Nee, aan juist.loekf2 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:35:
Staat DRS trouwens uit in die sprint race ?
DRS zal gewoon aan staan, in alles is het een gewone race, maar dan zonder de punten en het zet de grid voor morgen...loekf2 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:35:
Staat DRS trouwens uit in die sprint race ?
Nee, ze mogen bepaalde onderdelen vervangen door een onderdeel van dezelfde spec. Dus zelfde vleugel mag wel, lagere downforce vleugel mag niet. Maar een andere instelling van dezelfde spec vleugel mag weer wel.loekf2 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:37:
[...]
Dacht dat ze “eerder gebruikte onderdelen, dus FIA gekeurd”, op de auto mogen zetten. Dus Max kan best een lagere downforce vleugel op de auto zetten voor de sprint race, toch ?
Nou, deze training laat ook wel goed zien dat de gele bandjes niet heul stevig zijn
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hahhahaha, kwam deze tegen
Nou kijk ik al SKY lang voordat F1TV Pro bestond. Elk weekend streams opzoeken, in de topics stiekem hints aan elkaar geven waar een goede stream te vinden was
Maar het Lewis ophemel gehalte heeft grote vormen aangenomen en ik ben niet de enige die zo denkt
Ook dit valt onder:
We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.

Nou kijk ik al SKY lang voordat F1TV Pro bestond. Elk weekend streams opzoeken, in de topics stiekem hints aan elkaar geven waar een goede stream te vinden was
Ook dit valt onder:
We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-07-2021 15:38 ]
Waiting on the world to change
Zelfde kan je zeggen van max en Ziggo Sport toch?pinda powerrr schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:43:
Hahhahaha, kwam deze tegen![]()
Nou kijk ik al SKY lang voordat F1TV Pro bestond. Elk weekend streams opzoeken, in de topics stiekem hints aan elkaar geven waar een goede stream te vinden wasMaar het Lewis ophemel gehalte heeft grote vormen aangenomen en ik ben niet de enige die zo denkt
![]()
[Afbeelding]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
gaat wat worden met de race morgen..
sprint race van vandaag zullen de banden wel houden. maar morgen zal het zeuren worden
sprint race van vandaag zullen de banden wel houden. maar morgen zal het zeuren worden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tof! Geniet er flink van.gambieter schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:16:
Groeten vanaf Copse Corner
[Afbeelding]
Het is heel warm. Koud biertje, schaduw, oranje shirt en oranje pet met 33 erop
Voelt het nu niet een beetje zoals de bol.com reclame?

/f/image/95VJQXw0U6gZSszzZb4y2uyt.png?f=fotoalbum_large)
Is in elk land net zo. Monaco is gek van Leclerc, Mexico van Perez en ga zo maar door. Zou ook niet best zijn als de commentatoren niet op de hand van landgenoten zouden zijn...spartacusNLD schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:46:
[...]
Zelfde kan je zeggen van max en Ziggo Sport toch?
"When you grow up your heart dies"
Ook die heb je er echt rondlopen, in Oostenrijk welstreamnl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:48:
[...]
Tof! Geniet er flink van.
Voelt het nu niet een beetje zoals de bol.com reclame?![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Die rode schoentjes bij beide riiders van AT zagen er niet goed uitbasvn schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:47:
gaat wat worden met de race morgen..
Als het nergens over gaat, waarom rijden ze dan constant?Bart-Willem schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:29:
Deze vrije training gaat eigenlijk nergens over.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nee, in het format wat ze tijdens dit weekend gebruiken mogen ze na VT1 niets meer veranderen aan de auto. Het enige wat ze in VT2 nog doen is long runs testen mbt bandenslijtage en wat engine modes uitproberen.Snowhite0901 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:37:
Waarom blijft iedereen zeggen dat ze niets aan mogen passen?
Ts zegt Parc ferme: Parc ferme gaat in na de eerste training. Vervolgens gaat de parc ferme voor de tweede training er weer vanaf en na die training er weer op.
Klopt dat niet?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Waarom hebben ze het bij Mercedes over een lagere(minder agressieve engine mode). Ik dacht dat niet meer mocht? Iedereen rijdt nu toch gewoon met kwali settings?
En u wordt bedankt! Nu zie ik hiermee in mijn hoofd...Jasphur schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:50:
[...]
Die rode schoentjes bij beide riiders van AT zagen er niet goed uit
Nee, maar je hebt er ook helemaal niks aan, want je mag niks veranderen voor de sprintQ en race. Alles wat je dan in FP2 test met een andere afstelling is tijdsverspilling. Of het moet dermate slecht zijn dat je graag een start vanuit de pits doet. Je test nu dus vooral de longruns om te kijken op welke banden je de sprint en race wilt starten.Snowhite0901 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:37:
Waarom blijft iedereen zeggen dat ze niets aan mogen passen?
Ts zegt Parc ferme: Parc ferme gaat in na de eerste training. Vervolgens gaat de parc ferme voor de tweede training er weer vanaf en na die training er weer op.
Klopt dat niet?
Zij liever dan ikricardo246 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:49:
[...]
Ook die heb je er echt rondlopen, in Oostenrijk wel
Maar dat denk ik over de mensen langs de baan. Ik zie graag volle tribunes, maar dan vanuit thuis op de tv.
Het zal ongetwijfeld een gezellige sfeer zijn maar om zelf daartussen te staan

Dit wordt de sprint race starten op mediums en mogelijk de race op medium/hard zo te zien.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De ergernis is te verklaren omdat Sky/f1tv een veel internationaler publiek trekt. Zo valt de voorkeur voor hun landgenoot extra op.sjaool schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:48:
[...]
Is in elk land net zo. Monaco is gek van Leclerc, Mexico van Perez en ga zo maar door. Zou ook niet best zijn als de commentatoren niet op de hand van landgenoten zouden zijn...
Goh, Mercedes langzaam.
My tires are gone...
My tires are gone...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Voorspelling;
Max op soft
Perez op medium
Edit: voor de sprintracekwalificatie
Max op soft
Perez op medium
[ Voor 30% gewijzigd door The-Priest-NL op 17-07-2021 14:03 ]
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Bottas had er geen zin meer in?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nutteloze training, in elk geval voor de posities met Ferrari 2 en 3. Juist 'm.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Soft zie ik eerlijk gezegd niet gebruikt worden in de sprint race. Sowieso geen nieuwe meer op voorraad.The-Priest-NL schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:02:
Voorspelling;
Max op soft
Perez op medium
Dat is meer van toepassing op de verbrandingsmotor. Betreffende het elektrische (boost) gedeelte vallen en mogen er nog genoeg settings altijd aangepast worden waardoor je nog steeds kunt kiezen voor een "lower engine mode".Chefbierrr schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:53:
Waarom hebben ze het bij Mercedes over een lagere(minder agressieve engine mode). Ik dacht dat niet meer mocht? Iedereen rijdt nu toch gewoon met kwali settings?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Er staan een paar teams met flinke blisters in parc ferme nu

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Jup. Dat was heel erg goed te zien tijdens de FP2 dus ik ben benieuwd. Uitrijden op hard straks of het risico nemen om zachtere banden met pitstip te nemen. Geel kan ook nog wel denk ik. Maar of je dan kan pushen…Chiron schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:48:
Sprintrace is toch te kort om een stop af te dekken lijkt me?
Komt er toch nog wat tactiek bij kijken...
Komt er toch nog wat tactiek bij kijken...
Denk dat je met een pit stop hard verliest en achteraan start zondag
[ Voor 5% gewijzigd door talkatoo op 17-07-2021 15:02 ]
Ik verwacht het ook niet. Maar je weet maar nooit. Bij SKY denken ze dat er alleen gepit gaat worden bij een SC
Ja, dit lijkt mij ook wel het meest aannemelijke. Of in elk geval, als een SC gebeurd dat veel naar binnen duiken. Ik denk niet dat iedereen naar binnen duikt voor nieuw rubber. Puur zodat men kan meten wat sneller is.Jasphur schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 15:03:
Ik verwacht het ook niet. Maar je weet maar nooit. Bij SKY denken ze dat er alleen gepit gaat worden bij een SC
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 17-07-2021 15:13 ]
Er is volgens mij vrije banden keuze toch voor sprint en race. Ik kan zo snel geen bron vinden...Chiron schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:48:
[ Voor 10% gewijzigd door DRaakje op 17-07-2021 15:14 ]
En zelfs dan denk ik dat sommige het overslaan. Alleen als het net goed uitkomt en je bij de pitsingang bent misschien. Maar dan moet je alsnog enig kans hebben om iemand te gaan inhalen op die nieuwe bandjes, anders schiet je er nog niks mee op.Jasphur schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 15:03:
Dan moet je die nog wel hebben, Max heeft geen nieuwe softs meer in ieder geval, niet dat dat veel uitmaakt voor de race morgen.DRaakje schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 15:14:
[...]
Er is volgens mij vrije banden keuze toch voor sprint en race. Ik kan zo snel geen bron vinden...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Welke teams?Chiron schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:48:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jij verwacht dat Verstappen vanmiddag op een afgetrapte set rode bandjes gaat starten, werkelijk? Hoe kom je daar zo bij?The-Priest-NL schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:02:
Voorspelling;
Max op soft
Perez op medium
Testing, one, two ...
heb een leuk plaatje gevonden over LH
Nee dus.
misschien werkt het zo wel?
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-07-2021 16:03 ]
knip
[ Voor 96% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-07-2021 16:47 ]
Wat is de bedoeling van die Sprint races?
Ik zit nu naar de F2 Sprint te kijken, maar het lijkt er nu vooral op om wat auto's te wrecken voordat de echte race begint.
Ik zit nu naar de F2 Sprint te kijken, maar het lijkt er nu vooral op om wat auto's te wrecken voordat de echte race begint.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
https://www.f1maximaal.nl...amilton-of-norris-wegvaltToto Wolff is niet enthousiast over het sprintrace-format wat aankomend weekend in Groot-Brittannië aangehouden wordt. Voor de Oostenrijker is het risico dat er op zaterdag iets mis gaat te groot. Een aanvaring zou favorieten voor de wereldtitel een serieuze achterstand op kunnen laten lopen. Wel begrijpt hij dat het voor de sport zelf aantrekkelijk is.
Moesten ze deze laatste training nu echt met de race-onderdelen doen? Wat een slecht idee, zo kunnen ze geen risico's meer nemen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Als ik de marketing mumbo jumbo goed begrijp zijn sprint races voor de schijnbaar met Attention Deficit Disorder behepte nieuwe fans.JukeboxBill schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:08:
noo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:11:
[...]
Als ik de marketing mumbo jumbo goed begrijp zijn sprint races voor de met Attention Deficit Disorder behepte nieuwe fans.
Ik heb inmiddels op Wikipedia gelezen dat het ook de startvolgorde bepaalt voor de volledige race en er kunnen een paar punten worden verdiend voor de WK-stand.
Maar die gecrashte auto's zouden dan niet mee mogen doen? Dan wordt het aantal deelnemers wel aardig uitgedund.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Crap daar had ik niet naar gekeken eerlijk gezegd dan word het wel onwaarschijnlijk inderdaad.hardware-lover schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 15:37:
[...]
Jij verwacht dat Verstappen vanmiddag op een afgetrapte set rode bandjes gaat starten, werkelijk? Hoe kom je daar zo bij?
Gevoel kwam voornamelijk door zijn commentaar gisteren bij Mol en zijn gebruik van medium en hard in VT2.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Ocon linksvoor aan de buitenkant, en Perez had na 16 ronden op de mediums (!) ook al wat blaren.
Gecrashde auto's zullen vast mee mogen doen.JukeboxBill schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:17:
[...]
Ja, de sprint race is wel een stuk korter.
Ik heb inmiddels op Wikipedia gelezen dat het ook de startvolgorde bepaalt voor de volledige race en er kunnen een paar punten worden verdiend voor de WK-stand.
Maar die gecrashte auto's zouden dan niet mee mogen doen? Dan wordt het aantal deelnemers wel aardig uitgedund.
Wie het eerst crashed start gewoon achteraan. En wie later crashed start een plekje eerder.
mits de auto niet dermate total loss is dat hij uberhaupt niet meer kan starten.
uiteindelijk heb je gewoon een uitslag van 1 -22 ookal heb je een DNF
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In alle races van hun ging er weinig mis, in alle kwali's ging er weinig mis.
nog een uurtje! dan weten we of het z´n succes wordt als de FOM hoopt.
Het hele idee is dat ze voluit kunnen racen zonder pitstops en zonder banden te sparen, maar als FP2 een voorbode was gaan ze het op mediums niet eens halenJukeboxBill schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:08:

Ik hoop het eigenlijk wel.basvn schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:31:
Al vind ik de "normale" Q ook erg leuk1
Ik ben er helaas niet bij! Maar veel plezier iedereen. Geniet ervan.
Zal hem vanavond wel terug kijken
Zal hem vanavond wel terug kijken
Verschoor heeft het startsignaal alvast gegeven.basvn schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:31:
Het goede volkslied klinkt in ieder geval al. Laten we hopen dat ze de CD er in kunnen laten zitten.
De farce race heeft geen podium ceremoniedehardstyler schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:41:
Het goede volkslied klinkt in ieder geval al. Laten we hopen dat ze de CD er in kunnen laten zitten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En ik had Tsunoda ook gezien. Het is Silverstone en daar gaan we dan weer. Hopelijk niet alweer ellende ondanks weer nieuwe banden.Chiron schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Ocon linksvoor aan de buitenkant, en Perez had na 16 ronden op de mediums (!) ook al wat blaren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo, gaat ie dan. Hopen op een succes.
Zit weer naar sky te kijken en hoe langer het doorgaat, hoe meer ik wens dat Max de boel in tranen krijgt daar.
Niets mis met een beetje chauvinisme maar ze doen daar alsof Max de kwali dik verkloot heeft.
Brundle jinxt de boel nog even goed door nog maar even te melden dat mercedes hier de laatste 10x de snelste was.
Heb er zin an!
Zit weer naar sky te kijken en hoe langer het doorgaat, hoe meer ik wens dat Max de boel in tranen krijgt daar.
Niets mis met een beetje chauvinisme maar ze doen daar alsof Max de kwali dik verkloot heeft.
Brundle jinxt de boel nog even goed door nog maar even te melden dat mercedes hier de laatste 10x de snelste was.
Heb er zin an!
Ik neem aan dat je verder morgen rond een uur of twee pas begint te reageren?
Immers heb je volgens mij nog geen enkele post geschreven over de sprint kwalificatie waarbij je de boel niet al onderuit haalt voordat het überhaupt begonnen is. Je eist al publiekelijk excuses van Ross Brawn sinds het begin van de week, nu dit weer. Als het je zo slecht aan staat begrijp ik niet goed waarom je hier wel elke mogelijkheid aangrijpt om het onderuit te halen. Laat het lekker aan je voorbij gaan, zet morgen om 5 voor 4 de TV aan en dan zie je dan wel welke grid je krijgt voorgeschoteld.
Dan kan de rest tenminste wel de sprint kijken en een eigen mening vormen zonder deze zure comments vooraf.
Ted moet er ook nog aan wennen. 
Met z'n "sprint ehhhh ....... race".
Moet er duidelijk over nadenken en noemt het dan alsnog een race.
(Terwijl net ervoor een uitleg was dat de FIA het uitdrukkelijk geen race wil noemen maar een sprint).
(Terwijl net ervoor een uitleg was dat de FIA het uitdrukkelijk geen race wil noemen maar een sprint).
Hoe is het trouwens met de koppeling van oa McLaren? Die zou het maximaal 300km uithouden, maar met de sprint er bij gaan we daar overheen.
Volgens mij was er een akkoortje gesloten dat deze vervangen mag worden, maar de oude moet dan wel worden ingeleverd bij de FIA / dan moet er bewezen worden dat deze ook echt niet meer geschikt is om de race mee aan te vangen. Dus een "ja maar, hij gaat maar 300KM mee" komen ze dan neem ik aan niet mee weg, deze zal echt (zichtbaar) zodanig versleten moeten zijn dat duidelijk is dat die het einde niet haalt.albino71 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:56:
Hoe is het trouwens met de koppeling van oa McLaren? Die zou het maximaal 300km uithouden, maar met de sprint er bij gaan we daar overheen.
Engelse komkommer er bij, heerlijk!streamnl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:59:
Zit er klaar voor. Starten maar.
Geniet er van!
Vandaag gewoon “gezonde” snacks.albino71 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:00:
[...]
Engelse komkommer er bij, heerlijk!![]()
Geniet er van!
Nu moet ik het zelf doen
Edit:
Dit vind ik persoonlijk oneindig prettiger dan daadwerkelijk bij de race aanwezig zijn.
Lekker in de tuin, hapjes en een pilsje erbij en je hebt een hele vrolijke Streamnl
En dan hoeft het niet eens op een 40+ scherm te zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door streamnl op 17-07-2021 17:03 ]
Na de verloren finale vorige week kunnen de Engelsen wel wat positief nieuws gebruiken.
Wil niet lullig doen maar ik hoop dat gifbeker nog niet leeg is.
Best positief toch als Verstappen hem wint, Norris tweede wordt en Hamilton derde?werphengel schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:03:
Na de verloren finale vorige week kunnen de Engelsen wel wat positief nieuws gebruiken.
Voorspelde race pace op medium 0,5 in het voordeel van ham?
Is een beetje alsof je kiest tussen de cd thuis opzetten of live bij een concert zijn. Ik vind het laatste qua sfeer super, ook bij F1streamnl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:00:
[...]
Zij liever dan ik
Maar dat denk ik over de mensen langs de baan. Ik zie graag volle tribunes, maar dan vanuit thuis op de tv.
Het zal ongetwijfeld een gezellige sfeer zijn maar om zelf daartussen te staanNee dank je.
Zo veel? Dan is Red Bull kansloosMikeyMan schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:06:
Het is dan ook Sprint Qualifying...SuBBaSS schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:53:
Ted moet er ook nog aan wennen.
Ik hoop niet dat er een SC komt want dan blijft er van die 17 ronden ook niet veel over om echt te racen...
Zag het net een flits langskomen op Ziggo. 30.4 VS 30.9.
Zat een dag verschil tussen de FP1 en FP2 snelste tijd van HAM en VER
Daar zat een dag tussen. Een paar graden verschil in asfalt kan al veel uitmaken. Zegt ook niets over de load waarmee ze allebei reden.MikeyMan schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:06:
Dat was toch gemiddelde van Max gister. Tov Ham gemiddelde vandaag.MikeyMan schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:08:
[...]
Zag het net een flits langskomen op Ziggo. 30.4 VS 30.9.
schijnt dat de baan sowieso sneller is vandaag.
verschil zal dus, hopelijk, kleiner zijn.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Of dat ie ‘m als een raket in Max parkeert.Kenny_026 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:02:
Bottas…. “I got nothing to loose…”
Laat het maar eens zien dan..
“Get in there Valtteri”
Concert. Eens. En… je ziet dan alles.ricardo246 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:07:
[...]
Is een beetje alsof je kiest tussen de cd thuis opzetten of live bij een concert zijn. Ik vind het laatste qua sfeer super, ook bij F1
Langs een circuit zie je maar een gedeelte.
Thuis kan je idd alles goed zien. Ook rustig wat te snaaien pakken of vlug naar de WC.
Thuis kan ook gezellig zijn.
Maar toch is zo'n weekend wel leuk om mee te maken.
Ook al zie je maar een gedeelte en is het lastig volgen op het grote scherm wat er nu exact gebeurt.
Zeker als je favo team/rijder wint.
Thuis kan ook gezellig zijn.
Maar toch is zo'n weekend wel leuk om mee te maken.
Ook al zie je maar een gedeelte en is het lastig volgen op het grote scherm wat er nu exact gebeurt.
Zeker als je favo team/rijder wint.
Misschien is festival een beter vergelijk.streamnl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:12:
[...]
Concert. Eens. En… je ziet dan alles.
Anyhows, sfeer doet veel voor mij. Maar zo weegt eenieder dat voor zich zelf af.
Fyi RB tribune op Oostenrijk is een aanrader, 70% ish zichtbaar.
Eerst dacht ik “jeetje, wat veel Verstappen fans”.
Toen dacht ik “oja, McLaren met Norris”
Morgen aan de high tea tijdens de race?streamnl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:13:
Alvast veel plezier mannen!
En dames uiteraard !!!
Heeft Stefano nou een mondkapje met zweetgaatjes?
Kan VER eens dat grapje van NOR lenenJasphur schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:14:
Eerst dacht ik “jeetje, wat veel Verstappen fans”.
Op F1TV door Ross Brown: Drie keer meer F1TV streamers dan op een normale vrijdag. Nice, vinden de sponsoren leuk
[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 17-07-2021 17:17 ]
Klopt, maar ik vond het erbij zijn (Hockenheim 2019) toch wel een erg leuke mini-vakantie. Donderdagochtend heen, 's middags uren in de rij voor de pitlane walk, vrijdag, zaterdag en zondag op het circuit kan ik wel aanradenstreamnl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:12:
[...]
Concert. Eens. En… je ziet dan alles.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het wordt tussendoor kijken, maar ik ben benieuwd of het een conservatief treintje wordt of dat er actie is
Jasphur schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:15:
Heeft Stefano nou een mondkapje met zweetgaatjes?

Er zal wel een filter achter zitten.
@sjaool nope. Gewoon een pilsje
Ik verwacht geen treintje, wel dat de top redelijk makkelijk wegrijdt. Het middenveld zal echt wel voor een positie gaan knokken...
Komt dat ook niet door vakantie periode?Jasphur schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:17:
Op F1TV door Ross Brown: Drie keer meer F1TV streamers dan op een normale vrijdag. Nice, vinden de sponsoren leuk
De vrijdag kan ik normaal niet kijken vanwege werk.
Zaterdag Q afhankelijk van wat ik het weekend gepland heb. Maar in de basis kan ik daar wel rekening mee houden.
benieuwd hoe de vrijdag later bekeken wordt als we weer werken.
Haha Die Britten zijn echt aan het smelten op de tribunes
Dus straks meer trainingen die richting de avond gereden gaan worden. Het is toch vooral Europa dat massaal kijkt.Jasphur schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:17:
De farce race had van mij voordeel van de twijfel gekregen als het niet geld gedreven was.RobertMe schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:52:
[...]
Ik neem aan dat je verder morgen rond een uur of twee pas begint te reageren?
Immers heb je volgens mij nog geen enkele post geschreven over de sprint kwalificatie waarbij je de boel niet al onderuit haalt voordat het überhaupt begonnen is. Je eist al publiekelijk excuses van Ross Brawn sinds het begin van de week, nu dit weer. Als het je zo slecht aan staat begrijp ik niet goed waarom je hier wel elke mogelijkheid aangrijpt om het onderuit te halen. Laat het lekker aan je voorbij gaan, zet morgen om 5 voor 4 de TV aan en dan zie je dan wel welke grid je krijgt voorgeschoteld.
Dan kan de rest tenminste wel de sprint kijken en een eigen mening vormen zonder deze zure comments vooraf.
Huidige qualifying is niet mijn favoriet maar is acceptabel. Hoeft niet aan gesleuteld te worden.
Plus volgend jaar volledig nieuwe regels die racen zou moeten bevorderen. Wacht dat eerst af hoe dat verloopt.
De meeste experts verwachten er weinig van. Meeste rijders verwachten een parade.
Als ze nou iets hadden gedaan met reverse grids dan was het nog spannend. Dan hadden Max en lewis opeens 9e en 10e gestaan (bij top 10 reverse) of zelfs 19e en 20e. Maar dat durven ze dan weer niet aan
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Had Hamilton nu zo veel een betere race pace dan Max of was het meer type banden.
Kom er net in even wat belangrijke info gemist.. ook voor m'n vrienden poule
Kom er net in even wat belangrijke info gemist.. ook voor m'n vrienden poule
Dat is denk ik vooral NL, ik neem aan dat de cijfers wereldwijd zijn. Dan hebben de Nederlandse vakanties minder impact, tenzij al die andere landen ook vakantie hebben. Geen idee eigenlijkDarkSide schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:18:
[...]
Komt dat ook niet door vakantie periode?
De vrijdag kan ik normaal niet kijken vanwege werk.
Zaterdag Q afhankelijk van wat ik het weekend gepland heb. Maar in de basis kan ik daar wel rekening mee houden.
benieuwd hoe de vrijdag later bekeken wordt als we weer werken.
Nou ben benieuwd, veel plezier allemaal met de Sprint. We gaan het meemaken of het leuk wordt, ik heb er zin in.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Door het consequent farce race te noemen diskwalificeer je je eigenlijk van elke discussie want de vooringenomenheid straalt er vanaf.Player1S schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:20:
[...]
De farce race had van mij voordeel van de twijfel gekregen als het niet geld gedreven was.
Huidige qualifying is niet mijn favoriet maar is acceptabel. Hoeft niet aan gesleuteld te worden.
Plus volgend jaar volledig nieuwe regels die racen zou moeten bevorderen. Wacht dat eerst af hoe dat verloopt.
De meeste experts verwachten er weinig van. Meeste rijders verwachten een parade.
Als ze nou iets hadden gedaan met reverse grids dan was het nog spannend. Dan hadden Max en lewis opeens 9e en 10e gestaan (bij top 10 reverse) of zelfs 19e en 20e. Maar dat durven ze dan weer niet aan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.