn zijn banden nu helemaal naar de knoppen...ArthurMorgan schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:50:
Achter LAT blijven hangen... pffff.....
Dat bedoel ik. in plaats van vragen stellen, meteen conclusies trekken. Wij weten niet wat er met de auto is. is er toch iets kapot? Hoe hebben de banden zich gehouden? Misschien rijdt Perez nu met dikke flatspots en is er wat kapot aan de auto. Weet jij veel.PWM schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:46:
[...]
Heb je het over die man die Latifi niet voorbij komt
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe beschadigt is zijn auto? En hoe vierkant zijn de banden?ArthurMorgan schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:50:
Achter LAT blijven hangen... pffff.....
I served in a company of heroes.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die zijn al chagrijnig, weet niet of ze daar veel zin in hebben.PatrickC schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:50:
[...]
Misschien kan hij zijn fans vragen om hem te duwen?
Volgens mij darten ze niet in Japan maar als ze het wel doen hangen ze geen dartbord op maar een poster van Alonso
Voet verder naar benedenExocet schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:51:
More power? Hoe dan?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Brandstofmengsel kan. Maar het zal niet veel zijn.Exocet schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:51:
More power? Hoe dan?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mercedes meldt zojuist dat er blaren op zitten en ook bij Hamilton.Spollie schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:52:
Rechts voor van Max ziet er ook niet zo geweldig uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Harry Nak op 17-07-2021 17:52 ]
Merc belt met Ferrari. Misschien hebben ze nog wat trucjes in hun doos liggen.Exocet schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:51:
More power? Hoe dan?
Idd de kickdown gebruiken. Net 20 pk extra
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die van HAM is erger.Spollie schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:52:
Rechts voor van Max ziet er ook niet zo geweldig uit.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
antwoord van Lewis was dan wel weer mooiHarry Nak schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:52:
[...]
Mercedes meldt zojuist dat er blaren op zitten.
Tot nu toe wel vermakelijk deze opzet. Zeker met de tijden zoals ze nu gereden worden, maakt de vrijdag een stuk interessanter ook.
Zoveelste keer: NEE!Harry Nak schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:53:
Krijg je nog een punt voor de snelste ronde?
I have no special talent. I am only passionately curious.
neeHarry Nak schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:53:
Nee, alleen in de race zelf zover ik weet.Harry Nak schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:53:
- DaniëlWW2
- Niet online

NopeHarry Nak schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:53:
Jet weet niet of er wat met zijn auto is natuurlijk.Exocet schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:53:
Perez kan LAT niet voorbij
Waren ze niet alleen achter aangepast?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:53:
Speciaal aangepaste C2 banden die nogmaals zijn aangepast voor deze race en dat zijn het soort blaren die tot een delaminatie kunnen leiden. Gaan we weer.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Jij krijgt wel nog een puntje!!!Harry Nak schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:53:
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat weet ik niet eens.
Maar als het achter dan goed is en voor niet, tja dat zou ook stupide zijn.

Helmut Marko zit zich op te vreten.Exocet schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:53:
Perez kan LAT niet voorbij
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat wordt morgen nog wel een dingetje in de race...Novarion schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:54:
Silverstone mishandeld graag die rechter voorbanden, worden goed weggevroten.
Nah, Max doet het al jaren alleen...PatrickC schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:55:
Max wint zo een puntje op Lewis maar PER is weg voor morgen… Mercedes toch de winnaar van deze sprintrace?
Tot nu toe weinig anders ten opzichte van andere weekenden toch? Hopelijk zetten Norris en Leclerc wat druk op Mercedes.PatrickC schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:55:
Max wint zo een puntje op Lewis maar PER is weg voor morgen… Mercedes toch de winnaar van deze sprintrace?
- DaniëlWW2
- Niet online
edit: nee alle kerbs zelf
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-07-2021 17:56 ]
1) “normale “ Q
2) sprintrace
Ben wel benieuwd naar de meningen.
Ikzelf 2. Al zouden ze dit nog wel verder mogen uitwerken.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18-09 20:24
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jup alleen de achterbanden...nog 2 rondjes. Dat wordt morgen nog wat.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:55:
[...]
Dat weet ik niet eens.
Maar als het achter dan goed is en voor niet, tja dat zou ook stupide zijn.
tweakduke in "[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië"
Ik sluit me aan. Sprint.streamnl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:56:
Wil iemand straks de moeite nemen om een poule te maken
1) “normale “ Q
2) sprintrace
Sprint race met omgekeerde startvolgorde obv wk stand.streamnl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:56:
1) “normale “ Q
2) sprintrace
Sprint Quali startlocatie op basis van je vorige race resultaat klinkt intressant.streamnl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:56:
1) “normale “ Q
2) sprintrace
Een boze Max is nu eenmaal een winnaar...Luapper schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:57:
Briljant hoe Max op de baan antwoord, na al dat chauvinistisch geneuzel van gisteren... Heerlijk haha
Als zijn auto heel was reed ie daar nietcomputerjunky schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:57:
Perez overigens nog steeds 18. Erg indrukwekkend....
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
- DaniëlWW2
- Niet online
Twee stopper lijkt me minimaal.Brakius schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:57:
Banden zien er nu niet goed uit. Hoeveel pitstops worden het morgen?

Minimaal 2. Ik gok op medium - hard - mediumBrakius schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:57:
Ik gok op 2... Medium, Medium, Hard... Soft is niet te doen hier.Brakius schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:57:
Morgen 52 ronden, en met meer brandstof. Zullen wel 2 stoppers worden.Brakius schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:57:
I served in a company of heroes.
Die moet morgen 90 min gaan sprinten.
Heerlijk toch na gisterenNovarion schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:58:
Pijnlijk die tribune.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online

I have no special talent. I am only passionately curious.
en +3
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- DaniëlWW2
- Niet online
• Traditoneel
• Sprint
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd
"Dit biedt perspectief voor Mercedes morgen, aangezien RedBull het moeilijk heeft met de banden en de kerbs moet vermijden"...
[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-07-2021 18:01 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dank je wel!!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:01:
Poll: Traditioneel formaat of sprint?
• Traditoneel
• Sprint
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat zou het leuk maken. Max had vs daag niks te verliezen. Zet hem er naast en dwing lewis gas terug te nemen of tegen je aan rijden. Lewis verliest in 2e geval het meest met de huidige stand.PolarBear schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:57:
[...]
Sprint race met omgekeerde startvolgorde obv wk stand.
Bij reverse grid moeten beide zich tenminste naar voren knokken om morgen goede start plek te hebben
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die hebben het bericht van Lewis gemist natuurlijk... lolVerwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:01:
Uitleg op F1TV...
"Dit biedt perspectief voor Mercedes morgen, aangezien RedBull het moeilijk heeft met de banden en de kerbs moet vermijden"...
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.