cornholio24 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:20:
[...]
Sorry, maar volgens mij hebben ze dat gedaan met het verlengde data abonnement. Zoals je in dit draadje leest heeft lang niet iedereen problemen en is is de 1 super kritisch en eist dat alles tot in de puntjes werkt en de ander bekijkt het iets praktischer en heeft wat meer geduld. Het glas is half vol of half leeg verhaal.
Maar blijven herhalen dat je een gratis performance updates of een ander weer die sneeuwcover voor het oplaadpunt verwacht van een autofabrikant is echt wishfull thinking, overvraagd en voor mijn gevoel zelfs een beetje raar. Hier kritisch zijn mag best... maar toen ik dit "weer" las dacht ik even aan mijn stampende peuter die geen snoepje krijgt
Naar mijn idee is Polestar niemand iets verschuldigd. Geniet gewoon van de auto zou ik zeggen. En geen enkele auto is perfect, helaas.
Ik stap straks weer met een glimlach in, stamp op mijn stroompedaal en geniet er met volle teugen van ( ook al is het "maar" een singel motor).
Fijn sinterklaas weekend allemaal.
Mmm... even een voorbeeld:
Je gaat bij een broodjeswinkel baas werken die zijn organisatie NIET op orde heeft
en moet je dus vaak gaan overwerken.
Baas komt na een maandje: FIJN dat je geduld hebt, hier heb je een bonus
Jij weer blij en werkt stug door met opruimen.
Na 2 maanden, en je werkt nog stééds flink over....
Baas komt naar je toe: FIJN dat je nog steeds geduld hebt, hier heb je nog een bonus
Jij weer blij en werkt stug door met opruimen.
Na 6! maanden nog steeds de organisatie niet op orde, maar wél beloofd...
Dan komt er een kantine waar je tijdens overwerken een broodje kan eten.....
en de baas zegt: 2,= per broodje...
WTF!! baas wat doe je nu?? kan dat niet gewoon als bonus?
baas: ja doeiiii, je hebt al gehad voor de éérste maand
je hébt al gehad voor de 2e maand, dus nu niet meer zei...
En zo zie ík het, het is géén module die vervangen moet worden en dan ook nog monteurskosten meebrengen.
Het is een product dat "inhouse" is gefabriceerd.
Jij bent het eens met de baas, ik en een paar andere niet, het is niet anders.
Die OTA komt tóch wel op mijn auto, als is het maar voor de wat betere marktwaarde en mijn rijplezier,
maar de upgrade naar de P3 komt niet in mijn garage,
en dat kost ze dus veel meer, laten ze maar nieuwe ambassadeurs zoeken.
Ik zeg: NIET slim.
Als jij dit ziet als kind die zijn snoepje niet krijgt..
dan denk ik, die snapt een en ander niet en hoeft ook niet.
10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)