Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 107 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:30
Stream loopt verrassend soepel vandaag. Geen hickups of terugval in kwaliteit.
Minder kijkers en dus minder problemen met bandbreedte bij viaplay? Of zou m'n wifi magischerwijs ineens op 200% werken?

[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 09-10-2022 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:00
Storingen of hockey ups heb ik normaliter niet bij het kijken via de app op de Next box.
Heb nu ook wel het idee dat het beeld er wel wat beter uit ziet.
Denk dat het komt dat de stream, bandbreedte minder wordt gebruikt, belast, nu nog velen op 1 oor liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik begon op +12s en zit nu -zonder zichtbare haperingen- op +18s... Goed verhaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padoempats
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-09 14:20
Hoe is de kwaliteit tegenwoordig van de viaplay stream? In juni overgestapt naar f1tv. Zojuist nog ff via een shady manier ziggo kanaal 200 gekeken en vervolgens naar f1tv weggezapt. Het verwchil in beeldkwaliteit is ongekend groot. Ook het geluid over mn receiver was bijzonder slecht, heel fletse hoge tonen en 0 surround. Soort gare 96 kbps mp3 kwaliteit. F1tv is het geluid over de receiver ook mijlen beter. Maar misschien is de iptv stream wel verbeterd sinds juni. Dan overweeg ik viaplay wel weer, want darts mis ik wel beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
Net binnen 3 minuten 4x de stream eruit geklapt. Eigenlijk nooit last van gehad, apart dat het nu 4x gebeurt.

Firestick Viaplay App.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
padoempats schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 08:28:
Hoe is de kwaliteit tegenwoordig van de viaplay stream? In juni overgestapt naar f1tv. Zojuist nog ff via een shady manier ziggo kanaal 200 gekeken en vervolgens naar f1tv weggezapt. Het verwchil in beeldkwaliteit is ongekend groot. Ook het geluid over mn receiver was bijzonder slecht, heel fletse hoge tonen en 0 surround. Soort gare 96 kbps mp3 kwaliteit. F1tv is het geluid over de receiver ook mijlen beter. Maar misschien is de iptv stream wel verbeterd sinds juni. Dan overweeg ik viaplay wel weer, want darts mis ik wel beetje
Je kunt merken dat ze het beeld getweaked hebben in de afgelopen maanden maar het blijft dezelfde beeldkwaliteit als het prille begin. Je kunt merken dat ze wat verscherping hebben aangebracht waardoor de lijnen rondom scoreboards en andere labels scherper ogen maar daardoor mis je wel details. Bij F1TV zie je bijvoorbeeld die kenmerkende schuin gestreepte lijntjes patroon rondom hun logo’s zoals bijvoorbeeld een rode vlag, dat is bij ViaPlay een rode of groene waas.
Al met al is het goed te doen op mijn Apple TV maar het kan zoveel beter wetende dat de bitrate gewoon te laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Vandaag voor het eerst via het mobiele netwerk op mijn telefoon gekeken (laatste 35 minuten, S21+ Vodafone 4G). Ging prima. Geen enkele keer is de verbinding weg gevallen. Apart dat we zoveel verschil zit tussen verschillende mensen/apparatuur. Zowel thuis op de tv (LG C7, wifi) als op mijn mobiel geen noemenswaardige instabiliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 09-10-2022 10:17 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:20
Helaas finish niet kunnen zien. Sinds de herstart continu freezes tot een complete freeze bij de finish. Zelfs de nabeschouwing hapert continu. Jammer dat het nog steeds niet een stabiele stream is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 10:13
StugIII schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:45:
Helaas finish niet kunnen zien. Sinds de herstart continu freezes tot een complete freeze bij de finish. Zelfs de nabeschouwing hapert continu. Jammer dat het nog steeds niet een stabiele stream is.
Sinds een paar maanden letterlijk geen problemen.
Geen idee hoe jij kijkt trouwens.
LG C1 native app op WiFi 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Krijg foutcode opeens bij programma over max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-09 15:29
Henvar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:57:
Krijg foutcode opeens bij programma over max
Deze?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a987ZW9vlw8e2dOfYKFP2vHyOS0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7F5vLh3u3ucCZxIOS3T3cUcG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henvar
  • Niet online
Iets met onbekende fout foutcode video

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
Lijkt erop dat de stream er niet is?
Hier werkt het ook nog niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:07
Ik krijg op al mn devices de foutmelding met een boventitel: als je deze fout krijgt bij F1 probeer een ander apparaat. Gaat weer geweldig :- )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
MisterEagle schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:59:
Ik krijg op al mn devices de foutmelding met een boventitel: als je deze fout krijgt bij F1 probeer een ander apparaat. Gaat weer geweldig :- )
Werkt alvast op geen enkel device bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

met de title talk ligt viaplay eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:32

Mystikal

It never hurts to help!

Hier ook op geen enkel device...
Wat een drama zeg!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Dan heb je een uur om je zooi op orde te krijgen en dan lukt zelfs dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GorgeousMetal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 20:47
Ook hier werkt het op geen enkel apparaat (LG TV, web-browser, iPhone).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:39
Hier ook met geen mogelijkheid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 00:32

Mystikal

It never hurts to help!

Stream is er wel. Kreeg het net aan de praat op telefoon (android) via app. Echter bij proberen te casten liep het weer vast...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:39
Stream start nu wel op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
Zeker als nu 750.000 Nederlanders die stream aan het openen zijn, verbaasd het mij niets dat het vastloopt

Edit: ik ga hem spoileren
spoiler:
Ik blijf dromen van de aankondiging:

'met ingang van seizoen 2023 zie Formule 1 en Premier League in UHD4k op het lineaire ViaplaySport bij jouw TV aanbieder
Met de App krijg je exclusief toegang tot overige wedstrijden en unieke rapportage, as it happens.

Ik blijf dromen!

[ Voor 5% gewijzigd door dnmw2705 op 09-10-2022 12:10 . Reden: Spoiler toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dnmw2705 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:07:
Zeker als nu 750.000 Nederlanders die stream aan het openen zijn, verbaasd het mij niets dat het vastloopt

'met ingang van seizoen 2023 zie Formule 1 en Premier League in UHD4k op het lineaire ViaplaySport bij jouw TV aanbieder
Met de App krijg je exclusief toegang tot overige wedstrijden en unieke rapportage, as it happens.

Ik blijf dromen!
waar heb je dit gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
dnmw2705 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:07:

Ik blijf dromen!
Niet meer doen ....

Was even blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Niet online
Nergens
Daarom ook het dromen deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henvar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:09:
[...]

Nergens
Daarom ook het dromen deel
haha oops... verkeerd gelezen dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
op de telefoon (android) werkt het nu wel, tv lg c1, chromebook en nvidia player nog niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
krijg nu een melding dat er problemen zijn met "Live Sport"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 12:22
Op de next box ook geen verbinding te krijgen.
Zit er nu in na een kwartier

[ Voor 25% gewijzigd door Kiske op 09-10-2022 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ViaPlay:
momenteel zijn er problemen met live sport. Aan een oplossing wordt gewerkt.
Het wordt dus zo'n weekend?

Max wordt kampioen en we kunnen het nog niet eens fatsoenlijk streamen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hij doet het nu bij mij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Chromecast werkt bij mij nu wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:40
Dit is wel echt een passende afsluiting van het Viaplay seizoen. Ze hebben mazzel dat ze een monopolie op PL en F1 hebben, want anders was er geen hond meer die dit zou kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Smart TV app (Android), Next (Ziggo), Telefoon (Android), iPad (IOS) werken niet, zelfs een webstream via Windows 11 werkt niet. Chromebook doet het wel......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
HollowGamer schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:15:
ViaPlay:

[...]

meer het idee dat er meer problemen zijn daar dan deze stream eigenlijk.
ik kan nu kijken gelukkig, via de telefoon pakte die ineens de stream, casten werkt blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt nu goed binnen op de apple tv, en stream werkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Marrtijn schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:16:
Dit is wel echt een passende afsluiting van het Viaplay seizoen. Ze hebben mazzel dat ze een monopolie op PL en F1 hebben, want anders was er geen hond meer die dit zou kijken.
Voor F1 is er nog F1TV, dat is geen monopolie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

HollowGamer schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:15:
ViaPlay:

[...]

Dat ligt niet aan Viaplay maar aan de klanten. :+

Tenminste als ik hun reactie altijd moet geloven.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Pff..uit de stream gegooid omdat hij op pauze stond en nu kan ik niet terugkijken. Jammer weer. Verder, knap dat ze al die tijd hebben vol gepraat vanochtend ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ook niet op het TV kanaal blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie001
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 21:31
Hier Viaplay via native app op een Lg 65b8 eerste seizoenshelft nagenoeg zonder problemen kunnen kijken.
De eerste problemen kwamen met dat de stream er tijdens de laatste minuten van Q3 stokte enkele races geleden, waar veel mensen last van hebben gehad. Ik dacht; kan een keer gebeuren.

De laatste 2 races heb ik in de slotfases alleen maar haperend beeld gehad en ben beide keren uitgeweken naar kijken via de webbrowser. Slechter beeld maar geen haperingen meer.

Nu weet ik dat mijn tv niet de snelste soc heeft en misschien hier ook invloed op heeft, ervaar ik bij andere streamingsdiensten totaal geen problemen. Samen met die irritante reclames op een abbo waar je redelijk voor betaald, doen mij besluiten om Viaplay stop te zetten en de volgende races maar eens met F1 pro te proberen.

Beetje jammer nu ze de presentatie rondom de race steeds beter op orde hebben. Maar ik vertik het om vloekend achter mijn tv te moeten gaan zitten tijdens de slotfase van een race of kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
padoempats schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 08:28:
Maar misschien is de iptv stream wel verbeterd sinds juni. Dan overweeg ik viaplay wel weer, want darts mis ik wel beetje
Je kunt ook de app van het Belgische VTM GO sideloaden (of officieel vanuit de Appstore installeren door een tweede, Belgisch account aan je device toe te voegen). Inloggen op VTM GO kan met elk willekeurig DPG-account, bijvoorbeeld een gratis account van het AD. Dan kun je vrijwel al het PDC-darts bekijken (zonder VPN).

[ Voor 24% gewijzigd door TexMex op 09-10-2022 12:40 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.totaaltv.nl/n...ereldkampioen-verstappen/
Viaplay staat voor schut: robuust netwerk plat bij F1-uitzending wereldkampioen Verstappen :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:33
De kwaliteit van F1 TV kakte hier af en toe ook wel enigszins in het laatste uur van de race. Hoewel er wel beeld bleef.

Is het mogelijk dat ze voor de 2 uur die een race normaliter duurt meer brandbreedte inkopen dan normaal? Tijdens de regenpauze was er namelijk geen enkel probleem, dat begon pas toen de race weer begon.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:53:
Viaplay staat voor schut: robuust netwerk plat bij F1-uitzending wereldkampioen Verstappen :P 8)7
Grappig genoeg werkte het prima via deze onofficiële Kodi-addon. Die loopt eigenlijk altijd stukken beter dan de slecht geschreven officiële app voor Android TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:53:
Kon net iets na 11:00 niet verbinden, bij de tweed de poging was het wel gelukt via Chromecast V3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19:30
Vandaag “uitgesteld” gekeken, maar geen problemen ondervonden. Ook niet bij de titeltalk.

LGC1 met native ViaPlay-app met ethernetkabel, via switch aan een ziggo connectbox verbonden. Een 100 mbit/s abbo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Tom Coronel met zijn Scandinavische collega's, waarschijnlijk niet de bedoeling geweest dat dit in Noorwegen te horen was :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

alexbl69 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:56:
De kwaliteit van F1 TV kakte hier af en toe ook wel enigszins in het laatste uur van de race. Hoewel er wel beeld bleef.

Is het mogelijk dat ze voor de 2 uur die een race normaliter duurt meer brandbreedte inkopen dan normaal? Tijdens de regenpauze was er namelijk geen enkel probleem, dat begon pas toen de race weer begon.
Heb geen hapering of blokjes gezien hier.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29
cheiron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:23:
Pff..uit de stream gegooid omdat hij op pauze stond en nu kan ik niet terugkijken. Jammer weer. Verder, knap dat ze al die tijd hebben vol gepraat vanochtend ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6KrP6-DTYgSJcG8G36jy4jtvSc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iV1zAQjp2bjnHirZY2Mn2ya0.jpg?f=fotoalbum_large

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

NeverSettle schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:46:
Tom Coronel met zijn Scandinavische collega's, waarschijnlijk niet de bedoeling geweest dat dit in Noorwegen te horen was :P
Ik ben blij dat ik Coronel ook niet meer kan horen zeg. }:|

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.totaaltv.nl/n...japan-best-bekeken-race-/
https://www.vodafoneziggo...van-max-verstappen-japan/

Niet alleen was de Grand Prix van Japan de best bekeken race, hij zorgde ook voor een record-ochtendpiek van het internetverkeer via VodafoneZiggo. Vanaf 06.45 uur nam het online verkeer snel toe en werd duidelijk dat veel mensen de wekker hadden gezet om de race te kijken. Bij de start van de race om 07.00 uur werd meteen een record gebroken doordat er 172% meer internetverkeer was dan op een normale zondagochtend. Nog nooit eerder was tijdens een Formule 1-race de internetpiek in de ochtend zo hoog. Deze piek is zelfs iets hoger dan een aantal pieken van de avonden van afgelopen week.

Dataverbruik
Ondanks de regenpauze bleef men kijken en nam het internetverkeer alleen maar toe. Bij de finish was het dataverkeer met 21% toegenomen ten opzichte van 07.00 uur. Vanaf 9.00 zijn ook meer mensen op hun mobiel de race gaan kijken. Rond de finish was er 175% meer verkeer naar het mobiele netwerk te zien dan op een normale zondagochtend. Formule 1 wordt in Nederland online aangeboden door Viaplay en F1 TV Pro.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2022 19:21 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
Nogal flauw hoe het nieuwe commentaarduo steeds wordt aangepakt. En niemand luistert er naar, maar men weet wel precies aan te halen wat ze roepen. Ook zo vreemd.

Ik vind ze steeds beter worden. Olav had ook zo zijn maniertjes en daar kon je de bingokaart ook bijhalen met zijn Checko, DanniRic, Strollibolli, Bizar!, tis wat het is, hij is een held!, Ah men! Sodeknetters!, erbij is 1 er voorbij is 2

Ik kan nog wel even doorgaan....

Het nieuwe duo doet het steeds beter, hebben ook hun maniertjes, oeverloze onnodige bruggetjes maar ik kan er wel aan wennen.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:05
Sjakie0101 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:25:
[...]

Nogal flauw hoe het nieuwe commentaarduo steeds wordt aangepakt. En niemand luistert er naar, maar men weet wel precies aan te halen wat ze roepen. Ook zo vreemd.

Ik vind ze steeds beter worden. Olav had ook zo zijn maniertjes en daar kon je de bingokaart ook bijhalen met zijn Checko, DanniRic, Strollibolli, Bizar!, tis wat het is, hij is een held!, Ah men! Sodeknetters!, erbij is 1 er voorbij is 2

Het nieuwe duo doet het steeds beter, hebben ook hun maniertjes, oeverloze onnodige bruggetjes maar ik kan er wel aan wennen.
Een lange tijd vond ik het commentaar wel best. Maar mij vallen er steeds meer dingen negatief op. Voor mij was vandaag de druppel: geen enkele reactie dat in de laatste chicane Leclerc rechtdoor ging. Dan moet je toch gelijk reageren van ‘plaats terug geven’, ‘tijdstraf’ of iets dergelijks. Een beetje emotie mag dan van mij wel. Pas veel later kwamen ze met de tijdstraf. Ik ben echt erg benieuwd wat het Engelse commentaar was op F1TV. Volgend seizoen ga ik in ieder geval F1TV proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Iemand anders geen geluid bij EVE - MUN via de TV app?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
[...]

Ik vind ze steeds beter worden.
Ik vind het vaak ook beter dan Olav, mis hem totaal niet eigenlijk en Plooy, Kamphues en van Gameren nog minder. Het enige wat ze van mij nog mogen leren, is dat een stilte op z'n tijd ook hoort bij goed commentaar. Het is geen radioverslag en soms zijn de beelden gewoon voldoende. Lullen om te lullen is nergens goed voor.

Ik ben dan ook blij dat hun commentaar ook beschikbaar is bij f1tv pro. Want daar ga ik volgend jaar naar toe.

[ Voor 8% gewijzigd door LA-384 op 09-10-2022 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
meesje schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:00:
[...]
Ik ben echt erg benieuwd wat het Engelse commentaar was op F1TV. Volgend seizoen ga ik in ieder geval F1TV proberen.
Je kan ff op de Insta kijken van Formule1, daar staat het commentaar van Crofty en Brundle. F1Live was ook niet heel bijzonder. Maar het is natuurlijk allemaal natte-kranten-werk geweest vandaag.
Niemand had enig idee over die punten, Verstappen pakte geen snelste ronde en LEC reed tweede, dus leek het duidelijk dat het op COTA beslist zou worden.

Ik had wel een beetje gehoopt op een krachtig en legendarisch Crofty commentaar met de weg van Verstappen naar zijn tweede WDC, helaas is net als met F2 en F3 het pas in de pitstraat bekend geworden dat er een kampioenschap beslist was.

Iets anders: Title Talk teruggekeken, ik kreeg wel een Ziggo AD21 gevoel. Kwaliteit van de source was matig, maar verder wel informatief. Voor mij blijft: lineair kanaal = abonnement, tot die tijd met F1TV (en ja, ik kijk wel Viaplay, maar via een accountsharing met een maat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:13:
https://www.totaaltv.nl/n...japan-best-bekeken-race-/
https://www.vodafoneziggo...van-max-verstappen-japan/

Niet alleen was de Grand Prix van Japan de best bekeken race, hij zorgde ook voor een record-ochtendpiek van het internetverkeer via VodafoneZiggo. Vanaf 06.45 uur nam het online verkeer snel toe en werd duidelijk dat veel mensen de wekker hadden gezet om de race te kijken. Bij de start van de race om 07.00 uur werd meteen een record gebroken doordat er 172% meer internetverkeer was dan op een normale zondagochtend. Nog nooit eerder was tijdens een Formule 1-race de internetpiek in de ochtend zo hoog. Deze piek is zelfs iets hoger dan een aantal pieken van de avonden van afgelopen week.

Dataverbruik
Ondanks de regenpauze bleef men kijken en nam het internetverkeer alleen maar toe. Bij de finish was het dataverkeer met 21% toegenomen ten opzichte van 07.00 uur. Vanaf 9.00 zijn ook meer mensen op hun mobiel de race gaan kijken. Rond de finish was er 175% meer verkeer naar het mobiele netwerk te zien dan op een normale zondagochtend. Formule 1 wordt in Nederland online aangeboden door Viaplay en F1 TV Pro.
Heel gek idd nu (bijna) iedereen moet streamen. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-09 10:06
[...]

Ik kan je helaas alleen maar +1 geven. Maar ben het helemaal met je eens. Ga er maar aan staan, na 20+ jaar een populaire verslaggever vervangen. Daar moet iedereen in groeien. Daarbij, ik heb een aantal voorbeelden waarvan ik zeker weet dat Mol dat niet gezien had en zij wel. Kortom, geef het gewoon een eerlijke kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:13:
Vanaf 06.45 uur nam het online verkeer snel toe en werd duidelijk dat veel mensen de wekker hadden gezet om de race te kijken.
Gelukkig had Viaplay nu de knop “kijken vanaf begin” toen ik om rond 9:45 wakker werd. Was even bang dat ik per ongeluk midden in de race zou vallen ;) gelukkig kon ik toen ook nog een heel eind doorspoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 09-09 22:00
Waarom is het stadion geluid zo zacht tijdens wedstrijden? Echt irritant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Ik kon de grap wel waarderen, het blijft toch grappig hoe een ieder zijn eigen taalgebruik heeft.

Het stoort mij in ieder geval niet :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
sverzijl schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:41:
[...]

Gelukkig had Viaplay nu de knop “kijken vanaf begin” toen ik om rond 9:45 wakker werd. Was even bang dat ik per ongeluk midden in de race zou vallen ;) gelukkig kon ik toen ook nog een heel eind doorspoelen.
Dat was het enige dat vandaag niet oké was… Maar gelukkig was ik erop ingespeeld.
Bij kijken vanaf het begin laat de ViaPlay-app op de LG-TV namelijk een paar seconden live-beeld zien….

Ik heb hier gelukkig ervaring mee, dus geluid uit bij het starten en even de andere kant op kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marrtijn
"Ultralaat remmen, en kwam dan met één band op het geverfde gedeelte, en dan ben je passagier."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 20:42
Pvd01 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:14:
[...]

Dat was het enige dat vandaag niet oké was… Maar gelukkig was ik erop ingespeeld.
Bij kijken vanaf het begin laat de ViaPlay-app op de LG-TV namelijk een paar seconden live-beeld zien….

Ik heb hier gelukkig ervaring mee, dus geluid uit bij het starten en even de andere kant op kijken.
Ai:) Daar had ik gelukkig geen last van. Al had ik voor de zekerheid wel even het geluid even uitgezet. Vertrouwde het niet helemaal. Maar de stream begon meteen aan het begin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
[...]

Begrijp me aub niet verkeerd. Ik vermaak me prima met die viaplay gasten. Ik hoor aan hun stem dat ze er echt lol in hebben en passie voor hun vak. En ja af en toe zeggen ze dezelfde dingen, maar wie niet. En het is maar een grapje ;).

Ook racecafe teruggekeken, maar vind dat toch steeds meer mwa, 5 mannetjes die zichzelf te grappig vinden. Ja ze hebben veel kennis en weten dingen echt eerder door hun connecties.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 09-09 22:00
Waar was Cox dit weekend? Voor mij gevoel heb ik haar niet meer gezien sinds Zandvoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
lHybridl schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:21:
Waar was Cox dit weekend? Voor mij gevoel heb ik haar niet meer gezien sinds Zandvoort?
https://www.rtlboulevard....ormule-1-gp-van-singapore

Volgende week is ze er weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 16:57
Dan kijk je gewoon niet via Viaplay. Je hebt toch al opgezegd.

[ Voor 7% gewijzigd door XNL073 op 11-10-2022 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 23:00
Alekz87 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:28:
[...]

Begrijp me aub niet verkeerd. Ik vermaak me prima met die viaplay gasten. Ik hoor aan hun stem dat ze er echt lol in hebben en passie voor hun vak. En ja af en toe zeggen ze dezelfde dingen, maar wie niet. En het is maar een grapje ;).

Ook racecafe teruggekeken, maar vind dat toch steeds meer mwa, 5 mannetjes die zichzelf te grappig vinden. Ja ze hebben veel kennis en weten dingen echt eerder door hun connecties.
Lijkt wel of die gasten elke week al dronken zijn in t RaceCafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30
XNL073 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:14:
[...]

Dan kijk je gewoon niet via Viaplay. Je hebt toch al opgezegd.
Gelukkig wel. Geen last meer van dat gezwets daar.

Fanboy alert?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 16:57
Scorpio861 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:06:
[...]

Gelukkig wel. Geen last meer van dat gezwets daar.

Fanboy alert?
Waarom zou je zeggen dat het jammer is als je toch niet kijkt?
Maar dat heeft weinig met 'fanboy' te maken. Ben allang blij dat er iemand staat met verstand van racen ipv een tandarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Kijk al die F1 talkshows ook niet. Het popie-jopie gehalte van sommige vaste deelnemers is me veel te hoog waardoor er eigenlijk nooit serieus over een onderwerp gesproken kan worden en wel serieuze gasten altijd ondersneeuwen in de onderbroekenlol. Geldt trouwens voor alle zenders.

Heb, met uitzondering van het helaas niet meer bestaande Slipstream van Allard Kalff en Kees van der Grint, overigens bij mijn weten nog nooit een inhoudelijke F1 talkshow gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
alki schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:02:
[...]

Tussen al dat ongein hebben ze gelukkig soms ook een andere kijk op wat er gebeurde tijdens een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Geen Bundesliga Sunday highlights van speelronde 8, maar wel van speelronde 9.

Of kijk ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Pvd01 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:58:
Geen Bundesliga Sunday highlights van speelronde 8, maar wel van speelronde 9.

Of kijk ik niet goed?
Highlights van speelronde 8 zijn terug te vinden, zie https://viaplay.com/sport/voetbal/bundesliga. Geen idee of het op andere platformen hetzelfde is.

[ Voor 7% gewijzigd door NeverSettle op 11-10-2022 20:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pvd01
NeverSettle schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:19:
[...]

Highlights van speelronde 8 zijn terug te vinden, zie https://viaplay.com/sport/voetbal/bundesliga. Geen idee of het op andere platformen hetzelfde is.
Ik bedoel deze:
https://viaplay.com/serie...hlights?seasonNumber=2022

Maar aflevering 8 is er inmiddels tussen gezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alki schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:02:
[...]

Het woord café zegt het al hè. Mannen/vrouwen onder elkaar die tijdens een biertje over sport praten met het nodige geouwehoer er omheen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik zit nu LIV-MCI te kijken... Het loopt vloeiend, beelden zijn vaal, maar dat komt door mn HDR op de ATV4k... Kwaliteit voor zo'n wedstrijd natuurlijk gigantisch ondermaats, maar dat is het bekende riedeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
dnmw2705 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:33:
Ik zit nu LIV-MCI te kijken... Het loopt vloeiend, beelden zijn vaal, maar dat komt door mn HDR op de ATV4k... Kwaliteit voor zo'n wedstrijd natuurlijk gigantisch ondermaats, maar dat is het bekende riedeltje.
Kom net bij ESPN vandaan voor AZ-FEY, maar vloeiend is ook wel alles mee gezegd. Kleuren zijn niet best vandaag. Is toch wel een stap terug.

[ Voor 3% gewijzigd door tommerd_ op 16-10-2022 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Laatst online: 04-08 08:29
Lekker man. Liverpool - City in 360p 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Weer een perfecte stream van ViaPlay, genoten van een heerlijke pot Liverpool-City. Kwaliteit uitstekend en 10 speelrondes lang nog geen enkele hapering gehad. Sony 77A80J, wellicht dat de upscaling fantastisch werkt, of dat mensen met kwaliteitsproblemen op een halve meter van het scherm zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
thecompany schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 19:34:
Weer een perfecte stream van ViaPlay, genoten van een heerlijke pot Liverpool-City. Kwaliteit uitstekend en 10 speelrondes lang nog geen enkele hapering gehad. Sony 77A80J, wellicht dat de upscaling fantastisch werkt, of dat mensen met kwaliteitsproblemen op een halve meter van het scherm zitten?
Moet zeggen dat ik eigenlijk hartstikke tevreden ben met de kwaliteit op telefoon, iPad en tv. Vandaag was het gewoon niet zo, weet ook niet zo goed wat nou het probleem was. Studio programma en interview nu wel weer prima. Toch misschien m’n tv die een off-day heeft (Net als Nunez :+ )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marrtijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uoRx62yJz7XY9gzWt7LF8Ph8SYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/50QrXy2iZNPU9ierPNH638VX.jpg?f=fotoalbum_large

Handig, zo'n notificatiesysteem. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Zo spreiden ze de belasting...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
4K is er dus wel degelijk, nee niet via de app van viaplay maar via kodi addon is de serie Last Light in 4k tezien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/74mTO9lpY13fa_FYo5OcjMfRc1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HjdlHixACes927OqEu8zagQW.jpg?f=fotoalbum_large

Toch weer apart dat het via deze manier moet om 4k tekunnen zien op viaplay en de app zelf blijft hangen op 1080p.

Hopelijk volgt sport snel met 4k streaming.

[ Voor 49% gewijzigd door devil-strike op 19-10-2022 16:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:34
devil-strike schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:54:
4K is er dus wel degelijk, nee niet via de app van viaplay maar via kodi addon is de serie Last Light in 4k tezien.

Toch weer apart dat het via deze manier moet om 4k tekunnen zien op viaplay en de app zelf blijft hangen op 1080p.

Hopelijk volgt sport snel met 4k streaming.
Dan mogen ze wel opschieten. Als je de klanten wil behouden dan moet je toch snel nog een f1 race in 4k doen of in iedergeval aankondigen dat er 4K uitzendingen aan zitten te komen. De premier league na het WK voetbal in 4k zou een goed begin zijn in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.totaaltv.nl/n...abonnementen-bij-viaplay/

Prijsverhoging en meerdere abonnementen bij Viaplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
De huidige prijs is voor mij echt de max wat ik wil uitgeven. Aangezien ik Viaplay alleen voor F1 heb.
Ben niet tevreden over de beeldkwaliteit, wel over de uitzendingen en het commentaar.
Maar mochten ze nu een prijsverhoging invoeren, stap ik direct over op f1tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Als je het alleen voor F1 heb dan moet je alvast uitzoeken wanneer je het kan opzeggen, de laatste race is 20ste november, dus opzeggen kan mogelijk al vanaf a.s. vrijdag 21 oktober als je een maand abo hebt. Let op het hangt af van je factuur datum af, die kan later zijn, check de voorwaarden van je aanbieder (zie ook jeanj in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3")

Je kan ook overwegen een maandje F1TV Pro er naast te nemen, en als het bevalt zsm viaplay opzeggen (als je een maand abo hebt)

Ik vind 14 euro ook te veel, en voor volgende jaar overweeg ik F1TV pro, ik hoop dat die optie er dan als nog is

Overigens, heb ik wel veel on demand content op viaplay gezien, maar de overige live sport evenementen interesseren me niet. De kwaliteit was prima, alleen wel veel gedateerd spul, ik heb toch nog 1200+ zaken (films, delen van series etc) gezien als ik in de historie kijk, dus ik vind het wel waar voor mijn geld. Maar 14 euro vind ik te veel voor deze dienst. Voor mij was dit de eerste echte kennismaking met on demand content, en ik overweeg wel een andere dienst te gaan nemen voor een paar maand tot de F1 2023 start.

[ Voor 51% gewijzigd door jeanj op 18-10-2022 17:58 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
1/11/2022 wordt hij een maand verlengd. Dus ik zeg voor 1/12/2022 op zodat ik er na 1 december geen gebruik meer van maak. Volgend jaar grote kans op f1tv. Tenzij viaplay met een mega deal komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
Alekz87 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:56:
1/11/2022 wordt hij een maand verlengd. Dus ik zeg voor 1/12/2022 op zodat ik er na 1 december geen gebruik meer van maak. Volgend jaar grote kans op f1tv. Tenzij viaplay met een mega deal komt
Ik,heb 9 maanden gratis via Delta. En er komt meer op het vaste kanaal, ook voetbal en darts.

https://www.totaaltv.nl/n...-en-kpn-met-meer-content/

[ Voor 11% gewijzigd door Sjakie0101 op 18-10-2022 20:42 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Engeland zal duurder zijn dan Nederland omdat ze daar de hoge prijzen van Sky gewend zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Sjakie0101 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:41:
[...]

Ik,heb 9 maanden gratis via Delta. En er komt meer op het vaste kanaal, ook voetbal en darts.

https://www.totaaltv.nl/n...-en-kpn-met-meer-content/
Laten we het hopen. Ik mis zoveel wedstrijden wat betreft voetbal en darts, puur omdat ik geen zin heb om die app op te starten. Laat mij gewoon lekker snel zappen in plaats van 'moeilijk' te doen met een app of casten. Als ik serie ga kijken via Netflix dan kijk ik deze met de gedachte om op zijn minst een aflevering te kijken, bij een slechte voetbalwedstrijd ben ik al snel weg.

[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 19-10-2022 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
sjaool schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 01:04:
[...]

Engeland zal duurder zijn dan Nederland omdat ze daar de hoge prijzen van Sky gewend zijn. ;)
Het entertainment only abonnement is daar dan weer juist vrij goedkoop. En voor die sporten hoef je het niet te doen.
Maar dat lijkt ook niet direct te duiden op een prijsverhoging hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
dutchgio schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:47:
[...]
Maar dat lijkt ook niet direct te duiden op een prijsverhoging hier.
Dat lijkt me ook het domste dat ze nu kunnen doen. Met alle kritiek die ze constant krijgen en het naar het eind lopen van het F1 seizoen (wat toch hun voornaamste trekker is). Dat zou enkel een extra incentive zijn voor abonnees om op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
Toff schreef op maandag 4 juli 2022 @ 19:14:
[...]

Je had ook gewoon een Chromecast met GoogleTV kunnen kopen. Prima ervaring op alle vlakken, al kunnen de apps nog wel wat beter.
Ik kan anders niet inloggen - cirkel blijft maar draaien, op laptop /gsm / tablet geen probleem.

Vaste locatie, vast netwerk.

Pagina: 1 ... 107 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2