Ik weet dat het in de media is terug gekomen dat men 6 wedstrijden gratis ging aanbieden, ik heb het zelf in de TS tabel gezet (van het
f1 topic) een hele tijd geleden (en dat blijkt nu niet waar te zijn)
Maar viaplay heeft geen enkele race gratis laten zien. Zandvoort was voor zover ik weet (want ik was daar en zat niet thuis te kijken) alleen vrij bij NPO1 te zien met
eigen commentaar (vanwege wettelijke eisen zoals hierboven is genoemd), en niet bij viaplay.
Dus er zijn al 0/6 gratis te zien bij viaplay, met nog 5 wedstrijden te gaan... (maw ze kunnen er al
niet meer aan voldoen)
Marketing technisch lijkt het me voor viaplay handig om een aantal wedstrijden gratis weg te geven, en dan zou ik juist niet deze (Japan) doen

. Maar ik vermoed dat ze dat dat niet makkelijk kunnen doen los van andere sporten, films en series. Als ik viaplay was had ik hiervoor een mogelijkheid ingebouwd (idem voor de andere sporten, zodat je eventueel ook dagkaarten tegen evt betaling kan verstrekken). Maar als we de cijfers geloven zijn er
750.000 Nederlanders klant, en dat heeft hun verwachtingen overtroffen, dus waarom zou je dan nog moeite doen.....
PS Interlagos/Brazilië is via RTLD als het goed is vrij te zien, wel met reclame maar die kant gaat viaplay ook op...
[
Voor 22% gewijzigd door
jeanj op 05-10-2022 15:04
]