Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 116 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:34
Miki schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:02:
[...]

De kans dat ViaPlay de bitrate gaat verhogen acht ik nihil. Het gehele netwerk is ingericht om live sporten met max FHD (1080p) uit te zenden met een bitrate van 5Mbit/s. Ze gaan niet alleen een uitzondering maken voor Nederland. Dus als ze het gaan verhogen dan geldt dat voor alle gebruikers in het noordelijke halfrond waar ViaPlay actief is. Dat zou voor ViaPlay een enorme investering worden en ik kan me niet voorstellen dat ze nu in de fase zitten omdat ze nu bezig zijn met marktaandeel inkopen.
Vandaar ook dat ik weiger om al een jaarabbo af te nemen voor € 10,49 per maand. Ik verwacht ook geen verbetering en ik weiger om te betalen voor een club die de hoofdprijs vraagt voor een 5 mbit streampje met de bijbehorende arrogante manier van communiceren.

Ik snij mezelf natuurlijk in de vingers want ben ook een engels voetbal liefhebber. Maar het is een principe kwestie geworden en dan maar geen engels voetbal.De ruim 60 euro per jaar alleen voor F1 is natuurlijk in verhouding nog duurder ook als je van Engels voetbal houdt, maar de beeldkwaliteit en het prettigere imago is voor mij de reden om toch voor f1 TV te kiezen.

Mocht na de eerste race blijken dat er toch een verrassing uit de hoge hoed is gekomen wat mijn mening doet veranderen dan zien we dan wel wat de aanbiedingen zijn. Laat mij nu niet gek maken met een jaar aanbieding van viaplay zonder dat ik (zeker) weet welke kwaliteit en propositie beide partijen hebben in het nieuwe seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:23
Ik kan het bijna niet geloven maar toch … https://www.totaaltv.nl/n...-stijgt-naar-2-4-miljoen/ :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik wel... :+

"Bereik:

Het potentieel huishoudenbereik van Viaplay komt door de stijging van het aantal abonnees naar 1,2 miljoen op maximaal 2,4 miljoen uit. Bij een abonnement kan maximaal op twee apparaten gelijktijdig gekeken worden. Als het abonnement met familie, vrienden of kennissen wordt gedeeld – het zogenaamde accountsharing – kan niet alleen het op 1 maart duurder wordend abonnement financieel gedeeld worden. Het huishoudenbereik van Viaplay wordt hierdoor ook groter met als gevolg dat bij het huidige abonnee-aantal potentieel meer dan vijf miljoen Nederland bereikt kunnen worden."

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aartstyle
Doordat mensen hier op tweakers toch overstag gaan :).

Veel vrienden en collega's om mij heen die een abbo hebben. Als ik dan vraag wat ze van de kwaliteit vinden is het antwoord: Tja, het is geen normale TV zender, maar we hebben geen keus.

Dat geeft precies aan wat er fout zit in deze constructie. Wij (verwende) westerlingen vinden sport op tv bijna een eerste levensbehoefte. Dit komt omdat we er zo aan gewend zijn. We kunnen nu ook niet meer zonder netflix etc. En als netflix geen concurrentie had gehad (gelukkig ligt dat in de films/series wereld wat ingewikkelder) dan was de prijs ook al lang naar >25 euro per maand gestegen.

Alleen de rechtenverkopende partij kan hier verandering in brengen door eisen te stellen aan de uitzendgemachtigde qua prijs en geboden kwaliteit. Uiteindelijk zullen de sponosren ook niet blij zijn als er minder kijkers zijn, maar dan moeten we natuurlijk niet allemaal overstag gaan.

De f1 en premier league zijn misschien wel de 2 meest bekeken competities ter wereld en die kijken we dan in 1080P met een 5mbit streampje als hoogste kwaliteit. Dat past toch totaal niet bij het imago van deze competities. Deze kwaliteit past bij het hogere amateurvoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Het enige wat Viaplay als voordeel heeft zijn de (nederlandse) voor en nabeschouwingen, en de aanwezigheid op de circuits. En de aanwezigheid van een DVB-C kanaal is prettig al weet niemand voor hoe lang dat is.

Maar alleen daarvoor vind ik het veel te duur. De technische problemen, de matige beeldkwaliteit, de onmogelijkheid om later terug te kijken, dat soort zaken zijn bij F1TV toch veel beter en uitgebreider? En dat is ook nog eens goedkoper ook. Echt een non discussie dit. Maar goed. De critici zijn in de minderheid.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het gaat hier om bijna 500.000 nieuwe klanten in NL + PL, in alleen het 4e kwartaal.

Ik zou niet weten waar ze die vandaan toveren, dit lijkt me gegoochel met getallen om maar 'positief' in het nieuws te komen en zo te proberen nieuwe aanwas te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:39:
Het enige wat Viaplay als voordeel heeft zijn de (nederlandse) voor en nabeschouwingen, en de aanwezigheid op de circuits. En de aanwezigheid van een DVB-C kanaal is prettig al weet niemand voor hoe lang dat is.

Maar alleen daarvoor vind ik het veel te duur. De technische problemen, de matige beeldkwaliteit, de onmogelijkheid om later terug te kijken, dat soort zaken zijn bij F1TV toch veel beter en uitgebreider? En dat is ook nog eens goedkoper ook. Echt een non discussie dit. Maar goed. De critici zijn in de minderheid.
Jouw verhaal gaat alleen maar op als je puur voor de F1 kijkt, zat mensen willen ook graag Premier League, Bundesliga, hockey of darts bijvoorbeeld kijken.
Ik vrees een beetje dat ze zich enorm gaan inkopen op diverse sporten en dat daar dus geen alternatief voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:13
psy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:39:

Naast alle andere sporten is Viaplay, hoe kut hun app ook is, nog steeds makkelijker op te starten vanaf mijn TV dan F1TV. Vooral door de aanwezigheid van de Viaplay app op de Ziggo Next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:57
Hoeveel mensen zouden een jaar abonnement hebben dat volgende maand afloopt? Vorig jaar zijn er natuurlijk een hoop mensen die het introductieabonnement voor 100 euro in aanloop van de F1 hebben afgesloten (ik ook) en die nu hun heil elders zoeken als het jaarabonnement is afgelopen. Dan kan je nu natuurlijk nog hoog van de toren blazen dat je steeds meer betalende gebruikers hebt maar volgende maand verlies je er wellicht weer een hoop.

[ Voor 17% gewijzigd door Sand0rf op 14-02-2023 14:34 ]

/post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Sand0rf schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:34:
[...]

Hoeveel mensen zouden een jaar abonnement hebben dat volgende maand afloopt? Vorig jaar zijn er natuurlijk een hoop mensen die het introductieabonnement voor 100 euro in aanloop van de F1 hebben afgesloten (ik ook) en die nu hun heil elders zoeken als het jaarabonnement is afgelopen. Dan kan je nu natuurlijk nog hoog van de toren blazen dat je steeds meer betalende gebruikers hebt maar volgende maand verlies je er wellicht weer een hoop.
Vast wel, maar ook hier in dit topic komen genoeg reacties voorbij van mensen die toch weer een nieuw abonnement hebben genomen. Ik denk ook dat de focus in dit topic teveel op F1 zit, voor de voetbal- en darts-liefhebber is er immers ook genoeg te zien en blijkbaar zijn er toch voldoende huishoudens bereid hiervoor de knip te trekken. Voor voetbal (engels en duits) is ook niet echt een alternatief. PDC darts kan dacht ik weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:49
forzav schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:48:
Het gaat hier om bijna 500.000 nieuwe klanten in NL + PL, in alleen het 4e kwartaal.

Ik zou niet weten waar ze die vandaan toveren, dit lijkt me gegoochel met getallen om maar 'positief' in het nieuws te komen en zo te proberen nieuwe aanwas te krijgen.
Veel dart-fans die een abonnement hebben genomen?
ed1703 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:41:
[...]

Vast wel, maar ook hier in dit topic komen genoeg reacties voorbij van mensen die toch weer een nieuw abonnement hebben genomen. Ik denk ook dat de focus in dit topic teveel op F1 zit, voor de voetbal- en darts-liefhebber is er immers ook genoeg te zien en blijkbaar zijn er toch voldoende huishoudens bereid hiervoor de knip te trekken. Voor voetbal (engels en duits) is ook niet echt een alternatief. PDC darts kan dacht ik weer wel.
Ik blijf ook bij Viaplay, want ik vind de voor- en nabeschouwing toch prettiger dan bij F1TV en bovendien kan ik die Will Buxton nog minder uitstaan dan Amber Brantsen. Snap overigens niet waarom ze voetbal niet uitzenden op dat lineaire kanaal, soms wil ik best een wedstrijd kijken maar dan moet je die gare app weer openen en als het saai is kun je niet even lekker zappen.

[ Voor 52% gewijzigd door NotSoSteady op 15-02-2023 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:35
NotSoSteady schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:37:
[...]

[...]

Snap overigens niet waarom ze voetbal niet uitzenden op dat lineaire kanaal, soms wil ik best een wedstrijd kijken maar dan moet je die gare app weer openen en als het saai is kun je niet even lekker zappen.
Het switchen tussen apps, lineaire tv en weer terug naar Viaplay gaat wel wat beter heb ik het idee. Het vergt 1 keer extra drukken(wedstrijd hervatten). In her verleden liep die hele app vast als ik ergens anders naartoe was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:49
forzav schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:48:

Ik heb in December een mail ontvangen van Youfone, dat ik als klant van hun t/m eind Maart gratis naar VIaplay kan kijken, en maak hier nu ook gebruik van om een beetje Engels voetbal te kijken. Maar ik al zeker niet verlengen.
Als alle klanten van Youfone zo een email hebben gehad in December dan gaan de nummers al aardig omhoog denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
[...]

[...]

Ik blijf ook bij Viaplay, want ik vind de voor- en nabeschouwing toch prettiger dan bij F1TV en bovendien kan ik die Will Buxton nog minder uitstaan dan Amber Brantsen. Snap overigens niet waarom ze voetbal niet uitzenden op dat lineaire kanaal, soms wil ik best een wedstrijd kijken maar dan moet je die gare app weer openen en als het saai is kun je niet even lekker zappen.
Je kunt ook evt gebruikmaken van de ‘Ziggo racecafe voor/nabeschouwing’ icm Pro .. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:49
DutchOwnage schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:07:
[...]

Het switchen tussen apps, lineaire tv en weer terug naar Viaplay gaat wel wat beter heb ik het idee. Het vergt 1 keer extra drukken(wedstrijd hervatten). In her verleden liep die hele app vast als ik ergens anders naartoe was gegaan.
Ja, maar het is nog steeds een rompslomp in vergelijking met het wisselen van een traditionele televisiezender.
MilesD. schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:45:
[...]

Je kunt ook evt gebruikmaken van de ‘Ziggo racecafe voor/nabeschouwing’ icm Pro .. ;)
Het racecafe vind ik er niet bepaald beter op geworden. Olav Mol kon ik als verslaggever nog wel enigszins hebben, echter vind ik het daar een enorme wijsneus met allerlei denigrerende opmerkingen.

[ Voor 30% gewijzigd door NotSoSteady op 15-02-2023 17:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:22
Belangrijkste wedstrijd van het seizoen in de Premier League en Viaplay besluit Evert ten Napel te laten herrijzen uit zijn sacrofaag.

Onbegrijpelijk.

Bij discovery+ kun je commentaar in meerdere talen selecteren. Was fijn geweest als dat bij Viaplay ook zou kunnen.

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 01:50
[...]

[...]

In Polen word ook sowieso veel KSW gekeken, zeg maar de Poolse versie van UFC. Onwijs populair daar en Viaplay heeft de rechten. Dus kan me enigzins voorstellen dat mensen daar een abbonnement opnemen. Vriendin en zwager zijn Pools dus ik kom er regelmatig.

Ik ervaar echt een stuk minder problemen met Viaplay als veel mensen op de een of andere manier. Ja bit rate kan beter en geen 4K is jammer, maar echt rampzalig vind ik het persoonlijk niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Diagonaal schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:05:
Belangrijkste wedstrijd van het seizoen in de Premier League en Viaplay besluit Evert ten Napel te laten herrijzen uit zijn sacrofaag.

Onbegrijpelijk.

Bij discovery+ kun je commentaar in meerdere talen selecteren. Was fijn geweest als dat bij Viaplay ook zou kunnen.
ja was bizar. Totaal geen emotie.

https://twitter.com/viapl...tatus/1625971357631610886

• DutchOwnage
  • Laatst online: 14:35
Diagonaal schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:05:

Onbegrijpelijk.
Dat was écht verschrikkelijk :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:29
Ik kwam via via op dit Podcast kanaal. Verschillende podcasts over streaming gerelateerde services. Zo ook bijvoorbeeld over het technische aspect vanuit Premier League Production of Ian Holmes over het maken van TV rechten deals.

https://open.spotify.com/...si=1uGayMaET7uSfUly9hTLPw
In bovenstaande aflevering vertel Ian Holmes, director of Right F1, hoe deals tot stand komen, F1tv services en hoe ze het combineren met de rechthouder per land.

Zeker een aanrader om veel fabels om te zetten naar feiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie1993
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 21:27
Zou f1tv pro nog met een aanbieding komen denken jullie? Of kan ik t beter maar gewoon gaan afsluiten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 14:03
Eddie1993 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:41:
Zou f1tv pro nog met een aanbieding komen denken jullie? Of kan ik t beter maar gewoon gaan afsluiten?
Afsluiten kan op de dag van de eerste race ook nog, ik wacht dus nog even. Tot nu toe ieder jaar wel een kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Krijgen jullie de City/Studio stream ook moeilijk/niet geopend?

Heb nu geen geluid. :S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wou even zeggen dat ik erg blij ben met Viaplay. Lekker switchen tussen welke premier league wedstrijd die je maar wil zien en tegen een prijs waar ze bv in de UK jaloers op zijn en dan nog niet eens alles kunnen zien O+

Oh ja en formule 1 zit er ook nog eens bij als extraatje >:)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Die vraag kan je beter hier G_Dragon in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4" stellen.
Het is niet bekend of er F1TV Pro deal komt, of de prijs per 1 maart omhoog gaat voor F1TV Pro en met welke mega deal viaplay komt na 28-2.....

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik heb net de PL samenvattingen op ViaPlay gekeken, maar het is erg slecht. Vaak klopte het geluid niet, gewoon middenin opeens commentaar dat stopt of door elkaar loopt. Ook de headlines zelf klopte vaak niet, beelden door elkaar, niet vloeiend en onprofessioneel.

Uiteindelijk heb ik maar MOTD ergens vandaan gehaald, die doen het wel erg goed. Vreemd dat ze nog niet eens fatsoenlijke samenvattingen kunnen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Er schijnt vanaf/na morgen een F1 TV pro deal te komen van 20% zijn de geruchten in Miki in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Ik vond dat viaplay de testdagen vorig jaar best tof bracht.

Heb er wel weer zin aan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ziKG5QbzCyQkz-dBO5U3zvcHX0s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pmN0VbsQGkItvcAnYszygeG2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:58
Gunner schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:01:
Ik wou even zeggen dat ik erg blij ben met Viaplay. Lekker switchen tussen welke premier league wedstrijd die je maar wil zien en tegen een prijs waar ze bv in de UK jaloers op zijn en dan nog niet eens alles kunnen zien O+

Oh ja en formule 1 zit er ook nog eens bij als extraatje >:)
Dat hadden we vorig jaar ook met ziggo. Wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:04
Exactor it schreef op zondag 19 februari 2023 @ 23:10:
[...]

en nog "gratis" ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zit niet bij Ziggo dus als ik had willen bekijken had ik sowieso moeten betalen. Verder had Ziggo niet eens de uitzendrechten om *alles* uit te zenden. Wat viaplay dit jaar wel mag. Als je een Brentford - Bournemouth had willen zien had je wss dikke pecht.

DAT is mijn punt.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 20-02-2023 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
[...]

Hmm dat is niet waar. Ziggo had uitzendrechten voor 1 wedstrijd op elke speeltijd. Daarmee was je dus afhankelijk van hoe populair/bekend/groot jouw ploeg was dat het uitgezonden werd. Ben jij supporter van een hekkesluiter dan is de kans aanzienlijk kleiner dat je jouw ploeg kan volgen.

Ik ben erg tevreden met ViaPlay dat gewoon alle 380 wedstrijden uitgezonden worden. Dat de kwaliteit niet geweldig is, is jammer, maar wat mij betreft ondergeschikt aan het programma.

Mijn abbo loopt in Juni af. Dan zet ik hem denk ik ook on hold tot het seizoen weer begint, of als ik een aanbieding kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Gratis :? Ziggo kostte mij gewoon €15,- per maand. Ik heb het in 2021 opgezegd omdat ik het te duur vond voor de hoeveelheid wedstrijden die ik kon kijken van mijn club.

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-02-2023 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
In de deal van toen mocht je maar een beperkt aantal wedstrijden uitzenden, dat kwam niet zozeer door Ziggo. Bij het op de markt komen van de rechten was dat verleden tijd. Als het weer Ziggo was geworden hadden ze ook alle wedstrijden kunnen laten zien.

Dat is niet direct een voordeel van Viaplay maar van de nieuwe rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

dutchgio schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:00:
Als het weer Ziggo was geworden hadden ze ook alle wedstrijden kunnen laten zien.
We zullen nooit weten of dat ook echt zo zou zijn. Hoeveel kanalen hebben ze bijvoorbeeld? En zouden ze de race kanalen ook opofferen voor een voetbalwedstrijd tijdens een Formule 1-weekend als het niet zou passen?

Feit is dat wat die gebruiker die mij citeerde zei niet waar is. Ziggo zondt niet alles uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 20-02-2023 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:04:
[...]

We zullen nooit weten of dat ook echt zo zou zijn. Hoeveel kanalen hebben ze bijvoorbeeld? En zouden ze de race kanalen ook opofferen voor een voetbalwedstrijd tijdens een Formule 1-weekend als het niet zou passen?

Feit is dat wat die gebruiker die mij citeerde zei niet waar is. Ziggo zondt niet alles uit.
Ze zijn niet per se gebonden aan de lineaire tv-zenders. Als er te weinig kanalen vrij zijn, is hun sport vaak online te vinden. Zo hebben ze weleens een heel seizoen alle wedstrijden uit de Primera Division uitgezonden. Dat kon je dan hier terugvinden en in de apps.

Ik hoop overigens wel dat ze met de komst van al het Europese voetbal de apps gaan verbeteren en beschikbaar maken op meer platforms. Maar dat zullen ze zelf vast ook wel begrijpen.

Qua beeldkwaliteit zijn ze daar in ieder geval wel goed bezig. Er wordt nu getest met 1080p in de HEVC-codec. Hopelijk gaat het voetbal daar ook naartoe. Dat zou dan 4K ook weer wat makkelijker maken.

[ Voor 14% gewijzigd door TexMex op 20-02-2023 09:25 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

20% korting Op f1 TV Pro This offer is valid from 11:00 GMT on 20 February 2023 to 23:59 GMT on 26 February 2023.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
jeanj schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:13:
[...]

20% korting Op f1 TV Pro This offer is valid from 11:00 GMT on 20 February 2023 to 23:59 GMT on 26 February 2023.
Dank voor het melden! Had F1 TV Pro al als backup, en heb het zojuist met een jaar 'verlengd' voor €51,99. Het bleek dat ik alleen maar daar F1 zat te kijken i.p.v. bij Viaplay.

ViaPlay per 1-3-2023 opgezegd. Ik zal heel af en toe Engels voetbal wel missen, maar daar is mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 20:38
Viaplay heeft weer iets nieuws verzonnen; ik kan geen content meer afspelen omdat ik een VPN gebruik (code 10002) volgens viaplay. Ik gebruik helemaal geen VPN. Zucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Dat dit niet mogelijk was met Ziggo.

Je had maar één wedstrijd tegelijk, nu kan je kiezen wat je wilt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:00:
In de deal van toen mocht je maar een beperkt aantal wedstrijden uitzenden, dat kwam niet zozeer door Ziggo. Bij het op de markt komen van de rechten was dat verleden tijd. Als het weer Ziggo was geworden hadden ze ook alle wedstrijden kunnen laten zien.

Dat is niet direct een voordeel van Viaplay maar van de nieuwe rechten.
Ik geloof daar niet zoveel in, aangezien ze hetzelfde doen met La Liga, Ligue 1 en andere competities.
Kan mij niet voorstellen dat daar ook beperkingen opzitten?

Ze zijn gewoon meer linear zoals ESPN, i.p.v. een streamingdienst (DAZN, ViaPlay, etc.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxtrash
  • Laatst online: 12-09 01:23
HollowGamer schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:07:
Ik heb net de PL samenvattingen op ViaPlay gekeken, maar het is erg slecht. Vaak klopte het geluid niet, gewoon middenin opeens commentaar dat stopt of door elkaar loopt. Ook de headlines zelf klopte vaak niet, beelden door elkaar, niet vloeiend en onprofessioneel.

Uiteindelijk heb ik maar MOTD ergens vandaan gehaald, die doen het wel erg goed. Vreemd dat ze nog niet eens fatsoenlijke samenvattingen kunnen maken.
klopt, het wordt gewoon erg onprofessioneel ge-edit. Bij studio sport laten ze de commentator zijn zin afmaken, maar monteren dat alweer onder beeldmateriaal van het volgende fragment. De knip voor audio en video zijn dus niet op hetzelfde moment. Bij Viaplay is het gewoon een harde cut.

echt heel ergelijk dat viaplay, het is dat ik graag Manchester United kijk (ook live wedstrijden) en vorig jaar heb ik bijv. ook The Goodwife gekeken met mijn vriendin. De content is best behoorlijk en ik zou zo graag willen symphatiseren met een Europese streamingpartij (als tegengewicht tegen al dat Amerikaanse geweld).
ze maken het je alleen zo moeilijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:48:
[...]

Ik geloof daar niet zoveel in, aangezien ze hetzelfde doen met La Liga, Ligue 1 en andere competities.
Kan mij niet voorstellen dat daar ook beperkingen opzitten?

Ze zijn gewoon meer linear zoals ESPN, i.p.v. een streamingdienst (DAZN, ViaPlay, etc.).
Bij de Premier League was het rechtentechnisch toen echt niet mogelijk. Bij andere leagues zal het vast prima kunnen, maar het blijft natuurlijk wel een kosten-batenafweging. Er zit waarschijnlijk geen hond op te wachten om alle Franse wedstrijden te kunnen zien. Met de Spaanse competitie hebben ze het dus wel één jaar gedaan, maar nu is het weer iets minder. Ongetwijfeld omdat de kosten niet opwegen tegen de baten.

Ik kan je verzekeren dat de Bundesliga buiten Bayern en Dortmund extreem slecht bekeken wordt bij Viaplay. En dat zal zelfs gelden voor veel Premier League-wedstrijden. Buiten de topteams blijft het allemaal extreem niche. Dus op zich valt er best wat voor te zeggen om qua aantal wedstrijden een andere keuze te maken dan Viaplay. Wel balen als je net een fan bent van zo'n club, maar voor de grote meerderheid is het tonen van de topteams voldoende.

Verder is Ziggo Sport Totaal natuurlijk begonnen als een pakket van lineaire zenders. Viaplay heeft vanaf het begin een geheel andere insteek gehad. Je zult de komende jaren zien dat de lineaire betaalzenders toch wat meer de kant van Viaplay op gaan. Hopelijk dan wel zonder te beknibbelen op beeldkwaliteit, studiopresentatie en commentatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie1993
jeanj schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:13:
[...]

Bedankt ik zag het ook net de aanbieding. Alleen zie hem (nog?) niet terug via de F1 app jammer genoeg. Dat is wat makkelijker met betalen aangezien ik geen creditcard heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:49

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Eddie1993 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:09:
[...]

Bedankt ik zag het ook net de aanbieding. Alleen zie hem (nog?) niet terug via de F1 app jammer genoeg. Dat is wat makkelijker met betalen aangezien ik geen creditcard heb.
De korting is alleen op de website en alleen bij een account welke nog geen abbo heeft en alleen met creditcard.
Dus als je huidige abbo nog loopt, kan je dat met een nieuw account en een nieuw e-mail adres oplossen. Maar die creditcard blijft wel nodig.

Zie ook destro9704 in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@Eddie1993 Een gratis digitale debitcard van Revolut werkt eventueel ook prima om F1TV met korting op de website mee af te kunnen sluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 20-02-2023 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddie1993
TexMex schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:17:
@Eddie1993 Een gratis digitale debitcard van Revolut werkt eventueel ook prima om F1TV met korting op de website mee af te kunnen sluiten.
Bedankt. Ik had hier ook naar gegoogled (ouderwets) en las van veel mensen het niet werkte.
Maar ik probeer het morgenavond zelf wel voor vaders. Is de oude man ook weer gelukkig.
Doe ik het voor mezelf wel gewoon via de app, ook prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:13
TexMex schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:59:
[...]

Verder is Ziggo Sport Totaal natuurlijk begonnen als een pakket van lineaire zenders. Viaplay heeft vanaf het begin een geheel andere insteek gehad. Je zult de komende jaren zien dat de lineaire betaalzenders toch wat meer de kant van Viaplay op gaan. Hopelijk dan wel zonder te beknibbelen op beeldkwaliteit, studiopresentatie en commentatoren.
Ik vind dat wel jammer, door 12 verschillende menu'tjes grinden haalt toch wel een beetje de pret uit langs wedstrijdjes zappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aartstyle
Marrtijn schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:21:
[...]

Ik vind dat wel jammer, door 12 verschillende menu'tjes grinden haalt toch wel een beetje de pret uit langs wedstrijdjes zappen.
En toch zou dat anders moeten kunnen lijkt me. Binnen de viaplay app zou je een live sport gedeelte kunnen aanleggen en dat zou je best zo kunnen inrichten dat je gewoon binnen dat gedeelte kunt zappen tussen de wedstrijden. Zeker op de mediaboxen of de native apps van de moderne tv's zelf.

Nu is kanaal 154 bij ziggo geloof ik al viaplay. Maak van kanaal 155 viaplay live en dat je daarbinnen kunt zappen tussen de wedstrijden.

Maar goed, eerst moet die beelkwaliteit omhoog wil ik terugkeren naar Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Aartstyle schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:14:
[...]

En toch zou dat anders moeten kunnen lijkt me. Binnen de viaplay app zou je een live sport gedeelte kunnen aanleggen en dat zou je best zo kunnen inrichten dat je gewoon binnen dat gedeelte kunt zappen tussen de wedstrijden. Zeker op de mediaboxen of de native apps van de moderne tv's zelf.

Nu is kanaal 154 bij ziggo geloof ik al viaplay. Maak van kanaal 155 viaplay live en dat je daarbinnen kunt zappen tussen de wedstrijden.

Maar goed, eerst moet die beelkwaliteit omhoog wil ik terugkeren naar Viaplay.
In het buitenland hebben ze zo iets als een 'red-button', dat zou ideaal zijn op zo'n kastje.

Vandaag een mail gestuurd naar de klantenservice voor hopelijk een deal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meermarco
  • Laatst online: 10:00
Zou fijn zijn als de f1pro app op de ziggo next komt. Je zou zeggen: als ziggo dat een beetje passief promoot is het wel klaar met viaplay en heeft Ziggo weer meer kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ziggo zal tot eind 2024 moeten wachten. Dan pas loopt het huidige contract af. En dan is het de vraag of Ziggo het nog kan of wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 12-09 23:29
Gunner schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:25:
Ziggo zal tot eind 2024 moeten wachten. Dan pas loopt het huidige contract af. En dan is het de vraag of Ziggo het nog kan of wil betalen.
Denk niet dat Viaplay nog een keer hetzelfde bedrag gaat bieden dus de kans dat Ziggo weer een goede poging doet is best groot. Zou voor mij de beste oplossing zijn, want dan heb ik gewoon weer 4K via de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Ik zie die bedragen voorlopig niet omlaag gaan, misschien als Verstappen er vroegtijdig mee stopt en de populariteit terugloopt.

En dan is er ook nog een Netflix/Amazon/Disney etc.

Nee dat gaat Ziggo niet meer terugkrijgen en 'gratis' voor klanten kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Je krijgt het denk ik niet op tijd aangesloten maar bij nieuwe Tmobile klanten

Krijg 12 maanden Viaplay + ESPN Compleet gratis

NB verder geen korting....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddie1993
Eddie1993 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:37:
[...]

Bedankt. Ik had hier ook naar gegoogled (ouderwets) en las van veel mensen het niet werkte.
Maar ik probeer het morgenavond zelf wel voor vaders. Is de oude man ook weer gelukkig.
Doe ik het voor mezelf wel gewoon via de app, ook prima.
Voor de nieuwsgierigen: Het is inderdaad zonder problemen gelukt via revolut. Kom er wel nu pas achter de F1 tv app niet zomaar op de smart tv te vinden is. Moet weer via een omweg. Vh weekend maar even naar kijken.
Maar heb dus een abbo voor 52 euro kunnen afsluiten met een virtuele creditcard van Revolut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 14:40

Mystikal

It never hurts to help!

Ik zie in een mail van Ziggo het volgende staan. Het suggereert dat het nu ook via kanaal 200 te kijken is. Dat zou wel een verbetering zijn.

Viaplay abonnement
Voeg Viaplay toe via Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app op je mobiel.

Viaplay app
Beleef de races thuis met Viaplay op je Mediabox Next, Next Mini of kanaal 200. Of kijk onderweg op je mobiel, tablet of laptop.

Inloggen en kijken
Log eenmalig in met je Viaplay-gegevens en start meteen met kijken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 07:14
Volgens mij haat Viaplay dan via de app op de Next, niet via het dedicated kanaal - met zijn vaste bandbreedte…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
dutchgio schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:43:
Ik zie die bedragen voorlopig niet omlaag gaan, misschien als Verstappen er vroegtijdig mee stopt en de populariteit terugloopt.

En dan is er ook nog een Netflix/Amazon/Disney etc.

Nee dat gaat Ziggo niet meer terugkrijgen en 'gratis' voor klanten kunnen aanbieden.
Denk juist dat de prijzen wel omlaag gaan gezien er zoveel mensen kiezen om dan maar F1TV te nemen en dan is 30 mil ineens erg veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Mystikal schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:50:
Ik zie in een mail van Ziggo het volgende staan. Het suggereert dat het nu ook via kanaal 200 te kijken is. Dat zou wel een verbetering zijn.

Viaplay abonnement
Voeg Viaplay toe via Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app op je mobiel.

Viaplay app
Beleef de races thuis met Viaplay op je Mediabox Next, Next Mini of kanaal 200. Of kijk onderweg op je mobiel, tablet of laptop.

Inloggen en kijken
Log eenmalig in met je Viaplay-gegevens en start meteen met kijken.
Ik heb vorig jaar ook op kanaal 200 gekeken :? Fijn dat het zo blijft iig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:34

Pimmuz

Roar

Beste !
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.

En direct daarna de aanbieding met 34% korting genomen op een ander email adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Pimmuz schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:51:
Beste !
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.

En direct daarna de aanbieding met 34% korting genomen op een ander email adres :)
Echt belachelijk dat het zo moet , ik ga waarschijnlijk hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
Pimmuz schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:51:
Beste !

Maar wel met het dezelfde rekeningnummer/ creditcard? Lukt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
Hier zojuist f1 tv aangeschaft voor de aanbieding met 20% korting.

Nog heel even getwijfeld over de viaplay aanbieding, maar omdat dit weer met een hele omweg moet of dat je weer moet gaan bellen heeft mij over de streep getrokken om toch f1 tv te nemen.

Het gaat julie goed Viaplay vrienden:)

Ik ga dit topic wel in de gaten houden als amusement en wie weet komt er ooit nog het bericht dat ze daadwerkelijk in 4k (en HDR) gaan uitzenden met een fatsoenlijke bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

trinity999 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:41:
[...]

Maar wel met het dezelfde rekeningnummer/ creditcard? Lukt dat?
Daar had ik ook op geanticipeerd dus andere rekening gebruikt want tjah daar zou het weleens op mis kunnen gaan dacht ik zo.

Lijkt vooralsnog allemaal te zijn geaccepteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:18
Exocet schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:07:
[...]

Echt belachelijk dat het zo moet , ik ga waarschijnlijk hetzelfde doen.
je kan toch gewoon contact met ze opnemen, heb ik ook gedaan en dan kan het gewoon op je eigen account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Japieh schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:15:
[...]

je kan toch gewoon contact met ze opnemen, heb ik ook gedaan en dan kan het gewoon op je eigen account.
'Gewoon' contact met 'Ze' heb ik nog niet mee gemaakt wel onbeschoft asociaal en uitermate teleurstellend contact >:)

Nee even serieus ik had er echt totaal geen zin in om het weer eens te proberen op mijn laatste drie e-mails hebben ze niet eens reactie gegeven. Ook de toezegging van de SD uit Zweden bleek weer lulkoek te zijn.

Hopelijk blijft alles nu werken zoals het is en kan ik er nog een jaar gebruik van maken zonder ze iets te hoeven vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:18
Pimmuz schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:19:
[...]

'Gewoon' contact met 'Ze' heb ik nog niet mee gemaakt wel onbeschoft asociaal en uitermate teleurstellend contact >:)

Nee even serieus ik had er echt totaal geen zin in om het weer eens te proberen op mijn laatste drie e-mails hebben ze niet eens reactie gegeven. Ook de toezegging van de SD uit Zweden bleek weer lulkoek te zijn.

Hopelijk blijft alles nu werken zoals het is en kan ik er nog een jaar gebruik van maken zonder ze iets te hoeven vragen.
ja ok dan snap ik het, bij mij reageerden ze op de chat gelijk met dat het kon en dat ze het gingen regelen, binnen een kwartier was het dus ook geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Weet iemand of de actie met 34% korting ook via de providers (Ziggo) gaat lopen?
Wil er wel gebruik van maken, maar ik wil ook wel via kanaal 200 kijken, dus dan moet het via Ziggo zelf toch?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CirclDigital
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-04-2023
M@cer schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:39:
Weet iemand of de actie met 34% korting ook via de providers (Ziggo) gaat lopen?
Nee, dat gaan ze niet doen..... als je niet de brakke streaming wilt hebben betaal je dus veel meer.

[ Voor 13% gewijzigd door CirclDigital op 22-02-2023 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:14
Vorig jaar het actie abonnement afgesloten bij Viaplay. In mijn account staat onderstaande. Betekent dit weer een jaar voor €99?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R7V-DyBHGMKc8ZTaih0S0LsMo3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QD5djc2bCEeU5zMQc5Hcltpo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Crawl NL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:00:
Vorig jaar het actie abonnement afgesloten bij Viaplay. In mijn account staat onderstaande. Betekent dit weer een jaar voor €99?

[Afbeelding]
Nee, waarschijnlijk heb je al een mail gehad waarin staat dat je afloop van die datum ineens 15,99 per maand gaat betalen.
Bedankt dat je voor Viaplay hebt gekozen! Je jaarabonnement loopt af op .... Vanaf die datum wordt je abonnement overgezet op een maandabonnement van €15,99/maand met de flexibiliteit om op elk moment op te zeggen. Als je je jaarabonnement liever wilt verlengen, dan kun je je vanaf 2 maart aanmelden voor ons abonnement Viaplay per jaar.

Als je vragen hebt of meer wilt lezen, ga dan naar onze klantenservice pagina. Als je je abonnement wilt annuleren of wijzigen, kun je dat doen via Mijn account als je bent ingelogd op Viaplay.com.

[ Voor 31% gewijzigd door Exocet op 22-02-2023 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14:16
Crawl NL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:00:

[Afbeelding]
Nee, dat was een eenmalige aanbieding om klanten aan te trekken. Het nieuwe seizoen wordt duurder, desnoods even een mailtje sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CirclDigital
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-04-2023
Exocet schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:16:
[...]
Nee, waarschijnlijk heb je al een mail gehad waarin staat dat je afloop van die datum ineens 15,99 per maand gaat betalen.
[...]
Als je niet snel bent deze maand dus gewoon het dubbele :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Exocet schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:16:
[...]

[...]
Klopt, hier heb ik overheen gekeken. Ik heb onderstaande mail ontvangen. Van €99 naar €168 (bij een jaarabonnement). Toch nog maar even goed nadenken of ga verlengen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0_bCAzVl0DDrvNRiBbdHbOvt5s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A4hs1nzJ1WsyGpspQH9OizNZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CLB schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:18:
Ook hier opgezegd! Had een jaarabonnement van 99 euro, wat een 'prima prijs' was voor het gebodene en ik deelde 't met een vriend van me, waardoor het 5 tientjes was voor een jaartje per persoon. Kan de eerste twee races nog kijken op ViaPlay, want abo loopt tot en met eind maart 2023.

Streams en dergelijke liepen vrijwel altijd goed, commentaar vond ik ook prima, apps waren wel om te huilen qua interface en dat je nagenoeg niks kon terugzien is natuurlijk bloedirritant. Tevens heb ik volgens mij een keer een film gekeken, maar de rest van de content is ook gewoonweg niet boeiend imo.

Om nou de volle 13,99 euro / maand te gaan betalen: ja dat gaat er niet in hierzo. Ze mogen best nog komen met een aanbieding aankomende maanden 'om me terug te halen', dan overweeg ik het nog, maar ViaPlay kennende doen ze niks. Hun loss, dan wordt het gewoon F1 TV voor zo'n 5 tientjes voor het hele '23-seizoen.
Vandaag abonnement voor F1 TV Pro afgesloten á 51,99 euro voor een jaar.
Heerlijke app, prachtig archief, fijne keuze uit streams en camera's: aanrader dus!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:00

AvK

Ready Set Go

Heb zojuist op Viaplay de mini docu 'Nyck de Vries - Durf te dromen' gekeken. Erg leuk gedaan. Met mooie beelden vanwaar Nyck gekomen is. En dat was nogal een reis. Goed interview ook waar hij duidelijk 'down to earth' overkomt. Zoals ik eerder heb gezegd, ik kijk het nog een jaartje aan bij Viaplay.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Viaplay ook maar opgezegd. Prijs werd me te gek.

Nu een jaartje F1 tv pro. Voor die prijs kijkt dat toch fijner ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarown2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 09:14
Vanmiddag mijn lopende jaarabonnement opgezegd via de chat op de ViaPlay website (het duurt een aantal minuten voordat een medewerker reageert). Om mijn huidige abo op te zeggen, moest ik de medewerker een mail sturen. Deze werd gelijk verwerkt, waarmee mijn lopende abonnement per direct was stopgezet.

Het is daarna mogelijk om op hetzelfde e-mailadres/account opnieuw een abonnement af te sluiten, maar dan voor de actieprijs van €10,49 / maand.

Ging allemaal redelijk vlot, alsof ik niet de eerste was met dit verzoek ;)

F1Pro lijkt me ook erg interessant, zeker voor de prijs, maar er zijn hier nog 3 andere mensen in huis die ook mogen 'stemmen' en graag voor- en nabeschouwing in het Nederlands kijken, dus vooruit dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jarown2 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:07:
Vanmiddag mijn lopende jaarabonnement opgezegd via de chat op de ViaPlay website (het duurt een aantal minuten voordat een medewerker reageert). Om mijn huidige abo op te zeggen, moest ik de medewerker een mail sturen. Deze werd gelijk verwerkt, waarmee mijn lopende abonnement per direct was stopgezet.

Het is daarna mogelijk om op hetzelfde e-mailadres/account opnieuw een abonnement af te sluiten, maar dan voor de actieprijs van €10,49 / maand.

Ging allemaal redelijk vlot, alsof ik niet de eerste was met dit verzoek ;)

F1Pro lijkt me ook erg interessant, zeker voor de prijs, maar er zijn hier nog 3 andere mensen in huis die ook mogen 'stemmen' en graag voor- en nabeschouwing in het Nederlands kijken, dus vooruit dan maar.
Hmm, heb een mail gestuurd, maar nog altijd geen reactie.

Waar vind je de chat precies en wat had je gezegd? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarown2
HollowGamer schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:23:
[...]

Hmm, heb een mail gestuurd, maar nog altijd geen reactie.

Waar vind je de chat precies en wat had je gezegd? :)
https://help.viaplay.com/nl/request/ en dan de optie "1-jarig abonnement" kiezen. Onder de uitklap zie je dan "Chat met ons" (open tot 22u)

Als je daar zegt dat je een abo hebt en wilt verlengen voor de actieprijs, krijg je te horen wat je moet doen. Succes!

Ik heb letterlijk gevraagd:
Ik zou mijn abonnement graag een jaar willen verlengen voor de actieprijs van €10,49 per maand

[ Voor 12% gewijzigd door Jarown2 op 22-02-2023 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jarown2 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:45:
[...]

https://help.viaplay.com/nl/request/ en dan de optie "1-jarig abonnement" kiezen. Onder de uitklap zie je dan "Chat met ons" (open tot 22u)

Als je daar zegt dat je een abo hebt en wilt verlengen voor de actieprijs, krijg je te horen wat je moet doen. Succes!

[...]
Super! Morgen maar een proberen, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 01:50
HollowGamer schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:57:
[...]

Super! Morgen maar een proberen, thanks. :)
Dat werkt prima via de chat idd. Hier ook 10,49 voor een jaar op hetzelfde account waar ik de 99,- aanbieding op had vorig jaar. Ze force cancellen dan je huidige abbo. Nieuwe gaat wel meteen in alleen betaal je die 10,49 maandelijks voor het hele jaar. Best prima verder.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:52
Hier nog een jaartje viaplay proberen. Het kanaal 225 bij kpn is prettig voor mijn ouders. En ik kan dan prima de app installeren zelf. Naast f1 is er ook darts en wat voetbal. Dus dat verzacht de prijs wel iets. Benieuwd wat ze geleerd hebben van vorig jaar mbt presentatie en storingen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
TV en PC aan, lekker 8 uurtjes F1. Zin an!

Goed begin is het halve werk :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CEYdM6ndfE91PG623kTvb-GaFSE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FXhzmW4H50gii1rxo7Ori2Bl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 81% gewijzigd door ppeterr op 23-02-2023 07:56 ]

• ppeterr
Gelukkig loopt het nu best goed!

• MilesD.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p_lqZKhmrX5TTQ4w8U-K4vOXbCA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o4hzowgKnxeqnlikZWbfjKHu.png?f=fotoalbum_large

Deze mail gisteren ontvangen ... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aartstyle
Haha, nu dus wel. Tja te laat. Je zou zeggen dat ze bij Viaplay toch ook niet blind zijn voor de klachten over de beeldkwaliteit. Hier weer 1 op twitter die een vergelijk maakt:

https://twitter.com/Tomek_94/status/1628661061040603138?s=20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Aartstyle schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:13:
[...]
Haha, nu dus wel. Tja te laat. Je zou zeggen dat ze bij Viaplay toch ook niet blind zijn voor de klachten over de beeldkwaliteit. Hier weer 1 op twitter die een vergelijk maakt:

https://twitter.com/Tomek_94/status/1628661061040603138?s=20
Polen maakte vorig jaar kennis met Viaplay zonder F1 en gaat nu de cyclus door die wij afgelopen jaar gehad hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarown2
Jarown2 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:45:
[...]

[...]
@HollowGamer de directe link werkt niet, zie ik.

Stappenplan:
* https://help.viaplay.com/nl/
* klik onderaan de pagina op "Neem contact met ons op"
* dan de optie "1-jarig abonnement" kiezen.
* onder de uitklap (na ---- of ----) zie je dan "Chat met ons"

• padoempats
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-09 14:20
Inmiddels ben ik al iets van 7-8 maanden weg bij viaplay en zit bij f1tv. Nu met de start van het nieuwe seizoen, heeft iemand al naar de bitrate van de stream gekeken hoe die is vergeleken met vorig jaar? Vorig jaar was dat 5 Mbps, hopelijk is dat nu tenminste 6 of meer

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dnmw2705
padoempats schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:03:
Inmiddels ben ik al iets van 7-8 maanden weg bij viaplay en zit bij f1tv. Nu met de start van het nieuwe seizoen, heeft iemand al naar de bitrate van de stream gekeken hoe die is vergeleken met vorig jaar? Vorig jaar was dat 5 Mbps, hopelijk is dat nu tenminste 6 of meer
(let op: het zijn foto van scherm en geen screenshots)
Viaplay - 5mbit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2HOH2TGjgJolXFeWDcH78Gm4K3E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TzjSuIMXLhOcOWekAkRlFzKy.png?f=fotoalbum_large

F1TV - 6mbit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2U--vydTgzMbspD_GZKpmzZnDjA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U9z7D1JTecn3Rt4On7a9eDzf.png?f=fotoalbum_large

Ik krijg ze natuurlijk niet op de identieke plekken voor een kwalitatieve side-by-side vergelijking, maar kwantitatief kan ik het wel delen.

[ Voor 51% gewijzigd door dnmw2705 op 23-02-2023 10:18 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• padoempats
dnmw2705 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:04:
[...]

Viaplay - 5mbit
F1TV - 6mbit
Ok niets veranderd dus. Dan sluit ik mn f1tv pro abonnement nu af :) Als viaplay was verbeterd had ik dat wel aangedurfd, maar ik ga niet naar een blurry stream kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• padoempats
[...]

Viaplay - 5mbit
[Afbeelding]

F1TV - 6mbit
[Afbeelding]

Ik krijg ze natuurlijk niet op de identieke plekken voor een kwalitatieve side-by-side vergelijking, maar kwantitatief kan ik het wel delen.
Goed ook om te zien dat audio ook hogere bitrate kent bij f1tv. Dat viel mij ook op bij viaplay destijds, de geluidskwaliteit was ook zwaar ondermaats

• HollowGamer
  • Niet online
Please wait while we find a customer service agent.
Moeten jullie ook zo lang wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarown2
HollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:01:
[...]

Moeten jullie ook zo lang wachten?
Misschien wel 10-20 minuten inderdaad. Ik was inmiddels met andere dingen bezig toen ik 'ploenk' hoorde en ik me bedacht dat de chat nog openstond. Toen bleek ik contact te hebben :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26

TFHfony

Professional Weirdo

[...]

Viaplay - 5mbit
[Afbeelding]

F1TV - 6mbit
[Afbeelding]

Ik heb hier ook de beschikking over zowel Viaplay als F1tv pro. Het verschil tussen beide is groot in beeldkwaliteit. Zowel qua scherpte als compressie artefacten. Je ziet in jouw foto's ook dat F1tv veel hogere pieken kent (boven de 10mbps) en gemiddeld bijna een 30% hogere bitrate -> net geen 5mbps vs bijna 6,4mbps gemiddeld.
Nee... ik zal wederom F1 via mijn F1tv pro abbo kijken.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• padoempats
TFHfony schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:53:
[...]

Ik heb hier ook de beschikking over zowel Viaplay als F1tv pro. Het verschil tussen beide is groot in beeldkwaliteit. Zowel qua scherpte als compressie artefacten. Je ziet in jouw foto's ook dat F1tv veel hogere pieken kent (boven de 10mbps) en gemiddeld bijna een 30% hogere bitrate -> net geen 5mbps vs bijna 6,4mbps gemiddeld.
Nee... ik zal wederom F1 via mijn F1tv pro abbo kijken.
Ja die pieken maken juist het verschil bij snel bewegende beelden. En dat heb je al snel met F1. Daarom is bij viaplay het beeld vanuit de studio prima, dan zijn er weinig bewegende beelden en lukt het met 5 Mbps prima om die 1920x1080 strak in te tekenen. Heb je echter flinke bewegingen, zoals bij de bolides op de baan, dan trekt die 5 Mbps het niet, dan heb je pieken nodig. Daarom lijkt bij viaplay het asfalt als 1 grijs vlak en bij f1tv kan je de korrels tellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jarown2 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:32:
[...]

Misschien wel 10-20 minuten inderdaad. Ik was inmiddels met andere dingen bezig toen ik 'ploenk' hoorde en ik me bedacht dat de chat nog openstond. Toen bleek ik contact te hebben :)
Inmiddels gelukt via de chat. :)

Let op dat je bij het kiezen bij je pakket op de knop 'toon meer' moet klikken.
Pagina: 1 ... 116 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2