Viaplay kan als je al een lopend abn hebt de prijs toch niet ineens omhoog gooien ?
Nee, maar ik denk dat iedereen een jaarabonnement had. Ook die actieabonnementen waren jaarabonnementen.Albert020 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:53:
Viaplay kan als je al een lopend abn hebt de prijs toch niet ineens omhoog gooien ?
En ze willen dit niet aan de grote klok hangen omdat ze dit ook geld kost. Mensen die niet bellen betalen meer.
Signatures zijn voor boomers.
Wat natuurlijk een ontzettend klant- en werknemeronvriendelijk model is. Waarom zou je iedereen door allerlei onnodige hoepels laten springen?
En dan laat ik nog even de verschrikkelijke bereikbaarheid van de Viaplay klantenservice nog even buiten beschouwing.
Omdat op deze manier veel mensen het niet weten en de volle mep zullen betalen?Marrtijn schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:39:
[...]Wat natuurlijk een ontzettend klant- en werknemeronvriendelijk model is. Waarom zou je iedereen door allerlei onnodige hoepels laten springen?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Nouja, het verhaal wat Viaplay aan mensen verteld is vrij simpel, nieuw account aanmaken, daar het nieuwe jaarabo op afnemen en de oude opzeggen.
Niks spannends aan.
Niks spannends aan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Opzeggen gaat niet, er is geen opzegknop als je een jaar abn hebt !Quad schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:47:
Nouja, het verhaal wat Viaplay aan mensen verteld is vrij simpel, nieuw account aanmaken, daar het nieuwe jaarabo op afnemen en de oude opzeggen.
Niks spannends aan.
https://help.viaplay.com › een-abon...Albert020 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:26:
[...]
Opzeggen gaat niet, er is geen opzegknop als je een jaar abn hebt !
Een abonnement annuleren - Viaplay
Ik had een annuleren knop in mijn profiel. Misschien dat jij dit wel hebt?Albert020 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:26:
[...]
Opzeggen gaat niet, er is geen opzegknop als je een jaar abn hebt !
⏩ PVOutput☀️
Dat is wel spannend, het toont maar aan hoe ouderwets ze zijn.Quad schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:47:
Niks spannends aan.
Je neemt je watchlist en favoriten bijvoorbeeld niet mee.
Het beste zou gewoon zijn dat ze je korting geven en je account dus gewoon kan wijzigen.
Nee, ben blij dat ik alles kan zien, maar hier ben ik ook niet blij mee.
Krijg ik dit te zien, en geen annuleren knop.Quad schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:58:
[...]
Ik had een annuleren knop in mijn profiel. Misschien dat jij dit wel hebt?
Maar het gaat mij erom dat ze deze prijs aanhouden en niet verhogen !
:strip_exif()/f/image/ubLVfa4M3hBbUfPkRM5ZqV0S.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 01-02-2023 17:36 ]
Die prijs heb je als het goed is tot einde contract. Wanneer eindigt die?Albert020 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:31:
[...]
Krijg ik dit te zien, en geen annuleren knop.
Maar het gaat mij erom dat ze deze prijs aanhouden en niet verhogen !
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
Tot november 2023Quad schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:51:
[...]
Die prijs heb je als het goed is tot einde contract. Wanneer eindigt die?
Je hebt een contract tot november 2023 voor 10,49 per maand. Daarna ga je een andere prijs betalen.
En zoals in je schermafbeelding staat, nadat de 12e periode is afgeschreven kan je het pakket annuleren. En dat is voor het einde van je contractperiode. Niets om je zorgen te maken dus!
⏩ PVOutput☀️
Motorsport.com heeft een onderzoek over je kijkervaring rondom de f1. Heb de vragen ingevuld en kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dit onderzoek mede uit de koker van viaplay komt. Kortom, invullen die handel:
https://nl.motorsport.com...konderzoek-2023/10426892/
Pihole blokkeert de informatie van deze site, dan maar niet hè.Aartstyle schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:59:
Motorsport.com heeft een onderzoek over je kijkervaring rondom de f1. Heb de vragen ingevuld en kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dit onderzoek mede uit de koker van viaplay komt. Kortom, invullen die handel:
⏩ PVOutput☀️
100% gesponsord opgezet door viaplay ja haha..Aartstyle schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:59:
Aartstyle schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:59:
Er stond ook een vraag in over een andere Viaplay abonnements vorm. Als ze nu met F1-only komen dan ben ik weer enthousiast.Bedankt!
Namens het hele team van Motorsport.com Nederland willen wij jou bedanken voor jouw deelname aan het nationaal Formule 1 kijkonderzoek.
Afgelopen jaar direct na de laatste race mijn abo al opgezegd. Dit jaar eens kijken of F1TV iets voor mij is. Voorheen deelde ik altijd mijn Viaplay abo met een goede vriend van me.. maar begreep dat dit bij F1TV niet gaat.. dus dan maar twee losse abo's. Op dit moment ben ik echt even klaar met Viaplay, opzich vorig jaar goed TV gekeken en geen klachten. maar het gaat me meer om hun arrogantie in Nederland wat ik niet trek ..
*sowieso
Mensen die over willen stappen naar F1TV kunnen het beste even wachten met het afsluiten van een abonnement tot de pre-season test. Voorgaande jaren hadden ze dan altijd een 25% kortingsactie waar door je €50 voor het hele jaar betaald
Echt relevante of verdiepende vragen ontbreken in mijn ogen. Zo mis ik ook toelichtingsvragen waar ik mijn mening kan geven op een gegeven antwoord:

Slechte beeldkwaliteit is voor mij geen technisch probleem, maar gewoon het feit dat ik een betere kwaliteit van de stream verwacht: 1080p50 op minimaal 12mbit of 2160p50 op 15mbit.

Slechte beeldkwaliteit is voor mij geen technisch probleem, maar gewoon het feit dat ik een betere kwaliteit van de stream verwacht: 1080p50 op minimaal 12mbit of 2160p50 op 15mbit.
Net ingevuld, mis alleen op het eind een extra stukje waar je een persoonlijke ervaring of tips kan invoeren.Aartstyle schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:59:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wanneer sluit het 'onderzoek' ? Ik heb niet de indruk dat ook maar iemand hier iets mee gaat doen eigenlijk.
The best is yet to come
Ik kreeg wel een vraag of ik een goedkoper abbo wilde met mindere beeldkwaliteit.....
Echt serieus????
Je ziet in dit onderzoek dat ze hier zelfs niet willen laten doorschemeren dat het aan hun beeldkwaliteit kan liggen. Dan heb ik het dus niet over de storingen, maar puur over de bitrate/resolutie etc.
Eigenlijk sterkt mij dit nog verder in mijn beslissing om over te stappen naar f1 tv en die club Viaplay helemaal niks te gunnen.
Echt serieus????
Je ziet in dit onderzoek dat ze hier zelfs niet willen laten doorschemeren dat het aan hun beeldkwaliteit kan liggen. Dan heb ik het dus niet over de storingen, maar puur over de bitrate/resolutie etc.
Eigenlijk sterkt mij dit nog verder in mijn beslissing om over te stappen naar f1 tv en die club Viaplay helemaal niks te gunnen.
Ik vond bij die vraag "advertenties in het beeld" toch wel de mooiste optie.Aartstyle schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:41:
Ik kreeg wel een vraag of ik een goedkoper abbo wilde met mindere beeldkwaliteit.....
Echt serieus????
Zoals ik nu ook al weken de carglass reclame krijg, alleen maakt men het abbo duurder in plaats van goedkoper.
Precies wat ik ook dacht, hoe durven ze die vraag erin te zettenAartstyle schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:41:
Echt serieus????

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zou zeggen reageer massaal en geef je feedback, nu of nooit en niet alleen hier klagen …!G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:10:
[...]
Precies wat ik ook dacht, hoe durven ze die vraag erin te zetten
Mijn feedback hebben ze inmiddels binnen, maar mijn mailtjes en tweet naar Viaplay zelf heb ik tot op heden geen reactie op gehad. Waarschijnlijk was ik te direct en duidelijk over hun slechte beeldkwaliteit enzMilesD. schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:17:
[...]
Ik zou zeggen reageer massaal en geef je feedback, nu of nooit en niet alleen hier klagen …!
https://www.totaaltv.nl/n...en-zo-bespaar-je-66-euro/
M.a.w. contact opnemen met de helpdesk?
Ik heb daar eigenlijk niet zo'n zin in, waarom moet je 'smeken' voor korting, datzelfde vind ik ook met Ziggo.
Waarom doen ze zo moeilijk? Je wilt je klanten toch behouden? Geef gewoon standaard die korting.
Wat is jullie ervaring? Konden jullie de watchlist behouden bijvoorbeeld?
Ik heb daar eigenlijk niet zo'n zin in, waarom moet je 'smeken' voor korting, datzelfde vind ik ook met Ziggo.
Waarom doen ze zo moeilijk? Je wilt je klanten toch behouden? Geef gewoon standaard die korting.
Wat is jullie ervaring? Konden jullie de watchlist behouden bijvoorbeeld?
Quad schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:09:
[...]
Pihole blokkeert de informatie van deze site, dan maar niet hè.
He Rob, hierbij een link direct naar de vragenlijst: https://t.co/N6eMWDRgr0
— Motorsport.com Nederland (@motorsportcomnl) 2 februari 2023
Invullen maar!
Mijn boefje is liev!
Zo doe ik het inderdaad ook en dat bevalt prima!RiCk schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:45:
[...]
Chromecast (stick) in je TV & F1TV streamen vanaf je mobiel? Ben je alsnog goedkoper dan ViaPlay.
Heb de Viaplay app ook op m'n TV geinstalleerd staan met 't account van een vriend van me. Heb daar een keer F1 mee gekeken, maar de beeldkwaliteit was niet om over naar huis te schrijven. Weet niet of dat aan mijn Samsung TV ligt, of dat de beeldkwaliteit van Viaplay altijd zo gaar is..
Vragen zijn niet allemaal te beantwoorden.
Bijvoorbeeld: "Sinds 2022 wordt het commentaar verzorgd door Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Naar welke commentator luister jij het liefst?"
Ik heb Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk nog nooit gehoord want ik kijk geen Viaplay. Maar dat antwoord zit er niet bij,
Ook andere vragen gaan er van uit dat je weet hoe het er bij Viaplay uit ziet.
Signatures zijn voor boomers.
Zou zeggen, mail hun evenMaasluip schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:04:
[...]
Vragen zijn niet allemaal te beantwoorden.
Bijvoorbeeld: "Sinds 2022 wordt het commentaar verzorgd door Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Naar welke commentator luister jij het liefst?"
Ik heb Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk nog nooit gehoord want ik kijk geen Viaplay. Maar dat antwoord zit er niet bij,
Ook andere vragen gaan er van uit dat je weet hoe het er bij Viaplay uit ziet.
Mijn boefje is liev!
Zojuist opgezegd.
Dat had nogal wat voeten in de aarde.
De website werkt om de een of andere reden niet.
Op het ogenblik dat ik op de annuleren knop klikte zag ik heel even de afmeldpagina verschijnen waana deze weer verdween en ik weer terugkwam op mijn profiel instellingen pagina.
3 verschillende browsers geprobeerd, geen van allen lukte.
UIteindelijk maar de helpdesk gebeld en op die manier telefonisch geregeld.
Je zou bijna gaan denken dat ze het er om doen...
Op het ogenblik dat ik op de annuleren knop klikte zag ik heel even de afmeldpagina verschijnen waana deze weer verdween en ik weer terugkwam op mijn profiel instellingen pagina.
Sinds wanneer zou dat niet kunnen? Heb het vorige seizoen geregeld op mijn broers account gekeken dus dat zou een aanpassing zijn. Hij kon 6 apparaten toestemming geven dus ik heb er 2.DonJunior schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:20:
[...]
[...]
Er stond ook een vraag in over een andere Viaplay abonnements vorm. Als ze nu met F1-only komen dan ben ik weer enthousiast.
Afgelopen jaar direct na de laatste race mijn abo al opgezegd. Dit jaar eens kijken of F1TV iets voor mij is. Voorheen deelde ik altijd mijn Viaplay abo met een goede vriend van me.. maar begreep dat dit bij F1TV niet gaat.. dus dan maar twee losse abo's. Op dit moment ben ik echt even klaar met Viaplay, opzich vorig jaar goed TV gekeken en geen klachten. maar het gaat me meer om hun arrogantie in Nederland wat ik niet trek ..
Mijn (oude) vader is ondertussen zo blij met het voetbal op Viaplay dat ik het niet over mijn hart kan krijgen om dat te annuleren dus dat zie ik maar als een terugbetaling voor mijn kost en inwoning vroeger
Verwijderd
ik zit een beetje de F1 shakedown te kijken op viaplay die er gister was blijkbaar, ik krijg geen eens 720p? lijkt er in iedergeval niet op
Ik keek gisteren, op de pc. zag er uit als 720P. Beelden van de studio zien er wel scherper uit t.o.v. andere beelden, zoals afgelopen jaar bij live uitzendingen.Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:08:
ik zit een beetje de F1 shakedown te kijken op viaplay die er gister was blijkbaar, ik krijg geen eens 720p? lijkt er in iedergeval niet op
Ik ergerde me wel aan dat ze zeiden dat Honda haar power unit IP hadden verkocht aan Red Bull, wat dus niet klopt.
Lezen. Ik deelde altijd een Viaplay account.Beakzz schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 02:29:
[...]
Sinds wanneer zou dat niet kunnen? Heb het vorige seizoen geregeld op mijn broers account gekeken dus dat zou een aanpassing zijn. Hij kon 6 apparaten toestemming geven dus ik heb er 2.
Mijn (oude) vader is ondertussen zo blij met het voetbal op Viaplay dat ik het niet over mijn hart kan krijgen om dat te annuleren dus dat zie ik maar als een terugbetaling voor mijn kost en inwoning vroeger
Het delen van een account lijkt echter niet te gaan bij F1TV. Dus dat is een keuze die ik moet maken.
*sowieso
Bijdehand reageren terwijl je er zelf blijkbaar moeite mee hebt. In mijn verhaal kan je zelfs zien dat ik standaard Viaplay heb en mijn broers F1 TV dus nodig heb die hij dus BLIJKBAAR wel kon delen.DonJunior schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:50:
[...]
Lezen. Ik deelde altijd een Viaplay account.
Het delen van een account lijkt echter niet te gaan bij F1TV. Dus dat is een keuze die ik moet maken.
Edit : (zie edit 2)Ze hebben dus idd zoals ik vroeg een aanpassing doorgevoerd :
F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time.
You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted
De race kon je dus het afgelopen seizoen op meerdere schermen kijken. Hoe dan ook irritant want je kan dus dan ook niet de iPad meenemen als je ff naar de wc moet of wat dan ook.
Edit 2 : Dit staat er al een jaar blijkbaar en ik kon gewoon tegelijk kijken het afgelopen seizoen dus we zien wel. Heb Viaplay toch als backup
[ Voor 42% gewijzigd door Beakzz op 04-02-2023 20:10 ]
Gne Gne maand geleden was de button opzeggen niet vertaald of iets dergelijks. Dus toen ik geen resultaat had Hennie via de andere button opgezegd.servies schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:56:
Zojuist opgezegd.
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019
Juist.Beakzz schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:55:
[...]
Bijdehand reageren terwijl je er zelf blijkbaar moeite mee hebt. ..
Dat is precies wat ik ook had gelezen en aangaf in mijn reactie.. Dus waarom je nu zo aanvallend reageert?Beakzz schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:55:
[...]
You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted
..
Dat het afgelopen jaar soms wel en soms niet kon (want had al meerdere reacties in het F1TV topic gehad) daar kan ik toch niet vanuit gaan dan?
Als ze op hun site schrijven dat het niet de bedoeling is, dan ga ik daar vanuit en niet van een paar mensen waarbij het wel lukte. Ik kan moeilijk op racedag zelf erachter komen dat het voor ons niet lukt en dat ik dan zonder race zit.
*sowieso
Als je een reactie met lezen begint dan komt dat bijdehand over. Kan je mij betichten van aanvallend reageren, maar je reactie irriteerde idd gelijk gezien ik niks anders probeerde dan je te helpen door te vertellen dat ik F1 TV wel heb gedeeld vorig jaar. Hoe kan ik zien wat jij allemaal wel en niet hebt gelezen? Daarnaast vroeg ik mij gelijk af of dat aangepast was, want dat zou ook mijn situatie aanpassen.DonJunior schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:52:
[...]
Juist.
[...]
Dat is precies wat ik ook had gelezen en aangaf in mijn reactie.. Dus waarom je nu zo aanvallend reageert?
Dat het afgelopen jaar soms wel en soms niet kon (want had al meerdere reacties in het F1TV topic gehad) daar kan ik toch niet vanuit gaan dan?
Als ze op hun site schrijven dat het niet de bedoeling is, dan ga ik daar vanuit en niet van een paar mensen waarbij het wel lukte. Ik kan moeilijk op racedag zelf erachter komen dat het voor ons niet lukt en dat ik dan zonder race zit.
Maar inderdaad als je zeker wilt zijn moet je een eigen abo nemen. Zeker als je geen backup hebt.
Ik heb toch toegehapt voor weer een jaar Viaplay, 10.49 p/m. Ik weet het, zwak. Maar goed, het is "maar" 25 euro meer tov die 99 vorig jaar...Voor 15,99 p/m had ik het pertinent NIET gedaan.
Voor de verandering wil ik wel de helpdesk even complimenteren. Alles was binnen no-time geregeld, en dat op een zondagmorgen 10.00 uur.
Voor de verandering wil ik wel de helpdesk even complimenteren. Alles was binnen no-time geregeld, en dat op een zondagmorgen 10.00 uur.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 06-02-2023 10:02 ]
Waarom dan? Omdat je ook andere zaken kijkt? Puur voor F1 snap ik dat anders gewoonweg niet...DutchOwnage schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:59:
Ik heb toch toegehapt voor weer een jaar Viaplay, 10.49 p/m. Ik weet het, zwak. Maar goed, het is "maar" 25 euro meer tov die 99 vorig jaar...Voor 15,99 p/m had ik het pertinent NIET gedaan.
Mijn boefje is liev!
Stukje gebruikersgemak i guess. Geen zin om te gaan lopen casten vanaf m'n telefoon en/of een nieuw device aan te gaan moeten schaffen. En als voetballiefhebber pur sang, merk ik dat ik de Premier League nu toch wel interessant vind worden weer, zeker nu het wel vrij spannend is bovenaan. De matige beeldkwaliteit tov Ziggo Sport blijft pijnlijk, maar het is zoals het is...JB schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:20:
[...]
Waarom dan? Omdat je ook andere zaken kijkt? Puur voor F1 snap ik dat anders gewoonweg niet...
Dan snap ik het wel ergens ja. Puur voor F1 zou ik het niet nemen, of je moet heel erg gesteld zijn op de blendin via providers om niet te hoeven casten cq. met apps te werken. Het commentaar van ViaPlay zit notabene ook bij F1TV maar de prijs geldt dus ook als je via Ziggo/KPN/T-Mobile tv kijkt en via een kanaal eea wil hebbenDutchOwnage schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:32:
[...]
Stukje gebruikersgemak i guess. Geen zin om te gaan lopen casten vanaf m'n telefoon en/of een nieuw device aan te gaan moeten schaffen. En als voetballiefhebber pur sang, merk ik dat ik de Premier League nu toch wel interessant vind worden weer, zeker nu het wel vrij spannend is bovenaan. De matige beeldkwaliteit tov Ziggo Sport blijft pijnlijk, maar het is zoals het is...
Mijn boefje is liev!
Mijn Viaplay loopt over een weekje af, dus ik slingerde gisteren maar even de 'documentaire' aan die ze in samenwerking met Verstappen hebben gemaakt.
Wat een aanfluiting zeg. Doe me dan maar Drive to Survive. Dit was ongelofelijk saai.
Wat een aanfluiting zeg. Doe me dan maar Drive to Survive. Dit was ongelofelijk saai.
Het blijven Scandinaviers. Veel serieuzere ondertoon dan Amerikanen. Dat moet je liggen ja.Knul schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:44:
Kan je beter nog ff Billy the kid of Gangs of Londen kijken 😅Knul schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:44:
Mijn Viaplay loopt over een weekje af, dus ik slingerde gisteren maar even de 'documentaire' aan die ze in samenwerking met Verstappen hebben gemaakt.
Maanden terug heb ik hier stampvoetend geroepen dat beeldkwaliteit (resolutie en vloeiendheid) en stabiliteit van de streams beneden alle peil was en ik daarom een schotel op het dak heb gezet. Ik heb om kostenoverwegingen (beeld is echt vlekkeloos van de vrienden van Sky en BT maar de prijs is er ook naar) en het feit dat wedstrijden om 16u niet worden uitgezonden op UK tv toch maar weer Viaplay aangeschaft. Ik moet zeggen dat het vele malen beter is qua beeld en stabiliteit) dan bij de eerste twee EPL speelrondes.
Ik blijf via een app kijken een gedrocht vinden (telkens opnieuw inloggen op verschillende devices). Daarnaast heb ik in de afgelopen wedstrijden die ik keek meermaals een korte laadmoment gehad. Maar over het algemeen vind ik het nu aardig te pruimen. (ik zal niks over niveau commentatoren zeggen, dat is precies even matig als bij Ziggo sports
)
Ik blijf via een app kijken een gedrocht vinden (telkens opnieuw inloggen op verschillende devices). Daarnaast heb ik in de afgelopen wedstrijden die ik keek meermaals een korte laadmoment gehad. Maar over het algemeen vind ik het nu aardig te pruimen. (ik zal niks over niveau commentatoren zeggen, dat is precies even matig als bij Ziggo sports
Heb ook lang nagedacht over een schotel, maar het is gewoon niet waard. Niet alles wordt uitgezonden, of je moet een schotel hebben die vrijwel alles uit de lucht kan plukken. Sky/Bt zijn niet zo heel goed, vind de laatste beter, maar er is ook heel veel reclame op.Exactor it schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:58:
Maanden terug heb ik hier stampvoetend geroepen dat beeldkwaliteit (resolutie en vloeiendheid) en stabiliteit van de streams beneden alle peil was en ik daarom een schotel op het dak heb gezet. Ik heb om kostenoverwegingen (beeld is echt vlekkeloos van de vrienden van Sky en BT maar de prijs is er ook naar) en het feit dat wedstrijden om 16u niet worden uitgezonden op UK tv toch maar weer Viaplay aangeschaft. Ik moet zeggen dat het vele malen beter is qua beeld en stabiliteit) dan bij de eerste twee EPL speelrondes.
Ik blijf via een app kijken een gedrocht vinden (telkens opnieuw inloggen op verschillende devices). Daarnaast heb ik in de afgelopen wedstrijden die ik keek meermaals een korte laadmoment gehad. Maar over het algemeen vind ik het nu aardig te pruimen. (ik zal niks over niveau commentatoren zeggen, dat is precies even matig als bij Ziggo sports)
ViaPlay blijft inderdaad de beste manier - al mag de PL voor mij het ook zelf gaan aanbieden, zoals de F1 het doet.
Ja, dat vind ik sowieso met alles van F1 bij hun.Knul schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:44:
Nou jongens, jullie doen precies waar Viaplay op hoopte. Dat je terugkomt omdat er geen beter alternatief is, lees niemand anders legaal de rechten heeft.
Een vrijbrief voor Viaplay om straks over te schakelen naar 576P
Ik snap jullie wel hoor, maar de hele constructie zoals de rechten verdeeld worden klopt natuulijk al niet.
Ik snap jullie wel hoor, maar de hele constructie zoals de rechten verdeeld worden klopt natuulijk al niet.
Ik was tijdens het afgelopen seizoen al zo klaar met Viaplay dat ik F1TV erbij genomen heb. Dat beviel me zo goed dat Viaplay niet verlengd gaat worden.Aartstyle schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:37:
Nou jongens, jullie doen precies waar Viaplay op hoopte. Dat je terugkomt omdat er geen beter alternatief is, lees niemand anders legaal de rechten heeft.
Beeldkwaliteit is hier juist de bepalende factor geweest. Je went aan de slechte kwaliteit van Viaplay, maar als je F1TV ernaast zet is dat echt een wereld van verschil.
Voor-/nabeschouwing in de studio en commentaar in de studio vond ik begin van het vorige seizoen niet prettig. Lees hier dat ze daarin wel stappen gemaakt hebben, maar ben tevreden over hoe F1TV het doet.
Dat klopt. Maar de kans dat ik een wedstrijd van mijn club mis vanwege principes over een streamingdienst is precies nul. Legale alternatieven zijn er opzich wel, schotel en SKY/BT, maar dat is onvolledig vanwege Amazon dat ook wat rechten heeft en het feit dat wedstrijden op zaterdag die om 16u aftrappen niet op UK zenders te zien zijn.Aartstyle schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:37:
Nu staat er dat ik kan blijven kijken tot 1 Maart. Die 13e maand wordt me dus zo afgepakt,rger76 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:41:
FF gekeken wanneer ik mijn jaar abo had afgesloten Was 23 Feb vorig jaar.
Staat bij jaar abo, 13 maanden!!! 10,99.
Kan dus tot 23 mrt kijken.
Wel al jaar abo geannuleerd.
Oorspronkelijke overeenkomst:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AMC4S6MOlg2o6V0QT9BfeVVk.jpg?f=user_large)
Hier stond eerst kijken tot 22.03.2023
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/boNxFgdI7e8lzn7iZJS8k1ha.jpg?f=user_large)
Op totaal TV een verhall hoe je toch voor 99 euro kan verlengen, zie https://www.totaaltv.nl/n...-euro-per-jaar-goedkoper/. Ik begrijp dat dat inmiddels mogelijk niet meer kan. Misschien heeft dat te maken met het annuleren van 99 abonnement, want dan hebben ze alle abo's geannuleerd
Verder gaat ook ISP Solcon Viaplay aanbieden (opgenomen in de tabel in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4)
Verder gaat ook ISP Solcon Viaplay aanbieden (opgenomen in de tabel in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4)
[ Voor 64% gewijzigd door jeanj op 06-02-2023 16:30 ]
Everything is better with Bluetooth
Dat verhaal van 'verlengen voor 99 euro' begrijp ik niet helemaal...
Voor die prijs zou ik nog een jaarabonnement willen afsluiten (heb abo al gestopt), maar het zal wel.
Voor die prijs zou ik nog een jaarabonnement willen afsluiten (heb abo al gestopt), maar het zal wel.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Achterhaalde info van Totaal TV. Viaplay heeft dit een week geleden schijnbaar al gefixt.CLB schreef op maandag 6 februari 2023 @ 16:09:
Dat verhaal van 'verlengen voor 99 euro' begrijp ik niet helemaal...
[ Voor 8% gewijzigd door TexMex op 06-02-2023 16:17 ]
Ah thanks, duidelijk!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je hebt hiervoor de helpdesk gebeld en dan je huidige jaar abbo van 99 euro kunnen verlengen voor een jaar abbo van 10,49 p/m?DutchOwnage schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:59:
Via de chat. Verhaal uitgelegd, klant vh eerste uur blabla, zou graag 10.49 ipv 15.99 willen betalen enz. Hij heeft toen mijn huidige jaarabonnement geannuleerd (en vandaag keurig de restitutie ontvangen trouwens) en een link gegeven voor de afdeling die het kon fixen. Aldus geschiedde.TheMystery schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:06:
[...]
Je hebt hiervoor de helpdesk gebeld en dan je huidige jaar abbo van 99 euro kunnen verlengen voor een jaar abbo van 10,49 p/m?
Versie 4.33 is nu eindelijk beschikbaar voor Fire TV, inclusief de optie om live sport vanaf het begin te kijken (zonder zelf terug te hoeven spoelen).D4NG3R schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:31:
Even een korte vraag; is het op de Firestick ook mogelijk om een livewedstrijd direct vanaf het begin te kijken, dus dat deze niet eerst halverwege start waarna je de tussenstand dus al weet.
[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 06-02-2023 21:25 ]
Juist, helemaal mee eens. Het aanbod dat ze gedaan hebben is EUR 15,99 per maand. Daar hadden ze dan maar over na moeten denken voor ze dat stuurden (en dat hebben ze zeker ook gedaan). Dus opgezegd en een abbo bij F1TV Pro genomen. Dat vragen vrij staat is echt een wijdverspreid misverstand.HollowGamer schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 09:36:
https://www.totaaltv.nl/n...en-zo-bespaar-je-66-euro/
[ Voor 6% gewijzigd door ruud76 op 07-02-2023 08:50 ]
Helpdesk heeft mij ook prima geholpen. Nieuw abo voor 10,49mnd. Restitutie voor deze maand en voor de verdwenen 13e maand.
Tuurlijk hebben ze daar over nagedacht. Sluit niet uit dat de mensen die niet akkoord gaan met het de 15,99 en het abonnement hebben opgezegd straks direct benaderd worden met een aanbod a € 10,49 per maand.ruud76 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:31:
[...]
Juist, helemaal mee eens. Het aanbod dat ze gedaan hebben is EUR 15,99 per maand. Daar hadden ze dan maar over na moeten denken voor ze dat stuurden (en dat hebben ze zeker ook gedaan). Dus opgezegd en een abbo bij F1TV Pro genomen. Dat vragen vrij staat is echt een wijdverspreid misverstand.
Degene die het niet opzeggen en het laten doorlopen (de onwetenden of mensen die er geen zin in hebben om moeite te doen) betalen dan doodleuk ruim 5 euro per maand meer.
Viaplay is niet de enige die dit doet. Jaarlijks bellen naar ziggo of KPN om korting te verkrijgen voor een jaarabbo loont ook enorm. Maar je moet het wel doen (en durven).
En geluk hebben.. heb ook een medewerker aan de lijn gehad bij Ziggo, die doodleuk zei dat ik nergens voor in aanmerking kwam.Aartstyle schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:51:
[...]
Tuurlijk hebben ze daar over nagedacht. Sluit niet uit dat de mensen die niet akkoord gaan met het de 15,99 en het abonnement hebben opgezegd straks direct benaderd worden met een aanbod a € 10,49 per maand.
Degene die het niet opzeggen en het laten doorlopen (de onwetenden of mensen die er geen zin in hebben om moeite te doen) betalen dan doodleuk ruim 5 euro per maand meer.
Viaplay is niet de enige die dit doet. Jaarlijks bellen naar ziggo of KPN om korting te verkrijgen voor een jaarabbo loont ook enorm. Maar je moet het wel doen (en durven).
Ik heb er vorige week nog ESPN compleet weten uit te halen tot het eind van het seizoen. Ik ben Feyenoord fan, en kreeg toevallig een Rotterdamse aan de lijn....HollowGamer schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:42:
[...]
En geluk hebben.. heb ook een medewerker aan de lijn gehad bij Ziggo, die doodleuk zei dat ik nergens voor in aanmerking kwam.
Ziggo heeft eindelijk ontdekt dat ik nog steeds Viaplay kon kijken
ondanks dat ik in augustus vorig jaar Viaplay al opgezegd had en dus ook niet meer betaalde voor het abonnement. Waarschijnlijk zijn ze het zaakje aan het nalopen voor het nieuwe F1 seizoen. Nu even afwachten op een F1 TV Pro aanbieding, want ik vind Viaplay te duur voor alleen F1.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gewoon nog een keer proberen! Het scheelt wel als je ook een glasvelzel alternatief hebt op je woonadres. Daar zijn ze gevoelig voor bij Ziggo.HollowGamer schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:42:
[...]
En geluk hebben.. heb ook een medewerker aan de lijn gehad bij Ziggo, die doodleuk zei dat ik nergens voor in aanmerking kwam.
Wij hebben het ook opgezegd en kijken naar die aanbieding die loopt tot de 28ste. Echter zou het mij niets verbazen als ze net daarna toch nog met een betere aanbieding op de proppen komen.
Nu staat er iets bij over herroepingsrecht, zou ik er dan binnen 14 dagen alsnog onderuit kunnen komen als ze in die twee weken na de 28ste (mits ik dan ook pas registreer) toch met een betere aanbieding komen?
Nu staat er iets bij over herroepingsrecht, zou ik er dan binnen 14 dagen alsnog onderuit kunnen komen als ze in die twee weken na de 28ste (mits ik dan ook pas registreer) toch met een betere aanbieding komen?
Dit gaat wel echt een stap verder: de prijs verdubbelen en het zo doen dat je als klant akkoord bent behalve als je in de telefoon kruipt en na 20 minuten wachten mag vragen of ze wel helemaal lekker zijn. Dat heeft wel een erg groot “we konden het toch proberen?” karakter.Aartstyle schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:51:
[...]
Ik heb er echt een probleem mee zo behandeld te worden en accepteer dat dus nooit en van niemand. Ik wil niet continu op mijn qui-vive moeten zijn omdat ik getild wordt als ik op het verkeerde moment heel even niet op let.
Dat is echt iets anders dan bij opzeggen nog een poging doen een klant te behouden.
[ Voor 30% gewijzigd door ruud76 op 08-02-2023 20:23 ]
Heb je gelijk in. Dit is nog een stuk smeriger. ESPN heeft er ook een handje van, maar dan richting de providers. Die werden min of meer gedwongen om ESPN 1 gratis door te geven aan de klant, maar de providers moeten er wel voor betalen richting ESPN. Nou heb ik geen medelijkden met de Ziggo's van deze wereld, maar het geeft wel aan dat de regelgeving niet voldoet in deze markt.ruud76 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:54:
[...]
Dit gaat wel echt een stap verder: de prijs verdubbelen en het zo doen dat je als klant akkoord bent behalve als je in de telefoon kruipt en na 20 minuten wachten mag vragen of ze wel helemaal lekker zijn. Dat heeft wel een erg groot “we konden het toch proberen?” karakter.
Ik heb er echt een probleem mee zo behandeld te worden en accepteer dat dus nooit en van niemand. Ik wil niet continu op mijn qui-vive moeten zijn omdat ik getild wordt als ik op het verkeerde moment heel even niet op let.
Dat is echt iets anders dan bij opzeggen nog een poging doen een klant te behouden.
Ik deel het account mijn pa en die wilde nog wel door. Ook vanwege het voetbal.
Hij betaalt trouwens ook
Maar goed,
Gisteravond e-mail gestuurd naar support@viaplay.nl
Dat ik:
per direct mijn jaarabonnement (99 euro) opzeg
Dat ik graag gebruik wil maken van 10,49 aanbieding.
Binnen 15 minuten was al geregeld.
Dus ik kijk nog 1 jaar lang Viaplay.
Hij betaalt trouwens ook
Maar goed,
Dat ik:
per direct mijn jaarabonnement (99 euro) opzeg
Het jammere is dat dat niet werkt via Ziggo. Je mist dan je lineare kanaal.Oknih schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:55:
Ik deel het account mijn pa en die wilde nog wel door. Ook vanwege het voetbal.
Hij betaalt trouwens ook![]()
Maar goed,
Dat ik:
per direct mijn jaarabonnement opzeg
The best is yet to come
Ik heb gemerkt dat als je een Next box hebt, dat de interne app van die box gelijkwaardige kwaliteit biedt als het lineaire kanaal.Dean Martin schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:56:
[...]
Het jammere is dat dat niet werkt via Ziggo. Je mist dan je lineare kanaal.
Geen idee wat voor trucje ze daar gebruiken, want op de een of andere manier is het beeld mooier dan via Chromecast of de Smart-TV app.
Zo'n gevoel heb ik ook bij Netflix of Prime Videos. Het lijkt alsof Ziggo Next (Mini) een degelijke upscaling gebruikt?Marrtijn schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:09:
[...]
Ik heb gemerkt dat als je een Next box hebt, dat de interne app van die box gelijkwaardige kwaliteit biedt als het lineaire kanaal.
Geen idee wat voor trucje ze daar gebruiken, want op de een of andere manier is het beeld mooier dan via Chromecast of de Smart-TV app.
Had Viaplay maandcontract opgezegd. Bijna 16 euro niet in verhouding tot kwaliteit.
Account was actief tot vandaag en geblokkeerd. Na even zoeken een keuze om het account te activeren voor 15,99 per maand -per maand opzegbaar- of een jaarcontract voor €10,49/maand. Dit abbo genomen omdat ik het Engelse voetbal niet wil missen.
Vind het een kromme manier van zaken doen.
Account was actief tot vandaag en geblokkeerd. Na even zoeken een keuze om het account te activeren voor 15,99 per maand -per maand opzegbaar- of een jaarcontract voor €10,49/maand. Dit abbo genomen omdat ik het Engelse voetbal niet wil missen.
Ik ben ook maar van het 99,- jaar naar de 10,49 per maand gegaan door contact op te nemen via de chat. Omslachtig allemaal maar die 15,99 vond ik echt teveel, dit is not redelijk acceptabel.
En toch gun ik het deze club niet, hoop dat de rechten uiteindelijk na die 3 of 4 jaar weer naar een andere en betere partij gaan.
En toch gun ik het deze club niet, hoop dat de rechten uiteindelijk na die 3 of 4 jaar weer naar een andere en betere partij gaan.
Nog makkelijker:
Heb eerst m'n oude abo opgezegd.
Toen e-mail adres online aangepast van oude account (met + notatie)
En nieuw account aangemaakt met m'n normale e-mail adres.
Die heeft nu abo van 10.49/maand
Heb nu wel te vroeg dit gedaan, beter kunnen wachten tot eind februari, maar, voor volgend jaar
Want ben inderdaad ook niet van plan om 15.99/maand te betalen.
Heb nu wel te vroeg dit gedaan, beter kunnen wachten tot eind februari, maar, voor volgend jaar
Bedoel je dus dat je normale email (voorbeeld) abcdefg@email.com is. Je hebt je account omgezet naar abcdefg+viaplay@email.com en daarna je normale weer voor nieuw account hebt gebruikt?JPDeckers schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:52:
Nog makkelijker:
Volgens mij weten weinig mensen dat je met jouwemail+[instantie]@email.com je mail dus kan filteren en oneindige e-mailadres variaties kan maken
[ Voor 9% gewijzigd door dnmw2705 op 09-02-2023 22:52 ]
Dit laatste werkt helaas niet wanneer je bij Ziggo zit (tenminste bij mij werkt het nietdnmw2705 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:51:
[...]
Bedoel je dus dat je normale email (voorbeeld) abcdefg@email.com is. Je hebt je account omgezet naar abcdefg+viaplay@email.com en daarna je normale weer voor nieuw account hebt gebruikt?
Volgens mij weten weinig mensen dat je met jouwemail+[instantie]@email.com je mail dus kan filteren en oneindige e-mailadres variaties kan maken
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 10-02-2023 01:17 ]
"When you grow up your heart dies"
De "truc" is dan ook je e-mail adres eerst aan te passen (wat met + routing notatie kan, maar ook gewoon ander adres natuurlijk), niet hoe
Hiermee kan je zelf zonder tussenkomst support al een nieuw abo van 10.49/maand actieveren (wat tot de 28e kan) op je primaire e-mail adres
Ik bedoel dus dat Ziggo de +-routering niet ondersteunt.JPDeckers schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:36:
De "truc" is dan ook je e-mail adres eerst aan te passen (wat met + routing notatie kan, maar ook gewoon ander adres natuurlijk), niet hoeHiermee kan je zelf zonder tussenkomst support al een nieuw abo van 10.49/maand actieveren (wat tot de 28e kan) op je primaire e-mail adres
"When you grow up your heart dies"
Wat een droevig beeld bij Arsenal - Brentford zeg. Schokt enorm. Constante wisselingen van kwaliteit. Is mijn geld niet waard. Ik kijk via kpn 1000/1000 via de app op LG C1.
Ook hier KPN 1Gb glas, kijkend op een Chromebook, maar geen problemen met schokken en/of het beeld. Nu over naar Bournmouth-Newcastle.Deef_K schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:46:
Wat een droevig beeld bij Arsenal - Brentford zeg. Schokt enorm. Constante wisselingen van kwaliteit. Is mijn geld niet waard. Ik kijk via kpn 1000/1000 via de app op LG C1.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Deze ervaring deel ik niet. Leo Driessen vond ik erger, gewoon maar uitgezetDeef_K schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:46:

KPN Glas via LG app
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bekabeld of ethernet. De WiFi verbinding is volgens unifi uitstekend.Gunner schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:25:
[...]
Deze ervaring deel ik niet. Leo Driessen vond ik erger, gewoon maar uitgezet![]()
KPN Glas via LG app
Bekabeld, all-unifi network overigens.Deef_K schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:05:
[...]
Bekabeld of ethernet. De WiFi verbinding is volgens unifi uitstekend.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bedankt voor de tip.TecTo schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:00:
Had Viaplay maandcontract opgezegd. Bijna 16 euro niet in verhouding tot kwaliteit.
Is bij jullie de TV app ook zo langzaam?
Ik heb een Samsung SMART TV, maar het duurt nogal lang om door het menu heen te komen en de stream te starten.
Ik heb een Samsung SMART TV, maar het duurt nogal lang om door het menu heen te komen en de stream te starten.
Heb je het huidig account kunnen behouden of ook een nieuwe moeten aanmaken?Jeffoz schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:23:
Ik ben ook maar van het 99,- jaar naar de 10,49 per maand gegaan door contact op te nemen via de chat. Omslachtig allemaal maar die 15,99 vond ik echt teveel, dit is not redelijk acceptabel.
Huidige account maar ik moest via de chat het huidige abonnement laten cancellen. Vervolgens kan je gewoon op je huidige email een nieuwe afsluiten voor die 10,49 per maand. Je gaat wel meteen betalen dus als die nog doorliep tot 1 Maart ofzo mis je een paar weekjes en is het ietsje duurder natuurlijk.HollowGamer schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:38:
[...]
Heb je het huidig account kunnen behouden of ook een nieuwe moeten aanmaken?
Maar ik ben op zich tevreden voor die 10,49 per maand. Meer moet het alleen ook niet gaan worden..
@Gunner kabel gemaakt en het werkt nu beter. Viaplay app start ook sneller door. Snelheid getest bij Netflix circa 90Mbps.
Ook net gedaan, was in een paar minuten gefixxed. Ik ben altijd wel redelijjk tevredenJeffoz schreef op maandag 13 februari 2023 @ 01:07:
[...]
Huidige account maar ik moest via de chat het huidige abonnement laten cancellen. Vervolgens kan je gewoon op je huidige email een nieuwe afsluiten voor die 10,49 per maand. Je gaat wel meteen betalen dus als die nog doorliep tot 1 Maart ofzo mis je een paar weekjes en is het ietsje duurder natuurlijk.
Maar ik ben op zich tevreden voor die 10,49 per maand. Meer moet het alleen ook niet gaan worden..
geweest over viaplay, dus plak er graag een jaartje achteraan.
Dacht alleen het in een keer af te kunnen tikken, maar ze gaan het dus 12x afboeken.
Ook goed
Ik dacht ik start de Viaplay app eens op. Wat een bedroevende kwaliteit bij de wedstrijd van Liverpool. Dit is toch schandalig. Het is op mijn AppleTv beter dan op mijn LGC9, maar ik mis het scherpe randje.
Xbox Live: Miesjh NL
Best apart die verschillen per gebruiker. Prima beeld op de C8 en op de Apple TVMiesjh schreef op maandag 13 februari 2023 @ 22:11:
Ik dacht ik start de Viaplay app eens op. Wat een bedroevende kwaliteit bij de wedstrijd van Liverpool. Dit is toch schandalig. Het is op mijn AppleTv beter dan op mijn LGC9, maar ik mis het scherpe randje.
Ik heb vorig jaar gebruik gemaakt van de aanbieding van 99 euro voor een jaar (13 maanden). Bij staat er nog steeds dat ik kan blijven kijken tot 21 maart. Dus hopelijk kan ik de eerste race van 2023 nog ervaren hoe de beelden zijn bij viaplay dit jaar(verwacht geen verandering). Ook benieuwd naar de ervaringen van f1 tv dit seizoen. Voorlopig daar ook geen verandering aangekondigd, maar wie weet gaan ze daar ook aan de bitrate knoppen draaien.
We wachten het af allemaal.
De kans dat ViaPlay de bitrate gaat verhogen acht ik nihil. Het gehele netwerk is ingericht om live sporten met max FHD (1080p) uit te zenden met een bitrate van 5Mbit/s. Ze gaan niet alleen een uitzondering maken voor Nederland. Dus als ze het gaan verhogen dan geldt dat voor alle gebruikers in het noordelijke halfrond waar ViaPlay actief is. Dat zou voor ViaPlay een enorme investering worden en ik kan me niet voorstellen dat ze nu in de fase zitten omdat ze nu bezig zijn met marktaandeel inkopen.Aartstyle schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:31:
Ik heb vorig jaar gebruik gemaakt van de aanbieding van 99 euro voor een jaar (13 maanden). Bij staat er nog steeds dat ik kan blijven kijken tot 21 maart. Dus hopelijk kan ik de eerste race van 2023 nog ervaren hoe de beelden zijn bij viaplay dit jaar(verwacht geen verandering). Ook benieuwd naar de ervaringen van f1 tv dit seizoen. Voorlopig daar ook geen verandering aangekondigd, maar wie weet gaan ze daar ook aan de bitrate knoppen draaien.
Maar als je dan door wil gaan met Viaplay kan je waarschijnlijk geen gebruik meer maken van de 'aanbieding' van € 10,49 per maand.Aartstyle schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:31:
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2