Het is niet alleen dat de app gammel is (de auto rijd super

)
Ik zie het zo, íedere keer dat ze één ding "verbeteren" gaat het weer bergaf met 2 andere dingen.
Als ze nu zelfs na een JAAR dit APP-je nog niet voor elkaar hebben,
is mijn vertrouwen op een dieptepunt dat het nog wel goed gaat komen voordat ik de auto dump.
Laten ze

éérst eens dit product afmaken vóórdat ze weer andere modellen/types gaan lanceren.
Ik zie APP's van schoolverlaters!! die héél wat complexer zijn dan het uitlezen van wat status waardes.
"Het gras is groener bij de buren" snap ik, en ook andere hebben aanloop problemen gahad, ook Tesla.
maar jemig...
hebben ze niet al jaren kunnen spieken hoe andere het doen?
hebben ze niet al een paar jaar om hun éigen app SUPER te maken?
daarbij kan je het "app-je" als zwaar ondergeschikt afdoen, maar dat hoort NIET zo te zijn.
Polestar (Volvo) roept van de daken dat de auto google/software gedreven is,
laat het dan ook GOED/SUPER werken!
Schijt irritant dat als je al een uur aan het laden bent, de app óf het helemaal niet doet, óf nog steeds 32% aangeeft, dus mag je door de zeik regen om te kijken of alles wel werkt, want je vertrouwen ís al op een diepte punt.
Kortom, ik sluit mij 100% aan bij Kramon (en andere?)
Moest ik nú kiezen, (of zou de auto gejat worden) dan loop ik voor de volgende BEV met een GROTE boog om Volvo/Polestar heen. Jammer, gemiste kans voor ze.
10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)