Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 106 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
Raymond P schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:03:
@dudinson Thx.

Bij deze m'n vriendin dus ook.
[Afbeelding]

Dan kan ze iig dit seizoen afkijken met hetzelfde team commentatoren en hoop ik volgend F1 seizoen een provider voor haar te vinden die mij meer rust geeft. :)
No problem! F1tv kost algemeen 65,- per jaar maar als je eind februarie/begin maart het platform in de gaten houd hebben ze vaak een actie dat het een heel stuk goedkoper is.
Meen dat het dit jaar 20% korting was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:57
Het is vandaag wel heel erg met de haperingen.
Hopelijk dat ze het bij de volgende race oplossen.

Anders is het hier ook exit :w

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Jullie hebben tenminste alternatieven. De Premier League (in Nederland) heeft dat niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
BramViking schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:20:
Jullie hebben tenminste alternatieven. De Premier League (in Nederland) heeft dat niet :(.
Niet kijken bevalt me al mijn hele leven. (ok, beetje flauw:)
Geen internationale alternatieven ook ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19:30
Dit race-weekend heb ik geen problemen ervaren. Edit: de reclame-banner van Carglass is super-irritant. Ik zou wel willen weten wat ViaPlay met die reclame-banners verdient.

Ik heb gekeken m.b.v. de native app op een LG oled c1.

[ Voor 37% gewijzigd door Pvd01 op 02-10-2022 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
sverzijl schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:21:
[...]

Niet kijken bevalt me al mijn hele leven. (ok, beetje flauw:)
Geen internationale alternatieven ook ?
Nope, legaal is dat niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:10
Pvd01 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:23:
Dit race-weekend heb ik geen problemen ervaren. Edit: de reclame-banner van Carglass is super-irritant. Ik zou wel willen weten wat ViaPlay met die reclame-banners verdient.

Ik heb gekeken m.b.v. de native app op een LG oled c1.
Bijzonder. Ik zat bedraad te kijken op de LG led tv met native app van mijn schoonvader. Elke paar seconden liep hij vast. Zat daarvoor ook premier League te kijken en daar geen problemen gehad.

Waar zou dat verschil in de twee streams vandaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:39
BramViking schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:20:
Women's beachvolleybal wordt anders ook nergens in 4K aangeboden...

---

Ik heb een stukje F1 meegekeken maar ik vind de bitrate (nog steeds) diep bedroevend.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Raymond P schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:28:
[...]

Women's beachvolleybal wordt anders ook nergens in 4K aangeboden...

---

Ik heb een stukje F1 meegekeken maar ik vind de bitrate (nog steeds) diep bedroevend.
Jij mag je women's beachvolleybal houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
Baksteen89 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:26:
Ik zat bedraad te kijken op de LG led tv met native app van mijn schoonvader. Elke paar seconden liep hij vast.
Hier ook de LG app. Uiteindelijk was onze race 17.31 afgelopen. Zo'n 10 minuten later dan echt, dit door alle stotteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Baksteen89 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:26:
[...]

Bijzonder. Ik zat bedraad te kijken op de LG led tv met native app van mijn schoonvader. Elke paar seconden liep hij vast. Zat daarvoor ook premier League te kijken en daar geen problemen gehad.

Waar zou dat verschil in de twee streams vandaan komen?
De tv is bedraad (via een switch) aangesloten op een connectbox (ziggo, 100 mbit-lijntje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
Pimmuz schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:19:
Viaplay app op de tv, mensen last van wegvallend/haperend geluid? steeds halve seconde ofzo.
Via Google Chromecast V3 alleen 1x zwarte beeld gehad tijdens de race. Vóór de race heel even wat hapering toen ze live aan het uitleggen waren bij de metalen hekken (verbinding problemen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

NeverSettle schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:41:
[...]

Via Google Chromecast V3 alleen 1x zwarte beeld gehad tijdens de race. Vóór de race heel even wat hapering toen ze live aan het uitleggen waren bij de metalen hekken (verbinding problemen?).
Beeld was prima maar geluid stopte iedere minuut 2x of 3x halve seconde dus ben maar op de pc via de browser gaan kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

dudinson schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:06:
[...]

No problem! F1tv kost algemeen 65,- per jaar maar als je eind februarie/begin maart het platform in de gaten houd hebben ze vaak een actie dat het een heel stuk goedkoper is.
Meen dat het dit jaar 20% korting was.
En heb je een Android telefoon dan kun je de Google Rewards app installeren om Google Playstore tegoed te verdienen waarmee je F1TV Pro kunt betalen. Ik heb in het afgelopen half jaar zo'n €30 tegoed opgebouwd.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
@dudinson Thx.

[Afbeelding]

Dan kan ze iig dit seizoen afkijken met hetzelfde team commentatoren en hoop ik volgend F1 seizoen een provider voor haar te vinden die mij meer rust geeft. :)
Dit nu zeker wetend (dat ik toch tot maart 2023 kan kijken bij annulering nu) heb ik mijn jaarabo nu ook maar meteen gecancelled. Al is het alleen maar om een signaal af te geven. Te duur voor alleen F1, regelmatig storingen en (Carglass) reclamebanners voor een betaaldienst vind ik echt not done.

[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 02-10-2022 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
Ik mag toch aannemen dat Japan open wordt gezet voor iedereen of ook via Ziggo en/of NPO1 te zien is?

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
En wederom vandaag vaak terugval in beeldkwaliteit voor enkele seconden, plus zelfs 2 keer moeten bufferen. Wat mis ik Ziggo zeg.

Het is toch schandalig dat ze dit driekwart jaar na aanvang nog steeds niet op orde hebben. Je zou verwachten dat ze nu wel een aardig beeld hebben van het aantal streamstarts op een GP zondagmiddag. Ik.zie het nu al somber in voor de GP's van Amerika en Mexico. Prime time, dan klapt dat hele zaakje er uit.

Voor mij wederom de zoveelste bevestiging dat ik never nooit niet mijn abonnement gw verlengen volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Sjakie0101 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:34:
Ik mag toch aannemen dat Japan open wordt gezet voor iedereen of ook via Ziggo en/of NPO1 te zien is?
Er schijnen afspraken over het aantal “vrij” te kijken races te zijn, maar desondanks denk ik niet dat dit gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Er zouden dacht ik een aantal races zijn die wel vrij te zien zouden moeten zijn voor iedereen. Tot nu toe was dat alleen Zandvoort. Geen idee eigenlijk welke races nog meer te zien zijn. Volgende race kan Verstappen kampioen worden (bij winst+snelste lap), dat zou dan idd wel een mooie keuze zijn.
opnieuw hebben RTL en Sky de afspraak gemaakt dat eerstgenoemde vier races mag uitzenden op het open net. Inmiddels is duidelijk welke races door RTL worden uitgezonden. De Grand Prix van Emilia-Romagna op Imola is op 24 april de eerste race, gevolgd door de Britse Grand Prix op 3 juli, de Nederlandse GP op 4 september en tot slot de Braziliaanse Grand Prix op 13 november.
That's all blijkbaar

[ Voor 28% gewijzigd door sverzijl op 02-10-2022 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Pvd01 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:43:
[...]

Er schijnen afspraken over het aantal “vrij” te kijken races te zijn, maar desondanks denk ik niet dat dit gaat gebeuren.
Viaplay heeft het beloofde aantal open races nog niet gehaald. Tot zover de betrouwbaarheid van deze streamingsdienst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20
Vanmiddag Viaplay aangeschaft op de pc en de app geopend op mijn Samsung tv. Dit omdat er iemand langs kwam die graag ook de race wilde zien.

Geen problemen ervaren. Het beeld ging 1x 5 seconden op zwart maar het geluid was er nog wel gewoon.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

wodkabuikje schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:57:
Vanmiddag Viaplay aangeschaft op de pc en de app geopend op mijn Samsung tv. Dit omdat er iemand langs kwam die graag ook de race wilde zien.
Niet een koekje maar Viaplay bij de koffie, doe je goed! :D

Wij hebben ons ook wederom uitstekend vermaakt vanmiddag, stream was goed, commentaar prima, leuke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Heb echt zelden problemen op mijn LG C7 met de native app. Deze race ook geen zwarte schermen, geen terugval in kwaliteit. Niks.
Terugdenkend aan de vorige races heb ik denk ik 1x gehad dat ik de stream opnieuw moest opstarten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
Pimmuz schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:43:
[...]

Beeld was prima maar geluid stopte iedere minuut 2x of 3x halve seconde dus ben maar op de pc via de browser gaan kijken.
Ik merk dat een Google Chromecast vaak beter werkt dan de Viaplay apps voor de smart tv's.

Edit: zojuist ook mijn Viaplay jaar abonnement stop gezet, een jaartje voor 99 euro was prima. Volgend jaar maar kijken of Viaplay met betere aanbiedingen komen (ik vind de series en andere sporten mooi meegenomen) of overstappen naar F1TV Pro.

[ Voor 27% gewijzigd door NeverSettle op 02-10-2022 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Dit hele weekend geen enkel probleem gehad. Beeldkwaliteit van de studio opnames is prima (net zo goed als bij wijze van spreken het NOS Journaal om Acht uur), de beelden vanaf het circuit waren wat minder dan Monza maar dat kan ook gelegen hebben omdat het avond was. En veel lange shots of van grote hoogte.

Ergo: Ik begrijp heel goed dat er mensen zijn met slechte ervaringen. Mijn ervaring op een goede Samsung TV en kijken via de ingebouwde app is best goed. Al blijf ik vinden dat de beeldkwaliteit omhoog moet.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:57
Ik ben de F1 race aan het terugkijken momenteel en zát al te twijfelen om Viaplay op te zeggen omdat ik het níet aan de gang krijg op mijn LG G2, maar nu tijdens de race zie ik al 2 keer die irritante Carglass banner. Dat weiger ik te accepteren voor eigenlijk al veel te veel geld.

Ik hoop dat ik onderdeel van het signaal ben voor diegene die wel blijven volgende jaren, maar ik beëindig het abonnement behoorlijk gedesillusioneerd eerlijk gezegd. De interface van de app is naar mijn mening gewoon ronduit slecht, de kwaliteit van streams is ondermaats en dan dus de reclame tijdens de races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Als ik F1TV direct op de tv kon installeren zoals Viaplay nu, dan was ik meteen overgestapt. Het commentaar vind ik behoorlijk slecht. Het beeld is bij mij oke, niet meer en niet minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
lolgast schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:37:
Ik ben de F1 race aan het terugkijken momenteel en zát al te twijfelen om Viaplay op te zeggen omdat ik het níet aan de gang krijg op mijn LG G2, maar nu tijdens de race zie ik al 2 keer die irritante Carglass banner. Dat weiger ik te accepteren voor eigenlijk al veel te veel geld.

Ik hoop dat ik onderdeel van het signaal ben voor diegene die wel blijven volgende jaren, maar ik beëindig het abonnement behoorlijk gedesillusioneerd eerlijk gezegd. De interface van de app is naar mijn mening gewoon ronduit slecht, de kwaliteit van streams is ondermaats en dan dus de reclame tijdens de races.
Die reclames vind ik ook echte armoede! Ben het helemaal met je eens.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:39
pilskes schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:41:
Als ik F1TV direct op de tv kon installeren zoals Viaplay nu, dan was ik meteen overgestapt. Het commentaar vind ik behoorlijk slecht. Het beeld is bij mij oke, niet meer en niet minder.
Ik weet niet of je een Android tv heb.
Maar ik gebruik dit. Werkt perfect
https://www.apkmirror.com...ital-media-limited/f1-tv/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
@dudinson Thx.

[Afbeelding]

Thx voor de tip (& @dudinson). Zojuist ook alvast de verlenging gecanceld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JgeFHz8fndtl81qTZTKFbGhHifk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aAn8zA6DbaquYXDyciVBuf7q.jpg?f=fotoalbum_large

Volgend jaar F1pro en een oplossing zoeken voor Engels voetbal maar dat gaat vast goed komen. Of ze het merken of niet (vast niet), maar ik stop met sponseren van deze rotzooi d:)b

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
koetsier88 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:04:
[...]

Ik weet niet of je een Android tv heb.
Maar ik gebruik dit. Werkt perfect
https://www.apkmirror.com...ital-media-limited/f1-tv/
Helaas geen Android tv maar een Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:47
wodkabuikje schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:57:

Geen problemen ervaren. Het beeld ging 1x 5 seconden op zwart maar het geluid was er nog wel gewoon.
Zwart beeld is geen probleem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
Arjantje72 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 06:10:
[...]

Ach, die paar seconden 🙂

Het was de 1e keer dat ik keek. Waarschijnlijk gaat het op een gegeven moment wel irriteren inderdaad als het vaker voor zou komen...

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Arjantje72 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 06:10:
[...]

Ik had afgelopen F1 race ook een keer zwart beeld met doorlopend geluid. Dat kan ook een foutje van FOM (degene met de uitzendrechten voor de F1) zijn. Zeker omdat het geluid wel ononderbroken doorliep. Maar ik heb geen F1TV Pro om het te vergelijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:30
lolgast schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:37:

Ik ben ook zeer benieuwd naar de cijfers volgend jaar. Ik heb geen ervaring met andere streamingservices, maar viaplay trekt mij zeker niet over de streep om daar maandelijks iets voor te gaan betalen.

Ik heb het "gratis" als nieuwe kpn-klant en kijk meestal de zender die de kwalificatie en race uitzend. Dat gaat eigenlijk zonder problemen. Ook heb ik doorgaans niet al teveel issues als ik het dan toch eens een keer via een google chromecast gebruik.

Maar de tot in den treure herhaalde reclames over series die mij totaal niet interesseren, de nu nieuw geïntroduceerde reclamebanner tijdens de uitzending, het zomaar cancelen van programma's (tracktalk), de onwerkbare app, de 5 minuten aanloop van een stream wanneer je deze later terugkijkt, een livestream niet vanaf het begin kunnen starten en de nutteloosheid van de extra streams (on boards e.d.) die niet synchroon lopen, maken dat ik met koeienletters op de kalender heb genoteerd wanneer ik viaplay moet cancelen.

Ik vind de streaming kwaliteit nog tot daar aan toe. Via de tv zender heb ik sowieso maximale kwaliteit en de haperingen van een stream vallen de laatste maanden ook wel mee. Bovendien vind ik het het belangrijkste dat ik kan zien/horen wat er gebeurt en dat is tot op heden nog goed gelukt. Maar dat betekent niet dat ik er €13,99/mnd voor over heb. Voor de helft kon ik er nog over denken.

Aangezien de rest van de content mij niet interesseert, ga ik volgend jaar f1tv pro proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 10:59
Zojuist bij Viaplay een klacht ingediend over de reclames die te zien zijn tijdens uitzendingen. Ben benieuwd of ze überhaupt met een reactie komen.

Edit: vrij snel een reactie.

Beste Alex,

Bedankt voor uw bericht.

Goed dat u contact met ons opneemt hierover.
Ik kan me voorstellen dat je graag wat meer zou willen weten over de advertenties die wij zo nu en dan tonen tijdens onze uitzendingen.
Zoals je misschien weet , is het vrij gebruikelijk dat er tijdens live sportevenementen sprake is van enige commercie.
Als je het zou vergelijken met andere aanbieders van live sport, dan zou je kunnen merken dat wij als Viaplay zijnde het erg beperkt houden.
Wij maken voornamelijk promotie voor onze eigen content met af en toe een uitstapje naar andere commerciële partijen.

Hopelijk heeft u nu enige verheldering over hoe het zit met het tonen van commercials tijdens live evenementen.
Mocht u verder nog ergens vragen over hebben voel je vrij om opnieuw contact met ons op te nemen!

Wij wensen u nog een fijne dag toe !
Met vriendelijke groet,

Samira

[ Voor 75% gewijzigd door ajaxalex op 04-10-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
ajaxalex schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:10:
Zojuist bij Viaplay een klacht ingediend over de reclames die te zien zijn tijdens uitzendingen. Ben benieuwd of ze überhaupt met een reactie komen.
Ik neem aan dat je het hier hebt over de carglass-reclames tijdens de race.

Waarom zou je daarover klagen btw? dat je ergens voor hebt betaald geeft je niet perse een reclamevrije beleving. Tussen de uitzendingen door zit bijvoorbeeld ook reclame voor zo'n gokbedrijf. dat was op ziggo echt niet anders. Nee, niet tijdens de uitzendingen on-screen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
RodeStabilo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:29:
[...]

Waarom zou je daarover klagen btw? dat je ergens voor hebt betaald geeft je niet perse een reclamevrije beleving. Tussen de uitzendingen door zit bijvoorbeeld ook reclame voor zo'n gokbedrijf. dat was op ziggo echt niet anders. Nee, niet tijdens de uitzendingen on-screen.
Dat en ik vind die reclames nog wel het minst storende. Dat je voor 14 euro per maand (oke ik heb nog 99,- jaardeal dan net als veel anderen) 720p krijgt met waardeloze bitrate, dat vind ik pas storend. Ik verwacht voor een betaalde dienst van meer dan 10 euro pm eigenlijk al minimaal 4K,of op zijn minst een high bitrate 1080P stream.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

ajaxalex schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:10:

Zoals je misschien weet , is het vrij gebruikelijk dat er tijdens live sportevenementen sprake is van enige commercie.
Hahaha. Nee. :')

Geen reclames bij Ziggo tijdens de race, tijdens het rijden van de quali, tijdens de FP. Sky doet wel reclames tijdens de FP maar ook niet tijdens de quali of de race.

Dus nee. Nee, dat is niet vrij gebruikelijk, dat maakt Viaplay er van.
En al zeker niet als je al flink betaalt voor het kijken (want laten we wel wezen, 14 euro per maand is niet goedkoop).

[ Voor 10% gewijzigd door Maasluip op 04-10-2022 11:50 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
[...]

Waarom je hierover zou klagen? Omdat kapitalisme oneindige groei eist. En bedrijven dus constant de grens zullen blijven verleggen op zoek naar meer winst. Je hebt nu een pop up ad elke 30? minuten. Straks is het elke 5 minuten. En reclame blokken tussen kwalificatie door. En voor en na sessies. Bovenop een dikke abonnementsprijs. Waarom zou je er niet over klagen als het je dwars zit? Het gaat alleen maar erger worden in de toekomst als iedereen het stilletjes slikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Frank op 04-10-2022 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
Maasluip schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:48:
[...]

Hahaha. Nee. :')

Geen reclames bij Ziggo tijdens de race, tijdens het rijden van de quali, tijdens de FP. Sky doet wel reclames tijdens de FP maar ook niet tijdens de quali of de race.

Dus nee. Nee, dat is niet vrij gebruikelijk, dat maakt Viaplay er van.
En al zeker niet als je al flink betaalt voor het kijken (want laten we wel wezen, 14 euro per maand is niet goedkoop).
Geen reclames tijdens de race, wel langere reclames vooraf/achteraf en reclames voor eigen programma's (zoals Rondo) in je beeld. Onderaan de streep lijkt mij een korte reclame in beeld minder vervelend dan veel minder analyse, beelden enzovoort.

Overigens blijft natuurlijk de vraag of 14 euro per maand niet goedkoop is als je ziet wat je ervoor terug krijgt (en gaat afwegen wat je voor een TV abonnement betaald)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30

TFHfony

Professional Weirdo

Blijkbaar lukt het F1tv pro wel om het zonder reclame te streamen. En dan ook nog in een aanzienlijke betere beeldkwaliteit.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 03:33
TFHfony schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:36:
Blijkbaar lukt het F1tv pro wel om het zonder reclame te streamen. En dan ook nog in een aanzienlijke betere beeldkwaliteit.
F1TV Pro hoeft geen miljoenen aan rechten af te dragen O-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Waah schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:47:
[...]

F1TV Pro hoeft geen miljoenen aan rechten af te dragen O-)
De achtergrond interesseert mij niet zo. Mij gaat het om de beleving die ik heb als consument. En die is zonder die irritante reclame bij F1tv pro aanzienlijk beter.
Tel daar de betere beeldkwaliteit bij op en de lagere prijs, dan is de keuze erg simpel.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 03:33
TFHfony schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:53:
[...]

De achtergrond interesseert mij niet zo. Mij gaat het om de beleving die ik heb als consument. En die is zonder die irritante reclame bij F1tv pro aanzienlijk beter.
Tel daar de betere beeldkwaliteit bij op en de lagere prijs, dan is de keuze erg simpel.
Als je de voor en nabeschouwing niet interessant vind? Dan is die keuze zeker simpel ja. Daarom heb ik F1TV en niet Viaplay.

Maar als je die voor- en nabeschouwing wel interessant vind, en niet zo gecharmeerd bent van de Sky-versie daarvan... Dan kan Viaplay een prima optie zijn. En dat betekent dat het extra geld kost, mede omdat de kosten voor Viaplay hoger zijn. Eigenlijk concurreren ze met een platform die tegelijk eigenaar is én licenties verkoopt voor de content.

De achtergrond kan je niet schelen. Maar je zegt zelf:
TFHfony schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:36:
Ik geef enkel aan waarom dat Viaplay niet lukt O-) De kosten zijn niet te vergelijken. Die 10 miljoen per jaar die ze betalen zijn extra kosten die ook terugverdient moeten worden bovenop de kosten van de doorgifte, de voor- en nabeschouwing, de commentatoren etc.

Ik geef enkel antwoord op jouw vraag. Don't shoot the messenger :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Laatst online: 04-09 14:25
Ik lees heel veel klachten over Viaplay. Maar zelf ervaar ik dat niet zo.
Afhankelijk van waar ik de race kijk ,kijk ik Viaplay met een Shield of cast ik het van mijn telefoon naar de tv. Beide een JVC tv. De afgelopen race nergens last van. Bij sommige onboard beelden was er wat slecht beeld te zien, maar dat kan natuurlijk ook aan de onboard camera / verbinding liggen.
Mijn ouders kijken ook Viaplay. Hebben het bij Zigo en kijken met een Next mini. Die hoor ik ook nooit klagen.

Ik weet niet of wij dan heel veel geluk hebben of juist iets minder kritisch zijn over de beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Waah schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:00:
[...]

Als je de voor en nabeschouwing niet interessant vind? Dan is die keuze zeker simpel ja. Daarom heb ik F1TV en niet Viaplay.

Maar als je die voor- en nabeschouwing wel interessant vind, en niet zo gecharmeerd bent van de Sky-versie daarvan... Dan kan Viaplay een prima optie zijn. En dat betekent dat het extra geld kost, mede omdat de kosten voor Viaplay hoger zijn. Eigenlijk concurreren ze met een platform die tegelijk eigenaar is én licenties verkoopt voor de content.

[...]

Ik geef enkel aan waarom dat Viaplay niet lukt O-) De kosten zijn niet te vergelijken. Die 10 miljoen per jaar die ze betalen zijn extra kosten die ook terugverdient moeten worden bovenop de kosten van de doorgifte, de voor- en nabeschouwing, de commentatoren etc.

Volgens mij stel ik nergens een vraag?
De voor en nabeschouwing zijn van Formula 1 tv zelf en niet van Sky. En die bevallen mij ook meer dan prima.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lolgast
Waah schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:00:
[...]

[...]

In mijn ogen wil Viaplay te veel. Ze willen én (een dure) sport aanbieden én ze willen concurreren met andere streaming platformen zoals Netflix, HBO en Disney+. Wat je krijgt is een dure service waarbij (en dit is een aanname mijnerzijds) je in NL vooral klanten gaat vinden die het nemen voor de F1.

Ik héb al Netflix, Disney+, HBO Max en Videoland. Als ik een film of serie wil kijken vind ik wel iets. Ik heb Viaplay voor de F1. En dan vind ik €14/maand erg duur betaalt als ze dan ook nog reclame denken te moeten maken in de, al door mij betaalde, premium content.
Nu ik erover nadenk herinneren ik mij ook nog een paar keer dat ze tijdens de voorbeschouwing van een F1 race voor de 5e keer 'Billy the Kid' moesten promoten. Normaliter laat je het daar dan bij, reclame blok afgelopen, door met de show. Maar vervolgens moest de inhoud van de serie óók nog besproken worden door Amber en tafelgasten.

Enfin, mijn mening over Viaplay mag inmiddels duidelijk zijn denk ik.. Ik betaalde zonder probleem €99 (dit eerste jaar) ipv de €65 van F1TV omdat F1TV sowieso geen smart TV app aanbied, maar bij Viaplay werkt die niet goed voor mij én dan ook nog de andere 'problemen'. Dat is geen enkele meerprijs meer waard voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Het is ook elke keer één nieuw programma wat te vaak gepromoot moet worden. Eerst was het Billy the Kid en het afgelopen weekend was dat koken met BNers(?).
Waar je met andere sport (voetbal, darts, etc.) misschien nog wel enig raakvlak hebt lijkt me dat ook totaal niet de doelgroep van F1 kijkers, dan is het ook al vrij snel storend.
Doe die reclame dan in ieder geval voor je F2/3 content, de Het formule 1 showdown programma etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
[...]

Onderstaand sluit wel aardig aan waarom ik ze een mail heb gestuurd.
Frank schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:12:
[...]

Waarom je hierover zou klagen? Omdat kapitalisme oneindige groei eist. En bedrijven dus constant de grens zullen blijven verleggen op zoek naar meer winst. Je hebt nu een pop up ad elke 30? minuten. Straks is het elke 5 minuten. En reclame blokken tussen kwalificatie door. En voor en na sessies. Bovenop een dikke abonnementsprijs. Waarom zou je er niet over klagen als het je dwars zit? Het gaat alleen maar erger worden in de toekomst als iedereen het stilletjes slikt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
ajaxalex schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:44:
[...]

Onderstaand sluit wel aardig aan waarom ik ze een mail heb gestuurd.

[...]
Elke strohalm om te klagen wordt inmiddels aangepakt. te veel reclame van dit, teveel van dat. te weinig van zus of zo.

Stem met je portomonee en ga gewoon lekker naar F1TV als het daar zoveel beter is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RodeStabilo op 04-10-2022 15:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajaxalex
RodeStabilo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:57:
[...]

Elke strohalm om te klagen wordt inmiddels aangepakt. te veel reclame van dit, teveel van dat. te weinig van zus of zo.

Stem met je portomonee en ga gewoon lekker naar F1TV als het daar zoveel beter is ;)
Dat ga ik ook zeker doen volgend seizoen! Ik mag toch op zijn minst aangeven dat ik het geen goeie ontwikkeling vindt en wegga als ze er niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Je weet wat men zegt over aannames (when you ASSUME (ass u me) you make a 'ass' out of 'u' and 'me)

Ik heb er nog niets over gehoord, maar waarom neem je het aan, er is geen reden om het te doen?
Omdat verstappen MOGELIJK kampioen wordt? Dan hadden ze Singapore ook al open moeten zetten....
Ik verwacht het niet (het open zetten, Max wordt natuurlijk WDC daar in Japan).

Vorig jaar deed ziggo het natuurlijk om nog even goed mee te profiteren van de climax in de F1 in de laatste wedstrijd die ze gingen uit zenden......

Dat was marketing, het geld van de abonnees was al binnen. Viaplay heeft nog geen enkele gratis race zelf laten zien (Zandvoort was bij de NPO te zien), ik vraag me af of ze dat (een kort f1 only abonnement) wel kunnen leveren binnen hun applicatie (dus alleen F1, zonder de andere content...)

[ Voor 14% gewijzigd door jeanj op 04-10-2022 17:18 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:40
jeanj schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 17:14:
[...]

Je weet wat men zegt over aannames (when you ASSUME (ass u me) you make a 'ass' out of 'u' and 'me)

Ik heb er nog niets over gehoord, maar waarom neem je het aan, er is geen reden om het te doen?
Omdat verstappen MOGELIJK kampioen wordt? Dan hadden ze Singapore ook al open moeten zetten....
Ik verwacht het niet (het open zetten, Max wordt natuurlijk WDC daar in Japan).
Omdat ze dat letterlijk beloofd hebben:

https://www.ad.nl/formule...hter-betaalmuur~ae577e1c/

we hebben één race tot nu toe gehad, en er staan er slechts nog 5 op de kalender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Marrtijn schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:27:

we hebben één race tot nu toe gehad, en er staan er slechts nog 5 op de kalender.
Wat zou er uitgekomen zijn van die poll die eronder te zien is?

De F1 is volgend jaar te zien bij een betaalzender. Wat ga je doen?
  • Ik neem zeker een abonnement (15%)
  • Ik kijk alleen de races die gratis te zien zijn (47%)
  • Van mij hoeft het dan niet meer, ik haak af (38%)
14175 stemmen

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 13-09 10:30
hardware-lover schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:49:
[...]

Wat zou er uitgekomen zijn van die poll die eronder te zien is?

De F1 is volgend jaar te zien bij een betaalzender. Wat ga je doen?
  • Ik neem zeker een abonnement (15%)
  • Ik kijk alleen de races die gratis te zien zijn (47%)
  • Van mij hoeft het dan niet meer, ik haak af (38%)
14175 stemmen
Welke 6 races waren gratis dan? Zover ik weet was het alleen Zandvoort.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Extigo, waarom vraag je mij dat, veronderstel ik ergens dat het er meer dan één is geweest? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 13-09 10:30
hardware-lover schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:54:
@Extigo, waarom vraag je mij dat, veronderstel ik ergens dat het er meer dan één is geweest? ;)
Oh nee, was niet naar jou bedoeld (sorry voor die onduidelijkheid), maar naar het bericht wat je linkte. Die heeft het over 6 races, maar ik heb daar dit jaar niets van gezien.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-09 15:29
[...]

Het staat ook gewoon in de aankondiging op de website van F1. Zandvoort was verplicht binnen Nederlandse wetgeving volgens mij. We gaan het zien wat er van gaat komen. Misschien moet iedereen eens gaan mailen.
https://corp.formula1.com...-netherlands-for-viaplay/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

[...]

Ik weet dat het in de media is terug gekomen dat men 6 wedstrijden gratis ging aanbieden, ik heb het zelf in de TS tabel gezet (van het f1 topic) een hele tijd geleden (en dat blijkt nu niet waar te zijn)

Maar viaplay heeft geen enkele race gratis laten zien. Zandvoort was voor zover ik weet (want ik was daar en zat niet thuis te kijken) alleen vrij bij NPO1 te zien met eigen commentaar (vanwege wettelijke eisen zoals hierboven is genoemd), en niet bij viaplay.

Dus er zijn al 0/6 gratis te zien bij viaplay, met nog 5 wedstrijden te gaan... (maw ze kunnen er al niet meer aan voldoen)

Marketing technisch lijkt het me voor viaplay handig om een aantal wedstrijden gratis weg te geven, en dan zou ik juist niet deze (Japan) doen }). Maar ik vermoed dat ze dat dat niet makkelijk kunnen doen los van andere sporten, films en series. Als ik viaplay was had ik hiervoor een mogelijkheid ingebouwd (idem voor de andere sporten, zodat je eventueel ook dagkaarten tegen evt betaling kan verstrekken). Maar als we de cijfers geloven zijn er 750.000 Nederlanders klant, en dat heeft hun verwachtingen overtroffen, dus waarom zou je dan nog moeite doen.....

PS Interlagos/Brazilië is via RTLD als het goed is vrij te zien, wel met reclame maar die kant gaat viaplay ook op...

[ Voor 22% gewijzigd door jeanj op 05-10-2022 15:04 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Extigo schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:50:
[...]

Welke 6 races waren gratis dan? Zover ik weet was het alleen Zandvoort.
België was gratis (op de Vlaamse tv), Zandvoort en een aantal via de Duitse rtl….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Pvd01 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:53:
[...]

België was gratis (op de Vlaamse tv), Zandvoort en een aantal via de Duitse rtl….
Het gaat om races die Viaplay gratis beschikbaar zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Laatst online: 21:55
dutchgio schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:00:
[...]

Het gaat om races die Viaplay gratis beschikbaar zou maken.
Er zijn er 6 gratis beschikbaar, via Ladue, RTL Television, NPo1 en VRT.
Het is maar hoe je het wil lezen,

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Sjakie0101 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:00:
[...]

Er zijn er 6 gratis beschikbaar, via Ladue, RTL Television, NPo1 en VRT.
Het is maar hoe je het wil lezen,
Hier zit geen woord Spaans bij:
Viaplay will additionally make available a total of six races, which shall include the Dutch Grand Prix, on a free-to-view basis as well as a highlights package from all events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
Met die gratis races... Ziggo had toch eerste 4 maanden 50% korting, waarbij feitelijk de eerste 2 maanden als 100% korting aangeboden werden. Zo tellende waren er wel meer races gratis te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
dutchgio schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:05:
[...]

[...]
Nee, het is Engels🤣

Maar zonder gekheid: Ik denk dat ViaPlay de gp van België, Nederland en de 4 races die op RTL (waardoor de gp van Nederland dubbel gratis is…..) werden uitgezonden als gratis beschouwd (oftewel free-to-view basis)

[ Voor 36% gewijzigd door Pvd01 op 05-10-2022 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Laatst online: 18:47

remco_k

een cassettebandje was genoeg

dutchgio schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:05:
[...]
[...]
Advocaat van de duivel hier: daar staat niet dat die free to view via de kanalen van Viaplay zou gaan.

Dat gezegd hebbende hebben ze die suggestie duidelijk wel gewekt.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DutX schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:07:
Met die gratis races... Ziggo had toch eerste 4 maanden 50% korting, waarbij feitelijk de eerste 2 maanden als 100% korting aangeboden werden. Zo tellende waren er wel meer races gratis te zien
Nee, want je moest altijd nog een abonnement op Viaplay nemen. Gratis betekent in dit geval op een open net of zonder abonnement te bekijken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
remco_k schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 23:44:
[...]

Advocaat van de duivel hier: daar staat niet dat die free to view via de kanalen van Viaplay zou gaan.

Dat gezegd hebbende hebben ze die suggestie duidelijk wel gewekt.
Dat staat er toch juist wel? Viaplay zou die races gratis beschikbaar maken.

Dat gaat niet om de rechten die een buitenlandse publieke zender heeft die wij toevallig met kabel TV ook kunnen ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Er staat verder niet hoe. Als dat via de Viaplay streamingdienst is dan word je er alsnog niet vrolijk van.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het hele 6 races verhaal wat ze imo niet waarmaken hoe je het semantisch ook spint, is, naast het reclameverhaal en matige beeldkwaliteit alleen maar extra bevestiging dat het een onbetrouwbare slechte partij is.

Ik heb dan ook al opgezegd en geen seconde spijt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 11-09 21:58
Ik ben nu in Duitsland, blijkt viaplay niet te werken hier zonder VPN.
Ik dacht dat het in de EU verplicht was dat je streamingdiensten net als thuis zou kunnen gebruiken in heel de EU?

Probleem aan mijn kant

[ Voor 8% gewijzigd door mathy_ op 07-10-2022 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.totaaltv.nl/n...pen-wereldkampioen-wordt/

Extra uitzending
Mocht Max Verstappen in Japan daadwerkelijk wereldkampioen worden, dan wordt dit natuurlijk uitgebreid in beeld getoond tijdens de nabeschouwing. Daarnaast presenteert Viaplay onder de naam Verstappen Shakedown op zondag 9 oktober vanaf 12.00 uur een extra uitzending aan de abonnees.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33
mathy_ schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:22:
Ik dacht dat het in de EU verplicht was dat je streamingdiensten net als thuis zou kunnen gebruiken in heel de EU?
Volgens hun eigen site moet dat wel kunnen...

Hoofdpagina, onderaan. Onder 'waar is viaplay beschikbaar'

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
mathy_ schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:22:
Ik heb het enkele weken geleden in Duitsland, Oostenrijk én Slovenië gebruikt zonder problemen, dus dit lijkt me een probleem aan jouw kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 11-09 21:58
lolgast schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:03:
[...]

Ik heb het enkele weken geleden in Duitsland, Oostenrijk én Slovenië gebruikt zonder problemen, dus dit lijkt me een probleem aan jouw kant
Oke bedankt, via Tele2 werkt het wel, maar helaas niet via het wifi netwerk hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Klopt het dat er op kanaal 200 van ziggo geen preshow is nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kenny_026 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 07:33:
Bij KPN ook niet dus ik denk dat degene die de streams moet aanleveren in slaap is gevallen...

Stream het nu maar vanaf de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:52
Bij caiway ook niet, gaat echt lekker daar. ;w

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:45
Yep, was te vroeg voor ze denk ik. Via de app gaat het wel goed.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Waarom krijg ik op een stevige betaalzender een banner (Carglass) met reclame in beeld tijdens een uitzending....? Schandalig voor 13€ per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Meer mensen via KPN die hele irritante banner 'De volgende live uitzendingen...' nog in beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
forzav schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:05:
Meer mensen via KPN die hele irritante banner 'De volgende live uitzendingen...' nog in beeld?
Yup, om 7:30 was de voorbeschouwing er ook al niet. Dus de technici (stagiair?) zullen er vast mee bezig zijn...
De stream is ook "viaplay Xtra", linksboven in beeld achter het F1 logo... dus het is niet de reguliere stream.

[ Voor 15% gewijzigd door Enforcer op 08-10-2022 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

forzav schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:05:
Ziggo ook nog steeds. Heb hem hier via de app op tv aan staan nu

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Haha wel grappig dat het bij alle aanbieders lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:45
Wanneer kun je het beste opzeggen met het aankomende einde van het f1 seizoen in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
stylezzz schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:24:
Wanneer kun je het beste opzeggen met het aankomende einde van het f1 seizoen in gedachten?
Nu, want je hebt voor een jaar betaald dus dat loopt gewoon door. Ik heb ook opgezegd en heb nog een abonnement tot einde maart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Ik heb 'm ook opgezegd, maar momenteel een beste kans dat ik het gewoon verleng. F1 kijkt prima weg, darts is prima te zien en aanbod films en series wordt langzaam gevuld.
Af en toe een premier league of Bundesliga match meepakken is ook goed te doen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Rck010 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 07:59:
Waarom krijg ik op een stevige betaalzender een banner (Carglass) met reclame in beeld tijdens een uitzending....? Schandalig voor 13€ per maand.
Dat noemen ze enige commercie, heel normaal :+
https://www.autoblog.nl/n...s-reageert-zoutig-3400596

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30
1 van de redenen dat ik wederom mijn abonnement heb opgezegd. Dit was poging 2 om het te proberen.

Schandalig die reclames , en ook nog steeds een bedroevend uitzendings niveau met die amber....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:57
Scorpio861 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:36:
[...]

1 van de redenen dat ik wederom mijn abonnement heb opgezegd. Dit was poging 2 om het te proberen.

Schandalig die reclames , en ook nog steeds een bedroevend uitzendings niveau met die amber....
Het is in ieder geval veel uitgebreider dan bij Ziggo, veel diversiteit en expertise door deskundigen. Amber praat de boel aan elkaar en die zie ik liever dan Kamphues … ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Als je een betaalde dienst hebt is reclame een no-go |:(.
Dit gaat ze nog meer klanten kosten, hier heb ik het abbo ook opgezegd na overleg met me vader aangezien we die €99 deelden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb het vrij snel aan het begin opgezegd. Heel misschien dat ik voor die 100 euro per jaar gebleven was..... ik kijk nog wel wat series en dergelijke daar. Maar ik heb met die reclame erbij ook gewoon 1 december in mijn agenda gezet om een jaarabonnement op F1TV pro te herstarten.

Dat eindigt mooi na de laatste wedstrijd komend jaar. En ik denk dat ik zo eventuele prijsstijgingen of sabotagetechnieken van Viaplay om Nederland alsnog uit de F1TV pro te krijgen voor kan zijn.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als je Viaplay ook hebt voor het overige aanbod kan ik me enigzins voorstellen dat mensen het aanhouden.

Indien het vooral voor F1 is, dan niet. Het is early days maar heb nu de FP en Quali gekeken met F1 TV pro en het bevalt erg goed. Ik vind de beeldkwaliteit echt duidelijk beter en een abo is aardig wat voordeliger. De internationale stream heeft gewoon Nederlands commentaar (is het viaplay commentaar). Klein nadeeltje is dat viaplay natuurlijk heen en weer schakelt tussen circuit beelden en studio dus soms hoor je commentaar wat duidelijk studio gerelateerd is terwijl je naar track site streambeelden zit te kijken.

Het is wel iets omslachtiger in in die zin dat op de meeste tv's er geen app is, dus moet je bijv. casten van je telefoon. Met mijn iphone via Airplay naar LG gaat dat prima.

Op de telefoon heb je twee apps en de de meer uitgebreide stats/timings zitten niet indezelfde app als de stream. Echter de timings/stats in de stream app zijn op zich prima.

De opstartproblemen kan ik Viaplay prima vergeven echter dat ze nu nog steeds geen toezeggingen hebben gedaan op het gebied van beeldkwaliteit en ook nog eens met reclame gaan strooien was voor mij echt een brug te ver voor e14 per maand.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
Dit vind ik al langer, maar eens kijken of ik de enige ben die dit vind.

Zit nu naar de studioshow bij de Bundesliga te kijken, maar wat mij opvalt is dat de studio heel erg simpel en grijs is. Als je het vergelijkt met de voetbalshows van Ziggo, ESPN maar ook de F1 studio van Viaplay vind ik dit saai en niet mooi. Zorgt er ook voor dat de personen die in de studio zitten met een neutrale kledingstijl snel ‘blenden’ met de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33
Help!!!! schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:12:
Klein nadeeltje is dat viaplay natuurlijk heen en weer schakelt tussenn circuit beelden en studio dus soms hoor je commentaar wat duidelijk studio gerelateerd is terwijl je naar andere streambeelden zit te kijken.
Vind dat juist een heel groot voordeel. Zit zelf niet te wachten op al die 'analyses' of interviews met coureurs die uit zijn gevallen.

Dan is het viaplay commentaar bij F1 TV heerlijk. Geen oeverloos geleuter tussen de kwalificatiesessies, maar sfeerbeelden en background audio van het circuit. En als er een interview met een uitgevallen coureur is heb ik mijn 'level up' *) moment.

Bevalt me soms zo goed dat ik serieus overweeg om eens een race live zonder commentaar te gaan kijken. Niet die van morgen, want dan is die extra emotie wel leuk. Maar zodra het WDC beslist is ga ik wel eens proberen.

*) of hoe noemen ze dat als presentatoren hun mond dienen te houden van de FIA? :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Zo zie je maar weer dat dit ook erg persoonlijk is. :)

De beelden zijn van bijv. (verzonnen) TSU in de auto in de pit waar er problemen zijn om een wiel eraf te krijgen en in de studio/audio hebben ze het over de snelste ronde van VER.

Voor mij voelt het op die momenten, bij gebrek aan betere omschrijving, 'out of sync'. :)

Ik heb verder geen spijt dat ik Viaplay een kans heb gekregen. De prijs via Ziggo was best ok en ik vond de studiopresentatie eigenlijk ook goed te doen. Allemaal wat rustiger en minder gehyped als bij Ziggo. Bij Ziggo voelde het altijd of ik vier espresso in vijf minuten had gedronken.

Als Viaplay bijv. een F1 abo voor E8 pm had aangeboden met betere stream kwaliteit was ik waarschijnlijk daar gebleven.

Maar de eerste indruk van F1TV pro is wel erg overtuigend bij mij en ik ga dit in mijn omgeving zeker aanraden voor mensen die vooral F1 only zijn.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Laatst online: 20:48
Ik kijk maar amper naar de formule 1. Vind ze best leuke series hebben. Tevens staat hier het hockey wekelijks aan en af en toe het darten.

Kans bestaat dat ik volgend jaar het abonnement door laat lopen als mijn jaarabonnement is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
Heb vaak op de pc (chrome) en op de shield app de f1 stream aan.

Het valt mij op dat ze 100% synch lopen, dat is voor het eerst :)
Pagina: 1 ... 106 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2