Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 108 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Comp User schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:43:
[...]
Ik kan anders niet inloggen - cirkel blijft maar draaien, op laptop /gsm / tablet geen probleem.
Misschien een apparaat eens uitloggen? Soms wil een minuutje de spanning eraf halen ook wonderen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 10:13
devil-strike schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:54:
4K is er dus wel degelijk, nee niet via de app van viaplay maar via kodi addon is de serie Last Light in 4k tezien.
[Afbeelding]

Toch weer apart dat het via deze manier moet om 4k tekunnen zien op viaplay en de app zelf blijft hangen op 1080p.

Hopelijk volgt sport snel met 4k streaming.
Hoe kreeg je ook alweer die informatie screen zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Ik heb een kodi add on van Viaplay geïnstalleerd. Valt mij wel op dat mijn output 4k blijft terwijl de stream 720P is. Dat behoort die automatisch te schakelen.
Dus fixed 4k met 24fps inplaats van 720P 50 fps..

Opmerkelijk alles staat wel in de whitelist . Normale tv shows / Videos schakelen wel automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
SmasterS schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:00:
[...]

Hoe kreeg je ook alweer die informatie screen zichtbaar?
Via virtuele of echte toetsenbord en dan vervolgens op O drukken.

Hier op de shield 2017 schakeld hij bij elke programma netjes over, dus met dat kan ik je weinig helpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
Toff schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:44:
[...]

Misschien een apparaat eens uitloggen? Soms wil een minuutje de spanning eraf halen ook wonderen doen.
De spanning heeft er 5 uur afgelegen - sluit het zojuist weer aan - geen verschil tussen behalve dat ik nu enkel het Viaplay logo en het draaiende cirkeltje zie ipv Login scherm.

De / herinstallatie heeft geen zin gehad, alle andere (NPO, T-Mobile TV, Rakuten) doen het wel.

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@Comp User Het uitloggen van een van de drie andere apparaten al geprobeerd? Ik meen dat er max drie gelijktijdig mogen connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
devil-strike schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:43:
[...]

Via virtuele of echte toetsenbord en dan vervolgens op O drukken.

Hier op de shield 2017 schakeld hij bij elke programma netjes over, dus met dat kan ik je weinig helpen denk ik.
Hier dus echt niet. Zelfde plugin alleen dan 2019 shield.
Als ik vrr test doe via de lg TV zie ik dat. Handmatig werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
Constant de melding in beeld "content kan niet worden geladen, probeer later opnieuw" nu ik probeer Liverpool live te kijken. Andere wedstrijden hetzelfde.

Gaat weer lekker.

Philips smart TV officiele Viaplay app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
dudinson schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:33:
Constant de melding in beeld "content kan niet worden geladen, probeer later opnieuw" nu ik probeer Liverpool live te kijken. Andere wedstrijden hetzelfde.

Gaat weer lekker.

Philips smart TV officiele Viaplay app
Liverpool draait dus easy met die kodi plugin. Wel 720P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
Toff schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:27:
@Comp User Het uitloggen van een van de drie andere apparaten al geprobeerd? Ik meen dat er max drie gelijktijdig mogen connecten.
Helaas, enkel een tablet stond ingelogd - schijnbaar had ik mijn nieuwe telefoon nog niet ingesteld op Viaplay - die weigerde eveneens naar het menu te gaan.

Ik heb dit - dat ik enkel via de dataverbinding van mijn gsm (4g of wat dan ook) kon inloggen, daarna wel gewoon verder kunnen kijken via ethernet - eerder gehad en ik ben er nog steeds niet achter waar dit door veroorzaakt wordt.

Ik zal later in de week wel weer een nieuwe poging doen om het tot leven te wekken.

Toch bedankt voor het meedenken.

@Toff ik heb eerder via de browser ingelogd - wat wel werkte, maar ook toen niet verder dan het inloggen gegaan - dus ik ben er vanuit gegaan dat het zou moeten werken :o.

@TexMex daar zal ik dan ook naar kijken, misschien dat het wat oplevert.

[ Voor 14% gewijzigd door Comp User op 19-10-2022 20:57 ]

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Je schreef eerder:
Comp User schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:43:
[...]
Ik kan anders niet inloggen - cirkel blijft maar draaien, op laptop /gsm / tablet geen probleem.
Vandaar dat ik op drie kwam. Heb helaas verder geen ideeën. Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
devil-strike schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:54:
4K is er dus wel degelijk, nee niet via de app van viaplay maar via kodi addon is de serie Last Light in 4k tezien.
[Afbeelding]

Toch weer apart dat het via deze manier moet om 4k tekunnen zien op viaplay en de app zelf blijft hangen op 1080p.

Hopelijk volgt sport snel met 4k streaming.
Rare is.. ik heb het op full hd.. geen 4k. Snap er weer niks van zo haha.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9RKPIHNz-fU2Frb2azUfbP7lgO0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vpJvshswmDuwVfMFjeZczJXz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Comp User schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:36:
[...]

Helaas, enkel een tablet stond ingelogd - schijnbaar had ik mijn nieuwe telefoon nog niet ingesteld op Viaplay - die weigerde eveneens naar het menu te gaan.

Ik heb dit - dat ik enkel via de dataverbinding van mijn gsm (4g of wat dan ook) kon inloggen, daarna wel gewoon verder kunnen kijken via ethernet - eerder gehad en ik ben er nog steeds niet achter waar dit door veroorzaakt wordt.

Ik zal later in de week wel weer een nieuwe poging doen om het tot leven te wekken.

Toch bedankt voor het meedenken.
Heb je toevallig een Adblocker of Pi-hole draaien? Dan moet je even een aanpassing maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedeavond mede tweakers, we gaan zo beginnen aan de USA GP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het scherm bij f1 ook zo donker bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:04:
Valt hier juist op hoe helder het is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:04:
Even de live uitzending pakken ipv Singapore :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OsMonDYnpZotz4hrgTrHKeQWHVE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K3NjlCGnVAWL3xVDFvbc2Wlr.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een drama weer bij Viaplay....
Devices al uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld, niets helpt. Twitter staat er ook alweer vol mee...

Heb blijft gewoon een waardeloze ervaring, keer op keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Rck010 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:13:
[Afbeelding]

Devices al uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld, niets helpt. Twitter staat er ook alweer vol mee...

F1TV met NL commentaar werkt nog wel, dus ligt aan Viaplay.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
[Afbeelding]

Gelukkig loopt er wel een onderzoek, aldus de app. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:40
Ik heb net ontdekt dat bij mij de Viaplay app op de Ziggo mediabox Next veel betere beeldkwaliteit heeft dan de native Philips smartTV app.

Het blijft een bijzonder systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
[Afbeelding]

Alles draait soepel bij mij vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Hoe zat het nou met die gratis F1 races op Viaplay? Buiten de GP van Nederland kan ik nergens vinden welke races ze dit jaar nog meer gratis aanbieden.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HKLM_ schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:29:
Hoe zat het nou met die gratis F1 races op Viaplay? Buiten de GP van Nederland kan ik nergens vinden welke races ze dit jaar nog meer gratis aanbieden.
Ze hebben daar gewoon over gelogen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:32:
[...]

Ik zat al even te google’n en kom wat artikelen tegen dat ze er vooral niks over willen zeggen…

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HKLM_ schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:34:
[...]

Ik zat al even te google’n en kom wat artikelen tegen dat ze er vooral niks over willen zeggen…
Er zijn nog maar 4 wedstrijden dus ze halen het ook gewoon niet meer.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-09 19:30
Ze doelen op de GP van België, die van NL en de 4 races die op de Duitse RTL+ (Waaronder dus die van NL) worden uitgezonden. Dat maakt 5 races op het open net, MAAR ViaPlay telt de GP van NL 2x, want gratis te zien bij de NOS en op RTL+.

Maar erg netjes vind ik deze manier van communicatie niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik zou zeggen: blader even een paar pagina’s terug. :)
Viaplay heeft overigens geen enkele F1 wedstrijd gratis uitgezonden, ook niet die van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Stream fluctueert weer eens van bitrate tijdens het voetbal :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
meesje schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:55:
[...]

Ik zou zeggen: blader even een paar pagina’s terug. :)
Viaplay heeft overigens geen enkele F1 wedstrijd gratis uitgezonden, ook niet die van Nederland.
Dat klopt, maar daar gaat het volgens mij niet om. Er zouden dit jaar 6 races vrij beschikbaar zijn (via het open net). Dat worden er uiteindelijk 5, want de GP van NL wordt dubbel getelt (was op het open net van de NOS en op rtl+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
ArthurMorgan schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:32:
[...]

Nope. Een hoax van een ieder, 6 races waren gratis te zien bij o.a. NPO1, VRT, RTL Television, LaDue

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Sjakie0101 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:11:
[...]

Nope. Een hoax van een ieder, 6 races waren gratis te zien bij o.a. NPO1, VRT, RTL Television, LaDue
LaDue ken ik niet, is volgens mij niet overal in Nederland te zien….

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Pvd01 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:24:
[...]

Dat klopt, maar daar gaat het volgens mij niet om. Er zouden dit jaar 6 races vrij beschikbaar zijn (via het open net). Dat worden er uiteindelijk 5, want de GP van NL wordt dubbel getelt (was op het open net van de NOS en op rtl+)
Dat klopt niet. Viaplay zou die races beschikbaar maken, niet op buitenlandse zenders op het open net die de rechten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Pvd01 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:24:
[...]

Daar gaat het volgens de vraagsteller wel om. Diegene vraagt welke races gratis via Viaplay uitgezonden zouden worden. Uiteindelijk dus: geen. Eerder was (“Viaplay makes available”) zes races aangegeven. Zie een aantal pagina’s terug. Daar werd zelfs het betreffende Engelstalige artikel genoemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb ze daar een week of twee geleden over gemaild:
At the announcement of the acquirement of the F1 broadcasting rights for the Netherlands by NENT, it was also announced that 6 races would be broadcast free-to-air. This can still be read in the press release on the formula1.com website:
https://corp.formula1.com...-netherlands-for-viaplay/

("Viaplay will additionally make available a total of six races, which shall include the Dutch Grand Prix, on a free-to-view basis"). Up to now, one race was shown free to air, the Dutch Grand Prix. There are 5 races left this year. Can we expect all remaining races to be broadcast free-to-air and will formula1.com see to it that NENT will keep their promise (which is probably contractual)? Will NENT announce when and where the races can be viewed by the Dutch viewers?
Reactie:
Het is ons niet bekend welke races dit zijn en of dit uberhaupt gaat gebeuren.
We willen het graag verder onderzoeken. Heb je voor mij een artikel stuk of link naar het artikel.
Gereageerd dat een link naar het artikel in de mail stond en daarna uiteraard niets meer over gehoord.
Dit heb ik ook naar de formula1.com gestuurd, daar heb ik geen enkele reactie van gehad.

Ofwel: dit gaat er niet komen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pvd01
[/quote] Viaplay will additionally make available a total of six races, which shall include the Dutch Grand Prix, on a free-to-view basis as well as a highlights package from all events.
[quote]Er staat niet bij hoe ViaPlay de “Free-to-view basis” moet verzorgen. Ik denk (speculatie, dat geef ik toe) dat ViaPlay zelf vindt dat ze aan deze voorwaarden hebben voldaan.

Misschien moeten we de app verwijderen, de router en andere apparatuur een minuut stroomloos maken en de app weer herinstalleren (de standaard ViaPlay reactie bij problemen). Misschien zijn de races dan ineens wel gratis 🤣.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Viaplay heeft natuurlijk helemaal níets te maken met races op buitenlandse zenders die toevallig in Nederland te ontvangen zijn met het juiste abonnement. Die races zijn níet door Viaplay beschikbaar gesteld. Rechtentechnisch staat dat volledig los van elkaar. Bovendien is RTL Duitsland bij Ziggo niet eens beschikbaar in het basis 'Kabel TV'-pakket. Die zender is dus absoluut niet als 'open net' te bestempelen.

Je kunt hooguit de GP van Nederland via de NOS meetellen als een van de 'gratis' zes GP's. Daarbij is namelijk sprake van een overeenkomst tussen de NOS en Viaplay. De GP van België kunnen we hier door een gelukje zien via Sporza. Belgische wetgeving vereist namelijk dat die GP daar op het 'open net' te zien is en Nederlandse wetgeving vereist dat de Vlaamse publieke zenders in onze basis-pakketten te zien zijn. Met Viaplay heeft dat werkelijk níets te maken. Letterlijk genomen was alleen de GP van Nederland daadwerkelijk op free-to-view basis beschikbaar.

Waarschijnlijk zijn die zes gratis races louter een voornemen van Viaplay geweest, waarop ze later zijn teruggekomen. Om wat voor reden dan ook. Die zes races zullen niet in het contract hebben gestaan, want anders was Viaplay hier niet zomaar mee weggekomen. Maar een slechte beurt maken ze er natuurlijk wel mee.

[ Voor 18% gewijzigd door TexMex op 22-10-2022 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Pvd01 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:00:
[/quote] Misschien moeten we de app verwijderen, de router en andere apparatuur een minuut stroomloos maken en de app weer herinstalleren (de standaard ViaPlay reactie bij problemen). Misschien zijn de races dan ineens wel gratis 🤣.
Het zijn gewoon de eerste 6 races van het jaar die "gratis" zijn, maar omdat ze buiten de 48 uur na uitzending vallen, zijn ze niet meer beschikbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
LA-384 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:50:
[...]

Het zijn gewoon de eerste 6 races van het jaar die "gratis" zijn, maar omdat ze buiten de 48 uur na uitzending vallen, zijn ze niet meer beschikbaar. ;)
yep mjn stelling is maar hoe je e.e.a. leest. Inderdaad kon je tijdelijk gratis Viaplay krijgen en er ook weer vanaf na die tijd.

Ik weet niet in welke landen Viaplay al de rechten heeft, maar je kan het wel zo zien dat ze in die landen de homegp gratis weggeven.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Iets wat bij de wet verplicht is opgelegd in andere landen zie ik niet als gratis weggeven vanuit Viaplay. Bovendien is Viaplay ook niet in al die landen actief.

Ze zullen het in eerste instantie wel zo gepland hebben maar door alle technische problemen zou het gratis beschikbaar maken van die races al helemaal een flater worden.
En de tv zender is niet bij elke provider aanwezig waardoor dat ook niet de enige optie kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:37:
[...]

Ik weet niet in welke landen Viaplay al de rechten heeft, maar je kan het wel zo zien dat ze in die landen de homegp gratis weggeven.
Van alle landen waarin Viaplay de F1-rechten bezit, is er maar één waarin een GP verreden wordt: Nederland. ;) En ook díe GP hebben ze niet weggeven, de NOS heeft gewoon flink betaald voor een overeenkomst. Voor het 'volk' was die inderdaad wel free-to-view beschikbaar. Maar dat is dan ook echt de enige geweest waar Viaplay aan te pas is gekomen. Allemaal prima verder, maar het komt toch weer wat onbetrouwbaar over.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Sjakie0101 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:11:
[...]

Als Nederlander hebben wij niets van doen met VRT, RTL of LaDue. 6 races op het open net betekent in Nederland 6 races op de NPO. Dus ja, ze hebben gelogen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-09 15:29
Viaplay will additionally make available a total of six races, which shall include the Dutch Grand Prix, on a free-to-view basis as well as a highlights package from all events.
Advocaat van de duivel: De tekst uit het nieuwsbericht komt voort uit de aankondiging dat Viaplay de rechten voor Nederlandse markt verworven heeft tot en met 2024, oftewel drie jaar. Het kan dus zomaar zijn dat ze zes races free-to-view maken over de drie jaar zullen spreiden.

It is all about marketing/interpretatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
dnmw2705 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:19:
[...]

It is all about marketing/interpretatie
En daarom is Jeffrey (van een autoruithersteller) er ook weer bij🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
Wat is het toch een waardeloze app. Probeer de quali terug te kijken maar nergens te vinden. Er zit echt 0 logica in de app.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
hk12nl schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:22:
Wat is het toch een waardeloze app. Probeer de quali terug te kijken maar nergens te vinden. Er zit echt 0 logica in de app.
Normaal is het te vinden in het (uitzend)schema en onder het kopje "eerdere uitzendingen" (oid). Maar overzichtelijk is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Net gewoon op de Android app gevonden onder sport/f2/vorige uitzendingen
Precies waar ik het zou verwachten,
Kom daarna zonder problemen streamen naar de chromecast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 11-09 21:58
Naar beneden scrollen, formule 1 selecteren, weer naar beneden scrollen, vorige uitzendingen zoeken, en dan die van gister 22:50 selecteren.

Weinig logica in te vinden, maar ze willen blijkbaar net doen alsof F1 niet een belangrijkste item is.

[ Voor 12% gewijzigd door mathy_ op 23-10-2022 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:08
Kon de kwalificatie ook met moeite vinden in de app op mijn LG C9 maar wil niet starten. De stream zonder commentaar startte wel. Die maar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:45
Net de nabeschouwing terug gekeken van de kwalificatie. Hoe vaak heeft albers gezegd 'ja, het is een momentopname'? Elke vraag kreeg hetzelfde antwoord.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Zijn er andere die last hebben van de app die niet werkt?

Ik krijg steeds "Something went wrong".

Het werk prima op mijn browser, maar niet op de telefoon.

Edit, deze op de whitelist gezet:
code:
1
2
3
4
auth.split.io
cdn.split.io
events.split.io
sdk.split.io

[ Voor 25% gewijzigd door HollowGamer op 23-10-2022 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 19:05
Iemand die weet hoe je Viaplay kunt kijken via de PlayStation 5?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjakie0101
stylezzz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:11:
Net de nabeschouwing terug gekeken van de kwalificatie. Hoe vaak heeft albers gezegd 'ja, het is een momentopname'? Elke vraag kreeg hetzelfde antwoord.... :/
Helaas vliegen ze Doornbos niet in volgend jaar, die blijft nog een jaar bij Ziggo.
Albers is de eerste die ze naar mijn mening buiten de deur moeten zetten.
Laaggeschoold, knap dat bij de F1 heeft gehaald omdat hij wel een goed coureur is is. Alhoewel tankslangincident anyone?

De man spreekt geen zin goed Nederlands, eindigt of begint altijd met zijn stopwoordje “eigenlijk” en is zo zelfingenomen dat hij altijd het laatste woord wil met meningen die hij zelf bedenkt en zelden feitelijk kloppen.
Alleen Coronel weet als tegenstander gehakt van hem te maken. De andere analisten ergeren zich zichtbaar.

Verder ben ik wel klaar met alle kritiek op Viaplay en de commentatoren en pitreporter.
Men kijkt naar eigen zeggen nooit, maar weet perfect te vertellen wat men roept en zegt.
De eerste races was het wennen, maar eerlijk gezegd voelt het nu vertrouwd. Ja er zit nog steeds verbetering in, maar dat gevoel had ik bij de ervaren Mol, die er in het lange leste steeds naast zat, voordurend.

Stephane Cox is een gerespecteerd coureur en doet haar werk meer dan prima.
Stelt relevante vragen, heeft kennis van zaken en ik zie geen onnozele hans die zichzelf belangrijker of leuker vindt dan alles om zich heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:45
Sjakie0101 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:59:
[...]

Helaas vliegen ze Doornbos niet in volgend jaar, die blijft nog een jaar bij Ziggo.
Laaggeschoold, knap dat bij de F1 heeft gehaald omdat hij wel een goed coureur is is. Alhoewel tankslangincident anyone?

De man spreekt geen zin goed Nederlands, eindigt of begint altijd met zijn stopwoordje “eigenlijk” en is zo zelfingenomen dat hij altijd het laatste woord wil met meningen die hij zelf bedenkt en zelden feitelijk kloppen.
Alleen Coronel weet als tegenstander gehakt van hem te maken. De andere analisten ergeren zich zichtbaar.

Verder ben ik wel klaar met alle kritiek op Viaplay en de commentatoren en pitreporter.
Men kijkt naar eigen zeggen nooit, maar weet perfect te vertellen wat men roept en zegt.
De eerste races was het wennen, maar eerlijk gezegd voelt het nu vertrouwd. Ja er zit nog steeds verbetering in, maar dat gevoel had ik bij de ervaren Mol, die er in het lange leste steeds naast zat, voordurend.

Stelt relevante vragen, heeft kennis van zaken en ik zie geen onnozele hans die zichzelf belangrijker of leuker vindt dan alles om zich heen.
Het blijft vreemd dat ze coronel wel opgenomen hebben van ziggo inderdaad. In het begin stond hij echt zichzelf te verbijten in de studio, want het moest allemaal volgens de viaplay richtlijnen. Tegenwoordig lijkt hij wel weer wat zichzelf te worden... ik kan het alleen maar toejuichen.

Dat we in de huidige setting veel verandering gaan zien geloof ik allang niet meer. Misschien dat ze albers eruit mikken, maar dat zal het ook wel zijn... ideaal? Nee. Maar om daarom geen plezier meer aan f1 te hebben gaat ook wel wat ver.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dudinson
stylezzz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:08:
[...]

Het blijft vreemd dat ze coronel wel opgenomen hebben van ziggo inderdaad. In het begin stond hij echt zichzelf te verbijten in de studio, want het moest allemaal volgens de viaplay richtlijnen. Tegenwoordig lijkt hij wel weer wat zichzelf te worden... ik kan het alleen maar toejuichen.

Dat we in de huidige setting veel verandering gaan zien geloof ik allang niet meer. Misschien dat ze albers eruit mikken, maar dat zal het ook wel zijn... ideaal? Nee. Maar om daarom geen plezier meer aan f1 te hebben gaat ook wel wat ver.
Doornbos kan niet met Albers overweg sinds hun tijd samen in F1. Ze hebben toen wel geprobeerd Robert te halen maar o.a. door Albers ging dat niet door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Het ging vooral niet door omdat Doornbos in de poule met analisten zou komen die de raceweelenden rouleren, en hij zich daar te goed voor vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
dutchgio schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:36:
Het ging vooral niet door omdat Doornbos in de poule met analisten zou komen die de raceweelenden rouleren, en hij zich daar te goed voor vond.
Dat is flauwekul, Albers zit er linksom of rechtsom elk weekend. Feitelijk houd Albers hem tegen.
Uitgerekend de slechtste die Viaplay aan boord heeft,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:11:
[...]

Dat is flauwekul, Albers zit er linksom of rechtsom elk weekend. Feitelijk houd Albers hem tegen.
Dat is geen flauwekul, heeft Doornbos zelf gezegd bij (ik dacht) radio 538.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Hij heeft het letterlijk so gezegd, ook nog een sneertje naar de huidige analisten nadat hij daar zelf niet terecht kwam.

https://nl.motorsport.com...politiek-viaplay/9073364/
Doornbos was graag met de tv-rechten meeverhuisd naar Viaplay en was daar ook met de Scandinavische NENT Group over in gesprek. “Ik heb contact gehad met onder andere Peter Nørrelund, omdat ze nog op zoek waren naar een expert”, doet Doornbos uit de doeken. “Ik had niet het gevoel dat ik veel concurrentie had. Natuurlijk zijn er meer ex-Formule 1-coureurs in Nederland, maar niet eentje die al acht jaar op tv is. Toen ik werd uitgenodigd voor een gesprek, kreeg ik echter te horen dat ik niet bij de vaste drie zat. Ik mocht wel een keer als gast aanschuiven.” Voor dat laatste heeft Doornbos bedankt. De keuze van Viaplay voor Giedo van der Garde, Christijan Albers en Tom Coronel kan hij niet goed begrijpen.Je kan een andere kant op willen gaan - wat ze ook doen met een vrouwelijke presentator en twee nieuwe commentatoren - maar als je zegt dat je de sport informatiever, journalistieker en serieuzer wil gaan benaderen en vervolgens niet mij neemt maar wel Tom Coronel, die geen Formule 1-ervaring heeft, dan is dat in mijn optiek gewoon vriendjespolitiek. De kijker gaat er in elk geval niet mee op vooruit.”

De manier waarop Viaplay haar entree heeft gemaakt op de Nederlandse markt, noemt Doornbos ‘pijnlijk’. “Op de een of andere manier is mijn gesprek met Marco [Zwaneveld, head of sports bij Viaplay Nederland] heel anders de wereld in gekomen, waardoor het net leek alsof ik was weggelopen van een deal. Maar op mijn vraag waarom ik niet een van de drie analisten zou zijn, volgde geen duidelijk antwoord. En ik heb echt geen exorbitante eisen hoor. Ik hoef geen eigen motorhome met daarin een schaaltje met alleen blauwe M&M’s en altijd verse bloemen. Dezelfde deal [als bij Ziggo Sport] was prima geweest. Want ik doe dit niet om geld te verdienen, maar omdat ik het oprecht leuk vind om te doen.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Sjakie0101 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:59:
[...]

Als Ho-pin Tung in de studio zit gaat het niveau met sprongen vooruit, maar goed we kunnen niet alles hebben helaas. Gelukkig zit Albers er niet meer ieder weekend.

Voor de rest heb ik ook weinig te klagen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
tweakduke schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:30:
[...]

Als Ho-pin Tung in de studio zit gaat het niveau met sprongen vooruit, maar goed we kunnen niet alles hebben helaas. Gelukkig zit Albers er niet meer ieder weekend.

Voor de rest heb ik ook weinig te klagen.
Noem mij eens een weekend dat hij er niet bij was? Hij zat of op de grid popi jopie te doen of in de studio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Sjakie0101 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:34:
[...]

Noem mij eens een weekend dat hij er niet bij was? Hij zat of op de grid popi jopie te doen of in de studio
Oh op de grid kan ik hem wel hebben, maar er zijn echt weekenden geweest dat die er niet bij is of in een kleine rol

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Die Mike is mij niet bekend, heb 'm nu een paar keer gezien? Een oud coureur, maar niet in de F1?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-09 19:17
[...]

Albers heeft een aantal races als pit reporter gewerkt. Giedo is er ook niet elke weekend er bij.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:21
Oke het abonnement wordt hier nu echt opgezegd.

Er komt gewoon reclame TIJDENS de race.
Viaplay, schaam je. Jullie klanten betalen maandelijks om zonder reclame te kijken.

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21:05
Wachten... schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:13:

Viaplay, schaam je. Jullie klanten betalen maandelijks om zonder reclame te kijken.
Tijdens FP accepteer ik het nog maar tijdens een quali en zeker een race, schandelijk! Inderdaad volgend jaar richting F1TV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

Je kijkt de eerste keer? Het is al vaker in beeld geweest.

Wees blij dat je niet zoveel reclame krijgt als bij ZS. Dat kanaal is welliswaar 'gratis' als Ziggo klant, maar daar werd ik nogal gek van de reclames.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hk12nl
HollowGamer schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:22:
[...]

Wees blij dat je niet zoveel reclame krijgt als bij ZS. Dat kanaal is welliswaar 'gratis' als Ziggo klant, maar daar werd ik nogal gek van de reclames.
Ik vond de reclame bij ziggo niet irritant als dit. Ik betaal een aardig bedrag per maand en vind dit werkelijk waar schandalig. Krijg echt het gevoel dat ze schijt hebben aan de consument met oa dit (en meerdere van dit) soort zaken.

©2004

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vind het ook echt schandalig. Voor dat geld en dan een achterlijke banner boven in beeld. Fuck off. Het is al erg genoeg dat elke keer de presentatrice de andere zooi van viaplay “plugged”.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pvd01
Bij ZS nooit reclame tijdens de race, maar ervoor en erna.

Helaas komt Jeffrey steeds langs tijdens de race….. ViaPlay lijkt niet te luisteren naar onze klachten, want Jeffrey is al sinds Zandvoort van de partij. 🤬

Nogmaals: ViaPlay, stop alsjeblieft met die reclame-banners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
HollowGamer schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:22:
[...]

Bij ziggo was het nooit tijdens de race.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:30
Door die irritatie aan de Carglass reclame tijdens de race had ik bijna een sterretje in mijn tv. :( >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik vind die Carglass reclame ook mega iritant, doet voor mij extreem afbreuk aan een vanilla F1 race.
Volgens mij kan je er ook maar één ding aan doen, dat is klagen bij Carglass, Viaplay heeft al aangegeven dat men door wil met dit soort reclame uitingen.

Eigenlijk vind ik het raar, tis een betaaldienst waarmee je ook nog eens beeld vervuilende reclames hebt. Als KPN, Vodafone, of T-Mobile tijdens een telefoongesprek met een ander in eens een bandje met reclame tussen door laten horen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
hk12nl schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:26:
[...]

Ik vond de reclame bij ziggo niet irritant als dit. Ik betaal een aardig bedrag per maand en vind dit werkelijk waar schandalig. Krijg echt het gevoel dat ze schijt hebben aan de consument met oa dit (en meerdere van dit) soort zaken.
Ziggo was voor mij duurder en had meer reclame. Ik vind het mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:01

alienfruit

the alien you never expected

Wat voor reclame-uiting was dat dan van Carglass? Voor de F1TV kijkers? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco_k
  • Laatst online: 08:20

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Bullet NL schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 00:31:
Ik vind die Carglass reclame ook mega iritant, doet voor mij extreem afbreuk aan een vanilla F1 race.
Volgens mij kan je er ook maar één 3 ding(en) aan doen, dat is ....
Je abbo opzeggen of niet klagen of niet kijken.

Klagen bij Carglass? Als dat al helpt, dan staat er volgende week zo'n k*t casino reclame.

Ik snap dat ergens wel dat het meerdere van jullie tegen de borst stoot, maar jullie hebben nergens in de voorwaarden staan dat je een reclamevrije stream zou krijgen, vermoed ik.

Daarnaast, waar en waarom ligt die drempel van ergernis eigenlijk? Stoor je/jullie je dan ook zo erg aan de reclames die automatisch door F1 digitaal het beeld in worden gemonteerd? Zoals vandaag die blauwe van Crypto.com, alsof ie net naast het circuit ligt maar daar helemaal niet ligt?
Of de overdaad aan (wel fysiek aanwezige) Heineken 0.0%, Aramco, Emirates, mSC, Rolex en Salesforce reclames? Of al die reclame op de auto's, kleding en petjes?
Of is dat allemaal minder erg, want: gewenning?

Of is het hier dan ook de bedoeling dat je gaat klagen bij al die bedrijven dat ze niet moeten adverteren? :P

F1, en sport op TV in het algemeen, is niet reclame vrij. Wees hier maar blij dat de casino's er nog niet tussen zitten zoals dat bij voetbal het geval is.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

remco_k schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 01:02:
[...]

Klagen bij Carglass? Als dat al helpt, dan staat er volgende week zo'n k*t casino reclame.

Ik snap dat ergens wel dat het meerdere van jullie tegen te borst stoot, maar jullie hebben nergens in de voorwaarden staan dat je een reclamevrije stream zou krijgen, vermoed ik.

Daarnaast, waar en waarom ligt die drempel van ergernis eigenlijk? Stoor je/jullie je dan ook zo erg aan de reclames die automatisch door F1 digitaal het beeld in worden gemonteerd? Zoals vandaag die blauwe van Crypto.com, alsof ie net naast het circuit ligt maar daar helemaal niet ligt?
Of de overdaad aan (wel fysiek aanwezige) Heineken 0.0%, Aramco, Emirates, mSC, Rolex en Salesforce reclames? Of al die reclame op de auto's, kleding en petjes?

Of is het hier dan ook de bedoeling dat je gaat klagen bij al die bedrijven dat ze niet moeten adverteren? :P

F1, en sport op TV in het algemeen, is niet reclame vrij. Wees hier maar blij dat de casino's er nog niet tussen zitten zoals dat bij voetbal het geval is.
Ze krijgen van mij 180 euro per jaar. Als dat nog steeds niet genoeg is en ze sneue banners moeten toepassen hebben ze toch echt een miscalculatie gedaan of ze zijn een stelletje geldwolven. Of beide. Reclame en f1 gaan idd hand in hand. Maar een betaaldienst, en geen goedkope dienst in mijn optiek voor hetgeen ik ervan gebruik, gaat niet hand in hand met het toevoegen van eigen reclame in een race. Prima om dat voor een race te doen. Prima om dat na een race te doen. Maar ik betaal om een race te kijken en niet naar reclame. Wat is de volgende stap? De reclame groter maken en het f1 beeld als een soort pop in? Net zoals in de geweldige dagen van weleer. Nog 3 races en ze mogen die 180 euro per jaar op een andere manier gaan verdienen. Ik zal ook vast niet de enige zijn. Maar dat zullen ze wel terugverdienen door het toevoegen van nog meer reclame. Sneue bedoeling.

Inhoudelijk vind ik Viaplay trouwens best wel in orde. Commentatoren kan ik goed hebben. Studio geneuzel luister ik soms op de achtergrond maar zet ik uit als het teveel ego’s zijn. Stéphane Cox doet prima haar werk. Dus jammer dat het dit soort aspecten zijn waardoor ze het verknallen.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2022 01:21 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hk12nl
[...]

Ik snap dat ergens wel dat het meerdere van jullie tegen de borst stoot, maar jullie hebben nergens in de voorwaarden staan dat je een reclamevrije stream zou krijgen, vermoed ik.

Het gaat erom dat ik afgeleid wordt. Het verschijnt vrij prominent in beeld op de meest vreemde momenten.

©2004

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:21
[...]

Dus jij vindt het heel normaal als je straks tijdens een film of serie op Netflix een mooie banner gaat zien met reclame? Doordat er mensen zijn die dit "normaal" vinden, worden dit soort dingen ook toegepast en niet meer terug gedraaid.

Waarom kan F1TV pro het wel (met een goedkopere abonnement) en Viaplay niet?
Het is hier overigens inmiddels opgezegd......
Dat is heel mooi verwerkt in het geheel alsof het daar aanwezig is op de baan en is dus niet te vergelijken met een banner in beeld. Zolang dit soort reclame in ieder geval niet de hoofdmode wordt in een shot/opname, dan zullen weinig mensen er last van hebben of over klagen. Ik snap dit nog enigszins van woonprogramma`s die dan nieuwe gordijnen (kosteloos) ophangen bij mensen thuis, en dat dit dan gesponsord wordt door "de gordijnspecialist" en dat dit even vol in beeld komt voordat ze het gordijn ophangen. Ik ben niet die "gratis klant" Ik betaal gewoon en wens dan geen reclame in mijn face.

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Die Carglass reclames zijn wel echt vreselijk irritant. Gisteren tijdens de onboard kon je niet zien waar de rijder heen ging omdat die banner dat blokkeerde.

Vooral bij dit soort dure abonnementen vond ik het not done!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:34
Het is een optelsom natuurlijk. Beeldkwaliteit minder dan bij ziggo, Abonnement is duurder en dan nog reclame banners in beeld. Daarbij nog het ongemak van het niet lineair beschikbaar kanaal (als je het direct bij viaplay hebt gekocht).

Ik heb een jaar abbo bij viaplay dus heb nog wel ruim 4 maanden te gaan. Overweeg de overstap naar F1TV al zal ik dan wel het engels voetbal moeten missen. Maar eigenlijk kijk ik dat ook nog maar zelden omdat ik er niet meer langs zap. Wel benieuwd of ze toch nog richting 4k live sport gaan de komende maanden. Ander aspect is dat Viaplay ook gaat bieden op de eredivisie heb ik begrepen. Je moet er niet aan denken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
Aartstyle schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:05:
Het is een optelsom natuurlijk. Beeldkwaliteit minder dan bij ziggo, Abonnement is duurder en dan nog reclame banners in beeld. Daarbij nog het ongemak van het niet lineair beschikbaar kanaal (als je het direct bij viaplay hebt gekocht).

Ik heb een jaar abbo bij viaplay dus heb nog wel ruim 4 maanden te gaan. Overweeg de overstap naar F1TV al zal ik dan wel het engels voetbal moeten missen. Maar eigenlijk kijk ik dat ook nog maar zelden omdat ik er niet meer langs zap. Wel benieuwd of ze toch nog richting 4k live sport gaan de komende maanden. Ander aspect is dat Viaplay ook gaat bieden op de eredivisie heb ik begrepen. Je moet er niet aan denken.....
Eredivisie ligt nog vast bij ESPN, pas voor seizoen 2025-2026 kan het naar een andere zender. Dat duurt dus echt nog wel even en wie weet hoe het landschap er dan uitziet.

Trouwens als je F1TV wil testen, als je nu een maandje neemt heb je alle races tot einde seizoen. Dus wel iets terug voor je geld als je het gewoon wil uitproberen om te vergelijken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Ik luister het commentaar van Viaplay als ik de race kijk via F1TV en ik moet zeggen dat ik het met plezier beluister, met meer plezier dan het commentaar wat dhr. Mol geeft. Ik heb gisteren even de samenvatting van een paar minuten op Ziggo gekeken en het is dan al irritant hoe veel hij mist of gewoon verkeerd meldt, een kleine opsomming:
  • Hij dacht eerst dat de andere Mercedes tegen Sainz aanreed
  • De serieuze aanrijding tussen Perez en een Haas miste hij compleet
  • Hij riep eerst dat Ocon geraakt werd i.p.v. Alonso
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Voor mij is het dan ook een raadsel waarom mensen zo lopen te bitchen op het commentaar op Viaplay. Ik vind het simpelweg te duur vergelen met F1TV Pro en ik zou dan ook de third party apps serieus gaan missen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Beaves schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:44:
Ik luister het commentaar van Viaplay als ik de race kijk via F1TV en ik moet zeggen dat ik het met plezier beluister, met meer plezier dan het commentaar wat dhr. Mol geeft. Ik heb gisteren even de samenvatting van een paar minuten op Ziggo gekeken en het is dan al irritant hoe veel hij mist of gewoon verkeerd meldt, een kleine opsomming:
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Voor mij is het dan ook een raadsel waarom mensen zo lopen te bitchen op het commentaar op Viaplay. Ik vind het simpelweg te duur vergelen met F1TV Pro en ik zou dan ook de third party apps serieus gaan missen.
Ik vind het commentaar ook niet heel verkeerd. Ook niet perfect maar dat hoeft/kan wellicht ook niet. Zowel Mol als het Viaplay team hebben voor en nadelen. Ik kijk het dan ook meer dan dat ik 'luister'. Heel soms mis ik wel de emotie van Mol maar dat is persoonlijk, ik snap ook dat een ander het wellicht wat meer neutraal wil aanhoren. Het hoeft van mij niet de emotie van Mol te zijn maar iets meer emotie van een commentator tijdens een spannende situatie kan mij wel bekoren. Maar nogmaals dat is even persoonlijk :)

Ik vergelijk het wel eens met voetbalcommentaar. In Nederland houden we dat vrij zakelijk in het buitenland zit daar meer emotie in. Ik vind dat wel wat hebben :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Beaves schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:44:
Mwa, qua gemaakte fouten is het wat mij betreft lood om oud ijzer.

De heren van Viaplay hebben dit jaar ook gigantisch veel gemist en veel onzin lopen verkopen. Hun basiskennis van F1 lijkt ook een stukje lager. En Mol is er door het duo-commentaar bij GP Radio juist weer wat op vooruit gegaan. Al was Texas inderdaad zeker niet zijn beste GP.

Maar ik denk dat het een illusie is dat het commentaar ooit foutloos zou kunnen zijn. Ook bij F1 Live en bij Sky zitten ze er weleens behoorlijk naast. Dat is ook bijna niet te voorkomen.

Het nieuwe duo is qua stijl natuurlijk wél compleet anders dan Mol/Plooij. Voor de een is dat een groot voordeel, voor de ander juist niet. Dat blijft toch vooral iets persoonlijks. Daarom is het goed dat er meerdere opties beschikbaar zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door TexMex op 25-10-2022 00:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

[...]

Ik ging het sowieso al opzeggen aan het einde van het F1 seizoen, maar als F1TV Pro volgend jaar weer beschikbaar is tegen vergelijkbare prijs, dan wordt dat het.
Nee, ik ga wel naar de concurrent, zie zit er vlak naast.
Nee maar er staat net zo goed niet in dat je wel reclame krijgt. Nou heb ik weinig ervaring met streaming diensten, maar ik had zeker de verwachting geen reclame te zien. Ik was al niet blij met die Toto reclame, maar die is nog kort (ik stoor me meer aan het onderwerp), maar ik erger me ook aan de onderbrekingen voor reclame andere viaplay programma's, zowel in de voor als na beschouwing.
Ik dacht eerst dat die in beeld reclame op stille momenten kwam (rode vlag, sc) maar het viel me deze race op dat het ook tijdens de race was en vooral ook omdat ik iets niet kon zien door die klote banner. Tijdens 1 van de trainingen was het beeld kort weg door die reclame. Als het je kijk ervaring beïnvloed, dan is het gewoon slecht.

Hiervoor keek ik bij ziggo, gratis als abonnee, dan had je ook de mede mogelijk gemaakt door PME reclame. Maar goed dat was "gratis"

Op een of andere manier registreer ik die reclame minder en is het minder storend. Ik kan me dus ook niet herinneren dat ik Heineken 0.0%, Aramco, Emirates, Rolex en Salesforce heb gezien. Terwijl ik zeker weet dat ze er waren, want ik heb andere keren de merken wel bewust gezien (vooral met zo'n stuk boarding op een auto) en het zijn sponsoren voor meerdere races.
mSC heb ik wel bewust gezien, maar dat kwam omdat ik me afvroeg waarom Mick Schumacher reclame zat te maken voor zich zelf (ik weet niet waar het voor staat).

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
jeanj schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:10:
[...]

mSC heb ik wel bewust gezien, maar dat kwam omdat ik me afvroeg waarom Mick Schumacher reclame zat te maken voor zich zelf (ik weet niet waar het voor staat).
MSC is een cruisemaatschappij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 15:13
alleen in dit geval niet de cruise maatschappij maar de rederij:
Wikipedia: Mediterranean Shipping Company

edit:
Zie dat het gebruikte logo langs de baan van de rederij is, alleen het partnership met de cruisemaatschappij

[ Voor 13% gewijzigd door timminater op 24-10-2022 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
timminater schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:28:
[...]

alleen in dit geval niet de cruise maatschappij maar de rederij:
Wikipedia: Mediterranean Shipping Company

edit:
Zie dat het gebruikte logo langs de baan van de rederij is, alleen het partnership met de cruisemaatschappij
Volgens F1.com gaat het bij het sponsorship om de cruisemaatschappij. Maar goed, doet er ook niet toe verder. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ik stoor me niet aan de carglassbanner, maar dat heb ik eigenlijk bijna nooit met reclame dat het mij storend afleidt.

Mijn zorg is dan wel met de carglassbanner dat het een begin is voor meer reclame tijdens de race.

En hoe je het went of keert, daar word je niet blij van.

Tweakers Discord

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 07:14
Misschien niet in de voorwaarden, maar het is wel beloofd: https://www.gpblog.com/nl...s-en-prijs-per-maand.html

Bij de race in Austin was de Carglass reclame des te meer storend omdat de baan veel stukken kent die omhoog lopen.

Natuurlijk is reclame normaal, maar dit is weer een teken dat Viaplay er enkel is om de klant een poot uit te draaien. Beeldkwaliteit kan ze niets schelen, de apps werken buitengewoon slecht, en zelfs bij een (duur)betaald abonnement fietsen ze reclame in het beeld tijdens de race. Vervolgen ontkom je buiten de race niet aan de schreeuwerige irrelevante reclames voor belachelijke programma’s (met over het paard getilde investeerders en kokende BN-ers). Zelfs het Amerikaanse Netflix doet dit niet. Van Zweden verwacht ik dit niet. IKEA is ook retecommercieel, maar die slagen er wel in om de zaak gezellig te houden. Viaplay slaagt hierin absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

rstift schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:36:
Door die irritatie aan de Carglass reclame tijdens de race had ik bijna een sterretje in mijn tv. :( >:)
Ja, geen probleem tijdens safety cars, maar AUB niet tijdens het racen zelf.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 07:14
Nee, gewoon niet. Ik heb al betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 13-09 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Goed ik vond viaplay al duur... Nu vind ik AMA supercross ook erg leuk om te kijken. En laat die nou net een videopass hebben. Of ik ff 190 dollar wil aftikken, 160 met early birds discount. Komt er weer 30 dollar aan taxes bij... Met de huidige dollar koers is me dat iets te veel. Denk dat ik er vanavond maar eens een mailtje aan waag, want er wordt regelmatig afgevraagd waarom er zo weinig Europeanen kijken. Maar man man man, wat klote.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
HaterFrame schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:00:
Goed ik vond viaplay al duur... Nu vind ik AMA supercross ook erg leuk om te kijken. En laat die nou net een videopass hebben. Of ik ff 190 dollar wil aftikken, 160 met early birds discount. Komt er weer 30 dollar aan taxes bij... Met de huidige dollar koers is me dat iets te veel. Denk dat ik er vanavond maar eens een mailtje aan waag, want er wordt regelmatig afgevraagd waarom er zo weinig Europeanen kijken. Maar man man man, wat klote.
Off-topic: Niet bij alle landen komt er tax bij, zo te zien. Ik weet alleen niet of je Nederlandse betaalmethode dan nog gaat werken, maar het valt te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 13-09 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

TexMex schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:43:
[...]

Off-topic: Niet bij alle landen komt er tax bij, zo te zien. Ik weet alleen niet of je Nederlandse betaalmethode dan nog gaat werken, maar het valt te proberen.
Nog weer zo een puntje, kan alleen met credit-card. Heb ik niet en wil ik ook niet :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

Wachten... schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:32:
[...]
Dus jij vindt het heel normaal als je straks tijdens een film of serie op Netflix een mooie banner gaat zien met reclame? Doordat er mensen zijn die dit "normaal" vinden, worden dit soort dingen ook toegepast en niet meer terug gedraaid.
Ik heb geloof ik nergens geschreven dat ik die reclame normaal of acceptabel vindt. Dat kan ik ook niet vinden want ik heb helemaal geen Viaplay maar F1TV Pro, dus ik weet totaal niet hoe het verhaal eruit ziet. Laat dus staan dat ik er iets van kan vinden. Ik vorm graag zelf mijn eigen mening, dus ik was gewoon geinteresseerd hoe deze extra reclame past (of niet) in het geheel van F1, tussen al die andere reclame. En waarom dit dan wel een probleem is en de rest niet.
Dat antwoord is met de verschillende posts wel duidelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door remco_k op 25-10-2022 01:00 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

jeanj schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:10:
[...]
Op een of andere manier registreer ik die reclame minder en is het minder storend.
Als ik dit vertalen mag naar: die reclame van Carglass heb je wél goed gezien, geregistreerd en onthouden:
Oh, dat is eigenlijk best een probleem. Dat betekend waarschijnlijk dat het doel van de adverteerder (lees: het mediaburo wat de opdracht geeft) bereikt is en dat komt op een later punt bij marktonderzoek boven water, dan wordt de kans aanzienlijk groter dat dit vaker gaat gebeuren.
Ik hoop voor jullie Viaplay gebruikers van niet. :/

Goed om te zien dat sommigen van jullie stemmen met je portemonaille. Dat is namelijk het enige stem middel wat werkt.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

HaterFrame schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:45:
[...]
Nog weer zo een puntje, kan alleen met credit-card. Heb ik niet en wil ik ook niet :/
offtopic:
Ik geloof niet dat dit over F1 gaat, maar mocht dat wel zo zijn: bij F1TV Pro kan* je eventueel een abbo afsluiten zonder credit card: Via Google Play Store en Paypal. Wel even je bankrekening koppelen anders wordt het niet geaccepteerd.
* Dit is al bijna een heel F1 seizoen geleden dat ik dit deed. Dus of het nu nog kan weet ik niet.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:27:
[...]

Ik vind het ook echt schandalig. Voor dat geld en dan een achterlijke banner boven in beeld. Fuck off. Het is al erg genoeg dat elke keer de presentatrice de andere zooi van viaplay “plugged”.
Het irritante is ook dat het steeds dezelfde *** is.. ik ken inmiddels dat Master Chef riedeltje uit mijn hoofd.

Verder is Amber helaas niet zo goed, ze blijft maar nieuws oplezen, ik zie daar liever de presentator die ook het voetballen doet. Wat een contrast is dat zeg als je ze vergelijkt.
Pagina: 1 ... 108 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2