Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 135 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-09 22:35
G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:47:
[...]

Viaplay is al vanaf dag 1 een ramp en blijft ook steeds weer slechte beslissingen maken, maar toch blijven ze Viaplay financieel steunen. Ik snap er heel eerlijk gezegd even niet meer zoveel van,
~
Want het is er nog geen dag beter op geworden sinds de licentie in handen is...
Ik ben dan ook benieuwd naar het persbericht van F1Media waar Ian Holmes een citaatje geeft over de partij met de nieuwe rechten deal in handen.

In 2021 zei ie:
Passion for Formula 1 is at an all-time high in the Netherlands right now and we’re delighted to be expanding our partnership with NENT Group who have been long-standing partners in Scandinavia and other territories. Given their commitment to unparalleled coverage and the promotion of Formula 1, we have no doubt that they will bring fans the sport they love through this exciting new platform. We look forward to seeing the innovative programming NENT Group have planned and cannot wait to return to the Netherlands later this year for the Dutch Grand Prix.”

Misschien ben ik de zure sliert dan, maar welke innovatie heeft Viaplay gebracht voor de kijker?

spoiler:
In 2018 met bekend maken van verlenging Ziggo deal zei ie: “Formula 1® in the Netherlands has a long and rich history and thanks particularly to Max Verstappen it is enjoying another significant growth period. The ‘Orange Army’ descending on Spa and Spielberg has resonated around the world and more and more Dutch fans are engaging with the sport like never before. It is for this reason that our media rights extension agreement with Ziggo Sport is tremendously important. Ziggo have been delivering top quality F1 coverage for the last few years not just through their live event programming but also in their additional shoulder-content and I have every reason to believe that this will continue and grow. What is also ground-breaking is the incorporation of the F1® TV Pro OTT service that will now be available within the Dutch market. This will be a truly collaborative operation in that the service will be co-marketed and co-branded by F1 and Ziggo thus affording fans a combined offering like never before.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

dnmw2705 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:00:
[...]

Ik ben dan ook benieuwd naar het persbericht van F1Media waar Ian Holmes een citaatje geeft over de partij met de nieuwe rechten deal in handen.

In 2021 zei ie:
Passion for Formula 1 is at an all-time high in the Netherlands right now and we’re delighted to be expanding our partnership with NENT Group who have been long-standing partners in Scandinavia and other territories. Given their commitment to unparalleled coverage and the promotion of Formula 1, we have no doubt that they will bring fans the sport they love through this exciting new platform. We look forward to seeing the innovative programming NENT Group have planned and cannot wait to return to the Netherlands later this year for the Dutch Grand Prix.”

In 2018 met bekend maken van verlenging Ziggo deal zei ie: “Formula 1® in the Netherlands has a long and rich history and thanks particularly to Max Verstappen it is enjoying another significant growth period. The ‘Orange Army’ descending on Spa and Spielberg has resonated around the world and more and more Dutch fans are engaging with the sport like never before. It is for this reason that our media rights extension agreement with Ziggo Sport is tremendously important. Ziggo have been delivering top quality F1 coverage for the last few years not just through their live event programming but also in their additional shoulder-content and I have every reason to believe that this will continue and grow. What is also ground-breaking is the incorporation of the F1® TV Pro OTT service that will now be available within the Dutch market. This will be a truly collaborative operation in that the service will be co-marketed and co-branded by F1 and Ziggo thus affording fans a combined offering like never before.”
Ik ook als ik alles zo lees! Want F1TV Pro word duurder en Viaplay opeens goedkoper, lijkt wel een laatste wanhoopspoging van Viaplay :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:12
[...]

Viaplay is al vanaf dag 1 een ramp en blijft ook steeds weer slechte beslissingen maken, maar toch blijven ze Viaplay financieel steunen. Ik snap er heel eerlijk gezegd even niet meer zoveel van,

Als ze nou scherp 1080p leveren zonder crashes werkend voor iedereen (zelfs voor de mensen zonder smart tv of chromecast) zou ik er vrede mee hebben, maar het eerste jaar was drama met hun klantenservice en bijna niet werkende app + stream.

Misschien ben ik gek dat ik het raar vind dat ze er steeds weer mee wegkomen? 7(8)7 Want het is er nog geen dag beter op geworden sinds de licentie in handen is...
Je bent niet gek hoor ;)
ik kijk op 65 inch scherm, Toen het bij ziggo op 4K was dat super beeld. Toen Viaplay na testdagen al opgezegd en overgestapt op f1tv pro. Ook minder scherp maar niet zo slecht als bij viaplay.
Voor beste stabiliteit gebruik ik een appletv verbonden met LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien viaplay nu die actie heeft, inclusief dalijk f1tv pro,.. heb ik er weer een abbotje genomen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:59
[...]

Misschien ben ik gek dat ik het raar vind dat ze er steeds weer mee wegkomen? 7(8)7 Want het is er nog geen dag beter op geworden sinds de licentie in handen is...
Gezien de aandelenhandel, de overnamegeruchten etc zou ik het niet meteen ermee wegkomen noemen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:19:
Reminder: met Ziggo waren er nooit problemen.

Nou, je kunt nu al niet inloggen op hun app, doordat er veel verkeer is voor FEY-PSV.
Ja, apps.

Met Ziggo TV via de kabel waren er nooit *) problemen.

*) natuurlijk wel eens problemen met de kabel.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Maasluip schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:35:
[...]

Ja, apps.

Met Ziggo TV via de kabel waren er nooit *) problemen.

*) natuurlijk wel eens problemen met de kabel.
Of met Ziggo go, zoals gisteravond tijdens Feyenoord-PSV...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:43:
[...]

Of met Ziggo go, zoals gisteravond tijdens Feyenoord-PSV...
Ja goed, website = app voor mijn begrip. Non-linear TV.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
Juist vanwege het lineaire kanaal liet ik mijn abonnement via Ziggo lopen. Geen gezeik op zaterdag en zondag met het kijken van F1 was me wel wat waard. Nu dat er af gaat heb ik dit extra pakket meteen maar weer opgezegd bij Ziggo. Helaas loopt mijn abonnement nog tot 27 februari door:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGiGI4dyv-icDb-LY5-DrNTlB8w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ghEo1Od3aCQ7To1mnOuYNbC1.png?f=user_large

Aangezien ik wel gewoon F1 (en een beetje Premier League voetbal) wil blijven kijken.. zou dat jaarabonnement er over een maand nog steeds zijn? Beetje zonde anders om nu al een jaarabonnement af te sluiten terwijl Viaplay via Ziggo nog een maand door loopt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 22:21
Joster schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:08:
Juist vanwege het lineaire kanaal liet ik mijn abonnement via Ziggo lopen. Geen gezeik op zaterdag en zondag met het kijken van F1 was me wel wat waard. Nu dat er af gaat heb ik dit extra pakket meteen maar weer opgezegd bij Ziggo. Helaas loopt mijn abonnement nog tot 27 februari door:

[Afbeelding]

Aangezien ik wel gewoon F1 (en een beetje Premier League voetbal) wil blijven kijken.. zou dat jaarabonnement er over een maand nog steeds zijn? Beetje zonde anders om nu al een jaarabonnement af te sluiten terwijl Viaplay via Ziggo nog een maand door loopt..
Volgens mij gaat je nieuwe abonnement pas in als het oude eindigt.
Dat is dacht ik tenminste zo wanneer je direct bij Viaplay een abonnement heb lopen.
Je zou er natuurlijk bij de Viaplay klantenservice een chat aan kunnen wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
japioo33 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:15:
[...]

Volgens mij gaat je nieuwe abonnement pas in als het oude eindigt.
Dat is dacht ik tenminste zo wanneer je direct bij Viaplay een abonnement heb lopen.
Je zou er natuurlijk bij de Viaplay klantenservice een chat aan kunnen wagen.
Via de chat geven ze aan dat ik het beste kan wachten tot mijn lopende abonnement via Ziggo is afgelopen en dat ik daarna een jaarabonnement kan afsluiten. Over ruim een maand is het 'zeker nog het geval dat je een jaarabonnement kan nemen volgens het nieuwe aanbod'. Voor wat het waar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Als je in je omgeving nog een abonnement hebt lopen, ondanks dat het opgezegd is, kan je pas weer wat afsluiten zodra die periode voorbij is. Handig? Niet echt. Het enige wat je daarin kan is om je annulering dan ongedaan te maken.

Wat je eventueel kan doen is gebruik maken van een + alias op je emailadres, mits dat ondersteund wordt.
je kan dan joster+viaplay@domein.com gebruiken. Sluit je daar het jaarabo op af.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Viaplay gaat het delen van accounts enigszins aan banden leggen. Je kunt hetzelfde sportevenement straks niet meer via twee verschillende IP-adressen tegelijk bekijken (vanaf hetzelfde IP-adres kan het nog wel). Deze wijziging gaat in per 25 februari. Meer info vind je hier: https://help.viaplay.com/nl/terms/.
[...]
Met de bijgewerkte regels kun je tegelijkertijd hetzelfde live sportevenement bekijken op twee apparaten, zolang ze verbonden zijn met hetzelfde IP-adres.

Als apparaten op verschillende IP-adressen staan, mag alleen het apparaat dat de streaming van het betreffende sportevenement heeft gestart, doorgaan. Gelijktijdig streamen op verschillende IP-adressen is toegestaan ​​als de apparaten verschillende sportevenementen streamen.

Je kunt bijvoorbeeld niet langer dezelfde Premier League-wedstrijd bekijken op twee apparaten met verschillende IP’s. Je kunt echter nog steeds twee verschillende Premier League-wedstrijden bekijken op apparaten die op verschillende IP’s zijn aangesloten, of dezelfde PL-wedstrijd op twee apparaten die op hetzelfde IP-adres zijn aangesloten.

De wijziging is niet van toepassing op niet-live-inhoud; films en series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
En hier wat meer informatie over de toegang tot F1TV via Viaplay: https://help.viaplay.com/nl/f1tv/. Daarmee zal de genoemde beperking in mijn bericht hierboven ieder geval voor F1 (waarschijnlijk) weer teniet worden gedaan. Je kunt dan immers eenmaal via Viaplay kijken en daarnaast nog via F1TV. Ik neem aan dat die twee diensten niet ook nog eens aan hetzelfde IP-adres gekoppeld worden, maar dat is uiteraard speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
TexMex schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:10:
En hier wat meer informatie over de toegang tot F1TV via Viaplay: https://help.viaplay.com/nl/f1tv/. Daarmee zal de genoemde beperking in mijn bericht hierboven ieder geval voor F1 (waarschijnlijk) weer teniet worden gedaan. Je kunt dan immers eenmaal via Viaplay kijken en daarnaast nog via F1TV. Ik neem aan dat die twee diensten niet ook nog eens aan hetzelfde IP-adres gekoppeld worden, maar dat is uiteraard speculatie.
Het lijkt mij dat je gewoon de F1TV service gaat gebruiken, met de techniek van de FOM. Dus dat staat los van wat ViaPlay aan banden legt. Dus dan zou simultaan kijken vanaf verschillende IP's gewoon mogelijk moeten zijn. Waarschijnlijk kun je straks gewoon met je ViaPlay account inloggen op F1TV Pro, zoals dat voorheen met Ziggo ging. That's it.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:14:
[...]

Het lijkt mij dat je gewoon de F1TV service gaat gebruiken, met de techniek van de FOM. Dus dat staat los van wat ViaPlay aan banden legt. Dus dan zou simultaan kijken vanaf verschillende IP's gewoon mogelijk moeten zijn. Waarschijnlijk kun je straks gewoon met je ViaPlay account inloggen op F1TV Pro, zoals dat voorheen met Ziggo ging. That's it.
Dat verwacht ik ook hoor, maar dat kunnen we pas definitief stellen als we het kunnen uitproberen. ;)

Maar binnen een Viaplay-account kan straks hetzelfde sportevenement (een voetbalwedstrijd, darts) in ieder geval niet meer bekeken worden vanaf twee verschillende IP-adressen, zoals dat voorheen wel kon. Dat staat met deze aangepaste voorwaarden wel vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:40:
Als je in je omgeving nog een abonnement hebt lopen, ondanks dat het opgezegd is, kan je pas weer wat afsluiten zodra die periode voorbij is. Handig? Niet echt. Het enige wat je daarin kan is om je annulering dan ongedaan te maken.

Wat je eventueel kan doen is gebruik maken van een + alias op je emailadres, mits dat ondersteund wordt.
je kan dan joster+viaplay@domein.com gebruiken. Sluit je daar het jaarabo op af.
Bij mij wilden ze me in de chat gewoon helpen. Ik heb niks hoeven annuleren en is de verlenging gewoon meteen geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
TexMex schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:19:
[...]

Dat verwacht ik ook hoor, maar dat kunnen we pas definitief stellen als we het kunnen uitproberen. ;)

Maar binnen een Viaplay-account kan straks hetzelfde sportevenement (een voetbalwedstrijd, darts) in ieder geval niet meer bekeken worden vanaf twee verschillende IP-adressen, zoals dat voorheen wel kon. Dat staat met deze aangepaste voorwaarden wel vast.
Had wel netjes geweest dat ze klanten daarvan even op de hoogte hadden gesteld maar nooit iets gehoord van ze.
Vandaag net weer een jaarabonnement afgesloten en nu kan dus het delen niet meer.
Waarom zou ik in één huis dezelfde stream gaan kijken ?
Maar ja, ze zullen wel zeggen dat je voor het afsluiten eerst de voorwaarden had moeten lezen.
Handig gedaan dat ze het pas de 25 e in laten gaan dan hebben de meesten het nieuwe abonnement wel afgesloten.

[ Voor 12% gewijzigd door japioo33 op 25-01-2024 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
japioo33 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:03:
[...]
Waarom zou ik in één huis dezelfde stream gaan kijken ?
Tijdens onderbrekeningen (bv code rood) laat ik F1 in de woonkamer aan staan, maar ga ik regelmatig in een ander vertrek even wat anders doen. Dan neem ik de iPad mee en zet ik F1 aan. De rest van het gezin blijft het dan in de woonkamer volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
meesje schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:13:
[...]

Tijdens onderbrekeningen (bv code rood) laat ik F1 in de woonkamer aan staan, maar ga ik regelmatig in een ander vertrek even wat anders doen. Dan neem ik de iPad mee en zet ik F1 aan. De rest van het gezin blijft het dan in de woonkamer volgen.
Ja, dat kan wel eens voorkomen maar dat gebeurt weinig toch ?
En daar was toch de regeling voor dat je thuis op meerdere schermen kon kijken ?

Trouwens, volgens mij heb je bij het online afsluiten van een abonnement 14 dagen bedenktijd ( herroepingsrecht ).

Soms hebt je geen bedenktijd maar dan moet de verkoper je dit vóór de koop duidelijk maken en dat is niet gezegd.

Maar ik blijf er bij dat een bedrijf de klanten behoort in te lichten per email of brief wanneer er aanpassingen zijn in de voorwaarden of dat nu op dat moment relevant is voor het abonnement of niet.
Volgens mij is dat overigens nog verplicht ook, alleen vermelden op de website is niet voldoende.
Hier nooit een email over gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door japioo33 op 25-01-2024 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Laatst online: 23:39
japioo33 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:23:
[...]

En daar was toch de regeling voor dat je thuis op meerdere schermen kon kijken ?

Trouwens, volgens mij heb je bij het online afsluiten van een abonnement 14 dagen bedenktijd ( herroepingsrecht ).

Soms hebt je geen bedenktijd maar dan moet de verkoper je dit vóór de koop duidelijk maken en dat is niet gezegd.

Maar ik blijf er bij dat een bedrijf de klanten behoort in te lichten per email of brief wanneer er aanpassingen zijn in de voorwaarden of dat nu op dat moment relevant is voor het abonnement of niet.
Volgens mij is dat overigens nog verplicht ook, alleen vermelden op de website is niet voldoende.
Waarschijnlijk staat gewoon in de voorwaarden dat delen niet toegestaan is, maar als ze er niet op controleren dan trekt niemand zich daar wat van aan.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
Ozzie schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:29:
[...]

Waarschijnlijk staat gewoon in de voorwaarden dat delen niet toegestaan is, maar als ze er niet op controleren dan trekt niemand zich daar wat van aan.
Ja, dat zei ik al, er is een verschil tussen dat het niet kan en dat het niet mag hè.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@japioo33 Ik ben het met je eens dat als gedurende je abonnement de algemene voorwaarden worden aangepast je geïnformeerd dient te worden. Ik weet overigens niet hoe het daarvoor geformuleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
japioo33 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:23:
[...]

Als het goed is is er wel een mail verstuurd met daarin het nieuws over de aangepaste voorwaarden. Je kunt eventueel het abonnement opzeggen mocht deze wijziging voor jou onacceptabel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
TexMex schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:07:
[...]

Als het goed is is er wel een mail verstuurd met daarin het nieuws over de aangepaste voorwaarden. Je kunt eventueel het abonnement opzeggen mocht deze wijziging voor jou onacceptabel zijn.
Ja, weet ik, 14 dagen de tijd maar dan heb je dus niks hè. Schiet ook niet op natuurlijk.
Maar overal gezocht maar geen mail of brief te vinden, zelfs in het archief van Gmail niet en ik ben op dat gebied heel serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
dus het komt erop neer, Als ik zelf 1 abonnement heb, mijn partner kijkt bijvoorbeeld thuis naar F1 (livestream) en ik ben aan het werk en stream ik met chromecast naar de tv op het werk, dit is dus niet meer mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
Soppyscroll schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:43:
dus het komt erop neer, Als ik zelf 1 abonnement heb, mijn partner kijkt bijvoorbeeld thuis naar F1 (livestream) en ik ben aan het werk en stream ik met chromecast naar de tv op het werk, dit is dus niet meer mogelijk?
Wanneer jullie op hetzelfde account tegelijk naar dezelfde livestream kijken dan zou dat niet meer kunnen inderdaad.
Of dat inderdaad niet lukt zal de toekomst uitwijzen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
japioo33 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:05:
[...]

Wanneer jullie op hetzelfde account tegelijk naar dezelfde livestream kijken dan zou dat niet meer kunnen inderdaad.
Of dat inderdaad niet lukt zal de toekomst uitwijzen dus.
ben je mooi klaar mee, Zelfde zou wesen. ik kijk op mobiel op 4G en mijn partner thuis op wifi. Toch zelfde huishouden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:43

Mystikal

It never hurts to help!

Soppyscroll schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:13:
[...]

ben je mooi klaar mee, Zelfde zou wesen. ik kijk op mobiel op 4G en mijn partner thuis op wifi. Toch zelfde huishouden...
Waarom zou je op 4G kijken als je thuis bent?
Iedereen heeft toch wel WiFi tegenwoordig?

Soms zie ik hier van die theoretische cases voorbij komen, puur om een punt te maken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
Mystikal schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 06:45:
[...]

Waarom zou je op 4G kijken als je thuis bent?
Iedereen heeft toch wel WiFi tegenwoordig?

Soms zie ik hier van die theoretische cases voorbij komen, puur om een punt te maken.
Dat ik niet thuis ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 06:43

Mystikal

It never hurts to help!

Ah, het was nog vroeg. Excuses, je hebt helemaal gelijk! Belachelijk van Viaplay! :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
TexMex schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:07:
[...]

@japioo33 Ik heb zojuist onderstaande mail gehad. Wellicht heb jij deze ook ontvangen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pvyYF_hj-YHNQuFck1_dUXCGTM0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CGvGym8t5Z2naugOTiRCl1ls.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Soppyscroll schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:43:
Waarschijnlijk kun je wel de F1TV stream kijken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

dutchgio schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:19:
[...]

Waarschijnlijk kun je wel de F1TV stream kijken
Daarom begrijp ik deze wijziging niet, volgens mij hebben de meeste mensen viaplay voor F1. Dus je voert een beperking op het kijken van 1 live stream van 1 uitzending op maximaal 1 ip adres tegelijk, maar ondertussen kan je wel met zijn 5 F1 kijken via de F1 TV Pro app*).

*) Geen garantie, was de voorgaande jaren zo

Verder even een crosspost uit het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 topic, wat de huidige kosten voor Viaplay en F1 kijken in Nederland zijn. Voor meer info zie daar. Voorgaande jaren kwam F1TV pro nog met een kortingsactie van 20% voor een jaar abonnement (voor nieuwe klanten).
Als iemand aanvullingen of correcties heeft laat het weten

Providerper maand9 maanden ***)1 jaar ***)TV/Decoder *)
F1 TV Pro maandabonnement *)11,9107,1142,8Youfone
F1 TV Pro jaarabonnement *)94,9Youfone
Viaplay maandelijks15,99143,91191,88Youfone en Ziggo
Viaplay jaarlijks 12,79153,48Youfone en Ziggo
Viaplay via Ziggo maandelijks15,99143,91191,88
sommige
Viaplay via KPN maandelijks 15,99143,91191,88
Viaplay via KPN maandelijks met 5,- Entertainmentkorting 10,9998,91131,88
Viaplay via Odido jaarlijks13,99125,91167,88
Viaplay via Odido maandelijks, 1ste maand 50% korting
15,99135,92183,89
Viaplay via Odido maandelijks in combinatie met ESPN Compleet (=6,49 korting per maand tov 15,99)19,5165,75224,25
Viaplay via Delta maandelijks, 3 maanden 1 euro korting
15,99139,91188,88
Viaplay via Caiway maandelijks, 3 maanden 1 euro korting
15,99139,91188,88
Viaplay via Youfone maandelijks
13,99125,91167,88
Viaplay via Solcon maandelijks15,99143,91191,88
F1 TV Access **) maandabonnement3,9935,9147,88
F1 TV Access **) jaarabonnement34,99

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ze maken het allemaal wel heel onaantrekkelijk om nog een abonnement af te sluiten op deze manier..

Eerst afgelopen week al kanaal 200 bij Ziggo niet meer beschikbaar stellen en nu al die regelingen tegen account delen.

Voor mij een reden om dit jaar in ieder geval geen nieuw Viaplay abonnement meer te nemen. Vooral kanaal 200 heeft mij de voorgaande 2 jaar elke keer over de streep getrokken.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
jeanj schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:45:
[...]
Daarom begrijp ik deze wijziging niet, volgens mij hebben de meeste mensen viaplay voor F1. Dus je voert een beperking op het kijken van 1 live stream van 1 uitzending op maximaal 1 ip adres tegelijk
Mijn vermoeden is dat het niets te maken heeft met F1tv. Dit is puur omdat ze geld nodig hebben en dus het aantal abonnees zo snel mogelijk verhoogd moeten hebben. Als we dan kijken naar de resultaten van Netflix, dan kan ik mij zeker voorstellen dat Viaplay daar ook op stuurt.

In mijn ogen staat de wereldwijde prijsverhoging van F1TV los van het worstelende Viaplay. In de Scandinavische landen zit F1TV al standaard erbij sinds de nieuwe deal in 2022.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Ik heb dezelfde mail van Viaplay gehad:
Aangepaste Algemene Voorwaarden

Je ontvangt dit bericht omdat je een account bij Viaplay hebt bewaard via een provider - er is geen abonnement aan het account verbonden en je betaalt nergens voor.

We willen je informeren dat we onze Algemene Voorwaarden voor de Viaplay-service aanpassen. Hieronder de belangrijkste punten:
  • We hebben informatie gewijzigd over hoe Viaplay van tijd tot tijd diensten van derde partijen kan aanbieden.
  • We voeren een wijziging door die invloed zal hebben op hoe je live sportevenementen op Viaplay bekijkt.
Als onderdeel van ons streven naar een eerlijke en veilige ervaring voor alle gebruikers, veranderen we hoe live sportevenementen tegelijkertijd gestreamd kunnen worden vanaf verschillende IP-adressen. Met de bijgewerkte voorwaarden kun je tegelijkertijd dezelfde live sportevenementen bekijken op twee apparaten, zolang ze zijn verbonden met hetzelfde IP-adres. Als apparaten zich op verschillende IP-adressen bevinden, mag het apparaat dat de streaming van een specifiek sportevenement heeft gestart, als enige doorgaan. Tegelijkertijd streamen op verschillende IP-adressen is wel toegestaan als de apparaten verschillende sportevenementen streamen.

Deze wijziging is niet van toepassing op het gelijktijdig streamen via verschillende IP-adressen van niet-live inhoud, films en series.

De volgende punten behoren ook tot de wijzigingen in de Algemene Voorwaarden.
  • We hebben verduidelijkt in welke situaties we wijzigingen kunnen aanbrengen in de Algemene Voorwaarden en de Viaplay-service.
  • We hebben verduidelijkt dat geschillen tussen accounthouders en Viaplay kunnen worden voorgelegd aan Nederlandse rechtbanken.
Voor bestaande accounthouders zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing vanaf 26 februari 2024.

Je kunt de volledige Algemene Voorwaarden hier lezen. Je hoeft geen actie te ondernemen - Als je de bijgewerkte voorwaarden niet accepteert, kun je jouw account bij Viaplay annuleren voordat de wijziging van kracht wordt.
Ik vind het nogal een ding eigenlijk. Ik kan mij herinneren uit het verleden dat er met dergelijke blocks nogal eens problemen waren bij andere providers. Kijk je bijvoorbeeld via een provider met CG-NAT (bijv. 4G/5G) dan kan zomaar je IP-adres wisselen tijdens de sessie en dan moet de backend bij Viaplay maar detecteren dat de vorige sessie beëindigd is.

Het zal mijn kortzichtigheid zijn, maar ik begrijp ook niet zo goed waarom Viaplay dit nu zou willen implementeren. Ik bedoel, de ervaringen met de klantenservice zijn al niet zo denderend en financieel staat het er ook niet zo best voor. Om dan een aanvullende maatregel in te stellen waar mogelijk nog meer ellende van komt zou ik niet zo happig voor zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

alex3305 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:19:
Ik heb dezelfde mail van Viaplay gehad:

[...]

Ik vind het nogal een ding eigenlijk. Ik kan mij herinneren uit het verleden dat er met dergelijke blocks nogal eens problemen waren bij andere providers. Kijk je bijvoorbeeld via een provider met CG-NAT (bijv. 4G/5G) dan kan zomaar je IP-adres wisselen tijdens de sessie en dan moet de backend bij Viaplay maar detecteren dat de vorige sessie beëindigd is.
...
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar dat is mogelijk geen issue omdat je op hetzelfde apparaat het bekijkt. Als je met zijn twee-en op een elk een eigen apparaat moet het tweede apparaat op het zelfde ip adres zitten als het eerste. Men zegt niet dat het eerste apparaat niet van ip mag veranderen...
Maar als je dus beide mobiel kijkt naar dezelfde live wedstrijd en je hebt een andere ISP, dat zal niet gaan... Dit zou iemand kunnen testen als het in gaat....

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 11-09 22:33
@jeanj Goed punt. Zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar dat roept bij mij wel direct de vraag op, wat als je dan op apparaten A en B een stream start, maar met apparaat B het huis uitloopt. Blijven beide streams dan nog wel werken? Dat lijkt mij dan van niet.

Of nog vervelender. Wanneer jouw thuisinternet (even) uitvalt, moet je nog maar hopen dat je op mobiel een tweede stream van hetzelfde event kunt starten omdat de vorige sessie wellicht nog niet is afgesloten. Als ik bijvoorbeeld bij Netflix of andere diensten kijk, dan duurt dat soms nog even.

Het is natuurlijk allemaal speculatie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Heel toevallig ligt de website er alweer de hele ochtend uit :'). Toen m'n ouders er lucht van kregen waren ze er ook gelijk klaar mee. Maar opzeggen kan dus (nog) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:01
Dat kan toch helemaal niet,l komt regelmatig voor dat ik op een verjaardag ben waar iedereen op dezefde wifi zit en met 2 of 3 verschillende accounts en telefoons iedereen F1 zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeanj schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:58:
[...]

Ik heb er nog eens over nagedacht, maar dat is mogelijk geen issue omdat je op hetzelfde apparaat het bekijkt. Als je met zijn twee-en op een elk een eigen apparaat moet het tweede apparaat op het zelfde ip adres zitten als het eerste. Men zegt niet dat het eerste apparaat niet van ip mag veranderen...
Maar als je dus beide mobiel kijkt naar dezelfde live wedstrijd en je hebt een andere ISP, dat zal niet gaan... Dit zou iemand kunnen testen als het in gaat....
Ik bedacht me een side oplossing, natuurlijk niet handig.. maar het kan…
Stel je hebt thuis een mini servertje of een laptop of what ever en je hebt nordvpn, en met z’n 2e buiten ben kan je op je thuis pc/laptop nordvpn meshnet aanzetten en verbinden met je thuis computer zodat je alsnog je thuis ip krijg

(Heb toevallig nordvpn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJCPHoUscW3LRthz1bpZz3NUcpI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NECHFqJsbC2jKY9N1tEONQhf.png?f=fotoalbum_large
Krijg net de mail binnen over viaplay x f1tv

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/80ngCzjtOj3fDUOzF_a4g2vo5Eo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YD9opVMiTpntxt6GN7BzMLOo.png?f=fotoalbum_large

Ik snap er niks van

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2024 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
jeanj schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:45:
[...]

Daarom begrijp ik deze wijziging niet, volgens mij hebben de meeste mensen viaplay voor F1. Dus je voert een beperking op het kijken van 1 live stream van 1 uitzending op maximaal 1 ip adres tegelijk, maar ondertussen kan je wel met zijn 5 F1 kijken via de F1 TV Pro app*).

*) Geen garantie, was de voorgaande jaren zo

Verder even een crosspost uit het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 topic, wat de huidige kosten voor Viaplay en F1 kijken in Nederland zijn. Voor meer info zie daar. Voorgaande jaren kwam F1TV pro nog met een kortingsactie van 20% voor een jaar abonnement (voor nieuwe klanten).
Als iemand aanvullingen of correcties heeft laat het weten

Providerper maand9 maanden ***)1 jaar ***)TV/Decoder *)
F1 TV Pro maandabonnement *)11,9107,1142,8Youfone
F1 TV Pro jaarabonnement *)94,9Youfone
Viaplay maandelijks15,99143,91191,88Youfone en Ziggo
Viaplay jaarlijks 12,79153,48Youfone en Ziggo
Viaplay via Ziggo maandelijks15,99143,91191,88
sommige
Viaplay via KPN maandelijks 15,99143,91191,88
Viaplay via KPN maandelijks met 5,- Entertainmentkorting 10,9998,91131,88
Viaplay via Odido jaarlijks13,99125,91167,88
Viaplay via Odido maandelijks, 1ste maand 50% korting
15,99135,92183,89
Viaplay via Odido maandelijks in combinatie met ESPN Compleet (=6,49 korting per maand tov 15,99)19,5165,75224,25
Viaplay via Delta maandelijks, 3 maanden 1 euro korting
15,99139,91188,88
Viaplay via Caiway maandelijks, 3 maanden 1 euro korting
15,99139,91188,88
Viaplay via Youfone maandelijks
13,99125,91167,88
Viaplay via Solcon maandelijks15,99143,91191,88
F1 TV Access **) maandabonnement3,9935,9147,88
F1 TV Access **) jaarabonnement34,99
Volgens mijn schiet Viaplay met deze regels zichzelf in de voet(duurder,niet meer kunnen delen met 2 verschillende IP-adressen,geen 4k probeer eens ander komentaar)ik geef ze nog een jaar bestaansrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick1o1
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13-01 10:27
Ik heb net de mail gekregen dat de voorwaarden gewijzigd zijn en ik heb gelijk opzegd. Ik heb niks met formule 1, ik keek enkel Premier League 1 of 2 wedstrijden per week. Ik vond 16 euro al duur maar deelde het met mijn vader waardoor het nog te doen was. Maar 16 euro voor 2-3 uur dat ik kijk per week is absurd. Eigenlijk vind ik het best wel kut want ik keek graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Je kan toch ook voor 12,79 doen? Je zegt dat je graag kijkt... Akkoord, in juni en juli heb je dan even niks aan je abonnement omdat je niets om F1 geeft, maar toch. Is die 12,79 nou zo'n drama als je iets graag kijkt? In Engeland betalen ze minstens het dubbele.

Ik stap iig komende week weer in, er staat een prettig wedstrijdje op het programma komende woensdagavond en het nieuwe F1 seizoen begint weer te kriebelen.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 26-01-2024 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rick1o1
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13-01 10:27
Dan moet je een jaarabonnement pakken en dat wil ik niet want zoals je zegt in de zomer ligt het 2 maanden stil plus ik wil uberhaupt geen jaar vast zitten aan een abbo als dat niet hoeft. En van 8 (16/2) naar 12 euro is toch 50% duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:01
Rick1o1 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:01:
Dan moet je een jaarabonnement pakken en dat wil ik niet want zoals je zegt in de zomer ligt het 2 maanden stil plus ik wil uberhaupt geen jaar vast zitten aan een abbo als dat niet hoeft. En van 8 (16/2) naar 12 euro is toch 50% duurder.
Het gekke is ik had een jaar abbo gepakt vorigjaar voor de f1. En in december al opgezegd zodat ik een nieuwe actie kon pakken na 1 maart.
Krijg ik gewoon een mail, je abbo is stop gezet per direct :?
Dus je zit niet eens een jaar aan t abbo vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rick1o1 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:01:
Duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
alki schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:04:
[...]

Het gekke is ik had een jaar abbo gepakt vorigjaar voor de f1. En in december al opgezegd zodat ik een nieuwe actie kon pakken na 1 maart.
Krijg ik gewoon een mail, je abbo is stop gezet per direct :?
Dus je zit niet eens een jaar aan t abbo vast
Had ik ook. Ik had mijn lopende jaarcontract al 2 maanden van te voren op kunnen zeggen. Na afloop van het F1 seizoen vorig jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:54

KingCrash

Angry Rabbit

Rick1o1 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:46:
Ik heb net de mail gekregen dat de voorwaarden gewijzigd zijn en ik heb gelijk opzegd. Ik heb niks met formule 1, ik keek enkel Premier League 1 of 2 wedstrijden per week. Ik vond 16 euro al duur maar deelde het met mijn vader waardoor het nog te doen was. Maar 16 euro voor 2-3 uur dat ik kijk per week is absurd. Eigenlijk vind ik het best wel kut want ik keek graag.
Dit inderdaad. Ik deelde abonnement ook. Als ze dan willen dat ik meer ga betalen, haak ik af. Ik ga opzoek naar een 'andere' stream aanbieder. Absurde prijs voor die 2 uur per week.

Angry Rabbit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• c. van helvoirt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 02-05 16:52
Boris96 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 15:15:
Hallo! Weet iemand hier toevallig hoe ik mijn Viaplay account en mijn gegevens kan verwijderen? Ik heb mijn abbo opgezegd maar het account bestaat nog. Ik krijg het nergens gevonden...

Edit: Via de Viaplay chat de instructie gekregen:

[...]
https://help.viaplay.com/nl/account-verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prothello
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-06 01:25
Ik heb een jaar-abo en kan deze nog niet annuleren via mijn account pagina.

Het is me nu wel gelukt via deze link: https://cancel.viaplay.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dank! Was me gisteren iets te veel moeite om uit te zoeken :D
Nu mooi gelijk gedaan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Je kan toch straks gewoon met meerdere devices en IP's tegelijk kijken lijkt mij als F1TVpro erbij zit.

Verwacht niet dat ze daar een systeem op verzonnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 27-01-2024 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c. van helvoirt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 02-05 16:52
ArthurMorgan schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:04:
[...]

Dank! Was me gisteren iets te veel moeite om uit te zoeken :D
Nu mooi gelijk gedaan.
Ze hebben het inderdaad goed verstopt op hun website. Daarom had Ik ze gebeld. 3 kwartier in de wacht gehangen. Uiteindelijk een bijzonder aardig meisje (of dame) aan de lijn die me uitstekend geholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 12:22
Als ik mijn pakket wil annuleren krijg ik bij stap 2 te zien of ik misschien voor een andere aanbieding wil gaan. Daarna komt er verder geen keuze, maar geeft het wel mijn maandprijs van 10,49 aan, met verder geen opmerking dat dit over gaat naar een verhoging vanaf eind februari.
Twijfel of ik nu moet opzeggen, misschien blijft de prijs wel op 10,49 staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Kiske schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:52:
Als ik mijn pakket wil annuleren krijg ik bij stap 2 te zien of ik misschien voor een andere aanbieding wil gaan. Daarna komt er verder geen keuze, maar geeft het wel mijn maandprijs van 10,49 aan, met verder geen opmerking dat dit over gaat naar een verhoging vanaf eind februari.
Wanneer je abbo afloopt is er een optie te verlengen (vast voor 1 jaar) en wordt dan €12,79 pm
Dat is geen geld want je krijgt F1 Pro erbij kadoo … :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Wat als je twee abonnementen hebt op Viaplay en dus twee accounts? Krijg je dan ook trammelant als je op hetzelfde IP adres zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
alienfruit schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:06:
Wat als je twee abonnementen hebt op Viaplay en dus twee accounts? Krijg je dan ook trammelant als je op hetzelfde IP adres zit?
Waarom zou dat problemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 01:33
MilesD. schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:01:
[...]

Wanneer je abbo afloopt is er een optie te verlengen (vast voor 1 jaar) en wordt dan €12,79 pm
Daarom ook weer verlengd, en dat je F1TV Pro erbij krijgt is echt een gamechanger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 01:50
MilesD. schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:01:
[...]

Hij bedoeld wat anders denk. Als je een jaar abbo hebt van vorig jaar kan je nergens verlengen, je kan alleen opzeggen en krijgt dan bij stap 2 de vraag of je nog aanbieding wil zien, die er vervolgens dan niet zijn.

Dus als je niet opzegt betaal je bij het einde van je abbo de nieuwe maandprijs van 15,99. Je kan dus beter opzeggen, wachten tot de datum einde contract voorbij is en daarna weer een jaar abbo nemen.

Mensen die nu een maand abbo hebben zien wel de upgrade naar het nieuwe jaar abbo, daarom reageren mensen wat verschillend.

Lekker lomp ingericht weer van Viaplay, maar goed ik was al wat gewent inmiddels van ze op dit vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
Kiske schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:52:
Je gaat naar een maand abbo over voor 15,99. Stond in een eerder mailtje van ze. Je kan beter opzeggen en na die datum weer de aanbieding voor het jaar contract nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrWxlJTwsrAB4g5CoABqaOSowlw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0fYgAW7uHBu7RDW6FZogybwj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Jeffoz op 28-01-2024 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
Ja klopt helemaal hoe jij het verwoord. Ik ga opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gewoon even via de chat regelen die verlenging voor nieuwe jaar tarief, kost je nog geen 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
toolkist schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:22:
gewoon even via de chat regelen die verlenging voor nieuwe jaar tarief, kost je nog geen 5 minuten.
Klopt wel ja echter deed ik dat vorig jaar ook 3 weken voor m'n oude abbo eindigde. Ging het nieuwe meteen in en moest ik ook vanaf dat moment betalen. Had ik dus eigenlijk weer 3 weken extra betaald. Is allemaal de moeite niet qua geld, maar ik vind het daar zo lomp geregeld allemaal dat ik weinig zin heb om ook maar een minuut in een chat te zitten bij deze club. Wel klaar mee inmiddels. Ook zat krijg je vast wel weer terug als je weer maar de chat gaat maar toch.. Heb wel wat beters te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Ik wou mijn abonnement annuleren maar dat lukt niet. Na de keuze maken waarom je het wilt annuleren wordt je teruggestuurd naar de hoofdpagina.
Meer mensen hier last van ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
xavento schreef op maandag 29 januari 2024 @ 16:23:
Ik wou mijn abonnement annuleren maar dat lukt niet. Na de keuze maken waarom je het wilt annuleren wordt je teruggestuurd naar de hoofdpagina.
Meer mensen hier last van ?
Heb je je onderaan de knoppen overslaan gezien? Die heb ik 2x gehad en daarop gedrukt. Je hebt ook nog een knop annuleren geloof ik maar dan ga je inderdaad weer terug naar het begin scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Kiske schreef op maandag 29 januari 2024 @ 16:26:
[...]

Heb je je onderaan de knoppen overslaan gezien? Die heb ik 2x gehad en daarop gedrukt. Je hebt ook nog een knop annuleren geloof ik maar dan ga je inderdaad weer terug naar het begin scherm
Potverdomme, je hebt gelijk, je krijgt eerst een bak met streams in je mik voordat je helemaal onderaan de pagina kan doorklikken.

Wat een a**holes.

Thanks!

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dnmw2705
Afgelopen week even de Xcode over diverse streams getrokken:
Het lijkt erop dat ze alle PL wedstrijden en Bundesliga op 1080p50 zijn gaan uitzenden, Darts is al enige tijd 1080p50. De paardensport, Championship een paar 2. Bundesliga wedstrijden kwam ik nog op 720p50 tegen. Bitrate is nog steeds 5mbit, maar ze zijn dus wel bezig met 'verbeteringen'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Jeffoz schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:15:
[...]

Hij bedoeld wat anders denk. Als je een jaar abbo hebt van vorig jaar kan je nergens verlengen, je kan alleen opzeggen en krijgt dan bij stap 2 de vraag of je nog aanbieding wil zien, die er vervolgens dan niet zijn.

Dus als je niet opzegt betaal je bij het einde van je abbo de nieuwe maandprijs van 15,99. Je kan dus beter opzeggen, wachten tot de datum einde contract voorbij is en daarna weer een jaar abbo nemen.

Mensen die nu een maand abbo hebben zien wel de upgrade naar het nieuwe jaar abbo, daarom reageren mensen wat verschillend.

Lekker lomp ingericht weer van Viaplay, maar goed ik was al wat gewent inmiddels van ze op dit vlak.
Inderdaad ik neem Viaplay omdat ik F1 TV Pro wil. Krom, maar waar. :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
dnmw2705 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:45:
Het lijkt erop dat ze alle PL wedstrijden en Bundesliga op 1080p50 zijn gaan uitzenden, Darts is al enige tijd 1080p50. De paardensport, Championship een paar 2. Bundesliga wedstrijden kwam ik nog op 720p50 tegen. Bitrate is nog steeds 5mbit, maar ze zijn dus wel bezig met 'verbeteringen'.
Hmm, ik kan niet testen maar ik zag gisteravond toch wel verschil tussen een "gewone" Premier League wedstrijd en het "top" affiche van die avond. De laatste zag er voor mijn gevoel echt wel beter uit. Maar goed ik kan niet meten dus ja....

Heb gister mijn abonnement weer verleng vandaar. Ik blijf die 12,79 pm toch best scherp vinden. Vanavond Liverpool-Chelsea :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
DutchOwnage schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:55:
[...]

Hmm, ik kan niet testen maar ik zag gisteravond toch wel verschil tussen een "gewone" Premier League wedstrijd en het "top" affiche van die avond.
Welke was het "top" affiche? Arsenal?
Ik heb ze alle 4 ff laten lopen. Allemaal 1080p50, H.264(AVC) en op 5mbit.

[ Voor 10% gewijzigd door dnmw2705 op 31-01-2024 11:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:55:
[...]

Hmm, ik kan niet testen maar ik zag gisteravond toch wel verschil tussen een "gewone" Premier League wedstrijd en het "top" affiche van die avond. De laatste zag er voor mijn gevoel echt wel beter uit. Maar goed ik kan niet meten dus ja....
Die indruk heb ik ook. Ook die Bundesliga-wedstrijden van afgelopen zaterdag gaven mij niet de indruk dat ik 'echt' naar 1080p keek. Voorheen was er inderdaad één PL-wedstrijd in 1080p (die ziet er dan redelijk uit) en de rest in 720p. Ik heb toch het gevoel dat die 720p-wedstrijden nu met een of andere truc naar 1080p worden omgezet, zonder dat de kwaliteit er echt beter van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
dnmw2705 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:06:
[...]

Welke was het "top" affiche? Arsenal?
Ik heb ze alle 4 ff laten lopen. Allemaal 1080p50, H.264(AVC) en op 5mbit.
Nee, niet Arsenal. Ik dacht Aston Villa-Newcastle United. Je ziet dat zulke wedstrijden dan ook anders worden uitgelicht in het overzicht. Ik ga er vanuit dat Liverpool-Chelsea gewoon in een goede kwaliteit is vanavond. Dat is ook weer het highlight affiche van vandaag.

Maar ja, meten is weten inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 31-01-2024 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
DutchOwnage schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:23:
[...]
Ik ga er vanuit dat Liverpool-Chelsea gewoon in een goede kwaliteit is vanavond. Dat is ook weer het highlight affiche van vandaag.

Maar ja, meten is weten inderdaad.
Ik zal hem vanavond even voor je controleren als de hoofdgebruiker van het account deze wedstrijd niet bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
TexMex schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:13:
[...]

Die indruk heb ik ook. Ook die Bundesliga-wedstrijden van afgelopen zaterdag gaven mij niet de indruk dat ik 'echt' naar 1080p keek. Voorheen was er inderdaad één PL-wedstrijd in 1080p (die ziet er dan redelijk uit) en de rest in 720p. Ik heb toch het gevoel dat die 720p-wedstrijden nu met een of andere truc naar 1080p worden omgezet, zonder dat de kwaliteit er echt beter van wordt.
Dat zou wel krom zijn, aangezien Premier League de wedstrijden allemaal 2160p50 wegstuurt naar de rechtenhouders per land, die moeten het converteren naar eigen format in de uitzendstraat en daarna naar de kanalen brengen.
Ik weet van mijn Philips Ambilight dat de P4-processor (nieuwere modellen hebben P5 of P6) ontzettend goed is in dupliceren van pixels, waardoor upscaling van waardeloze resoluties er toch redelijk uitziet, mogelijk gebruikt de betreffende TV dus ook een techniek die van 720p 'iets' kan maken en van 1080p 'niets'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dnmw2705 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:50:
[...]

Dat zou wel krom zijn, aangezien Premier League de wedstrijden allemaal 2160p50 wegstuurt naar de rechtenhouders per land, die moeten het converteren naar eigen format in de uitzendstraat en daarna naar de kanalen brengen.
Ik weet van mijn Philips Ambilight dat de P4-processor (nieuwere modellen hebben P5 of P6) ontzettend goed is in dupliceren van pixels, waardoor upscaling van waardeloze resoluties er toch redelijk uitziet, mogelijk gebruikt de betreffende TV dus ook een techniek die van 720p 'iets' kan maken en van 1080p 'niets'.
Dat zou inderdaad ook nog kunnen. Afgelopen zaterdag vond ik het vooral bij de Bundesliga opvallend. Augsburg - Bayern werd doorgegeven in 1080p / 5 Mbps (althans zo werd het gemeten op mijn Fire TV Stick 4K Max), maar het leek in alles op de 720p zoals we die voorheen kregen (wat flets en onscherp).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dnmw2705
U kunt F1TV via Viaplay gaan registreren.

https://account.formula1....pinID=bltf146968fd2df8e92

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 01:33
Nice ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUda6PsQnqqNmQy6ndIUHSSu0YI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XI8E4isspPcWbhrRsvgiR1dd.png?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 31-01-2024 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
Kun je uitleggen hoe je dat moet meten ?
Of is dat niet zo simpel voor het gewone volk ?

[ Voor 4% gewijzigd door japioo33 op 31-01-2024 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nu nog een apparaat om het mee af te spelen.... Ik heb niets verder. Zo jammer dat ze geen app hebben voor WebOS. Mijn enige hoop is iets via Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
japioo33 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:35:
[...]

Kun je uitleggen hoe je dat moet meten ?
Of is dat niet zo simpel voor het gewone volk ?
Dat is afhankelijk van de apparatuur die je in je bezit hebt. Ik heb een AppleTV en iMac. Met deze combinatie kan je in de developers modus komen en meten wat brondata is.

Met de NvidiaShield kan dit ook. Chromecast, FireStick etc weet ik niet of het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:40:
[...]

Nu nog een apparaat om het mee af te spelen.... Ik heb niets verder. Zo jammer dat ze geen app hebben voor WebOS. Mijn enige hoop is iets via Ziggo?
Heb je nog een oude Chromecast wellicht? Want je kunt ook casten vanuit de app op mobiel/tablet. Alleen met de oudste Chromecast werkt dat niet heel soepel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
TexMex schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:43:
[...]

Heb je nog een oude Chromecast wellicht? Want je kunt ook casten vanuit de app op mobiel/tablet. Alleen met de oudste Chromecast werkt dat niet heel soepel meer.
Nee, ik heb echt niks liggen. Maakt ook verder niet uit hoor, zou toch primair via Viaplay gaan kijken wat ik al 2 jaar deed. F1TV erbij zou een leuke bonus zijn, maar niet heel erg belangrijk voor mij persoonlijk.

Of zou er binnen de Viaplay app nog een aparte F1TV omgeving komen? Dat zal wel niet denk ik. Heb voor de zekerheid maar gewoon geregistreerd :)

[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 31-01-2024 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
dnmw2705 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:41:
[...]

Dat is afhankelijk van de apparatuur die je in je bezit hebt. Ik heb een AppleTV en iMac. Met deze combinatie kan je in de developers modus komen en meten wat brondata is.

Met de NvidiaShield kan dit ook. Chromecast, FireStick etc weet ik niet of het kan
Heb ik niet, ik hou niet van appels 🤨

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
DutchOwnage schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:40:
[...]

Onwaarschjnlijk dat Ziggo de F1 TV Pro app op zijn next mini gaat zetten, maar.....zeg nooit nooit natuurlijk.
De aanschaf van een Chromecast Google TV kan ik alleen maar aanraden wanneer je nog niks hebt.
Je kunt er net zoveel mee ( en meer ) als met een tablet.
Ik zou het doen, zeker voor wat ie kost meer dan het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ja, ik zal het eens overwegen. Nu is wel een heel goed moment om er eens een aan te schaffen natuurlijk. Bedankt.

Al mijn streaming apps doe ik gewoon via WebOS op m'n LG tv. Dat gaat prima eigenlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 31-01-2024 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Er zit volgens mij een verschil tussen de devices, want ik heb nog steeds dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<MPD xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns="urn:mpeg:dash:schema:mpd:2011" xsi:schemaLocation="urn:mpeg:dash:schema:mpd:2011 http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-DASH_schema_files/DASH-MPD.xsd" id="201" type="dynamic" publishTime="2024-01-31T19:42:12+00:00" minimumUpdatePeriod="PT2S" availabilityStartTime="2022-09-08T07:17:20.269000+00:00" minBufferTime="PT6S" suggestedPresentationDelay="PT16.000S" timeShiftBufferDepth="PT1048.320S" profiles="urn:mpeg:dash:profile:isoff-live:2011">
  <Period start="PT0.000S" id="1">
    <AdaptationSet id="1485523442" mimeType="video/mp4" segmentAlignment="true" startWithSAP="1" subsegmentAlignment="true" subsegmentStartsWithSAP="1" bitstreamSwitching="true">
      <Representation id="1" width="960" height="540" frameRate="50/1" bandwidth="1200000" codecs="avc1.4D401F">
          <SegmentTimeline>
            <S t="2205382330133" d="96000" r="547"/>
          </SegmentTimeline>
        </SegmentTemplate>
      </Representation>
      <Representation id="2" width="640" height="360" frameRate="25/1" bandwidth="600000" codecs="avc1.4D401E">
        <SegmentTemplate timescale="25000" media="index_video_12_0_$Time$.mp4?m=1662371642" initialization="index_video_12_0_init.mp4?m=1662371642" startNumber="22972310">
          <SegmentTimeline>
            <S t="1102691165066" d="48000" r="547"/>
          </SegmentTimeline>
        </SegmentTemplate>
      </Representation>
      <Representation id="3" width="1280" height="720" frameRate="50/1" bandwidth="3800000" codecs="avc1.640020">
         <SegmentTemplate timescale="50000" media="index_video_14_0_$Time$.mp4?m=1662371642" initialization="index_video_14_0_init.mp4?m=1662371642" startNumber="22972310">
          <SegmentTimeline>
          </SegmentTimeline>
        </SegmentTemplate>
      </Representation>
      <Representation id="4" width="960" height="540" frameRate="50/1" bandwidth="2400000" codecs="avc1.4D401F">
        <SegmentTemplate timescale="50000" media="index_video_15_0_$Time$.mp4?m=1662371642" initialization="index_video_15_0_init.mp4?m=1662371642" startNumber="22972310">
          <SegmentTimeline>
          </SegmentTimeline>
        </SegmentTemplate>
      </Representation>
      <Representation id="5" width="320" height="180" frameRate="25/1" bandwidth="299968" codecs="avc1.4D400C">
        <SegmentTemplate timescale="25000" media="index_video_16_0_$Time$.mp4?m=1662371642" initialization="index_video_16_0_init.mp4?m=1662371642" startNumber="22972310">
          <SegmentTimeline>
            <S t="1102691165066" d="48000" r="547"/>
          </SegmentTimeline>
        </SegmentTemplate>
      </Representation>
    </AdaptationSet>
    <AdaptationSet id="886241743" mimeType="audio/mp4" segmentAlignment="0" lang="swe">
      <Label>swe</Label>
      <Representation id="6" bandwidth="128000" audioSamplingRate="48000" codecs="mp4a.40.2">
        <AudioChannelConfiguration schemeIdUri="urn:mpeg:dash:23003:3:audio_channel_configuration:2011" value="2"/>
        <SegmentTemplate timescale="48000" media="index_audio_2_0_$Time$.mp4?m=1662371642" initialization="index_audio_2_0_init.mp4?m=1662371642" startNumber="22972310">
          <SegmentTimeline>
            <S t="2117167037376" d="92160" r="547"/>
          </SegmentTimeline>
        </SegmentTemplate>
      </Representation>
    </AdaptationSet>
    <SupplementalProperty schemeIdUri="urn:scte:dash:utc-time" value="2022-09-08T07:17:12.194Z"/>
  </Period>
</MPD>

Dit is op Firefox (Linux - hoogtste profiel), volgens mij gebruiken ze een andere codec op Apple/andere devices, maar ook het Dash (MPD) protocol.

Kan je een print geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ondanks mijn adblock zie ik op nu.nl zo af en toe nog wel reclames voorbij komen. Een van die reclames is een jaarabonnement op Viaplay voor 99,00 euro. Alleen als ik er dan op klik dan redirect hij naar deze pagina: https://viaplay.com/ph/?g...PyN-5bkjIQDFfb0EQgdj6sIoA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Mo58OO8g4vBzVs_fRYMZpoD3-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cbd15zacU7MjHP1lUjo72vkS.png?f=user_large

Mocht dit voor 27 februari werken dan toch maar mijn F1TV opzeggen en weer naar Viaplay terug gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dit is heel slim van Viaplay en ergens zegt mijn onderbuik gevoel dat dit allemaal zo gepland is vanaf het moment dat ze in zee zijn gegaan met F1TV, allemaal om zo hun eigen hachje te redden van een zinken schip. Maar kan ze geen ongelijk geven en het verklaard ergens ook de prijsverhoging van F1TV Pro.. kan het misschien ook compleet mis hebben maar dit is wel het eerste wat bij mij opkomt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

The_Ghost16 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:43:
Ondanks mijn adblock zie ik op nu.nl zo af en toe nog wel reclames voorbij komen. Een van die reclames is een jaarabonnement op Viaplay voor 99,00 euro. Alleen als ik er dan op klik dan redirect hij naar deze pagina: https://viaplay.com/ph/?g...PyN-5bkjIQDFfb0EQgdj6sIoA

[Afbeelding]

Mocht dit voor 27 februari werken dan toch maar mijn F1TV opzeggen en weer naar Viaplay terug gaan.
Kleine lettertjes onderin de banner gezien?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dat is gewoon de oude aanbieding die ik vorig jaar had. Niet meer geldig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Laatst online: 19-05 10:05
Quad schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:51:
[...]

Kleine lettertjes onderin de banner gezien?
Die had ik even over het hoofd gezien.

Maar dan evengoed vreemd dat die reclame nu naar voren komt. Tenzij ze op een valse manier traffic willen genereren naar hun website toe, alleen werkt de url dan niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
Ik ken de banner niet maar als ik op de link klik, krijg ik de melding dat Viaplay niet in mij regio beschikbaar is (engelse melding).
Kies ik vervolgens Nederland als regio, krijg ik gewoon de 2 bekende prijzen (12,.... en 15,..... Euro) te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
jeanj schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:10:
Nog even een reminder (als eerder gepost en deels crosspost uit 1 topic)
Tot en met 2-10-23 is er nog wel 3 maanden voor 9,99 per maand aanbieding viaplay. Dus als je de herfst of kerst vakantie nog wat content van ze wil zien, of de einde jaars docu met Max (en allerlei andere (f1) content), is dit wel een goede deal om voor/op 2-10 af te nemen. Ik zit het te overwegen aangezien ik nog een serie moet afzien bij viaplay.....

TV Totaal meldt dat er series zonder ondertiteling zijn geplaatst, enig idee welke dit zijn? Mijn Scandinavisch is niet zo goed, dus het is fijn van te voren te weten
Beetje late reactie... maar ik probeerde net de serie Chapelwaite te kijken, en daar zit geen ondertiteling bij.

Volgens de support was dit een volslagen normale strategie voor Nederland, en was het maar raar dat ik de vraag waarom er geen ondertiteling was stelde, aangezien ze het in juli 2023 gepubliceerd hebben op hun website...

Man man man, ik wil zo mijn best doen om Viaplay een goede service te vinden, maar ze maken me het me wel heel lastig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MilesD.
Zojuist mijn account (ViaPlay) gesynchroniseerd: https://www.totaaltv.nl/n...t-koppelen-met-f1-tv-pro/ :)

[ Voor 3% gewijzigd door MilesD. op 06-02-2024 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Ik kan het niet achterhalen maar als je je Viaplay-account koppelt met F1 TV kan je dan met die inlog ook de eigen app van F1 TV draaien? Ik heb nu nog apart daarop een abo. Viaplay gebruik ik ook voor andere zaken die ze hebben. F1 TV-app werkt tenminste wel goed op de Chromecast. Afgelopen zomer tijdens de vakantie wilde de app van Viaplay niet opstarten.

Edit: Bij koppelen wordt al vermeld dat je je eigen abo op F1 TV moet opzeggen. Vraag vervalt dus.

[ Voor 7% gewijzigd door martwoutnl op 07-02-2024 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
martwoutnl schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:07:
[...]

Ik kan het niet achterhalen maar als je je Viaplay-account koppelt met F1 TV kan je dan met die inlog ook de eigen app van F1 TV draaien? Ik heb nu nog apart daarop een abo. Viaplay gebruik ik ook voor andere zaken die ze hebben. F1 TV-app werkt tenminste wel goed op de Chromecast. Afgelopen zomer tijdens de vakantie wilde de app van Viaplay niet opstarten.

Edit: Bij koppelen wordt al vermeld dat je je eigen abo op F1 TV moet opzeggen. Vraag vervalt dus.
Dat is geen enkel probleem..
Pagina: 1 ... 135 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2