Toon posts:

Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 110 ... 120 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:58
Rabbithole schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:03:
[...]
Zolang ze geen geld op hoeven te halen met nieuwe aandelen is er niets aan de hand toch?
Dat klopt. Maar continue schaalvergroting is juist het businessmodel van dit soort bedrijven. En daarvoor is wel geld nodig. Dat kan door de uitgifte van aandelen, maar als die steeds minder waard worden gaat dat hem niet worden.

Tweede ding is aandeelhouderswaarde. De klant interesseert dit soort bedrijven geen zier, dat merk je wel aan de 'dienstverlening'. Het gaat alleen om de aandeelhouder. Vermoed dat die nu niet tevreden is en dus ook niet bereid hier nog meer geld in te steken.

TLDR:
Stijgende beurskoers > je kunt geld blijven aantrekken en groeien
Dalende beurskoers > er komt geen cent meer binnen > je staat op z'n best stil maar holt waarschijnlijk achteruit.

iRacing Profiel

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:24

Player1S

Formerly known as L1nt

hk12nl schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:14:
[...]

Commentaar heb ik geen moeite mee. Verdien model van viaplay wel.
Als de boel op de fles gaat en de opvolger Olaf Mol weer in huis haalt is het pas echt dramatisch voor de Nederlandse kijker :X

Player1s Twitch

• alexbl69
Player1S schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:28:
[...]
Als de boel op de fles gaat en de opvolger Olaf Mol weer in huis haalt is het pas echt dramatisch voor de Nederlandse kijker :X
Denk dat Olav die deur door zijn kinderachtige gedrag eind vorig jaar zelf wel dicht heeft gegooid.

iRacing Profiel

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-03 22:06
alexbl69 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:40:
[Afbeelding]

Ruim 60% daling het afgelopen jaar. Als daar geen durfinvesteerders achter zitten is het binnenkort afgelopen met die club.
Dit heeft niets met ViaPlay te maken. Amazon, Google, Meta, Microsoft en etc hebben hetzelfde.

Dat je ze haat oke, maar ga niet dingen roepen waar je geen kennis op hebt.

• alexbl69
mrstylo schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:22:
[...]

Dit heeft niets met ViaPlay te maken. Amazon, Google, Meta, Microsoft en etc hebben hetzelfde.

Dat je ze haat oke, maar ga niet dingen roepen waar je geen kennis op hebt.
Haat :?

Maar goed...
Alphabet: Q3 $13.9mrd winst
Amazon: Q3 $2.0mrd winst
Microsoft: Q3 20.5mrd winst

Viaplay: Q3 9 miljoen verlies

De inkomstenstroom en cashpositie van die grote jongens is daarnaast veel stabieler dan die van ViaPlay.

Meta hou ik er trouwens even buiten, want Zuckerberg is de weg een beetje kwijt en ik vermoed dat die ook zware tijden tegemoet gaan. Desalniettemin behaalden die ook nog $4.4mrd winst in Q3.

Daarnaast zijn de beurskoersen van allemaal inderdaad fiks gedaald, maar bij lange na niet zo hard als die van ViaPlay. Tevens zijn die dalende koersen voor een groot deel correcties voor de gigantische stijgingen die ze tijdens de corona periode hebben gehad.

Daarom is het interessanter om de huidige beurskoersen van de verschillende bedrijven te vergelijken met die op 1 januari 2020.

Dan krijg je dit:
Alphabet: +22%
Amazon: -5%
Microsoft: +35%

Viaplay: -58%

Totaal onvergelijkbaar dus.

iRacing Profiel

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:29
Grote investeringen zijn gedaan he! PL voor Nederland, Polen en Baltische staten in één deal. F1 voor Nederland en Polen. Introductie markt in UK en Nederland en een hele hoop meer. Ik Komend jaar is veel interessanter dan dit boekjaar.

[Voor 5% gewijzigd door dnmw2705 op 04-11-2022 10:01]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:36
Als alle klanten die het "goedkope" jaarabonnement hebben afgesloten, zoals ondergetekende, nou gewoon niet verlengen straks in februari, kan dat wellicht een flinke zet richting de afgrond betekenen. In ieder geval voor hun activiteiten in Nederland.

Het gaat mij écht niet zo zeer over de manier waarop ze invulling geven aan hun presentatie rond de F1. Daar ben ik best tevreden over. Ik heb andere redenen om deze club te verlaten, maar met stip op 1 staat het gebrek aan enige vorm van 4K content. Niet met hun sportaanbod, niet met hun overige content. Kan gewoon niet. Niet in 2022/23, en al helemaal niet voor die premium prijs.

Het is misschien een doorgespeelde langspeelplaat die ik hier loop te verkondigen over dat 4K, maar voor mij persoonlijk is en blijft het gewoon een substantieel onderdeel van mijn kijkbeleving.

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:39
DutchOwnage schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:08:
Als alle klanten die het "goedkope" jaarabonnement hebben afgesloten, zoals ondergetekende, nou gewoon niet verlengen straks in februari, kan dat wellicht een flinke zet richting de afgrond betekenen. In ieder geval voor hun activiteiten in Nederland.

Het gaat mij écht niet zo zeer over de manier waarop ze invulling geven aan hun presentatie rond de F1. Daar ben ik best tevreden over. Ik heb andere redenen om deze club te verlaten, maar met stip op 1 staat het gebrek aan enige vorm van 4K content. Niet met hun sportaanbod, niet met hun overige content. Kan gewoon niet. Niet in 2022/23, en al helemaal niet voor die premium prijs.

Het is misschien een doorgespeelde langspeelplaat die ik hier loop te verkondigen over dat 4K, maar voor mij persoonlijk is en blijft het gewoon een substantieel onderdeel van mijn kijkbeleving.
Helemaal mee eens. En al was het maar 1080P op alle sport content met een bitrate van 12 MBPS en zonder banners, dan was ik al gematigd tevreden. Maar wat ze nu voorschotelen kan echt niet voor dit bedrag per maand.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 22:24
Aartstyle schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:29:
[...]

Helemaal mee eens. En al was het maar 1080P op alle sport content met een bitrate van 12 MBPS en zonder banners, dan was ik al gematigd tevreden. Maar wat ze nu voorschotelen kan echt niet voor dit bedrag per maand.
100%. Voordat ik het vergeet zojuist ook maar even geannuleerd. Pak na maart wel F1tv.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:24

Player1S

Formerly known as L1nt

alexbl69 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:09:
[...]

Denk dat Olav die deur door zijn kinderachtige gedrag eind vorig jaar zelf wel dicht heeft gegooid.
Ligt er aan, als de potentieel nieuwe uitzender naar de luide minderheid gaat luisteren zetten ze domweg Mol er weer neer.

Player1s Twitch

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Ik vind ook wel dat Viaplay heel makkelijk wegkomt met hun belofte (het breken van deze belofte) om een x-aantal races (6 stuks) op "open" kanalen uit te zenden

https://www.totaaltv.nl/n...gratis-formule-1races-na/

https://corp.formula1.com...-netherlands-for-viaplay/
Each year the Dutch Grand Prix will be broadcast live on a free-to-air basis in the Netherlands. Viaplay will additionally make available a total of six races, which shall include the Dutch Grand Prix, on a free-to-view basis as well as a highlights package from all events.
https://www.viaplaygroup....-1r-and-bundesliga-rights
Each year the Dutch Grand Prix will be broadcast live on a free-to-air basis in the Netherlands. Viaplay will additionally make available a total of six races, which shall include the Dutch Grand Prix, on a free-to-view basis as well as a highlights package from all events.

[Voor 67% gewijzigd door Bushie op 04-11-2022 11:38]

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 10:54
Een sadistisch glimlachje kan ik niet onderdrukken na dit nieuws.
Maar het is al eerder gezegd, we zullen moeten afwachten tot het nieuwe seizoen begint. Hoeveel mensen hebben dan daadwerkelijk verlengd? Dan wordt het pas echt interessant. Maar dit is geen goed voorteken nee.

An sich vind ik veel wel goed genoeg bij Viaplay, zoals voor en nabeschouwing als Albers er niet bij zit. Commentaar van de race vind ik helaas beneden de maat, te veel dom gepraat over wat ik al zie. Over Melroy heb ik al genoeg gezegd.

Het is wel leuk om te sparren over wat nou een betere opzet is qua live commentaar. Ik zie de naam Mol langskomen, maar ook ik heb mijn ernstige twijfels. De enige manier waarop ik Mol nog terug zie komen is met een goede, jongere duocommentator.

De pitlane talks vind ik prima, Stephane doet het beter dan verwacht, ook Allard vind ik een prima aanwinst, plus we zien meer door het internationale commentaar. (Mijn mening is gebaseerd op wat ik gezien heb tot september toen mijn 4 maanden afliepen).

Kanaal 200 via Ziggo vond ik ook fijn. Deze mis ik nu best wel.

Maar het wordt allemaal verpest door de waardeloze app, de matige beeldkwaliteit, de technische (stream)storingen, het niet/nauwelijks kunnen terugkijken, de reclames, maar vooral ook blijf ik het ontzettend irritant vinden hoe die Marco Zwaneveld vaak in het nieuws is geweest met zijn uitspraken. Als er al enige gunfactor was voor Viaplay heeft hij het wel grondig verpest.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:57
Als het verhaal voor ViaPlay negatief afloopt en het scenario ‘Ziggo’ zou weer in beeld komen is dat tov nu een enorme achteruitgang.
Er klopt heel veel niet maar qua berichtgeving is VP een verademing… :+

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:34
Volgens mijn heeft Via-play de rechten 4 jaar (ergens gelezen maar weet niet meer waar)en volgens dit bericht zijn er nog meer kappers op de kust ik weet wel dat dit alleen voor Amerika geld maar dat het ooit weer terug komt bij Ziggo geen idee de kans word zo wel kleiner helaas https://www.gpfans.com/nl...uitzendrechten-formule-1/

[Voor 17% gewijzigd door pronkje op 04-11-2022 13:53]

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
MilesD. schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:46:
Als het verhaal voor ViaPlay negatief afloopt en het scenario ‘Ziggo’ zou weer in beeld komen is dat tov nu een enorme achteruitgang.
Er klopt heel veel niet maar qua berichtgeving is VP een verademing… :+
In dit geval is 'negatief aflopen' waarschijnlijk gewoon worden uitgekocht door een partij als Sky oid. Zelfde business model en vrijwel geen overlap in dienstlanden (alleen Engeland sinds deze maand). Het Ziggo tijdperk is gewoon ten einde. Buitenlandse partijen kunnen zoveel meer bieden dan een lokale contentboer als Ziggo.

[Voor 8% gewijzigd door Frank op 04-11-2022 13:55]

• psy
  • Laatst online: 30-03 10:54
pronkje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:51:
Volgens mijn heeft Via-play de rechten 4 jaar (ergens gelezen maar weet niet meer waar)en volgens dit bericht zijn er nog meer kappers op de kust ik weet wel dat dit alleen voor Amerika geld maar dat het ooit weer terug komt bij Ziggo geen idee de kans word zo wel kleiner helaas https://www.gpfans.com/nl...uitzendrechten-formule-1/
Drie jaar, 2024 is Viaplay's laatste jaar als ze niet verlengen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Frank schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:54:
[...]

In dit geval is 'negatief aflopen' waarschijnlijk gewoon worden uitgekocht door een partij als Sky oid. Zelfde business model en vrijwel geen overlap in dienstlanden (alleen Engeland sinds deze maand). Het Ziggo tijdperk is gewoon ten einde. Buitenlandse partijen kunnen zoveel meer bieden dan een lokale contentboer als Ziggo.
Ziggo is het lokale naampje, maar het is natuurlijk verre van een lokale contentboer. Het is een joint venture die voor 50% eigendom is van Liberty Global en voor 50% van de Vodafone Group, beide zeer grote internationale spelers. Bovendien hebben Liberty Global en Liberty Media (eigenaar van de Formula One Group) dezelfde grote baas en grootste aandeelhouder: John Malone. Die partijen zijn dus vrij nauw verweven met elkaar. Maar partijen als Amazon en Disney/ESPN zullen uiteraard ook zeer geïnteresseerd zijn.

Dat gezegd hebbende zal Viaplay voorlopig nog niets te vrezen hebben. Ik ben wel benieuwd naar hoe de introductie in het VK gaat verlopen. Als dat net zo moeizaam gaat als in Nederland en Polen kan dat natuurlijk wel voor een behoorlijke backlash zorgen.

Al kunnen ze in het VK misschien wat rustiger beginnen doordat ze daar niet direct over de belangrijkste rechten beschikken. En ze zijn daar zo slim geweest om wél direct met wat lineaire kanalen te beginnen (die wél gewoon dagelijks uitzenden).

[Voor 9% gewijzigd door NY_Giant op 04-11-2022 15:15]

• WorstCaseOfZen
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-03 22:57
https://www.nu.nl/media/6...gue-en-europa-league.html

Gelukkig is er ook positief nieuws.
Zou de CL nu in 4k uitgezonden gaan worden bij Ziggo?

Had verwacht dat Viaplay hiermee aan de haal zou gaan.

• dnmw2705
WorstCaseOfZen schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:32:
Het is niet bekend of Viaplay meegeboden heeft, het kan dus zomaar zijn dat Viaplay gewoon meegeboden heeft en nu dus in de herbieding ZiggoSport gaat overbieden.

Mocht het ZiggoSport worden, dan acht ik de 4K zeker mogelijk.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:04

sjaool

Every life should have 9 cats

Frank schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:54:
[...]

Als Sky het zou overnemen en F1TV uit Nederland verdwijnt dan ga ik wel weer op zoek naar de best goede streams die op internet te vinden zijn. Dat is voordat Ziggo de F1 ging uitzenden voor mij ook altijd een goede uitweg geweest. Ik vertik het namelijk om iets van €180 te gaan betalen omdat ik alleen F1 wil kijken. De rest interesseert mij namelijk niet. :)
NY_Giant schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:50:
[...]

Dat gezegd hebbende zal Viaplay voorlopig nog niets te vrezen hebben. Ik ben wel benieuwd naar hoe de introductie in het VK gaat verlopen. Als dat net zo moeizaam gaat als in Nederland en Polen kan dat natuurlijk wel voor een behoorlijke backlash zorgen.
F1 zullen ze in de UK niet krijgen want Sky heeft volgens mij het contract net voor een aantal jaren verlengd.

[Voor 27% gewijzigd door sjaool op 05-11-2022 08:48]

"When you grow up your heart dies"

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:43
Zou mij verbazen als Viaplay nu al zou bieden voor de rechten. Zwaar vaarwater, niet helemaal duidelijk welke kant het opgaat in Nederland en potentieel nog grote investeringen doen om de streams op orde te krijgen.

De investeringen voor het europese voetbal betalen zich ook niet terug voor midden 2024. Als ze bijvoorbeeld alleen CL zouden kunnen krijgen was het nog denkbaar. Denk dat hele pakket te veel van het goede is.

• DutchOwnage
  • Laatst online: 12:36

Dit is wel héél goed nieuws ja. Ziggo zou érg fijn zijn (want helemaal 4K ready, uitzendstraat e.d), maar alles beter dan via streaming bij Viaplay.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:44

Geld is op denk ik. Laten we hopen dat ze de f1 rechten gaan verkopen, dan kunnen we dit topic ook gedag gaan zeggen. ;)

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:57
Mochten de voetbalrechten naar Ziggo gaan dan hoeft de Nederlandse kijker zonder Ziggo-abonnement niet te wanhopen. Het is in de wet vastgelegd dat wedstrijden van Nederlandse clubs in de Champions en Europa League altijd voor iedereen te zien moeten zijn. Ziggo kan in dat geval het open net gebruiken, of een samenwerking aangaan. :+

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:43
MilesD. schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:34:
Mochten de voetbalrechten naar Ziggo gaan dan hoeft de Nederlandse kijker zonder Ziggo-abonnement niet te wanhopen. Het is in de wet vastgelegd dat wedstrijden van Nederlandse clubs in de Champions en Europa League altijd voor iedereen te zien moeten zijn. Ziggo kan in dat geval het open net gebruiken, of een samenwerking aangaan. :+
Ziggo moet hoe dan ook een samenwerking aangaan, want het open net is alleen beschikbaar voor Ziggo klanten, allen anderen zouden uit te boot vallen.
Of ze moeten bij elke provider dat kanaal gratis door gaan geven, dat gaat echter ook weer kosten opjagen want er moeten afspraken gemaakt worden.

• mguzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11-2022
Viaplay heeft de uitzendrechten van de Champions League al in de Scandinavische landen incl. IJsland dus het zou mij niet verbazen als ze Nederland er ook ff bij doen.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13:38
dudinson schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:21:
[...]

Ziggo moet hoe dan ook een samenwerking aangaan, want het open net is alleen beschikbaar voor Ziggo klanten, allen anderen zouden uit te boot vallen.
Of ze moeten bij elke provider dat kanaal gratis door gaan geven, dat gaat echter ook weer kosten opjagen want er moeten afspraken gemaakt worden.
Ik begreep dat Ziggo voorlopig ~50% te zien is bij alle Nederlandse huiskamers. Ze kunnen naast een deal maken met een andere tv zender ook samenwerkingsverband aan gaan met andere providers zoals T-Mobile.

• dnmw2705
[...]
Ja, ze moeten een samenwerking aangaan, maar eigenlijk is die heel gunstig, want je zoekt een partner uit die een open net heeft en het meeste wil bieden. Viaplay heeft hetzelfde gedaan met NOS voor F1. Dus stel de NOS pakt deze samenwerking/sublicentie, dan heeft Ziggo een deel van de kosten terug. Eigenlijk is de wetgeving dus in het voordeel van een commerciële partij.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01 17:28

Wat is hier positief aan. Dit zou voor de mensen die van buitenlands voetbal houden, naast Viaplay, nu ook bijna verplichten om weer Ziggo Sport te nemen. Zolang de Engelse Premier League in handen is van Viaplay, ben ik genoodzaakt om een abonnement bij ze aan te houden. Het bekijken van illegale streams, is over het algemeen ruk.

• BramViking
Overigens is mijn probleem, dat een stream niet meer automatisch opstart op AppleTV, vandaag verholpen.

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:56
Positieve zou het 4K beeld zijn, haarscherp en met HLG mogelijk.
Echt vele malen beter beeld dan de belabberde beeld kwaliteit bij Viaplay.
Viaplay zou zich diep moeten schamen voor hun minder dan goed uitziende beeld kwaliteit.

Of topic, maar een tip voor de mogelijke kijkers voor diverse wedstrijden in 4K met o.a. de Bundesliga maar ook regelmatige verschillende Eufa Cup en andere Cup, League wedstrijden.
Deze zijn regelmatig via de 19,2 Astra sat te kijken de perfect beeld, inclusief HLG, soms zelfs met het stadion geluid in Dolby Atmos. Gaat via het HD+ platform. Voor 80 Euro zit je eersterangs

[Voor 45% gewijzigd door dinandus op 06-11-2022 14:08]

• BramViking
Nu kan ik tenminste nog de CL wedstrijden op de publieke zenders zien. Dit zou mij bijna weer verplichten om er Ziggo Sport totaal (gewone zender is bij KPN niet in te zien) erbij te nemen. Deze versplintering doet de kijker geen goed.

[Voor 25% gewijzigd door BramViking op 06-11-2022 14:17]

• dnmw2705
Wat ik nou niet snap aan Viaplay.. ze doen alleen topwedstrijden in 1080p50 op 5mbit en alle andere sport op 720p50 op 5mbit.

Waarom, als de bitrate hetzelfde is, toch voor 720p gaan… capaciteit blijft onveranderd en alleen container/codec veranderd… het is zo zo zonde.. alle hockey uit Hoofdklasse is allemaal 720p. Bundesliga is 720p, Darts 720p, EFL championship is 720p en dus alle niet-topwedstrijden uit PL…

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-03 09:02
dnmw2705 schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:03:
Wat ik nou niet snap aan Viaplay.. ze doen alleen topwedstrijden in 1080p50 op 5mbit en alle andere sport op 720p50 op 5mbit.

Waarom, als de bitrate hetzelfde is, toch voor 720p gaan… capaciteit blijft onveranderd en alleen container/codec veranderd… het is zo zo zonde.. alle hockey uit Hoofdklasse is allemaal 720p. Bundesliga is 720p, Darts 720p, EFL championship is 720p en dus alle niet-topwedstrijden uit PL…
Ah dat verklaart al een hoop. Zonder erbij na te denken zag ik laatst een officiële samenvatting van F1 op Youtube en dat beeld ziet er véél beter uit dan wat ik bij Viaplay te zien krijg. Is dat bij F1TV beter of om het even? Ik heb geen groot OLED scherm om te gaan kijken naar korrelige 1080P beelden als ik dat vergelijk met hoe het er bij Ziggo uitzag (véél beter vorig jaar).

• Frank
  • Niet online
dnmw2705 schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:03:

Kostenbesparing.

• Waah
  • Laatst online: 15:19
5mbit = 5mbit. Of dat nu 360p of 8K is, de kosten voor de datatransmissie blijft hetzelfde. Vandaar de vraag denk ik :+

• alexbl69
Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:30:
[...]

Ah dat verklaart al een hoop. Zonder erbij na te denken zag ik laatst een officiële samenvatting van F1 op Youtube en dat beeld ziet er véél beter uit dan wat ik bij Viaplay te zien krijg. Is dat bij F1TV beter of om het even? Ik heb geen groot OLED scherm om te gaan kijken naar korrelige 1080P beelden als ik dat vergelijk met hoe het er bij Ziggo uitzag (véél beter vorig jaar).
Heb geen Viaplay, dus kan het niet vergelijken. Weet wel dat F1TV haarscherp is. Minimaal gelijk aan het niveau dat Ziggo tot vorig jaar had.

iRacing Profiel

• Frank
  • Niet online
Waah schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:34:
[...]

5mbit = 5mbit. Of dat nu 360p of 8K is, de kosten voor de datatransmissie blijft hetzelfde. Vandaar de vraag denk ik :+
Ja dat is zo. Had ff een hersenscheet. Erg vreemd idd.

[Voor 34% gewijzigd door Frank op 07-11-2022 11:01]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alexbl69 schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:53:
Heb geen Viaplay, dus kan het niet vergelijken. Weet wel dat F1TV haarscherp is. Minimaal gelijk aan het niveau dat Ziggo tot vorig jaar had.
Ziggo zond het vorig jaar in 4k uit, die kwaliteit krijg je nu echt niet met F1TV.

Ik heb al diverse keren vergelijkingen gemaakt met Viaplay. Los van de mindere beeldkwaliteit ben ik ook niet zo enthousiast over het logo wat ze gebruiken, en dan met name de kleur daarvan ;)

Testing, one, two ...

• alexbl69
hardware-lover schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:15:
[...]

Ziggo zond het vorig jaar in 4k uit, die kwaliteit krijg je nu echt niet met F1TV.

Ik heb al diverse keren vergelijkingen gemaakt met Viaplay. Los van de mindere beeldkwaliteit ben ik ook niet zo enthousiast over het logo wat ze gebruiken, en dan met name de kleur daarvan ;)
Had zelf geen Ziggo in 4K, 'enkel' 1080p. Daar komt mijn vergelijk vandaan :).

iRacing Profiel

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

alexbl69 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:40:
[Afbeelding]

Ruim 60% daling het afgelopen jaar. Als daar geen durfinvesteerders achter zitten is het binnenkort afgelopen met die club.
Verbaast me niet om heel eerlijk te mogen zijn, ze hebben dit jaar niet veel vrienden gemaakt.
Want pas toen de Consumentenbond zich ermee ging bemoeien begon Viaplay meer serieus op klachten te reageren, dit heeft hun al veel schade gedaan gok ik en dan heb ik het nog niet eens over de aanhoudende klachten die bij veel mensen het hele jaar door bleven. Hier bedoel ik het stilstaand / wisselende kwaliteit in beeld tijdens een uitzending, we we weten allemaal dat er een kleine groep is die wel tevreden is en geen problemen ervaart met Viaplay.

Alleen de groep die wel deze problemen ervaart werd weggezet met antwoorden zoals het ligt aan je internet / apparatuur en dat gebeurd nog steeds, want ik kijk hun Twitter nog wel wekelijks door en dan ben ik blij dat ik mijn abonnement heb opgezet als de reacties lees. Ik denk dat ze nog een lange weg te gaan hebben om iedereen tevreden te maken en de app net zoals andere streamingdiensten op alle apparaten goed te laten functioneren, kan dan alleen maar blij zijn dat ze groot verlies draaien waardoor ze even voelen dat er verandering moet komen in hun communicatie en dienst.

Maar zoals vaker vermeld is dit mijn eigen mening uit ook eigen ervaringen met Viaplay, zoals 9 van de 10 mails onbeantwoord en die wel werd beantwoord met een automatische standaard reactie zonder enige serieuze oplossing. Chat en Twitter dezelfde ervaring, zonder enige oplossing. Ik test elk weekend zolang ik Viaplay nog heb wel even bij een vrije training hoe de stream loopt om ook recht van spreken te hebben.

Laten we hopen dat deze verliezen hun wakker zal schudden en er een grote verbetering aan gaat komen d:)b

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:48

TFHfony

Professional Weirdo

Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:30:
[...]

Ik heb de "luxe" positie zowel Viaplay als F1TV te hebben. F1TV ziet er aanzienlijk beter & scherper uit dan Viaplay. Die ene mbit/s extra (5mbit/s voor Viaplay & 6mbit/s voor F1TV) maakt veel verschil.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:04

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Ziggo heeft wel de nodige ervaring om content voor iedereen beschikbaar te maken. Dus dat komt wel goed als het zover mocht komen.

"When you grow up your heart dies"

• meermarco
  • Laatst online: 09:14
Hier ViaPlay opgezegd, en loopt begin december af. Dan maar weer even aanbiedingen/acties afwachten tzt.
Ik ben blij dat ik Viaplay 'via' Ziggo had, en gewoon via kanaal 200 kon kijken. Dat scheelde haperingen, stilstaand beeld etc.

• juliank
  • Laatst online: 14:11
Viaplay biedt eerder opgestapte abonnees gratis abonnement
Viaplay lijkt zich voor te bereiden op een mogelijk abonneeverlies na het einde van het huidige Formule 1-seizoen. Het biedt nu gratis abonnementen aan.

https://www.totaaltv.nl/n...onnees-gratis-abonnement/

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:39
juliank schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:57:
Viaplay lijkt zich voor te bereiden op een mogelijk abonneeverlies na het einde van het huidige Formule 1-seizoen. Het biedt nu gratis abonnementen aan.

Gaat alleen om de laatste 2 maanden van dit jaar lees ik.

©2004

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja gaan ze bestaande klanten ook twee maanden korting geven. Diegene die wel 'trouw' zijn gebleven? Zal wel weer niet. Zoiets vind ik echt bezopen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:37

Ik heb een jaarabonnement en deze opgezegd, dus eindigt op 1 maart 2023. Regelmatig een e-mail gestuurd met mijn klachten over de kwaliteit van de uitzendingen. Uiteindelijk kreeg ik afgelopen week een maand gratis en 10% korting op de volgende maand aangeboden, en het bedrag is gisteren op mijn bankrekening teruggestort. Ik hoefde niet te verlengen en ben dat ook zeker niet van plan.

[Voor 4% gewijzigd door Pierre_nr1 op 08-11-2022 13:11]

• Bushie
  • Nu online
Wie eerder dit jaar als abonnee bij Viaplay is opgestapt, moet de e-mail goed in de gaten houden. In een mailtje wordt namelijk een maand gratis kijken naar Viaplay aangeboden als er opnieuw een abonnement bij de streamingdienst wordt afgesloten.
1 maand, zal dan wel weer lekker instabiel worden tijdens de laatste twee races

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:23

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Viaplay heeft zowaar op mijn vraag over de free-to-air races geantwoord. Maar uit het antwoord haal ik dat ze het of niet snappen of gewoon met een kluitje in het riet sturen... "volgend jaar"
I understand you would like to receive the six free races. As of now we're still waiting on specific information about if or when this will be happening. I do believe that the races will for sure be offered, and I hope this will be as soon as the new season starts. I would like to ask you for a bit of patience and understanding as we are also waiting on feedback about this matter and there is no way we can speed up this process.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Bushie
  • Nu online
haha mooi nietszeggend antwoord, je moet gewoon geduld hebben,
tja net of je met geduld nog wel 6 free to air races kan gaan halen als er nog maar twee te gaan zijn dit seizoen.

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-03 20:47
Bushie schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:15:
haha mooi nietszeggend antwoord, je moet gewoon geduld hebben,
tja net of je met geduld nog wel 6 free to air races kan gaan alen als er nog maar twee te gaan zijn dit seizoen.
Met de laatste 2 maand gratis, kom je toch mooi tot 3 gratis races….(een score van 50%, ‘t kon minder)

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-03 23:56
Maasluip schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:56:
Viaplay heeft zowaar op mijn vraag over de free-to-air races geantwoord. Maar uit het antwoord haal ik dat ze het of niet snappen of gewoon met een kluitje in het riet sturen... "volgend jaar"

[...]
Toch fijn dat de middelmatigheid van Viaplay tot zelfs het niveau van de klantenservice doorwerkt.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:45
TFHfony schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:27:
[...]

Ik heb de "luxe" positie zowel Viaplay als F1TV te hebben. F1TV ziet er aanzienlijk beter & scherper uit dan Viaplay. Die ene mbit/s extra (5mbit/s voor Viaplay & 6mbit/s voor F1TV) maakt veel verschil.
Ik heb het idee dat Viaplay de laatste tijd wel een stap heeft gezet in positieve zin. Ik heb toegang tot beide diensten en in het begin schakelde ik op mijn tv (LG G1 met een Mibox) naar de F1 tv app. Maar de laatste paar races stoor ik mij niet aan de kwaliteit op Viaplay en is hij op viaplay blijven staan.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Bushie
  • Nu online
in het kader van, "geen beter vermaak dan leedvermaak"
https://www.totaaltv.nl/n...e-problemen-in-nederland/

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:45
Waah schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:34:
[...]

Omgekeerd lijkt het mij kwaliteit technisch ook niet echt een wereld van verschil. Een filmpje met een bitrate van 20.000 Mbps op 360p ziet er beter uit dan een filmpje van 2 Mbps op 8K. Alsnog niet logisch dat er een verschil is. Geef dan 1080p een wat hogere bitrate, net als Netflix en Youtube. Wellicht dat ook de encoder anders is en dat daar het probleem zit? Dan is het ineens wel logisch. Is er een betere codec dan heb je duurdere apparatuur nodig om je beeld signaal (snel genoeg) te maken.

[Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 08-11-2022 16:21]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
Maasluip schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:56:

[...]
Ook lekker in het Nederlands..

• juliank
Viaplay stelt uitbreiding uit
Viaplay Group stelt een eerder aangekondigde internationale uitbreiding uit. Momenteel lijden de internationale activiteiten op jaarbasis een verlies van 46 euro per klant.

https://www.totaaltv.nl/n...ay-stelt-uitbreiding-uit/

management heeft ook al dingen veranderd :

Viaplay Group grijpt in en benoemt een nieuwe commerciële directeur die naast de Baltische en Poolse ook de Nederlandse markt onder zijn hoede neemt.

[Voor 27% gewijzigd door juliank op 09-11-2022 19:35]

• Bushie
  • Nu online
About us
We engage millions of people every day with our streaming services, TV channels and radio stations, and our production companies create critically-acclaimed content.
Momenteel lijden de internationale activiteiten op jaarbasis een verlies van 46 euro per klant.
Miljoenen klanten en €46 per klant verlies draaien, dat is .......eeuuuuuuhhhhh....... veel geld 8)7

Edit:
nog een quote
Ondanks de verlaagde doelstellingen voor 2022 verwacht Viaplay Group dat alle activiteiten buiten Scandinavië voor het einde van 2024 winstgevend zijn.
Viaplay heeft de rechten van de F1 tm 2024 toch? dus op moment dat ze winstgevend gaan worden, kunnen ze weer diep in de buidel tasten.

[Voor 28% gewijzigd door Bushie op 09-11-2022 19:47]

• alexbl69
Een verlies van €46 per klant draai je ook niet zomaar even om. Dat is €4 per maand. Dat wordt flink wat reclame kijken voor de abonnees de komende jaren :).

iRacing Profiel

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bushie schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:40:
[...]

[...]

Miljoenen klanten en €46 per klant verlies draaien, dat is .......eeuuuuuuhhhhh....... veel geld 8)7

Edit:
nog een quote

[...]
Viaplay heeft de rechten van de F1 tm 2024 toch? dus op moment dat ze winstgevend gaan worden, kunnen ze weer diep in de buidel tasten.
Volgens mij hopen ze vooral dat ze overgenomen worden en er zo alsnog goed uitspringen.

• juliank
Viaplay blijft met geld smijten en koopt opnieuw sportrechten
Viaplay Group heeft opnieuw een forse uitgave gedaan om uitzendrechten bij een commerciële omroep weg te kapen. Dit keer gaat het om darts in het Verenigd Koninkrijk.

https://www.totaaltv.nl/n...opt-opnieuw-sportrechten/

• Frank
  • Niet online
alexbl69 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:23:
Een verlies van €46 per klant draai je ook niet zomaar even om. Dat is €4 per maand. Dat wordt flink wat reclame kijken voor de abonnees de komende jaren :).
€4 prijsverhoging per maand is anders heel makkelijk hoor

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Frank schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:00:
[...]

€4 prijsverhoging per maand is anders heel makkelijk hoor
Dat werkt alleen als die klanten ook blijven.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Frank
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:05:
[...]

Dat werkt alleen als die klanten ook blijven.
€14 of €18, ik denk niet dat het de massa's die nu betalen bijster veel zou uitmaken. Als je goedkoop wil zitten heb je al F1TV. Prijsverhogingen zijn normaal geworden en tot nu toe lijken mensen het te slikken van andere streamers.

[Voor 14% gewijzigd door Frank op 10-11-2022 12:09]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:44
De laatste races Formule 1 zitten er inmiddels aan te komen en de spanning is wel redelijk verdwenen.. Dus hier mijn abonnement op Viaplay opgezegd per 18 november.. Om het alleen voor voetbal te houden is ook zo wat, zeker met het WK in aantocht.

In maart maar weer even kijken hoe we het volgend seizoen gaan doen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-03 20:54
juliank schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:55:
Viaplay Group heeft opnieuw een forse uitgave gedaan om uitzendrechten bij een commerciële omroep weg te kapen. Dit keer gaat het om darts in het Verenigd Koninkrijk.

Ik ben ook heel benieuwd wat er met de Eredivisie rechten gaat gebeuren. Die zitten tot 2025 bij ESPN.

Verwacht dat die wel naar Viaplay gaan.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• alexbl69
Frank schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:07:
[...]

€14 of €18, ik denk niet dat het de massa's die nu betalen bijster veel zou uitmaken. Als je goedkoop wil zitten heb je al F1TV. Prijsverhogingen zijn normaal geworden en tot nu toe lijken mensen het te slikken van andere streamers.
Denk niet dat je hoeft te verwachten dat een prijsverhoging van bijna 30% zonder enige consequentie blijft :).

Dat geldt overigens voor elke prijsverhoging. Een verhoging van zeg 5% heeft natuurlijk minder impact dan 30%, maar weet zeker dat elke verhoging - ongeacht de hoogte - abonnees kost. Dit om de simpele reden dat klanten dan weer een afweging maken of ze überhaupt dit geld uit willen geven. Je wordt er door de aanbieder dan aan herinnerd dat je een abonnement hebt, en het wordt ook nog eens duurder.

Als je op dat moment concludeert dat je er in de voorafgaande periode weinig tot geen gebruik van hebt gemaakt ben is de stap om het op te zeggen (want dat mag bij een prijsverhoging per direct) heel klein.

Zeker in deze maanden dat de F1 (met name in Nederland toch de grootste trekker voor Viaplay) op z'n einde loopt vermoed ik daarom niet dat ze al te veel reuring willen.

iRacing Profiel

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

juliank schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:55:

Ter aanvulling, Euro tour tournooien zullen ook in Nederland te zien zijn dan, en dat is weer mooi want dat was vooral niet te zien voor ons Nederlanders.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Er is blijkbaar een kortingscode actief voor een maand gratis Viaplay: 1MOFF. Voor nieuwe klanten en inactieve accounts. Je kunt gelijk weer opzeggen als je na die maand niet wilt betalen. Code 50OFF3 geeft de eerste drie maanden 50% korting.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De discussie over de uitzendrechten van het Europees voetbal staan nu in een apart topic Ziggo krijgt uitzendrechten Europees voetbal

Tweakers Discord

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:58
Blijft een mooi duo, Christijan Albers & Giedo van der Garde ;)

• juliank
Viaplay zou eigenlijk nu met een hele goede aanbieding komen denk ik willen ze niet teveel klanten verliezen, anders vrees ik het ergste, ik lees nou nergens dat deze klanten andere dingen kijken dan de formule 1

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

juliank schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:04:
Viaplay zou eigenlijk nu met een hele goede aanbieding komen denk ik willen ze niet teveel klanten verliezen, anders vrees ik het ergste, ik lees nou nergens dat deze klanten andere dingen kijken dan de formule 1
Ik heb anders de laatste tijd prima "Viaplay-avondjes" F1, darts, Premier league voetbal, filmpje erbij achteraan. Wordt steeds meer en meer gebruikt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• juliank
Quad schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:06:
[...]

Ik heb anders de laatste tijd prima "Viaplay-avondjes" F1, darts, Premier league voetbal, filmpje erbij achteraan. Wordt steeds meer en meer gebruikt.
De meeste mensen ik gok 8/10 mensen hebben het alleen voor formule 1 gekocht, net zoals ik en waarschijnlijk raken ze die allemaal kwijt

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

juliank schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:16:
[...]

De meeste mensen ik gok 8/10 mensen hebben het alleen voor formule 1 gekocht, net zoals ik en waarschijnlijk raken ze die allemaal kwijt
Nee dat denk ik totaal niet. De gemiddelde F1-kijker gaat echt niet overstappen op een F1TV. Dat is leuk voor de die-hard fan ofzo hier op Tweakes maar Henk en Truus blijven gewoon bij Viaplay.

Verder met @Quad eens. Viaplay heel tevreden mee. Ik denk niet dat de algemene stemming in dit topic toonaangevend is voor de gemiddelde nederlandse kijker.

• stylezzz
Gunner schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:22:
[...]

Nee dat denk ik totaal niet. De gemiddelde F1-kijker gaat echt niet overstappen op een F1TV. Dat is leuk voor de die-hard fan ofzo hier op Tweakes maar Henk en Truus blijven gewoon bij Viaplay.

Verder met @Quad eens. Viaplay heel tevreden mee. Ik denk niet dat de algemene stemming in dit topic toonaangevend is voor de gemiddelde nederlandse kijker.
Nee hoor, ik ben ook weg binnenkort. F1tv is ook nog eens veel goedkoper.... en 'lo en behold', je hebt ook nog eens gewoon nl commentaar. Niks voor die-hard fans... juist voor henk en truus die gewoon f1 willen kijken en geen bal geven om al die prut eromheen. Voor de gezelligheid hoef je het immers niet te doen bij viaplay.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:08
Ik heb viaplay gratis dit seizoen omdat ik nieuwe KPN klant was

No way dat ik ga verlengen hierna. ZOdra die laatste race is geweest zeg ik t op en ga ik naar F1tv. Die albers en vooral van der garde irriteer ik me helemaal de klere aan, Amber is kleurloos als presentator en F1tv heeft (helaas) ook die NL commentatoren van viaplay.

Buiten de f1 doe ik er ook helemaal niets mee, dus zonde geld voor 14 euro. Zou me weinig verbazen als heel veel mensen hetzelfde doen na aflopen van de jaarabbo's

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 13:34:
[...]

Nee hoor, ik ben ook weg binnenkort. F1tv is ook nog eens veel goedkoper.... en 'lo en behold', je hebt ook nog eens gewoon nl commentaar. Niks voor die-hard fans... juist voor henk en truus die gewoon f1 willen kijken en geen bal geven om al die prut eromheen. Voor de gezelligheid hoef je het immers niet te doen bij viaplay.
Ze hebben gelukkig meer klanten dan jij of ik (of op dit forum) :+
Opzeggingen na een lopend seizoen had ziggo ook last van.

• stylezzz
Gunner schreef op zondag 13 november 2022 @ 14:01:
[...]

Ze hebben gelukkig meer klanten dan jij of ik (of op dit forum) :+
Opzeggingen na een lopend seizoen had ziggo ook last van.
Oh zeker. Maar als de boel nu al zwaar verliesgevend is... tenzij ze de boel omgooien denk ik niet dat ze volgend jaar evenveel abbos als dit jaar zullen hebben. Velen hebben wel ergens f1tv gezien bij vrienden of kennissen inmiddels, en zullen gezien de fors lagere kosten wel zeker de overweging gaan maken.

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-03 20:47
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 15:33:
[...]

Oh zeker. Maar als de boel nu al zwaar verliesgevend is... tenzij ze de boel omgooien denk ik niet dat ze volgend jaar evenveel abbos als dit jaar zullen hebben. Velen hebben wel ergens f1tv gezien bij vrienden of kennissen inmiddels, en zullen gezien de fors lagere kosten wel zeker de overweging gaan maken.
Ze zijn al aan het bezuinigen. Stéphane laten ze thuis en de commentatoren nemen haar werk over.

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:59
Pvd01 schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:41:
[...]

Ze zijn al aan het bezuinigen. Stéphane laten ze thuis en de commentatoren nemen haar werk over.
Ja en de kwaliteit gaat gelijk nog harder omlaag zonder haar.
Sorry maar wat voor afspraken je ook hebt of maakt. Je gaat toch geen races missen... De enige die races gemist heeft is Stéphane.
Vind dit beetje raar beleid en kwalitatief slecht.
(Zei ze niet in Mexico dat ze ook in Brazilië er bij zou wezen tegen Heegenmans)

• stylezzz
Pvd01 schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:41:
[...]

Ik meen ergens een post te hebben gezien dat stephane volgens afspraak sowieso niet bij alle races zou zijn. Maar goed, dat kan ook een politiek antwoord zijn natuurlijk...

Echt heel erg missen doe ik haar ook weer niet. Leuke meid, maar ze mist duidelijk de contacten in de paddock....

Gevonden :) er zal toch wat meer spelen achter de schermen denk ik.

https://rtlboulevard.nl/e...ormule-1-gp-van-singapore

[Voor 14% gewijzigd door stylezzz op 13-11-2022 17:47]

• SmasterS
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:39:
[...]

Ik meen ergens een post te hebben gezien dat stephane volgens afspraak sowieso niet bij alle races zou zijn. Maar goed, dat kan ook een politiek antwoord zijn natuurlijk...

Echt heel erg missen doe ik haar ook weer niet. Leuke meid, maar ze mist duidelijk de contacten in de paddock....

Gevonden :) er zal toch wat meer spelen achter de schermen denk ik.

https://rtlboulevard.nl/e...ormule-1-gp-van-singapore
De fans hoeven niet te treuren. 'Vanaf de Grand Prix van Amerika ben ik weer aanwezig voor de vier resterende races van het seizoen 2022!', zo sluit ze af. ...

Waar is ze dan haha

• Thom2289
  • Laatst online: 12:48
SmasterS schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:57:
[...]

De fans hoeven niet te treuren. 'Vanaf de Grand Prix van Amerika ben ik weer aanwezig voor de vier resterende races van het seizoen 2022!', zo sluit ze af. ...

Waar is ze dan haha
Ziek volgens haar IG.

• stylezzz
SmasterS schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:57:
[...]

Waar is ze dan haha
Was ze er in amerika en mexico eigenlijk wel?

• SmasterS
Misschien toch eens insta van haar te gebruiken lol thanks

• stylezzz
SmasterS schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:03:
[...]

Misschien toch eens insta van haar te gebruiken lol thanks
Ook maar gedaan :)

Blijkbaar was ze er daar wel bij. Achjah, geeft wel aan hoe veel ik de viaplay voor en nabeschouwingen volg. 8)7

• SmasterS
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:10:
[...]

Ook maar gedaan :)

Blijkbaar was ze er daar wel bij. Achjah, geeft wel aan hoe veel ik de viaplay voor en nabeschouwingen volg. 8)7
Hier vaak wel. Al gaat Viaplay na dit jaar wel uit. 15 euro voor F1 gaat mijn te ver

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-03 18:53
Viaplay hier ook opgezegd! Voornamelijk vanwege het feit dat je geen apparaten kan afmelden! Ja je kan je wachtwoord wijzigen en dan na 24 uur worden alle sessies afgesloten. Bedankt daardoor gisteren de sessie gemist toen ik buiten de deur was.

Daarnaast was er ook gezegd dat er een app zou komen voor de PlayStation… helaas ook niet gekomen.

Volgend jaar naar F1TV 👍🏼

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Andere mensen issue dat via tv de app niet meer reageert op je afstandsbediening?
Netflix en Prime werken gewoon wel.

Wat een kut app

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:32
Kan geen content van gisteren afspelen in de iphone app

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Henvar schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:55:
Andere mensen issue dat via tv de app niet meer reageert op je afstandsbediening?
Netflix en Prime werken gewoon wel.

Wat een @@@ app
Gebeurt zo af en toe ook bij mij op m'n LG tv. Als je een keer bent geswitched van app en later terugkomt, ik moet dan eerst de app sluiten (pijltje terug vasthouden) en daarna werkt het weer.

• Scrtz
Gunner schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:22:
[...]

Ik denk juist van wel. Als ze horen dat F1tv een stuk goedkoper is op jaarbasis dan Viaplay, en dat scheelt nogal dan zijn ze zo overgestapt. 65 euro per jaar of 180 euro per jaar (15 pm) is een behoorlijk verschil.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38

AvK

Ready Set Go

Scrtz schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:43:
[...]

Ik denk juist van wel. Als ze horen dat F1tv een stuk goedkoper is op jaarbasis dan Viaplay, en dat scheelt nogal dan zijn ze zo overgestapt. 65 euro per jaar of 180 euro per jaar (15 pm) is een behoorlijk verschil.
Allemaal waar...... maarrrrr....
Groot nadeel voor waarschijnlijk veel mensen is dat er geen F1TV app voor op de TV is.
Chrome cast is leuk, via je telefoon streamen ook maar het is te veel rompslomp voor de gewone gebruiker.
Die wil zijn TV aanzetten en hoppa.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Een positieve noot, ik heb gisteren geen reclame banners meer gezien. Zullen ze er toch van af gestapt zijn?

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:05
Poulske schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:30:
Een positieve noot, ik heb gisteren geen reclame banners meer gezien. Zullen ze er toch van af gestapt zijn?
Nu je het zegt. Volgens mij niet langsgekomen. Hopelijk hebben ze het afgeschaft.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:49

Crazy D

I think we should take a look.

AvK schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:14:
[...]

Groot nadeel voor waarschijnlijk veel mensen is dat er geen F1TV app voor op de TV is.
Chrome cast is leuk, via je telefoon streamen ook maar het is te veel rompslomp voor de gewone gebruiker.
Haal dat waarschijnlijk maar weg hoor. Het is gewoon irritant dat er geen app is... Dat is voor mij de reden dat ik wel via ViaPlay blijf kijken hoor.

Exact expert nodig?

• Scrtz
AvK schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:14:
[...]

Daar heb je zeker een punt. Niet aan gedacht. Heb zelf een AppleTV dus niet zo spannend maar mijn vader heeft enkel een smarttv.. dat wordt nog lastig..

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-03 07:09
Crazy D schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:05:
[...]

Haal dat waarschijnlijk maar weg hoor. Het is gewoon irritant dat er geen app is... Dat is voor mij de reden dat ik wel via ViaPlay blijf kijken hoor.
Die app is er wel voor Android TV, maar je kunt hem vrijwel nooit installeren vanuit de Play Store. Sideloaden werkt dan wel weer gewoon goed, zelfs op mijn Sony uit 2015.
Pagina: 1 ... 110 ... 120 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee