Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 161 162 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-01 12:12
Dit zal toch wel een foutje zijn van Viaplay? Via Apple is voor Viaplay zelf ongeveer de duurste manier van afrekeken met tussen de 15-30% comissie voor Apple.

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01 13:50
Vandaar dat ik aarzel om navraag te doen bij Viaplay.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:14

TFHfony

Professional Weirdo

Rallye schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 11:43:
Vandaar dat ik aarzel om navraag te doen bij Viaplay.
Waarom zou je het navragen bij Viaplay? Wat heb je daar bij te winnen. In het ergste geval maak je slapende honden wakker. Lekker zo laten dus :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Rallye
Met name of dit nu reclamevrij is of niet zou mij interesseren.

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:37
Rallye schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:03:
Met name of dit nu reclamevrij is of niet zou mij interesseren.
Dat is hierboven toch al duidelijk beschreven o.a. door mijzelf.
Waarom zou je slapende honden wakker maken.

• Marc3l
  • Laatst online: 18:34
Plus voor het betalen moet je eerst een pakket kiezen en dan zie je ook de specs per pakket.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49

AvK

Ready Set Go

Op Viaplay staat nu de zeer leuke docu: Van Amersfoort Racing 50 jaar.
Veel bekende mensen die hun hebben opgeleid. Prachtige verhalen en beelden uit de oude en nieuwe doos.
Twee nu grijze mannen die vrijwel vanaf dag 1 hun passie hebben gevolgd, vaak langs de financiële afgrond gegleden. Maar uiteindelijk hun harde werken nu ook beloond zien. Echt een aanrader.

:)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Rallye
Marc3l schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 15:40:
Plus voor het betalen moet je eerst een pakket kiezen en dan zie je ook de specs per pakket.
Bij het doorklikken in de Apple Store is dit de keuze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0izAWPs_byvg94HuCciW0MCB6ZI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EVIEWcKMNX68r2EhsOBDsr8T.jpg?f=fotoalbum_large

• Marc3l
  • Laatst online: 18:34
Rallye schreef op maandag 12 januari 2026 @ 16:38:
[...]

Bij het doorklikken in de Apple Store is dit de keuze:
hmmm geen idee, hoe ik het dan gevonden heb maar dit is het abonnement zonder reclame.

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-01 10:59
https://www.ad.nl/show/da...en-bij-viaplay~a4162c149/

Zou VP nog over zes jaar bestaan (in Nederland)?

Wat dat betreft zit ik er goed naast, had verwacht dat ze nu al niet meer zouden bestaan.

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07:20
Aartstyle schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:49:

Wat dat betreft zit ik er goed naast, had verwacht dat ze nu al niet meer zouden bestaan.
Ik gok dat dit, net als bij F1, een schaaldeal geweest is. Kan mij niet voorstellen dat er in Nederland geen aanbieder geweest is die geprobeerd heeft om de rechten binnen te halen. Overigens vind ik over het algemeen de tv-deals wel echt lang worden nu, waardoor er natuurlijk ook veel meer geld mee gemoeid kan worden. Voor de liefhebber is dat ergens prettig dat het op een vaste plek blijft, maar de monopolist kan wel de prijzen goed blijven verhogen.
L

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:13
Er is een geluk ,Viaplay heeft niet het alleen recht darten in de Europa .
Ik kijk altijd via VTM GO is nog gratis ook .

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:09

Quad

Doof

Aartstyle schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:49:

Qua verzorging door Viaplay prima. Als totaalpakket met voetbal, F1 en darts (+ hele rits aan andere sporten) zit je er wel goed.
wim62 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:23:
Er is een geluk ,Viaplay heeft niet het alleen recht darten in de Europa .
Ik kijk altijd via VTM GO is nog gratis ook .
Ik zou dit niet te hard zeggen, heb je het afgelopen WK nog geprobeerd te kijken via VTM Go? Ik wel maar sinds halverwege vorig jaar hebben ze de mogelijkheid om te kijken via een VPN verbinding eruit gesloopt.

Maakt ook verder niet uit aangezien ik Viaplay heb (dank aan deal hierboven via iTunes.)

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:32:

[...]

Ik zou dit niet te hard zeggen, heb je het afgelopen WK nog geprobeerd te kijken via VTM Go? Ik wel maar sinds halverwege vorig jaar hebben ze de mogelijkheid om te kijken via een VPN verbinding eruit gesloopt.
Dat ging hier ook de laatste maanden (inclusief het WK) nog prima. Voorheen kon je zelfs zonder omwegen met een Nederlands IP-adres kijken. Inmiddels is een Belgisch IP-adres een vereiste.

(Als je toevallig een Belgisch mobiel nummer hebt, kun je na een eenmalige verificatie SMS alsnog weer zonder omwegen vanuit Nederland of de hele EU kijken.)

[ Voor 7% gewijzigd door TexMex op 15-01-2026 16:40 ]

• wim62
Ik kijk nu nog steeds via vpn naar VTM GO nergens een probleem .

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wim62 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 21:32:
Ik kijk nu nog steeds via vpn naar VTM GO nergens een probleem .
Ben benieuwd welke aanbieden jij dan gebruikt.
Hier drie verschillende aanbieders geprobeerd en allemaal werden deze door VTM herkend en geblokkeerd.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:21

Nicap

Tsssk....

Plucky schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 21:54:
[...]

Hier drie verschillende aanbieders geprobeerd en allemaal werden deze door VTM herkend en geblokkeerd.
Bij wijze van test had ik het ook geprobeerd met NordVPN. Moet wel zeggen dat ik nog geen account had bij vtm en een Belgisch adres had opgegeven bij registratie. Dus beetje vertekend beeld. Maar werkte prima.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:14
J-roenn schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:45:
Dit zal toch wel een foutje zijn van Viaplay? Via Apple is voor Viaplay zelf ongeveer de duurste manier van afrekeken met tussen de 15-30% comissie voor Apple.
Aan de andere kant zullen er ook genoeg mensen zijn die vergeten op te zeggen en met een prijsverhoging maak je slapende honden wakker.

• wim62
Plucky schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 21:54:
[...]

Ik gebruikt VPNNederland .

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:59
Weet iemand of Viaplay van zins is om een abonnement met F1TVPro premium aan te bieden of een upgrade naar premium met betaling van iets extra's?
Het is erg vreemd dat F1TVPro wel gekoppeld is, maar dat je niet simpel met een upgrade van je Viaplay abonnement het 4K abonnement van F1TVPro kan krijgen. Dan moet je apart nogmaals F1TVPro aanschaffen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Of gaat Viaplay vanaf dit seizoen dan eindelijk zelf 4K aanbieden?

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:20:
[..]

Of gaat Viaplay vanaf dit seizoen dan eindelijk zelf 4K aanbieden?
Lol

Ze komen nu al niet aan 1080p of een 720p stream met een goede bitrate. Gisteren was de topper in de PL, ook erg wazig soms.

[ Voor 24% gewijzigd door HollowGamer op 26-01-2026 15:22 ]

• Sjakie0101
HollowGamer schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:21:
[...]

Lol

Ze komen nu al niet aan 1080p of een 720p stream met een goede bitrate. Gisteren was de topper in de PL, ook erg wazig soms.
Dat zou er voor opteren dat ze het mogelijk maken de 4K stream te bekijken. Dat heb ik begin vorig jaar ook al geroepen. We betalen genoeg aan Viaplay, waarom krijgen we alleen rechten op het normale abonnementen van F1TVPro en hebben we geen optie voor 4K of een upgrade daartoe (dat laatste is feitelijk belacheljk, Viaplay zou er zelf voor moeten zorgen dat F1 in de hoogste kwaliteit bekeken kan worden)

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• HollowGamer
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:26:
[...]

Dat zou er voor opteren dat ze het mogelijk maken de 4K stream te bekijken. Dat heb ik begin vorig jaar ook al geroepen. We betalen genoeg aan Viaplay, waarom krijgen we alleen rechten op het normale abonnementen van F1TVPro en hebben we geen optie voor 4K of een upgrade daartoe (dat laatste is feitelijk belacheljk, Viaplay zou er zelf voor moeten zorgen dat F1 in de hoogste kwaliteit bekeken kan worden)
Dat is helaas niet hun doelgroep en daar hebben ze ook het geld niet voor. Als ze de prijzen uit hun eigen land hier gaan gebruiken, dan zakken ze nog verder weg.

Het beste is dat ze worden overgenomen door een betere partij of iets doen met hun Viaplay+ kanaal, wat ze wel over 4K zouden kunnen doen.

Maar beide zie ik echt niet gebeuren.

• Sjakie0101
Niet hun doelgroep? Ik merendeel neemt Viaplay voor F1 en Voetbal...
En F1TVPro is juist gekoppeld om Viaplay te ontlasten qua streams. Het zou dan ook mooi zijn dat je het via daar in 4K kan zien. En Viaplay kan dat uitstekend regelen door met premium te koppelen.

• HollowGamer
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:44:
En F1TVPro is juist gekoppeld om Viaplay te ontlasten qua streams. Het zou dan ook mooi zijn dat je het via daar in 4K kan zien. En Viaplay kan dat uitstekend regelen door met premium te koppelen.
Ik bedoel dat ze kijken naar wat het opbrengt. Ze kunnen dit nu niet gaan aanbieden zelf, aangezien er geen geld voor is. Ze hebben nu minder commentatoren en producties, dus hoe zouden ze dan wel 4K kunnen aanbieden?

Als je echt 4K wilt, dan zul je bij F1TV zelf (eventueel via omwegen) een abonnement moeten nemen. Van Viaplay zou ik het niet verwachten, maar wie weet.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Sjakie0101 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:44:
wel de kosten, niet de baten.

Iedere viaplay kijker die naar F1TV kijkt kost Viaplay onder de streep gewoon ook geld aan gemiste reclame inkomsten :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Sjakie0101
HollowGamer schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:10:
[...]

Ik bedoel dat ze kijken naar wat het opbrengt. Ze kunnen dit nu niet gaan aanbieden zelf, aangezien er geen geld voor is. Ze hebben nu minder commentatoren en producties, dus hoe zouden ze dan wel 4K kunnen aanbieden?

Als je echt 4K wilt, dan zul je bij F1TV zelf (eventueel via omwegen) een abonnement moeten nemen. Van Viaplay zou ik het niet verwachten, maar wie weet.
Maar ik heb F1TV via Viaplay, dat abo heb ik al. Het gaat juist er om dat het premium abo gekoppeld kan worden en dat je dan of iets bij betaald, of gewoon gratis omdat Viaplay al duur genoeg is.
F1TVPro is standaard gekoppeld aan Viaplay. Het gaat mij er juist om dat dit premium zou moeten zijn of met een geringe bijbetaling premium kan worden. Die kosten zijn al gemaakt mijns inziens door Viaplay, dat kost niets meer.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Sjakie0101 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:19:
[...]

Maar ik heb F1TV via Viaplay, dat abo heb ik al. Het gaat juist er om dat het premium abo gekoppeld kan worden en dat je dan of iets bij betaald, of gewoon gratis omdat Viaplay al duur genoeg is.
F1TVPro is standaard gekoppeld aan Viaplay. Het gaat mij er juist om dat dit premium zou moeten zijn of met een geringe bijbetaling premium kan worden. Die kosten zijn al gemaakt mijns inziens door Viaplay, dat kost niets meer.
Viaplay heeft daar mogelijk geen kosten aan, mogelijk dat er zelfs geld de andere kant op stroomt qua vergoeding om ook F1TV te mogen gebruiken in landen waar Viaplay de officiele licentie heeft.
Ik weet niet hoe dat alles achter de schermen gehusselt is.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• HollowGamer
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:19:
[...]

Ze gaan dat niet doen, want dan lopen de klanten weg. Wat ik ooit heb gehoord van de media kenner uit VI (ben even zijn naam kwijt), kijken er niet heel veel mensen naar de PL/Duits voetbal, de meeste kijken nog liever naar een wedstrijd uit de KKD.

Dus stel dat Viaplay zou zeggen 'je krijgt premium met 4K', dan kijkt niemand meer op hun platform. Ze willen juist zoals @YakuzA al aangeeft dat jij (ook) op hun platform kijkt. De deal met F1TV ging daar volgens mij ook over, want door die koppeling zijn bieden tevreden.

Viaplay is gewoon geen leuke partij. Ze hadden ook Prime gratis kunnen geven aan hun (bestaande) klanten, dat hebben ze ook niet gedaan. Het gaat om geld, en daar zullen ze allemaal berekenen op hebben gemaakt. Wat ook heel wazig is, want bij Prime wedstrijden noemen ze niet Viaplay bij naam en andersom ook niet. Ze zitten wel in dezelfde studio lol.

[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 26-01-2026 16:30 ]

• Sjakie0101
HollowGamer schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:29:
[...]

Ze gaan dat niet doen, want dan lopen de klanten weg. Wat ik ooit heb gehoord van de media kenner uit VI (ben even zijn naam kwijt), kijken er niet heel veel mensen naar de PL/Duits voetbal, de meeste kijken nog liever naar een wedstrijd uit de KKD.

Dus stel dat Viaplay zou zeggen 'je krijgt premium met 4K', dan kijkt niemand meer op hun platform. Ze willen juist zoals @YakuzA al aangeeft dat jij (ook) op hun platform kijkt. De deal met F1TV ging daar volgens mij ook over, want door die koppeling zijn bieden tevreden.

Viaplay is gewoon geen leuke partij. Ze hadden ook Prime gratis kunnen geven aan hun (bestaande) klanten, dat hebben ze ook niet gedaan. Het gaat om geld, en daar zullen ze allemaal berekenen op hebben gemaakt. Wat ook heel wazig is, want bij Prime wedstrijden noemen ze niet Viaplay bij naam en andersom ook niet. Ze zitten wel in dezelfde studio lol.
Je raakt zelf al de kern, Opzeggen om in 4K via F1TVPro premium te ontvangen ligt nu eerder op de loer dan bij Viaplay blijven.
Juist door die upgrade niet te bieden jagen ze meer klanten weg.

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:29
Ik weet niet of het hier al genoemd is, heb niet helemaal teruggelezen, maar is het jullie al opgevallen dat de prijs van Viaplay total naar €204,99 is gegaan? (bron)

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:14

BeaM-R

Powerrrrr

Dit zijn de prijzen van de Viaplay site:

Basis (met advertenties)
€16,99 per maand (jaarabonnement).
€19,99 per maand (maandelijks opzegbaar)
€14,92 per maand (betaal vooraf €179)

Standaard (zonder advertenties)
€19,99 per maand (jaarabonnement)
€21,99 per maand (maandelijks opzegbaar)
€16,59 per maan (betaal vooraf €199)

https://viaplay.com/checkout/

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• wim62
Maar die gaan nog veranderen .

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:14

BeaM-R

Powerrrrr

wim62 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 11:52:
Maar die gaan nog veranderen .
Bron?

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
WiseDise schreef op maandag 26 januari 2026 @ 21:08:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, heb niet helemaal teruggelezen, maar is het jullie al opgevallen dat de prijs van Viaplay total naar €204,99 is gegaan? (bron)
Ik zie het ook nu. Afgelopen week stond nog €165,99 in de Apple Play Store. Ben benieuwd wat er gebeurd bij verlenging, mijn abonnement dat ik afgelopen jaar via de Apple Play Store heb afgesloten, loopt af op 2 februari a.s. Ik vermoed dat het €204,99 gaat worden. Zo maar eens een mailtje sturen naar Viaplay support, kijken wat zij hierover zeggen.

Update : zojuist Viaplay support gesproken en zij geven aan dat als je je abonnement inmiddels al hebt verlengd voor 1 jaar , dan geldt nog de oude prijs van €165,99. Ik heb net even bij mijn aankoopgeschiedenis gekeken en daar staat inderdaad mijn verlenging van Viaplay Total per 2 februari a.s. à €165,99.

Een nieuw Viaplay Total jaarabonnement gaat inderdaad €204,99 kosten. Ze zijn dus wakker geworden bij Viaplay :)

[ Voor 23% gewijzigd door Pierre_nr1 op 27-01-2026 13:45 ]

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:37
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:19:
[...]

Een nieuw Viaplay Total jaarabonnement gaat inderdaad €204,99 kosten. Ze zijn dus wakker geworden bij Viaplay :)
Daar hoeven ze met al die vragen van Tweakers ook hun best niet eens voor te doen.

• Pierre_nr1
  • Nu online
marsie030 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 15:24:
[...]

Daar hoeven ze met al die vragen van Tweakers ook hun best niet eens voor te doen.
Het is toch fijn dat we Viaplay een beetje konden helpen ;)

Ik ben in ieder geval blij met de verlenging, tegen een prima prijs.

[ Voor 13% gewijzigd door Pierre_nr1 op 27-01-2026 15:40 ]

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:54
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:19:
[...]

Ik zie het ook nu. Afgelopen week stond nog €165,99 in de Apple Play Store. Ben benieuwd wat er gebeurd bij verlenging, mijn abonnement dat ik afgelopen jaar via de Apple Play Store heb afgesloten, loopt af op 2 februari a.s. Ik vermoed dat het €204,99 gaat worden. Zo maar eens een mailtje sturen naar Viaplay support, kijken wat zij hierover zeggen.

Update : zojuist Viaplay support gesproken en zij geven aan dat als je je abonnement inmiddels al hebt verlengd voor 1 jaar , dan geldt nog de oude prijs van €165,99. Ik heb net even bij mijn aankoopgeschiedenis gekeken en daar staat inderdaad mijn verlenging van Viaplay Total per 2 februari a.s. à €165,99.

Dit staat bij mij ook bij de abonnementen. Echter het is nog geen 2 feb en ik kan het abonnement nu nog opzeggen. Ze kunnen dus nog de prijs aanpassen of hebben ze jouw bevestigd dat het voor € 165,99 wordt verlengd? en het blijft zonder reclame?

• Pierre_nr1
  • Nu online
trinity999 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 16:45:
[...]

Dit staat bij mij ook bij de abonnementen. Echter het is nog geen 2 feb en ik kan het abonnement nu nog opzeggen. Ze kunnen dus nog de prijs aanpassen of hebben ze jouw bevestigd dat het voor € 165,99 wordt verlengd? en het blijft zonder reclame?
Je moet niet bij je abonnementen kijken, maar bij je aankoopgeschiedenis. Daar staat bij mij de bevestiging dat mijn abonnement per 2 februari a.s. wordt verlengd voor €165,99. En het blijft zonder reclame.

• wim62
Ervaring vanuit het verleden , Ze hebben nog elk jaar een verhoging gehad .
Toe ze begonnen was het €99.00 per jaar nu 5 jaar later € 263..

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 17:30:
[...]

Je moet niet bij je abonnementen kijken, maar bij je aankoopgeschiedenis. Daar staat bij mij de bevestiging dat mijn abonnement per 2 februari a.s. wordt verlengd voor €165,99. En het blijft zonder reclame.
Ik snap het denk ik niet helemaal wat je nou bedoeld. Bij aankoop geschiedenis zie ik de laatste 90 dagen geen Viaplay staan(uiteraard). Enkel in het tabje abonnementen, maar daar staat dus per 28 januari 2026. Wel de prijs van 165,99, maar ben alsnog benieuwd wat er van de kaart afgeschreven wordt morgen.
Ik acht de kans toch echt aanwezig dat dat die 200+ kan zijn.

• Rallye
Zie mijn eerdere posts hierover: je hebt al begin deze maand een mail gehad met die prijs. Dat zou toch wel erg zijn als ze die nog zouden wijzigen. Die van mij verlengt 29 januari dus ik hou jullie op de hoogte.

• Pierre_nr1
  • Nu online
Nicap schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 18:23:
[...]

Ik snap het denk ik niet helemaal wat je nou bedoeld. Bij aankoop geschiedenis zie ik de laatste 90 dagen geen Viaplay staan(uiteraard). Enkel in het tabje abonnementen, maar daar staat dus per 28 januari 2026. Wel de prijs van 165,99, maar ben alsnog benieuwd wat er van de kaart afgeschreven wordt morgen.
Bij aankoopgeschiedenis klik op 'zoek op prijs', en typ daar 165,99 in. Dan zie je je Viaplay aankoop van verleden jaar, en zie je ook de verlengdatum staan met de prijs van €165,99

Duidelijker kan ik het echt niet maken.

• Rallye
Of in de App Store rechtsboven op je account en dan naar abonnementen.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 18:48:
[...]

Bij aankoopgeschiedenis klik op 'zoek op prijs', en typ daar 165,99 in. Dan zie je je Viaplay aankoop van verleden jaar, en zie je ook de verlengdatum staan met de prijs van €165,99

Duidelijker kan ik het echt niet maken.
Nu is het idd wel duidelijker.
Maar dat zegt toch net zoveel als de prijs die bij abonnementen staat. Ik wacht vandaag wel af wat er afgehaald wordt.

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-01 16:13
Nicap schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 18:23:
[...]

Ik kan melden dat er bij mij zojuist vanmorgen, daadwerkelijk €165,99 is afgeschreven via PayPal.
30 december 2025 kreeg ik van Apple een mail dat mijn ViaPlay Total per 28 januari 2026 voor 1 jaar verlengd wordt voor €165,99 _/-\o_
Ik ben er erg blij mee.

BP on the move!!!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Bas Post schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:03:
[...]

Ik kan melden dat er bij mij zojuist vanmorgen, daadwerkelijk €165,99 is afgeschreven via PayPal.
30 december 2025 kreeg ik van Apple een mail dat mijn ViaPlay Total per 28 januari 2026 voor 1 jaar verlengd wordt voor €165,99 _/-\o_
Ik ben er erg blij mee.
Precies volgens de verwachting, en een keurige prijs voor 1 jaar zonder reclame.

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Rallye schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 18:42:
Zie mijn eerdere posts hierover: je hebt al begin deze maand een mail gehad met die prijs. Dat zou toch wel erg zijn als ze die nog zouden wijzigen. Die van mij verlengt 29 januari dus ik hou jullie op de hoogte.
Klopt, het zou vanuit het App Store beleid van Apple ook niet eens mogen om de prijs na aankondiging nog te wijzigen. Daar zijn heel strikte richtlijnen voor (voor de Google Play Store overigens net zo goed). Je zult dus gewoon de prijs betalen waar je eerder bericht over hebt ontvangen.

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07:20
Is Viaplay-total niet gewoon de breedste variant die Viaplay in NO, SE en DK heeft en uit gemak gewoon dit aanbiedt in Nederland via AppStore zodat ze niet voor alle landen de aparte versies hoeven aan te bieden. Nederland is het enige Viaplay-land waar je alles krijgt in alle pakketten (basis en standaard), maar alleen verschil hebt in met of zonder advertenties. Na de betaling via Apple valt het bij Viaplay in het NLD bakje?

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:19
Pierre_nr1 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:26:
[...]

Precies volgens de verwachting, en een keurige prijs voor 1 jaar zonder reclame.
Hier ook, zelfde verlenging gehad >:)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:09

Quad

Doof

Ik heb het lopende abo onlangs opgezegd omdat ik gebruik heb gemaakt van de prijs voor Totaal via de appstore (op ander account).

Wat volgt is dat je om de 5 dagen sinds de opzegging een e-mail krijgt met:
We hebben meermaals geprobeerd het bedrag voor je Viaplay-pakket van volgende maand af te schrijven. Ook deze keer is de betaling niet gelukt. Als we de betaling in de komende dagen niet kunnen uitvoeren, wordt je pakket geannuleerd.
Als je je betaalgegevens wilt wijzigen, kun je dat doen in 'Mijn account' op viaplay.com.
Lees hier meer over hoe je je betalingsgegevens kunt wijzigen.
Eh logisch.. Want het is geannuleerd. :F

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Rallye
Vandaag via Apple verlengd voor € 165,99.

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-01 10:59
Krijg net een mail dat mijn F1TV subscription wordt verlengd met een jaar voor € 94,99. Prima prijs wat mij betreft.

• wim62
Hier ook 3 februari voor maar €94,99 , goed beeld , en zonder reclame .

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 17:50
Doeg en tot nooit meer Viaplay. 👋
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/br7yVYwv/IMG-0481.jpg
Pagina: 1 ... 161 162 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2