Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 118 ... 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:08
dennistd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:58:
Heb net even via de chat gevraagd waar ik Viaplay Radio kan ontvangen. "Wij hebben geen radiozender". Oh, waarom koop je dan de radiorechten? :/
Update: niet meer relevant

Wat mij het meeste verbaasd, is dat zowel GPradio als Viaplay niets communiceren over de radiorechten.
Tevens vind ik op de website van GPradio dit bericht, dat mij doet denken dat de radiorechten pas vanaf seizoen 2024 bij Viaplay liggen.
https://grandprixradio.nl...diorechten-voor-2020-2023

[ Voor 2% gewijzigd door dnmw2705 op 01-03-2023 12:23 . Reden: Niet meer relevant ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
Belgische radiorechten voor Olav Mol

https://www.nu.nl/formule...ijkt-uit-naar-belgie.html

[ Voor 4% gewijzigd door dwdd op 01-03-2023 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
Dan kan Olav gewoon zijn ding doen, ik vind het kijken zonder hem overigens wel relaxter dan zijn drukke gedoe.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
M@cer schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:10:
[...]

Wat enorm kinderachtig is dit zeg, dit is gewoon pesten....

Gelukkig zijn er nog ongeveer 190 landen waar de radiorechten voor afgesloten kunnen worden.
Volgend jaar vanuit Liechtenstein.
Precies, deze briljante move van GP Radio had Viaplay waarschijnilijk niet zien aankomen! Dat is straks gewoon zonder VPN te beluisteren.

Maar wat een ongelooflijk zielige club, dat Viaplay. Ik verwacht wel dat de FOM eist dat de radiorechten ook daadwerkelijk gebruikt gaan worden, dus Viaplay zal vast wel iets online gooien. Mij maakt het eigenlijk niets meer uit wie de tv-rechten krijgt over twee jaar, als het maar níet Viaplay is. Er is sowieso geen aanbieder die in een nóg armzaliger kwaliteit uitzendt dan Viaplay, dus wat dat betreft kunnen we er alleen maar op vooruitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ren-z
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-05 21:39
Ren-z schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:35:
[...]

Mijn abonnement liep tot eind maart. Als ik nu inlog heb ik alleen de optie om een nieuw abonnement af te sluiten.
Viaplay heeft wederom hun zaakjes niet op orde. Blijkbaar hebben ze geld over om mij ook nog eens 10 euro terug te geven. Contact gehad via de chat. Fijn dat ze mij toch als trouwe klant beschouwen ondanks dat ik het jaar abonnement heb geannuleerd.

Ben benieuwd of ik die 10 euro daadwerkelijk krijg. Komend seizoen in ieder geval via F1 tv.
Ongeveer een jaar geleden heeft u bij ons uw registratie voltooid. Omdat wij officieel in Nederland zijn gestart op 01-03-2023 was het mogelijk om in de periode daarvoor al een jaarabonnement bij ons af te sluiten voor de prijs van 99,00 euro. Het abonnement dat u hebt afgesloten is bedoeld geweest als een 12 maanden abonnement, echter stond er in uw geval 13 maanden. Dit is natuurlijk verwarrend zeker ook omdat u het in Februari vorig jaar al hebt kunnen afsluiten ,echter kon u het pas officieel gebruiken in Maart. Het abonnement dat u had ging op 01-03-2022 officieel in. En verloopt dus op 01-03-2023, precies 12 maanden nadat het abonnement officieel actief werd.

Ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn, en omdat u een trouwe klant van ons bent, kan ik u het bedrag van 10 euro terugstorten, na verificatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
Heel kinderachtig, veel meer dan pesten kan het niet zijn. Immers heb je altijd nog een F1TV of Viaplay abonnement nodig om F1 te kunnen kijken en GP Radio te gebruiken. Prachtige actie om naar België over te stappen. Welk land wordt het volgend jaar? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
TexMex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:33:
[...]. Er is sowieso geen aanbieder die in een nóg armzaliger kwaliteit uitzendt dan Viaplay, dus wat dat betreft kunnen we er alleen maar op vooruitgaan.
Ik moet bekennen dat na wat opstartproblemen de kwaliteit eigenlijk prima is, misschien een andere host/presentatrice maar verder weinig te klagen.

Vind het eigenlijk meer neutral terwijl ziggo het pure entertainment maakte.

Ik heb viaplay sowieso voornamelijk voor de Premier League en heb daar ook niets over te klagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 01-03-2023 12:41 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook een maand te vroeg het abonnement beëindigd. Ik ga er verder niet achtereen, had de app toch al gede-installeerd, maar als ik al niet genoeg reden had om nooit meer terug te gaan naar deze club dan nu zeker wel :+

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:40:
[...]

Ik moet bekennen dat na wat opstartproblemen de kwaliteit eigenlijk prima is, misschien een andere host/presentatrice maar verder weinig te klagen.

Vind het eigenlijk meer neutral terwijl ziggo het pure entertainment maakte.

Ik heb viaplay sowieso voornamelijk voor de Premier League en heb daar ook niets over te klagen.
Ik doel puur op de beeldkwaliteit, niet op haperingen en dergelijke. De beeldkwaliteit is zwaar ondermaats voor een premium streamingdienst in het jaar 2023, al helemaal op grotere tv's. Misschien dat niet iedereen dat hetzelfde ervaart, maar het verschil met F1TV is erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En dat ze beweren dat het 12 maanden moest zijn. Ik heb in mijn aanmeldmail gekeken en daar staat gewoon
Beschrijving Aantal Prijs
Viaplay-pakket 13 maanden 99,00 EUR

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
TexMex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:44:
[...]

Ik doel puur op de beeldkwaliteit, niet op haperingen en dergelijke. De beeldkwaliteit is zwaar ondermaats voor een premium streamingdienst in het jaar 2023, al helemaal op grotere tv's. Misschien dat niet iedereen dat hetzelfde ervaart, maar het verschil met F1TV is erg groot.
Premier League is prima op mijn 65”, mbt tot F1 zien we dit weekend wel weer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:23
Bossie schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:56:
[...]

Fijn dat jij het prima vindt, maar volgens mij is het in de afgelopen maanden wel duidelijk geworden dat een groot deel dat niet vindt. De resolutie is een achteruitgang vergeleken met Ziggo, maar vooral de bitrate is gewoon bagger. Het is niet te vergelijken en ze blijven de prijs wel omhoog gooien. Dat steekt bij veel mensen incluis mijzelf.

To dare is to do

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:56:
[...]

Mooi dat jij het wel zo ervaart. :)

Zo zie je maar dat iedereen andere standaarden heeft. Voor mij is een achteruitgang in beeldkwaliteit van 12 Mb/s naar 5 Mb/s met fletsere kleuren en dúidelijk minder scherpte echter onacceptabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 10:32
TexMex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:02:
[...]

Zo zie je maar dat iedereen andere standaarden heeft. Voor mij is een achteruitgang in beeldkwaliteit van 12 Mb/s naar 5 Mb/s met fletsere kleuren en dúidelijk minder scherpte echter onacceptabel.
Wellicht ziet diegene het niet zo scherp als jij. Maar als hij tevreden is dan is het prima.

Heb overigens ook de mail gehad van viaplay dat het abbonnement beeindigd is. De app doet het nog wel overigens, maar mochten ze die stoppen is het idd ook een maand te vroeg.

Ondertussen is er geen beddrijf waar ik meer een hekel aan heb dan aan Viaplay.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Slaapje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:50:
[...]

Nou ik kan me voorstellen dat dit onder meer te maken heeft met het feit dat er niets over de beeldkwaliteit naar.voren komt. Terwijl dit toch wel een van de grootste ergernissen is zou ik zeggen.
Kennelijk is dat op Tweakers iets is wat speelt. Per saldo kijk ik via de LG app en de Apple tv en heb niets te klagen over de kwaliteit van de beelden. Zowel bij F1, voetbal, films en series.

Zelf acht ik Tweakers dan ook niet als representatief als het daar op aankomt. Zijn ook vaak altijd dezelfden die er over door mekkeren

Enige wat ik over de F1/Viaplay zou kunnen zeggen is : Get Olav en Jack back. En dat is ook nogal een heikel onderwerp

[ Voor 4% gewijzigd door RCBL op 01-03-2023 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
TexMex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:02:
[...]

Tja, wat verwacht je van een streamingsdienst die bijna realtime autotjus die met >300 KM per uur moet uitzenden icm deze prijs.

Het valt voor mij vooral in de categorie FWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

ArthurMorgan schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:47:
En dat ze beweren dat het 12 maanden moest zijn. Ik heb in mijn aanmeldmail gekeken en daar staat gewoon

[...]
Voor zover als ik weet was de aanbieding ook 12 maand voor 99 euro als je dit voor 1 maart 2022 afsloot.
Echter dat de factuur, email bevestigingen de eind datum in viaplay wat anders zei, is een feit.
Daarom is het zeker niet netjes dat ze dit zo doen. Ze hadden iedereen gewoon weer een goed aanbod moeten doen onder het mom we hebben een foutje gemaakt. Dan hadden ze goodwill gekweekt.... Het blijven prutsers....

Maar iedereen heeft gekregen waarvoor ie heeft betaald, 12 maanden viaplay, conform de aanbieding....

[ Voor 38% gewijzigd door jeanj op 01-03-2023 17:35 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:33

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Haha ik kan via de mobiele versie van de website geen eens een livechat starten omdat je niet naar beneden kan scrollen :o _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYGLeqCuZ-cluO7h8QUK3BH_ulM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oOraaatg3h0MclG7Wrm1yfTC.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:17
jeanj schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:29:
[...]

Voor zover als ik weet was de aanbieding ook 12 maand voor 99 euro als je dit voor 1 maart 2022 afsloot.
Echter dat de factuur, email bevestigingen de eind datum in viaplay wat anders zei, is een feit.
Daarom is het zeker niet netjes dat ze dit zo doen. Ze hadden iedereen gewoon weer een goed aanbod moeten doen onder het mom we hebben een foutje gemaakt. Dan hadden ze goodwill gekweekt.... Het blijven prutsers....

Maar iedereen heeft gekregen waarvoor ie heeft betaald, 12 maanden viaplay, conform de aanbieding....
Zojuist ook contact gehad met viaplay.
Mijn abonnement is vandaag ook beëindigd, terwijl ik zwart op wit heb dat het doorloopt tot 26 maart. Ik krijg 6.44 euro teruggestort! Ben benieuwd!😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:09
G_Dragon schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:46:
Haha ik kan via de mobiele versie van de website geen eens een livechat starten omdat je niet naar beneden kan scrollen :o _O-

[Afbeelding]
Met een andere browser lukt het mij wel :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
speedmetal35 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:02:
[...]

Mijn abonnement is vandaag ook beëindigd, terwijl ik zwart op wit heb dat het doorloopt tot 26 maart. Ik krijg 6.44 euro teruggestort! Ben benieuwd!😂
Treurig hoor. Is er iets wat deze club wél op orde heeft?

En wat doen ze met de mensen die géén contact opnemen? Die worden vást proactief terugbetaald voor de periode waarvan het abonnement onterecht te vroeg is beëindigd. NOT! :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedmetal35
TexMex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:15:
[...]

Treurig hoor. Is er iets wat deze club wél op orde heeft?

En wat doen ze met de mensen die géén contact opnemen? Die worden vást proactief terugbetaald voor de periode waarvan het abonnement onterecht te vroeg is beëindigd. NOT! :')
Je hebt gelijk, waarschijnlijk had ik dan niks terug gekregen. Triest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 08:03

R2L

speedmetal35 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:02:
[...]

Hoe heb je contact gekregen? Ik heb ook zwart op wit staan dat ik tot 26 maart F1 kan kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Bq1hMZt_ia10NHi5j_2HPCGE48=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HHAJi5KLXnAxUCjfZVqdVVfq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Vorige week lekker f1tv afgesloten voor 52 eurotjes. Ik heb nog getwijfeld... maar na deze actie ben ik zeker. Daaag viaplay... wat een partij zeg. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
Bijzonder weer, mijn overeenkomst met ViaPlay zou doorlopen tot 7 maart 2023 (13 maanden á €99) maar ik heb vandaag een mail gekregen dat mijn overeenkomst is beëindigd. Het stond daarbij ook zo in mijn account overzicht.

Ik ga er geen halszaak van maken omdat ik toch al over ben gestapt naar F1TV maar het past in het beeld dat ze weinig geven om de klanten en klantenbinding een vies woord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Er zijn dus abonnementen te vroeg opgezegd:
Veel abonnees die vorig jaar vóór het begin van het Formule 1-seizoen bij Viaplay een jaarabonnement tegen een gereduceerd tarief van 99 euro afsloten, kunnen sinds vandaag niet meer inloggen bij de streamingdienst. Viaplay heeft hun account op non-actief gezet.

13 maanden
Dit is opvallend, omdat bij het aangaan van het jaarabonnement door Viaplay werd gesteld dat dit jaarabonnement een looptijd van dertien maanden had. In de persoonlijke abonnee-omgeving stond bij de abonnees ook vermeld dat het abonnement nog tot de tweede helft van de maand maart actief zou zijn.

Formule 1
Het op zwart zetten van de nog lopende jaarabonnementen komt vlak voor de start van het nieuwe Formule 1-seizoen. De eerste vrije training begint komende vrijdag (3 maart) in Bahrein, waar dit weekend de eerste Grand Prix van seizoen 2023 wordt gereden. Abonnees die zijn afgesloten ende klantenservice van de streamingdienst proberen te bereiken, laten op sociale media weten dat dit zowat onmogelijk is.
https://www.totaaltv.nl/n...arabonnement-te-vroeg-af/

Op twitter hebben ze nog niet gereageerd, zover ik kan zien https://twitter.com/jochie410/status/1630835233120559105

Modbreak:Er valt het nodige aan te merken op Viaplay omtrent de kwaliteit en de klantenservice en de houding naar klanten in het algemeen. Dat weten we onderhand maar al te goed. Let wel: dit is niet het topic om jouw frustratie maar bot te vieren.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:43
De radiorechten zijn nu te beluisteren via DPG media ipv Grandprix Radio

https://www.pzc.nl/formul...n-via-deze-site~a5dce515/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:03
Ik was over het algemeen eigenlijk best wel tevreden over viaplay en als ik de rest van hun niet-F1 content interessant had gevonden, waarschijnlijk ook wel abonnee gebleven. De te hoge prijs voor alleen F1 gaf voor mij de doorslag om voor F1 TV Pro te gaan. Maar na de berichten van vandaag… wat hopen ze te bereiken met beide acties (radiorechten in NL opkopen en onterecht jaarabonnementen stopzetten)? Persoonlijk was ik wel klaar met Olav/Jack, maar vond het wel mooi voor hun fans dat ze via grandprixradio geprobeerd hebben hun commentaar gratis beschikbaar te stellen. En Olav lijkt de actie van viaplay al simpel gecounterd te hebben. Dit is toch een PR nachtmerrie voor een streamingdienst die al niet erg positief onrvangen is vorig jaar door een groot aantal F1 fans?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:00
Is me nu even niet duidelijk of ik in de wacht sta bij de chat. Ik zie een loadertje, nu al een minuut of 10. Klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-06 17:18
PatrickC schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:38:
Ik was over het algemeen eigenlijk best wel tevreden over viaplay en als ik de rest van hun niet-F1 content interessant had gevonden, waarschijnlijk ook wel abonnee gebleven. De te hoge prijs voor alleen F1 gaf voor mij de doorslag om voor F1 TV Pro te gaan. Maar na de berichten van vandaag… wat hopen ze te bereiken met beide acties (radiorechten in NL opkopen en onterecht jaarabonnementen stopzetten)? Persoonlijk was ik wel klaar met Olav/Jack, maar vond het wel mooi voor hun fans dat ze via grandprixradio geprobeerd hebben hun commentaar gratis beschikbaar te stellen. En Olav lijkt de actie van viaplay al simpel gecounterd te hebben. Dit is toch een PR nachtmerrie voor een streamingdienst die al niet erg positief onrvangen is vorig jaar door een groot aantal F1 fans?
Commentaar maakte ik mij hier ook niet heel erg druk om, persoonlijk voorkeur dingetje. Want ik daarnaast ook nog behoorlijk irritant vond waren de reclamebanners die we een aantal sessies/races hebben gehad. Dat naast de prijs, het eerder beëindigen van abonnementen, problemen begin vorig jaar allemaal afschuiven op de klant... onbetrouwbare partij gewoon. Hier onlangs ook F1TV Pro afgesloten voor de 52 euro deal.
Munki schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:42:
Is me nu even niet duidelijk of ik in de wacht sta bij de chat. Ik zie een loadertje, nu al een minuut of 10. Klopt dat?
Hier zojuist ook al 15 min... probeer morgen wel weer... zal vast bijzonder druk zijn met "tevreden klanten".

[ Voor 11% gewijzigd door RonaldMade op 01-03-2023 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Er zal morgen wel een persbericht van viaplay komen waarin men de schuld afschuift op de klant, maar dat deze uiteraard van harte welkom is om een nieuw abbo af te sluiten om de start van het f1 seizoen niet te missen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
RonaldMade schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:44:
[...]

Commentaar maakte ik mij hier ook niet heel erg druk om, persoonlijk voorkeur dingetje. Want ik daarnaast ook nog behoorlijk irritant vond waren de reclamebanners die we een aantal sessies/races hebben gehad. Dat naast de prijs, het eerder beëindigen van abonnementen, problemen begin vorig jaar allemaal afschuiven op de klant... onbetrouwbare partij gewoon. Hier onlangs ook F1TV Pro afgesloten voor de 52 euro deal.

[...]

Hier zojuist ook al 15 min... probeer morgen wel weer... zal vast bijzonder druk zijn met "tevreden klanten".
Hier ruim een uur en heb contact waarna de chat gelijk wordt afgebroken -O- :(

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 13-06 04:28

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb zojuist ook het 12 / 13 maanden euvel aan de kaak gesteld.

Ik heb een kortingsvoorstel gekregen van 10,- om dit te compenseren en meteen contract met een jaar verlengd, omdat ik tevreden ben over de kwaliteit en het aanbod.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
R2L schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:40:
[...]

Hoe heb je contact gekregen? Ik heb ook zwart op wit staan dat ik tot 26 maart F1 kan kijken.

[Afbeelding]
Via de chat, heb ook al een mailtje gehad dat de teruggave in werking is gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 13-06 04:28

Mystikal

It never hurts to help!

speedmetal35 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:16:
[...]

Via de chat, heb ook al een mailtje gehad dat de teruggave in werking is gesteld.
Apart ik heb 10,- terug gekregen....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vorige week al een keertje chat geopend en e-mail adres en vraag achtergelaten. Geen reactie.

Daarnaast verleden week dag later mail gestuurd naar support met nogmaals mijn vraag hoe ik mijn huidige account kan omzetten voor het 10 en beetje tarief.
Tot heden nog steeds geen reactie. Zou toch denken dat statistieken fijn zijn voor een partij als viaplay… zodat je kan bijsturen…

Toch gisteren maar een nieuw abbo afgesloten voor een jaar op + email adres van Gmail.
Echt professioneel komt het niet over.

Heb niet echt een hoge pet op van Viaplay. Ervaring: veel buffer uitdagingen wat we eigenlijk alleen ervaren bij f1 en niet bij andere sporten. Dus geen lokale issues.

Don't Dream it, Be it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Dus ze gaan het commentaar live uitzenden via DPG media kanalen....

Waarom? Is dat omdat ze werkelijk denken hier veel luisteraars mee te trekken of is dit puur om Grand Prix Radio dwars te zitten?

Ik moet toegeven dat ik uberhaupt niet had verwacht dat ze iets met die rechten zouden doen? Aan de andere kant is het wellicht wel een verplichting om het uit te zenden als je de rechten koopt.

Snap het eventuele verdienmodel nog steeds niet behalve dan om zo dichter bij een Monopoly positie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:49
W1ck1e schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:07:
Via de klantenservice heb ik een mail verstuurd aan viaplay, verwijzend naar de mails die ik heb ontvangen over mijn lidmaatschap, annulering en de onverwachte mail van vorige week, waarin ik heb aangeven wat ik verwacht wat betreft looptijd van lopende abonnement en incasso's.

ik houd jullie op de hoogte.

edit1: de ontvangstbevestiging van deze mail, met de integrale tekst van mijn mail heb ik al mogen ontvangen.
nu nog wachten op de inhoudelijke reactie waarnaar ik heb gevraagd.

edit2: tada, de inhoudelijke reactie:

[...]
Ik raad een ieder aan hetzelfde te doen: stuur een mailtje, vraag inhoudelijke bevestiging.
Even mijzelf quoten.
Want vandaag toch een mail gekregen dat vandaag mijn abonnement afgelopen is. En viaplay werkt dan ook niet meer. Nog maar een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
dr.nld schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:31:
Toch gisteren maar een nieuw abbo afgesloten voor een jaar op + email adres van Gmail.
Echt professioneel komt het niet over.
had vorige week hetzelfde gedaan. Na 5 dagen kwam er in de chat een reactie of ze me konden helpen. Dat moet je toch makkelijker kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:21
Aartstyle schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:56:

Waarom? Is dat omdat ze werkelijk denken hier veel luisteraars mee te trekken of is dit puur om Grand Prix Radio dwars te zitten?

Ik moet toegeven dat ik uberhaupt niet had verwacht dat ze iets met die rechten zouden doen? Aan de andere kant is het wellicht wel een verplichting om het uit te zenden als je de rechten koopt.

Snap het eventuele verdienmodel nog steeds niet behalve dan om zo dichter bij een Monopoly positie te komen.
Ik weet niet hoeveel luisteraars Grand Prix Radio heeft, maar het is natuurlijk wel een mooi promotiekanaal voor de streamingdienst van Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
W1ck1e schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:30:
[...]
Even mijzelf quoten.
Want vandaag toch een mail gekregen dat vandaag mijn abonnement afgelopen is. En viaplay werkt dan ook niet meer. Nog maar een mail gestuurd.
Waar kan je het mailadres vinden?
Onder formulier staat niks op de website en de chat knalt mij er telkens uit :/

Edit: gevonden via een ander onderwerp

[ Voor 5% gewijzigd door MdO82 op 02-03-2023 21:23 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aartstyle
Heb 2 pogingen moeten wagen maar uiteindelijk de 10 euro binnen. Koste meer meer tijd dan dat het geld opleverde. Maar omdat het viaplay is had ik dat er wel voor over.

Gelukkig gaat het nu hef f1 seizoen beginnen. Ik gun zelfs de Viaplay kijkers een fijn seizoen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:49
Aartstyle schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 07:32:
Heb 2 pogingen moeten wagen maar uiteindelijk de 10 euro binnen. Koste meer meer tijd dan dat het geld opleverde. Maar omdat het viaplay is had ik dat er wel voor over.

Gelukkig gaat het nu hef f1 seizoen beginnen. Ik gun zelfs de Viaplay kijkers een fijn seizoen :)!
Ik heb nog geen ontvangstbevestiging, laat staan een inhoudelijke reactie. Ik zal leren hoeveel moeite ik doe voor zo'n tientje ;)

edit 1: mail nog een keer verstuurd en nog een keer via het formulier. Daarop wel een ontvangstbevestiging ontvangen. Nu nog wachten op een inhoudelijke reactie waaruit blijkt dat ze mijn mails wel goed hebben gelezen.

[ Voor 17% gewijzigd door W1ck1e op 03-03-2023 10:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crakie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06 17:58

Crakie

I want my board back, Lance

Ik ben tijdens mijn werk in de chatwachtrij gaan staan, duurde 1.5 uur. Maar ik heb mijn tientje :9

Deze signature is strikt genomen langer dan noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

EDIT: Gisteren proberen te chatten, na twee uur nog geen response, zometeen eens proberen...

[ Voor 88% gewijzigd door CLB op 03-03-2023 09:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
Nog steeds geen chat... 10:12. Zeer professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:10
@Munki
Chat met ons
Wij zijn tussen 11:00 en 18:00 uur online
Nog geen zomertijd. :9

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
Chat met ons
Wij zijn tussen 10:00 en 22:00 uur online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
@Munki Dat geloof ik gelijk.
Fwiw: ik heb nu wel een chat open, al verwacht ik daar weinig van.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Viaplay... half uur in de chat moeten wachten, maar prima: iemand kunnen spreken.
Tien euro compensatie kon allemaal niet, ik moest maar mailen, "want men is op zoek naar een oplossing".

Kon nog wel het 10,49 euro / abonnement af laten sluiten, want die is er nu ook niet meer.
Viaplay heeft wel nieuwe 'kortingsactie' online gezet: 13,99 euro / maand in plaats van 15,99 euro / maand.

Oftewel ik mail wel even en kan dan weer weken wachten, geen Viaplay-studioprogramma's dit weekend dus!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_1976
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:53
CLB schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:41:
Viaplay... half uur in de chat moeten wachten, maar prima: iemand kunnen spreken.
Tien euro compensatie kon allemaal niet, ik moest maar mailen, "want men is op zoek naar een oplossing".

Kon nog wel het 10,49 euro / abonnement af laten sluiten, want die is er nu ook niet meer.
Viaplay heeft wel nieuwe 'kortingsactie' online gezet: 13,99 euro / maand in plaats van 15,99 euro / maand.

Oftewel ik mail wel even en kan dan weer weken wachten, geen Viaplay-studioprogramma's dit weekend dus!
Same here. Ze willen niks voor je doen via de chat. je moet een email sturen. en op emails reageren ze nooit (in mijn ervaring).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De emoji zegt eigenlijk alles al:
Viaplay-chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767041

je raad het al met F1, kan geen stream starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:42

Quad

Doof

Anoniem: 767041 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:39:
je raad het al met F1, kan geen stream starten
Bijzonder, ging prima op mijn telefoon. Kon kiezen voor live kijken of vanaf begin.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-06 19:39

Pimmuz

Roar

Gaat weer geweldig met het darten |:(

Je zit live The UK Open te kijken en floep beeld weg alleen nog het gehijg van de heren en er komt vervolgens te staan: We gaan zo verder met The players championship finales 8)7

Achja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-06 18:19
Ik had dit bericht in het verkeerde topic geplaatst.

Heb met een ander mailadres op 28 feb. een nieuw abo afgesloten. Nu wil ik de eerste vrije training van de F1 gaan kijken. Ik kan wel inloggen met mijn nieuwe account, maar steeds als ik op een programma klik (film, darten of F1), krijg ik de melding:
Er is iets misgegaan. Viaplay kan de content niet laden. Probeer het later opnieuw.
Meer mensen die dit hebben?
Wat een ***bedrijf zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-06 09:23
pietr schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:35:
Ik had dit bericht in het verkeerde topic geplaatst.

Heb met een ander mailadres op 28 feb. een nieuw abo afgesloten. Nu wil ik de eerste vrije training van de F1 gaan kijken. Ik kan wel inloggen met mijn nieuwe account, maar steeds als ik op een programma klik (film, darten of F1), krijg ik de melding:
Er is iets misgegaan. Viaplay kan de content niet laden. Probeer het later opnieuw.
Meer mensen die dit hebben?
Wat een ***bedrijf zeg.
Wellicht app verwijderen en opnieuw inloggen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
MilesD. schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:14:
[...]

Wellicht app verwijderen en opnieuw inloggen ..
Helaas, werkt niet. Sta nu al een half uur in de wacht bij de chat. Zucht…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-06 19:39

Pimmuz

Roar

pietr schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:25:
[...]

Helaas, werkt niet. Sta nu al een half uur in de wacht bij de chat. Zucht…
Kun je het via een apparaat per browser proberen? Had namelijk hetzelfde probleem nadat ik m'n abbo had opgezegd en nieuw abbo had gestart maar via de browser werkt het vooralsnog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
Pimmuz schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:41:
[...]

Kun je het via een apparaat per browser proberen? Had namelijk hetzelfde probleem nadat ik m'n abbo had opgezegd en nieuw abbo had gestart maar via de browser werkt het vooralsnog wel.
Sta nu ruim een uur ‘in de wacht’ bij de chatdienst en helemaal geen reactie.
Heb inmiddels geprobeerd om in te loggen via iPhone, iPad, Ziggo en een Windows laptop. Allemaal met hetzelfde resultaat: geen toegang. Op 28-2 abo afgesloten en er is ook €0,01 afgeschreven op donderdag. Vandaag heb ik nogmaals €0,01 laten afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:26

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Vandaag 2,5 uur in de chat gezeten voordat ik met een medewerker kon chatten. Probleem van de te vroege afsluiting voorgelegd en ze kon alleen een voordeliger maandtarief bieden. Compensatie van 10 euro mochten ze niet meer via de chat verstrekken en ik moest hiervoor een mail sturen. Ben benieuwd hoelang dit gaat duren. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Na de laatste race heb ik Viaplay (via KPN) stopgezet. Ik heb het nu opnieuw weer aangezet via KPN, maar de app (met het account wat ik vorig jaar aangemaakt heb via KPN links) werkt niet.

Iemand hetzelfde gedaan en weet of het een kwestie van tijd is? Het 225 kanaal op KPN werkt in elk geval wel.

Edit: blijkbaar wat geduld nodig, want het werkt inmiddels.

[ Voor 9% gewijzigd door Reynouts op 04-03-2023 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 10:09
Rtoo schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:58:
Vandaag 2,5 uur in de chat gezeten voordat ik met een medewerker kon chatten. Probleem van de te vroege afsluiting voorgelegd en ze kon alleen een voordeliger maandtarief bieden. Compensatie van 10 euro mochten ze niet meer via de chat verstrekken en ik moest hiervoor een mail sturen. Ben benieuwd hoelang dit gaat duren. 7(8)7
Naar welk emailadres mag dat dan toe? Heb geprobeerd te chatten maar je komt er niet door en ik zie nergens een mailadres staan. Bellen is ook geen optie.... _/-\o_

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Vandaag ineens problemen met viaplay via Android tv maar ook met streamen via Google Cast.
Inloggen lukt, maar na een seconde of 30 bevriest het beeld, doorspoelen lost het op, maar weer voor 30 seconden, zelfde voor opnieuw de stream starten.

Ik heb Adguard draaien en had split.io al toegevoegd om de inlogproblemen te vermijden, ik zag nu dat googleapis.com geblocked werd. Ik heb googleapis.com nu ook gewhitelist en nu loopt het weer soepel, dus mochten andere hier ook tegenaan lopen, bij dezen.

Ik heb het volgende in mijn custom filtering rules toegevoegd:
code:
1
2
3
#viaplay
@@||split.io^
@@||googleapis.com^

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Laatst online: 13-06 08:01
Hier ook issues met live sport kijken icm Google Chromecast Google TV. Wanneer ik de live uitzending aanklik blijft het scherm zwart met rechtsbovenin wel het viaplay logo.

Casten werkt ook helaas niet. Geen darts dus :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 22:15
Tot nu toe loopt eigenlijk alles perfect, ik kijk alleen F1 met viaplay maar dat gaat dus goed.

Ik kijk via een shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Steefmeister schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:03:
Hier ook issues met live sport kijken icm Google Chromecast Google TV. Wanneer ik de live uitzending aanklik blijft het scherm zwart met rechtsbovenin wel het viaplay logo.

Casten werkt ook helaas niet. Geen darts dus :(
pinhole / Adguard aan het draaien toevallig?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
ppeterr schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:18:
Tot nu toe loopt eigenlijk alles perfect, ik kijk alleen F1 met viaplay maar dat gaat dus goed.

Ik kijk via een shield.
Hier ook goed via Samsung TV app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:36
F1 kijkende met de LG app op een LG G1 blijft een pijltje onderin staan over de andere streams/kanalen die die beschikbaar zijn.. ik vind het irritant. Als ik mijn afstandbediening neer leg moet alle ui dingen WEG

Anderen ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Laatst online: 13-06 08:01
JamesB009 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:31:
[...]

pinhole / Adguard aan het draaien toevallig?
Geen idee wat dat is dus nee :p. Inmiddels lijkt het hersteld te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48
Begint al lekker hier: foutcode S-6007 op mijn LG C1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arctic Fox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 16:52
Aartstyle schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:56:

Monopoly positie? Leg uit.
Hoezo dan?
Kan jij geen abo nemen op F1 pro?
Viaplay heeft de radio rechten gekocht. Waar is hier dan het monopoly?
Monopoly...en diezelfde Viaplay heeft na miljoenen betaald te hebben F1 Pro nog wel laten bestaan?
Mond dood maken van Olav? Laat de NPO dan ook een radio zender maken met commentaar. Viaplay betaald en de ander profiteert mee. Mond dood maken waar dan?

Als men het niet eens is over de rechten en hoe dat loopt daar kan Viaplay niks aan doen. De F1 organisatie regelt het zo en Viaplay heeft het meeste geboden. Ben je het daar niet mee eens moet je bij F1 organisatie gaan klagen. Maar zij klagen niet en jouw klagen heeft toch geen zin.. de miljoenen zijn binnen.

Of misschien had je zelf moeten bieden wie weet heb je nog wel wat miljoenen liggen. Dan had jij er F1 pro en Olav mol zeker ook bij gehouden. Jij betaalt de anderen profiteren met jouw mee maar JIJ moet dokken. Mooi toch?Monopoly..geen sprake van.
Jij betaald dan ga ik daaromheen allemaal zaken opzetten waar ik dik voor betaalt krijg maar jij betaalt de beelden en ik profiteer mee. Gratis zou anders zijn maar de met jouw beelden wordt ook dik geld verdiend om het zo maar te zeggen.Ik zit jou toch niet in de weg? Ja maar ik heb wel jouw beelden nodig waar jij voor betaald hebt en daar ga ik ook dik mee verdienen. Alvast bedankt!
Als Viaplay perse een monopoly had gewild hadden ze ook F1Pro er niet bij gehad. Ze betalen miljoenen maar de ontevreden klanten kunnen altijd nog naar de andere aanbieder. Niks geen monopoly.

[ Voor 55% gewijzigd door Arctic Fox op 04-03-2023 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767041

Werkt perfect op telefoon hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:32
Crysania schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:49:
F1 kijkende met de LG app op een LG G1 blijft een pijltje onderin staan over de andere streams/kanalen die die beschikbaar zijn.. ik vind het irritant. Als ik mijn afstandbediening neer leg moet alle ui dingen WEG

Anderen ook last van?
Ja, hier ook last van.

Oplossing:
Even schudden met de afstandsbediening, zodat de cursor in beeld is. Dan 2 maal op pijltje omhoog klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

:)

Zucht, ook hier al weken last van zwarte schermen met het logo rechtsboven in de FireTV app. Regulier kijken via een desktop werkt prima.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arctic Fox
D4NG3R schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:10:
Zucht, ook hier al weken last van zwarte schermen met het logo rechtsboven in de FireTV app. Regulier kijken via een desktop werkt prima.
App gedwongen stoppen en cache legen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

:)

Arctic Fox schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:17:
[...]

App gedwongen stoppen en cache legen..
Meermaals geprobeert, doet noppes. Dit euvel is overigens ook pas naarvoren gekomen sinds de laatste update.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
D4NG3R schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:22:
[...]

Meermaals geprobeert, doet noppes. Dit euvel is overigens ook pas naarvoren gekomen sinds de laatste update.
Dan zou ik hem even verwijderen en opnieuw installeren. Dit probleem lijkt vrij vaak voor te komen op Fire TV en Android TV. Viaplay heeft gewoon een brakke app ontwikkeld voor deze platforms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arctic Fox
TexMex schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:25:
[...]

Dan zou ik hem even verwijderen en opnieuw installeren. Dit probleem lijkt vrij vaak voor te komen op Fire TV en Android TV. Viaplay heeft gewoon een brakke app ontwikkeld voor deze platforms.
Zou goed kunnen wordt tijd dat ze dat een keer veranderen.
Men zegt het lineaire kanaal te willen loslaten bij KPN en Ziggo.
Let maar op..gaan ze weer niet doen immers hun brakke app gaat hun dan de das om doen.
Je zou willen dat ze het zouden wagen maar nu komen ze weer met verhalen( net zoals vorig jaar) dat men tot 1Juni het lineaire kanaal wilt behouden.
Daarna zal ie er ook op blijven want de problemen krijgen ze gewoon niet verholpen naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Arctic Fox schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:11:
[...]

Zou goed kunnen wordt tijd dat ze dat een keer veranderen.
Men zegt het lineaire kanaal te willen loslaten bij KPN en Ziggo.
Let maar op..gaan ze weer niet doen immers hun brakke app gaat hun dan de das om doen.
Je zou willen dat ze het zouden wagen maar nu komen ze weer met verhalen( net zoals vorig jaar) dat men tot 1Juni het lineaire kanaal wilt behouden.
Daarna zal ie er ook op blijven want de problemen krijgen ze gewoon niet verholpen naar het schijnt.
En het grappige is: de Viaplay-addon in Kodi werkt nog steeds vlekkeloos. Die is oprecht gewoon beter dan de officiële Android TV-app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arctic Fox
TexMex schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:14:
[...]

En het grappige is: de Viaplay-addon in Kodi werkt nog steeds vlekkeloos. Die is oprecht gewoon beter dan de officiële Android TV-app.
Ja echt ongelofelijk.
Wat een prutsers zijn het toch.
Als zij menen dat ze de zaakjes op orde hebben laat ze dan EINDELIJK eens de durf hebben om tegen Ziggo of KPN te stellen dat ze echt qua capaciteit meer dan genoeg hebben en de app mega goed blijft werken.
Maarja je weet het al ..die durf gaan ze nooit hebben.
Je zou willen dat ze het deden als het dan mis gaat hebben ze een groot probleem.
Ze doen net alsof ze los van de providers kunnen opereren.
Klopt niet, want ook in Scandinavië hebben ze een provider nodig om 4K te kunnen bieden.
Belachelijk eigenlijk dat de Nederlandse consument het nu zonder 4K moet doen terwijl het bij Ziggo geen probleem was.
Dan zeggen ze dat een een lineair kanaal( zie je daar gaan ze alweer) hebben voor 4K in Scandinavië.
Maar datzelfde Lineaire kanaal zetten ze nu ook in via Ziggo en KPN ...wat een bedrijf...

Laat ze zo maar door gaan, de les zullen ze wel krijgen als de rechten van de Formule 1 opnieuw verkocht worden.
Dat zal ze leren om de mensen hier brak HD aan te bieden via die knutsel knoei app.
Daar gaan je centen en je investering. Je wordt een keer hierop afgerekend. De vraag naar 4K blijft staan ook omdat de Nederlanders weten dat het bij Ziggo gewoon beschikbaar kan zijn via dat lineaire kanaal.
Vooral de kop in het zand steken zou ik zeggen ..ze zullen het vanzelf wel merken.

Men zal gewoon heel lang niet zonder de lineair kanaal kunnen als het om 4K content gaat.
Ware het niet dat KPN,Ziggo deze gewoon hebben.
KPN met Unicast en Ziggo via Coax.
Ze gaan dat Lineaire gedeelte niet loslaten. Noem het maar de afhankelijkheid van een andere partij maar dat weten ze zelf ook want in Scandinavia is men ook hiervan afhankelijk.
Hou dan op met zeggen dat je onafhankelijk van..wil gaan opereren. Dat lukt je NOOIT via de app als je vooruitgang wilt boeken. 4 K gaat het dan niet worden en je blijft klachten houden als de F1 steeds meer kijkers gaat trekken.
Probleem is ook dat KPN,Ziggo een eigen app hebben ontwikkeld voor hun mediaspelers. Daar heeft Viaplay ook profijt van. Want anders hebben klanten een mediaspeler nodig of een smart tv.
Je begrijpt dat Ziggo en KPN geen zin hebben om dan naar Viaplay te moeten wijzen als het mis gaat. Hiermee bedoel ik dat Ziggo of KPN de partij volledig onafhankelijk via de APP laten opereren.
Als het dan verkeerd gaat wordt het de vinger naar mekaar wijzen en de klant is de dupe.
Het zal KPN,Ziggo niet interesseren dat het mis gaat via de Viaplay android app. Maar als het op de mediaspelers via de provider app mis gaat is gewoon een andere kwestie.

Viaplay aub ophouden met te stellen dat je van de providers los wilt komen. Op houden met liegen want het gaat NOOIT gebeuren. KPN is ook IPTV maar de techniek is gewoon anders wat Viaplay via de app niet voor mekaar gaat krijgen. Via de coax is 4K heel simpel erop te zetten zonder problemen( Ziggo).
Olav Mol zal ook wel weten..gewoon rustig blijven en afwachten tot de afrekening komt een jaar is weer zo voorbij. Als Viaplay de zaakjes niet op orde heeft hebben ze sowieso een groot probleem evan los daarvan dat de Nederlandse F1 fan heel goed weet dat 4K wel degelijk mogelijk is.
Toen viaplay kwam was 4K meteen verdwenen..

[ Voor 42% gewijzigd door Arctic Fox op 04-03-2023 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Weird, opeens geluid tussendoor van een andere match volgens mij bij SOU - LEI.

Hebben ze het bij ViaPlay niet door?

@Arctic Fox Lekker kort en bondig verhaal. :9
Je zal best gelijk hebben, maar kan het niet allemaal nalezen. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door HollowGamer op 04-03-2023 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
TexMex schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:14:
[...]

De ViaPlay addon in Kodi? Heb ik iets gemist?

Dat zou mooi zijn! Ik heb het nu via de TV, maar het zo damn langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JamesB009 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:41:
Vandaag ineens problemen met viaplay via Android tv maar ook met streamen via Google Cast.
Inloggen lukt, maar na een seconde of 30 bevriest het beeld, doorspoelen lost het op, maar weer voor 30 seconden, zelfde voor opnieuw de stream starten.

Ik heb Adguard draaien en had split.io al toegevoegd om de inlogproblemen te vermijden, ik zag nu dat googleapis.com geblocked werd. Ik heb googleapis.com nu ook gewhitelist en nu loopt het weer soepel, dus mochten andere hier ook tegenaan lopen, bij dezen.

Ik heb het volgende in mijn custom filtering rules toegevoegd:
code:
1
2
3
#viaplay
@@||split.io^
@@||googleapis.com^
Damn, waarom nemen ze dit soort dingen op in hun manifest? :(
Die statistieken kunnen ze prima zelf uit de streams halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

AvK

Ready Set Go

Eeeeehhh. Krijg ik nu de hele goegemeente over me heen dat BIJ MIJ het beeld en geluid best goed is de afgelopen dagen? En dat ik het commentaar en de studio analyses helemaal niet zo slecht vindt?
En dat ik de mini docu's die ze maken best vermakelijk vind.
En ja het beeld kan veel beter. En MOET beter. Zeker voor het geld dat je betaald. Als ze dat doen dan blijf ik abonnee voor zolang ze het aanbieden.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:26

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

kuka schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:35:
[...]

Naar welk emailadres mag dat dan toe? Heb geprobeerd te chatten maar je komt er niet door en ik zie nergens een mailadres staan. Bellen is ook geen optie.... _/-\o_
support@viaplay.nl en als onderwerp compensatie voor jaarabonnement. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
AvK schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:19:
Eeeeehhh. Krijg ik nu de hele goegemeente over me heen dat BIJ MIJ het beeld en geluid best goed is de afgelopen dagen? En dat ik het commentaar en de studio analyses helemaal niet zo slecht vindt?
En dat ik de mini docu's die ze maken best vermakelijk vind.
En ja het beeld kan veel beter. En MOET beter. Zeker voor het geld dat je betaald. Als ze dat doen dan blijf ik abonnee voor zolang ze het aanbieden.
Wat ben jij nou allemaal aan het zeggen! Je moet daar echt mee ophouden man!

:9

Nee hoor, je hebt gelijk, ook best tevreden over ViaPlay. Gewoon mijn wedstrijd kiezen (vrijwel alles, incl. Championship) en gaan met die banaan. :)

Ook de studio vind ik goed.. voor het voetbal dan. De F1 presentatie vind ik erg saai, tegenwoordig zet ik het geluid uit en luister ik weer als de sessies worden hervat.

Alleen de volgende nadelen:
- Maar 2 schermen tegelijk kijken, dat is wel erg karig.
- 1080p, maar met een te lage bitrate, die moet echt omhoog. Volgens sommige is het zelfs 720p.. dat is wel belachelijk anno 2023.
- De interface is best rommelig en onvriendelijk, het is best veel klikken bijvoorbeeld en de app is vrij langzaam
- Geen window/overlay in de app, dat heeft Ziggo TV wel (of ik kijk niet goed?)
- Persoonlijk vind ik Amber niet echt goed voor de F1, vind haar gewoon meer voor het nieuws, sorry.
- Om de korting te krijgen, moet je toch wel moeilijk doen in de chat (lang wachten o.a.), al ging het daarna wel super snel. Op mijn e-mail heb ik nooit antwoord gekregen
- Sommige schijnen onterecht afgesloten te zijn (foutje kalender?), maar je moet zelf compensatie aanvragen.. erg weird.

Het schijnt nog veel erger te zijn in het buitenland, volgens mij hebben wij geluk dat we hier best goed internet hebben en ook allemaal die wireless mesh opstellingen.

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 04-03-2023 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solaris
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 03-04-2023
Ik heb een AppleTV, maar elke keer als ik een nieuwe stream wil starten, blijft het scherm zwart en draait er vervolgens een cirkel in beeld. Is dat op te lossen? Want ik stoor me eraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
Rtoo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:22:
[...]

support+devnull@viaplay.nl en als onderwerp compensatie voor jaarabonnement. Succes!
Ftfy. ;)

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Solaris schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:11:
Ik heb een AppleTV, maar elke keer als ik een nieuwe stream wil starten, blijft het scherm zwart en draait er vervolgens een cirkel in beeld. Is dat op te lossen? Want ik stoor me eraan.
Ja ik heb hier ook last van. Nog niet echt het idee hoe het op te lossen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 04-03-2023 22:26 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Solaris schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:11:
Ik zou even de app cache van Viaplay verwijderen in de instellingen van je Apple TV. Dat doet vaak wonderen. Of anders de app even verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solaris
TexMex schreef op zondag 5 maart 2023 @ 07:22:
[...]

Ik zou even de app cache van Viaplay verwijderen in de instellingen van je Apple TV. Dat doet vaak wonderen. Of anders de app even verwijderen en opnieuw installeren.
Dat heeft 0,0 geholpen. Het ligt aan de Viaplay app. In andere apps geen last van. Daarnaast is het een veelvoorkomend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Solaris schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:14:
[...]

Dat heeft 0,0 geholpen. Het ligt aan de Viaplay app. In andere apps geen last van. Daarnaast is het een veelvoorkomend probleem.
Je hebt geen adblocker of een bepaalde custom DNS?

Weet niet hoe het op de Apple TV is geregeld, desnoods eens proberen met je Hotspot, om te checken of het geen probleem is met je router bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-06 16:19
kuka schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:35:
[...]

Al een mail adres gevonden? Ik ga ook een mail sturen uit principe voor dat 10tje😄

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
hk12nl schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:54:
[...]

Al een mail adres gevonden? Ik ga ook een mail sturen uit principe voor dat 10tje😄
support@viaplay.nl

of gewoon formulier invullen en verzenden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Helaas geen goede ervaring mee.

Ik ben gaan chatten en 24u later kreeg ik pas een reactie. Heb gewoon in de chat al aangegeven wat mijn vraag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solaris
HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:58:
[...]

Je hebt geen adblocker of een bepaalde custom DNS?

Weet niet hoe het op de Apple TV is geregeld, desnoods eens proberen met je Hotspot, om te checken of het geen probleem is met je router bijvoorbeeld.
Nee daar ligt het niet aan. Dit is een Viaplay, AppleTV probleem. Er moet een software update komen, waarin dit geadresseerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
De pitreporter is wel een echte verademing!

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:14
Dean Martin schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:32:
De pitreporter is wel een echte verademing!
Grappig, ik vind precies het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Solaris schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:25:
[...]

Nee daar ligt het niet aan. Dit is een Viaplay, AppleTV probleem. Er moet een software update komen, waarin dit geadresseerd wordt.
Heb je een bron?

Wel vervelend, je wilt gewoon live sporten kijken en je betaalt er genoeg voor (vind ik, tegen de kwaliteit van de streams).
Pagina: 1 ... 118 ... 157 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2