Verbaast me niet om heel eerlijk te mogen zijn, ze hebben dit jaar niet veel vrienden gemaakt.
Want pas toen de Consumentenbond zich ermee ging bemoeien begon Viaplay meer serieus op klachten te reageren, dit heeft hun al veel schade gedaan gok ik en dan heb ik het nog niet eens over de aanhoudende klachten die bij veel mensen het hele jaar door bleven. Hier bedoel ik het stilstaand / wisselende kwaliteit in beeld tijdens een uitzending, we we weten allemaal dat er een kleine groep is die wel tevreden is en geen problemen ervaart met Viaplay.
Alleen de groep die wel deze problemen ervaart werd weggezet met antwoorden zoals het ligt aan je internet / apparatuur en dat gebeurd nog steeds, want ik kijk hun Twitter nog wel wekelijks door en dan ben ik blij dat ik mijn abonnement heb opgezet als de reacties lees. Ik denk dat ze nog een lange weg te gaan hebben om iedereen tevreden te maken en de app net zoals andere streamingdiensten op alle apparaten goed te laten functioneren, kan dan alleen maar blij zijn dat ze groot verlies draaien waardoor ze even voelen dat er verandering moet komen in hun communicatie en dienst.
Maar zoals vaker vermeld is dit mijn eigen mening uit ook eigen ervaringen met Viaplay, zoals 9 van de 10 mails onbeantwoord en die wel werd beantwoord met een automatische standaard reactie zonder enige serieuze oplossing. Chat en Twitter dezelfde ervaring, zonder enige oplossing. Ik test elk weekend zolang ik Viaplay nog heb wel even bij een vrije training hoe de stream loopt om ook recht van spreken te hebben.
Laten we hopen dat deze verliezen hun wakker zal schudden en er een grote verbetering aan gaat komen

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”