Toon posts:

Het grote Polestar 2 Topic Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 43 Laatste
Acties:

• JTHZZ
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 10:23
barryNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:29:
Ik heb gezocht in dit forum en een hoop gelezen over de app, maar kan geen antwoord vinden op het volgende. Wie kan me helpen?

Ik heb mijn auto sinds gisteren in mijn bezit en bij het koppelen van de app vertelde de medewerker me dat het 36 uur kan duren voordat de app werkt. Na een paar uur werkte de ontgrendel knop, maar de accu status is nog steeds niet zichtbaar. Er zijn nu 30 uur verstreken. Zijn er hier mensen waar de app het toch na 36 uur ging doen of moet ik toch over gaat tot reset acties?
[Afbeelding]
Check even of in de auto je Polestar account nog in je profiel zit en of bij de privacy instellingen Polestar Connect aan staat. Als dat goed staat zou het moeten gaan werken.

P2 DMLR Midnight 19”; software P1.7

• GuiltyNL
  • Registratie: december 2005
  • Nu online
Mijn OCD kan hier niet tegen. Dat is het verkeerde (oude) logo (met het oude lettertype dat ze bij Volvo nog gebruikten, maar op het Polestar merk niet)! 7(8)7

[Voor 19% gewijzigd door GuiltyNL op 25-11-2021 20:57]

• barryNL
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11:28
JTHZZ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:53:
[...]

Check even of in de auto je Polestar account nog in je profiel zit en of bij de privacy instellingen Polestar Connect aan staat. Als dat goed staat zou het moeten gaan werken.
Dankje…. Zo simpel, maar polestar connect stond inderdaad uit in de privacy instellingen. App werkt!

• Jur gen
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 06:32
Weken lang ellende met mijn app gehad en kreeg het niet meer voor elkaar deze te koppelen. Van alles geprobeerd, nieuwe profielen in de auto, al mijn bluetooth settings op mijn telefoon gereset, cache geleegd, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd... het mocht allemaal niet baten. Gisteren als ultieme poging (voordat ik de garage had willen bellen) mijn Android toestel te terug naar fabrieksinstellingen gezet en vreemd genoeg doet alles het nu weer. Blijft merkwaardig, maar alle issues met de app kunnen dus veelal ook met je telefoon te maken hebben blijkbaar.
Just saying... maar doe er je voordeel mee mocht je vergelijkbare issues ervaren.

Polestar 2

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

GuiltyNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:56:
[...]

Mijn OCD kan hier niet tegen. Dat is het verkeerde (oude) logo (met het oude lettertype dat ze bij Volvo nog gebruikten, maar op het Polestar merk niet)! 7(8)7
Omg, what has been seen... :+

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

www.google.nl

• GuiltyNL
  • Nu online
MisteRMeesteR schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:21:
[...]

Omg, what has been seen... :+

***members only***
Dankjewel! Ik kan weer rustig slapen! :+ _/-\o_

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:24
Ik hoop (maar waarschijnlijk tevergeefs) dat ze met de introductie van de laad timer ook een minimum laadniveau introduceren. Dit heb ik op de e-Golf altijd handig gevonden.

Stel min 40% en max 90%. Bij aansluiten met bijvoorbeeld 12% laadt de auto door tot 40%, ongeacht de geactiveerde timer. Bij bereiken 40% gaat hij over op het tijdschema. Zo weet je in ieder geval dat er genoeg stroom is als je later op de avond even boodschappen moet doen :+

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• P2Hattem
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 01-12 23:28
Rene schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:42:
Ik hoop (maar waarschijnlijk tevergeefs) dat ze met de introductie van de laad timer ook een minimum laadniveau introduceren. Dit heb ik op de e-Golf altijd handig gevonden.

Stel min 40% en max 90%. Bij aansluiten met bijvoorbeeld 12% laadt de auto door tot 40%, ongeacht de geactiveerde timer. Bij bereiken 40% gaat hij over op het tijdschema. Zo weet je in ieder geval dat er genoeg stroom is als je later op de avond even boodschappen moet doen :+
Dat zou idd een mooie optie zijn. Heb die vraag een tijd geleden ook bij NewMotion neergelegd als leverancier van de laadpaal en die hebben het ‘op de lijst gezet’. Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat de laadpaal de SoC kan uitlezen en ik weet niet of dat bij AC laden kan.

P2 - Snow / Performance Pack / Trekhaak / 1-9-2020 / NewMotion Home Advanced

• olivierrr
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 01-12 17:01

Iemand van jullie ook regelmatig last van een crash van het infotainment systeem? Is nu al de 4de maal op een week tijd.

• P2Hattem
olivierrr schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:43:
[Afbeelding]

Iemand van jullie ook regelmatig last van een crash van het infotainment systeem? Is nu al de 4de maal op een week tijd.
Gelukkig niet.
Heb dat wel al eerder voorbij zien komen hier. Wellicht even zoeken en dan is er misschien ook een oplossing voorhanden. Denk alleen niet dat dat er een is die je zelf kunt fixen ☹️.

• WiMe65
  • Registratie: oktober 2021
  • Laatst online: 11:41
[Afbeelding]

Ja maar dan een rood scherm en werd daarna zwart. Resetten lukte alleen handmatig door veel langer dan normaal de home button ingedrukt te houden

• AartJW
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11:13
WiMe65 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:48:
[...]

Ja maar dan een rood scherm en werd daarna zwart. Resetten lukte alleen handmatig door veel langer dan normaal de home button ingedrukt te houden
Schijnt een nieuw feature te zijn. Het is een mood indicator die aangeeft hoe je in je vel zit. Ik had een iets subtieler implementatie met bijv smilies mooier gevonden, maar rood en zeker zwart is niet goed...

:+

P2 Thunder 20"

• JTHZZ

Van Facebook: nieuw te koop in de Polestar webshop, speciaal voor de winter. Aantal mensen hadden zelf met 3D print een cover gemaakt, Polestar heeft dat idee opgepakt en er nu een officieel product van gemaakt. €20,33
https://additionals.polestar.com/nl/product/charging-cover/

[Voor 8% gewijzigd door JTHZZ op 26-11-2021 09:24]

• espro
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01-12 23:20
[Afbeelding]

Vorige week met Polestar support gemaild hierover, aangezien dit bij mij ook vaak voorkomt. Thom wist mij te melden dat dit bij een toekomstige update verholpen gaat worden. Voor nu raadt hij echter aan langs een dealer te gaan. Geen idee wat zij dan meer voor je kunnen betekenen :D

Polestar 2 MY22 | LRSM | Void | 19” | Plus | Trekhaak

• PvS_68
  • Laatst online: 10:46
[Afbeelding]

Covid-19 QR code scanner app geïnstalleerd? 8)7

• PvS_68
"maar ook de snelheid waarmee de batterij kan worden opgeladen telt mee"

Ik snap niet wat laadsnelheid met "hoe goed elektrisch vermogen wordt omgezet in kilometers op de weg" te maken heeft behalve dat sneller laden volgens mij meer verlies oplevert en dus minder efficient is.

Betekent dit dat de auto's die sneller laden een lager energie-label krijgen? Het stuk wekt de indruk dat het juist andersom is, maar is daar niet duidelijk over.

• VonDutch
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-12 14:33

Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |

• Inspired
  • Registratie: november 2018
  • Nu online
PvS_68 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:31:
[...]

"maar ook de snelheid waarmee de batterij kan worden opgeladen telt mee"

Ik snap niet wat laadsnelheid met "hoe goed elektrisch vermogen wordt omgezet in kilometers op de weg" te maken heeft behalve dat sneller laden volgens mij meer verlies oplevert en dus minder efficient is.

Betekent dit dat de auto's die sneller laden een lager energie-label krijgen? Het stuk wekt de indruk dat het juist andersom is, maar is daar niet duidelijk over.
Hele vreemde rating imho. Dit vond ik ook een leuke;
De rangschikking komt als geroepen, want hoewel bij auto's met benzine- en dieselmotoren precies duidelijk is hoeveel ze verbruiken, bestaat er geen industriestandaard om bestuurders te helpen de algehele efficiency van een elektrische auto te begrijpen.
Waar doelen ze op? Hoe weet ik bij een ICE wat het werkelijke verbruik is? We hebben toch WLTP? Waarom weer aparte labels? Ook vind ik het gek dat de grootte van de auto nu niet meegenomen wordt. Dat een ID.3 zuiniger is dan een E-tron snapt denk ik elke koper wel.

• kramon
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Ander vraagje: gaan jullie zelf naar de garage of laat je m elke keer ophalen?

De reden dat ik t vraag is dat mij in de polestar space in A'dam begin vorig jaar verteld is dat er haal en breng service bij zit, inclusief vervangende polestar. Maar ze vertelden ook dat er 5G in de auto zat, dus daar werd wel meer kul verteld...

Ik heb overigens van niemand nog gehoord dat ie ooit een andere polestar heeft meegekregen, ook niet van de dealer.

P2 PP Snow

• MaxxMark
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 07:15

MaxxMark

HT is Tof!

Die haal & breng is land afhankelijk en op FB werd ook niet helemaal helder hoe het nu exact zit. Wel weet ik dat de dealers bij p2 onderhoud vrij snel luxere / volwaardigere vervangers mee gaf als duidelijk was dat polestar ging betalen ;)

5g werd bij mij ontkracht in Beesd door de techneut die er bij geroepen werd. Evenals v2v communicatie want daar is ook 5g voor nodig (uiteraard wel via "volvo connected services"maar das geen echt v2v) . misschien dat nieuwere (non launch models) dat wel hebben?

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: The beginning - Where it all went wrong...

• _--[]--__
  • Registratie: juni 2017
  • Nu online
kramon schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:11:

De reden dat ik t vraag is dat mij in de polestar space in A'dam begin vorig jaar verteld is dat er haal en breng service bij zit, inclusief vervangende polestar. Maar ze vertelden ook dat er 5G in de auto zat, dus daar werd wel meer kul verteld...

Ik heb overigens van niemand nog gehoord dat ie ooit een andere polestar heeft meegekregen, ook niet van de dealer.
Ik heb de auto laatst op laten halen en terugbrengen voor het reguliere onderhoud maar de dealer deed daar wel wat moeilijk over. Ik moest echt aandringen en claimen dat het toch echt onderdeel van het contract met Polestar was. Dat gold trouwens ook voor de set nieuwe ruiterwisserbladen waar ik in eerste instantie een factuur voor kreeg. Na een telefoontje met Polestar werd die gecrediteerd.

• Hansieo
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 10:27
_--[]--__ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:38:
[...]

Ik heb de auto laatst op laten halen en terugbrengen voor het reguliere onderhoud maar de dealer deed daar wel wat moeilijk over. Ik moest echt aandringen en claimen dat het toch echt onderdeel van het contract met Polestar was. Dat gold trouwens ook voor de set nieuwe ruiterwisserbladen waar ik in eerste instantie een factuur voor kreeg. Na een telefoontje met Polestar werd die gecrediteerd.
Vooral ook omdat dit -onderdeel- van het contract is, en veel eigenaren gewoon zélf naar de dealer rijden, en we géén "reserve" polestar meekrijgen... is het naar mijn idee méér dan schappelijk als de huidige earlyadopters gewoon die pk patch krijgen.
Diegene die de patch tot nu toe betaalde moeten dat terug krijgen.

m2c :/
(ik wacht nog op de manager terugbel actie..)

(PV 5.750Wp NO-Groningen) en Zappi-3F ...........Polestar-2 DMLR Midnight 19" P1.7

• Quark2
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 11:44

Toen ik de auto bestelde was dat inclusief de eerste 3 jaar onderhoud. Bij benodigd onderhoud werd de auto thuis opgehaald en nadien weer teruggebracht. Op de polestar site werkt de button 'maak een afspraak' niet. Misschien flauw om gelijk te zeggen dat Software niet het sterktste punt van Polestar is, maar feit is dat het maken van een afspraak via de website niet lukt. Toen ik Polestar belde om een afspraak te maken werd ik echter terugverwezen naar de dealer. Bij het bellen met de dealer werd gevraagd wanneer ik de auto kon brengen en of ik erop wilde wachten.
Nou gaat het mij er niet om dat ik te beroerd ben om de dealer te bellen. Volvo Scholten is een fijne zaak waar je altijd vriendelijk wordt ontvangen. Hij is uiteindelijk na wat aandringen opgehaald en weer teruggebracht, en in de tussentijd stond een V60 T6 voor de deur. Maar het geheel doet nogal af aan de 'digital first' beleving die Polestar wilde creeëren bij aanvang.

P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Hansieo schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:56:
[...]

Vooral ook omdat dit -onderdeel- van het contract is, en veel eigenaren gewoon zélf naar de dealer rijden, en we géén "reserve" polestar meekrijgen... is het naar mijn idee méér dan schappelijk als de huidige earlyadopters gewoon die pk patch krijgen.
Diegene die de patch tot nu toe betaalde moeten dat terug krijgen.

m2c :/
(ik wacht nog op de manager terugbel actie..)

Je hebt 408pk onder je voeten man, geniet er toch gewoon van :*)

* MisteRMeesteR zijn veel centjes.

www.google.nl

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Zijn er trouwens nog anderen die een prancing moose sticker(s) wel grappig vinden :P?

Vind deze wel grappig voor op de achterklep;

www.google.nl

• MarvinOA
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 30-11 22:45
Zojuist op Facebook gedeeld. Kunnen we ergens zien wat er in de 1.8 update zit?

Hallo aan alle communityleden!
We hebben nu de implementatie van de P1.7 gepauzeerd terwijl we ons voorbereiden op de uitrol van de volgende software-update, P1.8. Eventuele in behandeling zijnde software download- of installatieverzoeken worden ingetrokken van auto's die het nog niet hebben laten installeren (met een melding om u hierover te informeren). Dit is niet het geval als je de performance software upgrade hebt aangeschaft, die dan alsnog als onderdeel van het P1.7 pakket in je auto verschijnt.

Als je P1.7 nu nog niet hebt ontvangen, kunnen hier twee redenen voor zijn:
U heeft de nieuwste software update al geïnstalleerd in uw auto. Als je P1.7 hebt, heeft je auto momenteel de nieuwste functionaliteiten. Je ontvangt de volgende software update, P1.8, in december.
Uw auto heeft een handmatige update nodig. Als je een storingsbericht in je auto ervaart of als je nu nog geen melding hebt ontvangen, neem dan contact op met Polestar support op polestar.com/contact om een bezoek aan een servicepunt te boeken.

• kramon
  • Nu online
Quark2 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:09:
[...]

Toen ik de auto bestelde was dat inclusief de eerste 3 jaar onderhoud. Bij benodigd onderhoud werd de auto thuis opgehaald en nadien weer teruggebracht. Op de polestar site werkt de button 'maak een afspraak' niet. Misschien flauw om gelijk te zeggen dat Software niet het sterktste punt van Polestar is, maar feit is dat het maken van een afspraak via de website niet lukt. Toen ik Polestar belde om een afspraak te maken werd ik echter terugverwezen naar de dealer. Bij het bellen met de dealer werd gevraagd wanneer ik de auto kon brengen en of ik erop wilde wachten.
Nou gaat het mij er niet om dat ik te beroerd ben om de dealer te bellen. Volvo Scholten is een fijne zaak waar je altijd vriendelijk wordt ontvangen. Hij is uiteindelijk na wat aandringen opgehaald en weer teruggebracht, en in de tussentijd stond een V60 T6 voor de deur. Maar het geheel doet nogal af aan de 'digital first' beleving die Polestar wilde creeëren bij aanvang.
Ik ben wat dat betreft veel te makkelijk dus. Ik heb 'm zelf opgehaald ipv handover, omdat ik de garage mensen nog wilde ontmoeten. Had ik net zo goed niet kunnen doen, want ik heb alleen wat overbodige uitleg van 5min gekregen van een broekie. Ik wist in ieder geval wel waar ik voortaan heenmoest en dat was de bedoeling.

Alleen elke keer als ik de auto heengebracht heb, is er nooit een auto beschikbaar. Dus dan wordt er heel netjes door de garage (broekhuis in dit geval) nog een auto geregeld via de volkswagen/century buren. Alleen zijn dat dan niet gelijkwaardige auto's als een polo/golf (de up heb ik serieus geweigerd), omdat polestar moeilijk doet.

De allermooiste die ik heb meegemaakt:
- Auto door defecte rubbers vol water, na plaatsen trekhaak. Auto heel schappelijk heen gebracht, ondanks dat ik dat nooit had doen met een auto die letterlijk vol water stond
- Geen auto beschikbaar, maar ik moest naar een klant, dus een Polo meegekregen, want ik zou later op de dag dan een 'fatsoenlijke' auto krijgen. Dat was nodig, omdat we de volgende dag een week op vakantie gingen.
- Kom ik om 16:00 weer bij de garage: geen auto beschikbaar. Polestar had niets geregeld. Ik kreeg de volgende keuze: of de volgende dag langskomen voor 'Een volvo" (meer konden ze niet zeggen) die dan overnight daarheen gebracht werd OF een toyota auris station ophalen bij een bedrijf 200meter verder (vreselijke auto, niet vooruit te branden en absoluut niet vergelijkbaar).

Voor het laatste gekozen. Uiteindelijk reed ik 19:00 weg in die Auris. Dat is toch niet normaal? Ik moet echt die mail nog schrijven ;)

Wat ik zorgelijker vind is: volgens mij hebben we allemaal recht op de die haal/breng service, waarbij je bij het halen voorzien wordt van een P2. En een enkeling die er maar gebruik van maakt, waarbij het nodige doorzettingsvermogen voor nodig is.

P2 PP Snow

• Elayais
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 30-11 11:59

Elayais

Die ene daar

Gelukkig gaat dat via de leasemaatschappij, dus daar zal ik geen last van hebben (al zou ik sowieso geen vervanger krijgen bij minder dan 1 dag onderhoud).

• kramon
  • Nu online
Elayais schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:07:
Gelukkig gaat dat via de leasemaatschappij, dus daar zal ik geen last van hebben (al zou ik sowieso geen vervanger krijgen bij minder dan 1 dag onderhoud).
Bij onderhoud niet nee, maar bij opleverfouten wel lijkt me.

P2 PP Snow

• SpeedfreakR
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07:52

SpeedfreakR

Zoeffff.....

JTHZZ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:21:
[Afbeelding]
Van Facebook: nieuw te koop in de Polestar webshop, speciaal voor de winter. Aantal mensen hadden zelf met 3D print een cover gemaakt, Polestar heeft dat idee opgepakt en er nu een officieel product van gemaakt. €20,33
Had er opzich wel 20 euro voor over. Maar ze vragen ook nog eens 10 euro verzendkosten... Ze zijn gek daar 8)7 .
Misschien een groupbuy doen?

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:45
Ik stapte vanochtend weer in een koude auto. Dit keer stond de timer nog netjes op 7:45 uur, maar die had niks gedaan.
Bij instappen stond de klok nog op 18:15 uur ofzo van gisteravond. Ik vernoed dat die niet-geüpdatete tijd aan de bug gerelateerd is, maar Polestar deed een tijd terug niets met die suggestie. Oh well. #FWP

• GeForceFX_BE
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-12 19:29

Bij deze dan...

Ik heb weldegelijk een P2 meegekregen als vervangwagen toen die van mij een dagje binnen moest bij de dealer. *O*

P2 thunder 20" non-PP

• Koehandelaar
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Ik krijg altijd prima auto's mee van Nieuwenhuijse. Zowel in Deventer als in Zutphen is dat altijd top geregeld. Heb de volgende auto's mee gehad:
- Volvo XC60
- Volvo V60
- Volvo V40

En dan verschillende auto's hiervan, want ik ben er nogal vaak geweest :p. Nu kreeg ik een brief dat de vestiging Deventer dicht gaat en dat mijn auto dus voortaan opgehaald en gebracht gaat worden door hen voor onderhoud. Let wel, ik maak de afspraken altijd rechtstreeks bij Nieuwenhuijse en die declareert de kosten voor garantie gewoon bij Polestar.

Misschien kun je overwegen om de afspraak rechtstreeks bij de dealer te maken @kramon?

• kramon
  • Nu online
Koehandelaar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:26:
Ik krijg altijd prima auto's mee van Nieuwenhuijse. Zowel in Deventer als in Zutphen is dat altijd top geregeld. Heb de volgende auto's mee gehad:
- Volvo XC60
- Volvo V60
- Volvo V40

En dan verschillende auto's hiervan, want ik ben er nogal vaak geweest :p. Nu kreeg ik een brief dat de vestiging Deventer dicht gaat en dat mijn auto dus voortaan opgehaald en gebracht gaat worden door hen voor onderhoud. Let wel, ik maak de afspraken altijd rechtstreeks bij Nieuwenhuijse en die declareert de kosten voor garantie gewoon bij Polestar.

Misschien kun je overwegen om de afspraak rechtstreeks bij de dealer te maken @kramon?
Dat klinkt goed, prima autos! Ik maak de afspraak inderdaad ook rechtstreeks bij de dealer. Maar die moet vervolgens voor alles in overleg met Polestar en dat gaat heel moeizaam.

P2 PP Snow

• JTHZZ
Koehandelaar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:26:
- Volvo XC60
- Volvo V60
- Volvo V40

Volgens mij is het juist beter om de afspraak via Polestar te maken, dan kunnen ze de vervangende auto regelen.

• Jehanthar
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 11:42
Het is vandaag Black Friday maar helaas geen ‘kadootjes’ of ‘aanbiedingen’ van Polestar. Maar dit twittertje wél, waar ik het als Void-bezitter op zich wel mee eens kan zijn maar dan helaas in negatieve zin vanwege de matige (sommigen zullen zeggen slechte) lakkwaliteit van de Void:

Polestar2 launch edition, Void, charcoal, non PP/19

• MarvinOA
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 30-11 22:45
kramon schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:28:
[...]

Dat klinkt goed, prima autos! Ik maak de afspraak inderdaad ook rechtstreeks bij de dealer. Maar die moet vervolgens voor alles in overleg met Polestar en dat gaat heel moeizaam.
Krijg ook altijd hele nette auto's mee van Harrie Arendsen in Hengelo. Meestal een XC40 elektrisch. Maar ook wel eens een XC60 of non electric XC40 mee gehad. Hebben daar nog nooit moeilijk over gedaan.

• barryNL
Hoe tevreden zijn jullie over de klimaatfunctie? Ik hoop in de toekomst toch meer vanuit de app te kunnen regelen en als ik in de auto stap heb ik af en toe het idee dat de auto niets gedaan heeft, terwijl ik toch echt in de app heb gezien dat hij is voorgewarmd.

Volgens mijn configuratie zou mijn auto moeten warmen tot 22 graden, maar of het ook 22 graden is... ik betwijfel het.

• Autowina
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 07:09
kramon schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:28:
[...]

Volgens mij hebben we dezelfde dealer. Ik heb altijd een mooie Volvo meegekregen, variërend van een V40 tot een V90. Wel maak ik altijd ruim van tevoren een afspraak bij de dealer zelf en dan is het inderdaad even zoeken wanneer een leenauto beschikbaar is. Ik heb gelukkig geen plotselinge grote storingen gehad, zodat die leenauto ook te plannen was. Heel tevreden over deze dealer.

P2 Midnight PE, Volvo XC60, Saab 95,96, 900

• kramon
  • Nu online
Autowina schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:18:
[...]

Volgens mij hebben we dezelfde dealer. Ik heb altijd een mooie Volvo meegekregen, variërend van een V40 tot een V90. Wel maak ik altijd ruim van tevoren een afspraak bij de dealer zelf en dan is het inderdaad even zoeken wanneer een leenauto beschikbaar is. Ik heb gelukkig geen plotselinge grote storingen gehad, zodat die leenauto ook te plannen was. Heel tevreden over deze dealer.
Ik ben ook echt wel tevreden over de jongens van Broekhuis (assen). Sterker nog, laatst hun nog een paar biertjes cadeau gegeven, omdat ze me zo goed geholpen hadden toen polestar het met de auto liet afweten. Ik verwijt de garage niets.

P2 PP Snow

• gerrit105
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 10:13
JTHZZ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:21:
[Afbeelding]
Wat ik hier dan wel weer interessant aan vind is dat het wordt verkocht als additional. Ik ga er dus vanuit dat dit geen noodzakelijke accessoire is om in de winter de laadpoort functioneel te houden. Wat mij brengt bij het volgende: als dit niet noodzakelijk is, wie koopt dit dan in g*dsnaam. Is nou niet dat je auto er met dit ding ineens rete-lijp uitziet.
En als het wel noodzakelijk is, dan is het dus een gebrek aan de auto en moeten ze dat ding gewoon naar iedere eigenaar opsturen.
Maar goed, zal wel weer aan mij liggen... Polestar mysterious ways :+ 7(8)7

• Koehandelaar
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
JTHZZ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:29:
[...]

Volgens mij is het juist beter om de afspraak via Polestar te maken, dan kunnen ze de vervangende auto regelen.
Ik ben ontzettend tevreden met hoe het op het gebied van vervangende auto's en het maken van afspraken tot nu toe gaat, dus ik zie geen enkele reden om dat te wijzigen. Ik voel me in die zin dan ook meer klant bij Niewenhuijse dan bij Polestar om eerlijk te zijn.

• harrewarre
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 09:31
Jehanthar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:29:
Het is vandaag Black Friday maar helaas geen ‘kadootjes’ of ‘aanbiedingen’ van Polestar. Maar dit twittertje wél, waar ik het als Void-bezitter op zich wel mee eens kan zijn maar dan helaas in negatieve zin vanwege de matige (sommigen zullen zeggen slechte) lakkwaliteit van de Void:
[Afbeelding]
Ik heb ook een Void PS2, wat enorm helpt is om em zelf met de hand te wassen en daarna in de was te zetten. Hoeft niet elke keer, de wasstraat kan ook gewoon af en toe, maar een goeie waslaag doet wonderen.

Enige wat wel steeds maar terugkomt op de mijne is een soort lijmrestje (?) op de bestuurdersdeur waar ooit tijdens transport iets opgeplakt is ofzo. Er zit een verticaal streepje die zichtbaar wordt als de auto vuiler wordt.

Wat betreft die sneewflap voor de laadpoort van totaal 30 euro... ik leg er wel een stukje karton overheen ofzo :+

[Voor 5% gewijzigd door harrewarre op 26-11-2021 16:36]

• sham27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10:48
harrewarre schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:31:
[...]

Ik heb ook een Void PS2, wat enorm helpt is om em zelf met de hand te wassen en daarna in de was te zetten. Hoeft niet elke keer, de wasstraat kan ook gewoon af en toe, maar een goeie waslaag doet wonderen.

Enige wat wel steeds maar terugkomt op de mijne is een soort lijmrestje (?) op de bestuurdersdeur waar ooit tijdens transport iets opgeplakt is ofzo. Er zit een verticaal streepje die zichtbaar wordt als de auto vuiler wordt.

Wat betreft die sneewflap voor de laadpoort van totaal 30 euro... ik leg er wel een stukje karton overheen ofzo :+
Dat verticale streepje heb ik ook, maar dan juist zichtbaar als hij schoon is. Ik moet hem gewoon keer goed polijsten vh voorjaar.

Polestar 2 ‘20 | AWD | Performance | Pilot | Plus | Void - BMW R1200GS Rallye '17 - VW e-Golf ‘20

• Ktenolix
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 11:47
MarvinOA schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:57:
[...]

Krijg ook altijd hele nette auto's mee van Harrie Arendsen in Hengelo. Meestal een XC40 elektrisch. Maar ook wel eens een XC60 of non electric XC40 mee gehad. Hebben daar nog nooit moeilijk over gedaan.
Goed om te lezen! Ik ga na volgende week ook met de P2 naar die garage :)

Polestar 2 | MY22 | SRSM | 19” | Moon | Pilot Pack | Trekhaak -- Wallbox Pulsar Plus 22kW

• PvS_68
gerrit105 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:29:
[...]

Wat ik hier dan wel weer interessant aan vind is dat het wordt verkocht als additional. Ik ga er dus vanuit dat dit geen noodzakelijke accessoire is om in de winter de laadpoort functioneel te houden. Wat mij brengt bij het volgende: als dit niet noodzakelijk is, wie koopt dit dan in g*dsnaam. Is nou niet dat je auto er met dit ding ineens rete-lijp uitziet.
En als het wel noodzakelijk is, dan is het dus een gebrek aan de auto en moeten ze dat ding gewoon naar iedere eigenaar opsturen.
Ik heb idd 1 keer serieus staan te klooien om het ijs eruit te bikkelen zodat het klepje op het (toch wel kwetsbare scharnier) weer dicht kon zonder af te breken. Ben dus wel serieus aan het overwegen zo'n ding aan te schaffen, maar ben het met je eens dat dit ook gewoon een noodzakelijk onderdeel zou kunnen worden genoemd in ons klimaat.

• De fiscalist
[...]

Die ruitenwisserbladen werd bij mij niet moeilijk over gedaan.. ik heb het wel rechtstreeks met de Polestar sales rep geregeld, bij Volvo waren ze ‘het vergeten’.

• JTHZZ
gerrit105 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:29:
[...]

Niet noodzakelijk maar als je in een sneeuwbui gaat laden zit die hele laadpoort vol met sneeuw en ijs. En in het slechtste geval vastgevroren.

• gerrit105
JTHZZ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:51:
[...]

Niet noodzakelijk maar als je in een sneeuwbui gaat laden zit die hele laadpoort vol met sneeuw en ijs. En in het slechtste geval vastgevroren.
Dan vind ik dus dat het standaard bij de auto geleverd moet worden. De zijruiten van de auto zijn ook niet noodzakelijk, maar wel zo fijn als het buiten koud is en regent...

• Rene
Die laadpoort cover is best handig als het veel sneeuwt en de auto hoofdzakelijk buiten aan de lader hangt.

Hier werd ik vanmorgen wakker met 10cm sneeuw voor de deur :+

Maar het kan een stuk goedkoper. Ik heb bij de lokale vrijetijdstoko van die zitkussens voor onderweg gekocht. Die gebruiken we als we door de bergen wandelen en onderweg ergens willen zitten.

Zijn ongeveer 5 mm dik en van een soort isopreen gemaakt. Stanleymesje erover en voor 1 euro heb je een perfect cover :)

Zoiets dus (en nee het is geen snijplank :+):

En gemonteerd (plaatje geleend):

• nordic_blue
  • Registratie: september 2021
  • Nu online

nordic_blue

P2 PP Void

Rene schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:45:
Die laadpoort cover is best handig als het veel sneeuwt en de auto hoofdzakelijk buiten aan de lader hangt.

Hier werd ik vanmorgen wakker met 10cm sneeuw voor de deur :+

Maar het kan een stuk goedkoper. Ik heb bij de lokale vrijetijdstoko van die zitkussens voor onderweg gekocht. Die gebruiken we als we door de bergen wandelen en onderweg ergens willen zitten.

Zijn ongeveer 5 mm dik en van een soort isopreen gemaakt. Stanleymesje erover en voor 1 euro heb je een perfect cover :)

Zoiets dus (en nee het is geen snijplank :+):

[Afbeelding]

En gemonteerd (plaatje geleend):
[Afbeelding]
Slim gedaan zo!

• JTHZZ
gerrit105 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:24:
[...]

Dan vind ik dus dat het standaard bij de auto geleverd moet worden. De zijruiten van de auto zijn ook niet noodzakelijk, maar wel zo fijn als het buiten koud is en regent...
Dat mag je uiteraard vinden. Ik vind dat wel veelgevraagd. Ik heb ook nog nooit een ijskrabber meegeleverd gekregen bij een auto.

• P2Hattem
De fiscalist schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:02:
[...]

Die ruitenwisserbladen werd bij mij niet moeilijk over gedaan.. ik heb het wel rechtstreeks met de Polestar sales rep geregeld, bij Volvo waren ze ‘het vergeten’.
Bij mij waren ze de ruitenwissers ook vergeten omdat ze het niet wisten maar de volgende ochtend werd dat binnen 5 minuten opgelost. Aangezien de dealer dichtbij het werk is, was het een kleine moeite om er even langs te rijden.
Onderhoud was rechtstreeks met de dealer geregeld.

• gerrit105
JTHZZ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:58:
[...]

Dat mag je uiteraard vinden. Ik vind dat wel veelgevraagd. Ik heb ook nog nooit een ijskrabber meegeleverd gekregen bij een auto.
Zou inderdaad fijn zijn als ik er zomaar eentje op m'n deurmat zou vinden :+
Iets met appels en peren. Dan zet je de auto en verwarming aan (of de mooie voorwarm functie) en kun je na een tijdje ook weg. Dat ongemak is met een bestaande functie en een korte wachttijd op te lossen. Als ik de verhalen lees over het leeg moeten bikken van de laadpoort (met risico op schade) of het vastgevroren zitten van de laadkabel, dan denk ik dat dat toch een iets ander verhaal is. Of wordt er voor de laadpoort nog wel een föhn nageleverd? Of misschien wachten tot het weer lente wordt. Oh wacht, daar is vast de Polestar Support knop voor _O-

Het zal mijn tijd wel duren in Nederland. Sneeuwdagen op één hand te tellen. We gaan het zien. En anders gebruik ik op wintersport de support knop misschien nog. Lig er geen nacht wakker van. Maar typisch is het wel.

• Elayais
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 30-11 11:59

Elayais

Die ene daar

kramon schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:14:
[...]

Bij onderhoud niet nee, maar bij opleverfouten wel lijkt me.
Zeker, alles langer dan 24 uur krijg ik er één. Maar wel vanuit de leasemaatschappij, dus verwacht ook geen P2 of Volvo.

• k-jah
  • Laatst online: 11:07
JTHZZ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:58:
[...]

Nooit een Skoda gereden dan ;)

In bestelling: Polestar 2, LRDM, thunder, pilot, plus, 20’s

• nepkenny
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 01-12 23:46
Ik heb een probleem met mijn rechterdode hoek waarschuwings lampje. Nu geeft Polestar aan 30 seconden het voorruit verwarming knop ingedrukt houden. Ik zag deze reset niet in het start topic staan en vroeg me af wat is aan deze reset anders dan de home knop op de tablet 20seconden ingedrukt houden?

• GeForceFX_BE
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-12 19:29
nepkenny schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:59:
Ik heb een probleem met mijn rechterdode hoek waarschuwings lampje. Nu geeft Polestar aan 30 seconden het voorruit verwarming knop ingedrukt houden. Ik zag deze reset niet in het start topic staan en vroeg me af wat is aan deze reset anders dan de home knop op de tablet 20seconden ingedrukt houden?
home button is het android systeem resetten, voorruit verwarmingsknop is TCAM reset (communicatie module, BT, LTE en gps) en je hebt ook nog de play/pauze knop reset, die het onderliggende systeem reset (dashboard enzo)

P2 thunder 20" non-PP

• kmvoges
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 01-12 13:15
Wellicht dat jullie mij verder kunnen helpen met het volgende probleem:
  • Als ik in mijn google account in de auto ben ingelogd, dan kan ik niet via google assistent spotify aansturen.
  • Als ik het commando "Speel [muzieknummer] van [artiest] op Spotify" geef, dan ontvang ik de melding " Sorry ik kan dat niet doen op dit apparaat"
  • Als ik uitlog uit mijn google account via maps of via profiel en accounts, dan kan ik daarna wel spotify aansturen met hetzelfde commando via google assistent.
  • Als ik vervolgens weer inlog op mijn google account werkt het weer niet.
  • Navigatiecommando's of autofuncties zoals stoelverwarming bedienen via google assistent werken wel allemaal zowel wanneer ik ben ingelogd met mijn google account als wanneer ik dat niet ben.
Heb in mijn google account instellingen gecontroleerd of er iets blokkerend zou kunnen zijn voor spotify maar ik heb niets bijzonders gevonden. Heeft iemand nog een idee waar dit aan kan liggen?

Overigens speelt dit sinds software versie 1.7

• Rene
Verbruik bij -3 over een rit van 27km (inclusief 10 minuten wachten voor een dichte tunnelk). Nu weet ik het zeker, het verbruik is echt stukken beter met eco-klima en 22 graden. Dit was normaal de standaard in de zomer.

• GuiltyNL
  • Nu online
Rene schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:51:
Verbruik bij -3 over een rit van 27km (inclusief 10 minuten wachten voor een dichte tunnelk). Nu weet ik het zeker, het verbruik is echt stukken beter met eco-klima en 22 graden. Dit was normaal de standaard in de zomer.

[Afbeelding]
Netjes hoor, ik zit op 31,5 vandaag over 61 kilometer met +4.....

• backupdevice
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10:55
Ff melden dat vorige week mijn polestar een of ander service pack geïnstalleerd heeft gekregen bovenop 1.7. En dat vanaf dat moment de auto & app feilloos samen werken. Binnen korte tijd verbinding en meteen accu stand etc .

Kamado Joe Classic | if you're lookin', you ain't cookin

• backupdevice
Rene schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:51:

[Afbeelding]
Dus eco klima en 22 graden. Is dat goed te doen of moet je dan ook een jas aanhouden ?

• dagobert1966
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01-12 21:40

dagobert1966

P2, nonPP, 19", leer, trekhaak

backupdevice schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:04:
[...]

Dus eco klima en 22 graden. Is dat goed te doen of moet je dan ook een jas aanhouden ?
Ik vind de eco stand te koud en de ramen beslaan. Ecostand bij de temperaturen van de laatste dagen zonder jas is niet te doen.

En vandaag nog wat anders: eerste sneeuwbuitje van het jaar en meteen melding dat voorste radar bedekt was en ACC en PA niet werkt ... en het sneeuwde niet eens echt hard ...
Toen het sneeuwen overging in regen ging de front radar het weer doen ...

• Rene
backupdevice schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:04:
[...]

Was een korte rit. Had mijn jas dus lekker aan ;).
dagobert1966 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:36:
[...]

Ik vind de eco stand te koud en de ramen beslaan. Ecostand bij de temperaturen van de laatste dagen zonder jas is niet te doen.

En vandaag nog wat anders: eerste sneeuwbuitje van het jaar en meteen melding dat voorste radar bedekt was en ACC en PA niet werkt ... en het sneeuwde niet eens echt hard ...
Toen het sneeuwen overging in regen ging de front radar het weer doen ...
De radar is verwarmd. Dus die moet het ook bij sneeuw gewoon doen.

Plaatje geleend:

[Voor 19% gewijzigd door Rene op 27-11-2021 22:49]

• P2Hattem
Rene schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:47:
[...]

De radar is verwarmd. Dus die moet het ook bij sneeuw gewoon doen.

[...]
Ik twijfel bij de foto, want vorig jaar reed ik in een sneeuwbui en al snel kwamen er meldingen dat de radar niet meer werkte en de systemen die daar weer afhankelijk van zijn dus ook niet.

Die verwarming doet het dan iig niet heel erg goed en ik ben benieuwd of er berijders zijn die probleemloos door een sneeuwbui kunnen rijden?!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Vragen jullie wel eens aan Google om een grap/mop te vertellen?
Van de 10 keer dat ik dat vandaag gedaan heb (had koters mee) kwam hij 7 keer (!!) met dezelfde grap :s

Zo is de lol er gauw vanaf natuurlijk :+

www.google.nl

• Mr_Music
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 09:44
[...]

Geldt dat van de ruitenwisserbladen ook voor Lease rijders?

Polestar 2 Launch Edition 2020 | Thunder | 19'' | Slate WeaveTech

• Fladder80
  • Registratie: juni 2012
  • Nu online
gerrit105 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 23:44:
[...]

Zou inderdaad fijn zijn als ik er zomaar eentje op m'n deurmat zou vinden :+
Iets met appels en peren. Dan zet je de auto en verwarming aan (of de mooie voorwarm functie) en kun je na een tijdje ook weg. Dat ongemak is met een bestaande functie en een korte wachttijd op te lossen. Als ik de verhalen lees over het leeg moeten bikken van de laadpoort (met risico op schade) of het vastgevroren zitten van de laadkabel, dan denk ik dat dat toch een iets ander verhaal is. Of wordt er voor de laadpoort nog wel een föhn nageleverd? Of misschien wachten tot het weer lente wordt. Oh wacht, daar is vast de Polestar Support knop voor _O-

Het zal mijn tijd wel duren in Nederland. Sneeuwdagen op één hand te tellen. We gaan het zien. En anders gebruik ik op wintersport de support knop misschien nog. Lig er geen nacht wakker van. Maar typisch is het wel.
Ik heb afgelopen winter hier in Nederland al wel issues gehad met sneeuw, zelfs met een kwastje sneeuw uit de contactpunten staan peuteren omdat anders de stekker er niet goed in wou. Dus ja, sneeuw kan wel degelijk een probleem vormen hier. En om dan de auto te moeten laten staan is geen optie. Maar gelukkig heb ik een 3d printer, dus ik ben maar een paar cent kwijt. :+

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

backupdevice schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:03:
Ff melden dat vorige week mijn polestar een of ander service pack geïnstalleerd heeft gekregen bovenop 1.7. En dat vanaf dat moment de auto & app feilloos samen werken. Binnen korte tijd verbinding en meteen accu stand etc .
Zou dit wat anders zijn dan de befaamde "full reset" die regelmatig benoemd is? Of zou het gewoon een garage zijn die dat als naam er aan hangt omdat dat makkelijker uitlegt aan de doorsnee klant? :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: The beginning - Where it all went wrong...

• RobboNL
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:44
P2Hattem schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:38:
[...]

Ik twijfel bij de foto, want vorig jaar reed ik in een sneeuwbui en al snel kwamen er meldingen dat de radar niet meer werkte en de systemen die daar weer afhankelijk van zijn dus ook niet.

Die verwarming doet het dan iig niet heel erg goed en ik ben benieuwd of er berijders zijn die probleemloos door een sneeuwbui kunnen rijden?!
Ja had ik ook een jaar geleden. Het vervelende was niet dat de sensoren niet werkte, maar dat ik elke minuut een melding over het niet functioneren van de sensoren kon wegklikken.
Hopelijk hebben ze dat laatste opgelost.

Na afloop van mijn afspraak kon ik overigens zelf de aangekoekte sneeuw van de sensoren afhalen, dus of het is in mijn geval teveel sneeuw geweest of het verwarmingselement werkt niet.

• dnns85
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 07:34
Mr_Music schreef op zondag 28 november 2021 @ 02:25:
[...]

Ik lease bij Polestar Leasing (ALD) en ging naar de dealer voor de 30k onderhoudsbeurt. Ongeveer het enige dat vervangen was aan de auto waren de ruitenwisserbladen, tot grote teleurstelling van de dealer omdat er veel minder onderhoud is aan EV's. Maar dat maken we dan wel weer goed met softwareproblemen waarvoor we naar de dealer moeten 😉

• wheels533
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 01-12 21:25
MisteRMeesteR schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:47:
Vragen jullie wel eens aan Google om een grap/mop te vertellen?
Van de 10 keer dat ik dat vandaag gedaan heb (had koters mee) kwam hij 7 keer (!!) met dezelfde grap :s

Zo is de lol er gauw vanaf natuurlijk :+
Waarom is de kleermaker wereldberoemd?

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

wheels533 schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:44:
[...]

HOU OP! :(

:+

www.google.nl

• JTHZZ
wheels533 schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:44:
[...]

Vertel, vertel! Ik ken hem nog niet!
Van welke salade krijg je jeuk?

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

JTHZZ schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:56:
[...]

Vertel, vertel! Ik ken hem nog niet!
Van welke salade krijg je jeuk?
Krabsalade.

Kleermaker is wereldberoemd want hij had nog nooit een steekje laten vallen.

www.google.nl

• cornholio24
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:49
Gezien de kou op het moment, vorst en mogelijk winterse buien die voor de deur staan .... en ik dat originele P* sneeuwdeksel niet echt een handige oplossing vind even een kijkje op het Engelse forum genomen en dit gevonden (en inmiddels besteld op amazon) voor 24 euro weet je alles. het ding heet " BESPORTBLE EV Charger Port Cover"

Even gecheckt of het scherm bij de laadpoort magnetisch is ( de cover heeft een magnetische rand om op de auto te blijven zitten) en check, dat is het.

Lijkt mij een handige oplossing en iets wat ik in de frunk bij de laadkabels gooi.

[Voor 8% gewijzigd door cornholio24 op 28-11-2021 13:21]

5.520Wp | OW(13°) + schaduw | Polestar 2 MY22 | LRSM | Snow | 20” | Pilot + Plus + trekhaak |

• _--[]--__
  • Registratie: juni 2017
  • Nu online
Mr_Music schreef op zondag 28 november 2021 @ 02:25:
[...]

In mijn koopcontract met Polestar staat dat het vervangen van ruiterwisserbladen onderdeel is van de gratis onderhoudsbeurten. Ik neem aan dat dat ook zo is bij de koopcontracten die de leasemaatschappijen hebben gesloten maar weet dat natuurlijk niet zeker.

• JG85
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 09:26
Fladder80 schreef op zondag 28 november 2021 @ 08:50:
[...]

Ik heb afgelopen winter hier in Nederland al wel issues gehad met sneeuw, zelfs met een kwastje sneeuw uit de contactpunten staan peuteren omdat anders de stekker er niet goed in wou. Dus ja, sneeuw kan wel degelijk een probleem vormen hier. En om dan de auto te moeten laten staan is geen optie. Maar gelukkig heb ik een 3d printer, dus ik ben maar een paar cent kwijt. :+
@Fladder80 heb je voor mij de STL ervan? Ik kan hem nergens vinden. Denk wel handig om het in TPU te printen?

P2-22 Void LRSM 20" | PV 2570Wp ZW | -36% CV Tuning

• Lutra
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 01-12 12:26
cornholio24 schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:17:
Gezien de kou op het moment, vorst en mogelijk winterse buien die voor de deur staan .... en ik dat originele P* sneeuwdeksel niet echt een handige oplossing vind even een kijkje op het Engelse forum genomen en dit gevonden (en inmiddels besteld op amazon) voor 24 euro weet je alles. het ding heet " BESPORTBLE EV Charger Port Cover"

Even gecheckt of het scherm bij de laadpoort magnetisch is ( de cover heeft een magnetische rand om op de auto te blijven zitten) en check, dat is het.

Lijkt mij een handige oplossing en iets wat ik in de frunk bij de laadkabels gooi.

[Afbeelding]
Bij AliExpress voor minder dan de helft. De auto komt uit China dus waarom dit ook niet.

P2 Void 19“

• Kohen
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:09
JG85 schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:46:
[...]

@Fladder80 heb je voor mij de STL ervan? Ik kan hem nergens vinden. Denk wel handig om het in TPU te printen?
Die STL wil ik ook!!!

• Fladder80
  • Nu online
@JG85 en @Kohen ;
Het was even graven; dit is degene waar eerder over gesproken is: https://www.tinkercad.com/things/ejnXN5An6ae

Ik denk dat ik hem eerst heel dun uitprint om te zien waar er nog wat verbetert kan worden en hem dan met aanpassingen op fatsoenlijke dikte afdruk.

• Kohen
Fladder80 schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:08:
@JG85 en @Kohen ;
Het was even graven; dit is degene waar eerder over gesproken is: https://www.tinkercad.com/things/ejnXN5An6ae

Ik denk dat ik hem eerst heel dun uitprint om te zien waar er nog wat verbetert kan worden en hem dan met aanpassingen op fatsoenlijke dikte afdruk.
Zal mijn design ook delen als het af is! _/-\o_

• assn
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 01-12 20:10
Heeft iemand al eens last gehad dat de camera's het niet doen: 'Cameras are unavavailable at this time' - geen beeld op de 360 camera en herstarten resettten doet het dan ook niet. Past de 3e keer dat we de auto opstarten dus hoop dat dit geen voorboden is, we hebben specifiek voor die 360 camera gekozen met het Pilot assist pack.

• P2Hattem
Kohen schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:18:
[...]

Zal mijn design ook delen als het af is! _/-\o_
Wel met het Polestar logo erop, toch?!

• cornholio24
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:49
Lutra schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:48:
[...]

Bij AliExpress voor minder dan de helft. De auto komt uit China dus waarom dit ook niet.
Gezocht maar niet gevonden. En och, met een auto van 60K onder mn kont kan ik die 12 euro gelukkig ook wel lijden :+

5.520Wp | OW(13°) + schaduw | Polestar 2 MY22 | LRSM | Snow | 20” | Pilot + Plus + trekhaak |

• Fladder80
  • Nu online
P2Hattem schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:45:
[...]

Wel met het Polestar logo erop, toch?!
Speciaal voor de mensen die vragen om het polestar logo maken we er eentje met het Tesla logo :+

• P2Hattem
Fladder80 schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:18:
[...]

Speciaal voor de mensen die vragen om het polestar logo maken we er eentje met het Tesla logo :+
En met VW en Skoda en Mercedes en BMW erbij? 😂

• guido66
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 01-12 23:13
cornholio24 schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:05:
[...]

Gezocht maar niet gevonden. En och, met een auto van 60K onder mn kont kan ik die 12 euro gelukkig ook wel lijden :+
€ 11,31 44% Off | New energy vehicle charging port rain cover electric car charging port rain cover beautiful charger protector cute rain cover
https://star.aliexpress.c...6spreadType%3DsocialShare

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e(USA, 2015) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

• WiMe65
assn schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:58:
Heeft iemand al eens last gehad dat de camera's het niet doen: 'Cameras are unavavailable at this time' - geen beeld op de 360 camera en herstarten resettten doet het dan ook niet. Past de 3e keer dat we de auto opstarten dus hoop dat dit geen voorboden is, we hebben specifiek voor die 360 camera gekozen met het Pilot assist pack.
1 keer gehad. Resetten hielp inderdaad niet. Na een paar ritten deden ze het weer.

• Fladder80
  • Nu online
P2Hattem schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:53:
[...]

Als je dat wil :Y :+

• WiMe65
Nu het wat kouder wordt met kans op gladheid en sneeuw, welke OPD stand werkt dan het beste? (Ik heb winterbanden)

• Kohen
P2Hattem schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:53:
[...]

AMG Brabus RS R alles is mogelijk, Zal zo de printer eens aanslingeren en een demo print doen.
Daarna wellicht wat bijwerken en dan op request met logo's 8)7

• JG85
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 09:26
Fladder80 schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:08:
@JG85 en @Kohen ;

Thanks!!!!

P2-22 Void LRSM 20" | PV 2570Wp ZW | -36% CV Tuning

• barryNL
In mijn vorige auto gebruikte ik CarPlay in combinatie met Google maps en werd na een ritje altijd de locatie van mijn geparkeerde auto weergegeven. Nu ik in de polestar gebruik maak van Google maps zie ik geen geparkeerde auto meer op mijn telefoon. Hebben jullie enig idee hoe ik dit zou kunnen fixen?

In iOS zie ik de optie in de settings van Google maps, maar in de auto niet.. zou top zijn als ik op mijn telefoon de locatie van mijn auto kan terugvinden.

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

assn schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:58:
Een paar keer. Maar niet heel frequent. Ik heb het gevoel dat het gebeurt wanneer je te snel na het instappen de cameras wilt gebruiken (dus direct in zn achteruit bijv). Als het dan fucked is fix je het niet snel door camera uit/aan te zetten oid. Een solide work around wanneer het is gebeurd (behalve helemaal afsluiten) heb ik niet.

Wel merk ik dat als je de opstart sequence helemaal afwacht, het minder vaak/niet gebeurt. Om risico te voorkomen wacht ik tot de gordel melding (of welke is het die je altijd krijgt?) is geweest voor ik de camera gebruik (dan wel handmatig, dan wel door in R te zetten)

• Hansieo
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 10:27
MaxxMark schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:41:
[...]

Een paar keer. Maar niet heel frequent. Ik heb het gevoel dat het gebeurt wanneer je te snel na het instappen de cameras wilt gebruiken (dus direct in zn achteruit bijv). Als het dan fucked is fix je het niet snel door camera uit/aan te zetten oid. Een solide work around wanneer het is gebeurd (behalve helemaal afsluiten) heb ik niet.

Wel merk ik dat als je de opstart sequence helemaal afwacht, het minder vaak/niet gebeurt. Om risico te voorkomen wacht ik tot de gordel melding (of welke is het die je altijd krijgt?) is geweest voor ik de camera gebruik (dan wel handmatig, dan wel door in R te zetten)
Dat is ook míjn ervaring... ;(

(PV 5.750Wp NO-Groningen) en Zappi-3F ...........Polestar-2 DMLR Midnight 19" P1.7

• backupdevice
MaxxMark schreef op zondag 28 november 2021 @ 09:19:
[...]

Zou dit wat anders zijn dan de befaamde "full reset" die regelmatig benoemd is? Of zou het gewoon een garage zijn die dat als naam er aan hangt omdat dat makkelijker uitlegt aan de doorsnee klant? :)
Nee dit was een service update die zij installeren als een PS terug komt met bijv de Parkeerhulp melding.

• Kohen

Test versie 1 ligt op de printer, ... now we wait. En zoals requested het logo er op :*)
Pagina: 1 ... 40 ... 43 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee