Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 75 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
Tjoekie schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 22:28:
[...]

Ik heb dezelfde wedstrijd ook even aangezet om te kijken of er misschien iets verbeterd is met het oog op de aankomende F1 race… nope. Nog steeds om de paar minuten bufferen met een drop in beeldkwaliteit op een LG C1. Na de zomer moet ik helaas ook naar Viaplay om de premier league te kunnen blijven zien. Ik word er ondertussen echt chagrijnig van. Minder legale alternatieven worden zo wel erg verleidelijk. Je houdt en geld in je zak én je hebt nog meer stabiliteit en een betere kwaliteit ook.
Het lijkt er op dat Viaplay via LG tv's minder stabiel is t.o.v. Viaplay voor andere devices en platformen.

Via Edge webbrowser geen problemen gehad. F1 vrije trainingen terug kijken ook. Hopelijk is dat morgen ook zo via de Chromecast (v3).

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik ben ergens wel blij dat ik die kortingsactie voor een jaar, dankzij de incompetentie van Viaplay, niet heb kunnen gebruiken. Want ik ben er inmiddels ook klaar mee.

Het gaat mij niet eens zozeer om de late bitrates, maar meer om de realisatie dat Viaplay gewoon niks voor mij toevoegt en ik wel zaken mis. Ik mis de live tijden, onboard radio's alsmede het kunnen wisselen tussen verschillende coureurs hun perspectief heel erg. Vervolgens gaf ik toch al steeds minder om het circus rond de races en na afgelopen seizoen al helemaal. Heb inmiddels een aardig beeld gevormd naar wie je kan luisteren en die lijst is zeer kort geworden. Ik kijk inmiddels liever gewoon de sessies en dat is het ook voor mij.

Komt bij dat ik me ook al snel aan Albers begon te irriteren. Ik krijg er het idee bij dat die er zit vanwege zijn status als voormalig F1 coureur, hoe matig hij ook was. Want ik heb nu al meermaals vraagtekens geplaatst bij wat hij nu zegt of inbrengt. Kees en Allard mis ik wel een beetje bij RTL GP, want die komen ook niet tot hun recht bij Viaplay. Idem voor van der Garde en eigenlijk ook wel Häkkinen en Coulthard. Jack Plooij mis ik (uiteraard) niet en het commentaar tijdens de race vind ik op zich ook niet slecht, maar dat is mij de meerprijs niet waard.

Laatste is dan de houding van Viaplay zelf. Tja, ze hebben eerst maandenlang eigenlijk niks verteld over wat ze nu gingen doen. Vervolgens hebben ze relatief snel voor de lancering een aantal "vrijheden met de waarheid" genomen omtrent content claims en de kwaliteit hiervan. Vervolgens hebben ze een onnodig defensieve en verwijtende houding ingenomen toen ze werden geconfronteerd met het feit dat hun claims geen basis in realiteit hadden. En als ik zie dat dit blijkbaar ook in andere landen speelt, tja dan blijft er weinig hoop bij mij over dat ze gaan verbeteren. Dus ik ben ook weg en ik denk niet dat ik snel terug zal komen.

Oh en ik haat de UI van Viaplay echt. }:|
Dat wil ik toch even gezegd hebben. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 16:12

DaveFlash

Here's to the crazy ones

ed1703 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:03:
[...]

Laat die indruk maar weg, viaplay had in 2021 om die reden ook 325 miljoen in investeringen beschikbaar om uit te rollen. Uit het hoofd was dat Polen, NL, VK en USA. Misschien nog wat vergeten.

Is dus gewoon roadmap om de grootste sportstreamer te worden. Concurrentie van ESPN en Discovery+. Ziggo speelt geen rol op dat vlak.
oh en dan is het opeens geoorloofd om kwaliteit ondergeschikt te gaan lopen maken aan je mogelijke nieuwe afzet markten? (kwantiteit) :9~ :9~ :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:08:
...

Ik mis de onboard radio's heel erg alsmede het kunnen wisselen tussen verschillende coureurs hun perspectief.

...
Dat ligt eerder aan FOM, F1 subreddit viel dat op.

Voor de rest wel eens, houding mag anders :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
DaveFlash schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:12:
[...]

oh en dan is het opeens geoorloofd om kwaliteit ondergeschikt te gaan lopen maken aan je mogelijke nieuwe afzet markten? (kwantiteit) :9~ :9~ :9~
Ik zou die kwaliteit ook wel omhoog willen, maar ik krijg het vermoeden dat er vooral concurrentie is op content (zijn eigenlijk al veel te veel streamingdiensten) en er daardoor wat lelijke keuzes gemaakt worden. Streams die niet werken, blokken, kan natuurlijk al helemaal niet. Maar Videoland heeft al jaren soms dubieuze kwaliteit en die harkt ook z’n abonnees binnen. Blijkbaar gokt men erop dat een groep dit wel accepteert.

Vanavond heb ik eventjes Bundesliga gekeken en de kwaliteit was minder dan tijdens het darten gisteren, naar mijn indruk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Ook ik heb het jaarabonnement (alvast) opgezegd.
Niet omdat ik het zo enorm slecht vind, maar het op sommige vlakken wel tegen vind vallen zoals de saaiheid van de studio's, streaming kwaliteit wat niet zo hoog is als wat je anno 2022 wel mag verwachten.
Wel omdat de heer Peter Nørrelund enorm uit de hoogte is gaan blaten waar hij aangaf de mindere kwaliteit te verwijten aan de eindgebruiker. Dergelijke bullshit ben ik volledig op los gegaan in de opzeggingsreden, omdat je dat als dienstverlener niet kan maken om te zeggen en je hiermee je klanten niet serieus neemt.

Ik kijk met plezier de rest van het jaar naar F1, darts en PL voetbal, maar hopelijk is mijn opzegging een van de redenen dat ze gaan nadenken over hun diensten en de dito kwaliteit ervan en kan ik volgend jaar gewoon verlengen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik denk dat ik naar een remake van de Hulk dit te kijken ipv FP3, mijn beeld beweegt heel traag en is groen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 10:13
Nvidia shield TV 2019, ik kijk nu FP3. Erg veel micro stutters, meerdere keren de stream opnieuw kunnen starten. Idee dat de laatste update niet goed gegaan is.
De beide commentatoren hebben ook gemist dat 1 van de drs eruit gehaald is..

Vond al apart dat de achtervleugel niet open ging daar.

Edit:
Overgegaan naar Chromecast op de shield. Ineens stabiel kijken. Lijkt mij dat de laatste update op Android TV niet goed is.

[ Voor 18% gewijzigd door SmasterS op 09-04-2022 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
codex schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:22:
Ik denk dat ik naar een remake van de Hulk dit te kijken ipv FP3, mijn beeld beweegt heel traag en is groen.
Waar kijkt u op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Android. Na een aantal keren de app killen kreeg ik normaal beeld. Het wachten is op Nederlands commentaar bij F1tv, want qua stabiliteit en (beeld)kwaliteit is het echt onder de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vond de kwaliteit weer ondermaats bij fp3.
Het is echt afwisselend momenteel.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
codex schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:59:
[...]

Android. Na een aantal keren de app killen kreeg ik normaal beeld. Het wachten is op Nederlands commentaar bij F1tv, want qua stabiliteit en (beeld)kwaliteit is het echt onder de maat.
Ja via Chromecast was het beter. Heb nu de de shield reboot gegeven en kijk straks de voorbeschouwing wel even.

Heb F1tv tot juni uit mijn hoofd. Grote kans dat ik die ga verlengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
DaveFlash schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 22:24:
[...]

ik heb een Mac, ik vraag wat ik precies met Xcode moet doen, waar ik moet zijn in Xcode.
  • Navigate to Settings>Remotes and Devices>Remote App and Devices on your ATV4.
  • Go to your mac and use Xcode's Window menu >Devices and Simulators..you should see your ATV4 in the Discovered list on the left.
  • Click on the Apple TV Icon in Devices panel... it will ask you for a Pairing Code that is displayed on the ATV4.
  • Enter the code and Xcode should begin pairing with the ATV4.
Je hebt dan de Developer Mode en je kunt dan de overlay activeren.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Weer Albers en Van de Garde samen? Ojee.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 21:59
Ligt het aan mij of zijn alle replays maar helemaal weggehaald? Heb letterlijk 15 minuten lopen zoeken naar training 3 maar totaal onvindbaar net zoals training 1 en 2.🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

tweakduke schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 21:36:
[...]

Maar het lijkt erop dat ze de capaciteit niet op orde hebben en wel gewoon door uitbreiden in andere landen.
Lijkt me eerder een geld kwestie, capaciteit is gewoon een kwestie van betalen bij een CDN.
dnmw2705 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:08:
[...]

Viaplay is een beetje als Covid-19.
Niemand had er ooit van gehoord, het kwam in ons leven, het verziekte ons plezier en het zal 'nooit' meer weg gaan.
Overdrijven is ook een vak zullen we maar zeggen.
F1TV is ook niet zaligmakend met de recente wijzigingen.

[ Voor 37% gewijzigd door MeNTaL_TO op 09-04-2022 08:26 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:29
Quad schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:48:
Wel omdat de heer Peter Nørrelund enorm uit de hoogte is gaan blaten waar hij aangaf de mindere kwaliteit te verwijten aan de eindgebruiker. Dergelijke bullshit ben ik volledig op los gegaan in de opzeggingsreden, omdat je dat als dienstverlener niet kan maken om te zeggen en je hiermee je klanten niet serieus neemt.
Viaplay is een beetje als Covid-19.
Niemand had er ooit van gehoord, het kwam in ons leven, het verziekte ons plezier en het zal 'nooit' meer weg gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:43
Lijkt wel of ik naar een 720P stream zit te kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

speedmetal35 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:26:
Lijkt wel of ik naar een 720P stream zit te kijken.
Ik heb ook het idee dat de kwaliteit weer een stuk minder is.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

HaterFrame schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:28:
[...]

Ik heb ook het idee dat de kwaliteit weer een stuk minder is.
Ik wilde hier juist komen melden dat ik het er beter uit vind zien als Jeddah. Iets minder flets, meer kleur. Nog altijd niet zoals je mag verwachten voor dit bedrag per maand, maar het lijkt beter.
Of het is nog vroeg en mijn ogen doen het nog niet goed op 1 bak koffie :X . Benieuwd naar de data/bitrate van deze sessie.
Ik kijk op een LG c9 via interne app

[ Voor 3% gewijzigd door KingCrash op 09-04-2022 08:35 ]

Angry Rabbit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
Beeld is erg flets/grijze waas. Oogt ook erg donker ten opzichte van F1 tv.

Micro stutters zijn nu wel weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
Ik zal wel een speciale Peter Norelund abonnement gekregen hebben van ViaPlay of toch ergens verkapt op de loonlijst staan. De Q1 loopt hier weer soepel, zonder problemen en goed beeld. Kleurenpalet is zoals gisteren weer iets ruimer dan vorige week.

Veel plezier met de race en anders kun je hier altijd terecht om je ongenoegen te uiten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
Miki schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:33:
Ik zal wel een speciale Peter Norelund abonnement gekregen hebben van ViaPlay of toch ergens verkapt op de loonlijst staan. De Q1 loopt hier weer soepel, zonder problemen en goed beeld. Kleurenpalet is zoals gisteren weer iets ruimer dan vorige week.

Veel plezier met de race en anders kun je hier altijd terecht om je ongenoegen te uiten :+
Ik heb per ongeluk eens naar F1 tv gekeken... Dan is het spontaan om te huilen.

Het beeld is niet verkeerd maar dat is het dan ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op de chromecast met google tv loopt viaplay bij mij sowieso bijna een halve minuut voor op F1tv. Ook vind ik de beeldkwaliteit gewoon vergelijkbaar. Ik zie in elk geval geen echt grote verschillen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
SmasterS schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:34:
[...]

Ik heb per ongeluk eens naar F1 tv gekeken... Dan is het spontaan om te huilen.

Het beeld is niet verkeerd maar dat is het dan ook
Misschien dat ik met de tijd een keer voor een maand een account neem als ik in een dolle bui ben. Vooralsnog heb ik echter geen aanleiding om over te stappen.
Mocht F1TV haar bitrate serieus gaan verhogen dan is dat wel voor mij het moment om over te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Hier ook, op het geheugenlek probleempje na, maar als je dat weet kan je prima tussen de sessies even je browser herstarten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
Op de PC abominabel beeld in de Q, maar op de chromecast is het eigenlijk wel prima nu.

Vreemde shit, maar goed, ik kan het iig kijken

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SmasterS
Regels in de F1 met parc ferme vanaf de start met kwalificatie.. Ferrari rijders zeggen dat de auto teveel bounced... Commentatoren ja de rijhoogte gaat nog wel omhoog voor de start van de race.. face palm hier even

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SmasterS schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:18:
Regels in de F1 met parc ferme vanaf de start met kwalificatie.. Ferrari rijders zeggen dat de auto teveel bounced... Commentatoren ja de rijhoogte gaat nog wel omhoog voor de start van de race.. face palm hier even
Auto gaat vooral omlaag. Met een volle tank :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmasterS
MikeyMan schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:20:
[...]

Auto gaat vooral omlaag. Met een volle tank :P
Ja dat vooral. Het is gewoon opmerkelijk dat Kalff, en de 2 machinegeweren het beide gewoon verkeerd zegt.

Fouten mag men maken, we zijn menselijk uiteraard. Alleen daarom hebben ze meerdere personen daar zitten zodat er fouten opgelost worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

SmasterS schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:18:
Dan kan de rijhoogte nog steeds omhoog gezet worden? Dit doen ze ook al een tijdje bij Mercedes om het porpoising probleem op te lossen.
Wel grappig is dat Ferrari er nu opeens last van heeft, ze leken de eerste 2 races hier bijna geen problemen mee te hebben.
SmasterS schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:23:
[...]

Ja dat vooral. Het is gewoon opmerkelijk dat Kalff, en de 2 machinegeweren het beide gewoon verkeerd zegt.

Fouten mag men maken, we zijn menselijk uiteraard. Alleen daarom hebben ze meerdere personen daar zitten zodat er fouten opgelost worden.
Of jullie zitten er gewoon naast.

[ Voor 25% gewijzigd door MeNTaL_TO op 09-04-2022 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:24:
[...]

Dan kan de rijhoogte nog steeds omhoog gezet worden? Dit doen ze ook al een tijdje bij Mercedes om het porpoising probleem op te lossen.
Wel grappig is dat Ferrari er nu opeens last van heeft, ze leken de eerste 2 races hier bijna geen problemen mee te hebben.
Ja uiteraard het kan omhoog worden gezet, dan mag je starten vanaf de pitlane. Het is nu onder parc ferme. Mag je de rij hoogte etc niet meer aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

[...]

Rijhoogte mag alleen voor de Q aangepast worden. Punt.

Anders is het IDD pitlane start.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 09-04-2022 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:08:

Oh en ik haat de UI van Viaplay echt. }:|
Dat wil ik toch even gezegd hebben. :+
100% feit, wat een bagger.

Overigens is het beeld via de Ziggo box app (niet de zender) gelukkig wel goed tegenwoordig een ook geen haperingen.

[ Voor 20% gewijzigd door FreeMen op 09-04-2022 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
[...]

[...]

*knip*
Dat kan ook een stuk vriendelijker.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 09-04-2022 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

FreeMen schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:26:
[...]

100% feit, wat een bagger.
Hebben ze een eigen overlay? Niet de normale world feed?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
MikeyMan schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:28:
[...]

Hij bedoelt de app UI. Graphics tijdens de wedstrijd is gewoon world feed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
MikeyMan schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:28:
[...]

De app ui, niet de stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Toevallig wel eentje die er genoeg vanaf weet.

Maar dat maakt het wellicht nog treuriger.

[ Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 09-04-2022 09:43 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
MikeyMan schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:38:
[...]

Toevallig wel eentje die er genoeg vanaf weet.

Maar dat maakt het wellicht nog treuriger.
Kennis is het probleem niet, maar het lijkt alsof ze opgedragen krijgt om een beetje dommig te spelen. :?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Ophouden met het doelloze klagen om te klagen. Als het niet bevalt dan kies je een andere aanbieder. De keuze is er gelukkig.

De F1 regels bespreken we in het race topic of in het algemene topic.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online

Ik moest vandaag op de tablet 2x herstarten.
Heb ik het ook eens een keer.
🤨😬😥
Nu ga ik huilen in een hoekje en de naam van Norelund door de hele straat roepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:21
Ik heb niet eens gezocht op het forum, maar wat een ellende is het met viaplay zeg.

Z'n beetje iedereen heeft Viaplay in NL om F1 te kijken. Het is amper tot niet te vinden in de "home" omgeving.

Heb ik het eindelijk gevonden, werkt geen enkele app meer..

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Kan ook niet de kwalificatie terugkijken. Alleen de backup feed zonder commentaar.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16:18

OFV

Ik kijk naar Nu live: Studio formule 1. Echter zijn het alleen maar reclame filmpjes van Viaplay. Wat doe ik verkeerd? Is het nog niet begonnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Miesjh schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:11:
Kan ook niet de kwalificatie terugkijken. Alleen de backup feed zonder commentaar.
Hier precies hetzelfde probleem. Mega irritant. Ik kan nergens de kwalificatie vinden :/ Wat een rotzooi. :(

Oh en die feed zonder commentaar…? Die start niet met streamen. Wat een waardeloos platform is dit zeg, erger me steeds meer aan dat hele ViaPlay. Ze krijgen echt niets goed voor elkaar.

[ Voor 24% gewijzigd door WhatsappHack op 09-04-2022 10:22 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin kriebels te krijgen van dat viaplay, beeld was al niet gunstig, werkt het ook op de telefoon nietAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MnZhJ7oJT1O8W7xZeUhmuIy6_R8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6osxBhRrCEJeqcaGzf0IGJ2Y.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SPyRoX
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 18:50
Wil ik de kwalificatie terug kijken kan ik die stream niet vinden. Alleen maar de backupstream zonder commentaar maar wat een bagger kwaliteit kwa video. Lijkt nog geen eens 720p 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:24:
Ik begin kriebels te krijgen van dat viaplay, beeld was al niet gunstig, werkt het ook op de telefoon niet[Afbeelding]
Ja echt hè. Ik dus de boel op m’n Apple TV installeren. Eindelijk de kwalificatie uitzending gevonden (want op de LG-app bestaat die gewoonweg niet). Wil je starten “Fout 6001”. Gloeiende gloeiende…

-edit- en intussen door het moeten zoeken naar een fix ook al de uitslag voorbij zien komen. Nee echt lekker dit. Dit abonnement gaat eruit.

[ Voor 10% gewijzigd door WhatsappHack op 09-04-2022 10:28 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
OFV schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:20:
Ik kijk naar Nu live: Studio formule 1. Echter zijn het alleen maar reclame filmpjes van Viaplay. Wat doe ik verkeerd? Is het nog niet begonnen?
Viaplay zit zelf fout, er is nu geen uitzending.
Ook de kwalificatie is niet terug te vinden, alleen de backup feed zonder geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mag ik hier ook gewoon een keer zeggen dat het technisch prima werkt nu al een paar weken. Geen haperingen meer, beeldkwaliteit is continu op het hoogste wat Viaplay aanbiedt en alles werkt soepel, zowel op de chromecast als op mijn LG OLED via de ingebouwde app.

Natuurlijk zou de maximale beeldkwaliteit nog omhoog mogen en is er elk weekend voldoende aan te merken op het commentaar en de hele presentatie eromheen, op dat gebied mis ik de oude Ziggo crew helaas nog steeds.

Maar het kijken van de sessies gaat prima 🙂

[ Voor 6% gewijzigd door ik222 op 09-04-2022 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joost50
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-02-2023
Miesjh schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:11:
Kan het hier op verschillende apparaten wel vinden.
Onoverzichtelijk is het zeker, moet soms ook ff zoeken.
Met wisselen van sport naar start of andersom kan je het soms ook vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Waarom kan je niet de kwalificatie terug kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost50
Albert020 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:29:
Het is gewoon rommelig

[ Voor 19% gewijzigd door Joost50 op 09-04-2022 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Joost50 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:31:
[...]

In de app en dan goed zoeken, want ik begrijp dat niet iedereen het kan vinden :)
Sorry gebruik Viaplay app op Samsung TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• disinfector
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:44
[...]

In de app en dan goed zoeken, want ik begrijp dat niet iedereen het kan vinden :)
Nee hij staat er letterlijk af en toe wel en af en toe niet tussen. Zowel op mijn pc als mijn telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:40
Geen idee, ik kan het nu ook niet. Ik heb live wel kunnen kijken. Met de app op de tv wel wat storingen, daarna overgeschakeld naar casten naar de chromecast en geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
[...]

Ik heb hier ook dat hij ene moment wel is te vinden en niet wil starten. Start je dan de app opnieuw, dan is de hele uitzending verdwenen. Er is iets bij Viaplay duidelijk niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Omdat het programma tot 11u45 duurt en dus 'niet afgelopen is'
[afbeelding]

[ Voor 12% gewijzigd door dnmw2705 op 09-04-2022 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Gvd zeg, waar is die Quali nou te vinden op m'n LG.

Wat wordt ik hier schijtziek van zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost50
ed1703 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:33:
[...]

Ik heb hier ook dat hij ene moment wel is te vinden en niet wil starten. Start je dan de app opnieuw, dan is de hele uitzending verdwenen. Er is iets bij Viaplay duidelijk niet goed.
Ok vreemd, blijkbaar is het bij iedereen anders.
De opstartproblemen gaan door 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
dnmw2705 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:33:
[...]

[afbeelding]
Ik hoop oprecht dat dit het is, anders ben ik er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
W1ck1e schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:32:
[...]

Geen idee, ik kan het nu ook niet. Ik heb live wel kunnen kijken. Met de app op de tv wel wat storingen, daarna overgeschakeld naar casten naar de chromecast en geen problemen meer.
Zie hier in app alleen Highilghts Kwalificatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:07
Hier kon ik hem via de de tv (lg) ook niet starten vanaf het begin.

De vorige keer streamen werkte perfect. Nu kon ik hem ook niet via de chromecast opnieuw starten.

Helaas dus via mijn mobiel moeten kijken, daar werkte het erg goed op, zonder haperingen.

Nu maar hopen dat ik morgen wel de race kan terug kijken op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
MaNDaRK schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:37:
[...]

De vorige keer streamen werkte perfect. Nu kon ik hem ook niet via de chromecast opnieuw starten.

Helaas dus via mijn mobiel moeten kijken, daar werkte het erg goed op, zonder haperingen.

Ga ik via Chromecast proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:05
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:35:
[...]

Ik hoop oprecht dat dit het is, anders ben ik er helemaal klaar mee.
Ik verwacht van niet. Ik zie de uitzending op mijn iPad niet in het schema staan. En ook al is een uitzending nog bezig, je moet gewoon vanaf het begin kunnen kijken. Ik heb overigens live gekeken en de stream was overigens op een gegeven moment gewoon klaar. Dus einde uitzending. Dit is natuurlijk zeer knullig bij een race weekend waarbij niet iedereen de wekker wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
dnmw2705 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:33:
[...]

[afbeelding]
Maar is dit programma überhaupt nog bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:40:
[...]

Maar is dit programma überhaupt nog bezig?
De uitzending zou bij 7 moeten staan, maar die staat helemaal niet meer in het schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Via de AppleTV heb ik nu de backup feed zonder commentaar kunnen starten. Gezien het commentaar vrij weinig waard is is dat misschien for the best, alleen is de beeldkwaliteit echt 480p ofzo… Naja, beter dan niets. ViaPlay KS is ook niet te bereiken, we doen het er maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
meesje schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:40:
[...]

Ik verwacht van niet. Ik zie de uitzending op mijn iPad niet in het schema staan. En ook al is een uitzending nog bezig, je moet gewoon vanaf het begin kunnen kijken. Ik heb overigens live gekeken en de stream was overigens op een gegeven moment gewoon klaar. Dus einde uitzending. Dit is natuurlijk zeer knullig bij een race weekend waarbij niet iedereen de wekker wil zetten.
Laat dit niet waar zijn zeg. Als dit zo is, dan is bij het laatste stukje positiviteit wat ik nog had voor Viaplay nu wel helemaal weg.

Hoe kunnen ze dit nou verneuken joh, alsof iedereen op een zaterdagochtend om 7 uur Live voor de tv gaat zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 09-04-2022 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Via Chromecast ziet hij hem wel maar krijg ik een foutmelding "Er is iets misgegaan", werkt dus niet Pffff :(

[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 09-04-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Is er een manier om in contact te treden met Viaplay en waar ze ook reageren.....?????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:30
Ik zie dat ik niet de enige ben die geen kwalificatie stream kan vinden. Ik was tot op heden prima tevreden over viaplay, (behalve de onoverzichtelijke app) en mag hopen dat dit een eenmalig foutje is wat snel rechtgezet wordt vandaag. Twee dagen terug kunnen kijken is al niet van deze tijd (ook al is dat een rechtenkwestie, shame on you FOM), maar compleet afwezig zijn van de stream is wel heel erg matig, bij een circuit waarvan je weet dat half Europa niet live kijkt.

Ik verwacht veel overstappers als in juni nl commentaar wordt toegevoegd aan F1TV Pro. Ik neig er iig ook sterk naar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 08:26
Ben helemaal klaar met dat viaplay. Q1 en Q2 met alleen maar haperingen zitten kijken op zowel chromecast met google tv en een LG oled tv. Alles bedraad aangesloten. Via de chat krijg je alleen maar te horen dat het aan jouw netwerk moet liggen. Toch voor de zekerheid even de adviezen van ze uitgevoerd, blijft hetzelfde. Haperingen enz.

Ik was er na Q2 klaar mee, creditcard getrokken en F1 tv pro aangeschaft. Q3 daar mee zitten kijken. Snaar strak en geen enkele hapering. Nee dan ligt het echt aan mijn netwerk…

Inmiddels een stornering gedaan voor de 99 euro. Ze komen het maar halen.

Mails krijg je geen antwoord op, chat is niet behulpzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:50:
Is er een manier om in contact te treden met Viaplay en waar ze ook reageren.....?????
Radar en Kassa (de tv programma's) wellicht. Ik had sowieso al verwacht dat zij een item over zouden hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door W1ck1e op 09-04-2022 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19:30
MaNDaRK schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:37:
[...]

Ik wil de kwalificatie terug kijken, maar hij staat niet in het schema??? Alleen de highlights.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
W1ck1e schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:52:
[...]

Radar en Kassa (de tv programma's) wellicht. Ik had sowieso al verwacht dat zij een item over zouden hebben.
Messenger en chat wordt inderdaad niet gereageerd. Wat een ballentent is het toch ook ;w

Please wait while we find a customer service agent...............................................................

[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 09-04-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Pvd01 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:54:
[...]

Ik wil de kwalificatie terug kijken, maar hij staat niet in het schema??? Alleen de highlights.
Hier het zelfde, zowel op Samsung TV app als ChromeCast, dan maar de highlights kijken, heb meer te doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

W1ck1e schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:32:
[...]

Allemachtig wat een gezeik met die streams zeg.. Ik zat de kwalificatie terug te kijken op m'n pc (Firefox) terwijl die nog bezig was, bedankt voor de spoilers overigens Viaplay. In de browser heb je dus geen start bij het begin knop |:(

Vervolgens bij Q3 begint het beeld om de 2 sec even te haperen, geluid loopt wel door. Terugspoelen/vooruit helpt niet dus ik denk ik vernieuw de pagina even. Kan ik g#ddomme die stream nergens meer vinden en zit ik naar de highlights te kijken 8)7 Dacht even dat ik de fast forward aan had staan. De volledige quali is dus nergens te vinden. Heb uiteindelijk maar via de back-up stream het laatste stukje gekeken want die stond er nog wel.

Was ik iig ook verlost van dat domme commentaar van die twee..

"Hier Alonso, in de Alpine die echt tot leven begint te komen" <Leclerc verbetert z'n al snelste tijd in Q1> "En wie ook tot leven komt is Leclerc!!"

Hou toch op man.. Die domme bruggetjes en superlatieven :r Het leidt gewoon af.

/rant uit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
Albert020 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:58:
[...]

dan maar de highlights kijken, heb meer te doen!
Daar gaat het natuurlijk niet om. Ik wil gewoon de hele kwalificatie, inclusief voor- en nabeschouwing terug kunnen zien. Daar betaal ik voor, en als F1 liefhebber vindt ik dat interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:02:
[...]

Daar gaat het natuurlijk niet om. Ik wil gewoon de hele kwalificatie, inclusief voor- en nabeschouwing terug kunnen zien. Daar betaal ik voor, en als F1 liefhebber vindt ik dat interessant.
Ben ik met je eens, wil ik ook maar gaat nu niet, en heb de tijd niet, vandaar highlights........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het niet laten,
https://twitter.com/miixm...&t=Mb8RPrgoT_2qhRsJ5oXEDw

Alhoewel probeer je je geld terug te kijken, maar de livechat op de website van viaplay werkt niet of de chat is gewoon dood.

en dan als enige nog Facebook messenger… maar daar ga ik ook niet veel van verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Pvd01 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:54:
[...]

Ja dit was het voor mij. Ga het gelijk opzeggen en naar F1 TV. Kon alleen de backup feed vinden zonder commentaar dus ging een poging doen om Olavs commentaar terug te luisteren, maar nu weet ik de uitslag al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ze zullen straks de kwalificatie stream toch nog wel online zetten? Toch....??

Ze zijn toch niet helemaal achterlijk daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:11:
Ze zullen straks de kwalificatie stream toch nog wel online zetten? Toch....??

Ze zijn toch niet helemaal achterlijk daar?
Ik hoop wel dat de stream alsnog/opnieuw online komt, en dan wel voor een nieuwe periode van 48 uur, en dan ook een langere periode voor het terugkijken van de komende race.

[ Voor 5% gewijzigd door W1ck1e op 09-04-2022 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hij staat er toch gewoon onder de naam GP Australië back-up feed? F1 schema bij 8 uur.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• W1ck1e
LoneRanger schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:18:
Hij staat er toch gewoon onder de naam GP Australië back-up feed? F1 schema bij 8 uur.
Neen, we hebben het over de oorspronkelijke hoofdstream met voor en na beschouwing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
LoneRanger schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:18:
Nee, dat is niet de uitzending die in tijdvak 7 hoort te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Beakzz schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:08:
[...]

Ja dit was het voor mij. Ga het gelijk opzeggen en naar F1 TV. Kon alleen de backup feed vinden zonder commentaar.
Zit er ook aan te denken !
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RKtnkzVstKoKyWMSndeilIUO2o8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hQYvaIbXDHlzYeLWYWASv3gt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 09-04-2022 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
En ik maar alle moeite doen om geen uitslagen te zien of horen her en der. Dat is inmiddels ook al niet meer gelukt, en bedankt Viaplay :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
LA-384 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:52:
Twee dagen terug kunnen kijken is al niet van deze tijd (ook al is dat een rechtenkwestie, shame on you FOM),
Ze mogen doen met de beelden wat ze willen zolang het contract loopt. Echter zal de beweegreden zijn dat er niemand integraal een race gaat terugkijken na 48u dat de race gestart is en dus zonde van de storage is.

spoiler:
Ik ga nu iets heel kroms zeggen: maar het maakt de FOM geen drol uit wat ze met de beelden doen, als ze maar netjes het geld wat overeengekomen is betalen. Dus of ze het in 480p uitzenden, geen eens uitzenden, Bundesliga uitzenden met een tegeltje F1 onderin beeld of je gaan laten betalen per stream.. FOM boeit het echt niet, zolang ze maar betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:30
dnmw2705 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:26:
[...]

Ze mogen doen met de beelden wat ze willen zolang het contract loopt. Echter zal de beweegreden zijn dat er niemand integraal een race gaat terugkijken na 48u dat de race gestart is en dus zonde van de storage is.

spoiler:
Ik ga nu iets heel kroms zeggen: maar het maakt de FOM geen drol uit wat ze met de beelden doen, als ze maar netjes het geld wat overeengekomen is betalen. Dus of ze het in 480p uitzenden, geen eens uitzenden, Bundesliga uitzenden met een tegeltje F1 onderin beeld of je gaan laten betalen per stream.. FOM boeit het echt niet, zolang ze maar betalen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat iets met rechten te maken had, omdat er vorig jaar bij ziggo ook maar 2 dagen teruggekeken kon worden, terwijl 7 dagen daar de norm was (spreek niet uit eigen herinnering).

Verder denk ik dat er zeker animo is om iig races langer terug te kunnen kijken dan 48 uur. Nu het sociale leven weer grotendeels terug is naar normaal, is de kans dat iemand de dagen na zondag, 1,5 uur tijd heeft om de race te kijken, niet al te groot meer. Bovendien heb ik het gevoel dat er dit jaar zeker races bij zitten die echt de moeite waard zijn nogmaals te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:20

Major_ton

Shoot!

Ik heb vanmorgen via de F1TVpro app op de Sony TV gekeken. Goed beeld, geen haperingen en geen commentaar op niveau van groep 3. Achteraf een goede beslissing als ik de laatste 3 pagina's hier zo terug lees... Dat wordt weer maandelijks besparen want, ViaPlay weg ermee.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
LA-384 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:36:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat iets met rechten te maken had, omdat er vorig jaar bij ziggo ook maar 2 dagen teruggekeken kon worden, terwijl 7 dagen daar de norm was (spreek niet uit eigen herinnering).

Verder denk ik dat er zeker animo is om iig races langer terug te kunnen kijken dan 48 uur. Nu het sociale leven weer grotendeels terug is naar normaal, is de kans dat iemand de dagen na zondag, 1,5 uur tijd heeft om de race te kijken, niet al te groot meer. Bovendien heb ik het gevoel dat er dit jaar zeker races bij zitten die echt de moeite waard zijn nogmaals te kijken.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik als ZiggoSport klant de races af en toe nog wel op woensdag gestart heb en ik kon zelfs in UHD4k gewoon terugkijken. Later in het seizoen won het gemak van F1TV waarbij ik veel minder clicks nodig had om het terug te kijken en het kwaliteitsverlies ook maar voor lief genomen.

offtopic
spoiler:
Alle races van voorgaande jaren hebben op F1TV ook nog steeds het Nederlandse commentaar, wat het nog best leuk maakt om in aanlopend naar raceweekenden die races terug te kijken om te zien hoe het 'toen' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die niet tevreden zijn over viaplay, en de chat die niet goed werkt

support@viaplay.nl Hier is hun mail adres misschien kan je hier meer uithalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:22:
En ik maar alle moeite doen om geen uitslagen te zien of horen her en der. Dat is inmiddels ook al niet meer gelukt, en bedankt Viaplay :r
Dat vind ik sowieso spannend elke keer als ik uitgesteld kijk. Vanwege kleine kids lukt zo’n ochtend race wel, maar op andere tijdstippen moet ik toch regelmatig wat later aanhaken. Je kunt dan inderdaad niet veel openen op bv je iPad. Ik negeer dan sowieso dit topic (en het andere F1 kijk topic.

Met mijn Apple TV heb ik weinig klachten over Viaplay. Natuurlijk liever hogere bitrate en 4K. Maar de kwalificatie niet kunnen terug kijken is voor mij, ook al heb ik live gekeken, het eerste grote issue. Als dit nog een keer gebeurt, stop ik met Viaplay. Uitgesteld kijken is voor mij een harde eis.

[ Voor 21% gewijzigd door meesje op 09-04-2022 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joost50
Hoe krijgen ze het voor elkaar, net nu de kwalificatie vroeg is kan men niet terugkijken 8)7 .
Gelukkig live gekeken!.
Direct in het begin kon ik nog terugkijken, maar later kon ik het ook niet meer vinden.
Lijkt wel alsof ze iedereen weg proberen te jagen ... hahaha :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
Joost50 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:59:
... Lijkt wel alsof ze iedereen weg proberen te jagen ... hahaha :*) .
Dan lukt er toch nog iets. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19:30
“Enkele gebruikers ervaren videoproblemen met de F1-stream, Er loopt een onderzoek “.

Komt vast uit dat het aan de eindgebruiker ligt🤣

Ik heb nu de melding: content verlopen o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Ze hebben het inderdaad niet voor elkaar

Eerst via app op LG TV geprobeerd, om terug te kijken.... Toen bleek dat de knop om vanaf het begin te kijken niet werkte. Gelukkig zag ik net niet de stand, want hij ging dus gewoon Live afspelen.... ( ergens einde Q2/ begin Q3)

Vervolgens via laptop en hdmi-kabel gaan kijken en tijdens Q3 knalde ie er weer uit en kon ik de stream niet meer terugvinden.
Uiteindelijk via Backupstream zonder commentaar het laatste deel gekeken...

Om te huilen... :'( :'(

Ik ga vanmiddag Viaplay opzeggen en F1TVPro aanschaffen.

Edit: zojuist opgezegd!
Pagina: 1 ... 75 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2