Als je het alleen voor F1 heb dan moet je alvast uitzoeken wanneer je het kan opzeggen, de laatste race is 20ste november, dus opzeggen kan mogelijk al vanaf a.s. vrijdag 21 oktober als je een maand abo hebt. Let op het hangt af van je factuur datum af, die kan later zijn, check de voorwaarden van je aanbieder (zie ook
jeanj in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3")
Je kan ook overwegen een maandje F1TV Pro er naast te nemen, en als het bevalt zsm viaplay opzeggen (als je een maand abo hebt)
Ik vind 14 euro ook te veel, en voor volgende jaar overweeg ik F1TV pro, ik hoop dat die optie er dan als nog is
Overigens, heb ik wel veel on demand content op viaplay gezien, maar de overige live sport evenementen interesseren me niet. De kwaliteit was prima, alleen wel veel gedateerd spul, ik heb toch nog 1200+ zaken (films, delen van series etc) gezien als ik in de historie kijk, dus ik vind het wel waar voor mijn geld. Maar 14 euro vind ik te veel voor deze dienst. Voor mij was dit de eerste echte kennismaking met on demand content, en ik overweeg wel een andere dienst te gaan nemen voor een paar maand tot de F1 2023 start.
[
Voor 51% gewijzigd door
jeanj op 18-10-2022 17:58
]