Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 111 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 11:49

Pimmuz

Roar

Was weer waardeloos gisterenavond ik ben er al bijna aangewend dat het geluid tegenwoordig om de 20seconden eventjes hangt 1seconde ofzo.

Maar gisterenavond halverwege de race begon het vastlopen niet van de app nee gewoon de stream dus terug naar het hoofdscherm en opnieuw 'live kijken' na 5x was ik er klaar mee.

Via de browser op de pc werkt het eigenlijk vlekkeloos maar dat is ruk kwaliteit vergeleken de app op mijn LG 32inch tv.

Beneden op de 50inch Samsung is het gewoon alsof j een oude DVD kijkt en niet te pauzeren dus gewoon zwaar ruk en totaal niet van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 17:15
AvK schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:14:
[...]

Allemaal waar...... maarrrrr....
Groot nadeel voor waarschijnlijk veel mensen is dat er geen F1TV app voor op de TV is.
Chrome cast is leuk, via je telefoon streamen ook maar het is te veel rompslomp voor de gewone gebruiker.
Die wil zijn TV aanzetten en hoppa.
Gewoon apps voor Apple tv en Android tv hoor, misschien volgende keer tv kopen met een courant OS er op? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:45

remco_k

een cassettebandje was genoeg

The_Admin schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:11:
[...]

Gewoon apps voor Apple tv en Android tv hoor, misschien volgende keer tv kopen met een courant OS er op? ;)
Laat jij ff zien dat je de officiele F1TV app kunt installeren op Android TV, via de normale route, rechtstreeks uit de Google Playstore (dus zonder deze te sideloaden)?
Ik ben benieuwd naar het resultaat. :)

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 18:28:
‘Ziggo wil uitzendrechten Formule 1 terug’

VodafoneZiggo heeft serieuze plannen met Ziggo Sport. Niet alleen wil het mediabedrijf meebieden op de uitzendrechten van Eredivisievoetbal; ook wil het de Formule 1 terug.

https://www.totaaltv.nl/n...drechten-formule-1-terug/
Hopelijk gaan ze ook voor de Premier League rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

BramViking schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:52:
[...]

Hopelijk gaan ze ook voor de Premier League rechten.
Liever niet. Dan kan je weer maar van een select aantal wedstrijden genieten. Viaplay is een zegen wat dat betreft.

Als ik moet kiezen tussen F1 of PL kies ik toch echt voor het laatste.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Gunner schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:55:
[...]

Liever niet. Dan kan je weer maar van een select aantal wedstrijden genieten. Viaplay is een zegen wat dat betreft.

Als ik moet kiezen tussen F1 of PL kies ik toch echt voor het laatste.
Nee dat lag niet aan Ziggo, maar aan de oude licentierechten. De Premier League constateerde dat door het aanbieden van alle wedstrijden op de televisie, veel minder mensen naar de stadions gingen. Dat is inmiddels teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

BramViking schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:57:
[...]

Nee dat lag niet aan Ziggo, maar aan de oude licentierechten. De Premier League constateerde dat door het aanbieden van alle wedstrijden op de televisie, veel minder mensen naar de stadions gingen.
Ja dat tweede gedeelte wist ik, maar ik heb hier dus verschillende theorieën over gehoord. Die van jou klinkt zeker aannemelijk.
Dat is inmiddels teruggedraaid.
Gelukkig. maar toch ben ik wel aardig gewend geraakt aan het streamen via de app. de vraag is of dat ook dan weer (hypothetisch) terugkomt op een ZST met een beperkt aantal kanalen... en de rechten zullen nog wel een aantal jaren vastliggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 15-11-2022 20:00 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Gunner schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:00:
[...]

Ja dat tweede gedeelte wist ik, maar ik heb hier dus verschillende theorieën over gehoord. Die van jou klinkt zeker aannemelijk.

[...]

Gelukkig. maar toch ben ik wel aardig gewend geraakt aan het streamen via de app. de vraag is of dat ook dan weer (hypothetisch) terugkomt op een ZST met een beperkt aantal kanalen... en de rechten zullen nog wel een aantal jaren vastliggen.
Ziggo heeft ook een app. Ik heb echt een hekel aan Viaplay gekregen. Stream kwaliteit is soms een voldoende, maar meer dan dat ook niet. Teveel problemen met hun platform. Ze nemen de klanten ook niet serieus. Feedback kennen ze niet. Wat ik overig het vervelendste vind (dat ligt meer aan de techniek) is dat het streamen van sport evenementen altijd een grotere vertraging heeft dan lineaire televisie.

[ Voor 6% gewijzigd door BramViking op 15-11-2022 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

remco_k schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:47:
Laat jij ff zien dat je de officiele F1TV app kunt installeren op Android TV, via de normale route, rechtstreeks uit de Google Playstore (dus zonder deze te sideloaden)?
Op een TV met Android TV als OS, dat maakt het ietsje specifieker, want op Android TV (sticks/boxjes), gaat dat probleemloos 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-09 18:44
Wat ook zo lekker werkt <not>,
laatst was de finale van Nascar en een formule 1 race tegelijkertijd.
In de normale TV-tijd (voor al die streaming bullshit) kon ik dan met de afstandbediening gewoon met één toets snel switchen tussen beide kanalen. (ziggo racing en ziggo extra)
Als ik nu via de F1TV app formule 1 kijk en ik wil even zappen naar Nascar (Ziggo racing kanaal),
dan kan ik niet even zo maar terug naar de F1 stream zappen, aangezien die stream dan afgebroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

hardware-lover schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:04:
[...]

Op een TV met Android TV als OS, dat maakt het ietsje specifieker, want op Android TV (sticks/boxjes), gaat dat probleemloos 😉
Eens. Maar het ging in de context van die posts al over een TV met Android TV erop. :)

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
remco_k schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:47:
[...]

Staat hier zonder problemen rechtstreeks uit de Play Store op zowel m'n Nvidia Shield als Google Chromecast met Android TV. Dus nogmaals, fatsoenlijke spullen kopen, dan pas klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:46

Quad

Doof

The_Admin schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:36:
[...]

Staat hier zonder problemen rechtstreeks uit de Play Store op zowel m'n Nvidia Shield als Google Chromecast met Android TV. Dus nogmaals, fatsoenlijke spullen kopen, dan pas klagen.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Een 3 jaar oude Philips TV met Android TV kan de F1 app er niet op installeren behalve sideloaden, een 2 jaar oude Philips TV met Android TV kan dit weer wel. Er mag vanuit een softwareontwikkelaar heus wel wat devicesupport worden verleend wat mij betreft, zeker in ATV land.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

The_Admin schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:36:
[...]

Onze posts kruisen elkaar net, jij reageerde op een post van iemand die het heeft over een TV met Android TV erop. Op dát platform met Android TV is geen F1TV pro beschikbaar en moet je sideloaden. Dat heeft niets met fatsoenlijke spullen kopen te maken. En al helemaal niet met klagen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

remco_k schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:36:
Eens. Maar het ging in de context van die posts al over een TV met Android TV erop. :)
Dat begreep ik wel, was mij bekend, maar toch werd je reactie niet helemaal goed begrepen, waarvan akte 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
remco_k schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:38:
[...]

Onze posts kruisen elkaar net, jij reageerde op een post van iemand die het heeft over een TV met Android TV erop. Op dát platform met Android TV is geen F1TV pro beschikbaar en moet je sideloaden. Dat heeft niets met fatsoenlijke spullen kopen te maken. En al helemaal niet met klagen.
Oh geen idee dat daar nog onderscheid in wordt gemaakt, waar zit dat in dan? Android TV versie? Want voor zover ik weet zijn verder de TV en Shield redelijk identiek, behalve dan dat de Chromecast en Shield waarschijnlijk een nieuwere versie van ATV draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Quad schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:37:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Een 3 jaar oude Philips TV met Android TV kan de F1 app er niet op installeren behalve sideloaden, een 2 jaar oude Philips TV met Android TV kan dit weer wel. Er mag vanuit een softwareontwikkelaar heus wel wat devicesupport worden verleend wat mij betreft, zeker in ATV land.
Tja? Dat geldt natuurlijk niet enkel voor TV's met Android als OS.

Ook op andere platformen, zoals WebOS, zijn apps wel of niet beschikbaar, afhankelijk van de versie. Ging het daarop ook maar zo eenvoudig via sideloaden, als alternatieve oplossing 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het nieuws over de plannen van Ziggo heb ik naar Ziggo Sport topic verplaatst.

F1TV app hoort eigenlijk in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 maar laten we weer on-topic gaan over Viaplay.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ziggo-klanten melden problemen opzeggen Viaplay

Zo herkenbaar... en niet alleen bij Viaplay.

Heb gezien de inflatie vorige maand al m'n abonnementen (kranten, digitaal ed) eens tegen het licht gehouden en er een aantal opgezegd of gedowngrade.

In 4 van de 5 gevallen lukt dat niet, vaak door een zogenaamde 'technische storing', maar ook omdat dit online simpelweg niet mogelijk bleek. Bij het afsluiten of upgraden is me dat in het verleden vreemd genoeg nog nooit overkomen.

Telkens wordt je gedwongen de klantenservice te bellen, waar je na tig minuten in de wacht te hebben gestaan en na tig aanbiedingen (waarbij datgene wat je al afnam niet zelden voor de helft wordt aangeboden) je eindelijk de gewenste aanpassing kunt laten doen.

Een abonnement opzeggen of downgraden zou zo eenvoudig moeten zijn als het afsluiten of upgraden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:40
Is het geluid bij jullie ook zo dramatisch bij het darten?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 16:49
Gynnad schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:02:
Is het geluid bij jullie ook zo dramatisch bij het darten?
Ja wat een robot geluid!

edit; inmiddels verholpen

[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 17-11-2022 20:10 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:44
Pimmuz schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:42:
Was weer waardeloos gisterenavond ik ben er al bijna aangewend dat het geluid tegenwoordig om de 20seconden eventjes hangt 1seconde ofzo.

Maar gisterenavond halverwege de race begon het vastlopen niet van de app nee gewoon de stream dus terug naar het hoofdscherm en opnieuw 'live kijken' na 5x was ik er klaar mee.

Via de browser op de pc werkt het eigenlijk vlekkeloos maar dat is ruk kwaliteit vergeleken de app op mijn LG 32inch tv.

Beneden op de 50inch Samsung is het gewoon alsof j een oude DVD kijkt en niet te pauzeren dus gewoon zwaar ruk en totaal niet van deze tijd.
Met Viaplay heb ik echt exact dezelfde ervaringen. Komt nog bij dat ik bij live sport iedere ~5 á 10 seconden een soort hickup in het beeld zie, alsof het even stil staat en weer goed springt.

Op kanaal 200 via Ziggo heb ik dat niet, maar zowel met een Chromecast (Google TV) als een MiBox S met verschillende beeldinstellingen (50 / 60 Hz, beeldverbetering aan / uit, beeldmodus op sport voor vloeiende beelden of juist helemaal uit) heb ik deze ervaring. Wanneer ik via Chrome op mijn laptop naar de site browse en inlog heb ik deze ervaring dan weer niet. Hang ik die laptop via HDMI aan mijn 50" TV uit 2014 dan is het beeld nog slechter dan via één van mijn mediaspelers.

Dan kan je zeggen, koop een nieuwere TV die wel een native app heeft.. Maar dat is toch eigenlijk onzin? Mijn TV is voor beeld en doet het nog prima, TV kanalen werken prima, apps via mijn Chromecast / MiBox S werken prima, streamen van sportbeelden (buiten de app van Viaplay) werkt prima. En ik vervang liever een keer in de paar jaar een mediaspeler van tussen de € 50 en € 100 dan dat je voor goede native apps iedere paar jaar je TV moet vervangen.

Ik zie er behoorlijk tegenop voor wanneer kanaal 200 gaat verdwijnen in elk geval..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Joster schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:53:
[...]

Met Viaplay heb ik echt exact dezelfde ervaringen. Komt nog bij dat ik bij live sport iedere ~5 á 10 seconden een soort hickup in het beeld zie, alsof het even stil staat en weer goed springt.
Dat blijft inderdaad een probleem (ook op 50 Hz, ook met het aan- of uitzetten van alle relevante instellingen). Bij mij lijkt die stutter wel te verdwijnen naarmate de stream langer loopt. Maar goed, als je even weggezapt bent, dan is het gelijk weer terug.

Die stutters zijn er niet in de Kodi-addon voor Viaplay op hetzelfde apparaat. De officiële Viaplay-app voor Android TV zit dus nog steeds niet helemaal lekker in elkaar. De officiële F1TV-app heeft hier ook geen last meer van, dus het is echt een Viaplay-dingetje.

Verder blijft het lachwekkend dat er met Android TV nog steeds geen optie is om een nog lopende livestream direct vanaf het begin te starten (dus zonder zelf terug te hoeven spoelen). Dat is basisfunctionaliteit die niet mag ontbreken.

Ook kun je via Android TV nog steeds geen uitzendingen van twee dagen terug via het schema (dat sowieso al onnodig ver verstopt zit) terugkijken. Alleen vandaag en gisteren, terwijl je op mobiel wel twee dagen terug kunt via het schema.

Kortom, de Android TV-app van Viaplay blijft een enorm brakke ervaring. En het is vrij treurig dat een onofficiële Kodi-addon gewoon beter presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:48

Meneer iCy

swarma

Pimmuz schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:42:

Ik heb dezelfde ervaring met mijn LG qua geluid. Volgend seizoen ga ik naar F1TV

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
TexMex schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:54:
[...]

Dat blijft inderdaad een probleem (ook op 50 Hz, ook met het aan- of uitzetten van alle relevante instellingen). Bij mij lijkt die stutter wel te verdwijnen naarmate de stream langer loopt. Maar goed, als je even weggezapt bent, dan is het gelijk weer terug.

Die stutters zijn er niet in de Kodi-addon voor Viaplay op hetzelfde apparaat. De officiële Viaplay-app voor Android TV zit dus nog steeds niet helemaal lekker in elkaar. De officiële F1TV-app heeft hier ook geen last meer van, dus het is echt een Viaplay-dingetje.

Verder blijft het lachwekkend dat er met Android TV nog steeds geen optie is om een nog lopende livestream direct vanaf het begin te starten (dus zonder zelf terug te hoeven spoelen). Dat is basisfunctionaliteit die niet mag ontbreken.

Ook kun je via Android TV nog steeds geen uitzendingen van twee dagen terug via het schema (dat sowieso al onnodig ver verstopt zit) terugkijken. Alleen vandaag en gisteren, terwijl je op mobiel wel twee dagen terug kunt via het schema.

Kortom, de Android TV-app van Viaplay blijft een enorm brakke ervaring. En het is vrij treurig dat een onofficiële Kodi-addon gewoon beter presteert.
Ah, thanks voor de Kodi-addon tip. Die ga ik komend weekend ook eens proberen (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Joster schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:10:
[...]

Ah, thanks voor de Kodi-addon tip. Die ga ik komend weekend ook eens proberen (y)
Deze werkt hier vlekkeloos. Eventueel kun je de stream in de instellingen handmatig op 1080p zetten als die hem niet automatisch pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

alexbl69 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:25:
Ziggo-klanten melden problemen opzeggen Viaplay

Zo herkenbaar... en niet alleen bij Viaplay.

Heb gezien de inflatie vorige maand al m'n abonnementen (kranten, digitaal ed) eens tegen het licht gehouden en er een aantal opgezegd of gedowngrade.

In 4 van de 5 gevallen lukt dat niet, vaak door een zogenaamde 'technische storing', maar ook omdat dit online simpelweg niet mogelijk bleek. Bij het afsluiten of upgraden is me dat in het verleden vreemd genoeg nog nooit overkomen.

Telkens wordt je gedwongen de klantenservice te bellen, waar je na tig minuten in de wacht te hebben gestaan en na tig aanbiedingen (waarbij datgene wat je al afnam niet zelden voor de helft wordt aangeboden) je eindelijk de gewenste aanpassing kunt laten doen.

Een abonnement opzeggen of downgraden zou zo eenvoudig moeten zijn als het afsluiten of upgraden.
Dat werkte voorheen in ieder geval uitstekend. Gewoon klikken en klaar.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 12:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/awlwsNj4XUXvV-yrc6Hf-uYtPoY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CFTZs3gA74yF1zfB2ElH8tbl.png?f=fotoalbum_large

Zo ook maar eens opgezegd. Bekijk het volgend jaar wel weer xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
TexMex schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:16:
[...]

Deze werkt hier vlekkeloos. Eventueel kun je de stream in de instellingen handmatig op 1080p zetten als die hem niet automatisch pakt.
Dank! Ik zit eens eea te proberen met de addon en vrije training 2 van zojuist, maar ik kan nergens vinden waar ik de stream op 1080p kan zetten? Video stream staat op h264, 960x540 en dat is lichtgrijs dus kan ik niet aanklikken. Bij video calibration staat gewoon 1080p @ 50Hz..

Edit: dit kan natuurlijk komen omdat ik een uitzending terug kijk ipv live kijk. Zal het vanavond bij Darten / League One voetbal nog eens proberen (en direct vergelijken met kijken via de Viaplay app zelf).

[ Voor 14% gewijzigd door Joster op 18-11-2022 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Best wel vervelend voor Viaplay dat naast de F1 ook alle competities 2 maand stil liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Joster schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:57:
[...]

Dank. Ik zit eens eea te proberen met de addon en vrije training 2 van zojuist, maar ik kan nergens vinden waar ik de stream op 1080p kan zetten? Video stream staat op h264, 960x540 en dat is lichtgrijs dus kan ik niet aanklikken. Bij video calibration staat gewoon 1080p @ 50Hz..
Je moet de instellingen van de add-on zelf hebben. Dus je opent Kodi en gaat naar add-ons. Long-press op Viaplay, 'Settings', 'InputStream Adaptive settings'. En dan zet je 'Stream Selection' op 'Manually Select Video Stream'.

Als je vervolgens een stream hebt lopen, kun je in de instellingen van de stream bij 'Video settings' wel zelf de 'Video stream' aanpassen naar 1920x1080 of 1280x720.

Ik heb dit maar een keer hoeven doen. Daarna pakt die bij mij altijd de hoogste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

SmasterS schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:36:
[Afbeelding]

Zo ook maar eens opgezegd. Bekijk het volgend jaar wel weer xd
Nou, als die tekst het gemiddelde niveau van Viaplay toont, dan is dat alvast diep triest.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

alexbl69 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:11:
Best wel vervelend voor Viaplay dat naast de F1 ook alle competities 2 maand stil liggen.
Het is een goede zaak. In een kapitalistisch stelsel horen wanpresteerders afgestraft te worden. Dat gebeurt helaas veel te weinig.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:02
Ik vermoed dat ze dit prima ingecalculeerd hebben toen ze het jaar abbo voor €99 weggaven.

Anyway, het overige aanbod is mijn ogen te armoedig van kwaliteit om enigszins dit gat op te kunnen vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
TexMex schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:11:
[...]

Je moet de instellingen van de add-on zelf hebben. Dus je opent Kodi en gaat naar add-ons. Long-press op Viaplay, 'Settings', 'InputStream Adaptive settings'. En dan zet je 'Stream Selection' op 'Manually Select Video Stream'.

Als je vervolgens een stream hebt lopen, kun je in de instellingen van de stream bij 'Video settings' wel zelf de 'Video stream' aanpassen naar 1920x1080 of 1280x720.

Ik heb dit maar een keer hoeven doen. Daarna pakt die bij mij altijd de hoogste.
Dank, dit deed de trick. Had hem vrijdag op manually gezet en toen tijdens darten op het hoogst mogelijke gezet. Gisteren tijdens de quali bleef hij inderdaad op de hoogste staan en was de kwaliteit prima. Geen stutter waardoor het een stuk fijner kijken is dan via de Viaplay app.

Eigenlijk schrijnend, maar goed, fijn dat er een oplossing lijkt te zijn zonder dat ik afhankelijk ben van kanaal 200..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dat voor zo'n stom corrupt WK. :r

Ik laat het maar doorlopen, maar kan het inderdaad ook opzeggen. Ergens heb ik het gevoel dat Ziggo een bod gaat doen op het einde van jaar op ViaPlay.

Ze willen F1 en de PL terug, en verliezen kijkers aandeel. Met het kopen van de EL/CL/COL hebben ze een statement gemaakt, en ze zijn nog niet klaar. Vergeet ook niet dat VP nog verliest maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:24
We hebben zowieso nog 2 seizoenen F1 bij Viaplay voor de kiezen....

Komend jaar zal de nieuwe biedingsronde wel van start gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Joster schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:07:
[...]

Dank, dit deed de trick. Had hem vrijdag op manually gezet en toen tijdens darten op het hoogst mogelijke gezet. Gisteren tijdens de quali bleef hij inderdaad op de hoogste staan en was de kwaliteit prima. Geen stutter waardoor het een stuk fijner kijken is dan via de Viaplay app.

Eigenlijk schrijnend, maar goed, fijn dat er een oplossing lijkt te zijn zonder dat ik afhankelijk ben van kanaal 200..
Alleen bij F1 nog even opletten of die op 1920x1080 staat. Want het darts is max 1280x720. F1 en een klein deel van het Premier League-voetbal is het enige dat in 1920x1080 wordt doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
DutchOwnage schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:43:
We hebben zowieso nog 2 seizoenen F1 bij Viaplay voor de kiezen....

Komend jaar zal de nieuwe biedingsronde wel van start gaan?
Maar ziggo kan toch oneindig geld hebben? Ze hebben al veel geld betaald voor voetbal. Of ze zullen gelijk alles achter de betaalmuur zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-09 20:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ER9w36LtnIbjJa7smw34bcLVanc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IubEqKzVSnwzNqyswnTWJzam.jpg?f=fotoalbum_large

De rechterrand is raar. Meer mensen last van?
LGC1 met native app.

Ik zie dit alleen bij ViaPlay (maar niet altijd). Gisteren bij de kwalificatie geen last, bijv. Maar bij de vorige race had ik dit probleem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:08
Pvd01 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:15:
[Afbeelding]

LGC1 met native app.

Ik zie dit alleen bij ViaPlay (maar niet altijd). Gisteren bij de kwalificatie geen last, bijv. Maar bij de vorige race had ik dit probleem ook.
Heb dat ook al eens gezien ja. Ik weet niet meer of het nou bij de stream via de app was, of via kanaal 200/225 van Ziggo/kpn. 1 van de 2 iig. Achja, past mooi in het rijtje van verbeterpunten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:24
Pvd01 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:15:
[Afbeelding]

LGC1 met native app.

Heb dit het hele jaar al, en alleen bij Viaplay. Je zou onder beeldverhouding Scannen uit kunnen zetten eventueel. LG CX native app ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
DutchOwnage schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:22:
[...]

Heb dit het hele jaar al, en alleen bij Viaplay. Je zou onder beeldverhouding Scannen uit kunnen zetten eventueel. LG CX native app ook.
Dat is op zich een goede tip, maar je ziet dan de randen van het beeld niet meer.

Daarom laat ik het maar zo, maar toch bedankt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:17
Toch wel een complimentje voor Stéphane met een interview met Norbert Vettel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:46
Fluctueert de kwaliteit nu zo erg tijdens de race? Ik kijk op een Sony tv.
Niet om aan te gluren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Laatst online: 17-09 11:34
Verwachten we nog een Black Friday korting? Zeker nu de F1 is afgelopen zullen ze wel wat moeten stunten met de prijs..

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:48
Echt he-le-maal klaar met die commentatoren. Praten over een titanengevecht tussen Lec en Per terwijl er helemaal niks gebeurd. Praten alles groter en epischer toe. Super irritant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

Wat een geraaskal weer. "Wat een strijd, wat een gevecht"

Even later, een echte "Titanenstrijd".... nou ik heb echt geen enkel gevecht gezien.
Alleen Perez die een gat dicht moest rijden, verder niks.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Zo laatste race is afgelopen, abbo gelijk stopgezet maar had een jaar dus loopt nog door tm Maart….
Benieuwd hoeveel mensen ze dit nu gaat kosten.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, viaplay abbo geannuleerd, f1tv erin volgend seizoen en hopend dat ziggo de rechten terug krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Darten was zowel gisterenavond als vandaag weer een drama meerdere vast lopers nu ook in de browser. Heb deze week al 3 tickets ingediend ze doen er geen fuck mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:20

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Dit abonnement eindigt op 03/12/2022

Je Viaplay-abonnement stopt aan het einde van je Viaplay-factuurperiode!
Dat ook weer geregeld!

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadeK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-07 12:38
Hoe kan je Viaplay opzeggen/annuleren?
Op de website krijg je twee (misleidende) knoppen, namelijk: "Het pakket behouden" en "Inwisselen"
Als ik op "Inwisselen" klik krijg ik geen bevestiging(mail).

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 21-11-2022 09:56 . Reden: Geen naamverbasteringen aub. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:32
MadeK schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:34:
Hoe kan je Viaplay opzeggen/annuleren?
Op de website krijg je twee (misleidende) knoppen, namelijk: "Het pakket behouden" en "Inwisselen"
Als ik op "Inwisselen" klik krijg ik geen bevestiging(mail).
Yep, 2* inwisselen. Ik heb ook nog geen mail, maar bij mijn account kun je zien dat je hebt opgezegd.
Edit: mailbevestiging 5 minuten later ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 21-11-2022 09:57 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadeK
jan390 schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:40:
[...]

Yep, 2* inwisselen. Ik heb ook nog geen mail, maar bij mijn account kun je zien dat je hebt opgezegd.
Ik zie niks bij "mijn account", waar staat dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

MadeK schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:42:
[...]

Ik zie niks bij "mijn account", waar staat dat precies?
Open de Mijn Ziggo App of ga naar ziggo.nl/mijnziggo en log in.
Druk op [Producten]
Selecteer het tabblad [Televisie]
Klik op [Streamingsdiensten beheren]
Selecteer het tabblad [MIJN ABONNEMENTEN]
Klik op Viaplay en klik op de knop [Abonnement opzeggen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadeK
Technomania schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:44:
[...]

Druk op [Producten]
Het gaat niet om Viaplay via Ziggo.

[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 21-11-2022 09:57 . Reden: Geen naamverbasteringen aub. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

MadeK schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:45:
[...]

Het gaat niet om Viaplay via Ziggo.
Oh, Excuus.

[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 21-11-2022 09:57 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadeK
jan390 schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:40:
[...]

Edit: mailbevestiging 5 minuten later ontvangen.
Het is gelukt.. Moest twee keer op Inwisselen klikken inderdaad. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:32
al opgelost

[ Voor 94% gewijzigd door jan390 op 20-11-2022 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:25
Viaplay abonnement zojuist opgezegd. Maart volgend jaar zien we wel weer wat dan de beste aanbieding is. Premier League was mooi meegenomen, maar het ging me vnl. om F1. De overige content doet me niks. Ik zag nu een reclame over bier proeven….. Ik hou dit topic wel in mijn bookmarks. Wie weet biedt Viaplay straks een betere bitrate dan F1TV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 12:57

sjaool

Every life should have 9 cats

meesje schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:33:
Wie weet biedt Viaplay straks een betere bitrate dan F1TV. :)
Ik denk dat ze die moeite niet gaan doen als ik zo het nieuws gelezen heb. De cijfers waren niet al te best voor Viaplay.

Het zou wel leuk zijn als F1TV de races in 4K beschikbaar maakt wanneer ze in het archief komen te staan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:25
sjaool schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:50:
[...]

Ik denk dat ze die moeite niet gaan doen als ik zo het nieuws gelezen heb. De cijfers waren niet al te best voor Viaplay.
Nee, inderdaad. Vandaar ook mijn smiley. Nog twee seizoenen volhouden en dan weer lekker ouderwets naar Ziggo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:59
Gezien de foutmeldingen geloof ik niet dat ik de enige was die vanmiddag via de KPN app Viaplay wilde stopzetten. Buiten het F1 seizoen is het aanbod gewoon veel te mager om €13,99 per maand te rechtvaardigen.

Moet zeggen dat ik de uitzendingen, na wat opstartproblemen, prima te volgen vond. Wel is het commentaar mij meer en meer tegen gaan staan omdat het enthousiasme vaak niet past bij wat ik zit te kijken.

Anyway, volgend jaar maar eens kijken hoe de F1 weer te volgen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 15:52
Hier ook opgezegd, loopt nog wel door tot maart, maar dan kan ik het niet vergeten.
Even wachten tot de f1tv aanbieding en dan hopelijk geen ergernis meer om dat idiote commentaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pvd01
De samenvatting van de formule 1 nu ook op NPO UHD. Weliswaar geen 4K, maar wat een verschil in beeldkwaliteit met ViaPlay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:17
JeroenV_ schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:33:
Hier ook opgezegd, loopt nog wel door tot maart, maar dan kan ik het niet vergeten.
Even wachten tot de f1tv aanbieding en dan hopelijk geen ergernis meer om dat idiote commentaar.
Als Nederlandse commentaar wilt horen bij F1TV dan blijf je bij Viaplay commentatoren, tenzij je naar Engelse commentaar gaat luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pimmuz schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:13:
Darten was zowel gisterenavond als vandaag weer een drama meerdere vast lopers nu ook in de browser. Heb deze week al 3 tickets ingediend ze doen er geen fuck mee.
Geen last van gehad op Android TV app. Vandaag F1 op tv, darts op tablet erbij naast. Vanavond de finale zonder problemen gekeken op de tv.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Viaplay al een aantal maanden geleden opgezegd bij Ziggo. Ze zullen volgend seizoen echt met een goedkoper, F1 only abonnement moeten komen wat maximaal net zoveel kost als F1 TV Pro, want anders wordt het gewoon F1 TV Pro volgend seizoen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
JeroenV_ schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:33:
Dan heb jij blijkbaar ook een jaarabonnement. Hoe zeg je dat nu al op dan?

Mijn vader heeft ook een jaarabonnement (tot juni volgend jaar of zoiets). Hij heeft geen enkele optie om het nu op te zeggen.

Via mijn account > pakket beheren krijgt hij enkel het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h9NFc1KxRTxmb25NuI-SeyfP4BM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/feB6a8132ihcMmOjrnMumVno.png?f=user_large

Had jij daar nog een extra optie die hier niet bij staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
alexbl69 schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:07:
[...]

Dan heb jij blijkbaar ook een jaarabonnement. Hoe zeg je dat nu al op dan?

Mijn vader heeft ook een jaarabonnement (tot juni volgend jaar of zoiets). Hij heeft geen enkele optie om het nu op te zeggen.

Via mijn account > pakket beheren krijgt hij enkel het volgende scherm:
[Afbeelding]

Had jij daar nog een extra optie die hier niet bij staat?
Zo te zien heb jij een jaar bundel van 10,49 per maand voor 12 maanden.

In het begin, toen Viaplay net starte, had je een optie van 12 maanden voor 99,-. Die loopt dus nog tot maart door, je betaalde het bedrag in 1x. Die kan je al opzeggen want je zegt alleen de verlenging op, je hebt immers alles al betaald.

Jij lijkt dus een jaar abbonement voor 10,49 per maand te hebben, dat kan je pas opzeggen als de jaar termijn erop zit. Vergelijk het met een telefoon abbonement dat je voor een jaar vast legt, dat kan je ook niet zomaar eerder opzeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door dudinson op 21-11-2022 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:43:
Zo, viaplay abbo geannuleerd, f1tv erin volgend seizoen en hopend dat ziggo de rechten terug krijgt
Yes, hier hetzelfde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Technomania schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:44:
[...]

Druk op [Producten]
Dit loop al 2 dagen compleet vast bij mij, kan Viaplay niet eens opzeggen momenteel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:41
Joster schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:16:
[...]

Dit loop al 2 dagen compleet vast bij mij, kan Viaplay niet eens opzeggen momenteel :D
Wellicht iets met overbelasting..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

psy schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:34:
Wat een geraaskal weer. "Wat een strijd, wat een gevecht"

Even later, een echte "Titanenstrijd".... nou ik heb echt geen enkel gevecht gezien.
Alleen Perez die een gat dicht moest rijden, verder niks.
Ja dat was dit keer wel een minpunt. Er gebeurde immers helemaal niks in de race.

Praat dan de tijd vol met terugblikken van het seizoen of coureurs die stoppen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 15:52
NeverSettle schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:09:
[...]
Als Nederlandse commentaar wilt horen bij F1TV dan blijf je bij Viaplay commentatoren, tenzij je naar Engelse commentaar gaat luisteren.
Dat weet ik inderdaad, luister liever naar Engels ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 07:12
tweakduke schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:00:
[...]

Ja dat was dit keer wel een minpunt. Er gebeurde immers helemaal niks in de race.

Praat dan de tijd vol met terugblikken van het seizoen of coureurs die stoppen.
Ik vond het vooral triest dat je van tevoren weet dat er nog strijd is tussen een paar teams... Dat Aston Martin in de buurt komt om genoeg punten bij elkaar te sprokkelen en dat je dan NIET WEET of ze er voorbij zijn of niet.

Waarom zit je daar dan!? Dát soort info kan je gewoon opschrijven en bekijken. "Na de race maar even rekenen". Nee, je huiswerk doen! :X Kan je het voor de onwetende (en ook geinformeerde kijker die het even niet bij de hand heeft) nog een spannende race maken.... Het is niet alsof ze zoveel te vertellen hadden verder O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 21-11-2022 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Waah schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:52:
[...]

Ik vond het vooral triest dat je van tevoren weet dat er nog strijd is tussen een paar teams... Dat Aston Martin in de buurt komt om genoeg punten bij elkaar te sprokkelen en dat je dan NIET WEET of ze er voorbij zijn of niet.

Waarom zit je daar dan!? Dát soort info kan je gewoon opschrijven en bekijken. "Na de race maar even rekenen". Nee, je huiswerk doen! :X Kan je het voor de onwetende (en ook geinformeerde kijker die het even niet bij de hand heeft) nog een spannende race maken.... Het is niet alsof ze zoveel te vertellen hadden verder O-)
Nou ja diepgang verwacht ik niet van het duo dat geeft Kalff ironisch genoeg wel. Die mag haast wel wat vaker aan het woord komen tijdens de race

Gezien ik meer dingen volg tijdens de race gebruik ik het commentaar vooral om iets niet te missen. Als er dan heisa wordt gemaakt om niks dan is het storend.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-09 12:31
Ik ben dus niet zo'n fan van Allard, maar zat gisterochtend de F2 te kijken waarbij die samen met Bleekemolen het commentaar deed, daar vond ik het heel goed. Ze hebben het gewoon over de race, verheffen hun stem niet bij iedere actie.

Moet daarbij altijd denken aan Oostenrijk waarbij er nog 2 sec. tussen volgens mij Leclerc en Verstappen zat waarbij het nog helemaal spannend gemaakt werd (onterecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Quad schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:17:
[...]

Geen last van gehad op Android TV app. Vandaag F1 op tv, darts op tablet erbij naast. Vanavond de finale zonder problemen gekeken op de tv.
Neem aan dat als je via een chromestick probeert te kijken het ook de Android TV app is? dat wou ik namelijk nog gaan proberen.

Het vastlopen en haperend geluid is echt iets van de afgelopen tijd in het begin van dit jaar had ik geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pimmuz schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:34:
[...]

Neem aan dat als je via een chromestick probeert te kijken het ook de Android TV app is? dat wou ik namelijk nog gaan proberen.

Het vastlopen en haperend geluid is echt iets van de afgelopen tijd in het begin van dit jaar had ik geen last van.
Alleen als je deze uitvoering: Google Chromecast met Google TV (HD) 8GB of de 4k variant hebt wel.
Ik heb de 4k variant ook, geen issue mee van de zomer (hangt achter de buiten tv).

PVOutput☀️

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Miki
Zojuist toch mijn Viaplay abonnement opgezegd al loopt deze nog tot 7 maart door. Ondanks dat ik niet zo heel ontevreden bent geweest over de wijze waarop ze journalistiek F1 hebben gebracht met alle programma's erom heen en nooit stabiliteitsproblemen heb gekend moet je soms ook met je portemonnee stemmen om duidelijk te maken wat je er van vindt.

Ik kan het namelijk moeilijk aan mijzelf uit te leggen om Viaplay te behouden als voor het kijken van F1 bij F1TV betere beeldkwaliteit en daarbij ook nog eens het commentaar van Viaplay erbij krijg. Dat voelt gewoon raar.
Premier League missen gaat nog wel een dingetje worden omdat ik graag wat teams volg maar dat is niet onoverkomelijk en wat betreft overige content dat is in mijn ogen de maandelijkse 13,99 niet waard. Daarvoor heb ik meer dan genoeg andere diensten die daar een veel betere invulling aangeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Miki schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:04:

Premier League missen gaat nog wel een dingetje worden omdat ik graag wat teams volg maar dat is niet onoverkomelijk en wat betreft overige content dat is in mijn ogen de maandelijkse 13,99 niet waard.
Daarvoor heb je eventueel nog Match of the Day op BBC (zaterdag en zondag). Dat is een prima samenvattingsprogramma om op de hoogte te blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
TexMex schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:33:
[...]

Daarvoor heb je eventueel nog Match of the Day op BBC (zaterdag en zondag). Dat is een prima samenvattingsprogramma om op de hoogte te blijven.
Precies daar zat ik dus ook al aan te denken nu NLZIET het volledige BBC pakket aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
MilesD. schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:18:
[...]

Wellicht iets met overbelasting..
Heb hem vanmorgen om half 7 op kunnen zeggen, liep toch nog een paar weken door (en opzeggen voor de datum dat de nieuwe maand in gaat is op tijd) dus kwam niet op een dag aan.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 21:37

R2L

Joster schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:44:
[...]

Heb hem vanmorgen om half 7 op kunnen zeggen, liep toch nog een paar weken door (en opzeggen voor de datum dat de nieuwe maand in gaat is op tijd) dus kwam niet op een dag aan.. :)
Lijkt hier wel "het grote Viaplay opzeg topic" hahaha... :)
Die van mij hebben ze zojuist ook binnen, want was toch al een tijdje over op F1Pro.
Benieuwd trouwens of er überhaupt nog serieuze F1 fans bij Viaplay blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

R2L schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:54:
[...]

Die van mij hebben ze zojuist ook binnen, want was toch al een tijdje over op F1Pro.
Ligt aan hoe zaken zich ontwikkelen. Wil nog wel even het WK darts bekijken dus viaplay blijft hier nog een maand aan.

Maar ja voor mij is het niet veel anders dan andere jaren. Toen ging ziggo sport ook even de deur uit voor 3 maanden. Dus in dat opzicht is het niet zo vreemd dat er veel opzeggingen zijn nu het F1 seizoen klaar is.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-09 14:25
Ligt er maar allemaal aan hoe je het wil hebben. Mijn vader kijkt elke race via Viplay op de NextMini van Ziggo. Hij wil NL commentaar. En natuurlijk zijn er legio mogelijkheden om F1TV te laten werken met NL commentaar. MAar ik ga dat mijn vader van 76 niet aandoen met al dat gedoe. Hij is helemaal happy met zijn kastje en dat hij elke race kon kijken.
Zelf een abbo bij Viaplay voor €99,- En ja, soms stotter het beeld in de eerste minuut. Maar ik kan me niet vinden in alle opmerkingen over slecht beeld enz enz. Ik heb niks gemeten met bitrates. MAar simpel, als ik een race kijk is het beeld goed, mooie kleuren en die enkele keer dat er een verstoring is dat is ook op 1 hand te tellen. Ik kijk met de Viaplay app op onze Samsung TV via wifi. Ja, het commentaar zou beter kunnen. Maar dat is een mening en smaak.
TV van Ziggo is de deur uit dus als Ziggo de rechten zou krijgen dan moeten we iets anders gaan verzinnen om te kijken. Zal me benieuwen hoe ze dat gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 21:37

R2L

tweakduke schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:58:
[...]

Ligt aan hoe zaken zich ontwikkelen. Wil nog wel even het WK darts bekijken dus viaplay blijft hier nog een maand aan.

Maar ja voor mij is het niet veel anders dan andere jaren. Toen ging ziggo sport ook even de deur uit voor 3 maanden. Dus in dat opzicht is het niet zo vreemd dat er veel opzeggingen zijn nu het F1 seizoen klaar is.
Als je meer dan alleen F1 kijkt dan kan ik het snappen, maar alleen voor F1 is er een veel beter alternatief voor handen tegen een lager maandbedrag. Je "mist" dan alleen de Nederlandse voor en na beschouwing in de Viaplay studio en die is m.i. toch waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Ik heb het ook opgezegd. Ik was een tevreden gebruiker (op al mijn apparaten goed beeld gehad, het gehele seizoen), maar F1 is echt het enige wat ik er op kijk. Ik dacht dat het gemak van de app op LG Web OS het kon winnen van een extra Chromecast, maar zo fijn vind ik de app niet echt werken. Voor de start van het nieuwe seizoen prop ik er dus maar gewoon een Chromecast in met de F1 TV app.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

R2L schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:54:
[...]

Ja hier! :)

Kijk hier op een nog geen 2 jaar oude Samsung TV uit de hogere klasse. Beeld is goed. Het kan beter maar het is zeker niet slecht. Heb dit jaar enkele keren (3x ?) een kleine verstoring gehad. De voor en nabeschouwingen vind ik prima te doen. Het commentaar stoort mij niet. Mol en Sky kan je ook van alles van vinden. Het is meer een kwestie van smaak. Zelfs Albers was de laatste twee race's redelijk rustig en soms heeft hij best gelijk met zijn 'dwarse' kijk op sommige zaken. Er komen een stuk of 4 F1 specials de komende maanden. Vind ik ook wel leuk om te zien. En zo nu en dan pik ik een film of serie mee. Dus....

Mocht er een F1TV app beschikbaar komen voor op TV dan kan het zijn dat ik me beraad.
Maar voorlopig hou ik Viaplay nog even aan.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Jimmy J. schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:05:
Ik heb het ook opgezegd. Ik was een tevreden gebruiker (op al mijn apparaten goed beeld gehad, het gehele seizoen), maar F1 is echt het enige wat ik er op kijk. Ik dacht dat het gemak van de app op LG Web OS het kon winnen van een extra Chromecast, maar zo fijn vind ik de app niet echt werken. Voor de start van het nieuwe seizoen prop ik er dus maar gewoon een Chromecast in met de F1 TV app.
Hier hetzelfde, mn vriendin heeft nog tot eind feb. om wat series te kijken en dan gaat Viaplay eruit, tenzij ze met een F1-only abo komen die qua prijs interessant is. Ben heel tevreden maar moet toch een beetje snijden in alle streamingsdiensten...t geld is een keer op :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:23
Hier ook opgezegd. Opvallend dat je op de viaplay site echt nog een paar keer extra moet klikken voor het eindelijk zover is. Ik heb als hoofdreden aangegeven dat ik het te duur vond voor het gebodene.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AvK schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:16:
[knip]

Er komen een stuk of 4 F1 specials de komende maanden. Vind ik ook wel leuk om te zien. [knip].
Ah leuk. Kregen we eerst al 6 gratis races komt er dit nog bovenop :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
AvK schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:16:
[...]

Ja hier! :)

Kijk hier op een nog geen 2 jaar oude Samsung TV uit de hogere klasse. Beeld is goed. Het kan beter maar het is zeker niet slecht. Heb dit jaar enkele keren (3x ?) een kleine verstoring gehad. De voor en nabeschouwingen vind ik prima te doen. Het commentaar stoort mij niet. Mol en Sky kan je ook van alles van vinden. Het is meer een kwestie van smaak. Zelfs Albers was de laatste twee race's redelijk rustig en soms heeft hij best gelijk met zijn 'dwarse' kijk op sommige zaken. Er komen een stuk of 4 F1 specials de komende maanden. Vind ik ook wel leuk om te zien. En zo nu en dan pik ik een film of serie mee. Dus....

Mocht er een F1TV app beschikbaar komen voor op TV dan kan het zijn dat ik me beraad.
Maar voorlopig hou ik Viaplay nog even aan.
Je zit op tweakers..hoeveel moeite is een Android box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:02
Ik zat een beetje te Googlen en kwam op deze website: https://www.similarweb.com/website/viaplay.com/#interests
Soort Google Analytics met veel ins en outs. 2,7 miljoen bezoekers in Nederland, Noorwegen 4,9 en Sweden 8 miljoen.. dat soort dingen en veel meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

R2L schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:04:
[...]

Als je meer dan alleen F1 kijkt dan kan ik het snappen, maar alleen voor F1 is er een veel beter alternatief voor handen tegen een lager maandbedrag. Je "mist" dan alleen de Nederlandse voor en na beschouwing in de Viaplay studio en die is m.i. toch waardeloos.
En als je bij ziggo zit en zij volgend jaar ook weer een voor en na beschouwing doen, kan je dat ook kijken

Ik heb viaplay ook opgezegd en neem nog oven skyshowtime voor/op 5 december voor een maand (of meer) voor tijdens de kerst. De ellende is dat de laatste aflevering van yellowstone S5 op of na 6 januari is, dus zal het waarschijnlijk 2 maanden worden

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Gisterenavond wou het darten niet eens opstarten via de native app op mijn LG Tv, kreeg steeds deze foutmelding:

Er is iets fout gegaan - er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (Foutcode: S-3016)

Uiteindelijk maar via de browser gekeken.

Ze hebben wel mijn account gereset althans dat zei de helpdesk onlangs toen ik via de chat liep te klagen geen idee of dit ermee te maken kan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ook hier opgezegd! Had een jaarabonnement van 99 euro, wat een 'prima prijs' was voor het gebodene en ik deelde 't met een vriend van me, waardoor het 5 tientjes was voor een jaartje per persoon. Kan de eerste twee races nog kijken op ViaPlay, want abo loopt tot en met eind maart 2023.

Streams en dergelijke liepen vrijwel altijd goed, commentaar vond ik ook prima, apps waren wel om te huilen qua interface en dat je nagenoeg niks kon terugzien is natuurlijk bloedirritant. Tevens heb ik volgens mij een keer een film gekeken, maar de rest van de content is ook gewoonweg niet boeiend imo.

Om nou de volle 13,99 euro / maand te gaan betalen: ja dat gaat er niet in hierzo. Ze mogen best nog komen met een aanbieding aankomende maanden 'om me terug te halen', dan overweeg ik het nog, maar ViaPlay kennende doen ze niks. Hun loss, dan wordt het gewoon F1 TV voor zo'n 5 tientjes voor het hele '23-seizoen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-09 19:44
Laatste keer Viaplay gekeken met de app op de nieuwe Ziggo Next Mini ( bekabeld ) ( geen abbo via Ziggo ).
Werkte prima, geen uitval in beeld en geluid.
Pagina: 1 ... 111 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2