Terug lezen en zie je hoe je het oplostMarrtijn schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 06:43:
Juist vandaag is mijn F1TV toegang ingetrokken omdat ik geen actief Viaplay abbo zou hebben, terwijl mijn jaarabonnement nog 4 dagen loopt.
Waarom kan er bij dat bedrijf nu echt nooit wat goed gaan?
Is Amber vervangen? Of enkel voor testdagen.
/edit: Ah, zwangerschapsverlof.
/edit: Ah, zwangerschapsverlof.
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2024 07:57 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tot op heden geen veranderingen in bitrate en codec bij Viaplay.
Bij de kwalificatie en de race wel, maar bij de testdagen niet.ppeterr schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:42:
Ik dacht dat je viaplay audio kon selecteren bij F1tv, of vergis ik mij nou?
Aha, oke! Thanks.Extigo schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:43:
[...]
Bij de kwalificatie en de race wel, maar bij de testdagen niet.
Anoniem: 767041
Technische storing achter de schermen bij viaplay jappeterr schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 11:30:
Viaplay zit zonder world stream, en F1tv loopt gewoon door.
Gewoon nu al top dat we ook een login bij F1tv kunnen gebruiken. Niet alleen voor dit soort storingen, maar het beeld is ook gewoon goed.Anoniem: 767041 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 11:33:
[...]
Technische storing achter de schermen bij viaplay ja
Kijk ook via Chrome, maar hier geen problemen.ppeterr schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:05:
Ik zie dit gebeuren in chrome, een hoog geheugen gebruik. En volgens mij als chrome ingrijpt een halvering van de bitrate. Volgens mij was dit vorig jaar ook. Ligt dat aan mij? Is daar een oplossing voor. Of heb ik het ergens fout.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vraag mij ook af of ik een setting mis ergens. Andere tab met f1tv en op de shield gaat het wel goed.NotSoSteady schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:10:
[...]
Kijk ook via Chrome, maar hier geen problemen.
Ik heb dit vorig jaar ook voorbij zien komen geloof ik.
Kwaliteit aanpassen naar hoog in plaats van automatisch?ppeterr schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:11:
[...]
Vraag mij ook af of ik een setting mis ergens. Andere tab met f1tv en op de shield gaat het wel goed.
Ik heb dit vorig jaar ook voorbij zien komen geloof ik.
Vanmiddag maar weer even proberen.NotSoSteady schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:15:
[...]
Kwaliteit aanpassen naar hoog in plaats van automatisch?
https://multiviewer.app/
gebruik ik altijd, werkt super, gebruikt minder werkgeheugen en bitrate prima (1080p)
[ Voor 10% gewijzigd door Soppyscroll op 21-02-2024 13:31 ]
Op automatisch is het echt dramatisch de kwaliteit dan nu op 'hoogste' gezet hopelijk houd de stream het vol.
Heb hetzelfde probleem met Viaplay vandaag, haperen, bufferen en lage kwaliteit stream. F1TV nergens last van
Mijn jaarabbo loopt tm 28-02 en ze leren blijkbaar niet van hun fouten het is dramatisch...
Ik moet wel verlengen want ik kijk ook darten en premier league voetbal maar echt wat hoop ik toch dat een andere partij de rechten krijgt en er wel iets fatsoenlijks van kan maken.
Ik moet wel verlengen want ik kijk ook darten en premier league voetbal maar echt wat hoop ik toch dat een andere partij de rechten krijgt en er wel iets fatsoenlijks van kan maken.
:strip_exif()/f/image/sCss5qMbvlEAac9M3DkFnKRg.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Pimmuz op 21-02-2024 15:20 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]
Commentaar verbinding valt steeds weer weg. Niks veranderd zo te zien
Misschien omdat dit topic over problemen met Viaplay gaat en niet over problemen met 5G?Anoniem: 767041 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:26:
Vind het toch gek dat ik “veel” klachten lees, heb nergens problemen met 5g
5G op wat? Tablet? Smartphone?Anoniem: 767041 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:26:
Vind het toch gek dat ik “veel” klachten lees, heb nergens problemen met 5g
Mijn internetaansluiting heeft hier geen drol mee te maken moge dat duidelijk zijn.
Ik gebruik nooit viaplay, maar altijd F1tv pro (eigen abbo) maar geen nederlands commentaar en mag nu even van mn ouders gebruiken.
Qua beeld merk je niks van (wel matiger dan tvpro) , alleen dat het praten ineens weg is. daarna weer terug komt. Je merkt dat er momenten wegzijn. (APPLE tv)
Qua beeld merk je niks van (wel matiger dan tvpro) , alleen dat het praten ineens weg is. daarna weer terug komt. Je merkt dat er momenten wegzijn. (APPLE tv)
[ Voor 4% gewijzigd door Soppyscroll op 21-02-2024 15:29 ]
Anoniem: 767041
Ik kijk het via 5gBushie schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:27:
[...]
Misschien omdat dit topic over problemen met Viaplay gaat en niet over problemen met 5G?
Je kan beter zeggen. zij hebben niks veranderdworrel schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:39:
Verschil is weer groot, foto1 Viaplay, foto2 f1tv.
Ik kan op afstand niet lezen dat albon C4 band gebruikt.
Apple TV4K.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooi overzicht waarin iedereen duidelijk zien kan waar Viaplay na de jaren van klachten nog steeds steken laat vallen en geen 1080p aanbied, ook al beweren ze dat wel. Dit onscherp beeld kan gewoon geen 1080p zijn, ook al geven je apparaat het zelfs aan.worrel schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:39:
Verschil is weer groot, foto1 Viaplay, foto2 f1tv.
Ik kan op afstand niet lezen dat albon C4 band gebruikt.
Apple TV4K.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt heel erg dat het zoveel geld kost p.m en dat je als klant niet gehoord word en het met deze kwaliteit moet doen.
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 21-02-2024 15:43 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ben benieuwd hoe het zal zijn als alle klanten die via kanalen keken nu ineens via streamingdienst gaan bekijken. zouden ze het aan kunnen? 1.2.3 Denk t nietG_Dragon schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:41:
[...]
Mooi overzicht waarin iedereen duidelijk zien kan waar Viaplay na de jaren van klachten nog steeds steken laat vallen en geen 1080p aanbied, ook al beweren ze dat wel. Dit onscherp beeld kan gewoon geen 1080p zijn, ook al geven je apparaat het zelfs aan.
Echt heel erg dat het zoveel geld kost p.m en dat je als klant niet gehoord word en het met deze kwaliteit moet doen.

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:12
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De compressie is hoog bij viaplay en het is eerder upscaled 720p.G_Dragon schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:41:
[...]
Mooi overzicht waarin iedereen duidelijk zien kan waar Viaplay na de jaren van klachten nog steeds steken laat vallen en geen 1080p aanbied, ook al beweren ze dat wel. Dit onscherp beeld kan gewoon geen 1080p zijn, ook al geven je apparaat het zelfs aan.
Maar goed bij darten gaat het nog wel, daar stoor ik mij er minder aan dan bij de F1. Al zag je laatst wel behoorlijk het verschil toen het darten op RTL7 een keer werd uitgezonden. Het voordeel van Viaplay is dan wel dat er meer tijd is voor de analyses en geen reclame.
Maar dat f1tvpro kwa aanbod en kwaliteit bij de Formule 1 voor mij wint, dat is wel duidelijk
Mooi uitgelegd en ben het met je eens dat dit upscaled 720p is, dit moet Viaplay ook gewoon eerlijk benoemen en niet schijnheilig wegzetten onder 1080p. Want nu verkopen ze valse informatie aan klanten die er geen verstand van hebben, dat mag volgens mij geen eens.tweakduke schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:47:
[...]
De compressie is hoog bij viaplay en het is eerder upscaled 720p.
Maar goed bij darten gaat het nog wel, daar stoor ik mij er minder aan dan bij de F1. Al zag je laatst wel behoorlijk het verschil toen het darten op RTL7 een keer werd uitgezonden. Het voordeel van Viaplay is dan wel dat er meer tijd is voor de analyses en geen reclame.
Maar dat f1tvpro kwa aanbod en kwaliteit bij de Formule 1 voor mij wint, dat is wel duidelijk
Maargoed we zijn het er beiden wel over eens dat F1TV op dit gebied de boel beter voor elkaar heeft wat vorig jaar en het jaar ervoor ook al zo was. Het blijft jammer voor de fans en ouderen onder ons dat Viaplay na 3 jaar nog steeds problemen heeft (als ik het topic hier volg).
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Niet normaal dit zelfs op de laagste modus hapert het als een malle en ik kan de tijden niet eens lezen damn.
Bij voetbal vind ik het reclame vrij wel prettig, maar juist bij darten heeft reclame bij elke break wel wat. Heb tijdens het WK darts namelijk wel gemerkt dat ze door alle tijd die ze hebben, zich richten op niet altijd de meest relevante informatie, omdat ze zoveel tijd hebben tot de hervatting of nieuwe match.tweakduke schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:47:
[...]
Algemeen gezien is reclamevrij wel echt ideaal, maar ik betaal liever 15,-, met reclame maar waardige kwaliteit, dan 18,- en 1080p50/5mbit krijgen
Maar dat Viaplay met F1TV nú strategisch partnership heeft, is ergens wel zorgelijk voor het bid wat er nu gaande is. Want ze hebben nu zoveel gekoppelde/geregistreerde account: stand-alone, ex-ziggo die abonnee geworden zijn, nu de Viaplay klanten.. met alle actieve gebruikers is stoppen van F1TV in Nederland niet mogelijk. Of de nieuwe uitzendgematigde moet ook partnership doen, want als ze dat niet doen ga je echt ver onder de betaalde prijs door en teken je je eigenlijk waterlooG_Dragon schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:53:
[...]
Maargoed we zijn het er beiden wel over eens dat F1TV op dit gebied de boel beter voor elkaar heeft wat vorig jaar en het jaar ervoor ook al zo was. Het blijft jammer voor de fans en ouderen onder ons dat Viaplay na 3 jaar nog steeds problemen heeft (als ik het topic hier volg).
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:12
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ook waar, maar toch prettiger dan iedere keer diezelfde reclame zien en een babbeltje van 30 seconden. Aan de andere kant ESPN heeft het goed voor elkaar, maar heeft gewoon reclame. Dus inderdaad liever reclame en dat alles goed is dan dit.dnmw2705 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:54:
[...]
Bij voetbal vind ik het reclame vrij wel prettig, maar juist bij darten heeft reclame bij elke break wel wat. Heb tijdens het WK darts namelijk wel gemerkt dat ze door alle tijd die ze hebben, zich richten op niet altijd de meest relevante informatie, omdat ze zoveel tijd hebben tot de hervatting of nieuwe match.
Algemeen gezien is reclamevrij wel echt ideaal, maar ik betaal liever 15,-, met reclame maar waardige kwaliteit, dan 18,- en 1080p50/5mbit krijgen
Want ze hebben veel uitgegeven aan sportrechten, vallen de inkomsten tegen en zadelen dan de kijker op met het probleem wat ze zelf hebben veroorzaakt:
Namelijk niet voldoende budget over hebben om genoeg capaciteit in te kopen en een betere kwaliteit, is uiteindelijk iets waar wij niks mee opschieten. Dan krijg je dus zoals nu dat de kwaliteit matig blijft voor de huidige tijdsgeest en dat de ene uitzending wel goed gaat en bij de andere ervaren kijkers gehaper. Ze gokken maar gewoon op een aantal kijkers om de capaciteit zo scherp mogelijk in te kopen. Gaat het een keer mis, met moeite excuses en weer door.
Ziggo had het ook goed voor elkaar (ook met reclame)tweakduke schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:03:
[...]
Ook waar, maar toch prettiger dan iedere keer diezelfde reclame zien en een babbeltje van 30 seconden. Aan de andere kant ESPN heeft het goed voor elkaar, maar heeft gewoon reclame. Dus inderdaad liever reclame en dat alles goed is dan dit.
Want ze hebben veel uitgegeven aan sportrechten, vallen de inkomsten tegen en zadelen dan de kijker op met het probleem wat ze zelf hebben veroorzaakt:
Namelijk niet voldoende budget over hebben om genoeg capaciteit in te kopen en een betere kwaliteit, is uiteindelijk iets waar wij niks mee opschieten. Dan krijg je dus zoals nu dat de kwaliteit matig blijft voor de huidige tijdsgeest en dat de ene uitzending wel goed gaat en bij de andere ervaren kijkers gehaper. Ze gokken maar gewoon op een aantal kijkers om de capaciteit zo scherp mogelijk in te kopen. Gaat het een keer mis, met moeite excuses en weer door.
Vind soms die reclame ook wel fijn, mooi moment om naar de WC te gaan, of even hapje en drankje te pakken voor erbij. Reclame was er nooit tijdens de race of tijdens kwallificatie
Maar daar zit inderdaad het probleem en het sentiment van velen. De een heeft problemen gehad, terwijl de ander geen problemen ervaren heeft. Het is allemaal gewoon te fragiel gebleken. Ik vrees ook gewoon dat ze komend jaar echt niets gaan tweaken en als over 4 weken bekend wordt wat er met de rechten van F1 gaat gebeuren, dan vrees ik dat er niet iets gaat veranderen in positieve ervaring voor de abonnee. Ik zat laatst ook even te denken of we in de afgelopen 2,5 jaar wel eens positief nieuws over Viaplay gehad hebben of dat alles steeds overschaduwt is met de ellende.tweakduke schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:03:
[...]
Ik ben overigens wel weer ontzettend benieuwd naar de jaarcijfers die morgen om 7u30 bekend gemaakt zullen worden. Aandeel is op moment van schrijven nog 0,77 SEK waard, waarbij de prijsverhogingen ook geen positieve impuls aan de beleggers gegeven heeft.
Jij zegt over 4 weken, is dit met zekerheid te vermelden? of komt dit vanuit geruchten?dnmw2705 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:25:
[...]
Maar daar zit inderdaad het probleem en het sentiment van velen. De een heeft problemen gehad, terwijl de ander geen problemen ervaren heeft. Het is allemaal gewoon te fragiel gebleken. Ik vrees ook gewoon dat ze komend jaar echt niets gaan tweaken en als over 4 weken bekend wordt wat er met de rechten van F1 gaat gebeuren, dan vrees ik dat er niet iets gaat veranderen in positieve ervaring voor de abonnee. Ik zat laatst ook even te denken of we in de afgelopen 2,5 jaar wel eens positief nieuws over Viaplay gehad hebben of dat alles steeds overschaduwt is met de ellende.
Ik ben overigens wel weer ontzettend benieuwd naar de jaarcijfers die morgen om 7u30 bekend gemaakt zullen worden. Aandeel is op moment van schrijven nog 0,77 SEK waard, waarbij de prijsverhogingen ook geen positieve impuls aan de beleggers gegeven heeft.
Hoop gewoon op een andere Partner die de rechten gaan nemen, en die wel de abbonee serieus nemen
Het is een verwachting. Er zit vaak 6 weken in een bid. Waarin 4 weken aanleveren is, 2 weken beslistijd voor de FOM, dan krijgt de huidig rechtenhouder een tegenbod mits nodig. Wel kan het zijn dat het bid niet toereikend genoeg is en dan krijgen alle partijen een nieuwe kans en duurt het als weer 6 weken.Soppyscroll schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:40:
[...]
Jij zegt over 4 weken, is dit met zekerheid te vermelden? of komt dit vanuit geruchten?
In 2021 werd het pas in mei bekend, omdat ZiggoSport een nieuw bod ging doen, waarna Viaplay dus ook weer overheen schoot en daarna ZiggoSport afhaakte.
YouTube: Hoe gaat Formule 1 bij Viaplay eruit zien voor de Nederlandse F1-fan??
Dit was de presentatie video, was een mooi verhaal om te horen! Ik weet nog dat ik helemaal fan was toen ik het zag
[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 21-02-2024 16:55 ]
Aah top, bedankt vor de infodnmw2705 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:53:
[...]
Het is een verwachting. Er zit vaak 6 weken in een bid. Waarin 4 weken aanleveren is, 2 weken beslistijd voor de FOM, dan krijgt de huidig rechtenhouder een tegenbod mits nodig. Wel kan het zijn dat het bid niet toereikend genoeg is en dan krijgen alle partijen een nieuwe kans en duurt het als weer 6 weken.
In 2021 werd het pas in mei bekend, omdat ZiggoSport een nieuw bod ging doen, waarna Viaplay dus ook weer overheen schoot en daarna ZiggoSport afhaakte.
YouTube: Hoe gaat Formule 1 bij Viaplay eruit zien voor de Nederlandse F1-fan??
Dit was de presentatie video, was een mooi verhaal om te horen! Ik weet nog dat ik helemaal fan was toen ik het zag
Het ziet er misschien uit als een upscaled 720p, maar het is een hele slechte naar 1080p downscaling. Of een hele slechte reencode.tweakduke schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:47:
[...]
Weet het niet meer zeker, maar meen dat viaplay ook gewoon de hoogste kwaliteit feed aangeleverd krijgt, maar dat hun reencoders niet krachtig zijn om dit tijdig op hoge kwaliteit te reencoden. Met als gevolg de missende scherpte en alle andere nadelige effecten die leiden tot een slechte beeldervaring.
Staat vast ergens in het topic in meer detail en beter uitgelegd.
Kreeg vandaag ineens een e-mail van F1 TV Pro, terwijl ik gewoon een jaarabonnement heb bij Viaplay. Nog meer mensen met dit probleem?
We wanted to let you know that we have removed your F1 TV Pro subscription, as we have been unable to confirm you have an eligible Viaplay subscription.
If your subscription with Viaplay is still active, then please contact Viaplay Customer Services. Choose how you contact Viaplay by heading to the Viaplay website and for further help to reinstate your F1 TV Pro subscription.
If you have cancelled your Viaplay account and would like to buy F1 TV Pro, you can do this by visiting f1tv.formula1.com
Nee, je bent de eerste... Beetje zoeken: Quad in "Viaplay in Nederland"NotSoSteady schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:57:
Kreeg vandaag ineens een e-mail van F1 TV Pro, terwijl ik gewoon een jaarabonnement heb bij Viaplay. Nog meer mensen met dit probleem?
[...]
Had per ongeluk op 'poster' gezocht. Bedankt voor je antwoord in ieder geval.Toff schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:12:
[...]
Nee, je bent de eerste... Beetje zoeken: Quad in "Viaplay in Nederland"
Vreemd, ik heb vanochtend gewoon via de F1 app kunnen kijken. Gelukkig ook geen mail gekregen.
Maar je wordt wel gek van de ViaPlay issues. Zo heb ik bijvoorbeeld op GoogleTV dat steeds die banner in beeld blijft, tenzij je op de afstandsbediening even op de omhoog toets klikt.. je zou toch denken dat ze hun app testen.
De bitrate en het commentaar van F1TV was wel fijn. Maar goed, ik kijk vooral voor het voetbal.
Maar je wordt wel gek van de ViaPlay issues. Zo heb ik bijvoorbeeld op GoogleTV dat steeds die banner in beeld blijft, tenzij je op de afstandsbediening even op de omhoog toets klikt.. je zou toch denken dat ze hun app testen.
De bitrate en het commentaar van F1TV was wel fijn. Maar goed, ik kijk vooral voor het voetbal.
Fourth quarter highlights
3% Group organic sales growth with reported net sales of SEK 4,903m (4,670)
Operating income before associated company income (ACI) and items affecting comparability (IAC) of SEK -230m (-284)
IAC of SEK -2,648m (-86) mainly comprised sports content write-downs and provisions
Total reported operating income of SEK -2,863m (-294) including ACI of SEK 15m (76)
Net income of SEK -2,881m (-250) and EPS of SEK -36.83 (-3.19)
Comprehensive recapitalisation programme completed on 9 February 2024
https://www.viaplaygroup....m-report-january-december
3% Group organic sales growth with reported net sales of SEK 4,903m (4,670)
Operating income before associated company income (ACI) and items affecting comparability (IAC) of SEK -230m (-284)
IAC of SEK -2,648m (-86) mainly comprised sports content write-downs and provisions
Total reported operating income of SEK -2,863m (-294) including ACI of SEK 15m (76)
Net income of SEK -2,881m (-250) and EPS of SEK -36.83 (-3.19)
Comprehensive recapitalisation programme completed on 9 February 2024
https://www.viaplaygroup....m-report-january-december
"Verder heeft Viaplay afgelopen jaar besloten in afgeslankte vorm verder te gaan en met dat wegsnijden van activiteiten is in het afgelopen kwartaal volgens het bedrijf al goede vooruitgang geboekt. „We hebben overeenstemming bereikt over de verkoop van onze activiteiten in het Verenigd Koninkrijk, trekken ons terug uit de Baltische Staten en Noord-Amerika en zullen Polen medio volgend jaar verlaten”, zegt Jørgen Madsen Lindemann, ceo en president van Viaplay.
Ook in Nederland staan ingrepen te wachten, maar details daarvan zijn niet bekend. Nederland blijft in ieder geval een kernactiviteit van de Zweedse streamingsdienst, waar het met VodafoneZiggo in een hevige strijd is verwikkeld voor de uitzendrechten van de Formule 1 voor volgend jaar."
Bron: https://www.telegraaf.nl/...-kosteningrepen-nederland
Ben benieuwd hoe ze in NL zouden willen ingrijpen. Qua films en series is al bekend dat het minder wordt. Ondertitelingen vallen weg. Qua sport kun je wat kleinere spelers lozen, zoals het darts, hockey, e.d., maar wat ga je daarmee verdienen? Dat zijn kleine bedragen die je bespaart. En als het je lukt de F1 rechten binnen te halen is die besparing zo weer de deur uit.
Ook in Nederland staan ingrepen te wachten, maar details daarvan zijn niet bekend. Nederland blijft in ieder geval een kernactiviteit van de Zweedse streamingsdienst, waar het met VodafoneZiggo in een hevige strijd is verwikkeld voor de uitzendrechten van de Formule 1 voor volgend jaar."
Bron: https://www.telegraaf.nl/...-kosteningrepen-nederland
Ben benieuwd hoe ze in NL zouden willen ingrijpen. Qua films en series is al bekend dat het minder wordt. Ondertitelingen vallen weg. Qua sport kun je wat kleinere spelers lozen, zoals het darts, hockey, e.d., maar wat ga je daarmee verdienen? Dat zijn kleine bedragen die je bespaart. En als het je lukt de F1 rechten binnen te halen is die besparing zo weer de deur uit.
Wat ik zo raar vindt met betrekking tot de beeldkwaliteit van Viaplay: ik neem als voorbeeld het voetbal, want dat kan ik goed vergelijken met RTL7, ESPN, Veronica etc. De wedstrijden die ik tot nu toe weer gezien heb uit de Premier League, doen qua beeldkwaliteit naar mijn mening echt niet onder voor wedstrijden op de bovengenoemde zenders via Ziggo kabel.
Het verschil tussen Viapplay en F1TV is overduidelijk, geen twijfel mogelijk. Jammer dat het voetbal niet 1 op 1 te vergelijken valt.
Het verschil tussen Viapplay en F1TV is overduidelijk, geen twijfel mogelijk. Jammer dat het voetbal niet 1 op 1 te vergelijken valt.
Deel samen met mijn vader een viaplay account.
Met dank aan jullie berichten gelukkig zonder problemen F1 tv pro weten te koppelen met viaplay,
Kom ik er achter dat ik F1 tv pro niet ondersteund wordt op mijn LG tv
nu bedenken hoe ik dat toch voor elkaar krijg
Met dank aan jullie berichten gelukkig zonder problemen F1 tv pro weten te koppelen met viaplay,
Kom ik er achter dat ik F1 tv pro niet ondersteund wordt op mijn LG tv
PSN: Von_Smallhausn
Ik heb precies hetzelfde. Weet niet welke TV je precies hebt, maar op mijn LG C3 kan ik de webbrowser openen, daar naar F1 TV, inloggen en kijken. Zo kijk ik via F1 TV en mijn digibeet ouders via Viaplay.Mon0lith schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:00:
Kom ik er achter dat ik F1 tv pro niet ondersteund wordt op mijn LG tv![]()
chromecast of Apple TV. werkt prima (vaak)Mon0lith schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:00:
We hebben dezelfde tv en dezelfde digibeet ouders dia via Viaplay kijkenPoulske schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:11:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Weet niet welke TV je precies hebt, maar op mijn LG C3 kan ik de webbrowser openen, daar naar F1 TV, inloggen en kijken. Zo kijk ik via F1 TV en mijn digibeet ouders via Viaplay.

Webbrowser geprobeerd maar kom niet verder dan pagina voor inloggen, daarna 'loopt ie vast'
[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 22-02-2024 10:17 ]
Mocht je bij KPN zitten dan zou ik zo'n KPN TV+ Box aanvragen. Dat is hun streaming kastje. Zit gewoon een Chromecast in. Kan je vanuit de Playstore de F1TV app downloaden en klaar. Werkt hier perfect!Mon0lith schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:00:
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Dat is vreemd, bij mij werkt het perfect. Je gebruikt gewoon de ingebouwde webbrowser van de TV, die op het Home screen staat?Mon0lith schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:16:
[...]
We hebben dezelfde tv en dezelfde digibeet ouders dia via Viaplay kijken![]()
Webbrowser geprobeerd maar kom niet verder dan pagina voor inloggen, daarna 'loopt ie vast'
Oef een verlies van 260 miljoen euro voor Viaplay, het verlies blijft komen. Wat mij ook niet verbaast als je niet luistert en ik gun het niemand maar hoop toch echt dat volgend jaar het doek valt en het weer teruggaat naar iemand anders of een betere aanbieder.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 22-02-2024 10:31 ]
Ik vermoed dat Canal+ klaar staat om de boel over te nemen. Ze hebben natuurlijk al een belang in Viaplay genomen en hebben de F1 rechten in andere landen ook al.G_Dragon schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:31:
Oef een verlies van 260 miljoen euro voor Viaplay, het verlies blijft komen. Wat mij ook niet verbaast als je niet luistert en ik gun het niemand maar hoop toch echt dat volgend jaar het doek valt en het weer teruggaat naar iemand anders of een betere aanbieder.
Die 260 miljoen is redelijk vertekend en ook grotendeels op papier. Een groot deel bestaat uit afschrijvingen en kosten voor het terugtrekken uit bepaalde markten.G_Dragon schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:31:
Met de herstructurering pakken ze nu ook alle mogelijke kosten die ze hebben; beter om nu het wat slechter te nemen, zodat de komende jaren het wat makkelijker wordt om mooie cijfers te laten zien.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Ik heb ook altijd begrepen dat Viaplay in Nederland gewoon winstgevend is.gorgi_19 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:07:
[...]
Die 260 miljoen is redelijk vertekend en ook grotendeels op papier. Een groot deel bestaat uit afschrijvingen en kosten voor het terugtrekken uit bepaalde markten.
Met de herstructurering pakken ze nu ook alle mogelijke kosten die ze hebben; beter om nu het wat slechter te nemen, zodat de komende jaren het wat makkelijker wordt om mooie cijfers te laten zien.
ik ben bang dat ze weer voor een belachelijk bedrag de F1-rechten gaan kopen. En de oplossing van Viaplay om deze rendabel te houden is de afgelopen jaren wel duidelijk geworden: verhogen van de abonnementskosten. Uiteindelijk zullen de meeste huidige abonnees ook gewoon blijven betalen. Tot het moment dat Verstappen niet meer serieus meedoet.
Zonder gekkigheid: wij vinden de prijzen van Viaplay absurd hoog (ze zijn overigens even hoog als ESPN waarop alleen NL voetbal te zien is en een paar verdwaalde amerikaanse sporten). Maar in landen om ons heen zijn ze veel hogere prijzen gewend. Daar zijn prijzen van 25/ 35 euro per maand vrij normaal. Zal mij niet verbazen wanneer we daar uiteindelijk ook heen gaan
Volgens Viaplay is Viaplay in Nederland winstgevend. In de jaarcijfers wordt er niet gesproken over individuele markten. Ik betwijfel het nog steeds. Er is niet voor niets een flinke kapitaalinjectie nodig geweest. Ook zal het niet voor niets zijn dat de abonnementsprijs omhoog is gegaan met 2 euro. F1TV plots veel duurder is geworden (van €64,99 naar €143,88 per jaar) en er op de F1TV website met Viaplay flink reclame wordt gemaakt.sjors123 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:23:
[...]
Ik heb ook altijd begrepen dat Viaplay in Nederland gewoon winstgevend is.
Voor iedereen die een unlimited abo bij odido heeft zeker in combinatie met thuis internet.
Met de duurste abo van unlimited mobiel (45 euro) krijg je 3 punten die je in kan zetten voor o.a. viaplay. Ben je op moment goedkoper uit en kan je per maand aanpassen!
Met de duurste abo van unlimited mobiel (45 euro) krijg je 3 punten die je in kan zetten voor o.a. viaplay. Ben je op moment goedkoper uit en kan je per maand aanpassen!
Op zich is het logisch; ze (=F1) willen een biedingenstrijd openhouden. Als alleen Ziggo als partij beschikbaar is, kunnen ze waarschijnlijk minder krijgen dan als 2 partijen flink kunnen opbieden. Die verhoging is puur bedoeld om ook de oorlogskas te kunnen vullen, zodat ze nog een bod kunnen doen op de F1 rechten als die weer op de markt komen.alex3305 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:17:
[...]
Volgens Viaplay is Viaplay in Nederland winstgevend. In de jaarcijfers wordt er niet gesproken over individuele markten. Ik betwijfel het nog steeds. Er is niet voor niets een flinke kapitaalinjectie nodig geweest. Ook zal het niet voor niets zijn dat de abonnementsprijs omhoog is gegaan met 2 euro. F1TV plots veel duurder is geworden (van €64,99 naar €143,88 per jaar) en er op de F1TV website met Viaplay flink reclame wordt gemaakt.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Ja maar hij blijft hangen als ik mij wil aanmelden bij account invullenAvK schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:26:
[...]
Mocht je bij KPN zitten dan zou ik zo'n KPN TV+ Box aanvragen. Dat is hun streaming kastje. Zit gewoon een Chromecast in. Kan je vanuit de Playstore de F1TV app downloaden en klaar. Werkt hier perfect!
Ja zit bij kpn maar heb denk ik nog een oud model kastjeAvK schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:26:
[...]
Mocht je bij KPN zitten dan zou ik zo'n KPN TV+ Box aanvragen. Dat is hun streaming kastje. Zit gewoon een Chromecast in. Kan je vanuit de Playstore de F1TV app downloaden en klaar. Werkt hier perfect!
[ Voor 37% gewijzigd door Mon0lith op 22-02-2024 14:30 ]
257 miljoen verlies in alleen Q4. Over het hele jaar is het verlies 872 miljoen.G_Dragon schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:31:
Op een omzet van 1,66 miljard.
Een simpel rekensommetje leert dat de inkomsten verdubbeld moeten worden om winstgevend te zijn.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vanavond even bellen. Heb je het kastje van het weekend nog binnen. Probleem opgelost.Mon0lith schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:17:
Ja zit bij kpn maar heb denk ik nog een oud model kastje
Volgens mij moet je dan een extra TV ontvanger aanvragen a 5 Euro pm. Of je contract verlengen, dan krijg je em sowieso. En moet je je oude kastje terug sturen.
0800-0402
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ook vandaag weer dikke drama bij het kijken via de browser, het werkt een minuut of 10 goed dan dropt de kwaliteit en begint alles te haperen is het onleesbaar.
Nou ja, en: F1 TV was veel goedkoper. Dat maakt je onderhandelingspositie niet echt heel sterk. Hoe kun je verwachten dat een andere partij veel geld biedt, en daar dus een flink maand abbonement aan moet hangen, om vervolgens zelf te concurreren door heel laag te zitten. Het verbaast me dat F1 TV niet vorig jaar al flink duurder werd. Daarmee hebben ze gewoon keihard ViaPlay ondermijnt (helemaal omdat je wel gewoon het NL commentaar hebt).gorgi_19 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:00:
[...]
Op zich is het logisch; ze (=F1) willen een biedingenstrijd openhouden. Als alleen Ziggo als partij beschikbaar is, kunnen ze waarschijnlijk minder krijgen dan als 2 partijen flink kunnen opbieden. Die verhoging is puur bedoeld om ook de oorlogskas te kunnen vullen, zodat ze nog een bod kunnen doen op de F1 rechten als die weer op de markt komen.
Heb weer ViaPlay genomen, omdat het kijken via de app op de tv gewoon veel makkelijker
Exact expert nodig?
Vooralsnog werkt die koppeling hier niet - Login bij F1TV geeft ondanks "geslaagde" koppeling een Foutcode 117 (geblokkeerd).ppeterr schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 11:38:
[...]
Gewoon nu al top dat we ook een login bij F1tv kunnen gebruiken. Niet alleen voor dit soort storingen, maar het beeld is ook gewoon goed.
Vaste locatie, vast netwerk.
Je moet je eerst aanmelden bij F1TV met je Viaplay account. Daarna werkt het wel.Comp User schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:00:
[...]
Vooralsnog werkt die koppeling hier niet - Login bij F1TV geeft ondanks "geslaagde" koppeling een Foutcode 117 (geblokkeerd).
Het zal eerder zo zijn dat Viaplay in eerste instantie gewoon te weinig betaald heeft om F1TV zo onaantrekkelijk mogelijk te maken. Nu is Viaplay waarschijnlijk alsnog met een flinke zak geld over de brug gekomen, waarna F1TV nu de facto alsnog de nek om is gedraaid. De volgende stap is waarschijnlijk dat het helemaal uit Nederland verdwijnt voor nieuwe klanten (of alleen beschikbaar blijft voor Viaplay-klanten).Crazy D schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:56:
[...]
Nou ja, en: F1 TV was veel goedkoper. Dat maakt je onderhandelingspositie niet echt heel sterk. Hoe kun je verwachten dat een andere partij veel geld biedt, en daar dus een flink maand abbonement aan moet hangen, om vervolgens zelf te concurreren door heel laag te zitten. Het verbaast me dat F1 TV niet vorig jaar al flink duurder werd. Daarmee hebben ze gewoon keihard ViaPlay ondermijnt (helemaal omdat je wel gewoon het NL commentaar hebt).
ik begrijp dat ze dit jaar veel extra eenmalige kosten hebben ingeboekt waardoor het verlies zo groot is. Dus inkomsten verdubbelen hoeven ze niet, wel extra inkomsten genereren. Of ingrijpen in de kosten.alexbl69 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:03:
[...]
257 miljoen verlies in alleen Q4. Over het hele jaar is het verlies 872 miljoen.
Op een omzet van 1,66 miljard.
Een simpel rekensommetje leert dat de inkomsten verdubbeld moeten worden om winstgevend te zijn.
Casten vanaf je telefoon? NVidea Shield? Chromecast?Mon0lith schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:00:
https://www.strava.com/athletes/ralfv
Viaplay heeft gewoon een matig product geleverd, waardoor de stap naar F1TV (goedkoper en kwalitatief beter) een opendeur was. Als Viaplay met een (4k) lineair kanaal was gekomen, dan was deze situatie niet ontstaan. Maar door het leveren van een niet-storingsvrij platform en matige bitrate, wordt er verder gekeken naar legale alternatieven.Crazy D schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:56:
[...]
Nou ja, en: F1 TV was veel goedkoper. Dat maakt je onderhandelingspositie niet echt heel sterk. Hoe kun je verwachten dat een andere partij veel geld biedt, en daar dus een flink maand abbonement aan moet hangen, om vervolgens zelf te concurreren door heel laag te zitten. Het verbaast me dat F1 TV niet vorig jaar al flink duurder werd. Daarmee hebben ze gewoon keihard ViaPlay ondermijnt (helemaal omdat je wel gewoon het NL commentaar hebt).
Als je leest hoe Viaplay alles anders ging doen, zowel in officiele FOM bericht, als in de presentatie eind 2021 en wat er van terecht is gekomen is, dan kan je alleen maar stellen dat ze zich vergist hebben in hoe ze het aangepakt hebben.
Want het was natuurlijk al gekke situatie dat Viaplay met de streamingdienst moest gaan concurreren met F1TV. F1TV heeft zich in de afgelopen jaren (te) sterk ontwikkelt, waar het eerst alleen een dienst was waar je mee live timing en races kon kijken via onboards of archiefraces, maar met alle programma's die erbij gekomen zijn, de uitbreiding van F1-Live team en de pre-/post-shows, is het wel echt een platform geworden voor een echte F1-fan.
Je kan inderdaad stellen dat F1TV te goed ontwikkelt is en het een mooie positie geeft bij onderhandelingen, maar daarom zie ik het ook eerder gewoon onderdeel worden van de abonnementen bij aanbieders dan als stand-alone dienst. Het probleem is dat iedereen die nu een actief account heeft, niet meer tegengehouden kan worden, zoals in Duitsland, Frankrijk en Italië het geval is. Enige manier is de stekker uit F1TV
[ Voor 11% gewijzigd door dnmw2705 op 22-02-2024 16:21 ]
Na afsluiten jaarcontract staat het duidelijk in hun e-mail:emvee123 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 07:53:
[...]
Dat is helemaal niet zo zeker. Bij de aanvraag van een jaarabo staat in de kleine lettertjes "de MINIMALE prijs van 153,48" met een verwijzing naar de algemene voorwaarden.
[Afbeelding]
In de algemene voorwaarden staat:
[Afbeelding]
Viaplay heeft dus m.i. de ruimte om ook tussentijds de prijs van een eenmaal afgesloten jaarabonnement te verhogen. Rest de mogelijkheid om in dat geval je abonnement te annuleren.
Als je een pakket hebt gekocht met een specifieke termijn, geldt de prijs gedurende de volledige termijn. Daarna schakelt het abonnement over op het normale tarief.
Zojuist ook maar eens mijn maandabo a EUR 15,99 omgezet. M.i.v. volgende maand zit ik er een jaar aan vast voor EUR 12,79 per maand. Scheelt toch wel aanzienlijk.
€3,20 per maand. Of €38,40 per jaar.RicoK schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:05:
Zojuist ook maar eens mijn maandabo a EUR 15,99 omgezet. M.i.v. volgende maand zit ik er een jaar aan vast voor EUR 12,79 per maand. Scheelt toch wel aanzienlijk.
Kreeg gisteren een mail dat mijn F1 TV pro abbonement wordt stop gezet vanwege dat men geen actieve Viaplay abonnement kon vinden...
Heb even gekeken in deze post - Anoniem: 767041 in "Viaplay in Nederland"
en ook deze post - Albert020 in "Viaplay in Nederland"
maar heb dat geprobeerd en krijg op f1.com dat er al een account bestaat met dat e-mail adres en dat koppeling met Viaplay dus niet is gelukt...
:fill(white):strip_exif()/f/image/ij2k1sq0Z57bvdjoL1DscpjR.png?f=user_large)
En als ik inlog op die pagina van f1.com dan krijg ik alleen een mogelijkheid om te kopen.... Hmmm
Wat een gedoe....
Grappige is dat ik via mijn Chromecast gewoon F1 TV op heb staan op dit moment; werkt ook gewoon
Heeft iemand tips wat ik kan doen ?
ander e-mail adres gebruiken dan ?
ik neem later vandaag via chat ook wel contact op met viaplay support als het nodig is
maar heb dat geprobeerd en krijg op f1.com dat er al een account bestaat met dat e-mail adres en dat koppeling met Viaplay dus niet is gelukt...
:fill(white):strip_exif()/f/image/ij2k1sq0Z57bvdjoL1DscpjR.png?f=user_large)
En als ik inlog op die pagina van f1.com dan krijg ik alleen een mogelijkheid om te kopen.... Hmmm
Wat een gedoe....
Grappige is dat ik via mijn Chromecast gewoon F1 TV op heb staan op dit moment; werkt ook gewoon
ik neem later vandaag via chat ook wel contact op met viaplay support als het nodig is
[ Voor 43% gewijzigd door mindwarper op 23-02-2024 08:47 . Reden: plaatje toegevoegd ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Heb ik ook ontvangen en alles werkt gewoon hoor ..mindwarper schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:29:
Kreeg gisteren een mail dat mijn F1 TV pro abbonement wordt stop gezet vanwege dat men geen actieve Viaplay abonnement kon vinden...
[Afbeelding]
En als ik inlog op die pagina van f1.com dan krijg ik alleen een mogelijkheid om te kopen.... Hmmm![]()
Wat een gedoe....
Hoe bedoel je dit ?MilesD. schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:47:
[...]
Heb ik ook ontvangen en alles werkt gewoon hoor ..
Dat je dan niks hebt hoeven doen verder ? dat alles gewoon blijft werken ?
Dus ik moet eigenlijk dus NOOIT uitloggen uit F1 TV app op mijn Chromecast en telefoon anders gaat het niet meer lijkt me...
Want als ik in browser inlog op F1 TV website dan kreeg ik voorheen gewoon een mooi overzicht van shows programma's e.d. meer
nu dus alleen maar een optie om F1 TV te kopen na het inloggen - volgens mij is het dan toch niet iets niet helemaal goed...
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Anoniem: 1986520
Onzin natuurlijk…. F1TV kan gewoon de bestaande abonnementen opzeggen op de eerstvolgende verlenging als ze dat zouden willen. Het is een keuze geweest om dat niet te doen, waarschijnlijk vinden de rechthebbenden in die landen de kleine aantallen bestaande abo’s niet zo’n probleem.dnmw2705 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:18:
[...]
Het probleem is dat iedereen die nu een actief account heeft, niet meer tegengehouden kan worden, zoals in Duitsland, Frankrijk en Italië het geval is. Enige manier is de stekker uit F1TV
De optie zoals nu in NL mey zowel een VP/F1TV en revenue sharing van de F1TV abo’s lijkt zo gek nog niet voor beide partijen. Alleen kijkers zijn de klos.
Bij mij hielp het om de cache even te legen.mindwarper schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:50:
[...]
Hoe bedoel je dit ?
Dat je dan niks hebt hoeven doen verder ? dat alles gewoon blijft werken ?
Dus ik moet eigenlijk dus NOOIT uitloggen uit F1 TV app op mijn Chromecast en telefoon anders gaat het niet meer lijkt me...
Want als ik in browser inlog op F1 TV website dan kreeg ik voorheen gewoon een mooi overzicht van shows programma's e.d. meer
nu dus alleen maar een optie om F1 TV te kopen na het inloggen - volgens mij is het dan toch niet iets niet helemaal goed...
werkt bij mij niet ik gebruik het in chrome icognito mode ik ga eens op andere PC proberen met Edge browser wellichtxz550 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:58:
[...]
Bij mij hielp het om de cache even te legen.
Had ik al geprobeerd en voor zekerheid in icognito mode te zetten
Maar ik ga het een met Edge browser proberen op een andere PC
EDIT: hetzelfde resultaat
ikijk nog een keer naar - gebruik ik wel een ander e-mail adres (wil ik eigenlijk niet)
Volgens mij gaat dat ook niet lukken omdat al viaplay account ooit eens gekoppeld is met datzelfde e-mail adres als ik voor F1 TV pro een ander e-mail adres ga gebruiken
Of heeft iemand nog andere ideeën of tips ?
[ Voor 43% gewijzigd door mindwarper op 23-02-2024 09:14 ]
Hoop wel dat F1TV blijft. Kijk nu altijd middels Multiviewer met meerdere schermen, iets wat met VP (volgens mij) niet eens kan.Anoniem: 1986520 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:54:
[...]
Onzin natuurlijk…. F1TV kan gewoon de bestaande abonnementen opzeggen op de eerstvolgende verlenging als ze dat zouden willen. Het is een keuze geweest om dat niet te doen, waarschijnlijk vinden de rechthebbenden in die landen de kleine aantallen bestaande abo’s niet zo’n probleem.
De optie zoals nu in NL mey zowel een VP/F1TV en revenue sharing van de F1TV abo’s lijkt zo gek nog niet voor beide partijen. Alleen kijkers zijn de klos.
Met al die races (en sprintraces) die er nu zijn is de F1 mijn verzadigingspunt overigens al lang voorbij. Mocht F1TV niet meer beschikbaar zijn dan zie ik me eerder afhaken dan een duurder VP abonnement nemen (de rest van de VP content interesseert me niks).
Vermoed dat ik daar niet de enige in ben en dat daar ook wel onderzoek naar is gedaan.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Precies dat heb ik geprobeerd en dat lukt dus ook niet - krijg zelfde te zien als in eerder plaatje dat ik heb geplaatst hier....mindwarper schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:01:
[...]
Volgens mij gaat dat ook niet lukken met ander e-mail adres omdat al viaplay account ooit eens gekoppeld is met datzelfde e-mail adres als ik voor F1 TV pro een ander e-mail adres ga gebruiken
Of heeft iemand nog andere ideeën of tips ?
Nou ja ik weet het ook niet meer wat ik nog meer kan doen...
EDIT: ben met F1 support in chat - want daar ligt het probleem dus ik ga het proberen op te lossen
EDIT 2: ook met VIaplay in chat support - maar wachten tot iemand verbindt - F1 wil namelijk checken of F1 TV pro subscription bij Viaplay actief is of niet - anders kan met niet veel doen bij F1 - maar ja lang wachten, wachten tot iemand aan chat deelneemt bij Viaplay
wat een geneuzel

EDIT3: na uren lang wachten op support vanuit Viaplay terug naar F1 gestuurd - F! TV kunnen het ook niet oplossen en escalatie binnen F1 TV team is gaande - updates komen zo snel mogelijk zegt men - het is dus nog niet opgelost
Zo lang mijn Chromecast ingelogd blijft kijk ik het wel en als het afloopt dan ja dan is dat maar zo dan gewoon alleen Viaplay zoals ik het vorig jaar en jaar daarvoor ook al had
[ Voor 43% gewijzigd door mindwarper op 23-02-2024 14:17 . Reden: extra info ]
Heb je je cookies wel verwijderd? Dat verhielp het bij mij.mindwarper schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:26:
[...]
Precies dat heb ik geprobeerd en dat lukt dus ook niet - krijg zelfde te zien als in eerder plaatje dat ik heb geplaatst hier....
Nou ja ik weet het ook niet meer wat ik nog meer kan doen...
EDIT: ben met F1 support in chat - want daar ligt het probleem dus ik ga het proberen op te lossen
EDIT 2: ook met VIaplay in chat support - maar wachten tot iemand verbindt - F1 wil namelijk checken of F1 TV pro subscription bij Viaplay actief is of niet - anders kan met niet veel doen bij F1 - maar ja lang wachten, wachten tot iemand aan chat deelneemt bij Viaplay
wat een geneuzel
EDIT3: na uren lang wachten op support vanuit Viaplay terug naar F1 gestuurd - F! TV kunnen het ook niet oplossen en escalatie binnen F1 TV team is gaande - updates komen zo snel mogelijk zegt men - het is dus nog niet opgelost
Zo lang mijn Chromecast ingelogd blijft kijk ik het wel en als het afloopt dan ja dan is dat maar zo dan gewoon alleen Viaplay zoals ik het vorig jaar en jaar daarvoor ook al had
ook al gedaan - maar ook dat hielp niet - verschillende browsers - verschillende computers - incognito / inprivate mode geprobeerd werkt allemaal niet, maar goed - ik wacht het maar afNotSoSteady schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:42:
[...]
Heb je je cookies wel verwijderd? Dat verhielp het bij mij.
Loopt de stream bij jullie ook zo bagger vandaag of is het iets met mijn browser? Dingen worden dubbel gezegd (opnieuw ingeladen) en de kwaliteit dropt steeds. De F1TV stream loopt vlekkeloos in dezelfde browser (tegelijk).
Ja, vandaag op de Mac, gisteren met Windows. Tabblad gebruikt ook 3,4GB.Beakzz schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:05:
Loopt de stream bij jullie ook zo bagger vandaag of is het iets met mijn browser? Dingen worden dubbel gezegd (opnieuw ingeladen) en de kwaliteit dropt steeds. De F1TV stream loopt vlekkeloos in dezelfde browser (tegelijk).
Anoniem: 1986520
Ik ze geen enkele reden dat ze ermee op zouden houden… of Ziggo moet dat straks als voorwaarde stellen :-).alexbl69 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:16:
[...]
Hoop wel dat F1TV blijft. Kijk nu altijd middels Multiviewer met meerdere schermen, iets wat met VP (volgens mij) niet eens kan.
Afgelopen 2 dagen al, na aantal minuten gaat die beginnen met happeren en moet ik de stream refreshen.Beakzz schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:05:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hier ging het de hele dag eigenlijk best prima.
Sinds een uurtje valt er bijna niet meer te kijken.
Geluid speelt opnieuw af, bufferen om de paar minuten en zware drop in beeldkwaliteit.
Sinds een uurtje valt er bijna niet meer te kijken.
Geluid speelt opnieuw af, bufferen om de paar minuten en zware drop in beeldkwaliteit.
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
offtopic:
Issue is opgelost met F1 TV pro heheh - classic human error had eerder met eerdere poging met re-linken vanochtend verkeerd e-mail adres gebruikt en typo kwam ik achter
F1 TV support heeft opgelost en link met Viaplay hersteld van hun kant - opgelost dus
Issue is opgelost met F1 TV pro heheh - classic human error had eerder met eerdere poging met re-linken vanochtend verkeerd e-mail adres gebruikt en typo kwam ik achter
F1 TV support heeft opgelost en link met Viaplay hersteld van hun kant - opgelost dus
Sorry voor beetje off topic maar wilde het toch even melden
Nu we eindelijk ook toegang hebben tot de F1TV-app (in mijn geval via Apple TV), valt het enorme verschil in streamkwaliteit echt op. Ik ben vanaf het begin abonnee geweest bij Viaplay, maar zelfs nu lijken ze geen haast te hebben om de kwaliteit te verbeteren. Aangezien ik Viaplay alleen voor voetbal heb genomen (de rest is voor mij bijzaak), hoop ik toch stiekem dat een andere partij de uitzendrechten, die tot 2028 (Premier League) lopen, overneemt.
Is de F1 TV Pro die je via ViaPlay krijgt nu gelijk aan een normaal F1 TV apro abonnement?
Ben nog huiverig om mijn jaarabonnement bij F1 TV Pro op te zeggen als ik daarna nooit meer terug kan naar jaarlijks...
Ben nog huiverig om mijn jaarabonnement bij F1 TV Pro op te zeggen als ik daarna nooit meer terug kan naar jaarlijks...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
@Phusebox voor zover ik kan beoordelen is het gewoon de reguliere F1TV Pro.
In eerste instantie moet je een account aanmaken via Viaplay, maar daarna log je direct bij F1TV Pro met je nieuwe account.
In de app zie ik ook geen verwijzing naar Viaplay (er zal wel iets van koppeling zijn, zodat ze je abonnement kunnen stoppen als je abonnement bij Viaplay stopt). In de F1TV app staat bij "Mijn account": Abonnementsvorm F1 TV Pro Monthly.
In eerste instantie moet je een account aanmaken via Viaplay, maar daarna log je direct bij F1TV Pro met je nieuwe account.
In de app zie ik ook geen verwijzing naar Viaplay (er zal wel iets van koppeling zijn, zodat ze je abonnement kunnen stoppen als je abonnement bij Viaplay stopt). In de F1TV app staat bij "Mijn account": Abonnementsvorm F1 TV Pro Monthly.
Kan iemand mijn uitleggen hoe ik het commentaar van Olav Mol onder de beelden van F1ProTv kan zetten.
Opgelostpronkje schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:11:
Kan iemand mijn uitleggen hoe ik het commentaar van Olav Mol onder de beelden van F1ProTv kan zetten.
Kun je uitleggen hoe dan voor de onwetenden hier.
Oplossingen uitwisselen is de bedoeling van een forum toch ?
sorry moest even zoeken YouTube: Formule 1 kijken met het live verslag van Olav Mol en Jack Plooij (V...japioo33 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:01:
[...]
Kun je uitleggen hoe dan voor de onwetenden hier.
Oplossingen uitwisselen is de bedoeling van een forum toch ?
Zijn er mede tweakers die het gelukt is middels chat contact te krijgen met viaplay, sta al 2 uur in de wacht?
iemand tips om sneller met hun in contact te komen?
iemand tips om sneller met hun in contact te komen?
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2