Het grote Polestar 2 Topic Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 209 210 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1234Rob5678
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 13:45
Dat is wel vervelend. Als je voornemens bent het te accepteren kan je toch eerst zelf een proefrit maken. Bevalt het niet dan hou je ze aan de koop. Maar wellicht wordt het gewoon opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:53
NokiaFan schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 07:39:
[...]

Podcast wil je over het algemeen goed kunnen volgen. :)

Het gaat me vooral om deze specifieke combinatie, dus op de snelweg, standaard audio en podcasts, omdat ik daar zelf mee te maken ga krijgen. :)

Achtergrond: in het kort komt het er op neer dat ik een auto heb gekocht, waarbij initieel H&K aanwezig zou zijn, maar nu blijkt dit niet meer het geval te zijn. Het wordt volgens de verkoper opgelost, ik hoor morgen wat hun voorstel wordt.
H&K voor podcasts is volgens mij zware overkill, met het standaard audio is het dik prima te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:55
Juancho schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:14:
[...]

Maar zo'n specifieke activity key is wel handig, ook als je gaat sporten etc. Benieuwd of je die bij het plus pakket krijgt. Volgens Gemini wel:

Ja, de Polestar 2 wordt geleverd met een activity key, ook wel bekend als de Digital Key. Deze is echter niet meer standaard inbegrepen, maar maakt nu deel uit van het Plus pack. De Polestar 2 wordt ook nog steeds geleverd met een fysieke sleutel voor extra veiligheid
[...]
Bij elke AI moet je na het antwoord altijd vragen of hij het zeker weet, heb ik inmiddels gemerkt. Vaak krijg je dan alsnog een ander antwoord.

Ook in dit geval, want Gemini praat hier onzin. De activity-key (Polestars officiële benaming: Key Tag) is niet gelijk aan de Digital Key, wat een key in de Polestar app is.
Daarmee zou ik persoonlijk ook meteen twijfelen aan de correctheid van de rest van het antwoord.
Misschien gewoon even navragen bij Polestar supoprt via de chat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
PvS_68 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 09:22:
[...]

Bij elke AI moet je na het antwoord altijd vragen of hij het zeker weet, heb ik inmiddels gemerkt. Vaak krijg je dan alsnog een ander antwoord.

Ook in dit geval, want Gemini praat hier onzin. De activity-key (Polestars officiële benaming: Key Tag) is niet gelijk aan de Digital Key, wat een key in de Polestar app is.
Daarmee zou ik persoonlijk ook meteen twijfelen aan de correctheid van de rest van het antwoord.
Misschien gewoon even navragen bij Polestar supoprt via de chat ofzo?
Precies. De digital key werkt bij mij prima. Soms wat lag maar ik gebruik al 2 jaar niets anders en heb nooit problemen gehad. Fysieke sleutel ligt altijd thuis. Mijn activity key is na 4 jaar leeg en batterij is niet te vervangen.

[ Voor 4% gewijzigd door JTHZZ op 18-06-2025 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:07
daniel14 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:41:
[...]

H&K voor podcasts is volgens mij zware overkill, met het standaard audio is het dik prima te volgen.
Heb jij zelf ook de standaard audio? En zo ja, wat zijn je ervaringen met de overige zaken zoals DAB+, Spotify muziek en carkit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:53
NokiaFan schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 11:51:
[...]

Heb jij zelf ook de standaard audio? En zo ja, wat zijn je ervaringen met de overige zaken zoals DAB+, Spotify muziek en carkit?
Jep, heb een MY22, ik ben welles waar geen audiofiel, maar voor mij is de kwaliteit prima, bass had wat meer gemogen, maar vind het nog prima. Heb totaal geen klachten. DAB+ doet het ook prima, tenzij ik bij eindhoven op de A2 rijd, maar dat ligt volgens mij aan de geluidschermen daar. Carkit kwaliteit is ook helemaal prima, zeker als ik hem vergelijk met een collega met een mustang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:10
NokiaFan schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 11:51:
[...]

Wat je bij H&K wel hebt maar bij de standaard audio niet is een grotere speaker midden in het dashboard. Persoonlijk vind ik HK daarom veel beter/fjner omdat het geluid meer gecentreerd binnen komt. Wat ik 3x niks vind is het zogenoemde dirac systeem dat Volvo/Polestar hebben en waardoor de mensen achterin amper wat kunnen horen.

Ik ben daarom heel benieuwd hoe dat gaat zijn in mijn nieuwe PS2 met het nieuwe B&W audio systeem. Als het goed is moet dat vele malen beter zjn. Ook dan HK.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:20

Pixeltje

Woo-woohoo!

Juancho schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 13:02:
[...]

Wat je bij H&K wel hebt maar bij de standaard audio niet is een grotere speaker midden in het dashboard. Persoonlijk vind ik HK daarom veel beter/fjner omdat het geluid meer gecentreerd binnen komt. Wat ik 3x niks vind is het zogenoemde dirac systeem dat Volvo/Polestar hebben en waardoor de mensen achterin amper wat kunnen horen.

Ik ben daarom heel benieuwd hoe dat gaat zijn in mijn nieuwe PS2 met het nieuwe B&W audio systeem. Als het goed is moet dat vele malen beter zjn. Ook dan HK.
Bij een van de laatste SW updates is het HK systeem ook veel beter geworden. Er komt nu ook daadwerkelijk geluid uit de luidsprekers achter. Hoe het B&W systeem zich daartoe verhoudt weet ik niet, maar gezien de meerprijs mag je best wat verwachten.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Pagina: 1 ... 209 210 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.