Heb toch maar even contact opgenomen met de klantenservice van Viaplay over F1 TV Pro.
Antwoord :
" Ik begrijp dat u graag meer wilt weten over F1 TV Pro dat onderdeel uit gaat maken van het Viaplay-pakket. Ik informeer u hier graag over.
Het is goed om te weten dat Nederlandse klanten met een Viaplay-abonnement vanaf de start van het Formule 1 seizoen in 2024 ook toegang krijgen tot F1 TV pro waardoor zij de mogelijkheid hebben om ook de race
via de F1 TV-app te kijken. "
Hoe zij dat gaan invullen is nog niet bekend, met het Viaplay account inloggen bij de F1 TV Pro app of geintegreerd in de Viaplay app.
Zoals ik het antwoord lees kun je dus ook met het Viaplay account inloggen in de F1 TV Pro app.
Afwachten dus.
Aobonnementsprijs is dus verhoogd naar € 15,99 per maand, jaarabonnement is afgeschaft.
Slim denk ik, kunnen ze de prijs als ze willen iedere maand aanpassen.
Maar goed, ook F1 TV Pro is nu bijna € 100 en kan in tegenstelling tot Viaplay niet gedeeld worden.
Het maakt mij niet zo heel veel uit, heb de tijd dat ik bij Viaplay kijk eigenlijk nooit storing gehad op een paar seconden blokjes na maar dat gebeurt bij Ziggo ook wel eens. Ik til daar niet zo zwaar aan.
En 4 K of niet, ik heb geen 4 K tv dus dat boeit me ook niet zo, ik heb haarscherp beeld.
Klantenservice : de enkele keren dat ik een vraag had dezelfde dag nog antwoord via email en via chat eigenlijk binnen een kwartier dus ook daar weinig te klagen.
We gaan het zien hoe het zich gaat ontwikkelen.
[
Voor 3% gewijzigd door
japioo33 op 14-01-2024 11:50
]