MrLink schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:37:
[...]
Leaseplan ja. Dacht ik roep de naam niet direct. Al jaren auto's via Leaseplan maar nog nooit deze slechte ervaring gehad.
Hoe kwam je aan het ordernummer? Ik heb een kenteken en 'een' nummer (denk een intern Leaseplan nummer) maar dat is geen Polestar ordernummer vertelde Polestar me. Men kon er niets mee.
Het verhaal van thuis leveren (van een trailer laten rollen en trucker zegt kijk eens aan...) vertelde een medewerken van Leaseplan me eerder deze ochtend. Schijnbaar zitten ze met heel veel admin werk en ik bergeep een beetje dat Polestar ook zoiets heeft van 'hoe lang staan jullie auto's hier nog..'.
Hier ook al jaren Leaseplan rijder en inderdaad zonder al te veel problemen. Deze actie auto's lopen gewoon volledig buiten hun "normale" proces waardoor alles handmatig gaat. Leaseplan vult bepaalde (excel) lijsten in nadat de facturatie rond is tussen hun en Polestar en aan de hand van deze lijsten gaat Beesd leaserijders bellen voor een afspraak. Hier zit dus veel handmatig werk in, mijn collega's krijgen te horen dat de auto klaarstaat maar LM nog niet alles gereed heeft.
Ik heb vorige week vrijdag een afspraak gemaakt voor 15-2-22 omdat mijn auto niet in de eerste batch zat van actie auto's die naar Beesd kwamen (niet alle actie auto's staan nu al in Beesd klaar), anders had ik die van mij al op kunnen halen omdat kennelijk bij mij alles gereed was. Beesd krijgt die van mij deze week op het terrein en rekent een week tijd om de auto klaar te maken voor aflevering (ik gok poetsen, controle e.d.)
Polestar ordernummer heb ik via Polestar gekregen, als je je kenteken weet kunnen ze je die geven. Via Polestar de Leaseplan order ook aan mijn (prive) Polestar ID laten koppelen. Weet niet of dat dan al bij jou kan, bij mij was de auto namelijk al wel aan mij als persoon gekoppeld door LM
Apart verhaal van op een truck laden en afleveren, wellicht dat sommigen dat willen maar ik vind juist de hele "expierence" wel gaaf

Proefrit doen in beide en meenemen wat je wilt passen geeft het beste antwoord of het voldoet aan wat jij zoekt:) Kinderwagen past in de Polestar zoals ik hierboven beschreef al gaan wij gelukkig bijna weer uit de kinderwagen sinds de proefrit afgelopen zomer

Ik weet wel dat met de Polestar ik inlever op (berg)ruimte om zaken te vervoeren zoals ik in mijn superb(combi) kon en met de Enyaq zou kunnen.
Tipje, Leaseplan heeft nog voorraad van de 12% bijtelling Polestar 2 in een paar configuraties
[
Voor 21% gewijzigd door
lubbertkramer op 01-02-2022 11:59
]