HyperBart schreef op zondag 1 mei 2022 @ 22:44:
[...]
Mijn vader heeft ook een p2 met void.
Ik durf dat ding niet aanraken. Ik ging in de week met mijn vingertoppen over de wagen om de lijn van de koffer te volgen (leek een deukje in te zitten), auto was vers uit de showroom na 100km.
Krassen…
Ik weet echt niet wat die mannen van Polestar gedaan hebben met die lak maar hoe snel Void (zichtbaar?) krast is echt niet normaal. Dan mag je nog zeggen dat er wat vuil of zo op lag maar als je droog met een versgewassen washmitt je auto afstoft alsof je een baby over zijn hoofdje wrijft en er komen kleine krassen op dan is er ECHT iets mis mee.
Ik nodig een aantal detailers uit om naar de wagen van mijn vader te komen kijken. Die heeft echt een hemelse schrik om ‘m de eerste keer te wassen.
Voor de rest tot nu toe echt een prima wagen, maar Void is echt een af te raden kleur.
Zo... Kleine update: Polestar in Brussel heeft aangegeven dat ze de voorkant van de wagen gaan herspuiten.

. Alleen de voorkant. We hebben allemaal zwaar onze bedenkingen, leasing ook ingelicht.
Bij Polestar geeft men ook schoorvoetend toe dat
- Void-rijders vaker deze feedback al teruggebracht hebben naar Polestar
- Het niet normaal is wat er met de lak aan de hand is
Frappante is dat Polestar er precies heel goed in slaagt om dit soort dingen stil te houden. Mijn vader is zich nog even aan het beraden of hij de wagen zo terug gaat accepteren want ook andere panelen hebben last van dit probleem. Ik zie dat hierboven zelfs via moderators berichten worden verwijderd, ik stel me daar vragen bij.
Prima wagen verder, heerlijk bakje en leuk wat vermogen, geen Tesla-klasse vermogensgevoel maar wel pittig. Maar die lak kleur Void

is echt een drama. Het feit dat Void niet meer te krijgen is doet me ook vermoeden dat ze die wijselijk en op basis van ervaringen uit het gamma gehaald hebben.
We zijn nu wat andere Void-rijders aan het proberen te verzamelen om te kijken hoe groot het probleem zich stelt.
[
Voor 9% gewijzigd door
HyperBart op 14-05-2022 14:24
]