Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 76 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
Het is niet mijn race dag vandaag. Nu de kwali verziekt was dacht ik dan maar Supercars op Ziggo kijken zijjn daar alle uitzendingen verdwenen terwijl ik ze gisteren nog zag staan. Vind ik deze tweet :

Hi, de Supercars Championship ''Melbourne'' van zaterdag 9 april (1 race) en zondag 10 april (2 races) zijn inderdaad helaas komen te vervallen en uit het uitzendschema gehaald.

Er is wel gewoon gereden btw.

Ik ga weer naar bed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Pvd01 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:01:
“Enkele gebruikers ervaren videoproblemen met de F1-stream, Er loopt een onderzoek “.

Komt vast uit dat het aan de eindgebruiker ligt🤣

Ik heb nu de melding: content verlopen o.i.d.
Enkele. Volgens mij kan heel Nederland op dit moment niet uitgesteld kijken. Lekker downplayed weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-09 19:30
Pvd01 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:01:
“Enkele gebruikers ervaren videoproblemen met de F1-stream, Er loopt een onderzoek “.

Komt vast uit dat het aan de eindgebruiker ligt🤣

Ik heb nu de melding: content verlopen o.i.d.
Warempel, hij doet het!!! Op de LG C1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Pvd01 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:06:
[...]

Idem. Ze hebben de stream er ergens tussen gegooid. Maar nu hoeft het al niet meer, mosterd na de maaltijd heet zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Bij mij staat hij er nu weer tussen het afspeel schema om 7u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:58
Tristan schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:10:
Bij mij staat hij er nu weer tussen het afspeel schema om 7u
Inderdaad. Tijdvak 7 is er weer. Nu ga ik toch een keer zeggen: prutsers! :’ Wanneer dit nog een keer gebeurt, is het voor mij ook bye, bye Viaplay. Gelukkig heb ik geen jaarabonnement afgesloten en gewoon maandelijks via Ziggo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.gptoday.net/n...f1-viaplay-abonnees-kwaad

https://twitter.com/viapl...&t=Mb8RPrgoT_2qhRsJ5oXEDw

“Hey, er waren wat technische problemen maar de kwalificatie is weer terug op de website en app om terug te kijken. Excuses voor het ongemak! /Hugo”

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2022 12:15 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Afgelopen dagen een AppleTV aangeschaft, niet voor Viaplay specifiek maar omdat ik diep in het Apple eco systeem zit en gewoon een box wil hebben waar ik alles mee kan.

Vandaag zonder al te grote issues naar de kwalificatie kunnen kijken. De stream hakkelde bij het starten, waardoor het onmogelijk was om iets te volgen. Echter bij het opnieuw starten van de stream liep deze vlekkeloos, in -voor Viaplay- acceptabele kwaliteit. Bitrate nog altijd laag uiteraard, en de kleuren lijken ook nog altijd niet helemaal in orde. Vergelijken met de LG app op m'n C9 wel een vooruitgang. Natuurlijk van de zotte dat je blijkbaar een AppleTV moet aanschaffen als je fatsoenlijk naar de F1 wilt kijken.

Daarnaast blijft ik bij m'n mening over de hele presentatie en verslaggeving. Kil, saai en emotieloos. Ik heb sinds dag één een mening over die twee commentators en ik ga er denk ik onbewust nog meer op letten... persoonlijk vind ik het echt tenenkrommend, over Kalff begin ik niet eens.

Vooruitgang vergeleken met een maand geleden, mede dankzij de AppleTV. Maar verre van tevreden over deze service. Ik kijk m'n gratis maanden, en ga daarna over naar F1TVpro. Ik vertik het gewoon om met tegenzin geld aan die club over te maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qlimaxxx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-08 17:40
Pvd01 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:06:
[...]

Geweldige timing weer. Heb net uit frustratie F1TV Pro afgesloten, want dit soort ellende heb ik geen zin in. Net gekeken en nu hebben ze het gefixt.

In mijn omgeving ben ik een van de meest neutrale personen geweest als het op Viaplay aankomt. Ik heb geprobeerd er echt met een open blik ik te gaan en ze een eerlijke kans te geven, maar vooralsnog maken ze het echt te bont.

Ik snap dat een streaming service opstarten lastiger is dan broadcasten via een bestaand platform, maar volgens mij heeft NENT toch al jaren ervaring in Scandinavië?

Het positieve:
Hier en daar vind ik inhoud van de content om de races heen van betere kwaliteit. Minder onjuistheden en zelfs Coronel lijkt getemd.

Daar houdt het echter op, het negatieve:
- Geen 4K meer
- De app is een gedrocht. Hoe kan het toch dat zelfs op een 2012 Sony smart TV (geen Android) Netflix meer responsive is dan alle andere apps op een 2018 LG OLED….
- Viaplay is ontzettend onoverzichtelijk (ze kunnen het bijna niet slechter doen)
- De commentators zijn gewoon niet mijn ding. Mol was niet perfect, maar prettiger om naar te luisteren. Voor een voice over nog wel ok, maar ik heb live het gevoel dat ik naar de samenvatting kijk (Nelson) afgewisseld door het jeugdjournaal (Melroy).
- De lag ligt niet hoog als je een betere pitreporter zoekt dan Plooij, maar Kox is enkel qua uiterlijk een verbetering. Ook geen clown, maar daar houdt het wel mee op.

En nu blijkt dus dat je een race op zondagochtend niet terug kan kijken? En zelfs al zou het werken dan kan je het maar 2 dagen terugkijken? Bij Ziggo kon je het opnemen en dan had je een jaar de tijd.

F1TV Pro werkt beter, mist ook 4K… sinds vorig seizoen heb ik moeite met luisteren naar de Britten (iets te gekleurd als je het mij vraagt). En waar blijft die LG app?

Ik zou het bijna niet zeggen, maar ik mis Ziggo F1. Zonder Plooij, Olaf met een sidekick zodat er wat minder gemist wordt en weer gratis F1TV Pro erbij… ach ja, dromen mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:09
Hoe werkt dat bij Ziggo? Nu opzeggen is tot 20/4 nog (gratis) kijken en dan stopt het? Of is nu opzeggen, per 9/5 stoppen? Staat ook lekker veel info bij.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-09 15:29
Die mensen bij Viaplay hebben echt een plank voor hun kop...

https://www.linkedin.com/...6911370288299479040-SaIC/

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Als Viaplay niet zo hoog van de toren had geblazen, wat marktonderzoek hadden gedaan en hun apps op orde hadden gehad dan hadden ze al dit gedoe nooit gehad. Sterker nog, dan hadden ze veel meer abonnees gehad en had niemand het in NL over F1TV Pro gehad.

- Had ervoor gezorgd dat alle tv platforms een up-to-date app tot hun beschikking hadden (je hebt immers tijd genoeg gehad).
- De app wat overzichtelijker had gemaakt, en in Nederland wat meer op F1 had gericht. Want laten we eerlijk wezen, 95% van de Nederlanders heeft Viaplay voor F1.
- Je streams vanaf dag één op orde, die eerste dagen zijn het belangrijkste, dan geef je je visitekaartje af. Testen had je van te voren moeten doen, niet met betalende abonnees.
- Je retentie verhogen, 2 dagen terugkijken is lachwekkend. Wederom, je weet dat de meeste van Ziggo afkomen die minimaal een week konden terugkijken.

En of je er nu persoonlijk blij mee bent of niet, met Mol en iemand anders ernaast als commentators, Doornbos in plaats van die enge Albers en een lossere aanpak in de studio had je een hele hoop gedoe kunnen voorkomen.

Je neemt iets af wat voor veel mensen de perfecte formule was, beweert alles beter te gaan doen maar van dit alles komt uiteindelijk niets terecht.

Tsja, dan ga je keihard op je bek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:12:
https://www.gptoday.net/n...f1-viaplay-abonnees-kwaad

https://twitter.com/viapl...&t=Mb8RPrgoT_2qhRsJ5oXEDw

“Hey, er waren wat technische problemen maar de kwalificatie is weer terug op de website en app om terug te kijken. Excuses voor het ongemak! /Hugo”
Hee, hebben ze Hugo "ik heb hier geen actieve herinnering aan" ook eens van stal gehaald?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:20

Major_ton

Shoot!

YouTube: Goodwood 79th Members' Meeting full Live stream

Als een YouTube kanaal het kan, waarom is het dan zo lastig voor ViaPlay? Oh wacht, het ligt aan ons natuurlijk... 8)7

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Inspired schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:34:
[...]

Hoe werkt dat bij Ziggo? Nu opzeggen is tot 20/4 nog (gratis) kijken en dan stopt het? Of is nu opzeggen, per 9/5 stoppen? Staat ook lekker veel info bij.
Heb nog niet opgezegd, maar denk dat je de periode dat je gratis kan kijken gewoon af maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:13
Rck010 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:40:

Tsja, dan ga je keihard op je bek...
Zo zien ze het helaas zelf niet, gezien de reacties van de CEO in de media en op LinkedIn: alles is nu beter, mensen kunnen slecht tegen verandering.

"I fully respect that the changes we bring are not to everyone’s liking but we will continue to work hard to develop our F1 coverage.
If you have any issues getting things to work, pls contact customer service. We have no issues with the app, it works fine. I have watched the Australian trainings myself and it works fine. Same app, same feed.
And keep comments in a decent tone. This is not Twitter. Have a nice day."

Met zulke struisvogels wordt het lastig. 8)7

Commentaar mag alleen positief zijn, dan krijg je een bedankje :D

[ Voor 42% gewijzigd door matthijst op 09-04-2022 13:10 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
*knip*
Die vergelijking gaat echt te ver en anders is er de topic report functie als er iets wat je wil melden.

Off-topic posts hierop zijn weggehaald.

[ Voor 70% gewijzigd door tweakduke op 09-04-2022 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

Inspired schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:34:
[...]

Ik heb voor 4 april mijn abonnement van Viaplay bij Ziggo opgezegd, dus de maand april kan ik er nog van genieten :9

Daarna definitief einde oefening _/-\o_ ik heb wel opgezegd via mijn Ziggo telefonisch kan dat schijnbaar niet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Maar hoe lachwekkend is het dat de kwalificatie urenlang niet terug is te kijken in een van de weekenden waarin waarschijnlijk het meest wordt teruggekeken? Als je al zóveel kritiek krijgt, zorg je ervoor dat de simpele zaken in ieder geval op orde zijn. Kritiek was er vooral op de stream-kwaliteit en deels over subjectieve zaken als presentatie/poppetjes/commentaar.

Nu heeft Viaplay zélf voor de zoveelste keer weer een nieuwe klacht gecreëerd. Let's face it: deze club gaat sport-streaming nóóit een seizoen lang volledig stabiel krijgen voor, laten we zeggen, >95% van de kijkers. Daarmee is het uiteindelijk gewoon een kat in de zak, zeker op technisch gebied.

Ze veroorzaken zelf steeds weer nieuwe kritiek met zaken die prima voorkomen hadden kunnen worden. Waarom staat bijvoorbeeld nog steeds het darts van donderdagavond vooraan bij de eerdere hoofduitzendingen. Dat moet gewoon de kwalificatie inclusief studiobeelden zijn (maar dat is dan weer lastig te vinden, áls het al te vinden is). Zo moeilijk is het allemaal niet. De app is onoverzichtelijk en de beeldkwaliteit, als je geluk hebt, net aan acceptabel. Bij elkaar is het allemaal gewoon niet goed genoeg!

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 09-04-2022 20:19 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• andyvie1979
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-09 21:10
Over de beeldkwaliteit is al genoeg geklaagd, maar ik hoop dat Viaplay ook nog iets gaat doen aan de navigatie binnen de app.
Ik krijg gewoon niet goed aan mijn vader (72 met 0 computerkennis) uitgelegd hoe hij trainingen en kwalificaties terug kan kijken via Viaplay. Zet toch gewoon een enorm blok met kwalificatie terugkijken op de homepage, of op de sport-pagina.
Nu zat hij al 5 minuten naar de Timing-pagina te kijken in afwachting van bewegende beelden omdat hij niet door had dat hij op het verkeerde kanaal had geklikt (ik ben wel trots op hem dat hij het schema heeft kunnen vinden).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:35:
[...]

De groetjes :w. Vindt je het nou echt zo gek dat mensen gefrustreerd raken van dat hele Viaplay? En zoals ik het zo bekijk, zie ik geen excessen in dit topic.
Ben ik met je eens. Het is logisch dat er veel kritiek is, want de prijs/kwaliteit-verhouding van Viaplay is op dit moment voor veel mensen volledig zoek. Maar in vergelijking met Twitter wordt hier over het algemeen redelijk goed onderbouwd. En dat de nuance hier soms ontbreekt, heeft Viaplay met zijn geweldige topman volledig aan zichzelf te danken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• matthijst
Dat die UI zo belabberd is snap ik ook niet.
9e land inmoddels. Zijn Nederlanders dan echt zo lastig?
Of andere landen sneller tevreden?
Of werkt de app daar beter?

[ Voor 80% gewijzigd door matthijst op 09-04-2022 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
andyvie1979 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:55:
Over de beeldkwaliteit is al genoeg geklaagd, maar ik hoop dat Viaplay ook nog iets gaat doen aan de navigatie binnen de app.
Ik krijg gewoon niet goed aan mijn vader (72 met 0 computerkennis) uitgelegd hoe hij trainingen en kwalificaties terug kan kijken via Viaplay. Zet toch gewoon een enorm blok met kwalificatie terugkijken op de homepage, of op de sport-pagina.
Nu zat hij al 5 minuten naar de Timing-pagina te kijken in afwachting van bewegende beelden omdat hij niet door had dat hij op het verkeerde kanaal had geklikt (ik ben wel trots op hem dat hij het schema heeft kunnen vinden).
Helemaal mee eens, dat is inderdaad een groot probleem voor veel mensen. Hoe kom je in godsnaam op het lumineuze idee om de onbelangrijkste streams vooraan te zetten... Daar mag onze 'premium' streamingdienst wat mij betreft heel snel mee aan de slag gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door TexMex op 09-04-2022 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost50
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-02-2023
andyvie1979 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:55:
Dit probleem ken ik.
Ik ken genoeg mensen van 70/80 plus die niet zijn aangehaakt met digitale apparaten.
Ook al leg je het een paar keer uit, het is wachten tot ze een verkeerd knopje indrukken en dan weten ze het niet meer.
Toch jammer dat die mensen worden buitengesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Joost50 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:05:
[...]

Dit probleem ken ik.
Ik ken genoeg mensen van 70/80 plus die niet zijn aangehaakt met digitale apparaten.
Ook al leg je het een paar keer uit, het is wachten tot ze een verkeerd knopje indrukken en dan weten ze het niet meer.
Toch jammer dat die mensen worden buitengesloten.
Om die reden zijn mijn ouders(dikke zeventigers, gescheiden, dus x2) er niet eens aan begonnen. Ze nemen genoegen met de samenvatting van de NOS. En geen smart TV, phone of whatsoever.

Terwijl ze vorig jaar bij Ziggo niet konden wachten tot het weer racetijd was. En met Replay tv konden ze wel makkelijk overweg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Inmiddels kan ik de nabeschouwing van de kwalificatie wel terugkijken, dus dat is goed.

offtopic: als je de hel in Oekraine (of ander lokaties op de wereld) wilt vergelijken met onze "first world problems" moet je natuurlijk tot de conclusie komen dat ons leed nogal meevalt. Dat besef ontslaat echter viaplay niet van de plicht om te werken aan de benodigde verbeteringen van hun product. Daarbij helpt hun opstelling echter niet.

Het is niet zo dat met de start van viaplay in Nederland de Nederlanders zich opeens anders zouden gedragen. Met goed marktonderzoek had viaplay wel kunnen weten wat Nederlanders denken te krijgen bij introductie van een nieuwe dienst als er zoveel verwachtingen worden gewekt.

Erken je eigen falen en communiceer daar over, en leg de schuld niet bij je klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-09 19:17
Heb ik even geluk gehad, rond 12 uur de kwalificatie terug kunnen kijken. Net nadat ze de stream terug er op hadden gezet.

Zeer begrijpelijk dat mensen problemen hebben met Viaplay. Ben het vooral mee eens dat de UI beter kan. Misschien de andere streaming kanalen (onboards, tijden etc.) verbergen om verwarringen vermijden voor ouderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
W1ck1e schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:14:
Inmiddels kan ik de nabeschouwing van de kwalificatie wel terugkijken, dus dat is goed.
Er is niets "goeds" aan, sorry. Dit soort basale zaken MOETEN gewoon altijd werken. Het is notabene een STREAMINGSDIENST. Hoelang hebben ze nu al niet de tijd om hun zooitje op orde te hebben.

Dit soort flaters blijft ook hangen bij mensen, en zal zeker mee spelen in de afweging over hoe nu verder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
Ik vind het ook belachelijk dat kanaal 200/225 niet openstaat voor begin gemist en terugkijken bij de providers.
Veel ouderen willen en kunnen niet stream, maar willen wel formule 1 zien. Er wordt met niets of niemand rekening gehouden. In de Samsung-apps is het bovendien niet mogelijk om vanaf het begin te kijken.

Allemaal zaken die bij Ziggo Sports zowel in de app als op het vaste kanaal aan stonden (en dan bedoel ik alle apps).

Viaplay zet een schandalige prestatie neer op dit moment. Zowel de apps als de F1 uitzendingen zijn echt helemaal niets. En daar betalen we met zijn allen grof geld voor. Dit weekend is voor mij het laatste weekend. Ik ga opzeggen en naar F1TVPro. Ik ben klaar met deze bagger.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:21:
[...]

Er is niets "goeds" aan, sorry. Dit soort basale zaken MOETEN gewoon altijd werken. Het is notabene een STREAMINGSDIENST. Hoelang hebben ze nu al niet de tijd om hun zooitje op orde te hebben.

Dit soort flaters blijft ook hangen bij mensen, en zal zeker mee spelen in de afweging over hoe nu verder.
Ik bedoelde dat dat deel nu gefixed is. Dat maakt inderdaad niet dat alles al goed is, en ja, dit zal zeker gevolgen hebben voor het succes van viaplay in Nederland. Ze hebben zaken onderschat en het zal enige tijd duren voordat er voldoende mensen positief en blij zijn over en met hun product.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qlimaxxx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-08 17:40
Ondanks dat ik mijn ei al eerder kwijt was in dit topic, neemt mijn sympathie voor Viaplay met de minuut af.

Ik begrijp de strategie volledig. Er was genoeg aan te merken en te verbeteren op de manier waarop Ziggo de F1 presenteerde. Van de zelf-pijperij tot de veelvuldige onjuistheden en het gebrek aan correctie van die fouten. In snap volledig dat de niet het hele concept overgenomen hebben. Om dan alles anders te doen gaat wellicht en beetje ver, er waren ook genoeg zaken die wel goed waren bij Ziggo. Olaf Mol mist veel, houdt er soms een wat kinderachtig taalgebruik op na, maar heeft met z’n kennis en passie veel harten van Nederlanders verovert. Olaf wist zowel succes supporters met 0 kennis als die hard F1 nerds aan te spreken (natuurlijk niet iedereen, maar dat is ook schier onmogelijk).

Veel zaken had Ziggo wel goed voor elkaar. Je zag namelijk dat F1 echt de hoogste prioriteit had. Als enige (of 1 van de weinige) programma’s werd het in 4K doorgegeven. Niet alleen op Ziggo Sport, maar alle zenders. Hoe lang een code rood de uitzending ook deed uitlopen, er werd nooit vroegtijdig gestopt met de verslaggeving. Zelfs een prominente voetbalwedstrijd zou daar voor moeten wijken.

En nogmaals, als netwerk engineer weet ik als geen ander dat streamen veel complexer is dan broadcasten. Multicast is ook niet echt een optie als je niet de volledige verbinding in beheer hebt. Dus zo’n dienst schaalt natuurlijk veel minder makkelijk dan een kanaal op Ziggo of KPN.

Daarentegen ben je ook veel minder gebonden aan de beperkingen van zo’n dienst. Om 4K aan te bieden of meerdere streams ben je niet afhankelijk van DVB of decoders met slechts ondersteuning voor 1080P.

En ja, je servers zullen een stuk meer te verduren krijgen dan de servers van Ziggo Go of KPN iTV. Maar dat is wel je enige focus en geen extra service. Het is make or break, de kern van je product.

En als ondernemer weet ik als geen ander dat niet altijd alles goed kan gaan. Maar het maakt echt een enorm verschil hoe je omgaat met fouten. Maak je keer op keer dezelfde fout, of leer je daarvan? En hoe communiceer je richting je klant? De problemen bagataliseren of zelfs de verantwoording afschuiven op je klant… hoe kan zo’n man het ooit tot CEO geschopt hebben als je zo weinig snapt van hoe je met mensen en klanten in het bijzonder om moet gaan.

En ja, dit is niet vergelijkbaar met een situatie als in Oekraïne, maar dat neemt niet weg dat mensen hier terecht gefrustreerd kunnen raken. Zeker in zulke moeilijke tijden als nu, waarbij je van het nieuws niet vrolijk wordt. Dan is F1 met een juweel als Verstappen een uitlaatklep. Wanneer dat verandert wordt in frustratie is dat extra vervelend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pvd01
Miki schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:11:
Daar waar we in er Oekraïne topic nog enige zelfbeheersing weten te tonen gaan we hier helemaal los en dat zegt wel veel over de mensen hier :/
Sarcasme aan.
En dat is wat mij betreft volledig terecht. Sarcasme uit.
Tuurlijk kun je dit niet vergelijken met hetgeen er in Oekraïne gebeurd.

Het is natuurlijk amateurisme ten top, met een onvindbare stream. Ziggo sport had het wat mij betreft op alle fronten beter voor elkaar:
- in vergelijking met ViaPlay een sublieme beeldkwaliteit
- de mogelijkheid om het op te nemen, waardoor je de race op een later tijdstip terug kan kijken
- een “Bourgondisch sfeertje” in de studio, in tegenstelling tot de kille zakelijke scandinavische sfeer bij ViaPlay (ik geef toe, dat is een kwestie van smaak)
- een arrogante houding richting de klanten, want de problemen rondom de beeldkwaliteit liggen bij de klant.

Streaming van live sport is op deze wijze gewoon niet goed genoeg, maar wordt ons door de strot geduwd. En ik verwacht helaas geen verbetering op korte termijn.

Tot slot een kleine positieve noot:
- Toen het eindelijk gelukt was om de kwalificatie-stream gestart te krijgen, werkte deze van begin tot einde zonder haperingen. Echter haalt de beeldkwaliteit het bij lange na niet bij de beeldkwaliteit die ziggo mij vorig jaar voorschotelde.

[ Voor 4% gewijzigd door Pvd01 op 09-04-2022 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 10:13
Het simpel bashen op een bedrijf is altijd erg makkelijk. ik begrijp dat iedereen die hier steen en been klaagt over viaplay zelf perfect is. maken nooit fouten , zijn altijd op tijd noem maar op..

een bedrijf mag en kan fouten maken. voor een fout mag men in het redelijke uitgaan dat het ook opgelost word. zoals een kwalificatie terug zien, wat ook gefixt is in het redelijke.

zelfs de NS draait gewoon praktisch 1 dag niet..

Internet in Nederland draaide bijna niet meer door een menselijk fout..

zelfs Facebook (Meta) lag gewoon keer volledig plat..

ben ik er blij hoe het gaat bij viaplay met race 3. nee absoluut niet.
erger ik me behoorlijk aan de jaren 90 app. zeker wel. alleen hoevaak gebruiken we het? met beetje gelijk 5x in de 23 weken...(voor de F1 mensen hier)

bitrate is ook niet van deze tijd. maar hoor niemand het positive zeggen over hoe laag de time delay is met bijvoorbeeld F1 TV.. die is echt netjes !!!!

ik miki verkeerd begrepen dus dit haal ik even weg...

mag het beter bij viaplay, zeker wel, gaat het gebeuren qua bitrate... ga er niet echt vanuit.... gaan de basic stream problemen verbeteren zeker wel.

ik geef ze tot Juni. dan verleng of stop ik F1TV, heb Viaplay genomen met 99euro, prima om jaar mee te testen.

(men vergeet dat de eerste jaren de mensen die betaalde bij F1TV ook gewoon alfa en beta testers waren...)

[ Voor 4% gewijzigd door SmasterS op 09-04-2022 15:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
Het simpel bashen op een bedrijf is altijd erg makkelijk. ik begrijp dat iedereen die hier steen en been klaagt over viaplay zelf perfect is. maken nooit fouten , zijn altijd op tijd noem maar op..

een bedrijf mag en kan fouten maken. voor een fout mag men in het redelijke uitgaan dat het ook opgelost word. zoals een kwalificatie terug zien, wat ook gefixt is in het redelijke.
Je gaat wel erg makkelijk heen over het feit dat Viaplay alles glashard ontkent, en met een dooddoener naar de klanten komt "heb je een probleem, neem contact op met de servicedesk", hoe dan? bij een niet bestaande servicedesk?
(men vergeet dat de eerste jaren de mensen die betaalde bij F1TV ook gewoon alfa en beta testers waren...)
Je vergeet dat Viaplay al jaren aan de weg timmert (2007), en Nederland zeker niet het eerste land is waar ze streaming-diensten aanbieden.

[ Voor 17% gewijzigd door Bushie op 09-04-2022 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Bushie schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:51:
[...]

Je gaat wel erg makkelijk heen over het feit dat Viaplay alles glashard ontkent, en met een doordoener naar de klanten komt "heb je een probleem, neem contact op met de servicedesk", hoe dan? bij een niet bestaande servicedesk?

[...]
Je vergeet dat Viaplay al jaren aan de weg timmert, en Nederland zeker niet het eerste land is waar ze streaming-diensten aanbieden.
mensen kunnen beter gewoon iets meer eten en minder happen... daarmee bedoel ik rust en kalmte bewaren inplaats vol keyboard warrior een tech forum vol spammen.

ja het werkt niet, weten we .. service is erg slecht, is bekend,
maar hebben ze vandaag en de laatste weken dingen verbeterd? ja zeker wel, alleen dat wil men niet zien...

is de fout van vandaag gefixt? ja het is..
zijn de meeste streaming fouten verbeterd ja dat is verbeterd, al was het vandaag best lastig om te kijken, alleen met de kwalificatie eigenlijk goed beeld (nou ja goed... )

viaplay timmert al jaren aan de weg.. zeker wel.. wil het dan niet zeggen dat het fout kan gaan??

hoelang bestaat de NS nu al... toch gaat het door echt zwaar fout.. wat ernstiger is dan dat een betaalde stream...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
SmasterS schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:57:
[...]

mensen kunnen beter gewoon iets meer eten en minder happen... daarmee bedoel ik rust en kalmte bewaren inplaats vol keyboard warrior een tech forum vol spammen.

ja het werkt niet, weten we .. service is erg slecht, is bekend,
maar hebben ze vandaag en de laatste weken dingen verbeterd? ja zeker wel, alleen dat wil men niet zien...

is de fout van vandaag gefixt? ja het is..
zijn de meeste streaming fouten verbeterd ja dat is verbeterd, al was het vandaag best lastig om te kijken, alleen met de kwalificatie eigenlijk goed beeld (nou ja goed... )

viaplay timmert al jaren aan de weg.. zeker wel.. wil het dan niet zeggen dat het fout kan gaan??

hoelang bestaat de NS nu al... toch gaat het door echt zwaar fout.. wat ernstiger is dan dat een betaalde stream...
We gaan het zien, als we morgen de race willen terugkijken, hoop toch echt dat het voor 10 uur kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Of er nu echt zoveel verbeterd is, is nog maar de vraag. Elke update lijkt iets te fixen maar weer nieuwe problemen te creëren (zoals bijvoorbeeld die groene blokken). Ik kan het nog niet bepaald een duidelijk opgaande lijn noemen.
SmasterS schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:43:

bitrate is ook niet van deze tijd. maar hoor niemand het positive zeggen over hoe laag de time delay is met bijvoorbeeld F1 TV.. die is echt netjes !!!!
Dat puntje krijgen ze inderdaad, maar speelt dat voor het gros een rol? Neen! Zowel streams van Viaplay als F1TV lopen achter op ouderwetse lineaire tv zoals we dat vorig jaar nog hadden (de lineaire kanalen van nu lopen zelfs achter op de streams).

En als je twee keer dezelfde stream opent van dezelfde aanbieder op een verschillend apparaat, lopen ze vaak ook al niet gelijk. Het voordeel van ouderwetse lineaire tv is dus sowieso al weg. Exact gelijktijdig kijken en de race dan met iemand anders bespreken (of bijvoorbeeld op een forum) is überhaupt niet goed meer mogelijk. Wie er dan toch nog iets voorloopt, doet er voor mij verder weinig meer toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
Albert020 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:00:
[...]

We gaan het zien, als we morren de race willen terugkijken, hoop toch echt dat het voor 10 uur kan ;)
ja dat hoop ik ! ik zet wel gewoon me wekker

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 20:49
Viaplay CEO op dit moment
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjkvIuxky3bQh861owXnmbwOn6s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fZnYhxurx8HlmsmAie2yNj4X.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
TexMex schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:01:
Of er nu echt zoveel verbeterd is, is nog maar de vraag. Elke update lijkt iets te fixen maar weer nieuwe problemen te creëren (zoals bijvoorbeeld die groene blokken). Ik kan het nog niet bepaald een duidelijk opgaande lijn noemen.

[...]

Dat puntje krijgen ze inderdaad, maar speelt dat voor het gros een rol? Neen! Zowel streams van Viaplay als F1TV lopen achter op ouderwetse lineaire tv zoals we dat vorig jaar nog hadden (de lineaire kanalen van nu lopen zelfs achter op de streams).

En als je twee keer dezelfde stream opent van dezelfde aanbieder op een verschillend apparaat, lopen ze vaak ook al niet gelijk. Het voordeel van ouderwetse lineaire tv is dus sowieso al weg. Exact gelijktijdig kijken en de race dan met iemand anders bespreken (of bijvoorbeeld op een forum) is überhaupt niet goed meer mogelijk. Wie er dan toch nog iets voorloopt, doet er voor mij verder weinig meer toe.
ik vond de trainingen echt slecht, veel micro stutters, ze duidelijk ergens mee bezig. ook die groene vlokken ineens.. heb ik ook niet gezien met de kwalificatie..

ik vind het wel een pluspunt aangezien bijna alles een stream word, nlziet, t-mobile app, canal digitaal en noem maar op..

het gaat wel meer en meer die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
TexMex schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:01:
... Exact gelijktijdig kijken en de race dan met iemand anders bespreken (of bijvoorbeeld op een forum) is überhaupt niet goed meer mogelijk. ...
Toen ik bij een eerder weekend op 2 apparaten tegelijkertijd keek, was de ene stream langzamer dan de andere. Dat merk je waarschijnljik niet wanneer je maar een apparaat gebruikt, maar dat hoort natuurlijk helemaal niet te gebeuren. Ik weet uiteraard niet waaraan het lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

We werden vanmorgen wakker toen Q2 net bezig was, op de telefoon via de app was het schokkend beeld en uitzenden naar onze Chomecast lukte niet. Toen via de website ingelogd, kreeg ik eerst de melding dat er 2 apparaten actief waren. Na 10 min kon ik wel kijken, streamen naar onze Chromecast ging weer niet, toen maar via screensharing maar gekeken want dit was de engiste optie om boven in bed te kijken.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Kon ik vanmorgen niet de herhaling vinden , dat ging wel bij F1TV, Het commentaar was ook nog eens 10x beter, ook vrij neutraal vond ik.

Dus mijn keuze is gemaakt. Ik ga straks geen 15 euro voor rommel betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Pvd01 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:41:
[...]

Sarcasme aan.
En dat is wat mij betreft volledig terecht. Sarcasme uit.
Tuurlijk kun je dit niet vergelijken met hetgeen er in Oekraïne gebeurd.

Het is natuurlijk amateurisme ten top, met een onvindbare stream. Ziggo sport had het wat mij betreft op alle fronten beter voor elkaar:
- in vergelijking met ViaPlay een sublieme beeldkwaliteit
- de mogelijkheid om het op te nemen, waardoor je de race op een later tijdstip terug kan kijken
- een “Bourgondisch sfeertje” in de studio, in tegenstelling tot de kille zakelijke scandinavische sfeer bij ViaPlay (ik geef toe, dat is een kwestie van smaak)
- een arrogante houding richting de klanten, want de problemen rondom de beeldkwaliteit liggen bij de klant.

Streaming van live sport is op deze wijze gewoon niet goed genoeg, maar wordt ons door de strot geduwd. En ik verwacht helaas geen verbetering op korte termijn.

Tot slot een kleine positieve noot:
- Toen het eindelijk gelukt was om de kwalificatie-stream gestart te krijgen, werkte deze van begin tot einde zonder haperingen. Echter haalt de beeldkwaliteit het bij lange na niet bij de beeldkwaliteit die ziggo mij vorig jaar voorschotelde.
Goed, ik ga hier nog één reactie aan wijden want blijkbaar roept mijn reactie weer dusdanig veel emotie op dat mijn reactie weer niet goed wordt gelezen.

Mijn vergelijking gaat niet over de oorlog in Oekraïne, mijn vergelijking gaat over de reacties in het topic De oorlog in Oekraïne - deel 2 in vergelijking met dit topic. Dat is echt iets heel anders :)

In plaats van wat zelfbeheersing over niet werkende dienst gaan we volledig los. Er wordt zelfs door de moderatie een topic warning aangemaakt die volledig over het hoofd wordt gezien zie: tweakduke in "Viaplay in Nederland"

En nee, ik ontken nergens dat Viaplay volledig de plank mis slaat. In mijn ogen is het simpel, in gebreke stellen en contract onder dwang laten ontbinden of gewoon je verlies nemen en opzeggen als je daar geen zin in hebt. Er is een alternatief, F1TV dus ik zie niet in waarom we in nog geen halve dag pagina's moeten vullen met frustraties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
SmasterS schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:43:
Fouten maken mag, maar als je vervolgens ook nog eens te beroerd bent om je fouten toe te geven en dan roept dat het aan je klanten ligt dan heb je het echt niet begrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Miki schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:13:
[...]

Goed, ik ga hier nog één reactie aan wijden want blijkbaar roept mijn reactie weer dusdanig veel emotie op dat mijn reactie weer niet goed wordt gelezen.

Mijn vergelijking gaat niet over de oorlog in Oekraïne, mijn vergelijking gaat over de reacties in het topic De oorlog in Oekraïne - deel 2 in vergelijking met dit topic. Dat is echt iets heel anders :)

In plaats van wat zelfbeheersing over niet werkende dienst gaan we volledig los. Er wordt zelfs door de moderatie een topic warning aangemaakt die volledig over het hoofd wordt gezien zie: tweakduke in "Viaplay in Nederland"

En nee, ik ontken nergens dat Viaplay volledig de plank mis slaat. In mijn ogen is het simpel, in gebreke stellen en contract onder dwang laten ontbinden of gewoon je verlies nemen en opzeggen als je daar geen zin in hebt. Er is een alternatief, F1TV dus ik zie niet in waarom we in nog geen halve dag pagina's moeten vullen met frustraties.
Maar het blijft natuurlijk wel een forum, met in dit geval een topic waarin Viaplay wordt besproken. Als Viaplay dan een wanprestatie levert, zorgt dat voor veel reacties (zeker gezien de populariteit van F1 in Nederland).

Op een paar uitzonderingen na, vind ik de reacties hier over het algemeen juist níet doelloos (en dus de topicwaarschuwing níet overtreden). Er wordt vaak goed onderbouwd wat er mis is en wat er beter zou kunnen, in de hoop dat we vooruitgang zullen zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjakie0101
matthijst schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:27:
[...]

Fouten maken mag, maar als je vervolgens ook nog eens te beroerd bent om je fouten toe te geven en dan roept dat het aan je klanten ligt dan heb je het echt niet begrepen.
En dezelfde fouten 3x maken is nog erger. Dat de eerste wedstrijd aanloopproblemen heeft, ach dat kan (maar eigenlijk ook niet), dat het bij wedstrijd 3 nog steeds bagger is, het commentaar niet vervangen, de sfeer in de studio en de vaste analist waar iedereen in Nederland zich nu al aan ergert... dan is er echt iets helemaal fout.

Ik zie een paar positieve zaken:
* Stephane Cox doet het elk race echt aanzienlijk beter en stel de juiste vragen.
* Amber Brantsen wordt wat losser.
* Guido van de Garde wordt ingezet.

Laat de twee babbelkouzende zeuren van commentatoren thuis in Nederland en vervang ze. Ze worden zelfs ingefluisterd door anderen in Nederland, wat een aanfluiting. En vervange Christian Albers die vloekt en tiert en geen zin in normaal Nederlands kan uitbrengen. Pendalen ?? Wtf?

De streams zelf zijn ronduit bagger, stop alle sport op het vaste kanaal!!

[ Voor 3% gewijzigd door Sjakie0101 op 09-04-2022 15:37 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pvd01
[...]

Dit was bij mij in eerste instantie niet geheel duidelijk. Dit is verhelderend.

Helaas is F1TV voor mij geen volwaardig alternatief en wel om de volgende redenen:
- De rechten van de premier league gaan naar ViaPlay
- Ik heb geen apparatuur om F1TV op een groot scherm weer te geven.

Dus alle reden om hier pagina’s vol te schrijven met klachten in de hoop dat daar uiteindelijk wat mee gebeurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Viaplay heeft amper 1 kanaal open voor communicatie, het wordt er zo niet beter op om nu al de chat te sluiten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZUp3rH8Jc92fQrOhDOBzfTdUas=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZUF1sHNRUMQbgd4GWSHBmpzq.png?f=user_large

https://twitter.com/miixm...&t=V_f6EVbbixAAf9FzvXFTLw

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2022 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:08
De eerste 2 F1 races gekeken met F1TV, gratis proefperiode.
Vandaag Viaplay via Ziggo afgesloten. Niet zo zeer voor F1 maar om de world pool championship te kijken. Vanmiddag de 1/8 finales gekeken met de Viaplay app om mijn LG C9. De app vind ik niet fijn maar dat zal wel wennen zijn.
De uitzending van het poolbiljart was verder prima. Goede beeldkwaliteit en geen problemen verder Benieuwd morgen bij de F1 race.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:40

M-ThijZ

Riding on Rails

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDfPI_Skcu6-3dDryG6KjR5x4zk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0q4xS4WTCIEuK5m5IAfReSyE.png?f=fotoalbum_large

Lekker om 9.00 uur kwalificatie vanaf het begin proberen te kijken. ;(

(Restart van de app hielp wel, maar toch. Shield TV, bekabeld gigabit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 11:58
Miesjh schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:11:
Kan ook niet de kwalificatie terugkijken. Alleen de backup feed zonder commentaar.
Same here vandaag, rete irritant! Na een tijdje kon ik 'm wel terugvinden, maar bij het starten kon hij weer niet afgespeeld worden. Vooropgesteld: eigenlijk wil ik gewoon op kunnen nemen en terug kunnen kijken via mijn STB van kpn op mijn tv. Dus dat dit al niet kan (en kanaal 225 ook nog eens tijdelijk zou zijn), vind ik ronduit slecht. Ben dus niet onder de indruk van de dienst.

Edit: oh ja, bijna vergeten: ik heb dus maar de samenvatting gekeken. Nou, dat viel ook weer tegen. De aflevering duurde meer dan een uur, dus ik dacht: da's in ieder geval een lekker ruime samenvatting. Wat blijkt: de 1e 35minuten of zo is reclame voor viaplay zelf, daarna 15 minuten samenvatting en dat was het dan... :F

[ Voor 22% gewijzigd door Appie76 op 09-04-2022 19:42 ]

Ik heb geen signature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:46
Arjantje72 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:10:
Kon ik vanmorgen niet de herhaling vinden , dat ging wel bij F1TV, Het commentaar was ook nog eens 10x beter, ook vrij neutraal vond ik.

Dus mijn keuze is gemaakt. Ik ga straks geen 15 euro voor rommel betalen.
Ik ben inmiddels ook over. Wat een amateuristische boel is het daar zeg. De app is extreem onoverzichtelijk.
Helemaal aan het begin was ik nog best tevreden en dacht ik "die paar foutjes e.d. zijn de volgende race wel weg" maar alles behalve dat.

Ik heb vanmorgen dus uit frustratie F1 tv pro genomen en wat een verademing zeg. Ook dit zal niet perfect zijn, maar ik kan alles gewoon vinden, streams doen het goed en scherper beeld dan Viaplay.

Voor een bedrijf wat al zo lang bestaat, is het echt een schande.

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:33
Wachten... schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:30:
[...]

Ik ben inmiddels ook over. Wat een amateuristische boel is het daar zeg. De app is extreem onoverzichtelijk.
Helemaal aan het begin was ik nog best tevreden en dacht ik "die paar foutjes e.d. zijn de volgende race wel weg" maar alles behalve dat.

Ik heb vanmorgen dus uit frustratie F1 tv pro genomen en wat een verademing zeg. Ook dit zal niet perfect zijn, maar ik kan alles gewoon vinden, streams doen het goed en scherper beeld dan Viaplay.

Voor een bedrijf wat al zo lang bestaat, is het echt een schande.
Ik vraag me ook altijd af hoe dit soort bedrijven dermate slechte apps kunnen ontwikkelen/gebruiken. De GP van Australië begint vanavond om 5:55u en staat bij Huidige Uitzendingen. |:( Bij toplijst Series staat ‘Verstappen - Master of the Track’ op 1. En dat zijn nog maar een paar voorbeelden. De Discovery+ app is ook zo’n drama.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:09
Krijg je bij het kijken via de browser wel de vraag om te kijken vanaf het begin? En werkt dat fatsoenlijk? Of kan ik beter de wekker zetten..?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-09 16:18

OFV

Installeer zojuist de app vanuit de Play Store op mijn Samsung Tablet. Na inloggen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/or7c04wzgTpbo1IZb2g7iCiYkVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VfdBxwKqQ5bM6h8wNhLMPYK3.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben echt niet zo kritisch. Vrij makkelijke klant zelfs. Maar dit is toch wel heel bizar. Ik kan dus gewoon niet kijken morgenvroeg. Althans... Niet op het apparaat dat ik graag zou willen. Vanochtend al dat drama met geen kwalificatie later kijken en nu nog even overtreffen? Dit heb ik bij nog geen enkele streaming dienst ooit meegemaakt en daar zat ook Eurosport Player bij. Dat was niet alles maar nog lang niet zo'n drama als viaplay. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Mijn wekker staat om 6:45, hopelijk werkt alles goed met Viaplay en hebben we niet van die groene strepen door het beeld of haperingen. Maar ik heb er nu al amper vertrouwen in..

Streamen vanuit de app naar de Chromecast werkt helaas ook niet, het icoon voor casten kwam nergens in beeld bij de video..

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 09-04-2022 23:07 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Major_ton schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:43:
YouTube: Goodwood 79th Members' Meeting full Live stream

Als een YouTube kanaal het kan, waarom is het dan zo lastig voor ViaPlay? Oh wacht, het ligt aan ons natuurlijk... 8)7
Dit zijn nu op dit moment nog geen 1000 kijkers maar vorige week heb ik drie dagen op rij livestreams op Youtube gekeken met tussen de 40 en 70 duizend kijkers tegelijk (di-do) zonder haperingen en resolutie schommelingen (met 0 dropped frames) en de dag erna kwam Viaplay niet verder dan schommelen tussen de 540p en 720p stream via de Android TV app (op zowel tv als GTV Chromecast)
NeverSettle schreef op zondag 10 april 2022 @ 00:47:
[...]

Niet alle Youtube videos zijn live, sommige zijn al vooraf opgenomen. Ik kan mij nog wel herinneren dat Alpine in 2020 een hele slechte "live" verbinding had voor haar livery launch :P
Dit waren voetbalwedstrijden (DAZN kanaal) en een live concert dat ook voor dat tijdstip was aangekondigd (maar er zitten idd een hele hoop nep live uitzendingen tussen)

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 10-04-2022 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 16:12

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Rivanov schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 06:56:
[...]
  • Navigate to Settings>Remotes and Devices>Remote App and Devices on your ATV4.
  • Go to your mac and use Xcode's Window menu >Devices and Simulators..you should see your ATV4 in the Discovered list on the left.
  • Click on the Apple TV Icon in Devices panel... it will ask you for a Pairing Code that is displayed on the ATV4.
  • Enter the code and Xcode should begin pairing with the ATV4.
Je hebt dan de Developer Mode en je kunt dan de overlay activeren.
top, als volgende week de Apple TV binnenkomt zal ik het gelijk doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 16:12

DaveFlash

Here's to the crazy ones

ed1703 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:30:
[...]

Ik zou die kwaliteit ook wel omhoog willen, maar ik krijg het vermoeden dat er vooral concurrentie is op content (zijn eigenlijk al veel te veel streamingdiensten) en er daardoor wat lelijke keuzes gemaakt worden. Streams die niet werken, blokken, kan natuurlijk al helemaal niet. Maar Videoland heeft al jaren soms dubieuze kwaliteit en die harkt ook z’n abonnees binnen. Blijkbaar gokt men erop dat een groep dit wel accepteert.

Vanavond heb ik eventjes Bundesliga gekeken en de kwaliteit was minder dan tijdens het darten gisteren, naar mijn indruk.
nou kost videoland t.o.v. viapay je gelukkig geen nier, dus dan hoef je ook minder van te verwachten, maar viaplay positioneert zich wél tegenover Netflix uhd abonnement met hun prijsstelling. en als je kijk naar de HBO's, Apple's, Disney's en Amazon's van deze wereld lukt het hen allemaal wel voor veel lagere prijzen dan eerst genoemden, standaard UHD te leveren als jouw hele keten thuis ervoor geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
apis29 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 23:35:
[...]

Dit zijn nu op dit moment nog geen 1000 kijkers maar vorige week heb ik drie dagen op rij livestreams op Youtube gekeken met tussen de 40 en 70 duizend kijkers tegelijk (di-do) zonder haperingen en resolutie schommelingen (met 0 dropped frames) en de dag erna kwam Viaplay niet verder dan schommelen tussen de 540p en 720p stream via de Android TV app (op zowel tv als GTV Chromecast)
Niet alle Youtube videos zijn live, sommige zijn al vooraf opgenomen. Ik kan mij nog wel herinneren dat Alpine in 2020 een hele slechte "live" verbinding had voor haar livery launch :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
Goedemorgen!

Stream verloopt tot nu toe prima, kleuren zijn ook wel oke :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
Nvidia shield.
Stream is prima. Nog steeds grijze waas.
Lijkt hogere Bitrate! Zelfs de onboardcam is nu kijkbaar.
Het is allemaal iets scherper, geen micro stuttering/problemen.

Giedo heeft Albers nu ook niet vermoord. Lijkt dat die 2 even met elkaar gesproken heeft.

Positief voor nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Op een sony tv, dus android: wisselt de stream constant. Kijkt verre van fijn.

Vandaag maar eens een klacht indienen.
Dit kan gewoon niet anno 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
SmasterS schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:14:
Nvidia shield.
Stream is prima. Nog steeds grijze waas.
Lijkt hogere Bitrate! Zelfs de onboardcam is nu kijkbaar.
Het is allemaal iets scherper, geen micro stuttering/problemen.

Giedo heeft Albers nu ook niet vermoord. Lijkt dat die 2 even met elkaar gesproken heeft.

Positief voor nu
Op de AppleTV is de stream duidelijk van lagere kwaliteit, maar dit keer geen opstartproblemen.
Bitrate 4.5-5mb.

Prima voor nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 14:07
b.o.n.s schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:21:
Op een sony tv, dus android: wisselt de stream constant. Kijkt verre van fijn.

Vandaag maar eens een klacht indienen.
Dit kan gewoon niet anno 2022.
Hier precies hetzelfde, maar dan via de LG tv app.
Net maar weer overgeschakeld naar de chromecast, dat gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
ed1703 schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:22:
[...]

Op de AppleTV is de stream duidelijk van lagere kwaliteit, maar dit keer geen opstartproblemen.
Bitrate 4.5-5mb.

Prima voor nu.
Apart. Maar die xcode informatie is beter dan mijn oog uiteraard!
Idd geen problemen tot nu toe vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beadermaple
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
Zijn er meer mensen die in de browser geen 1080p veel hebben? Hoe kan ik testen wat voor video kwaliteit er binnen komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
beadermaple schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:31:
Zijn er meer mensen die in de browser geen 1080p veel hebben? Hoe kan ik testen wat voor video kwaliteit er binnen komt?
1080p werkt alleen met safari of Edge met deze addon MartZuid in "Viaplay in Nederland"

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 13-09 11:35
Android tv Chromecast wisselt regelmatig van kwaliteit. Af en toe buffer en volgens mij ook wat schokkerig of laag aantal frames.
Wordt er zelf beetje misselijke van het schokkerige.

Maar ik kan wel kijken ....
Gaan ze nog iets verbeteren of moeten we het hier maar mee doen?

Tv verbinding enz ligt het echt niet aan. Kijk 4k via de Android tv zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:58
Voor degene die uitgesteld kijken: op dit moment is tijdvak 5 nog gewoon zichtbaar in het schema,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Sjabba1979 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:02:
Android tv Chromecast wisselt regelmatig van kwaliteit. Af en toe buffer en volgens mij ook wat schokkerig of laag aantal frames.

Tv verbinding enz ligt het echt niet aan. Kijk 4k via de Android tv zonder problemen.
Geen problemen met Chromecast (v3) hier. Onboard beelden zijn wel van iets lagere kwaliteit. Maar dat is altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 19:43
De stream op de shield is opzich stabiel maar de beeldkwaliteit laat gewoon te wensen over. Doffe kleuren en niet scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Pvd01 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:37:
[...]

Dit was bij mij in eerste instantie niet geheel duidelijk. Dit is verhelderend.

[...]

Helaas is F1TV voor mij geen volwaardig alternatief en wel om de volgende redenen:
- De rechten van de premier league gaan naar ViaPlay
- Ik heb geen apparatuur om F1TV op een groot scherm weer te geven.

Dus alle reden om hier pagina’s vol te schrijven met klachten in de hoop dat daar uiteindelijk wat mee gebeurd.
Dan blijf je bij Viaplay voor de PL en koop je een Chromecast van 30 euro en kijk je op je tv wel naar kwaliteitsproducties van F1TV voor 65 euro per jaar.

De mogelijkheden en voordelen die je allemaal krijgt met F1TV t.o.v. Viaplay voor 5.41 euro per maand is ongekend.

Ik heb 1 maand Viaplay genomen en toen ik Albers en vd Garde zag kibbelen als 2 pubers in de studio voor de start van Jedda, heb ik nog snel een abbo genomen bij F1TV voor een jaar. Wat een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ik zet standaard het vinkje op de hoogste setting, automatisch schaalt die echt niet altijd door naar de hoogste kwaliteit valt mij wel op.

Verder hele race soepel, kleuren eigenlijk ook wel ok dit keer, met een kritisch oog mag en kan het beter uiteraard. Het was in ieder geval beter dan gisteren bij de kwalificatie. Het darten was donderdagavond nog het mooiste.
Het ligt er maar net aan hoeveel dataverbruik ze kwijt willen zijn per event en wat hun dat dan kost.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelzadh
  • Laatst online: 11-09 07:49
MaNDaRK schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:30:
[...]

Hier precies hetzelfde, maar dan via de LG tv app.
Net maar weer overgeschakeld naar de chromecast, dat gaat prima!
Hier ook op een philips android tv wisselende stream tussen 720p en 1080p (2.4Mbit). Op de chromecast lijkt het beter te werken, jammer dat ik dat nu pas lees. Stream is nu wel 5.2Mbit dus een stuk beter!

Lijkt erop dat de Android TV app gewoon niet goed in elkaar zit.

[ Voor 7% gewijzigd door roelzadh op 10-04-2022 08:51 ]

PUHZ-SW100YAA & 7440wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Viaplay heeft het opgelost, kan nu de race gelijk terug kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:51
Sjabba1979 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:02:

Zelfde ervaring hier, begon goed, vervolgens wat schokkerig en af en toe sprong ie naar een lage resolutie om na enkele seconden weer terug te springen.

Ook 2 keer bufferen, bijzonder want een bekabelde 1000mb glasvezel verbinding.
Zodra f1tv NL commentaar heeft zeg ik het ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zag ik het nou goed en heeft Viaplay serieus 6 uur aan totale stream voor de Grand Prix? Leuk voor de mensen die de race rond 10 uur wouden te gaan kijken... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

"Max weet het probleem nog niet, maar wij wel... De motor"

Nee, jullie suggereren dat het de motor is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Wat ik nog het meest trieste vind: ze bieden wat beperkte extra's aan, maar kunt er geen gebuik van maken omdat je maar op 2 apparaten tegelijk kunt kijken.

Dus de liverace kun je tegelijk met data of pitlane of cockpit (Ver Ham Bot..... meer hadden ze niet :() of .... kijken. Dat wil ik toch helemaal niet. Gewoon:

- Uitgebreide data zoals F1TV (niet alleen de volgorde)
- Tracklayout
- Cockpit Max
- Livefeed

Onmogelijk met Viaplay. Zonde, want in potentie een prima dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 20:37
Hier ook een LG TV en ik kom er niet uit met de WebOS app

In de WebOS webbrowser heb ik wel goed beeld en kan ik wel de tijdlijn bedienen.
Maar na een paar minuten stop het. Dit lijkt op een slaapstand want het gaat weer verder als ik de muis beweeg

Dus een Android TV kastje gepakt waar ik natuurlijk eerst een update moest doen.
Daarna opende het wel live maar ik wil naar het begin zonder de uitslag te weten.
Dat lukte me niet eenvoudig dus snel uitgezet.
Na de race maar eens kijken waarom ik de tijdslijn niet zo snel kon vinden

Nu zit ik weer op een laptop te kijken in Chrome. Die crashed 2x per race
Dit natuurlijk pas na lang wachten want ik zou al 2 streams open hebben staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:33
Christijan Albers is weer de halve tijd Engels aan het praten om interessant over te komen… recoveren… speed… Daar hebben we ook gewoon Nederlandse woorden voor toch?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Woodski schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:57:
Hier ook een LG TV en ik kom er niet uit met de WebOS app

In de WebOS webbrowser heb ik wel goed beeld en kan ik wel de tijdlijn bedienen.
Maar na een paar minuten stop het. Dit lijkt op een slaapstand want het gaat weer verder als ik de muis beweeg

Dus een Android TV kastje gepakt waar ik natuurlijk eerst een update moest doen.
Daarna opende het wel live maar ik wil naar het begin zonder de uitslag te weten.
Dat lukte me niet eenvoudig dus snel uitgezet.
Na de race maar eens kijken waarom ik de tijdslijn niet zo snel kon vinden

Nu zit ik weer op een laptop te kijken in Chrome. Die crashed 2x per race
Dit natuurlijk pas na lang wachten want ik zou al 2 streams open hebben staan...
Het probleem is dat 1 app login dus al een apparaat is. Als je via de PC / laptop kijkt dan kun je alle streams tegelijk open zetten in meerdere browsers want de PC is 1 apparaat.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:37:
[...]

1080p werkt alleen met safari of Edge met deze addon MartZuid in "Viaplay in Nederland"
Ik heb de beelden wel eens naar elkaar gelegd en ik zie geen verschil. Ook in de manifest.mpd is er geen hogere videobitrate te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

DR!5EQ schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:00:
[...]

Ik heb de beelden wel eens naar elkaar gelegd en ik zie geen verschil. Ook in de manifest.mpd is er geen hogere videobitrate te vinden.
De resolutie gaat wel omhoog, maar dat is het dan ook. Al met al is het kleurenpallet beter vandaag.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
het werkt hier weer prima vandaag op de appleTV. Ik denk alleen wel dat ik opzeg omdat ze mij niet echt meenemen in de beleving.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeverSettle
Stream was prima met Chromecast, alleen erger ik mij nu weer aan Albers :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

PatrickC schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:58:
Christijan Albers is weer de halve tijd Engels aan het praten om interessant over te komen… recoveren… speed… Daar hebben we ook gewoon Nederlandse woorden voor toch?
Struggelen, eager..
Als Amber dan aan wat zegt lijkt het wel de pauze op de middelbare school

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:54:
Zag ik het nou goed en heeft Viaplay serieus 6 uur aan totale stream voor de Grand Prix? Leuk voor de mensen die de race rond 10 uur wouden te gaan kijken... :o
Ik hoop er rond een uurtje of 11 voor te gaan zitten. Dat moet toch gewoon mogelijk zijn lijkt mij? Beetje absurd dat we het hier überhaupt over moeten hebben toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
PatrickC schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:58:
Begreep dat hij in het buitenland woont (Monaco?). Praat daar blijkbaar bijna geen Nederlands. Doet Doornbos het toch beter (woont/woonde ook in Monaco). Maar ik erger mij meer aan de manier hoe hij altijd oneens is met Giedo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodski
DutchOwnage schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:09:
[...]

Ik hoop er rond een uurtje of 11 voor te gaan zitten. Dat moet toch gewoon mogelijk zijn lijkt mij? Beetje absurd dat we het hier überhaupt over moeten hebben toch.
Ik start de stream in Chrome met het geluid uit.
En dan met de kijk focus van het scherm af snel onderin naar het begin van de stream klikken
Nooit last van gehad met met Viaplay kan het niet anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ging hier op de LG C9 prima alleen is de kwaliteit van de stream ondermaats.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Woodski schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:15:
[...]

Ik start de stream in Chrome met het geluid uit.
En dan met de kijk focus van het scherm af snel onderin naar het begin van de stream klikken
Nooit last van gehad met met Viaplay kan het niet anders
Nou ja, gezien de problemen met een missende kwalificatie stream gisteren, weet je het maar nooit bij Viaplay natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nick93192
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-09 13:44
Ik moet zeggen dat het op de ingebouwde chromecast van mijn Android TV prima functioneerde. Via de app was het dramatisch.. kan dus bevestigen dat er echt iets niet goed zit in de Android TV app. Gelukkig dus wel een alternatief!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Viaplay vind ik opzich prima. Wou heel even Olav kans geven toch weer dit commentaar geluisterd deze race beviel prima

Opzich analyses in de studios, interviews enzo allemaal goed niveau.

De enige die voor mij echt beneden de maat zit is de presentatrice in de studio. Gister al met de opmerking Latiffi die hielp met de auto duwen terwijl het Albon was en Latiffi zijn auto al in de prak is.

Maar ze heeft ook gewoon niet het niveau en kennis. Puntentellingen en dergelijke.. Het is echt best slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Op Twitter regent het klachten dat je bij Viaplay niet later kan starten als de uitzending nog bezig is? Klopt dat?

Ik zou het niet weten aangezien ik via kanaal 200 zelf opneem dat werkt prima.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
psy schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:11:
Op Twitter regent het klachten dat je bij Viaplay niet later kan starten als de uitzending nog bezig is? Klopt dat?

Je kan later starten, maar niet via alle apparaten kan men terug spoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodski
Nou ik heb het opgegeven met WebOS
Chrome op verschillende laptops chrashed ook een paar keer per race.

Dus nu zit ik te kijken op ene H96 pro+ Android TV 4K kastje op een 4K LG
Het beeld is redelijk zonder buffer problemen.

Maar of ik nou speel in WebOS, LG browser, Chrome op en laptop of dit Android kastje
Er zit gewoon een kleine hapering in het beeld.
Het lijkt wel iets met de framerate met iedere seconde een mini hikje
Ik ben nu iedere race veel drukker met de hardware dan de race zelf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
psy schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:11:

Klopt, dat moet voor ouderen die niet kunnen streamen gewoon aan staan. Catastrofe!

Pagina: 1 ... 76 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2