Vandaar ook dat ik weiger om al een jaarabbo af te nemen voor € 10,49 per maand. Ik verwacht ook geen verbetering en ik weiger om te betalen voor een club die de hoofdprijs vraagt voor een 5 mbit streampje met de bijbehorende arrogante manier van communiceren.Miki schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:02:
[...]
De kans dat ViaPlay de bitrate gaat verhogen acht ik nihil. Het gehele netwerk is ingericht om live sporten met max FHD (1080p) uit te zenden met een bitrate van 5Mbit/s. Ze gaan niet alleen een uitzondering maken voor Nederland. Dus als ze het gaan verhogen dan geldt dat voor alle gebruikers in het noordelijke halfrond waar ViaPlay actief is. Dat zou voor ViaPlay een enorme investering worden en ik kan me niet voorstellen dat ze nu in de fase zitten omdat ze nu bezig zijn met marktaandeel inkopen.
Ik snij mezelf natuurlijk in de vingers want ben ook een engels voetbal liefhebber. Maar het is een principe kwestie geworden en dan maar geen engels voetbal.De ruim 60 euro per jaar alleen voor F1 is natuurlijk in verhouding nog duurder ook als je van Engels voetbal houdt, maar de beeldkwaliteit en het prettigere imago is voor mij de reden om toch voor f1 TV te kiezen.
Mocht na de eerste race blijken dat er toch een verrassing uit de hoge hoed is gekomen wat mijn mening doet veranderen dan zien we dan wel wat de aanbiedingen zijn. Laat mij nu niet gek maken met een jaar aanbieding van viaplay zonder dat ik (zeker) weet welke kwaliteit en propositie beide partijen hebben in het nieuwe seizoen.