Toon posts:

Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 112 ... 115 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02 19:59
Hier ook zojuist Viaplay opgezegd. Betaalde via Ziggo 13,99 per maand. Aankomende seizoen waarschijnlijk F1TV Pro (wellicht komt er nog een aanbieding) en hopelijk kan ik via Ziggo de voor- en nabeschouwing kijken. Bij Ziggo keek ik die vrijwel altijd alleen bij Viaplay kon ik er maar niet inkomen.

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:16
Viaplay Xtra zal komend WKdarts alle wedstrijden uitzenden op de kanalen bij de providers.

https://www.instagram.com/p/Cllls5lsRnr/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Zou het dan toch…?

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 23:09
zojuist van Youfone een cadeautje gehad, gratis Viaplay tot 31-03-2023, ik ga dus komende maanden ook eens kijken wat ik van de beeldkwaliteit vind. iemand op de sportuitzendingen na nog tips qua series/films ?

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

J-roenn schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:58:
zojuist van Youfone een cadeautje gehad, gratis Viaplay tot 31-03-2023, ik ga dus komende maanden ook eens kijken wat ik van de beeldkwaliteit vind. iemand op de sportuitzendingen na nog tips qua series/films ?
https://www.filmvandaag.n...d/viaplay/volledig-aanbod

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:48
F1 Talks S2 via Ziggo Next Mini gekeken. Ik weet dat series en documentaires meestal een betere kwaliteit hebben dan de live sport streams. Maar het zag er volgens mijn ogen beter uit dan via Google Chromecast V3.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12:22
Tijd voor WK darts, zelden darts via viaplay gekeken. En begint al lekker met slecht geluid commentaar. Gelukkig klinkt het nu beter. Toch een prestatie, weer grote sport en zooi niet op orde haha. Wel goed hersteld maar toch typerend. Nu in ieder geval genieten van dit toernooi.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:19

Quad

Selectief doof

Zorroberner schreef op donderdag 15 december 2022 @ 20:20:
Tijd voor WK darts, zelden darts via viaplay gekeken. En begint al lekker met slecht geluid commentaar. Gelukkig klinkt het nu beter. Toch een prestatie, weer grote sport en zooi niet op orde haha. Wel goed hersteld maar toch typerend. Nu in ieder geval genieten van dit toernooi.
Voor darts ben je welkom in Het grote Darts topic - Deel 2 :*)
De Viaplay app heeft de uitzendingen er al in staan met de wedstrijden netjes per uitzending in het info veld. Dat is prima voor elkaar.
Studio is ook mooi geüpgraded, op richting kerst met wat leuke aankleding.

Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-01 20:13
Hier ook speciaal heel huiverig Viaplay aangeschaft voor het WK darts via KPN. Echter valt het vooralsnog mee, gelukkig. Registratie en onboarding ging eigenlijk kinderlijk eenvoudig. Evenals de installatie van de app op de Nvidia Shield. Zojuist uiteraard ingeschakeld in het WK darts en ik moet zeggen dat de herkenbare, vaste darts stemmen toch wel lekker aanvoelen.

Wel heb ik het idee dat Viaplay Darts in 720p uitzend. Het is nét niet helemaal scherp en ik zie toch wel redelijk wat artifacts rondom statische elementen zoals logo's. Dat valt mij dan weer tegen. Evenals dat het geluid alleen in stereo is. Helaas kan ik het niet vergelijken met Viaplay Xtra omdat KPN dat niet aanbied in de iTV app.

Vooralsnog heb ik er goede hoop in dat het allemaal goed gaat, maar met alle verhalen die ik tot nog toe op internet heb gelezen ben en blijf ik toch wat huiverig.

• Quad

Quad

Selectief doof

@alex3305 Viaplay darts gaat over het algemeen meer dan prima. Ja het mag wel iets scherper, maar het is oké genoeg. Het is wel altijd wel stabiel geweest, en een mooie studio.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:26
Blijf het toch apart vinden dat livestreams gewoon niet lekker gaan.

Of het ligt aan de app voor de LG tv.
Series kijken is geen probleem maar live blijft het geluid bokken.

Overigens bij het streamen via de chromecast weer geen problemen

2250 WP Zuid PVoutput

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:59
MdO82 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:30:

Ik denk idd dat de meeste problemen door de app komen. Ik heb eerder gelezen dat sommige tweakers een viaplay app via kodi gebruikte en dat dat vlekkeloos werkte.

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:37

Pimmuz

Roar

MdO82 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:30:

Ja ik had in het begin eigenlijk nooit problemen met die app op m'n LG tv maar het word steeds slechter. Dat wegvallende geluid om de 20seconden begint me de keel uit te komen en het vastlopen achja ondertussen aangewend.

Heb gisterenavond paar uur vanuit een bubbelbad lekker darts gekeken op de Ipad van m'n vriendin geen enkel probleem. Ik ga zo de chromecast aansluiten & configuren op die LG tv hopelijk werkt dat beter.

• dnmw2705
Het is eigenlijk ook gewoon gênant dat zelfs de Viaplay flights niet eens goed scherp zijn in de studio…

• dnmw2705
Mijn xcode laat mij in de steek, maar deze avondsessie lijkt totaal anders in kwaliteit dan vanmiddag en eerdere dagen. Viaplay logo is anders en stilstaande beelden zijn scherper dan eerst. Hopelijk is het het dus daadwerkelijk verbeterd

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De beelden van het podium zijn prima, maar in de studio klopt de belichting volgens mij niet met de compressie die wordt toegepast.

Tweakers Discord

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:01
Zojuist heb ik viaplay opgezegd. Op de website, Waar ze het "annuleren" noemen. Dan is het niet handig dat er dan 2 knoppen zijn: "annuleren" & "inwisselen". Je moet dan die laatste gebruiken. De eerste annuleert het "annuleren". In 9 maanden tijd kan je toch zorgen dat de website duidelijk is. Mijn abonnement loopt tot 23 maart 11:43 uur. Ik hoop dat ik op tijd een aanbieding van f1tv zie.

Edit: ik heb ook een bevestigings mail ontvangen.

[Voor 6% gewijzigd door W1ck1e op 20-12-2022 18:46]

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:27
J-roenn schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:58:
Ik heb me er niet in verdiept, want kijk de meeste series via andere diensten, maar ik zag dat the shield op viaplay staat. Als je die niet hebt gezien en het genre spreekt je aan, kijken! Erg goed.

To dare is to do

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-01 22:26
Ik ben een beetje zoekende waar dit nu aan ligt. Ik heb een Viaplay abbo genomen voor het WK darts. Via het Viaplay Xtra kanaal van KPN en via een android smartphone casten gaat prima. Echter, als ik vanaf mijn Windows 11 computer probeer te casten dan zie ik alleen een ViaPlay logo (met live geluid).

Iemand enig idee waar dit aan ligt/hoe ik dit kan fixen?

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:15
Eens kijken of Viaplay bij de hervatting van Engels voetbal nog Nederlands commentaar heeft. Gisteren was het alleen maar Engels met de audio op Zweeds of Deens, en nu halen ze de start van Manchester United niet,

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• foxgamer2019
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
loekf2 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:00:
Eens kijken of Viaplay bij de hervatting van Engels voetbal nog Nederlands commentaar heeft. Gisteren was het alleen maar Engels met de audio op Zweeds of Deens, en nu halen ze de start van Manchester United niet,
Bij de meeste wedstrijden wel. Het is vrij normaal om pre-season (2) uit te zenden in originele taal.

Forza Horizon 5? Voeg mij toe op Xbox Live. :)

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:15
foxgamer2019 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 08:21:
[...]

Bij de meeste wedstrijden wel. Het is vrij normaal om pre-season (2) uit te zenden in originele taal.
De beeld kwaliteit van die Manchester wedstrijd gisteravond was ook weer om te huilen trouwens. Lage resolutie/bitrate.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik heb net weer even een maandje Viaplay aangeslingerd. Maar ik heb net de dartsuitzending aangezet, maar op een Apple TV 4K met 1 gigabit glasvezel klinkt Koert Westernan alsof hij door een conservenblik met een henneptouw in de bodem aan het praten is.

Nog steeds waardeloos.

• Quad

Quad

Selectief doof

@rclahsen niks nog steeds waardeloos aan. Normaal is het gewoon prima maar nu toevallig 1 moment niet. Viaplay is ermee bezig.

Edit: En op dit moment lijkt het weg te zijn.

[Voor 16% gewijzigd door Quad op 27-12-2022 13:37]

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Bmwfan008
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-01 11:21
rclahsen schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 13:34:
Ik heb net weer even een maandje Viaplay aangeslingerd. Maar ik heb net de dartsuitzending aangezet, maar op een Apple TV 4K met 1 gigabit glasvezel klinkt Koert Westernan alsof hij door een conservenblik met een henneptouw in de bodem aan het praten is.

Nog steeds waardeloos.
Er is een legaal alternatief via onze zuiderburen.

Geen idee waarom mensen betalen voor darts.

• Ren-z
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:20
Bmwfan008 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 14:03:
[...]

Er is ook een legaal binnenlands alternatief namelijk via BetCity.nl. Daar kwam ik laatst achter. Je hoeft alleen maar een account te hebben en niks in te zetten. Wel alleen Engels commentaar.

• Shadow_Zero
Bmwfan008 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 14:03:
[...]

Heb je dan een VPN nodig of zo?

• Bmwfan008
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-01 11:21
Shadow_Zero schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:49:
[...]

Heb je dan een VPN nodig of zo?
Nee, vtm stelt haar zenders overal in de EU beschikbaar, belg of geen belg. Zonder trucjes of illegaliteit.

De enige voorwaarden is een gratis account en mocht je op een android device willen kijken dan moet je sideloaden, de nederlandse appstore heeft de vtm app niet.

Werkt perfect, legaal en beter commentaar.

• Shadow_Zero
Bmwfan008 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:55:
[...]

Nee, vtm stelt haar zenders overal in de EU beschikbaar, belg of geen belg. Zonder trucjes of illegaliteit.

De enige voorwaarden is een gratis account en mocht je op een android device willen kijken dan moet je sideloaden, de nederlandse appstore heeft de vtm app niet.

Werkt perfect, legaal en beter commentaar.
Ik zag idd dat in de Playstore er een 'region lock' zit. Geen idee wat sideloaden is, maar dat zal wel een of ander trucje daar voor zijn.

Zie het nu wel met de webbrowser. Misschien eens proberen (heb nu toch al voor ViaPlay betaald, maar 48 uur vind ik wel weinig om de stream beschikbaar te houden :/ ). Ben wel erg gewend aan de NL presentatie en commentatoren though ;)

Hoe lang blijven die uitzendingen van VTM online?

• foxgamer2019
  • Niet online
Krijgen jullie ook 'Inlogfout'?

Ik kan wel het wachtwoord veranderen, maar niet inloggen.

Edit: hij doet het weer, maar de stream is dood (WOL - Man Utd), gaat lekker. :/

Edit 2: ben niet de enige volgens Twitter.. wat slecht - juist nu we even willen kijken voor wat afleiding.

Edit 3: hun hele service ligt eruit, ook die van andere landen. Dat wordt straks via een andere weg weer een wedstrijd kijken.

Edit 4: op ander kanaal (City - EVE) werkt wel weer.

[Voor 78% gewijzigd door foxgamer2019 op 31-12-2022 15:33]

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:57
Leuk die 2 uitzendingen F1 Talks, maar ik wordt wel een beetje gek van de hele tijd ‘I tink, I tink, I tink’. Met name Jos Verstappen zegt het bijna elke zin die hij begint, maar Max kan er ook wat van. De makers van deze serie hadden daar wel een beetje op kunnen letten.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Met de LG app heb ik geregeld dat er een “pijl” bovenin of onderin in beeld blijft hangen. Wat ik ook probeer ik krijg ze niet weg. Herkent iemand dit? Hoe is dit te fixen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01 13:12
CyBeRSPiN schreef op zondag 1 januari 2023 @ 13:52:
Met de LG app heb ik geregeld dat er een “pijl” bovenin of onderin in beeld blijft hangen. Wat ik ook probeer ik krijg ze niet weg. Herkent iemand dit? Hoe is dit te fixen?
[Afbeelding]
Ik heb daar ook regelmatig last van op mijn LG TV. Het enige wat dan helpt is om de stream te sluiten en dan weer op te starten. Tegenwoordig kijk ik meestal via een Chromecast naar Viaplay, dat werkt voor mij beter dan de Viaplay app op de LG TV.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-02 22:12

IkWilbert

Het is mij!

Stephane Kox stopt als pit reporter

https://www.telegraaf.nl/...rral&utm_campaign=twitter

I intend to live forever. So far, so good.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Respect, als dat haar reden is. Het is niet iedereen gegeven om een 'makkelijk' glitter en glamour leven vaarwel te zeggen.

Ik vond haar wat tam maar best goed te verdragen.

PC Specs
Asus CH VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x | Crucial M500 240GB SATA

Acties:
  • +3Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:32
Jammer inderdaad. Zeker in het begin wat timide, maar ze groeide aardig in haar rol gedurende het seizoen.

• PatrickC
Nou Jack.. grijp je kans! Laten we het niet hopen… :+

Jammer dat ze vertrekt, want ze is een jaar best wel gegroeid, in tegenstelling tot Melroy en Nelson. Ben wel benieuwd wie haar gaat vervangen. Allard zie ik het niet meer doen en hij doet het ook goed in zijn huidige rol.

• stylezzz
PatrickC schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:36:
[...]

Jammer dat ze vertrekt, want ze is een jaar best wel gegroeid, in tegenstelling tot Melroy en Nelson. Ben wel benieuwd wie haar gaat vervangen. Allard zie ik het niet meer doen en hij doet het ook goed in zijn huidige rol.
Lol. Na alle rellen om het skippen van plooi en mol voor viaplay zal die denk ik niet eens op het lijstje voorkomen. Ik denk zelfs dat plooi zal bedanken mochten ze hem vragen.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

stylezzz schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:46:
[...]

Lol. Na alle rellen om het skippen van plooi en mol voor viaplay zal die denk ik niet eens op het lijstje voorkomen. Ik denk zelfs dat plooi zal bedanken mochten ze hem vragen.
Je onderschat zijn ijdelheid.... :P

PC Specs
Asus CH VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x | Crucial M500 240GB SATA

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-02 23:53
Help!!!! schreef op zondag 1 januari 2023 @ 19:03:
[...]

Je onderschat zijn ijdelheid.... :P

Jammer, ben benieuwd wie het overneemt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 02-02 12:50
Hier ondertussen ook ViaPlay opgezegd. De kwaliteit van het WK darts was echt ondermaats. Heb nu een abbo genomen bij Sky Sports, en merk daar een flink verschil in kwaliteit. Even kijken richting het nieuwe F1 seizoen of ik toch weer naar Viaplay ga of F1 TV

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:36

Rivanov

Apple freak

Help!!!! schreef op zondag 1 januari 2023 @ 17:26:
[...]

Respect, als dat haar reden is. Het is niet iedereen gegeven om een 'makkelijk' glitter en glamour leven vaarwel te zeggen.

Ik vond haar wat tam maar best goed te verdragen.
Ze woont al in Monaco met profwielrenner Danny van Poppel. Ze is/was dus al wat glitter en glamour gewend. ;)

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

PatrickC schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:36:
[...]

Gewoon Tom Coronel contracteren. De races dat hij in de paddock stond kwam hij met veel goede informatie.
En iedereen kent hem daar in dat wereldje. En hij kent iedereen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• PatrickC
AvK schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:24:
[...]

Gewoon Tom Coronel contracteren. De races dat hij in de paddock stond kwam hij met veel goede informatie.
En iedereen kent hem daar in dat wereldje. En hij kent iedereen.
Zou kunnen nu het WTCR kampioenschap gestopt is…

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-02 12:11
Goedenavond,

Iemand enig idee hoe je kan achterhalen wie of waar er op je account kijkt? Hij geeft aan dat er al 2 streams gebruikt zijn, maar er is maar één persoon die mijn wachtwoord zou moeten weten..

Of dat je iemand eruit kan flikkeren of wat dan ook?

Had mijn wachtwoord al aangepast, maar ook als ik de app opnieuw open op de televisie hoef ik het wachtwoord niet opnieuw in te vullen. Wat ook krom is natuurlijk 8)7

Twente komt eraan!

• dnmw2705
SmoothTweaker schreef op zondag 1 januari 2023 @ 20:34:
Hier ondertussen ook ViaPlay opgezegd. De kwaliteit van het WK darts was echt ondermaats.
Beeld kwaliteit zeker ondermaats, maar informatiever dan bij RTL7 is het zeker. Komt natuurlijk doordat er geen reclame is, op de TOTObanners na, maar ik ben wel fan.
Wat ook helpt is dat ze Koert, Nieuwlaat, Van der Giezen, Vischschraper en diverse analisten nu ook gewoon bij Viaplay aan het werk zijn. Ik miste de kerstboom in de studio, maar stonden wel weer oliebollen op tafel vandaag om het wat informeler te hebben.
Nog ff naar 1080p50 en ik zou een eigen abonnement overwegen.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 13:40

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

JoteW schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:01:
Goedenavond,

Iemand enig idee hoe je kan achterhalen wie of waar er op je account kijkt? Hij geeft aan dat er al 2 streams gebruikt zijn, maar er is maar één persoon die mijn wachtwoord zou moeten weten..

Had mijn wachtwoord al aangepast, maar ook als ik de app opnieuw open op de televisie hoef ik het wachtwoord niet opnieuw in te vullen. Wat ook krom is natuurlijk 8)7
Ik had eens die melding nadat ik afwisselend kort op elkaar op iPad en iPhone had gekeken en daarna op TV verder wilde kijken. Lijkt er dus op dat ze niet real-time meten

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• JoteW
Ruud2001 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:14:
[...]

Ik had eens die melding nadat ik afwisselend kort op elkaar op iPad en iPhone had gekeken en daarna op TV verder wilde kijken. Lijkt er dus op dat ze niet real-time meten
Ik kijk het niet op mijn iPhone en op de iPad is het 3 dagen geleden dat ik er voor het laatst op zat. Overigens krom dat pas rond de 24 u na het wijzigen van het wachtwoord alle apparaten worden uitgelogd.

Twente komt eraan!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:05
JoteW schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:01:
Goedenavond,

Maar kan die ene persoon niet op een computer / tablet / telefoon / tv kijken?

• JoteW
eLScha schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:21:
[...]

Maar kan die ene persoon niet op een computer / tablet / telefoon / tv kijken?
Nope die ene persoon heeft het alleen op de televisie. Heb zelf de gegevens ingevoerd dus mijn wachtwoord weet hij waarschijnlijk niet eens..

Als ik dan wachtwoord verander, zou het logisch zijn dat je gelijk opnieuw in moet loggen ipv binnen 24 uur..

Twente komt eraan!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

PatrickC schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:00:
[...]

Zou kunnen nu het WTCR kampioenschap gestopt is…
En zijn Dakar auto uitgebrand is................

• PatrickC
AvK schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:48:
[...]

En zijn Dakar auto uitgebrand is................
Zolang F1 geen 52 races per jaar gaat rijden (hoeveel circuits zijn er nog in de VS?), lijkt me een overlap met Dakar nogal stug… en de Dakar auto van Tim & Tim is nog niet afgefikt volgens mij… dat was die andere (2e) auto van Team Coronel. -O-

[Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 01-01-2023 23:04]

• Zakaria89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-01 16:11
Weet iemand of je probleemloos een viaplay account kan delen en tegelijkertijd kan kijken? Aangezien premier league nu wel heel spannend begint te worden wil ik een abonnement aanschaffen, maar ik vind 15 euro teveel.

Ik lees online dat het mogelijk is om meerdere apparaten aan te melden, maar wellicht wordt er ook nog naar IP-adres gekeken.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat kan ja, maximaal twee streams tegelijk, that's it...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01 17:28
Man wat had ik graag een Premier League alternatief gehad. Beeldkwaliteit is zo slecht bij Viaplay :(.

• foxgamer2019
  • Niet online
CLB schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:12:
Dat kan ja, maximaal twee streams tegelijk, that's it...
Wat ook veel te weinig is als je alleen bent.

• foxgamer2019
  • Niet online
Vanavond PL en darts finale.. 2 streams moet lukken, maar het is echt jammer dat je limieten hebt.

Als ik dus een gezin had, dan had ik 2 abo's moeten nemen?

• Quad

Quad

Selectief doof

foxgamer2019 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:50:
Vanavond PL en darts finale.. 2 streams moet lukken, maar het is echt jammer dat je limieten hebt.

Als ik dus een gezin had, dan had ik 2 abo's moeten nemen?
Nee, samen kijken. :) of diegene voor het darten doorsturen naar VTM 2.

[Voor 7% gewijzigd door Quad op 03-01-2023 15:15]

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• hatv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 22:31
De kwaliteit van Wk darts was echt slecht, video als ook Annemarie Fokkens. Echter vandaag is de videokwaliteit nog slechter 720p met laagst mogelijke bitrate zo te zien echt nooit weer. Waarom niet in 1080p? De bron krijgen ze toch dus worden we opgelicht???

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-02 11:00
hatv schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:45:
De kwaliteit van Wk darts was echt slecht, video als ook Annemarie Fokkens. Echter vandaag is de videokwaliteit nog slechter 720p met laagst mogelijke bitrate zo te zien echt nooit weer. Waarom niet in 1080p? De bron krijgen ze toch dus worden we opgelicht???
Die Fokkens voegt echt helemaal niks toe heeft ook geen enkele affiniteit met het darten, echt vreselijk om naar te moeten luisteren....

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-02 23:31
Wat een kloten beeld weer vanavond. Niet om aan te zien!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Gynnad

* * *

speedmetal35 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:22:
Wat een kloten beeld weer vanavond. Niet om aan te zien!
Hier geen enkel probleem op de LG C8

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-02 23:31
Gynnad schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:23:
[...]

Hier geen enkel probleem op de LG C8
Gisteren nul problemen op de Shield.
Vandaag echt drama.

• Quad

Quad

Selectief doof

Vandaag op Android tv is beeldkwaliteit wisselend, het hele WK geen enkel issue gehad, en ik heb heel veel uren erop zitten.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-02 13:11
Quad schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:31:
Vandaag op Android tv is beeldkwaliteit wisselend, het hele WK geen enkel issue gehad, en ik heb heel veel uren erop zitten.
Hier hetzelfde, hele wk was prima, vandaag zeer slecht

• Ren-z
Ik heb ook vele uren darts zitten kijken. Nul problemen gehad tot vandaag.
Android TV, het beeld is al de hele tijd ruk.

Net de stream opnieuw gestart en lijkt wat beter te gaan. Behalve dat ik om de halve minuut nog steeds een zwart geflikker te zien krijg.

• hatv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 22:31
Hier ook vandaag, beeld continue slecht maar vaak waardeloos. Het gehele wk gekeken zonder problemen echter zullen ze zich verkeken hebben hoeveel mensen vandaag zouden kijken. Zeer amateuristisch dit. En waarom max 720p streams? Zo goedkoop mogelijk de boel in nl aansmeren en zo veel mogelijk ons oplichten. Weg ermee.

• Jassy
  • Laatst online: 10:38
Gisteren Viaplay uit de mottenballen gehaald voor de finale van WK Darts en ik heb geen hapering gezien (Airplay naar LG TV). Dat de kwaliteit bedroevend is qua scherpte is iets waar ik me niet meer druk om maak, dat gaat toch nooit veranderen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:56
WK Darts gekeken via de VTM Go app. Dat is ook streaming van een live event, geen enkel probleem, scherp beeld etc. etc. En ook nog een prima commentaar.

Ik kan dan ook niet begrijpen waarom een 'Premium' dienst als ViaPlay daar zo veel problemen mee heeft.

In ieder geval blij dat ik ViaPlay heb opgezegd.

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-02 10:19
Het gaat Viaplay maar om 1 ding. Rechten snel op kopen en wachten totdat de grote partijen (amazon, apple, netflix) etc zich ook gaan bemoeien met sportrechten en Viaplay willen overnemen.

Mijn jaarcontract bij Viaplay nadert ook zijn einde en dan zeg ik het op. Dan maar geen engels voetbal. Neem wel F1 tv.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

twisterking schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:19:
WK Darts gekeken via de VTM Go app. Dat is ook streaming van een live event, geen enkel probleem, scherp beeld etc. etc. En ook nog een prima commentaar.

Ik kan dan ook niet begrijpen waarom een 'Premium' dienst als ViaPlay daar zo veel problemen mee heeft.

In ieder geval blij dat ik ViaPlay heb opgezegd.
Is VTM Go vanuit NL te gebruiken?

Everything is better with Bluetooth

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

TFHfony

Professional Weirdo

jeanj schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:55:
[...]

Is VTM Go vanuit NL te gebruiken?
Ja. Gewoon inloggen met een DPG account.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Ren-z
Opzeggen gaat een beetje moeilijk vandaag:
https://viaplay.com/account/

504 ERROR
The request could not be satisfied.
CloudFront attempted to establish a connection with the origin, but either the attempt failed or the origin closed the connection. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
Generated by cloudfront (CloudFront)

• Aartstyle
Ren-z schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:18:
Opzeggen gaat een beetje moeilijk vandaag:

[...]
Ik dacht al dat ik de enige was. Probeer het ook al een tijdje.

Zelfs dat krijgen ze niet goed werkend, maar zou mij niet verbazen als ze dat een beetje bewust doen en het zo moeilijk mogelijk maken. Het is echt een schandalig **** bedrijf.

• Peter-036
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11:59
Aartstyle schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:48:
.....
Mijn jaarcontract bij Viaplay nadert ook zijn einde en dan zeg ik het op. Dan maar geen engels voetbal. Neem wel F1 tv.
Dan krijg je dus het Nederlandse commentaar van Viaplay, en niet eens alles, of het hysterisch gebrul van de Britse commentatoren.
Ik ben van F1 tv naar Viaplay gegaan, mede voor het darts. Alleen het score vak was af en toe 'wazig' gisteravond, de beelden waren goed.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ons abonnement is ook opgezegd, hadden een jaar abonnement voor €99 en deelde die met mijn vader. Maar als ik terugkijk hoe het jaar is verlopen en wat er voor verbeteringen zijn gekomen voor de klachten, kan ik alleen maar de conclusie trekken dat we diep teleurgesteld zijn.

Je hoort ontspannen naar een sport te kunnen kijken zonder slecht beeldkwaliteit of vastlopend beeld, ik heb mijn vader nog nooit zo geïrriteerd gezien tijdens de Formule 1 door de slechte service. Hij wil ook nooit meer terug naar Viaplay om de frustraties dit jaar voor te zijn, dus de enigste optie die dan nog rust is een Chromecast aanschaffen en daarop F1TV installeren.

Ik heb de afgelopen maand de posts hier in de gaten gehouden en ik merk dat het nog steeds diep onder de maat is met de kwaliteit en stabiliteit, zoals nu bij het darten zie ik vergelijkbare klachten voorbij komen. Jammer dat ze er zo mee om blijven gaan.. :X

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Steefmeister
  • Laatst online: 03-02 12:52
Hier zowel via Google Chromecast with Google TV als via Chromecast V1 heel wisselende beeldkwaliteit tijdens het WK darts.

Gisterenavond was het echt bagger. Ervoor naar het voetbal zitten kijken, maar dat was geen enkel probleem. Ook andere apps hebben hier eigenlijk geen last van. Was al bang dat het aan mijn internetverbinding ofzo lag gisterenavond, maar zie meerdere mensen klagen.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Steefmeister schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:34:
Hier zowel via Google Chromecast with Google TV als via Chromecast V1 heel wisselende beeldkwaliteit tijdens het WK darts.

Gisterenavond was het echt bagger. Ervoor naar het voetbal zitten kijken, maar dat was geen enkel probleem. Ook andere apps hebben hier eigenlijk geen last van. Was al bang dat het aan mijn internetverbinding ofzo lag gisterenavond, maar zie meerdere mensen klagen.
Ja want het lijkt me bijvoorbeeld raar als je 1 Gigabit/s internet heb van KPN en alles in huis voorzien hebt van Cat6 kabels met 1 Gigabit/s apparatuur dat het dan nog aan je internet kan liggen, ik weet dat de tv's een lanpoort hebben die niet het maximale ontvangt. Maar dan blijft het alsnog apart dat zoveel mensen, zoveel verschillende problemen ervaren met de dienst want zo erg verschillend hoor je nergens (Videoland heeft bijvoorbeeld ook live tv).

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Steefmeister
  • Laatst online: 03-02 12:52
G_Dragon schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:39:
[...]

Ja want het lijkt me bijvoorbeeld raar als je 1 Gigabit/s internet heb van KPN en alles in huis voorzien hebt van Cat6 kabels met 1 Gigabit/s apparatuur dat het dan nog aan je internet kan liggen, ik weet dat de tv's een lanpoort hebben die niet het maximale ontvangt. Maar dan blijft het alsnog apart dat zoveel mensen, zoveel verschillende problemen ervaren met de dienst want zo erg verschillend hoor je nergens (Videoland heeft bijvoorbeeld ook live tv).
Ik zit draadloos, dus dacht dat even dit het issue was. Router staat echter praktisch naast de GCWGTV. Daarnaast met NLZIET en live tv nooit issues omtrent slechte beeldkwaliteit. Ook engels voetbal in Viaplay was geen probleem. Dan lijkt 1 en 1 gauw 2

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Steefmeister schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Ik zit draadloos, dus dacht dat even dit het issue was. Router staat echter praktisch naast de GCWGTV. Daarnaast met NLZIET en live tv nooit issues omtrent slechte beeldkwaliteit. Ook engels voetbal in Viaplay was geen probleem. Dan lijkt 1 en 1 gauw 2
Oh via draadloos? Dat heb ik nog nooit gedaan bij onze tv, ben meer van de vaste bedrading als het op zoiets aankomt :D.

Blijft ook wel echt apart hoe de ervaringen allemaal verdeeld zijn, ben wel blij dat er ook mensen zijn die veel minder klachten ervaren want ik gun niemand de irritaties van wisselende beeldkwaliteit en dat het beeld gewoon vast slaat. Bij de apps NLZIET en KIJK hebben wij inderdaad ook nog nooit problemen gehad _/-\o_

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36
G_Dragon schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Oh via draadloos? Dat heb ik nog nooit gedaan bij onze tv, ben meer van de vaste bedrading als het op zoiets aankomt :D.

Blijft ook wel echt apart hoe de ervaringen allemaal verdeeld zijn, ben wel blij dat er ook mensen zijn die veel minder klachten ervaren want ik gun niemand de irritaties van wisselende beeldkwaliteit en dat het beeld gewoon vast slaat. Bij de apps NLZIET en KIJK hebben wij inderdaad ook nog nooit problemen gehad _/-\o_
Dat laatste lijkt me het belangrijkste.

Viaplay wijst graag naar de apparatuur thuis, maar de vergelijking met hoe andere streaming-diensten het doen lijkt me wat relevanter. Als 'alles' altijd goed werkt en alleen Viaplay problemen geeft lijkt het me logisch dat de oorzaak dan daar gezocht wordt.

Maar ja, het is natuurlijk veel eenvoudiger om het probleem in eerste instantie bij de consument te leggen en deze opdracht te geven zijn hele netwerktopologie door te geven. Meer dan de helft heeft geen idee hoe dat te doen en haken dan al af als 'klager'. Weer een ticket gesloten, wederom verlaat een tevreden klant het pand.

iRacing Profiel

• Pimmuz
  • Laatst online: 10:37

Pimmuz

Roar

Heb het WK Darts grotendeels via de browser gekeken maar dan het chrome venster naar de tv gesleept en zo gekeken.

De Viaplay app op mijn LG 32LM6380PLC is tegenwoordig een groot drama haperend geluid en streams die altijd vastlopen na meestal 2 of 3x dat het beeld bevriest.

Heb dit al meerdere malen aangegeven bij Viaplay alleen doen ze er helemaal niks mee behalve de schuld bij mij neerleggen uiteraard. Vandaag wou ik mijn account gegevens inzien voor eind datum abonnement & klantnummer voor klachtencompas.

Ik krijg de volgende foutmelding:

Error 503 Backend fetch failed
Backend fetch failed

Guru Meditation:
XID: 3309581

Varnish cache server

Dit gemeld bij de klantenservice en dat werd weer een hele discussie omdat die Samira K gewoon niet leest wat ik te melden heb en vervolgens begint te zeuren over respect echt bizar. Blijkbaar allemaal overspannen door al het geklaag & gezeur van de klanten tjah wat vervelend...

Zijn er voor Premier League geen alternatieven?

• Aartstyle
Pimmuz schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:17:
Heb het WK Darts grotendeels via de browser gekeken maar dan het chrome venster naar de tv gesleept en zo gekeken.

De Viaplay app op mijn LG 32LM6380PLC is tegenwoordig een groot drama haperend geluid en streams die altijd vastlopen na meestal 2 of 3x dat het beeld bevriest.

Heb dit al meerdere malen aangegeven bij Viaplay alleen doen ze er helemaal niks mee behalve de schuld bij mij neerleggen uiteraard. Vandaag wou ik mijn account gegevens inzien voor eind datum abonnement & klantnummer voor klachtencompas.

Ik krijg de volgende foutmelding:

Error 503 Backend fetch failed
Backend fetch failed

Guru Meditation:
XID: 3309581

Varnish cache server

Dit gemeld bij de klantenservice en dat werd weer een hele discussie omdat die Samira K gewoon niet leest wat ik te melden heb en vervolgens begint te zeuren over respect echt bizar. Blijkbaar allemaal overspannen door al het geklaag & gezeur van de klanten tjah wat vervelend...

Zijn er voor Premier League geen alternatieven?
Het opzeggen lukt inmiddels weer en heb mijn abbo opgezegd. Denk zomaar dat ik niet de enige ben die daar deze week mee bezig is.

Helaas kan je engels voetbal niet ergens anders (legaal) zien. Maar via Viaplay is de beeldkwaliteit gewoon matig en daarbij zap ik er dan nooit langs. Is nu ook een principe kwestie geworden, ik gun het ze gewoon niet.

Vanaf Maart over naar F1 tv, tenzij viaplay een goede verbetering aankondigt qua beeld.

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12:27
Scorpio861 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:47:
[...]

Die Fokkens voegt echt helemaal niks toe heeft ook geen enkele affiniteit met het darten, echt vreselijk om naar te moeten luisteren....
Die Koert Westerman zit er inderdaad beter in..

• 13art
  • Laatst online: 12:30

13art

Moderator Mobile
Ik dacht, laat ik ze bij Viaplay even een e-mail sturen met de vraag of de jaaraanbieding ook voor bestaande abonnees geldt. Dat is dus niet het geval. Ok duidelijk, dan is het bye bye Viaplay.

Enjoy the silence

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Alleen voor de introductie-aanbieding van 99 euro / jaar zou ik weer terugkomen, anders pech.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-02 23:17

Toff

FP ProMod
13art schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:38:
Ik dacht, laat ik ze bij Viaplay even een e-mail sturen met de vraag of de jaaraanbieding ook voor bestaande abonnees geldt. Dat is dus niet het geval. Ok duidelijk, dan is het bye bye Viaplay.
€ 3,50 per maand korting bij één keer per jaar betalen (en er 12 maanden an vast zitten dus) is wel een flinke korting.
Aanbieding is geldig tot 28-2-2023. Is misschien toch wel het overwegen waard om nu op te zeggen en voor 28-2 een nieuw abonnement af te sluiten.
Mensen die via KPN of Ziggo een abonnement hebben, kunnen IMHO sowieso als nieuwe abonnees gezien worden, indien zij zich rechtstreeks bij Viaplay melden (al hoop ik zelf stiekem dat F1 in het nieuwe seizoen ook weer door KPN en Ziggo wordt doorgegeven).

• 13art
  • Laatst online: 12:30

13art

Moderator Mobile
Toff schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:49:
[...]

€ 3,50 per maand korting bij één keer per jaar betalen (en er 12 maanden an vast zitten dus) is wel een flinke korting.
Aanbieding is geldig tot 28-2-2023. Is misschien toch wel het overwegen waard om nu op te zeggen en voor 28-2 een nieuw abonnement af te sluiten.
Mensen die via KPN of Ziggo een abonnement hebben, kunnen IMHO sowieso asl nieuwe abonnees gezien worden, indien zij zich rechtstreeks bij Viaplay melden (al hoop ik zelf stiekem dat F1 in het nieuwe seizoen ook weer door KPN en Ziggo wordt doorgegeven).
Mijn abonnement loopt tot 17 maart dus dat zal niet gaan. Althans niet met hetzelfde mail adres.

Enjoy the silence

• stylezzz
[...]

Mensen die via KPN of Ziggo een abonnement hebben, kunnen IMHO sowieso asl nieuwe abonnees gezien worden, indien zij zich rechtstreeks bij Viaplay melden (al hoop ik zelf stiekem dat F1 in het nieuwe seizoen ook weer door KPN en Ziggo wordt doorgegeven).
Ik zou het overwegen als het 4,95 per maand was ofzo. Voor 2023 denk ik dat we f1tv maar eens gaan proberen.

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-02 14:49

keur0000

-------- N O N E --------

Aartstyle schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:48:
Het gaat Viaplay maar om 1 ding. Rechten snel op kopen en wachten totdat de grote partijen (amazon, apple, netflix) etc zich ook gaan bemoeien met sportrechten en Viaplay willen overnemen.

Na de laatste F1 race direct mijn Viaplay abo opgezegd, wat een tenenkrommende ranzige bagger is dat. Echt NOOIT meer. Kwaliteit = 0, commentaar = 0, aanbod = 0.
Ga ook over op F1 tv als de boel weer start.

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:38
[...]

Ik ga er vanuit dat ze die TV zender wel aan gaan houden, maar daar kan je alleen gebruik van maken als je het via je provider afsluit en dus niet via het jaarlijkse abbonement bij Viaplay zelf.

• foxgamer2019
  • Niet online
Ben ik de enige die het raar vind dat ViaPlay geen FA/EFL-cup heeft?

Ik dacht juist dat het één pakket was. Nu heb ik gelukkig Ziggo Go, maar ik was echt in veronderstelling dat het op VP was.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

foxgamer2019 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 21:47:
Ben ik de enige die het raar vind dat ViaPlay geen FA/EFL-cup heeft?
Premier League en de bekercompetities zijn inderdaad verschillende licenties/uitzendrechten.

Ik vroeg me idd wel af waar het te zien is, maar dus blijkbaar bij Ziggo Sport?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het zou mij niks verbazen als ze een nieuwe jaaraanbiedingsronde doen aan het begin van het F1 seizoen.

Maar als het puur om Formule 1 kijken gaat dan zou ik F1tvpro aanraden. Ik geloof er geen snars van dat de apps stabieler worden, want daar zit voornamelijk het probleem.

De sessie opstarten en bij enkelen ook constant houden blijft problematisch. Bij de browser ondervind ik bijna nooit problemen.

Tweakers Discord

• Aartstyle
Vanmiddag even FA cup gekeken op Ziggo sport. Wat een verschil met de kwaliteit van het premier league voetbal bij Viaplay. Echt niet normaal en dat mag zich dus beide HD noemen.

FF serieus, dit kan de Engelse voetbal bond toch nooit goedkeuren? Als die de beeldkwaliteit zien van Viaplay dan moeten ze toch meteen dreigen met het niet nakomen van de verwachtingen? Bij de premier league hoort een bepaald verwachtingspatroon en daar hoort geen beeld bij van Tetris kwaliteit. Je zou daar shirtsponsor zijn of reclame borden langs de zijkant hebben staan. |:( |:(

Ik overdrijf natuurlijk wel een beetje, maar ik snap serieus niet dat de FA hiermee akkoord zou gaan.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:48
Aartstyle schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 16:32:
Vanmiddag even FA cup gekeken op Ziggo sport. Wat een verschil met de kwaliteit van het premier league voetbal bij Viaplay. Echt niet normaal en dat mag zich dus beide HD noemen.

FF serieus, dit kan de Engelse voetbal bond toch nooit goedkeuren? Als die de beeldkwaliteit zien van Viaplay dan moeten ze toch meteen dreigen met het niet nakomen van de verwachtingen? Bij de premier league hoort een bepaald verwachtingspatroon en daar hoort geen beeld bij van Tetris kwaliteit. Je zou daar shirtsponsor zijn of reclame borden langs de zijkant hebben staan. |:( |:(

Ik overdrijf natuurlijk wel een beetje, maar ik snap serieus niet dat de FA hiermee akkoord zou gaan.
Andere streamingdiensten als DAZN doen dat ook helaas. Lees vaak dat zij ook live streams in 720P uitzenden...

• Eddie1993
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-01 17:50
Zou er nog een aanbieding komen voor f1tv pro denken jullie?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:53
Eddie1993 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 08:56:
Zou er nog een aanbieding komen voor f1tv pro denken jullie?
Meestal vlak voor de winter tests.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Soulful
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-02 22:20
Hey allemaal. Na twee jaar van IPTV om Premier League te bekijken ben ik wel eens toe aan wat meer stabiliteit en betere beeldkwaliteit. Dus overweeg Viaplay.

Na het lezen van comments hier, blijkt dat F1 iig dramatisch is qua kwaliteit en stabiliteit/niet-haperen.

Nu vraag ik mij af, hoe ervaren jullie de Premier League? Is dit ook zo (dramatisch) als F1 of is de kwaliteit daar beter?

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:56
Soulful schreef op zondag 8 januari 2023 @ 18:28:
Hey allemaal. Na twee jaar van IPTV om Premier League te bekijken ben ik wel eens toe aan wat meer stabiliteit en betere beeldkwaliteit. Dus overweeg Viaplay.

Na het lezen van comments hier, blijkt dat F1 iig dramatisch is qua kwaliteit en stabiliteit/niet-haperen.

Nu vraag ik mij af, hoe ervaren jullie de Premier League? Is dit ook zo (dramatisch) als F1 of is de kwaliteit daar beter?
Ik heb daar geen problemen mee gehad qua haperingen (ook niet met F1) maar de matige beeldkwaliteit, beroerde interface van de apps en het idee dat ze het allemaal wel goed vinden en lekker aan het cashen zijn (weinig verbetering op deze punten in het vooruitzicht dus) heb ik het opgezegd en ga ik opzoek naar andere opties.

©2004

Pagina: 1 ... 112 ... 115 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee