[ZT] Peter R de Vries neergeschoten Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.884 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:17
Mach schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:26:
[...]

Want de doodstraf is inderdaad een efficiënte en afschrikwekkende straf. Not.
Niet als straf, maar om zulke figuren gewoon permanent uit de samenleving te verwijderen. Volkert en Mohammed (je weet vast wel wie ik bedoel) hadden als het aan mij zou liggen ook nooit meer daglicht gezien. Als iemand zomaar beslist over andermans leven en ook nog eens op deze manier het heft in handen neemt, dan zou ik er na aanhouding niet moeilijk over doen en er niet teveel tijd en geld meer aan besteden. Weg ermee.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:35
*knip*
Die beelden gaan we hier dus niet delen.

[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
XWB schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:05:
[...]

Hoe zinvol privébeveiliging precies is kan ik niet zo snel zeggen, maar bv. Geert Wilders heeft wel continu beveiliging om zich heen en hij is er na al die jaren nog.
Maar op Wilders is (gelukkig) nog geen daadwerkelijke aanslag gepoogd. Een beveiliger kan misschien een aanslag van te voren voorkomen, maar bij een pistool op 50cm afstand houdt het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
Napo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:03:
[...]

Voor welke moordzaak is er een straf van 5 jaar geeist? Dit soort uitspraken doen geen recht aan de realiteit.
Jawel. Ik ken persooijk iemand die een moord heeft gepleegd en na 4 a 5 jaar weer op straat liep. Had wel een begeleidster, dit is nu zijn vrouw.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:34
AW_Bos schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:58:
[...]
Als de dader zijn identiteit tegenover politie bekend maakt, dan keren ze alles in zijn kring wel binnenstebuiten, en weet de politie in no-time waar de aanslag vandaan komt. Ik denk dat we dit nog niet op zeer korte termijn gaan horen, want dat zal wel erg gevoelig zijn. Ik ga er zeker niet over speculeren.
Denk dat je iets teveel films gekeken hebt. Zo'n schutter is hoogstwaarschijnlijk via via via ingehuurd, zijn geen namen genoemd, zijn directe opdrachtgever een kleine/onbekende criminieel die de schutter misschien nooit ontmoet heeft en voordat je in de buurt van de echte opdrachtgever komt zitten er nog minstens 3 anderen tussen. Het gaat echt niet zoals bij CSI dat ze even "enhance" roepen en hop daar is de opdrachtgever.
En stel de politie zou iemand in die hele ketting op het spoor zijn, wordt die omgelegd en loopt het spoor weer dood.

Ik zal niet zeggen dat het onmogelijk is de opdrachtgever te vinden, maar de kans dat je een ton of meer in de loterij wint is heel wat groter. Het is te hopen dat men wat vindt omdat er ergens in die ketting een fout/blunder is gemaakt. Laten we eerst maar hopen dat de Vries het op miraculeuze manier overleefd, dan is het al een heel andere kwestie.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

JoteW schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:05:
Overigens vreemd dat RTL nog niet gemeld heeft dat er een verdachte is opgepakt terwijl dat overal gemeld word.. of ben ik een fractie te laat ingeschakeld richting RTL4?

Ongekend ook dat één of andere mongool gelijk met de camera boven zo’n lichaam gaat staan filmen, wat walgelijk
Omdat die beelden nog niet bevestigd zijn. Kan zijn dat ze de verkeerde hebben. We willen allemaal nu het antwoord natuurlijk, maar juist partijen als het RTL nieuws hebben er meer belang bij betrouwbaar dan snel te zijn. Het verspreiden van geruchten is niet handig als je als journaal serieus genomen wil worden

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

4 minuten geleden - NU.nl
De Amsterdamse driehoek (burgemeester, politie en justitie) zou met spoed bijeen zijn gekomen, meldt AT5. Burgemeester Femke Halsema komt later vanavond met een reactie, zegt haar woordvoerder tegen het nieuwsmedium.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

P-Rock schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:04:
Het verbaast me dat er nog geen breaking news uitzendingen zijn op tv. Dat was ten tijde van Pim en Theo wel anders.

Ondanks dat De Vries soms een enorm vervelende man kon zijn, schat ik hem wel hoger in dan Fortuyn, maar kennelijk ben je als opkomend politicus belangrijker.
RTL4

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
hoevenpe schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:05:
[...]

Dit is echt van een andere orde dan de 'gewone blauwe pet', stond eergisteren een uitgebreid verhaal over in de NRC:

[...]
Punt was veel meer dat we heel lang rapid / roving responders wegbezuinigd hebben, pas vanuit focus op terrorisme er iets aan gedaan hebben. Zo waren plofkraken en overvallen van bankkantoren ooit geen optie voor criminelen, totdat de respons opties verdween 8)

Maar goed, dat valt buiten scope van dit topic.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:07:
[...]

Jawel. Ik ken persooijk iemand die een moord heeft gepleegd en na 4 a 5 jaar weer op straat liep. Had wel een begeleidster, dit is nu zijn vrouw.
Dan zal je best begrijpen dat niet elke moord hetzelfde is en een zelfde straf hetzelfde is juist door omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
Unknown Alien schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:03:
[...]

% van de grote bazen van goed georganiseerde misdaad die gepakt worden is relatief laag. Hoe vaak zie je nou dat ze een Taghi oppakken of een Holleeder.

En hoeveel van de opgepakte gangsters lopen na enkele jaren of door een "foutje"van het OM oid alweer vrij rond?
Maar betekend dat dat er geen een word gepakt en dat ze er allemaal mee weg komen? Want dat word er min of meer wel beweerd.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:En we voegen stemmingmakerij ook maar toe aan de lijst...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
Napo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:09:
[...]

Dan zal je best begrijpen dat niet elke moord hetzelfde is en een zelfde straf hetzelfde is juist door omstandigheden.
Klopt ook. Dit was een daad uit pure wanhoop, maar het kan dus wel dat je 5 jaar na een moord weer op straat loopt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

RTL 4 begint nu al met een biografie over de hoogtepunten van Peter. Imho beetje vroeg.

[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 06-07-2021 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Lees die topicwaarschuwing nog eens goed.

[ Voor 124% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 21:30 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
We gaan hier geen maatschappelijke verwante of aanverwante zaken erbij halen.

[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 21:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:04

Damian

Insane Obtrusion

Technofreakz schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:07:
[mbr]*knip*
Die beelden gaan we hier dus niet delen.[/]
Kom op zeg, doe niet mee aan dat domme gedoe... Ziet er niet heel licht getint uit of wel ???
Daar gaat het niet om, geen heksenjacht en mensen publiekelijk hier aan de schandpaal.

[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 21:17 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Michael_OsGroot schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:07:
[...]

Omdat die beelden nog niet bevestigd zijn. Kan zijn dat ze de verkeerde hebben. We willen allemaal nu het antwoord natuurlijk, maar juist partijen als het RTL nieuws hebben er meer belang bij betrouwbaar dan snel te zijn. Het verspreiden van geruchten is niet handig als je als journaal serieus genomen wil worden
Verspreiden van geruchten is nooit gezond. Ook buiten journalistiek is het altijd gewoon meer lonend om eerst te valideren en in kaart te brengen. Ondertussen kan werk verzet worden, ook elders: de diensten, contacten, familie, hulpverlening en zo meer.

De gebruikelijke reflex is echter helaas meer het equivalent van aasgiergedrag zoals bij ongelukken op een snelweg. Niet verkeerd dus dat media hiervoor een code, en professionaliteit hebben.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:49

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Ebayzo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:09:
[...]
Ik heb mijn scherm vrij donker staan maar hier is niets lichtgetints aan. Beide plaatjes neem ik met een kilo zout.
Hoewel eens lijkt het mij sterk als je door je hoofd geschoten wordt, je dit kunt overleven ;(

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

AW_Bos schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:10:
RTL 4 begint nu al met een biografie over de hoogtepunten van Peter. Imho beetje vroeg.
Ja, snel in elkaar geflanst..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Technofreakz schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:07:
[mbr]*knip*
Die beelden gaan we hier dus niet delen.[/]
Yeah right dat tweede plaatje zag er niet als Amsterdam centrum uit. Daarnaast zou de dader een licht getinte huidskleur hebben geen donkere. Goed dat t plaatje dus weg is gehaald veel fake shirt.

[ Voor 7% gewijzigd door CyberMania op 06-07-2021 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:55

-tom-562

Oliesjeik

Koning-Admiraal schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:10:
[...]

Dan lees jijzelf mijn bericht niet goed allereerst is het niet nobel, dat is jouw interpretatie daaraan, daarnaast hebben we het hier over een persoon die al langer "zwaar" beveiligd werd, vanwege bedreigingen uit de onderwereld. Als jij in staat bent om middag op de dag, in een druk gebied, waar bijna niet aan te ontkomen is, besluit om een bekende Nederlander neer te schieten, dan kun je haast niet van een schoffie of een junkie spreken, die dit in een opwelling doet. Kom je er ook op terug als je er helemaal naast zit.
Ik heb echt _nergens_ gezegd dat het niet om iemand zou gaan uit een criminele organisatie.
Maar bel anders ff de politie op, inspector Gadget :z

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:47

Mach

[END]Avengers

Peenutzz schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:07:
[...]

Niet als straf, maar om zulke figuren gewoon permanent uit de samenleving te verwijderen. Volkert en Mohammed (je weet vast wel wie ik bedoel) hadden als het aan mij zou liggen ook nooit meer daglicht gezien. Als iemand zomaar beslist over andermans leven en ook nog eens op deze manier het heft in handen neemt, dan zou ik er na aanhouding niet moeilijk over doen en er niet teveel tijd en geld meer aan besteden. Weg ermee.
Permanent verwijderen prima in de vorm van een levenslange gevangenisstraf.

Ik ben verder ook principieel tegen de doodstraf vanwege de glijdende schaal en het onmogelijk zijn van het herstellen van fouten in de rechtspraak (en die hebben we ook). Maar dit is een wezenlijk andere discussie die eigenlijk niet goed past in dit topic.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Shadow_Agent schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:11:
[...]

Hoewel eens lijkt het mij sterk als je door je hoofd geschoten wordt, je dit kunt overleven ;(
Kan hoor, ligt er net precies aan hoe en waar. Maarja volgens ooggetuigen 5 schoten gelost.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:14

Agent47

I always close my contracts.

Het is toch te gek voor woorden hoe snel iemand ook aan wapens kan komen

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 14:37
Cyberpope schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:05:
[...]

Voor het eerste moet je weten hoeveel grote bazen er zijn.

En voor het tweede: heb je betrouwbare bronnen?
1 van die bronnen ligt nu te vechten voor zijn leven :(

Ik reageerde op iemand die aangaf dat er VEEL voorbeelden zijn. Veel is suggestief en dan kan je beter praten in % wat opgepakt is van degene die ze willen vervolgen voor misdaden.

En nee ik heb alles behalve een hoge pet op van onze wet, maar ik heb ook niet tde ilusie dat ze dit kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

-tom-562 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:11:
[...]

Ik heb echt _nergens_ gezegd dat het niet om iemand zou gaan uit een criminele organisatie.
Maar bel anders ff de politie op, inspector Gadget :z
Beter lezen Harry ;). En hopelijk overleeft Peter het.

[ Voor 14% gewijzigd door Koning-Admiraal op 06-07-2021 21:20 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Maar wees eerlijk, als ze je reanimeren na neergeschoten te zijn dan zijn je kansen zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:14

Agent47

I always close my contracts.

Technofreakz schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:13:
Maar wees eerlijk, als ze je reanimeren na neergeschoten te zijn dan zijn je kansen zeer klein.
Kans dat die het overleeft is ook klein. Zo ver ik weet had die ook al een kogel in z’n hoofd van vroeger? Die hebben ze er nooit uit gekregen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Over een paar uur zal het wel bekend worden gemaakt dat hij het niet gehaald heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 21:53
Laten we hopen dat ie het red, maar gezien het filmpje ben ik bang dat t klaar is.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 23:26
Agent47 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:12:
Niet vervelend bedoeld, maar denk dat je nu erg naïef bent...
Je wilt niet weten hoeveel wapens er in Nederland in het circuit in omloop zijn.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 20:59
Jackson6 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:14:
Over een paar uur zal het wel bekend worden gemaakt dat hij het niet gehaald heeft.
Het is eigenlijk nu gewoon wachten hierop. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

XWB schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:05:
[...]

Hoe zinvol privébeveiliging precies is kan ik niet zo snel zeggen, maar bv. Geert Wilders heeft wel continu beveiliging om zich heen en hij is er na al die jaren nog.
DKDB, dat is een club van de politie zelf en die zijn wél voorzien van de nodige spullen. Die beveiligen alleen politici en diplomaten.

Een particulier beveiliger roept "s-stop, dat mag niet!!" als iemand een vuurwapen trekt, iemand van DKDB zet per direct 3 kogels in je bast. Dat is echt van een heel andere orde.

Er is amper vraag naar particuliere persoonsbeveiliging in Nederland omdat ze niks mogen dragen noch ook maar iets van geweld mogen gebruiken (ook niet met de blote handen). Irritante BNers als Jan Smit en lil kleine vinden het razend interessant om iemand in pak en met een oortje bij zich te hebben, maar mensen die daadwerkelijk risico lopen kunnen eigenlijk nergens beroep op doen.

De geweldsmonopolie begint wel langzaam met verschuiven overigens, sinds BOA's een stok mogen dragen en gebruiken (met 2 uur lachwekkende training) gaat het niet lang duren voordat particuliere beveiliging dit ook gaat vragen bij grote evenementen, en zo schuift dat vast langzaam op.

Tot die tijd: heel hollands opgaan in de menigte want zolang je geen politicus bent heb je geen recht op bescherming.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-09 01:53
Dit is echt sneu en heftig. Ik persoonlijk mog Peter wel, met hem eens of oneens hij had altijd zijn eigen mening en dat liet hij dus gewoon merken/horen.

Zo dom dat hij jaren lang altijd heeft gezegd geen bescherming te willen hebben maar dit kon natuurlijk niet voor altijd goed gaan....
John van der Heuvel heeft wel weer bescherming geloof ik...

Klaarlichte dag, centrum van Amsterdam dus iemand wil een statement maken met dit achterlijke geweld.
Maar welke richting opzoeken is nu dus gissen en hopen dat wij er zsm achterkomen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Technofreakz schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:13:
Niet reanimeren maakt je kansen er niet beter op. Allemachtig... Dat is een beetje het hele idee van reanimeren.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
Klinkt niet goed :(
Maar het is het risico van het vak als je zware jongens voor de voeten gaat lopen. Dat wist hij. Ik hoop echt dat het op de een of andere manier meevalt, hersenen zijn vreemde dingen en je ziet soms verrassend goed herstel, met bv specifieke motorische uitval. Het is een taaie en gezonde rakker, laten we voor 'm duimen. Echt rotnieuws zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

Hoe bedoel je snel? Zo uniek is een wapen helaas niet. En zoiets kan je al maanden plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
P-Rock schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:15:
Laten we hopen dat ie het red, maar gezien het filmpje ben ik bang dat t klaar is.
Ik zag het filmpje ook maar ik had het vermoeden dat hij op het laatst nog iets mompelt nadat er gevraagd is of er al gebeld is. Hopelijk overleeft ie het.

[ Voor 4% gewijzigd door Teknix1982 op 06-07-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:10:
[...]

Halsema heeft er in mijn ogen ook weinig invloed op met haar veel te soft beleid. Zie haar ook niet veel Amsterdammers bij elkaar houden, de meeste wilde haar niet als burgemeester.

Maar het gaat natuurlijk veel verder dan dat. De Politie functioneert al jaren niet goed en politiek gezien wordt er ook weinig gedaan.
Dit heeft niets te maken met welk regionaal beleid dan ook. Het fenomeen georganiseerde misdaad en de grote discrepanties tussen publiek perspectief & daadwerkelijke realiteit is een domein van nationaal beleid en bestuur.

Er wordt politiek veel gedaan, echter de focus op effectief beleid ontbreekt, maar dat is iets voor een heel ander topic: bankieren op symboolpolitiek, en beleid op basis van sadopopulisme. Electorale bindingskracht heet dat.

Caveat, als het hier om correlatie georganiseerde misdaad gaat. Die kans is reëel. Maar het potentieel is niet beperkt tot dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:12

Amphiebietje

In de blubber

[...]

Soms overleven mensen dingen die eigenlijk dodelijk zouden moeten zijn: deze heeft een ijzeren staaf overleefd

Maar vijf kogels van dichtbij door waarschijnlijk een professional is iets anders dan een metalen staaf onder een gelukkige hoek... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Enige voordeel het is waarschijnlijk zeer snel gegaan, dus niet geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
RTLnieuws weet niks en herhaalt elke keer wat ze al weten. Stop even de uitzending, ga door met de reguliere programma en schakel over als je wat weet....pfft :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
NOS meldt 5x in het hoofd geschoten? Heeft iemand dit gehoord? M'n ouders zaten naar NOS te kijken hebben dit tegen mij verteld, heb het zelf niet gehoord op tv.

[ Voor 44% gewijzigd door RobinNL op 06-07-2021 21:18 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:De quickreply gaat bij deze ook uit.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
*knip*
Stoere praat laten we achterwege.

[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 21:53
Teknix1982 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:16:
[...]

Ik zag het filmpje ook maar ik had het vermoeden dat hij op het laatst nog iets mompelt nadat er gevraagd is of er al gebeld is. Hopelijk overleeft ie het.
Wat ik kon zien is 'ie recht in zijn gezicht geschoten, onder zijn oog. Knap als je dat overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39
_Bailey_ schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:16:
[...]

Ik woon in Amsterdam. Binnen een uurtje (of 2) kan ik 'n geweer in handen hebben...
Al woon je in het hol van pluto, dan heb je binnen de 2 uur een wapen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zoiets hebben die gasten rondslingeren op zolder of in een verborgen vakje in de kofferbak.

Als gasten met een dozijn aan half automatische wapens een waardetransport kunnen overvallen, dan kan 1 jochie ook wel aan een pistooltje komen.

:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:02
Aanhouding door zwaarbewapende agenten op de A4 https://regio15.nl/nieuws...ewapende-agenten-op-de-a4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
RobinNL schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:16:
NOS meldt 5x in het hoofd geschoten? Heeft iemand dit gehoord?
Dat geloof ik niet te zien op die beelden. Dat lijkt eerder op 1 schot op basis van hoeveelheid bloed en hoofd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

NOS meldt 5x in het hoofd geschoten? Heeft iemand dit gehoord? M'n ouders zaten naar NOS te kijken hebben dit tegen mij verteld, heb het zelf niet gehoord op tv.
Is al tijd bekend ja.

Ow 5x hoofd bedoel je, dat heb ik niet gehoord. Maar dat lijkt mij erg sterk.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 06-07-2021 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Volgens mij zeiden ze, dat er een gerucht gaat dat er 5x geschoten is, niet in het hoofd Perce.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor commentaar op moderatie stuur s.v.p. een bericht naar de moderator, maar het topic zelf is hiervoor nooit de plek.

[ Voor 92% gewijzigd door defiant op 06-07-2021 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

hoevenpe schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:15:
[...]

Niet vervelend bedoeld, maar denk dat je nu erg naïef bent...
Je wilt niet weten hoeveel wapens er in Nederland in het circuit in omloop zijn.
In the land where guns are outlawed, the outlaws have guns.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Hans1990 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:17:
[...]

Zoiets hebben die gasten rondslingeren op zolder of in een verborgen vakje in de kofferbak.

Als gasten met een dozijn aan half automatische wapens een waardetransport kunnen overvallen, dan kan 1 jochie ook wel aan een pistooltje komen.

:'(
En degene die deze moordenaar heeft betaald om de actie uit te voeren, die kan vast ook wel even een pistool regelen. Ik bedoel drugs zijn illegaal en zelfs jan met de pet heeft sneller een zakje coke thuis dan een pizza. Die criminelen die dat kunnen regelen hebben ook echt wel de connecties om aan zaken als wapens te komen.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:36
Ja klopt, hoorde het ook maar ze vertelden alleen 5 keer geschoten maar ze vertelden niet 5 keer op het hoofd. Wel schijnt hij ook in het hoofd geraakt te zijn maar dat hoeven niet al die 5 te zijn natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Marc3l op 06-07-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Michael_OsGroot schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:19:
[...]

En degene die deze moordenaar heeft betaald om de actie uit te voeren, die kan vast ook wel even een pistool regelen. Ik bedoel drugs zijn illegaal en zelfs jan met de pet heeft sneller een zakje coke thuis dan een pizza. Die criminelen die dat kunnen regelen hebben ook echt wel de connecties om aan zaken als wapens te komen.
Een beetje tweaker heeft wel eens op het darkweb gesurfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

[...]

Hangt ervan af hoe, maar er zijn zelfs mensen die recht door hun oogbal geschoten oid zijn (of een staaf, weet ff niet meer wat het was), die het wonderbaarlijk zonder al te veel hersenschade hebben overleefd. Het deel dat geraakt wordt is uiteraard kapot mr blijkbaar kan er toch nog veel. En mocht het een schampschot geweest zijn dan is de kans heel groot dat er niks echt kapot is. Een schedel is toch nog vrij sterk, als de kogel redelijk parallel raakt dan kan hij gewoon afketsen. Geeft wel nog steeds een teringzooi en een hoop pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Mijn vrouw zei het al vol verbazing, waar mijn antwoord direct was dat ik er niet van sta te kijken.

Een schotwond door het hoofd, minstens 1. Mocht hij het overleven dan hopelijk wel met wat kwaliteit van leven.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
mark-k schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:20:
[...]

Hangt ervan af hoe, maar er zijn zelfs mensen die recht door hun oogbal geschoten oid zijn (of een staaf, weet ff niet meer wat het was), die het wonderbaarlijk zonder al te veel hersenschade hebben overleefd. Het deel dat geraakt wordt is uiteraard kapot mr blijkbaar kan er toch nog veel. En mocht het een schampschot geweest zijn dan is de kans heel groot dat er niks echt kapot is. Een schedel is toch nog vrij sterk, als de kogel redelijk parallel raakt dan kan hij gewoon afketsen. Geeft wel nog steeds een teringzooi en een hoop pijn.
Phineas Gage

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Doe even normaal. Dat soort kretologie is al pijnlijk. MSM is een label afkomstig uit extreem rechts via lobby genormaliseerd, als we dat klakkeloos overnemen dan gaan we de Amerikaanse kant uit.

Dat actieve opsporing dat soort details wel heeft is logisch. Het is hun werk. De burger niet, tenzij vanuit professioneel perspectief besloten wordt medewerking te zoeken van burgers bij observatie en melding.

Tot dat moment is het gewoon verstandig om weinig te delen. De situatie is vloeibaar, informatie moet in hoog tempo bevestigd worden, er is allerlei communicatie en tracking - en er zijn helaas teveel idioten die op kleurtjes springen.

Laten we een beetje nuchter blijven.

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:17
Mach schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:11:
[...]

Permanent verwijderen prima in de vorm van een levenslange gevangenisstraf.

Ik ben verder ook principieel tegen de doodstraf vanwege de glijdende schaal en het onmogelijk zijn van het herstellen van fouten in de rechtspraak (en die hebben we ook). Maar dit is een wezenlijk andere discussie die eigenlijk niet goed past in dit topic.
Volkert en Mohammed waren op heterdaad "betrapt", er is dan geen sprake van een glijdende schaal als je het mij vraagt. Gevangenisstraf is te goed voor ze, kost nog een hoop geld ook.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:10:
[...]

Halsema heeft er in mijn ogen ook weinig invloed op met haar veel te soft beleid. Zie haar ook niet veel Amsterdammers bij elkaar houden, de meeste wilde haar niet als burgemeester.

Maar het gaat natuurlijk veel verder dan dat. De Politie functioneert al jaren niet goed en politiek gezien wordt er ook weinig gedaan.
Zelfs de meest rechtse burgemeester had dit niet kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tatsu schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:21:
Mijn vrouw zei het al vol verbazing, waar mijn antwoord direct was dat ik er niet van sta te kijken.

Een schotwond door het hoofd, minstens 1. Mocht hij het overleven dan hopelijk wel met wat kwaliteit van leven.
Dat was ook wat ik dacht. Dit soort dingen zijn niet zo heel goed voor je hoofd. De kans is reeel dat ie meer geluk heeft wanneer ie het niet overleeft dan wanneer wel.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Amphiebietje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:16:
[...]

Soms overleven mensen dingen die eigenlijk dodelijk zouden moeten zijn: deze heeft een ijzeren staaf overleefd

Maar vijf kogels van dichtbij door waarschijnlijk een professional is iets anders dan een metalen staaf onder een gelukkige hoek... ;(
Lees de topicwaarschuwing nog eens.

[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 21:09
Amphiebietje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:16:
[...]

De meeste van die recente 'hitmans' zijn enorme prutsers hoor. Als hij 5x in zijn hoofd was geraakt was er geen reanimatie meer geweest.

Toch lijkt me dit eerder een afrekening van zijn recente vijanden dan van de Neus, die is toch wel een beetje uitgespeeld volgens mij.

Ik hoop van harte dat hij het overleefd. Heeft zich altijd vol ingezet om schrijnende zaken op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-09 21:39
Gaan al geruchten rond dat hij al overleden zou zijn, wat een wrede wereld leven we toch in

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:35
Verschillende bronnen geven aan dat hij is overleden -O-

Blijkbaar te goed gelovig en in een fake bericht getrapt. Excuus.

[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 06-07-2021 21:30 ]

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 12:38
FreakNL schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:24:
[...]

Lees die topicwaarschuwing nog eens goed. [

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 21:35 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:24:
[...]

Het ging niet om deze gebeurtenis, meer hoe de politiek de grip op dit soort gasten is kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Als dit inderdaad met het Marengo proces te maken heeft, dan heeft John van den Heuvel ook (politie) beveiliging nodig..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:25:
Zoals welke?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De politiehelikopter die net boven het centrum van Amsterdam hing heeft een aantal rondjes gedaan en toen ergens bij de A2/Maarsen een tijdje gehangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HCnwvmORrHx8Oihpo4UpeGhbLk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CYNoWPuZFzMnYkl53UrsmZwd.png?f=fotoalbum_large

Zegt natuurlijk niets maar kan goed ook gerelateerd zijn, is wel de A2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bensimpel schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:26:
Als dit inderdaad met het Marengo proces te maken heeft, dan heeft John van den Heuvel ook (politie) beveiliging nodig..
Heeft hij al

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:26:
[...]

Het ging niet om deze gebeurtenis, meer hoe de politiek de grip op dit soort gasten is kwijtgeraakt.
Denk niet dat ze dat ooit gehad hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HKLM_
  • Laatst online: 22:47
Welke bronnen?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

simons schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:19:
[...]

In the land where guns are outlawed, only the outlaws have guns.
Toch nog altijd beter dan dat elke mafkees er eentje kan kopen in de supermarkt, als je niet in die wereld zit is het vrij lastig om aan een wapen te komen hier (helaas lijkt het voor de echte criminelen helaas steeds simpeler te worden).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:04

Damian

Insane Obtrusion

Zonder bronnen slaat dit weer helemaal nergens op...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Ik zag al Snapchats van chats van getuigen verschijnen (:r). Ik hoor het liever (klinkt niet lekker, i know) van de media. Maar liever hoop ik dat hij het overleeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Facebook, je weet toch

Edit: Snapchat screenshots….nog erger

[ Voor 11% gewijzigd door armageddon_2k1 op 06-07-2021 21:28 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g1n0
  • Niet online
Als je algemene klachten hebt over moderatie, dan hebben we hiervoor het feedback topic. Maar zoiets hoort nooit in het topic zelf.

[ Voor 79% gewijzigd door defiant op 06-07-2021 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:57

Racing_Reporter

Contentmaker

RTL Nieuws zou het hebben gemeld, maar weer ingetrokken.

https://twitter.com/ArasE...tatus/1412493081476321283

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CyberMania
Technofreakz schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:26:
[...]

Dat gaf ik een behoorlijke tijd geleden al aan, maar die post is door een overijverige mod verwijderd.
Nee jij postte bullshit info. Hij ligt in het VU niet in het OLVG net als je andere plaatje dat niet klopte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Dat gaf ik een behoorlijke tijd geleden al aan, maar die post is door een overijverige mod verwijderd.
Dat was geen bron maar knip en plakwerk wat iedereen met iets aan hersens als fake zou moeten herkennen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Een screenshot van snapchat dat eerder gedeeld werd, zonder naam. Zelfs nu.nl durft dat nog niet te zeggen en die rennen vaak al voor de feiten uit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:56
[...]

Jij kwam met screenshots die ook net zo goed gefabriceerd kunnen zijn. En een foto van een verdachte die absoluut niet overeen kwam met het signalement.
Niks overijverige mods dus.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 20:00

Mystikal

It never hurts to help!

S.v.p. geen speculatie, geef altijd een betrouwbare bron bij dit soort berichten.

[ Voor 68% gewijzigd door defiant op 06-07-2021 21:32 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:18

g0tanks

Moderator CSA
[...]

Jouw post sloeg dan ook nergens op. De man op de foto kwam totaal niet overeen met het signalement en het andere gerucht kwam van iemand die het bij OLVG werkt terwijl De Vries is opgenomen in het VUmc.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
RTL Nieuws (tv) staat hier de hele tijd aan. Ze hebben dit niet gemeld zover ik het heb gekeken.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 11:56
Virtuozzo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:22:
[...]
Dat actieve opsporing dat soort details wel heeft is logisch. Het is hun werk. De burger niet, tenzij vanuit professioneel perspectief besloten wordt medewerking te zoeken van burgers bij observatie en melding.

Tot dat moment is het gewoon verstandig om weinig te delen. De situatie is vloeibaar, informatie moet in hoog tempo bevestigd worden, er is allerlei communicatie en tracking - en er zijn helaas teveel idioten die op kleurtjes springen.

Laten we een beetje nuchter blijven.
Echter zijn dat soort details juist wel gedeeld en staan ook in het burgernet bericht. Burgernet is een officieel kanaal om burgers te informeren en om de hulp in te roepen van de burgers. Het is dan niet handig als je vervolgens dat bericht overneemt, maar er delen uithaalt. Daardoor verliest burgernet zijn effectiviteit.

https://twitter.com/Burgernet_NH/status/1412466806325907456

[ Voor 3% gewijzigd door Vipertje op 06-07-2021 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:12

Amphiebietje

In de blubber

PolarBear schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:26:
[...]

De politiehelikopter die net boven het centrum van Amsterdam hing heeft een aantal rondjes gedaan en toen ergens bij de A2/Maarsen een tijdje gehangen:

[Afbeelding]

Zegt natuurlijk niets maar kan goed ook gerelateerd zijn, is wel de A2.
Het verbaasd mij eigenlijk een beetje dat de transponders van politiehelikopters niet worden afgeschermd. Zo kan je toch redelijk duidelijk de vlucht volgen, en dat lijkt niet handig als de desbetreffende heli actief met een operatie bezig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RobinNL schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:28:
[...]

RTL Nieuws (tv) staat hier de hele tijd aan. Ze hebben dit niet gemeld zover ik het heb gekeken.
De reporter op straat versprak zich, dat kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

mark-k schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:27:
[...]
Toch nog altijd beter dan dat elke mafkees er eentje kan kopen in de supermarkt, als je niet in die wereld zit is het vrij lastig om aan een wapen te komen hier (helaas lijkt het voor de echte criminelen helaas steeds simpeler te worden).
Tja ik hou van gelijke kansen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

nst6ldr schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:15:
[...]

De geweldsmonopolie begint wel langzaam met verschuiven overigens, sinds BOA's een stok mogen dragen en gebruiken (met 2 uur lachwekkende training) gaat het niet lang duren voordat particuliere beveiliging dit ook gaat vragen bij grote evenementen, en zo schuift dat vast langzaam op.

..
Zonder te bagatelliseren wat er vandaag gebeurt is weet ik niet zo zeker of dit wel een goeie ontwikkeling is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Ik hoorde weer dat hij overleden is, maar dat politie eerst de familie wilde inlichten en dat de echte bekendmaking later vanavond komt. Maar sleutelwoord is 'ik hoorde'. Ik hoor heel veel, en jullie allemaal waarschijnlijk ook via Whatsapp. Ik hoor ook dat de zus van Holleeder vanavond is neergestoken. Heel spannend om te delen maar het zou net zo goed nep kunnen zijn. We moeten gewoon rustig wachten tot we weten wat er echt gebeurd is en de 'echte' kanalen (NOS, RTL, NRC, you name it) berichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hier staat RTLNieuws ook aan momenteel een stuk over zijn werk/carriere.
Meestal komt na zo'n stuk/item wel weer een update. Intussen zijn we al even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

mark-k schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:27:
[...]

Er is NL voldoende "hardware" te koop, legaal, over the counter, enkel misschien met het tonen van een identiteitsbewijs om te bewijzen dat je 18+ bent, waarmee je op korte of lange afstand iemand het leven kan nemen.

Dat het niet de bedoeling is dat je met die "hardware" dagelijks op straat loopt te paraderen, dat lijkt me overduidelijk maar er is een zeeeeeer smalle scheidslijn in NL tussen "vuurwapens" en "overig wapentuig", gevoed door zowel voor- als tegenstanders van bepaalde wetgeving.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mystikal schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:28:
Sonja Holleeder ook neergestoken begrijp ik van mensen uit Amsterdam.
Heb je een bron?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Laten we nou niet nog meer verwarring gaan posten, graag met bronnen komen anders wordt het alleen maar verwarrender.. :/

😆 - Denk ook eens om ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
ZERO TOLERANCE

-We gaan hier geen maatschappelijke verwante of aanverwante zaken erbij halen. Denk aan: politiek Links vs. Rechts, moslims, huidskleur, Marokkanen, Antillianen, Oost-Europeanen, allochtonen in het algemeen, etc etc
-Niet ranten.
-Geen gruwelijke beelden.
-Niet op de man.
-Speculeren over wie erachter zit.
-Stemmingmakerij
-Geen foto's delen van mogelijke daders / heksenjacht voeren.

Dit topic is er voor nieuwsberichten, niet voor bijzaken.

Concreet is het heel simpel. Breek je een van de regels overduidelijk, dan mag je er een nachtje over gaan slapen. Je komt AWM namelijk niet meer in vandaag.