Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 134 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-09 22:35
Quad schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 22:06:
[...]

Yep idem. Dus op naar VTM2.
VtmGo is geheel storingsloos. Vlaams is wel wennen, maar lijkt prima weg en dus ook gewoon kosteloos, mooi alternatief nu mijn ‘seeder’ van het Viaplay account dat ik gebruik zelf beide streams nodig had

[ Voor 17% gewijzigd door dnmw2705 op 03-01-2024 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 11:55
dnmw2705 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 20:16:
[...]

Dat klopt, daar ben ik het ook zeker mee eens.
Echter maakt 720p50 op 5mbit of 1080p50 op 5mbit voor de capaciteit ook niets uit, waardoor het prettig is dat ze nu dus wel begonnen zijn met resolutie verhoging.
Feit is, zolang we de knip blijven trekken, accepteren we de kwaliteit.
Helaas maakt dat voor de kwaliteit dus ook niets uit.

Of je nu een 5 Mbps video in dezelfde codec op 540p of 8K aanbied, zet je het fullscreen dan ziet het er identiek uit.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

Mastergo schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:43:
Hier echt nooit klachten. Zowel met f1 als met darten niet. Nu de finale ook geen problemen. Kijk via de app op Samsung tv.
Heb jij dan een recente Samsung tv? Want op mijn 'oude' Samsung UE55KS7000 werkt het voor geen meter en het ziet er ook niet uit op die grootte.

Boven op mijn recentere LG 32LM6380PLC werkte het in het begin prima via de app maar dat veranderde langzaamaan ook in een nachtmerrie. Vast lopers, haperend geluid om de 15sec en het reageert allemaal retetraag.

Tegenwoordig kijk ik via de browser en dat werkt op zich wel ok loopt soms vast, kwaliteit haperingen vooral bij drukke momenten dus pure bandbreedte issue vanuit Viaplay.

Nooit klachten kan ik simpelweg niet geloven ik ken heel wat mensen die Viaplay hebben en niemand maar dan ook niemand heeft geen probleem er is altijd wel wat bij ze. Ga je ze vervolgens bellen of chatten met support word je nog net niet uitgescholden maar het ligt altijd aan jezelf of je eigen infrastructuur wat ronduit belachelijk is want dan zou ik met ALLES problemen moeten hebben wat niet het geval is.

Ik heb vrij weinig keus dan Viaplay omdat ik niet van plan ben 3 of 4 verschillende abbo's te nemen helaas hebben ze alles gevat wat ik kijk dus tjah moet er maar mee dealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

Pimmuz schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:57:
[...]

Heb jij dan een recente Samsung tv? Want op mijn 'oude' Samsung UE55KS7000 werkt het voor geen meter en het ziet er ook niet uit op die grootte.

Boven op mijn recentere LG 32LM6380PLC werkte het in het begin prima via de app maar dat veranderde langzaamaan ook in een nachtmerrie. Vast lopers, haperend geluid om de 15sec en het reageert allemaal retetraag.

Tegenwoordig kijk ik via de browser en dat werkt op zich wel ok loopt soms vast, kwaliteit haperingen vooral bij drukke momenten dus pure bandbreedte issue vanuit Viaplay.

Nooit klachten kan ik simpelweg niet geloven ik ken heel wat mensen die Viaplay hebben en niemand maar dan ook niemand heeft geen probleem er is altijd wel wat bij ze. Ga je ze vervolgens bellen of chatten met support word je nog net niet uitgescholden maar het ligt altijd aan jezelf of je eigen infrastructuur wat ronduit belachelijk is want dan zou ik met ALLES problemen moeten hebben wat niet het geval is.

Ik heb vrij weinig keus dan Viaplay omdat ik niet van plan ben 3 of 4 verschillende abbo's te nemen helaas hebben ze alles gevat wat ik kijk dus tjah moet er maar mee dealen.
Zelf gebruik ik Viaplay op:

65OLED803 (AndroidTV) -> Geen problemen
Nvidia Shield (AndroidTV) -> Geen problemen
Samsung 65QN95A (Tizen) -> Geen problemen

En met geen problemen doel ik dan vooral op het feit dat stabiel draait, niet hapert, etc... Dit alles wel bekabeld aangesloten. Op deze manier de afgelopen 2 weken ook naar het WK Darts gekeken zonder issues.

De beeldkwaliteit ben ik nog steeds niet tevreden over. Vandaar dat ik F1 via F1TV pro kijk. Ziet er veel strakker uit met veel minder compressie artefacten.

Het Viaplay abbo heb ik eigenlijk vooral voor mijn schoonvader (ik weet nooit wat ik die man voor zijn verjaardag moet geven.) Hij kijkt via een Chromekast (WiFi) en heeft ook nooit problemen.

[ Voor 5% gewijzigd door TFHfony op 04-01-2024 15:06 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
sdk1985 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:02:
[...]

Helaas maakt dat voor de kwaliteit dus ook niets uit.

Of je nu een 5 Mbps video in dezelfde codec op 540p of 8K aanbied, zet je het fullscreen dan ziet het er identiek uit.
Dat is niet waar, maar snap waarop je doelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boris96
  • Registratie: Maart 2019
  • Niet online
Hallo! Weet iemand hier toevallig hoe ik mijn Viaplay account en mijn gegevens kan verwijderen? Ik heb mijn abbo opgezegd maar het account bestaat nog. Ik krijg het nergens gevonden...

Edit: Via de Viaplay chat de instructie gekregen:
U zou met uw geregistreerde emailadres een mail moeten sturen naar support@viaplay.nl met als onderwerp GDPR.
Hier kunt u aangeven dat u het account dat op uw mailadres staat wilt laten verwijderen.

[ Voor 42% gewijzigd door Boris96 op 05-01-2024 15:22 ]

Boris96

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Vandaag is de dag dat Viaplay kan vallen of toch nog kan blijven bestaan voor de Formule 1 :o
Ben heel benieuwd wat er vandaag besloten word. De nieuwskoppen van vandaag zien er in ieder geval niet erg goed uit voor Viaplay..

Hendriks schetst doemscenario voor Viaplay: "Allemaal uitstel van executie"

‘Einde Viaplay nabij, financiële injectie alleen uitstel executie

'Ziggo krijgt Franse concurrentie voor uitzendrechten Formule 1, Viaplay lijkt kansloos'

Belangrijke dag voor toekomst Viaplay en F1 in Nederland

'Franse zender aast op Formule 1-rechten Viaplay'

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:59
Het is misschien een beetje vloeken in de kerk hier, maar zit een beetje in dubio. Aan de ene kant vind ik Viaplay wel een fijne dienst met Premier League, Bundesliga, darten en F1. Sporten die ik graag kijk en wellicht in de toekomst weer over diverse diensten worden versplinterd.

Aan de andere kant ben ik de technische problemen en de streaming kwaliteit beu. De gehele instelling en gedrag van Viaplay als bedrijf in de markt vind ik niet netjes en daardoor is het hun verdiende loon als het doek valt.

Het mooiste zou zijn als ze met de neus op de feiten worden gedrukt en hun gedrag en streaming kwaliteit verbeteren, maar daar hebben ze al genoeg kansen voor gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik verwacht dat de aandeelhouders akkoord gaan met het reddingsplan, veel hebben ze niet meer te verliezen. Denk eerder dat het F1 bid TV rights grotere impact heeft op het bestaansrecht in Nederland(en dus de gehele Viaplay Group)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Poulske schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:49:
Het is misschien een beetje vloeken in de kerk hier, maar zit een beetje in dubio. Aan de ene kant vind ik Viaplay wel een fijne dienst met Premier League, Bundesliga, darten en F1. Sporten die ik graag kijk en wellicht in de toekomst weer over diverse diensten worden versplinterd.

Aan de andere kant ben ik de technische problemen en de streaming kwaliteit beu. De gehele instelling en gedrag van Viaplay als bedrijf in de markt vind ik niet netjes en daardoor is het hun verdiende loon als het doek valt.

Het mooiste zou zijn als ze met de neus op de feiten worden gedrukt en hun gedrag en streaming kwaliteit verbeteren, maar daar hebben ze al genoeg kansen voor gehad.
De legale alternatieven zijn mager. Ik heb met Viaplay een beetje een Sopcast gevoel uit 2011. Mager bitrate, her en der storing en opnieuw moeten laden. Ik vind het zelfs alles behalve de 15,99 waard. Belangrijkste is: ze gaan niets veranderen aan de kwaliteit, want die investeringsruimte hebben ze niet.

PL vond ik de leukste competitie, maar sinds het weg is van de TV kijk ik het niet en zit ik oo zondagochtend met MOTH aan het ontbijt. F1 via F1TV en Darts via VTMGo (incl DPG account).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Poulske schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:49:

Kan ik mij goed in vinden hoor. Geen fan van de f1 presentatie, maar dat is een kwestie van smaak. Rest vind ik wel fijn, toch viaplay een maandje genomen voor het darten. Maar idd de kwaliteit e.d. valt tegen. Maar goed we gaan het zien!

[ Voor 3% gewijzigd door Zorroberner op 10-01-2024 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Zorroberner schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:25:
[...]

Kan ik mij goed in vinden hoor. Geen fan van de f1 presentatie, maar dat is een kwestie van smaak. Rest vind ik wel fijn, toch viaplay een maandje genomen voor het darten. Maar idd de kwaliteit e.d. valt tegen. Maar goed we gaan het zien!
Hier ook geen fan van de F1 presentatie hoor, ik kijk altijd via F1 TV met Nederlands commentaar. Maar blijf het zwakjes vinden, te ingestudeerd en niet spontaan of soms even buiten de lijntjes met uitspraken. Vond het juist leuk dat er soms van de droge of net buiten de lijntjes opmerkingen kwamen waardoor je dan even moest lachen en dan heb ik ook nog het idee dat ze niet echt de kennis hebben en vaak dingen uitleggen waarbij ik denk *Zucht* dit is zo voor de hand liggend voor de F1 kijker.. Net zoals John in Red Dead Redemption 2 een vis vangt tijdens het vissen en roept "You, sir, are a fish" :F _O-

Daarmee zeg ik niet dat de dienst daarom moet vallen, maar meer dat het beter kan! De reden waarom ik hoop dat het doek vandaag wel valt (sorry dat ik het zeg) is om de aanhoudende onscherpe 1080p, de technische storingen die ik nog steeds lees / hoor (test af en toe zelf ook nog) om mij heen en als laatste het niet serieus nemen van hun klanten door met standaard mailtjes te reageren (zoals apparatuur de schuld te geven). Deze dingen zijn voor mij persoonlijk echt een grote no-go voor een professioneel bedrijf ;w

Maar waar dan wel heen en wie kan het wel goed en stabiel leveren? :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:30
GPBlog - Viaplay voorlopig gered van de afgrond, miljoeneninjectie redt het bedrijf

Helaas geen bronvermelding is het artikel, behalve dat het vanuit Viaplay zelf zou komen, maar daar kan ik nog weinig over terug vinden.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pimmuz schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:57:
Dan geloof je het niet. Maar ik heb toch echt nog nooit problemen gehad met Viaplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
DutchCrownNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:07:
GPBlog - Viaplay voorlopig gered van de afgrond, miljoeneninjectie redt het bedrijf

Helaas geen bronvermelding is het artikel, behalve dat het vanuit Viaplay zelf zou komen, maar daar kan ik nog weinig over terug vinden.
Was in de veronderstelling dat de meeting pas 10u00 CET was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:01
toolkist schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:08:
[...]

Dan geloof je het niet. Maar ik heb toch echt nog nooit problemen gehad met Viaplay...
0 problemen op diverse tv's al 2 jaar lang

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:03
G_Dragon schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:40:
[...]
Maar waar dan wel heen en wie kan het wel goed en stabiel leveren? :X
Op de lineaire ether, bewezen techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

[...]

Da's heel fijn voor jou en die andere personen die dat hier blijkbaar ook moeten benoemen _/-\o_
Alleen jammer dat je met die puntjes eindigt zegt wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:34
alki schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:54:
[...]

0 problemen op diverse tv's al 2 jaar lang
Wat zijn problemen? Voor veel mensen is een niet haperend beeld al voldoende. Dat de bitrate te laag is en/of de codec en/of de resolutie niet voldoende is maakt voor sommigen niet uit.

Heb zelf weinig haperingen gezien, maar als je dan F1 tv er naast zet dan is het een wereld van verschil. Laat staan het oude 4k beeld van Ziggo.

Vast vooruitkijkend naar de toekomst, wie weet hoe canal plus de beelden levert? In welke kwaliteit is dat?

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a62hvt51slsszFKdj90mDjMhv0U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2UaqdrYW3oRb4PhCEAhADbYN.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door Aartstyle op 10-01-2024 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
https://www.totaaltv.nl/n...nement-meer-verkrijgbaar/

Vanaf vandaag gaat F1tv naar 95,- per jaar, bijna 50% duurder. Maand prijs naar 11,99. Zo kruipt het wel wat dichter naar de prijs van Viaplay toe, vooral als er weer jaar abbonement van om de €100 via Viaplay aangeboden worden e.d. kortings acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
Ik heb tot nu toe ook nog nooit problemen gehad met viaplay....
[...]

[ Voor 3% gewijzigd door joppe113 op 10-01-2024 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:07
dudinson schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:18:
https://www.totaaltv.nl/n...nement-meer-verkrijgbaar/

Vanaf vandaag gaat F1tv naar 95,- per jaar, bijna 50% duurder. Maand prijs naar 11,99. Zo kruipt het wel wat dichter naar de prijs van Viaplay toe, vooral als er weer jaar abbonement van om de €100 via Viaplay aangeboden worden e.d. kortings acties.
Viaplay zal binnenkort ook wel zijn nieuwe abbo prijs bekend gaan maken. Gokje? 20 euro per maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

Viaplay gaat nieuw bod uitbrengen op F1-uitzendrechten

Streamingdienst Viaplay zendt sinds 2022 de Formule 1 uit in Nederland. De dienst ontving echter al snel veel kritiek en ze kampen daarnaast ook met flinke financiële problemen. Toch barst men van het vertrouwen en willen ze een nieuw bod gaan uitbrengen op de rechten van de Formule 1.

https://www.gptoday.net/n...ngen-op-f1-uitzendrechten

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Het originele stuk zit achter een betaalmuur, ik kan het dus niet lezen.

https://www.telegraaf.nl/...redding-hollandser-worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

dnmw2705 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 09:49:

*knip* paywall zit er niet voor niets

[ Voor 86% gewijzigd door ZieMaar! op 11-01-2024 10:27 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
In een maandje tijd alweer de helft van de beurskoers verloren. Bijna pennystock....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dnmw2705 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 09:49:

*knip* die paywall zit er niet voor niets :)

[ Voor 23% gewijzigd door ZieMaar! op 11-01-2024 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Slimme zet van ViaPlay...
Overigens krijgt onze trouwe F1-abonnee ook dit komend seizoen een mooi extraatje. We werken nog nauwer samen met de Formule 1 en kunnen nu ook gratis F1 TV Pro aanbieden.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Ja dat is idd slim van ze.

Verder weer een hoop marketing gezever, maar niks concreets over een daadwerkelijk andere aanpak.

We moeten het afwachten, maar zelf gok ik erop dat het op korte termijn allemaal bij canal plus zit <2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Aartstyle schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 10:24:
[...]

Ja dat is idd slim van ze.

Verder weer een hoop marketing gezever, maar niks concreets over een daadwerkelijk andere aanpak.

We moeten het afwachten, maar zelf gok ik erop dat het op korte termijn allemaal bij canal plus zit <2 jaar.
Aangezien Canal+ aandeelhouder si van ViaPlay tegenwoordig vraag ik me af of dat wel een slimme zet is.
Dan is VP helemaal niks meer waard eigenlijk en schieten ze zichzelf in de voet.

Ik denk eerder dat als ze zelf bieden en winnen dat ze het alsnog bij VP onderschuiven.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pimmuz schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 11:56:
[...]

Da's heel fijn voor jou en die andere personen die dat hier blijkbaar ook moeten benoemen _/-\o_
Alleen jammer dat je met die puntjes eindigt zegt wel wat.
Oh daar moet je niks bijzonders achter zoeken, dat is gewoon een tik van me :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 22:21
Heb toch maar even contact opgenomen met de klantenservice van Viaplay over F1 TV Pro.

Antwoord :

" Ik begrijp dat u graag meer wilt weten over F1 TV Pro dat onderdeel uit gaat maken van het Viaplay-pakket. Ik informeer u hier graag over.

Het is goed om te weten dat Nederlandse klanten met een Viaplay-abonnement vanaf de start van het Formule 1 seizoen in 2024 ook toegang krijgen tot F1 TV pro waardoor zij de mogelijkheid hebben om ook de race via de F1 TV-app te kijken. "

Hoe zij dat gaan invullen is nog niet bekend, met het Viaplay account inloggen bij de F1 TV Pro app of geintegreerd in de Viaplay app.
Zoals ik het antwoord lees kun je dus ook met het Viaplay account inloggen in de F1 TV Pro app.
Afwachten dus.

Aobonnementsprijs is dus verhoogd naar € 15,99 per maand, jaarabonnement is afgeschaft.
Slim denk ik, kunnen ze de prijs als ze willen iedere maand aanpassen.
Maar goed, ook F1 TV Pro is nu bijna € 100 en kan in tegenstelling tot Viaplay niet gedeeld worden.

Het maakt mij niet zo heel veel uit, heb de tijd dat ik bij Viaplay kijk eigenlijk nooit storing gehad op een paar seconden blokjes na maar dat gebeurt bij Ziggo ook wel eens. Ik til daar niet zo zwaar aan.
En 4 K of niet, ik heb geen 4 K tv dus dat boeit me ook niet zo, ik heb haarscherp beeld.

Klantenservice : de enkele keren dat ik een vraag had dezelfde dag nog antwoord via email en via chat eigenlijk binnen een kwartier dus ook daar weinig te klagen.

We gaan het zien hoe het zich gaat ontwikkelen.

[ Voor 3% gewijzigd door japioo33 op 14-01-2024 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
F1TV kan je wel delen. Het mag niet, net als Viaplay, maar dat wordt (nog) niet afgedwongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
dutchgio schreef op zondag 14 januari 2024 @ 11:52:
F1TV kan je wel delen. Het mag niet, net als Viaplay, maar dat wordt (nog) niet afgedwongen.
Hoe dan ?
Ik lees toch overal over delen van F1 TV Pro :

" Je kunt tot maximaal 6 apparaten tegelijk registreren. De race zelf kun je slechts op één apparaat streamen. Er zit een restrictie op het aantal streams van de race.”

Overigens is het bij Viaplay wel toegestaan te delen :

" Hoeveel streams kun je tegelijkertijd hebben?
Je kunt tegelijkertijd twee streams hebben.
Als je een derde stream wilt starten, verschijnt er een foutmelding "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
stylezzz schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:35:
[...]

Viaplay zal binnenkort ook wel zijn nieuwe abbo prijs bekend gaan maken. Gokje? 20 euro per maand....
Ik verwacht eerder dat Canal+ hun gaat overnemen.

ViaPlay heeft die rechten nodig, want er zijn veel F1-kijkers, en hoewel voetbal ook redelijk wat kijkers trekt, is dat altijd nog veel minder dan de nationale competitie bijvoorbeeld.

Van wat ik heb begrepen (Chris Woerts) heeft een middelmoot ESPN-wedstrijd bijvoorbeeld veel meer kijkers, dan een topper in de PL/Bundesliga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:59
japioo33 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 13:14:
[...]

Hoe dan ?

" Je kunt tot maximaal 6 apparaten tegelijk registreren. De race zelf kun je slechts op één apparaat streamen. Er zit een restrictie op het aantal streams van de race.”

geschreven in het Nederlands, dus dat lees je niet overal
Heb ook het ernstige vermoeden dat dit bij Viaplay vandaan komt.
klopt alvast niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
japioo33 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 13:14:
[...]

Hoe dan ?

F1TV handhaaft al jaren alleen de maximum device limit van 6. Niet gelijktijdige streams ookal claimen ze van wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
Frank schreef op zondag 14 januari 2024 @ 13:29:
[...]

F1TV handhaaft al jaren alleen de maximum device limit van 6. Niet gelijktijdige streams ookal claimen ze van wel.
Is lastig, op hun website is er niks over te vinden, so wie so niks over klantenservice en zo.
Vind ik toch een minpunt.

Na lang zoeken op de F1 TV site ergens ver weg in de voorwaarden :

" 6.2 U hebt toegang tot de Diensten op maximaal 6 apparaten, en slechts 1 van die apparaten mag op elk gewenst moment content streamen. "

[ Voor 22% gewijzigd door japioo33 op 14-01-2024 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
japioo33 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 13:34:
[...]

Is lastig, op hun website is er niks over te vinden, so wie so niks over klantenservice en zo.
Vind ik toch een minpunt.

Na lang zoeken op de F1 TV site ergens ver weg in de voorwaarden :

" 6.2 U hebt toegang tot de Diensten op maximaal 6 apparaten, en slechts 1 van die apparaten mag op elk gewenst moment content streamen. "
Zoals al gemeld; het mag niet maar wordt niet afgedwongen.
Je kunt wel meerdere streams tegelijkertijd kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
HollowGamer schreef op zondag 14 januari 2024 @ 13:24:
[...]

ViaPlay heeft die rechten nodig, want er zijn veel F1-kijkers, en hoewel voetbal ook redelijk wat kijkers trekt, is dat altijd nog veel minder dan de nationale competitie bijvoorbeeld.

Van wat ik heb begrepen (Chris Woerts) heeft een middelmoot ESPN-wedstrijd bijvoorbeeld veel meer kijkers, dan een topper in de PL/Bundesliga.
Zonder de f1 rechten blijven er alleen nog de premier league en dart rechten over. Vrees dat je daar in nederland geen streamings dienst van kan runnen... darten genoot wel een redelijke populariteit in nederland, maar gaat de laatste jaren ook fors achteruit. Ondanks dat we toch wat nederlandse darters hebben die het best aardig doen.... blijkbaar brengt het ook nog eens schade toe aan de sport als het voor veel geld bij een streamingsdienst word geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
HollowGamer schreef op zondag 14 januari 2024 @ 13:24:
[...]

Issue is wel; het PPF heeft ook grote hoeveelheid aandelen, waar het niet uitgemaakt is dat Canal+ de toko over zal nemen. Want voor de beurswaarde van 36 miljoen, hadden ze het allang kunnen doen.
Sidenote hierin was wel; veel wedstrijden uit middenmoot van Eredivisie zijn FTA op ESPN1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
stylezzz schreef op zondag 14 januari 2024 @ 14:14:
[...]
Zonder de f1 rechten blijven er alleen nog de premier league en dart rechten over. Vrees dat je daar in nederland geen streamings dienst van kan runnen... darten genoot wel een redelijke populariteit in nederland, maar gaat de laatste jaren ook fors achteruit. Ondanks dat we toch wat nederlandse darters hebben die het best aardig doen.... blijkbaar brengt het ook nog eens schade toe aan de sport als het voor veel geld bij een streamingsdienst word geplaatst.
Dit zal de concurrentie ook weten, waardoor opbieden en binnen harken dus eigenlijk eliminatie betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dnmw2705 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 14:26:
[...]

Issue is wel; het PPF heeft ook grote hoeveelheid aandelen, waar het niet uitgemaakt is dat Canal+ de toko over zal nemen. Want voor de beurswaarde van 36 miljoen, hadden ze het allang kunnen doen.

[...]

Sidenote hierin was wel; veel wedstrijden uit middenmoot van Eredivisie zijn FTA op ESPN1.
Of je wacht dat het failliet is, en je kan dan vanaf nul beginnen?
Ik dacht dat dit altijd makkelijker was, dan een bedrijf uit de schulden halen. Of je koopt de assets van een bedrijf, zoals dus de rechten of het platform.

Vind het wel gek, de ene week lees je dat ViaPlay alles moet verkopen, de andere neer lees je dat ze rechten opnieuw gaan kopen, etc.

Nu neem ik de berichtgeving van Totaaltv wel met een korreltje zout. Die schrijven vaak een mening/onderbuikgevoel als een nieuwsbericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
HollowGamer schreef op zondag 14 januari 2024 @ 14:49:
[...]

Of je wacht dat het failliet is, en je kan dan vanaf nul beginnen?
Ik dacht dat dit altijd makkelijker was, dan een bedrijf uit de schulden halen. Of je koopt de assets van een bedrijf, zoals dus de rechten of het platform.
Als het op de fles gegaan is, dan gaan de rechten naar mijn weten terug en volgt er een nieuwe bieding/versnelde bieding. Ik ben geen jurist, dus kan er naast zitten: Viaplay levert een dienst, waarbij de rechten geen ‘fysieke’ objecten zijn en dus niet verkocht kunnen worden door een curator.

Hoe dan ook: het blijft ontzettend interessant

[ Voor 4% gewijzigd door dnmw2705 op 14-01-2024 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:43
Ben benieuwd of viaplay met een nieuwe jaaractie komt. Heb het zojuist opgezegd.
Afwachten of ze ergens mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het Jaarabbonement is geschrapt, dus dat lijkt mij niet.
nieuws: Viaplay is gestopt met aanbieden goedkoper jaarabonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Je zou de nieuwe CEO kunnen aanschrijven dat je het jaarabo graag terug ziet komen. Hij staat open voor feedback over Viaplay in z'n DM op X.

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 15-01-2024 19:12 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
Quad schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:10:
Je zou de nieuwe CEO kunnen aanschrijven dat je het jaarabo graag terug ziet komen. Hij staat open voor feedback over Viaplay in z'n DM op X.

[Embed]
Hij had beter een emailadres op kunnen geven nu steeds meer mensen X links laten liggen, zo ook andere sociale media ( zeer verstandig trouwens ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:43
Kan hem niet een dm sturen. Heb een connectie verzoek gestuurd. Kijken of dat werkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dnmw2705
japioo33 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:24:
[...]

Hij had beter een emailadres op kunnen geven nu steeds meer mensen X links laten liggen, zo ook andere sociale media ( zeer verstandig trouwens ).
No-reply@viaplaygroup.com? :p

Zonder dollen: ik hoop dat hij als Nederlandse SVP en CEO dus wel echt de belangen kan behartigen van zowel Nederlandse klanten als de targets van Viaplay Group. Ik vraag mij nog wel af: hebben ze Viaplay Nederland afgesplitst of is het altijd een los bedrijf geweest onder de kap van Viaplay Group? Aangezien hij expliciet CEO genoemd wordt

[ Voor 36% gewijzigd door dnmw2705 op 15-01-2024 21:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Csotranme
dnmw2705 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 21:01:
[...]

No-reply@viaplaygroup.com? :p
schijtaanklanten@viaplay.com :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:10:

[Embed]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bUrNhIHOUAJlaO7X1kJw8rkJqOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6DybcxvFl54UvMCPDLsWjy1Z.jpg?f=fotoalbum_large
😉😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:59

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 00:00
4K moeilijk om te streamen? Het lukt de concurrentie al jaren.

Verder niets meer dan marketing bla-bla natuurlijk. Kan er ook weer een vinkje worden gezet bij 'we hebben interactie met onze klanten'.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Als het Viaplay al niet lukt om scherp 1080p te streamen, moet ik nog niet denken aan 4k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 17:44
Heeft iemand een idee waarom de Viaplay koers een bijna 60% lagere opening heeft dan gisteren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5V9wZ_L618Qv0B35gFHRn_uyJU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SLPdvZ7z6nnR8np38arkzczC.jpg?f=user_large
Omgerekend naar Euro's is een aandeel Viaplay nog maar 15 euro cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:16
mvantol13 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:35:
Heeft iemand een idee waarom de Viaplay koers een bijna 60% lagere opening heeft dan gisteren?
[Afbeelding]
Auw.... :X -99,17% afgelopen jaar, gewoon een gezond bedrijf met een mooie toekomst voor zich toch? _O-

[ Voor 8% gewijzigd door Danielson op 16-01-2024 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
[Afbeelding]
Gisteren was laatste dag voor iets
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwjW7C7RLH2S_wQVFDOp7oS0kCc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DqoMy6Im9eswc0z9rpJz4aEZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 17:44
Voor mij als leek op dit gebied, wat betekend dit?

[ Voor 71% gewijzigd door mvantol13 op 16-01-2024 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:16
mvantol13 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:19:
Dat het einde van ViaPlay in zicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Dat als je nu instapt je een 60% lagere koers betaald dan gister. Verstandig? Nee.
Het is een overnamekandidaat geworden en dat zal Canal+ wel worden. Het is alleen de vraag hoelang ze dit laten bloeden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er een bak nieuwe aandelen in de markt zijn gezet om extra kapitaal op te halen, zo’n €350mio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 23:01
Danielson schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:37:
[...]

Auw.... :X -99,17% afgelopen jaar, gewoon een gezond bedrijf met een mooie toekomst voor zich toch? _O-
gokje wagen haha alles long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Als het zo doorgaat, is het kopen van een meerderheidsbelang straks goedkoper dan een abonnement nemen (je zal als grootste aandeelhouder toch wel gratis mogen kijken?) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ziggo Sport doet dat al jaren ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
ArcticWolf schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 13:08:
[...]

Ziggo Sport doet dat al jaren ;) :+
Die streamen toch geen 4K? Die doen toch enkel 4K "via de kabel"?

4K terugkijken of via de kabel aanbieden is toch wat anders dan 4K streamen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Waah schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 13:12:
[...]

Die streamen toch geen 4K? Die doen toch enkel 4K "via de kabel"?

4K terugkijken of via de kabel aanbieden is toch wat anders dan 4K streamen....
4K was naar mijn weten wel via een internet stream en niet via CAM, maar zit al een tijdje niet meer bij Ziggo dus geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ArcticWolf schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 13:38:
4K was naar mijn weten wel via een internet stream en niet via CAM, maar zit al een tijdje niet meer bij Ziggo dus geen idee.
Kwam via DVB-C digitaal binnen, niet via een internet stream van Ziggo.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
[Afbeelding]
Uiteindelijk wel geëindigd op 3,45. 173% hoger dan start vanmorgen

Wel een update over de recapitalisation
https://www.viaplaygroup....es-trading-update-2192369

[ Voor 12% gewijzigd door dnmw2705 op 16-01-2024 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:03
Ik keek toevallig weer even op Viaplay. Ik zie nu een aanbod voor 12,79 p/m, bindend voor 1 jaar. Dacht dat ze geen jaarabonnementen meer deden?

Zo op het eerste gezicht best een goede deal, want goedkoper dan die 15,99 plus je weet niet wat voor prijsverhogingen er nog gaan komen...Toch twijfel ik.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 19-01-2024 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:04
DutchOwnage schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 10:18:
Ik keek toevallig weer even op Viaplay. Ik zie nu een aanbod voor 12,79 p/m, bindend voor 1 jaar. Dacht dat ze geen jaarabonnementen meer deden?

Zo op het eerste gezicht best een goede deal, want goedkoper dan die 15,99 plus je weet niet wat voor prijsverhogingen er nog gaan komen...Toch twijfel ik.
Goedkoper wordt het niet … :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Toch, als je kijkt wat ze in Engeland moeten neerleggen....

https://www.sky.com/tv/sports

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:02
DutchOwnage schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 10:18:

Ik volg de hele heisa rondom viaplay niet heel erg meer. Maar even voor de zekerheid.

Je krijgt hier ook toegang tot F1tv pro bij? Dus voor/na beschouwing van viaplay, en dan de race op f1tv kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
ppeterr schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:01:
[...]

Ik volg de hele heisa rondom viaplay niet heel erg meer. Maar even voor de zekerheid.

Je krijgt hier ook toegang tot F1tv pro bij? Dus voor/na beschouwing van viaplay, en dan de race op f1tv kijken?
Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen, maar volgens mij wel. Ze zijn toch een samenwerking aangegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:02
DutchOwnage schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:11:
[...]

Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen, maar volgens mij wel. Ze zijn toch een samenwerking aangegaan?
Dat moesten we dan maar even uitzoeken, want als dat zo is vind ik het een mooie deal.

Ik ben even de chat ingedoken op de viaplay website, en de vraag neer getikt.
Ik krijg geen sluitend antwoord, en wordt door verwezen naar het eerdere persbericht. Dus het kan maar zo zijn dat het nog anders kan worden denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kq5N_yxMoYRcsaDP_S1oEUhBDPg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CkFxY3tF45w50CosqoBghcOH.png?f=user_large

[ Voor 39% gewijzigd door ppeterr op 19-01-2024 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:04
Ik kan het pas verlengen voor die prijs vanaf 1-02 …

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
Die jaarprijs een is niet zo rijkelijk als dat het lijkt.

Het F1 seizoen loopt 10 maanden (maart- december)

12*12.79= 153.48
10*15.99= 159.90

Er is dus een voordeel maar die is beperkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Athome schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:49:
Die jaarprijs een is niet zo rijkelijk als dat het lijkt.

Het F1 seizoen loopt 10 maanden (maart- december)

12*12.79= 153.48
10*15.99= 159.90

Er is dus een voordeel maar die is beperkt
En augustus is er zomerstop, dus feitelijk 9 maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Dan moet je het opzeggen wel precies kunnen timen.
En Viaplay is meer dan alleen F1. Best een redelijke prijs voor het jaarabonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik pik toch regelmatig wel een toppertje uit de Premier League mee, dus ja die 12,80 per maand... Vindt het zo slecht nog niet en al helemaal als je in Engeland alleen al voor het voetbal 18 pond moet betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
DutchOwnage schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:20:
Ik pik toch regelmatig wel een toppertje uit de Premier League mee, dus ja die 12,80 per maand... Vindt het zo slecht nog niet en al helemaal als je in Engeland alleen al voor het voetbal 18 pond moet betalen...
En heb je dan het SkySports UHD pakket of reguliere HD pakket met alle andere sport er ook bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
dnmw2705 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:23:
[...]

En heb je dan het SkySports UHD pakket of reguliere HD pakket met alle andere sport er ook bij?
128 wedstrijden per jaar staat er. Of het UHD is weet ik niet. Alleen het voetbal. Wil je alles betaal je 24 pond.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 19-01-2024 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Zelfs dat is niet alles, het is daar verdeeld over Sky, TNT Sports en Amazon.
En de blackout op zaterdagmiddag is er ook nog altijd waardoor niet elke wedstrijd live wordt uitgezonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
dutchgio schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:24:
Zelfs dat is niet alles, het is daar verdeeld over Sky, TNT Sports en Amazon.
En de blackout op zaterdagmiddag is er ook nog altijd waardoor niet elke wedstrijd live wordt uitgezonden.
Net via de chat bij Viaplay chat bevestigd dat ze dus nu een jaarabonnement aanbieden voor € 12,79 per maand.
Dat is incl toegang tot F1 TV Pro.
Lijkt er meer op zeker bij het account delen door twee.
Meer kan ik er niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Laatst online: 12-09 08:39
Nu het jaarabonnement terug lijkt te zijn werkt de 'factuurdatum aanpassen'-methode wellicht ook weer. Vorig jaar het jaarabonnement van € 99 succesvol met een jaar verlengd op die manier. :)

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik ga 'm binnenkort wel weer activeren voor die 12,79 pm. Ruil 'm in voor Disney+, kijk er te weinig naar en scheelt weer 10,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
Via Odido TV kijken ik nu voor 10 euro p/m naar ESPN. Voor 9,50 euro meer kan ik ook Viaplay afsluiten. Dat ga ik straks in februari doen. Zie verder mijn bericht in het F1 topic. meesje in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
YuriV schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:05:
Nu het jaarabonnement terug lijkt te zijn werkt de 'factuurdatum aanpassen'-methode wellicht ook weer. Vorig jaar het jaarabonnement van € 99 succesvol met een jaar verlengd op die manier. :)
Ik zie geen optie om het te verlengen, kan alleen abonnement annuleren en dan een nieuwe afsluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Laatst online: 12-09 08:39
japioo33 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 07:54:
[...]
Ik zie geen optie om het te verlengen, kan alleen abonnement annuleren en dan een nieuwe afsluiten ?
Volgens de helppagina kan je de factuurdatum wijzigen door naar https://account.viaplay.com/nl/changedate te gaan. Deze URL stuurt je echter door naar de standaard account pagina waar deze optie dan niet meer tussen staat.
Mogelijk dat de optie nog terug komt maar vooralsnog zie ik het er niet bij staan. Ik zie overigens op mijn account pagina ook geen mogelijkheid om het maand abonnement wat ingaat op 28.02.2024 om te zetten naar een jaarabonnement.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
japioo33 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 07:54:
[...]

Zo heb ik het wel gedaan gisteren, annuleren en daarna kiezen voor 12,79 per maand.
Kreeg hem na opzegging niet te zien maar paar minuutjes later zag ik de optie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 01:50
Marc3l schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:14:
[...]

Zo heb ik het wel gedaan gisteren, annuleren en daarna kiezen voor 12,79 per maand.
Kreeg hem na opzegging niet te zien maar paar minuutjes later zag ik de optie wel.
Maar krijg je dan ook een refund voor de dagen tot aan einde huidige jaarcontract wat je nog hebt lopen? Die van mij loopt nog een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Reminder: met Ziggo waren er nooit problemen.

Nou, je kunt nu al niet inloggen op hun app, doordat er veel verkeer is voor FEY-PSV.

Ik zeg niet dat ViaPlay het goed doet, maar mijn ervaring bij drukte is bij Ziggo precies hetzelfde. Heel vaak bij grote evenementen, ligt de API eruit.

Context; https://allestoringen.nl/storing/ziggo/

Altijd op piekmomenten, voor beide is het altijd hetzelfde.

[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 24-01-2024 20:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Jeffoz schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:40:
[...]

Maar krijg je dan ook een refund voor de dagen tot aan einde huidige jaarcontract wat je nog hebt lopen? Die van mij loopt nog een paar weken.
Nee, het nieuwe contract gaat in als huidige (maand) abonnement is afgelopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9TwmM8yAnV8NJSuw3g-CMn6jWC8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/O9HlpYtfU8O5gFtzWT51JLTr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:16:
[...]

geld, dit scheelt weer uitzend bandbreedte
het was perfect voor de mensen die iets minder technisch waren, zoals mijn eigen ouders die hierdoor via ziggo genomen heb, Zie alweer gebeuren straks. elke zondag uur van te voren, help kun je ons helpen? de app werkt niet. of zelfs, waar was de viaplay knop op de tv? kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soppyscroll schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:24:
[...]

het was perfect voor de mensen die iets minder technisch waren, zoals mijn eigen ouders die hierdoor via ziggo genomen heb, Zie alweer gebeuren straks. elke zondag uur van te voren, help kun je ons helpen? de app werkt niet. of zelfs, waar was de viaplay knop op de tv? kan hem niet vinden.
https://x.com/miixms_/status/1750250473519497621?s=46 Hopelijk reageer de CEO

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Viaplay is al vanaf dag 1 een ramp en blijft ook steeds weer slechte beslissingen maken, maar toch blijven ze Viaplay financieel steunen. Ik snap er heel eerlijk gezegd even niet meer zoveel van,

Als ze nou scherp 1080p leveren zonder crashes werkend voor iedereen (zelfs voor de mensen zonder smart tv of chromecast) zou ik er vrede mee hebben, maar het eerste jaar was drama met hun klantenservice en bijna niet werkende app + stream.

Misschien ben ik gek dat ik het raar vind dat ze er steeds weer mee wegkomen? 7(8)7 Want het is er nog geen dag beter op geworden sinds de licentie in handen is...

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 24-01-2024 21:47 ]

Pagina: 1 ... 134 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2