Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 136 ... 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:23

IkWilbert

Het is mij!

Nieuwe CEO Viaplay gelooft in toekomst: 'Aantal klachten is echt miniem'

https://www.gpblog.com/nl...w-roger-lodewick-ceo.html

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
IkWilbert schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:25:

Oh, gelukkig. 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 767041

Ik heb ergens wel meer vertrouwen gekregen in viaplay sinds de nieuwe CEO ervoor werkt

Ook door dit,

Wat gaat Viaplay in 2024 veranderen?
“Het gaat er voornamelijk om dingen die we doen te verbeteren. Wat mensen geregeld vragen is of we de beeldkwaliteit kunnen upgraden. Ik wil heel snel kijken wat daarin mogelijk is. En als het kan; wanneer het kan.”

Maar ook als je hem een tweetje stuurt naar de CEO, reageert natuurlijk niet direct maar uiteindelijk reageerde hij alsnog op de vraag, what was nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:15

Het aantal klachten zal nu laag zijn: wie Viaplay zat is heeft namelijk inmiddels wel opgezegd. Maar ik vermoed dat het aantal klachten flink zal gaan stijgen als mensen er in maart achter komen dat het lineaire kanaal met ingang van dit jaar verdwenen is en ze dus met de app in de weer zullen moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:11
dennistd schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:09:
[...]

Het aantal klachten zal nu laag zijn: wie Viaplay zat is heeft namelijk inmiddels wel opgezegd. Maar ik vermoed dat het aantal klachten flink zal gaan stijgen als mensen er in maart achter komen dat het lineaire kanaal met ingang van dit jaar verdwenen is en ze dus met de app in de weer zullen moeten.
Dat vind ik ook echt jammer. Gaf toch wat meer zekerheid, maar ja toch blijf ik er maar zitten, want nu heb ik iig 2 opties als er 1 problemen geeft dus dat is mij dat verschil wel waard. 4K Ziggo....i miss you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-06 15:10
Toch heb ik wel een beter gevoel bij die nieuwe CEO. Hij communiceert tenminste, dat is al heel wat.

Of hij daadwerkelijk ons ook serieus gaat nemen moeten we afwachten....

Wel onzin om het aantal (betalende) leden niet te noemen. Dat doet je toch vermoeden dat het wat lager ligt dan de "genoemde" 1 miljoen+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antenne Bayern
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-06 20:50
Aandeelhouder ziet geen heil meer in toekomst Viaplay en stoot belang af
Tijdens de presentatie van de financiële cijfers van het vierde kwartaal kondigde het Noorse mediabedrijf Schibsted het afstoten van zijn belang in Viaplay Group aan. Het bedrijf kocht minder dan een half jaar geleden voor omgerekend rond de 34 miljoen euro een belang van 10,1 procent in Viaplay Group.

Door het reddingsplan en de herkapitalisatie door Canal+ en PPF is het belang van Schibsted flink verwaterd. Met de huidige aandelenkoers van rond de 1.70 SEK levert het aandelenpakket nog slechts enkele honderdduizenden euro's op.
Gevolgen
Voor de bedrijfsvoering en de directe toekomst van Viaplay Group is de huidige ontwikkeling rondom Schibsted niet problematisch. Zolang Canal+ en PPF het Zweedse mediabedrijf financieel blijven steunen, is de hoogte van de aandelenkoers minder relevant voor het voortbestaan van Viaplay Group.

Zonder steun van beide kapitaalkrachtige investeerders was het hoofdkantoor al overgenomen door een curator. Viaplay is in Nederland succesvol en volgens eigen zeggen winstgevend.

Het Nederlandse succes is wel gestoeld op Formule 1. De uitzendrechten voor deze autosport na het komende seizoen worden binnen enkele maanden verkocht. Voor Viaplay betekent een verlies in deze biedingsstrijd naar alle waarschijnlijkheid ook het einde van de Nederlandse activiteiten, al denkt dat nieuwe CEO in Nederland Roger Lodewick daar op dit moment anders over.

The Voyage of the Dawn Treader

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ah totaaltv is weer lekker aan het speculeren zie ik. Kunnen we deze bron niet in de ban doen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:58
Gunner schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 11:40:
Ah totaaltv is weer lekker aan het speculeren zie ik. Kunnen we deze bron niet in de ban doen?
Ik zie totaaltv als ramptoeristen, staan gelijk voorraan, maken het verhaal nog erger of passen wat extra leugens aan zodat mensen hierna ga horen/luisteren en het allemaal gelijk geloven.😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gunner schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 11:40:
Ik hoor je maar soms hebben ze wel nieuws wat ik ergens anders niet tegen kom op .NL sites, dus nee geen ban, maar de bron er bij zetten, dan kan een ieder beslissen wat ze er van vinden.

Als ik even snel google op Schibsted viaplay, dan verwijzen de weinige nederlandse sites die het melden naar totaaltv als bron

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-06 17:04
jeanj schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:41:
[...]

Ik hoor je maar soms hebben ze wel nieuws wat ik ergens anders niet tegen kom op .NL sites, dus nee geen ban, maar de bron er bij zetten, dan kan een ieder beslissen wat ze er van vinden.

Als ik even snel google op Schibsted viaplay, dan verwijzen de weinige nederlandse sites die het melden naar totaaltv als bron
Maar de vraag is, zijn ze een betrouwbare bron ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
In ieder geval een gekleurde bron ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Zorroberner schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:33:
[...]

Maar de vraag is, zijn ze een betrouwbare bron ;)
Ik kan het niet met 100% zekerheid checken of het nieuws klopt, maar ik zie ook buitenlandse (met name investerings sites) het melden en die niet totaaltv als bron hebben. Dus ik ben geneigd te zeggen dat dit nieuws klopt. En dat is wel vaker het geval, dat het basis nieuws feit klopt, maar ze zijn erg creatief in het er over rapporteren. Dus ik begrijp waarom men de site met een korrel zout neemt, maar nogmaals ze brengen echt nieuws, wat ik vaak ergens anders niet tegen kom.....

Als iemand een voorbeeld heeft waarbij ze niet de waarheid spreken of fake nieuws verspreiden, laat het eens horen

[ Voor 20% gewijzigd door jeanj op 08-02-2024 20:06 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antenne Bayern
  • Laatst online: 10-06 20:50
Interview Roger Lodewick: Viaplay belooft beterschap, nadruk blijft op sport
Complete interview in headers quoten is niet nodig

[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 10-02-2024 22:22 ]

The Voyage of the Dawn Treader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

RTL/videoland wilt ook mee gaan doen met de f1 biedingen

https://www.totaaltv.nl/n...ncurrentie-van-videoland/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-06 17:39
Ik hoop wel dat het commentaar van Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg dit jaar wordt vervangen want dat is toch mijn grootse ergenis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 12:06
pronkje schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:10:
Ik hoop wel dat het commentaar van Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg dit jaar wordt vervangen want dat is toch mijn grootse ergenis
Op Olav Mol was net zoveel commentaar,die als ik alles moet geloven dingen niet of te laat zag etc…!
Al die constante negativiteit is walgelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-06 19:32
Ik heb een paar F1 races gezien met het orginele engelse commentaar.
De Engelsen zijn wellicht wat enthousiaster maar dingen missen of verkeerd hebben, heb ik de Engelsen ook wel op betrapt. Dus ik snap de kritiek op Olav Mol en het huidige team daarom niet zo op dat vlak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:06
Athome schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:52:
De Engelsen zijn wellicht wat enthousiaster maar dingen missen of verkeerd hebben, heb ik de Engelsen ook wel op betrapt. Dus ik snap de kritiek op Olav Mol en het huidige team daarom niet zo op dat vlak.
Er zijn 2 Engelstalige streams… ik gebruik altijd die van F1 TV zelf en dus niet het Sky Sports commentator. Olav jaren geluisterd en hij miste inderdaad wel regelmatig iets, ook omdat hij solo commentaar geeft. Waar ik me echter steeds meer aan ging storen was dat Olav (en Jack) steeds jovialer werden en iets te veel eigendunk (Mart Smeets trekjes). Met name Jack ging ik me steeds meer aan storen. Na een jaartje Viaplay, vorig jaar alleen F1 TV gehad en dat is meer dan prima bevallen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:17
PatrickC schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:36:
[...]

Er zijn 2 Engelstalige streams… ik gebruik altijd die van F1 TV zelf en dus niet het Sky Sports commentator. Olav jaren geluisterd en hij mistte inderdaad wel regelmatig iets, ook omdat hij solo commentaar geeft. Waar ik me echter steeds meer aan ging storen was dat Olav (en Jack) steeds jovialer werden en iets te veel eigendunk (Mart Smeets trekjes). Met name Jack ging ik me steeds meer aan storen. Na een jaartje Viaplay, vorig jaar alleen F1 TV gehad en dat is meer dan prima bevallen.
Dat men een mening heeft over commentaar bij sportwedstrijden kan ik me wel iets bij voorstellen. Ieder heeft zijn/haar eigen voorkeuren. Echter mijn grote ergernis is hoe men commentatoren totaal afbrandt en dan met name de woorden die men daarbij gebruikt. Eerlijk gezegd vind ik het soms vrij onbeschoft. Het anonieme internet is voor sommigen een vrijbrief om los te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:06
meesje schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:49:
[...]

Dat men een mening heeft over commentaar bij sportwedstrijden kan ik me wel iets bij voorstellen. Ieder heeft zijn/haar eigen voorkeuren. Echter mijn grote ergernis is hoe men commentatoren totaal afbrandt en dan met name de woorden die men daarbij gebruikt. Eerlijk gezegd vind ik het soms vrij onbeschoft. Het anonieme internet is voor sommigen een vrijbrief om los te gaan.
Ja, dat is helaas het grote nadeel van asocial media. Het schijnt dat de commentatoren van Viaplay wel eens doodsbedreigingen hebben gehad.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Athome schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:52:
Voordeel van Sky is dat daar een groter team is en dat er altijd (meestal) wel iemand is die het direct corrigeert.
Anders dan bij Olav die eerst 10 minuten onzin blijft uitkramen voordat hij een keer een tweet van iemand leest die aangeeft dat het niet klopt.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-06 19:32
Zelf heb ik er niet zo veel moeite mee. Zowel niet met Olav als met het huidige duo.
Het feit dat ze Nederlands praten vind ik al ontspannender TV kijken dan met het Engelse commentaar. Moet ik toch meer geconcentreerd bij blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:36:
[...]

Er zijn 2 Engelstalige streams… ik gebruik altijd die van F1 TV zelf en dus niet het Sky Sports commentator. Olav jaren geluisterd en hij miste inderdaad wel regelmatig iets, ook omdat hij solo commentaar geeft. Waar ik me echter steeds meer aan ging storen was dat Olav (en Jack) steeds jovialer werden en iets te veel eigendunk (Mart Smeets trekjes). Met name Jack ging ik me steeds meer aan storen. Na een jaartje Viaplay, vorig jaar alleen F1 TV gehad en dat is meer dan prima bevallen.
Wel fijn dat F1TV nu (al een tijdje) z'n eigen commentatoren heeft, veel neutraler en toch maken ze het leuk vind ik.
Ik was het Sky commentaar van Crofty & Brundle wel een beetje beu met de Hamilton propaganda, die 2 gaan het sowieso de eerste maand alleen maar over de "shock" overstap van Hamilton naar Ferrari hebben, dat weet ik nu al :+
Olav kon ik opzich wel handelen, miste erg veel.

Verder vond ik de meme's op Tiktok van de Viaplay commentators wel veel zeggen over de kwaliteit, heb er dan ook nooit naar geluisterd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
ArcticWolf schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:36:
[...]

Verder vond ik de meme's op Tiktok van de Viaplay commentators wel veel zeggen over de kwaliteit, heb er dan ook nooit naar geluisterd.
?!

Je hebt er nooit naar geluisterd, maart hebt er wel een waardeoordeel over?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RCBL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:00:
[...]

?!

Je hebt er nooit naar geluisterd, maart hebt er wel een waardeoordeel over?!
Op Tiktok kwamen stukjes langs van het commentaar, ik trok dat alleen al niet laat staan een hele race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-06 16:47
ArcticWolf schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:36:
[...]

Wel fijn dat F1TV nu (al een tijdje) z'n eigen commentatoren heeft, veel neutraler en toch maken ze het leuk vind ik.
Ik was het Sky commentaar van Crofty & Brundle wel een beetje beu met de Hamilton propaganda, die 2 gaan het sowieso de eerste maand alleen maar over de "shock" overstap van Hamilton naar Ferrari hebben, dat weet ik nu al :+
Olav kon ik opzich wel handelen, miste erg veel.

Brundle is niet zo van de Hamilton propaganda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:55

MeNTaL_TO

The future is not set

Maasluip schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:50:
[...]

Voordeel van Sky is dat daar een groter team is en dat er altijd (meestal) wel iemand is die het direct corrigeert.
Anders dan bij Olav die eerst 10 minuten onzin blijft uitkramen voordat hij een keer een tweet van iemand leest die aangeeft dat het niet klopt.
Hoelang heeft die het wel niet over koud ijs gehad ipv droogijs?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ragnar9999 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:58:
[...]

Brundle is niet zo van de Hamilton propaganda
Inderdaad, dat viel mij ook wel mee. Ik vind hem sympathieker jegens Lec bijvoorbeeld. Maar goed, iedereen zal wel een beetje gekleurd/fan zijn. Echter had ik bij Ziggo vaak echt het idee dat ik naar de Max Verstappen-fanclub aan het luisteren was, zeg ik als Verstappen-fan.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 13:44
Heeft er al iemand via hun Viaplay account toegang gekregen tot F1 TV Pro ? :)

https://help.viaplay.com/nl/f1tv/

[ Voor 18% gewijzigd door Strider op 16-02-2024 11:36 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Strider schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:36:

Jazeker, via :

Acties:
  • +1 Henk 'm!

jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ja, geactiveerd toen het kon. Maar zonet deze mail gekregen:
Hi,

We wanted to let you know that we have removed your F1 TV Pro subscription, as we have been unable to confirm you have an eligible Viaplay subscription.

If your subscription with Viaplay is still active, then please contact Viaplay Customer Services. Choose how you contact Viaplay by heading to the Viaplay website and for further help to reinstate your F1 TV Pro subscription.
:') lekker bezig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Quad schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:05:
[...]

Ja, geactiveerd toen het kon. Maar zonet deze mail gekregen:

[...]

:') lekker bezig.
Kreeg ik ook hier, weer opnieuw gekoppeld met deze link

https://account.formula1....pinID=bltf146968fd2df8e92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 00:16
Heb nu het volgende probleem,

Mijn toegang tot F1 pro werkt niet meer, er wordt gevraagd opnieuw in te loggen dan vervolgens kan er niet synchroniseren worden met Viaplay heb jaar abonnement bij Viaplay.

***Edit***
Cookies verwijderd opnieuw ingelogd en aangemeld, werkt weer ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Albert020 op 17-02-2024 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 08:18
lHybridl schreef op woensdag 1 november 2023 @ 21:34:
Blijft raar dat op LG app de stream altijd oké is.
En dat is zelfs op wifi. Maar op mijn Apple TV 4K uit 2022 met ethernet. De stream kwaliteit blijft maar heen en weer gaan tussen beste kwaliteit en 480p ofzo
Irritant dat ik dit nog steeds heb. Nu ook weer bij Liverpool wedstrijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:16

AvK

Ready Set Go

Heb gisterenmiddag laat (rond half 6) bij KPN die Streaming box + besteld. Ik kon mijn contract verlengen. Vandaag kwam het pakket al binnen tot mijn stomme verbazing. Dat was erg snel. Hulde!
Zojuist de nieuwe bende aangesloten en dat ging prima. Moest dus wel vanuit de Playstore de F1TV app downloaden. Logisch natuurlijk. Daarvoor heb je nu een Android kastje. Het enige waar ik tegenaan liep was dat ik de accounts van Viaplay en F1TV moest synchroniseren. Dat was ff prutsen. Maar best snel gepiept.
Gewoon even naar F1TV gaan en je aanmelden met het Viaplay account. Daarna werkt het ook in de app op je TV.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 15:13

Pimmuz

Roar

Vraagje,

Ik kijk nu vooral via de browser op mijn pc en sleep dan soms het venster naar mijn tv hoek en kijk vanaf daar maar nog steeds via de browser. De Viaplay app op die tv werkt niet echt geweldig vandaar deze oplossing en op mijn 'oude' Samsung die beneden staat werkt het eigenlijk helemaal niet.

Dus ik zit te kijken naar een oplossing als in Chromecast of Nvidia Shield maar werken alle functies dan correct? Pauzeren, terugspoelen etc.

Wat nog fijner zou zijn is als Viaplay gewoon betere ondersteuning bied in hun App voor de diverse afspeelmogelijkheden en apparatuur die daarbij hoort.

Alvast heel erg bedankt en nee ik hoef geen reacties van mensen bij wie het allemaal perfect werkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 13:44
Met Viaplay kun je dus vanaf dit jaar niet meer op meer dan 1 IP adres live F1 streamen.

Zou dit nu wel werken als 1 device live kijkt en de andere device met +/- 10 min vertraging, of zou dat pas werken als het live sportevenement is afgelopen?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Strider schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:23:
Met Viaplay kun je dus vanaf dit jaar niet meer op meer dan 1 IP adres live F1 streamen.

Zou dit nu wel werken als 1 device live kijkt en de andere device met +/- 10 min vertraging, of zou dat pas werken als het live sportevenement is afgelopen?
Nee dat lijkt mij niet, je zult de stream niet vanaf meerdere IP-adressen kunnen openen.
Wel kun je je account linken en F1TV gebruiken om vanaf meerdere IP-adressen te kunnen kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier kon je natuurlijk op wachten:
We willen je nu ook alvast op de hoogte brengen dat we per 22 mei de prijs van het maandelijks opzegbare abonnement gaan verhogen van € 15,99 naar € 17.99.
Bron: e-mail van Viaplay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:56

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

TexMex schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:35:

[...]

Ze maken zichzelf niet echt populair met zulke acties, hopelijk gebeurd er dan ook wat aan hun stabiliteit en beeldkwaliteit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
Pimmuz schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:17:
Vraagje,

Ik kijk nu vooral via de browser op mijn pc en sleep dan soms het venster naar mijn tv hoek en kijk vanaf daar maar nog steeds via de browser. De Viaplay app op die tv werkt niet echt geweldig vandaar deze oplossing en op mijn 'oude' Samsung die beneden staat werkt het eigenlijk helemaal niet.

Dus ik zit te kijken naar een oplossing als in Chromecast of Nvidia Shield maar werken alle functies dan correct? Pauzeren, terugspoelen etc.

Wat nog fijner zou zijn is als Viaplay gewoon betere ondersteuning bied in hun App voor de diverse afspeelmogelijkheden en apparatuur die daarbij hoort.

Alvast heel erg bedankt en nee ik hoef geen reacties van mensen bij wie het allemaal perfect werkt 8)
Als je even op deze pagina van Viaplay kijkt, staan daar alle spparaatsoorten met hun mogelijkheden.

https://help.viaplay.com/...liteit-op-onze-apparaten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:58
Ik zie dat het Viaplay aandeel met pijn en moeite boven de 1 SEK blijft. Wanneer is een beursgenoteerd bedrijf "failiet" zeg maar? Er is toch niemand die hier nog geld insteekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Danielson schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:22:
Ik zie dat het Viaplay aandeel met pijn en moeite boven de 1 SEK blijft. Wanneer is een beursgenoteerd bedrijf "failiet" zeg maar? Er is toch niemand die hier nog geld insteekt?
Zoals elk bedrijf; pas wanneer er (structureel) minder geld binnenkomt dan eruit gaat. De aandelen zeggen niets zover ik weet of een bedrijf failliet is of niet. Wel laat een koersverloop het vertrouwen van de aandeelhouders en de markt zien in het bedrijf.

En zomaar de aandelen van de hand doen als je een miljoen erin geïnvesteerd hebt, dat is dus niet handig dus deze aandeelhouders blijven vooral zitten waar ze zitten en slikken de extra kosten/investeringen van oa Canal+.
En mocht Viaplay winst maken en een gezonde bedrijfsvoering erop na gaan houden, dan zal een koers ook wel weer stijgen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 15:13

Pimmuz

Roar

TifKag schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:17:
[...]

Als je even op deze pagina van Viaplay kijkt, staan daar alle spparaatsoorten met hun mogelijkheden.

https://help.viaplay.com/...liteit-op-onze-apparaten/
Ken de lijst ja alleen staat de Shield daar niet tussen of onder welke Android categorie valt dat ding ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
Pimmuz schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:33:
[...]

Ken de lijst ja alleen staat de Shield daar niet tussen of onder welke Android categorie valt dat ding ?
Die valt onder Android aangestuurd door Android TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 20:15

Technomania

Huiskamer verslaafde.

[...]

Dat mailtje heb ik net ook ontvangen. Beste verhoging zeg :o Gelukkig heb ik vorige week voor een jaarabonnement gegaan. Met deze prijsverhoging wordt je bijna wel gedwongen.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Volgens mij was er een introductieprijs van €9,99 wat over ging in 13,99 euro per maand. Vorig jaar kwam er 2 euro bij en nu blijkbaar weer.
Jaarabo ging naar 10,49 per maand en nu kost deze 12,79 per maand om straks weer te verdwijnen.

Eerlijk te zijn, maandprijs voor het jaarabo is een prima prijs, je krijgt er gewoon een hoop voor terug. Maar ik betaal nu (laatste maand) 10,49 en als je dat doorzet naar een maand abo is dat een stijging van bijna 72%.
Jaarabo zou in mijn geval stijgen met 22%.

Maar goed, feitelijk gezien keek ik afgelopen jaar alleen Formule 1 en bijna alle darttoernooien. In dat licht heb ik onlangs besloten om dit te splitsen tussen F1TV en VTM2 voor het darten (met een DPG account is dit voor NL ook gratis te zien). Is toch een ruime besparing.

Alleen wil je ook het Duitse en Engelse voetbal kijken, krijg je een flinke verhoging voor je kiezen en adviseer ik wel om het jaarabo af te sluiten.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sabineschults
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-06 21:08

sabineschults

Redacteur

[...]

Zou jij (of iemand anders met dezelfde mail) een screenshot van die e-mail kunnen sturen voor gebruik in een artikel? :)

Edit: zojuist ontvangen, waarvoor dank!

[ Voor 6% gewijzigd door sabineschults op 19-02-2024 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
Danielson schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:22:
Canal+ en PPF hebben er net miljoenen ingestopt. Hierdoor is de prijs verwaterd en zo laag gezakt.

Dat het nu verder daalt zal gedeeltelijk ook te maken hebben met spanningen voor donderdag, wanneer de Q4 en jaarcijfers gepubliceerd gaan worden.

Edit: dag verkeerd voor de publicatie cijfers

[ Voor 4% gewijzigd door dudinson op 19-02-2024 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:38
Gaat goed met al die prijsverhogingen. Gisteren een mail gekregen van Eurosport dat zij de prijs met 110% verhogen en vandaag weer 2 euro van Viaplay. Ga nu toch echt eens nadenken wat ik allemaal nog echt wil zien. Dit wordt allemaal wel heel gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05
Het is onduidelijk voor me. Als ik nu een jaarabonnement afsluit à €153,49 (€12,79 p.m.), dan geldt de verhoging die op 22 mei a.s. ingaat niet en blijft ik het hele jaar €12,79 per maand betalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zolang ze alles in de premier league blijven uitzenden wil ik er zeker nog wel 18€ per maand voor blijven betalen. Dat is echt een schijntje vergeleken wat ze in de UK zelf betalen.

@JeroenNietDoen @Slasher

Vanmiddag de koppeling met F1TV gemaakt. Nu kunnen we volgens de kenners hier in topkwaliteit ook F1 kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 19-02-2024 18:43 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikaB
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08:29
Gunner schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:42:
Zolang ze alles in de premier league blijven uitzenden wil ik er zeker nog wel 18€ per maand voor blijven betalen. Dat is echt een schijntje vergeleken wat ze in de UK zelf betalen.

@JeroenNietDoen @Slasher
Dat moet een ieder voor zich bepalen, maar de Gunners... :| (/s)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:40
Pierre_nr1 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:23:
Het is onduidelijk voor me. Als ik nu een jaarabonnement afsluit à €153,49 (€12,79 p.m.), dan geldt de verhoging die op 22 mei a.s. ingaat niet en blijft ik het hele jaar €12,79 per maand betalen?
Klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Dat lijkt mij wel ja. Anders spelen ze wel een heel erg vies spelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05
@NotSoSteady en @Technomania Dank voor jullie reactie! Ik heb zojuist maar een jaarabonnement afgesloten bij Viaplay, €153,- is een aardig bedrag maar nog wel te overzien. En het Engelse voetbal is ook mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 18:19
Gunner schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:42:
Zei het net ook al op de frontpage, prijsstijging is nooit leuk maar er is geen alternatief, dus ik neem het voor lief.
offtopic:
MikaB schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:44:
[...]

Dat moet een ieder voor zich bepalen, maar de Gunners... :| (/s)

Hah, hoezo dat :P

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-02-2024 19:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik snap de negativiteit rond Viaplay niet zo goed, als het allemaal zo slecht is (wat in dit topic de boventoon voert) dan zeg je toch gewoon op? Maar dat zie ik niemand hier doen. Niemand verplicht je om lid te zijn van de club Viaplay.

Ik ben nog blij dat ik in augustus voor 99 euro een jaar abo heb genomen. Money well spent tot nu toe :)

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 19-02-2024 19:16 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Slasher schreef op maandag 19 februari 2024 @ 19:16:
Ik snap de negativiteit rond Viaplay niet zo goed, als het allemaal zo slecht is (wat in dit topic de boventoon voert) dan zeg je toch gewoon op? Maar dat zie ik niemand hier doen. Niemand verplicht je om lid te zijn van de club Viaplay.

Ik ben nog blij dat ik in augustus voor 99 euro een jaar abo heb genomen. Money well spent tot nu toe :)
Ik heb opgezegd.. Blijkbaar kijk ik Engels en Duits voetbal te weinig helaas.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Technomania schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:54:
[...]

Dat mailtje heb ik net ook ontvangen. Beste verhoging zeg :o Gelukkig heb ik vorige week voor een jaarabonnement gegaan. Met deze prijsverhoging wordt je bijna wel gedwongen.
Hoe heb je dit aangevraagd? Want ik heb momenteel nog een abbo. volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

HollowGamer schreef op maandag 19 februari 2024 @ 19:41:
[...]

Hoe heb je dit aangevraagd? Want ik heb momenteel nog een abbo. volgens mij.
Pas op de laatste dag dat mijn jaarabonnement af zou lopen kreeg ik een mailtje met een link die daarvoor niet werkte.

Je moet bij pakketbeheer zijn in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:15
G_Dragon schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:43:
[...]

Ze maken zichzelf niet echt populair met zulke acties, hopelijk gebeurd er dan ook wat aan hun stabiliteit en beeldkwaliteit.
Voorspelling: Die gaat achteruit met het opheffen van de lineaire kanalen bij de providers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
Ik zie nu steeds reclame over f1 tv pro en viaplay?
Kan je dan als je een viaplay abbo hebt de races op f1 tv kijken? Als dat zo is doe ik dat gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

lHybridl schreef op maandag 19 februari 2024 @ 19:56:
Kan je dan als je een viaplay abbo hebt de races op f1 tv kijken? Als dat zo is doe ik dat gelijk
Ja, als je Viaplay hebt, was je hier al over geïnformeerd. Anders staat het duidelijk vermeldt op de bestelpagina.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

lHybridl schreef op maandag 19 februari 2024 @ 19:56:
Ja, gisteren gedaan. Gaat prima.
Ook voor mij om Viaplay nog even te gedogen, het voordeel van de twijfel te geven.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Dat is super want f1 tv is stuk beter kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Correct! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 15:31

l3p

www.^.nl

Net als vorig jaar ben ik weer flink in de war.
Ik heb mijn jaarabonnement op 29-3-2023 afgesloten.
Uiteraard wil ik graag weer een jaarabonnement afsluiten voor €153,49 (€12,79 p.m.) voordat het niet meer kan. Ik zie echter geen mogelijkheden hier toe:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igUbB7aZXmC26ikoleKrqOfpyjs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PD8Ka1gOK15RvEXLC8SZD63f.png?f=user_large

En volgens de mail van vandaag heb ik de tijd tot 11-3-2024

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eK5jYtSM10cxyvUCzYBnbyQbRQQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0NdbIKDOLoWzamQJSCxHxH2c.png?f=user_large

Hoe ga ik dat doen? Anders een nieuw jaarabonnement op naam van de vrouw?

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, aankomende woensdag vanaf 07:50 begint het viaplay programma met f1 ben benieuwd of het dit keer wel storingsvrij kan starten..

Testdag programma van 07:50 tot 18:00
Lekker dagje streamen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 01:49
l3p schreef op maandag 19 februari 2024 @ 20:51:
Uiteraard wil ik graag weer een jaarabonnement afsluiten voor €153,49 (€12,79 p.m.) voordat het niet meer kan. Ik zie echter geen mogelijkheden hier toe:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je moet opzeggen. Dan wachten tot na 29-02 en dan het jaar abbonnement afsluiten. Werkt helaas wat omslachtig maar dit is de enige manier, je kan niet verlengen met de gunstige prijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kgevol
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-06 16:40

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik had hetzelfde probleem, ik kon via de Chat regelen dat ik aansluitend op mijn huidige abo een jaarabonnement krijg voor het bedrag dat jij noemt. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• emvee123
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 28-02-2024
Dat is helemaal niet zo zeker. Bij de aanvraag van een jaarabo staat in de kleine lettertjes "de MINIMALE prijs van 153,48" met een verwijzing naar de algemene voorwaarden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ka8L_9M9_-LDm1JJeEAJmnSg6Z8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UP82Qer0j53S9h2bRRLtJuPE.png?f=user_large

In de algemene voorwaarden staat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9gVstHFBgQzY5-6EcDixb9oNKs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EraNpxu5Z7HjB5QUTk38oPTA.png?f=user_large

Viaplay heeft dus m.i. de ruimte om ook tussentijds de prijs van een eenmaal afgesloten jaarabonnement te verhogen. Rest de mogelijkheid om in dat geval je abonnement te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gewoon even naar de viaplay chat gaan. Medewerker doet het met plezier voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:11
Jeffoz schreef op maandag 19 februari 2024 @ 21:19:
[...]

Je moet opzeggen. Dan wachten tot na 29-02 en dan het jaar abbonnement afsluiten. Werkt helaas wat omslachtig maar dit is de enige manier, je kan niet verlengen met de gunstige prijs.
Het is dus zeker dat een jaar abonnement afgesloten kan worden tot 11 maart?

Dat is fijn want ik heb momenteel nog een maand abo via Ziggo lopen welke ik heb opgezegd toen bekend werd dat het lineaire kanaal voor F1 zou komen te vervallen. Dat abo loopt nog een week door en ik zou daarna een jaar abo willen afsluiten. Aangezien ik momenteel geen 'overeenkomst' met Viaplay zelf heb zou ik daar volgens mij ook op moeten wachten omdat het anders mis gaat, wil namelijk wel gewoon mijn account behouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 08:05
Maar F1 TV Pro wordt ook weer duurder de jaarabonnementen worden afgeschaft :

https://www.totaaltv.nl/n...nde-jaarabonnement-f1-tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
kgevol schreef op maandag 19 februari 2024 @ 21:47:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, ik kon via de Chat regelen dat ik aansluitend op mijn huidige abo een jaarabonnement krijg voor het bedrag dat jij noemt. d:)b
Ja, vrees dat ik het ook zo weer moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbithole
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06 17:37
Mapje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:46:
Maar F1 TV Pro wordt ook weer duurder de jaarabonnementen worden afgeschaft :

https://www.totaaltv.nl/n...nde-jaarabonnement-f1-tv/
Dit is weer eens slechte journalistiek van TotaalTV. In het F1TV topic was al duidelijk geworden dat dit gaat om een fout en dat het jaarabonnement binnenkort wordt teruggezet. Iemand had dit nagevraagd in de chat bij F1TV.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Rabbithole schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:22:
[...]

Dit is weer eens slechte journalistiek van TotaalTV. In het F1TV topic was al duidelijk geworden dat dit gaat om een fout en dat het jaarabonnement binnenkort wordt teruggezet. Iemand had dit nagevraagd in de chat bij F1TV.
Reken er maar op dat dat juist vooral een fout was van een onnozele medewerker van F1TV en dat deze aanpassing gewoon blijft staan. Op de landenpagina vind je het inmiddels ook al terug achter Nederland:
F1 TV Pro and Access is only available as monthly subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olslov
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 12:24
Ik wou ook mijn abonnement verlengen met een jaar. Huidige abonnement loopt tot 29-02. Dus ik dacht annuleer hem eerst wel en koop daarna wel weer voor een jaar. Bij het annuleringsproces kreeg ik een optie om te verlengen met een jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 15:31

l3p

www.^.nl

En via de chat kom ik nu hier terecht 8)7

Overstappen naar nieuw jaarabonnement

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:40
Dus je wordt geacht je nog lopende contractperiode weg te gooien. Lekker dubbel dippen zo...

om per direct een nieuw Viaplay jaarabonnement af te sluiten

Met de ingang van mijn nieuwe jaarabonnement accepteer ik ook dat mijn huidige jaarabonnement vanaf dat moment wordt beëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgevol
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-06 16:40
Mirx_NL schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:14:
[...]

Dus je wordt geacht je nog lopende contractperiode weg te gooien. Lekker dubbel dippen zo...

om per direct een nieuw Viaplay jaarabonnement af te sluiten

Met de ingang van mijn nieuwe jaarabonnement accepteer ik ook dat mijn huidige jaarabonnement vanaf dat moment wordt beëindigd.
Dat is dan sinds gisteren veranderd, toen kon ik het nog inlaten gaan na mijn huidige jaarabonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-06 17:21
Nu F1pro jaarabonnement niet meer mogelijk is blijft alleen Viaplay jaarabonnement over. Weten jullie als je de F1pro activeert met je Viaplay account dat je op F1pro dan wel gelijktijdig met iemand anders op een ander adres de race kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:40
klopping schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:51:
Nu F1pro jaarabonnement niet meer mogelijk is blijft alleen Viaplay jaarabonnement over. Weten jullie als je de F1pro activeert met je Viaplay account dat je op F1pro dan wel gelijktijdig met iemand anders op een ander adres de race kan bekijken?
Ja dat kan, zijn gewoon losse diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:17
Meer focus op sport:
Geen Nederlandse ondertiteling meer bij sommige films en series op Viaplay
“Vanaf 1 juli zijn wij begonnen met een nieuwe strategie bij Viaplay Group, waarmee we meer focus leggen op onze sportcontent en minder op onze andere content. Dit betekent dus ook dat alle afleveringen die vanaf 1 juli geplaatst zijn voor nu geen Nederlandse ondertiteling zullen hebben.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Het laten ondertitelen is gewild, maar dit lijkt wel een wat beperkte besparing.
Dan kun je waarschijnlijk beter die content helemaal afstoten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:56

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

meesje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:30:
Meer focus op sport:
Geen Nederlandse ondertiteling meer bij sommige films en series op Viaplay
“Vanaf 1 juli zijn wij begonnen met een nieuwe strategie bij Viaplay Group, waarmee we meer focus leggen op onze sportcontent en minder op onze andere content. Dit betekent dus ook dat alle afleveringen die vanaf 1 juli geplaatst zijn voor nu geen Nederlandse ondertiteling zullen hebben.”
Viaplay gaat met de dag achteruit, gisteren een prijsverhoging en vandaag dit bericht.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-06 20:40
G_Dragon schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:09:
[...]

Viaplay gaat met de dag achteruit, gisteren een prijsverhoging en vandaag dit bericht.
Elke dag worden ze minder waard, hoop zo erg dat ze f1 verliezen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 07:51

Spotmatic

Ken sent me

dutchgio schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:50:
Het laten ondertitelen is gewild, maar dit lijkt wel een wat beperkte besparing.
Dan kun je waarschijnlijk beter die content helemaal afstoten.
Met zulke berichten kunnen doven en slechthorenden ondertitelde sport bij ViaPlay dus waarschijnlijk helemaal vergeten. Als ondertitelen van films en series al te duur is...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-06 17:04
Spotmatic schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:52:
[...]

Met zulke berichten kunnen doven en slechthorenden ondertitelde sport bij ViaPlay dus waarschijnlijk helemaal vergeten. Als ondertitelen van films en series al te duur is...
Rare keuze idd. Zit engelse ondertiteling er dan wel bij? Dus die ondertiteling voor doven en slechthorenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Zorroberner schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:01:
[...]

Rare keuze idd. Zit engelse ondertiteling er dan wel bij? Dus die ondertiteling voor doven en slechthorenden.
Ik regelde altijd mijn eigen ondertiteling via een schrijftolk. Dat doe ik al jaren bij F1 races want doven en slechthorenden komen er overal bij de commerciëlen bekaaid af.

Die Engelse ondertiteling van F1TV ken ik wel maar IS EEN DRAMA OMDAT ALLES IN CAPS IS ZONDER INTERPUNCTIE DAT LEEST ENORM VERVELEND 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:40
Spotmatic schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:07:
[...]

Die Engelse ondertiteling van F1TV ken ik wel maar IS EEN DRAMA OMDAT ALLES IN CAPS IS ZONDER INTERPUNCTIE DAT LEEST ENORM VERVELEND 😅
Ik vind het vooral onbruikbaar omdat het voorloopt op de audio.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Mirx_NL schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:20:
[...]

Ik vind het vooral onbruikbaar omdat het voorloopt op de audio.
Dat is natuurlijk niet een probleem voor mij als dove. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvanL
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
niet goed gelezen

[ Voor 97% gewijzigd door HvanL op 20-02-2024 19:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Ben je blind? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Spotmatic schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:07:
[...]

Ik regelde altijd mijn eigen ondertiteling via een schrijftolk. Dat doe ik al jaren bij F1 races want doven en slechthorenden komen er overal bij de commerciëlen bekaaid af.

Dat komt ook wel overeen met het Engelse commentaar, ze schreeuwen alles bij elkaar. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 01:49
Joster schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:30:
[...]

Het is dus zeker dat een jaar abonnement afgesloten kan worden tot 11 maart?

Dat is fijn want ik heb momenteel nog een maand abo via Ziggo lopen welke ik heb opgezegd toen bekend werd dat het lineaire kanaal voor F1 zou komen te vervallen. Dat abo loopt nog een week door en ik zou daarna een jaar abo willen afsluiten. Aangezien ik momenteel geen 'overeenkomst' met Viaplay zelf heb zou ik daar volgens mij ook op moeten wachten omdat het anders mis gaat, wil namelijk wel gewoon mijn account behouden.
Ja, of als je daar heel zenuwachtig van word zoals de anderen doen en via de chat verlengen. Dat is ook een optie, maar cancellen en dan na de 29e afsluiten weer kan ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Juist vandaag is mijn F1TV toegang ingetrokken omdat ik geen actief Viaplay abbo zou hebben, terwijl mijn jaarabonnement nog 4 dagen loopt.

Waarom kan er bij dat bedrijf nu echt nooit wat goed gaan?
Pagina: 1 ... 136 ... 157 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2