Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:14
Mickvanderveen schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:17:
[...]

Dan nu even serieus: ben jij brildragend? Ik heb een proefrit met de PS 4 gemaakt maar kreeg van de “binnenspiegel” enorme hoofdpijn. Die camerabeelden krijg ik met multifocale bril niet scherp. Is écht een deal breaker!!!
Nee geen bril maar ik begreep idd dat het voor mensen die wel een bril dragen minder prettig is. Ik moest zelf wel elke keer ff een splitsecond wennen aan het beeld. Zou geen NOGO zijn, maar wel iets dat ik langer zou willen testen met een 2de of zelfs 3de proefrit en dan bewust diverse situaties op gaan zoeken.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:01
Juancho schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:22:
Nee geen bril maar ik begreep idd dat het voor mensen die wel een bril dragen minder prettig is.
Wel een bril (bijziend / -) maar geen last van gehad. Ik was er ook betrekkelijk snel aan gewend geraakt. Mogelijk is het een specifieke groep maar vervelend blijft het wel...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rvzoggie
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zVvtMk3jTsApJ7ZEZzO9m56uxZE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dXy0rphMvik7HmWw0N3Xxm5T.jpg?f=fotoalbum_large

Toch wel lekker om weer dit soort verbruikscijfers te zien met dit mooie weer. Heb er wel echt mijn best voor moeten doen🤣

Ik heb de my24 LR SM met 19 inch velgen btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _--[]--__
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:19
Mickvanderveen schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:17:
[...]

Dan nu even serieus: ben jij brildragend? Ik heb een proefrit met de PS 4 gemaakt maar kreeg van de “binnenspiegel” enorme hoofdpijn. Die camerabeelden krijg ik met multifocale bril niet scherp. Is écht een deal breaker!!!
Dat had ik ook, ik had mijn P2 graag ingeruild voor een P4 maar met mijn leesbril was die binnen”spiegel” echt niet te doen. Heb nu maar een i5 besteld 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 21:59
Juancho schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 15:50:

Ik heb ondertussen mijn keuze wel gemaakt, ik ben vanuit mijn XC40 in de Polestar 4 gestapt, daarna gelijk in de Polestar 2 om het verschil te voelen en daarna gelijk door naar de Volvo dealer voor de EC40. Waar ik eerst wat vast bleef houden aan de Volvo neig ik nu toch echt bijna 100% naar de Polestar 4 vanwege de looks, het gave interieur, wat sportiever en je kijkt simpelweg toch de komende 5 jaar tegen een wat andere auto aan (de EC40 is behalve de coupe daklijn natuurlijk gewoon een XC40).

Met die nieuwe opties van oa het veel betere audio systeem en het feit dat de Polestar 2 nu een stukje goedkoper is in de lease... dit moet hem dan gaan worden!
Wordt het een PS2 of PS4? Ik dacht hier te lezen dat het de 4 zou worden maar op de PS4 website geef je aan dat het de PS2 wordt :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Type foutje. Polestar 2 idd. Al die type aanduidingen.. Verwarrend 😁

[ Voor 43% gewijzigd door Juancho op 07-03-2025 21:51 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

FreeMen schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:39:
[...]

Wordt het een PS2 of PS4? Ik dacht hier te lezen dat het de 4 zou worden maar op de PS4 website geef je aan dat het de PS2 wordt :?
Tot de volgende proefrit die hij maakt. Dan wisselt hij weer van gedachten. Ook afhankelijk of hij zijn vrouw of vriendin meeneemt. :+

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
ST10©DE schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:05:
[...]

Tot de volgende proefrit die hij maakt. Dan wisselt hij weer van gedachten. Ook afhankelijk of hij zijn vrouw of vriendin meeneemt. :+
Ik wist bij de eerste letter dat hij schreef in de XC40/PS2/G6/7x/Keuze lease-topics dat het een PS2 ging worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 16:29
Rvzoggie schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 18:25:
[Afbeelding]

Toch wel lekker om weer dit soort verbruikscijfers te zien met dit mooie weer. Heb er wel echt mijn best voor moeten doen🤣

Ik heb de my24 LR SM met 19 inch velgen btw.
Inderdaad! Ben ook erg benieuwd naar de gemiddeldes in de zomer :D heb 80km gereden met een verbruik van 11.5, lekker rustig met een MY22 LRSM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickvanderveen
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-09 19:45
ST10©DE schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:05:
[...]

Of de partner! 😂🤦‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Jullie zijn er maar druk mee. Ik zou nog eens wat nieuws zeggen over de Polestar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Juancho schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:42:
Jullie zijn er maar druk mee. Ik zou nog eens wat nieuws zeggen over de Polestar...
Nou, het is niks persoonlijks hoor. Maar ik denk dat meesten zich nogal verbazen hoe druk jij er mee bent. En dan elke keer weer van keuze lijkt te veranderen. Dus de opmerking dat wij er druk mee zijn, ja, met het lezen van al jouw ervaringen. Niet iedereen maakt zoveel testritjes of maakt zich zorgen wat het nieuwe MY gaat brengen.

Dus niks persoonlijks, maar zeggen dat wij er druk mee zijn, dat klopt niet ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Juancho
ST10©DE schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:16:
[...]

Nou, het is niks persoonlijks hoor. Maar ik denk dat meesten zich nogal verbazen hoe druk jij er mee bent. En dan elke keer weer van keuze lijkt te veranderen. Dus de opmerking dat wij er druk mee zijn, ja, met het lezen van al jouw ervaringen. Niet iedereen maakt zoveel testritjes of maakt zich zorgen wat het nieuwe MY gaat brengen.

Dus niks persoonlijks, maar zeggen dat wij er druk mee zijn, dat klopt niet ;)
Ik deel mijn informatie, mijn ervaringen. Dus ik ben er niet druk mee, ik vind het super leuk om 1x in de 5 jaar weer opnieuw te mogen kiezen. En ja, ik doe vele proefritten, onderzoeken etc. Het gaat ook bij lease om veel geld. Ik weet niet of jullie daar blind naar kijken en maar wat in de configurator rammen en elke maand netjes betalen...zo werkt dat bij mij niet.

Vond de reacties gewoon wat flauw. Ook omdat ik bijv. door de onderzoeken met nieuwe info kwam over het model year 2026 welke voor anderen misschien ook heel interessant is. Ik had ook niks kunnen zeggen he.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:18
Lekker je ding doen, @Juancho. Binnen de grenzen van fatsoenlijke omgangsvormen ben je vrij om te delen wat je wil. Het is aan de lezer om er wel of niet wat mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pavare
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 12:55
Highland schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:07:
Lekker je ding doen, @Juancho. Binnen de grenzen van fatsoenlijke omgangsvormen ben je vrij om te delen wat je wil. Het is aan de lezer om er wel of niet wat mee te doen.
Ik ben er in ieder geval blij mee. Mijn PS2 is sinds vorige week in bestelling en ik ben best benieuwd of ik MY25 krijg, of dat ik straks een bericht krijg dat de door mij gekozen kleur en HK niet meer leverbaar zijn en m'n keuze (en daardoor mogelijk leasebedrag) aan moet gaan passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Juancho schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:22:
[...]

Ik deel mijn informatie, mijn ervaringen. Dus ik ben er niet druk mee, ik vind het super leuk om 1x in de 5 jaar weer opnieuw te mogen kiezen. En ja, ik doe vele proefritten, onderzoeken etc. Het gaat ook bij lease om veel geld. Ik weet niet of jullie daar blind naar kijken en maar wat in de configurator rammen en elke maand netjes betalen...zo werkt dat bij mij niet.

Vond de reacties gewoon wat flauw. Ook omdat ik bijv. door de onderzoeken met nieuwe info kwam over het model year 2026 welke voor anderen misschien ook heel interessant is. Ik had ook niks kunnen zeggen he.
Dan hebben wij een andere opvatting over het er druk mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Pavare schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:21:
[...]

Ik ben er in ieder geval blij mee. Mijn PS2 is sinds vorige week in bestelling en ik ben best benieuwd of ik MY25 krijg, of dat ik straks een bericht krijg dat de door mij gekozen kleur en HK niet meer leverbaar zijn en m'n keuze (en daardoor mogelijk leasebedrag) aan moet gaan passen.
Verwacht MY25 dan. Als je zelf graag wil afwachten wat MY26 doet kan je ook zelf de order even op hold zetten lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Ik hoop trouwens dat de Electron kleur ook naar de Polestar 2 gaat komen straks met die MY26 update. Heb die kleur op de PS4 gezien en die vind ik echt heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavare
Juancho schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:38:
[...]

Verwacht MY25 dan. Als je zelf graag wil afwachten wat MY26 doet kan je ook zelf de order even op hold zetten lijkt me?
Hmm, ik weet niet of ik het risico wil nemen van een hoger leasetarief. Een B&W set ipv HK klinkt leuk (letterlijk en figuurlijk) ;) maar als ik bij Volvo zie dat de meerprijs ruim 2500 euro bovenop HK wordt dan gaat dat hem voor mij toch niet worden. MY25 is dan prima en ruim voldoende voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Pavare schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:31:
[...]

Hmm, ik weet niet of ik het risico wil nemen van een hoger leasetarief. Een B&W set ipv HK klinkt leuk (letterlijk en figuurlijk) ;) maar als ik bij Volvo zie dat de meerprijs ruim 2500 euro bovenop HK wordt dan gaat dat hem voor mij toch niet worden. MY25 is dan prima en ruim voldoende voor mij.
Het is niet standaard hoor, volgens mij een extra optie. Ik weet alleen niet of het HK systeem er ook nog naast blijft of dat het het standaard audio systeem wordt of de duurdere optie van B&W. Prijzen zijn ook nog niet bekend.

Ik zit ook nog een beetje om twijfel om de bestelling al te laten plaatsen door de LM. Nu is het plus pakket nog gratis. Volgens mij liep dat ook eind deze maand af. Ik hoop dat tegen die tijd het MY26 ook bekend is. Wij zouden wel de trekhaak nog kunnen laten vallen voor het B&W systeem want die schijnt wel echt next level te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Juancho op 10-03-2025 14:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 06:20
Juancho schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:37:
[...]

Het is niet standaard hoor, volgens mij een extra optie. Ik weet alleen niet of het HK systeem er ook nog naast blijft of dat het het standaard audio systeem wordt of de duurdere optie van B&W. Prijzen zijn ook nog niet bekend.

Ik zit ook nog een beetje om twijfel om de bestelling al te laten plaatsen door de LM. Nu is het plus pakket nog gratis. Volgens mij liep dat ook eind deze maand af. Ik hoop dat tegen die tijd het MY26 ook bekend is. Wij zouden wel de trekhaak nog kunnen laten vallen voor het B&W systeem want die schijnt wel echt next level te zijn.
Maar met een subwoofer trek je geen aanhanger he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Lumics schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:44:
[...]

Maar met een subwoofer trek je geen aanhanger he.
Dat doen we sowieso niet :). Trekhaak is om evt. later vaker fietsen te kunnen meenemen. Geen eis, maar bij de huidige configuratie kan de trekhaak er nog makkelijk bij. Het zal verder allemaal afhangen van de prijzen van de MY26 update.

[ Voor 9% gewijzigd door Juancho op 10-03-2025 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannick1
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:10
Juancho schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:53:
[...]

Dat doen we sowieso niet :). Trekhaak is om evt. later vaker fietsen te kunnen meenemen. Geen eis, maar bij de huidige configuratie kan de trekhaak er nog makkelijk bij. Het zal verder allemaal afhangen van de prijzen van de MY26 update.
In onze leasecalculator zie ik sinds vandaag staan €2000 voor enkel het B&W pakket. Bijzondere is dat ik hem enkel kan kiezen op de versie met het Plus pakket. Zonder plus staat hij er niet tussen als optie in onze calculator. Geen idee of het een vereiste is het plus pakket ook te nemen of dat het een foutje is.
Indien prijs correct is dan wel echt aanzienlijk duurder dan de HK voorheen.

Hopelijk snel meer info op de site van Polestar zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Jannick1 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 21:16:
[...]

In onze leasecalculator zie ik sinds vandaag staan €2000 voor enkel het B&W pakket. Bijzondere is dat ik hem enkel kan kiezen op de versie met het Plus pakket. Zonder plus staat hij er niet tussen als optie in onze calculator. Geen idee of het een vereiste is het plus pakket ook te nemen of dat het een foutje is.
Indien prijs correct is dan wel echt aanzienlijk duurder dan de HK voorheen.

Hopelijk snel meer info op de site van Polestar zelf.
Dat is zo'n 1050 euro duurder dan de HK upgrade. Maar als ik het goed begreep krijg je er echt een geweldig audio systeem voor terug. Het plus pakket is nu echter nog tijdelijk gratis. Ik hoop niet dat je daar straks met het MY26 model weer voor moet betalen + de extra kosten voor het B&W audio systeem. Dan wordt het een bij elkaar een flink som geld.

Zie je ook nieuwe kleuren of kleur staan? Ook dat zou onderdeel van de 26 update zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 10-03-2025 22:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vithar
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:45
Het lijkt er inderdaad op dat de leasemaatschappijen informatie over MY2026 hebben ontvangen: bij Directlease (welke publiek toegankelijk is) zijn de MY2026 modellen nu opgenomen. Hetgeen daarin opvalt (natuurlijk niet zeker zolang niet bevestigd door Polestar zelf):
- De kleur 'Jupiter' is vervangen door 'Dune'; als dat dezelfde kleur is als bij de Volvo EX40 dan is dat een zand-kleur
- Bij de Long Range zit Plus-pack er nog steeds bij in; wel is deze 667 euro duurder geworden; hiermee krijg je een wat aparte prijs van 50.567 euro; wellicht dat de definitieve consumentenprijs nog wat afgerond wordt
- De consumentenprijs van de Standard Range is ook met 667 euro omhoog gegaan (naar 44.317 euro)
- Die 667 euro meerprijs van beide ranges is (wellicht niet geheel) toevallig gelijk aan de BPM op elektrische auto's met ingang van 2025; wellicht is dit een eigen interpretatie van Directlease
- De prijs van het Plus-pack bij de Standard Range gaat omhoog van 2.900 euro naar 3.500 euro
- Het lijkt erop dat de 360 graden camera niet meer standaard is, maar nu onderdeel van het Plus pack
- Het materiaal van de bekleding van het Plus pack wordt 'Bio-attributed MicroTech' ipv 'WeaveTech'; wat ik hier zo over kan vinden wordt dit bekledings-materiaal ook in de Polestar 3 en 4 gebruikt en schijnt het wat meer van suede weg te hebben. De enige kleur die hiervoor beschikbaar komt is Charcoal (zwart) dus niet meer Slate (grijs)
- Optie van Nappa leder wordt vervangen door 'Bridge of Weir leather' in kleuren Charcoal en Zinc en gaat wat omlaag in prijs: van 4.500 euro naar respectievelijk 2.900 en 3.100 euro
- Rest van de pakketten blijven hetzelfde zowel qua samenstelling als qua prijs

[ Voor 10% gewijzigd door vithar op 10-03-2025 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
@vithar dank je! Dan lijkt het er idd op dat die MY26 er snel aan gaat komen, ook via Polestar zelf. Zou wel jammer zijn als je alleen maar zwarte bekleding kan kiezen, dat vind ik juist wat saai. Die Slate (grijsblauw tint) vond ik juist prachtig en zouden we ook kiezen. Die Zinc nappa had ik laatst ook in de Polestar 4 proefrit. Zag er wel echt geweldig uit, heel fijn en een warme sfeer in het interieur. Maarja, die kost gelijk ook weer behoorlijk wat knaken. Dat samen met het B&W audiosysteem wordt nog een duur grapje.

Maargoed, eerst maar even wachten op de definitieve prijzen, ook in de lease.

[ Voor 76% gewijzigd door Juancho op 10-03-2025 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
vithar schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:16:
- Het lijkt erop dat de 360 graden camera niet meer standaard is, maar nu onderdeel van het Plus pack
Pfoe dat is jammer, toch wel iets wat ik vaker gebruik in mijn kale wagen uit 2024.
Viel me toevallig op bij de Volvo ES90 dat die daar ook alleen in de ultra uitvoering van 90k zit. Ben toch wel benieuwd hoe dat soort beslissingen genomen worden om features zo rond te schuiven.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Ben nu toch wel benieuwd of recente bestaande bestellingen omgezet gaan worden. Wijzigingen lijken zich in mijn geval te beperken tot aanpassing van materiaal interieur en de prijs dus zal wel los lopen.

Wel heb ik voor charcoal gekozen omdat ik de Slate in daglicht te blauw vond en het zorgt ook voor 4 verschillende kleuren op het dashboard waar ik maar geen kijk op kon krijgen of ik dit nu wel of niet kon waarderen dus ben ik maar voor de veilige keuze gegaan.
Wat bij Slate wel veel mooier is, is het contrasterende stiksel. Erg jammer dat charcoal dat niet heeft maar wellicht wordt het nu toch een andere materiaal en stiksel.

Gaan het zien, in de Ayvens app staat de bestelling al een maand op "in bestelling" zonder verdere update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Weet iemand waarom de Polestar 2 eigenlijk geen massage stoelen heeft bij die duurdere Nappa upgrade? De Polestar 4 heeft dat wel. Ik vond dat zo fijn en zou er evt nog wel wat budget voor over hebben. Maar helaas niet te kiezen bij de Polestar 2 terwijl dat upgrade pakket wel enorm duur is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

FreeMen schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:07:
Ben nu toch wel benieuwd of recente bestaande bestellingen omgezet gaan worden. Wijzigingen lijken zich in mijn geval te beperken tot aanpassing van materiaal interieur en de prijs dus zal wel los lopen.

Wel heb ik voor charcoal gekozen omdat ik de Slate in daglicht te blauw vond en het zorgt ook voor 4 verschillende kleuren op het dashboard waar ik maar geen kijk op kon krijgen of ik dit nu wel of niet kon waarderen dus ben ik maar voor de veilige keuze gegaan.
Wat bij Slate wel veel mooier is, is het contrasterende stiksel. Erg jammer dat charcoal dat niet heeft maar wellicht wordt het nu toch een andere materiaal en stiksel.

Gaan het zien, in de Ayvens app staat de bestelling al een maand op "in bestelling" zonder verdere update
Die kunnen ze zo annuleren, hebben ze bij mij en andere hier ook gedaan. Dan wordt je gedwongen om en andere te configureren en dan hopen dat je qua kosten uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:10
Juancho schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:14:
Weet iemand waarom de Polestar 2 eigenlijk geen massage stoelen heeft bij die duurdere Nappa upgrade? De Polestar 4 heeft dat wel. Ik vond dat zo fijn en zou er evt nog wel wat budget voor over hebben. Maar helaas niet te kiezen bij de Polestar 2 terwijl dat upgrade pakket wel enorm duur is.
Ik gok grootte/hoogte van de auto.
Het zitvlak is al dunner gemaakt tov de xc40.
Massage inbouwen zal te veel plaats innemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:02
De configurator van Alphabet is inmiddels ook (deels) aangepast, maar de impact is me niet helemaal duidelijk. Deels omdat het ook zo'n brakke site is. De basisvariant van MY26 is nog steeds een Plus (en heeft bv optioneel de nieuwe Dune kleur), volgens de technische uitrusting is een Harman Kardon installatie inbegrepen, maar deze kun je ook als optie toevoegen (voor 950 euro)... De Nappa-vervanger zie ik ook, maar geen B&W audio-installatie. De uitrusting qua parkeren lijkt hetzelfde als de MY25 non-plus (parkeerinformatie voor/achter/zijkanten met camera en radar, maar alleen parkeerhulp achter met begeleidingsscherm), dus ik weet niet zeker of dat betekent dat de 360-view weg is. Als dat zo zou zijn zie ik hem niet terugkomen in één van de paketten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
ach-jee schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:29:
De configurator van Alphabet is inmiddels ook (deels) aangepast, maar de impact is me niet helemaal duidelijk. Deels omdat het ook zo'n brakke site is. De basisvariant van MY26 is nog steeds een Plus (en heeft bv optioneel de nieuwe Dune kleur), volgens de technische uitrusting is een Harman Kardon installatie inbegrepen, maar deze kun je ook als optie toevoegen (voor 950 euro)... De Nappa-vervanger zie ik ook, maar geen B&W audio-installatie. De uitrusting qua parkeren lijkt hetzelfde als de MY25 non-plus (parkeerinformatie voor/achter/zijkanten met camera en radar, maar alleen parkeerhulp achter met begeleidingsscherm), dus ik weet niet zeker of dat betekent dat de 360-view weg is. Als dat zo zou zijn zie ik hem niet terugkomen in één van de paketten...
Dan is het denk ik vooral even wachten tot de boel op de Polestar site staat, wat als het goed is binnen een week of 4 zou moeten zijn. Ik hoorde ookal van onze LM eerder dat de configurator voor Polestar echt heel irritant/slecht/brak is.

Ik hoop zelf dat het volgende gaat passen:
  • Long Range single motor
  • Kleur: Vapour (nu nog standaard) of Storm/Midnight (€1250 extra)
  • Plus (nu gratis) & Climate Pack
  • B&W audiosysteem upgrade
  • Getinte achterruit
  • Interieur WeaveTech in Slate met Black ash accenten (deze vervalt dus wellicht helaas)
  • Evt. trekhaak als er nog budget is
Dit alles past nu prima incl. trekhaak, maar dan met het HK audiosysteem. Als bovenstaande gaat passen gaat de bestelling er direct uit en hopelijk kunnen we de PS2 dan meenemen op onze roadtrip eind augustus/begin september. Moet dan wel 1 maandje boete betalen voor iets eerder inleveren huidige auto (einde contract 1 oktober) maar als dat een beetje meevalt is het wel de moeite waard.

[ Voor 26% gewijzigd door Juancho op 11-03-2025 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR. RHS
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:24
Juancho schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:33:
[...]

Dan is het denk ik vooral even wachten tot de boel op de Polestar site staat, wat als het goed is binnen een week of 4 zou moeten zijn. Ik hoorde ookal van onze LM eerder dat de configurator voor Polestar echt heel irritant/slecht/brak is.

• Getinte achterruit
  • Interieur WeaveTech in Slate met Black ash accenten (deze vervalt dus wellicht helaas)
Dit alles past nu prima incl. trekhaak, maar dan met het HK audiosysteem. Als bovenstaande gaat passen gaat de bestelling er direct uit en hopelijk kunnen we de PS2 dan meenemen op onze roadtrip eind augustus/begin september. Moet dan wel 1 maandje boete betalen voor iets eerder inleveren huidige auto (einde contract 1 oktober) maar als dat een beetje meevalt is het wel de moeite waard.
Die config had ik ook toen ik de eerste keer bestelde bij Ayvens. Maar dat is niet de auto die geleverd is, zoals Stimulate hierboven schrijft. Zelfs een bestelling is geen garantie op levering. Ik heb sinds oktober een PS2, maar dat is wel een SRSM geworden door de update van MY24 naar MY25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
MR. RHS schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 13:51:
[...]

Die config had ik ook toen ik de eerste keer bestelde bij Ayvens. Maar dat is niet de auto die geleverd is, zoals Stimulate hierboven schrijft. Zelfs een bestelling is geen garantie op levering. Ik heb sinds oktober een PS2, maar dat is wel een SRSM geworden door de update van MY24 naar MY25.
Hoe bedoel je dit? Als ik even wacht tot die 2026 configurator online is en de LM besteld via dat de gewenste configuratie voor mij... dan krijg je toch ook gewoon dat 2026 model met bijv. dat B&W audiosysteem?

Stel ik zou dan een auto krijgen met het HK kardon dan gaat die gewoon geweigerd worden hoor. Jullie samen misschien net tussen 2 midyears in? Dat zou ik evt. ook hebben als ik NU zou bestellen, maar ik wacht dus nog even bewust tot Polestar zelf het MY26 beschikbaar heeft op de eigen site.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lumics
Juancho schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:33:
[...]

• Getinte achterruit
Die plus is nu gratis omdat het een uitgaand modeljaar betreft. Je kan er donder opzeggen dat die zodra de MY26 er is deze niet meer gratis is. Ditzelfde was het geval bij de MY24 auto's. Daar was de Plus gratis en toen de MY24 te bestellen was, was de plus niet meer inbegrepen. en was ook alles uit elkaar getrokken.

En jij snapt ook wel, dat een leasemij zich dusdanig goed indekt dat jij geen auto kan weigeren o.b.v een andere type speakers.

[ Voor 4% gewijzigd door Lumics op 11-03-2025 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kammika
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13:09
Lumics schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:36:
[...]
En jij snapt ook wel, dat een leasemij zich dusdanig goed indekt dat jij geen auto kan weigeren o.b.v een andere type speakers.
Is niet specifiek voor Lease. Het is de importeur die zich indekt, en de leasemij die de voorwaarden ook weer doorgeeft: Bij elke aankoop van auto staat in het contract altijd dat de geleverde auto altijd iets kan afwijken tov de specs zoals beschreven in prijslijsten/folders/e.d..

Dat geeft ruimte om een andere modeljaar te leveren dan je had besteld en dus geen moeilijke logistieke ellende of klanten die op hun strepen kunnen staan als ze iets anders verwacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Schandalig eigenlijk. Je dient gewoon te krijgen wat je besteld hebt en waar je ook voor wil betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Aangezien mij order bij de Ayvens al een maand ongewijzigd op status "auto in bestelling" staat met de beschrijving dat ze de auto gaan bestellen bij de dealer, net toch maar even gebeld met PS Beesd om na te vragen of mijn order "goed is aangekomen".

Hij zag mijn bestelling wel maar moest even intern een collega navragen en dat duurde even (meestal een teken dat er iets is...). De bestelling was wel goed doorgekomen maar, zoals ik al dacht, niet doorgezet naar de fabriek. Reden: ze waren nog met de leasemy in onderhandeling omdat er wat wijzigingen waren. Wat dat dan zou moeten zijn was hij in eerste instantie vaag over, iets met opties en kon verder niets over zeggen. Toch wat verder nagevraagd en MY26 laten vallen en ik kreeg toen min of meer de bevestiging dat het daar mee te maken had maar hij verder geen uitspraken over kon doen. Hij verwachtte dat het volgende week allemaal geregeld zou moeten zijn.

Mijn bestelling is op 10-2-25 geplaatst en dat wordt dus een MY26 uitvoering, zoveel is wel duidelijk. Nav eerdere berichten vermoed dat het plus pakket iets duurder is geworden (HK standaard ? ✌) en dat ze dat met de leasemy moeten afkaarten. Gezien de prijzen niet heel veel hoger uitvallen (althans, obv posts hierboven) verwacht ik geen issues tav prijsstijging maar dat gaan we meemaken volgende week.

[i]UPDATE:
https://www.ayvens.com/nl-nl/zakelijk-leasen-showroom/onze-autos/173258/polestar-polestar-2/

Prime ipv plus uitvoering sinds vanmiddag op de webiste van Ayvens. Hier staat HK bij de standaard uitrusting alleen zie ik dat dat ook bij de plus uitvoering erbij staat. Het microtech interieur is standaard op de prime vs weavetech op de plus. Microtech zit standaard op de PS4. (https://scandinavianmind.com/polestar-uses-suede-like-textile-microtech-and-ai-brain-for-its-first-suv/). Prijsverschil + 1500 prime vs plus

[ Voor 27% gewijzigd door FreeMen op 11-03-2025 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Juancho schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 13:58:
[...]

Hoe bedoel je dit? Als ik even wacht tot die 2026 configurator online is en de LM besteld via dat de gewenste configuratie voor mij... dan krijg je toch ook gewoon dat 2026 model met bijv. dat B&W audiosysteem?

Stel ik zou dan een auto krijgen met het HK kardon dan gaat die gewoon geweigerd worden hoor. Jullie samen misschien net tussen 2 midyears in? Dat zou ik evt. ook hebben als ik NU zou bestellen, maar ik wacht dus nog even bewust tot Polestar zelf het MY26 beschikbaar heeft op de eigen site.
In zijn geval is de order geannuleerd zoals hij hem besteld had omdat de prijzen van zijn specificatie (fors) verhoogd waren en de lease wilde dat verschil niet betalen.
In jouw geval is het anders, jij besteld iets wat gewoon geleverd kan worden voor die prijs. Overigens staat er altijd bij dat prijzen kunnen veranderen en dat ze dat doorberekenen, accepteert je werkgever de verhoging niet annuleren ze de order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Lumics schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:36:
[...]

Die plus is nu gratis omdat het een uitgaand modeljaar betreft. Je kan er donder opzeggen dat die zodra de MY26 er is deze niet meer gratis is. Ditzelfde was het geval bij de MY24 auto's. Daar was de Plus gratis en toen de MY24 te bestellen was, was de plus niet meer inbegrepen. en was ook alles uit elkaar getrokken.

Mocht nu het plus pakket niet meer gratis zijn dan wordt het voor mij geen PS2 meer en gaat er een streep door de order volgende week. De PS2 is zelfs incl. het pluspakket relatief prijzig tov de concurrentie, als ze het plus pakket eruit halen prijzen ze zich uit de markt. Enige "redding" is momenteel de relatief scherpe leaseprijzen tov de concurrentie, waarschijnlijk omdat ze forse kortingen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik las hierboven juist van iemand die de LM configuratie al had gezien dat het pluspakket "gewoon" gratis is bij de LRSM versie. Zou denk ik ook logisch zijn. Ik zie bij die Ayvens overigens ook geen B&W audio upgrade staan. Maar die zou er toch wel echt gaan komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Juancho op 11-03-2025 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Juancho schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:52:
Ik las hierboven juist van iemand die de LM configuratie al had gezien dat het pluspakket "gewoon" gratis is bij de LRSM versie. Zou denk ik ook logisch zijn. Ik zie bij die Ayvens overigens ook geen B&W audio upgrade staan. Maar die zou er toch wel echt gaan komen.
Nog niet alles klopt idd (net zoals op de andere sites), de HK staat nu er standaard bij in de optielijst maar is ook nog te selecteren als optie.

Edit, HK twijfel ik over of die erop zit maar het lijkt erop dat de pilot pack en climate pack in de prime standaard is waar deze ook nog te selecteren zijn in de configurator bij de prime. Dat biedt hoop dat HK nu ook standaard is.

[ Voor 18% gewijzigd door FreeMen op 11-03-2025 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Even een vergelijk gemaakt tussen de plus en prime uitvoering op de Ayvens website

tot dusver kunnen ontdekken, standaard op de prime en niet op de plus
+ verwarmd stuurwiel
+ verwarmde ruitensproeier
+ Privacy glas achter en achterzijkant
+ actieve rijbaancontrole, snelweg assitent/piloot en traffic jam assist (pilot pack?)
+ microtech interieur (gelijk aan PS4) ipv weavetech
+ warmtepomp (!)

Onderstaande opties staan niet bij de plus maar wel bij de prime maar zijn zover ik weet wel standaard op plus
- 360 parking camera
- Cross traffic alert

Daarnaast wordt het HK systeem bij zowel plus als prime genoemd, op de plus zit het zeker niet standaard (meer) maar wellicht wel weer op de prime.

[ Voor 6% gewijzigd door FreeMen op 11-03-2025 19:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:35
Ik begrijp sommige mensen niet zo goed; je wilt in een mooie auto rijden maar stelt uit omdat je radio een ander stickertje heeft. Rij je nu in een auto om auto te rijden en luister je naar de radio of rij je in een radio en is rijden bijzaak?
Op 27-2 een P2 SMLR MY25, midnight, met pilot-, plus- en climate pack, getinte achterruit, pixel led, HK en bewust 19" via de LM besteld.
Op 28-2 mailtje van Polestar dat ie is gereserveerd en later op de dag verwachte levertijd van begin mei gecommuniceerd. Op 3-3 mailje van polestar dat ie op de boot staat en onderweg is. Dus nog 8 weken en dan lekker rijden :-)
Je zal nog een 1/2 jaar moeten wachten (of erger).... En ja ik hou van rijden en soms luister ik naar een radio >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Ik luister niet naar de radio in de auto maar vind een goed audio systeem heel belangrijk en heb daar extra budget voor over. Ik produceer zelf ook muziek dus daar ligt vast 1 van de oorzaken 😁 Je zet het wel heel simpel weg met "een ander stickertje", daarvoor zal het verschil echt wel fors zijn. B&W is echt 1 van de beste, zoniet DE beste, in de markt. En heb je dat er niet voor over of boeit het je niks zoals jij... Prima toch? Ieder z'n ding.

Persoonlijk kan ik sowieso nog even wachten. Leasecontract loopt 1 oktober af. Zolang de MY26 PS2 maar dit jaar op kenteken staat.

[ Voor 29% gewijzigd door Juancho op 11-03-2025 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waps61
Juancho schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:57:
Ik luister niet naar de radio in de auto maar vind een goed audio systeem heel belangrijk en heb daar extra budget voor over. Je zet het wel heel simpel weg met "een ander stickertje", daarvoor zal het verschil echt wel fors zijn. En heb je dat er niet voor over of boeit hrt je niks zoals jij... Prima toch? Ieder z'n ding.

Persoonlijk kan ik sowieso nog even wachten. Leasecontract loopt 1 oktober af. Zolang de MY26 PS2 maar dit jaar op kenteken staat.
Zeker ieder zijn ding, maar de discussie over of je het verschil tussen HK en B&W hoort? Ik geloof het niet, zelf in een EV of juist in en EV is er teveel ruis van buiten. De rest zit m.i. tussen de oren B) Dat je het hoort tussen een standaard audio en een van deze twee zeker. Maar ik vind het mijne ervan (beetje wie heeft de grootste ) en vooralsnog mogen we dat vinden. Itt de Musketeers , if you don't agree with US you're against US....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Stap maar eens in de topmodellen van Volvo en Polestar. Als je dan geen mega verschil hoort ligt het echt aan je oren hoor 😏. Of je de meerprijs van, ik geloof €1000, ervoor over hebt moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvzoggie
Ik vind het sowieso bizar om te zien dat die pakketten allemaal veranderen.

Letterlijk een jaar geleden heb ik mijn MY24 LR SM besteld. De enige optie die ik aanvinkte was de trekhaak. Pluspack zat er al bij.

En in dat plus pack zat ALLES al inbegrepen. Van getinte ramen, HK audio, stuur en stoel verwarming…. Behalve geen adaptieve cruise. Die optie vond ik te duur.

Catalogusprijs 49.900.

Dus niet gek laten maken door alle pakketten! Ze proberen natuurlijk hierdoor ook extra centjes te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waps61
Juancho schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:20:
Stap maar eens in de topmodellen van Volvo en Polestar. Als je dan geen mega verschil hoort ligt het echt aan je oren hoor 😏. Of je de meerprijs van, ik geloof €1000, ervoor over hebt moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk.
Dat moet dan wel aan mij liggen want met een Burmester in de EQE en de B&O int Mach-e merk ik het niet. Imo is B&W beter dan B&O en Burmester beter dan B&W. HK zit daar ook ergens tussen.
Maar ik kan ook nooit meer dan 2 of 3 nummers ongestoord luisteren zonder dat de telefoon gaat, de navigatie met een bericht tussendoor komt, flitsmeister iets te mekkeren heeft of de filemelding van een radiostation..
Ik moet dus afgaan op mijn vrouw en die vindt de Burmester subliem... oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Waps61 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:48:
Ik begrijp sommige mensen niet zo goed; je wilt in een mooie auto rijden maar stelt uit omdat je radio een ander stickertje heeft. Rij je nu in een auto om auto te rijden en luister je naar de radio of rij je in een radio en is rijden bijzaak?
Op 27-2 een P2 SMLR MY25, midnight, met pilot-, plus- en climate pack, getinte achterruit, pixel led, HK en bewust 19" via de LM besteld.
Op 28-2 mailtje van Polestar dat ie is gereserveerd en later op de dag verwachte levertijd van begin mei gecommuniceerd. Op 3-3 mailje van polestar dat ie op de boot staat en onderweg is. Dus nog 8 weken en dan lekker rijden :-)
Je zal nog een 1/2 jaar moeten wachten (of erger).... En ja ik hou van rijden en soms luister ik naar een radio >:)
Lucky you dan heb je heel toevallig (of expres?) een vrrd model samen gesteld.
Ik heb daar ook naar gekeken maar mijn spec zat er helaas niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
FreeMen schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:55:
[...]

Lucky you dan heb je heel toevallig (of expres?) een vrrd model samen gesteld.
Ik heb daar ook naar gekeken maar mijn spec zat er helaas niet tussen.
Express, want mist er dan nog? Een trekhaak heb ik niet nodig, groter dan 19" is geen voordeel en vegan leather( WTF?). Dat schijnt trouwens enorm te glijden zo blijkt uit veel reviews op youtube?
Meer opties zijn er niet (behalve LRDM en PP). Een gouden pik heb ik al dus daar kan geen gouden veiligheidsgordel en ventieldopjes (REALLY?) tegen aan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Rvzoggie schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:27:
Ik vind het sowieso bizar om te zien dat die pakketten allemaal veranderen.

Letterlijk een jaar geleden heb ik mijn MY24 LR SM besteld. De enige optie die ik aanvinkte was de trekhaak. Pluspack zat er al bij.

En in dat plus pack zat ALLES al inbegrepen. Van getinte ramen, HK audio, stuur en stoel verwarming…. Behalve geen adaptieve cruise. Die optie vond ik te duur.

Catalogusprijs 49.900.

Dus niet gek laten maken door alle pakketten! Ze proberen natuurlijk hierdoor ook extra centjes te verdienen.
Tsja, dat was inderdaad de beste aanbieding tot op heden.
Mijn collega heeft de slechtste te pakken gehad, heeft midden augustus vorig jaar besteld (wordt pas in april geleverd..) en heeft geen plus en geen pakketten voor dezelfde leaseprijs als mijn bestelling met plus en pro pack. Hopelijk wordt de mijne nu omgezet naar een prime 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Waps61 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:03:
[...]

Express, want mist er dan nog? Een trekhaak heb ik niet nodig, groter dan 19" is geen voordeel en vegan leather( WTF?). Dat schijnt trouwens enorm te glijden zo blijkt uit veel reviews op youtube?
Meer opties zijn er niet (behalve LRDM en PP). Een gouden pik heb ik al dus daar kan geen gouden veiligheidsgordel en ventieldopjes (REALLY?) tegen aan _O-
dat bedoel ik juist, als je ook maar 1 optie anders gehad had, had je deze niet gekregen en net zoals de rest in de rij mogen aansluiten.
Voor mij was de 20inchjuist weer een must (en nee niet vanwege de gouden dopjes :+ ) nadat ik de standaard 19inch RL heb gezien. Ieder (gelukkig) zo zijn voorkeuren ;)

[ Voor 18% gewijzigd door FreeMen op 11-03-2025 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
FreeMen schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:09:
[...]

dat bedoel ik juist, als je ook maar 1 optie anders gehad had, had je deze niet gekregen en net zoals de rest in de rij mogen aansluiten.
Voor mij was de 20inchjuist weer een must (en nee niet vanwege de gouden dopjes :+ ) nadat ik de standaard 19inch RL heb gezien. Ieder (gelukkig) zo zijn voorkeuren ;)
Maar welke opties zijn dan waard om een half jaar of langer in de rij te staan? Ik rij liever dan dat ik er in sta....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
FreeMen schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:09:
[...]

Voor mij was de 20 inch ook een must bij het zoeken naar een occasion laatst. Net als juist ook de gouden dopjes, gordels, brembo remmen, leder bekleding en pilot, plus, perfomance packs. Ik had zoiets, als ik dan toch al bakken met geld uitgeef dan wil ik ook wel een unieke versie en niet 1 die iedereen al heeft omdat ze netto een paar tientjes wilden besparen. :) Ik denk in the end dat die 1% unieke versies ook net even wat beter hun waarde zullen behouden dan die 99% die meerdere fijne opties missen.

Over de harmon kardon set ben ik zelf ook niet zo razend enthousiast. Het is 'bovengemiddeld' en 'wel ok voor in een auto' maar vergeleken met thuis zal iedere audio set in een auto tegen vallen wat ook niet vreemd is want een auto is een akoestisch drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:18
Leuk al die verhalen over luidsprekers, maar ondertussen heb ik al een week ruzie met Open Radio. Zenders spelen niet meer af. Ik heb ondertussen al het geheugen van de app geschoond en ook gereset maar zonder resultaat. Herkent iemand dit en belangrijker: weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
tormentor1985 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 23:28:
[...]
als ik dan toch al bakken met geld uitgeef dan wil ik ook wel een unieke versie en niet 1 die iedereen al heeft omdat ze netto een paar tientjes wilden besparen. :)
Ik zag toevallig bij mijn klant vorige week een mat-donkergroene Polestar my24 met een zwarte 'grille' en geblindeerde ramen. Beetje de uitstraling van een Golf GTI maar zeker uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvzoggie
SirLenncelot schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:40:
[...]

Ik zag toevallig bij mijn klant vorige week een mat-donkergroene Polestar my24 met een zwarte 'grille' en geblindeerde ramen. Beetje de uitstraling van een Golf GTI maar zeker uniek.
Die is cool hea! Ik zag er daar laatst ook 1 van rijden, maar dat is volgens mij een BST uitvoering wat staat voor 'Beast'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Die stond laatst ook hier bij de Polestar dealer. Ik vond het maar een lelijk ding :). tenminste, als het die groene kikker is met zo'n zwarte streep over de motorkap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Nu online
Juancho schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:34:
Die stond laatst ook hier bij de Polestar dealer. Ik vond het maar een lelijk ding :). tenminste, als het die groene kikker is met zo'n zwarte streep over de motorkap.
Ik verwacht dat dat hem is geweest als ik het zo lees. De streep kost ook nog eens 1000 euro en is dus optioneel. Persoonlijk zou ik heb dan weg laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Nee het was zonder streep, en het groen ging echt richting het de Forest kleur van Volvo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR. RHS
Nog geen OTA gespot? Loop elke dag te refreshen. Maar nog geen melding binnen….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waps61
In opvolging van een mail van @ST10©DE met een vermelding van Wellenius als transporter voor de Polestar 2 vanuit Shanghai. Zie https://www.walleniuswilhelmsen.com/schedules
Kan je hier uitvogelen op welke boot hij staat als je een melding "op transport" hebt ontvangen. De vraag is wel of je vanaf fabriek of vanaf de haven Shanghai moet terugrekenen. B.v melding 3 maart op transport vanuit de fabriek of Shanghai kan net een boot schelen....als ie er 4 maart niet op staat
Aankomst in Zeebrugge (en niet Antwerpen denk ik?)

DIt was al eerder gepost dus beetje mosterd na de maaltijd....

[ Voor 7% gewijzigd door Waps61 op 12-03-2025 16:03 . Reden: dubbele post van eerder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Nog maar eens een poging wagen, want de dealer krijgt het maar niet opgelost...
Heeft iemand ooit last gehad van vertekend beeld op de 360 graden camera? De rechterzijde lijkt compleet vertekend, alsof de camera onder een verkeerde hoek staat. De dealer heeft er geen verklaring voor. Calibratie lost niets op. Camera en spiegel zouden goed gemonteerd zitten (kan maar op 1 manier).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ps6vCFjX6ZVMeeUqenY2Y7pEqpI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gjtOz76xozZr8msKSBVd0iKc.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gw0BPohmJJbihRa4sGiSZCoB1nc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i9PF4BP9HybdJjAmoiBrIYUT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VTYRo3MCT4EKRddvJhSnSKwOZ8E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9T9ZTXCkPw6shgCDcyBI80WX.jpg?f=fotoalbum_tile

Een foto van het 360 camerabeeld van iemands Polestar 2 die netjes in een parkeervak geparkeerd staat zou zeer welkom zijn. Dan kan ik die ter vergelijking aanbieden aan de dealer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik hoop overigens niet dat de pakketten met MY26 helemaal op de schop gaan en je voor een paar dingen uit een pakket veel moet gaan betalen terwijl je de rest niet wil. Beetje wat de PS4 ook heeft helaas.

Bijv. Het losse pilot pack wat nu los is, bij het nieuwe pakket in met oa stuurverwarming en ACC. Dan zal zon nieuw pakket vast flink duurder worden maar wij vinden dingen als stoel-en stuurverwarming wel een must have. Pilot pack en Climate pack los van elkaar is daarom perfect. Even afwachten nog...

[ Voor 6% gewijzigd door Juancho op 12-03-2025 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pavare
Juancho schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:25:
Ik hoop overigens niet dat de pakketten met MY26 helemaal op de schop gaan en je voor een paar dingen uit een pakket veel moet gaan betalen terwijl je de rest niet wil. Beetje wat de PS4 ook heeft helaas.

Bijv. Het losse pilot pack wat nu los is bij het pakket in met oa stuurverwarming en ACC. Dan zal zon nieuw pakket vast flink duurder worden maar wij vijdne dingen als stoel-en stuurverwarming wel een must have. Even afwachten nog...
Eens, ik heb vandaag maar eens een mailtje naar de leasemaatschappij gestuurd wat de verwachting is voor mijn vorige week bestelde ps2, en of ik m'n keuze qua packs of opties moet herzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Juancho schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:25:

Bijv. Het losse pilot pack wat nu los is, bij het nieuwe pakket in met oa stuurverwarming en ACC. Dan zal zon nieuw pakket vast flink duurder worden maar wij vinden dingen als stoel-en stuurverwarming wel een must have. Pilot pack en Climate pack los van elkaar is daarom perfect. Even afwachten nog...
Pilot pack en climate pack lijken onderdeel te worden van het prime pakket waarbij mogelijk om het HK systeem inclusief wordt. Als dit alles in de €1500 meerprijs van het prime pakket zit tov het huidige plus pakket lijkt me dat geen slechte deal.

Ps zelf gaat het je (nog) niet vertellen vrees ik. Wellicht volgende week meer nieuws.

[ Voor 4% gewijzigd door FreeMen op 12-03-2025 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
@Crash
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqkwvwCuw7S_CZumss6ho7gjyaY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VNDrrYSDsmRD2k5sy6n870aO.jpg?f=fotoalbum_large
De stenen voor de auto liggen in werkelijkheid ook schuin tov de vakken. Dat is geen vertekend beeld.
De camerabeelden in mijn auto lijken inderdaad rechter dan op jouw afbeeldingen. Al is het aan de rechterkant ook niet perfect.

[ Voor 4% gewijzigd door SirLenncelot op 13-03-2025 07:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Ander vraagje, Volvo komt binnenkort voor de nieuwe modellen met een nieuwe UI op het tablet scherm. Meer knoppen/zaken gelijk in beeld wat het prettiger/overzichtelijker etc moet maken. Ik heb hierover nog niks kunnen vinden bij Polestar, maar die 2 wagens hebben natuurlijk wel enige vorm van connectie samen. Het probleem met de huidige UI in onze XC40 vind ik dat dat je constant heen en terug moet klikken in het systeem. Maps/Spotify/telefoon etc. het is allemaal gelijk fullscreen. Je kan in de Polestar wat ik laatst heb getest ook niet Maps op 3/4 van het scherm tonen en daaronder een balkje met je muziek player.

Weet iemand of Polestar ook zoiets als hieronder gaat krijgen? Het scherm van de Polestar 2 is al iets groter dan die van de Volvo dus ik zou denken, dat kan heel mooi.... Zeker met een rijtje vaste snelkoppelingen (zelf te kiezen?) scheelt het een hoop in gebruikersgemak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxH3REJHJtLOwBVo1jwjZ8vzf2Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xI9H32gI02pIq9WVM9IYheMv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 13-03-2025 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Nu online
@Crash

Bij mij was het vandaag ook niet perfect. Ik vraag me ineens af of het zou komen door iets van condens op de camera's.

Ik had alleen geen tijd om het te testen en stoor me er ook niet heel erg aan dat het niet helemaal perfect ja want dat is practisch onmogelijk.

Ik zal het komende tijd even in de gaten houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ccm_w-X5eq0r-BWFHrKl-oWOr5k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ohX4qnACQPxf7ZOH0KNZI8q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
Ik zal niet elke byte aan wijziging op de Alphabet site melden, maar inmiddels is de MY26 hernoemd naar Prime. Hij lijkt incluis 360-graden cam, HK audio, warmtepomp, verwarmd stuurwiel, sproeiers en achterbank te zijn. Fiscale waarde is 52.017 ipv de 50.567 voor de Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
ach-jee schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:43:
Ik zal niet elke byte aan wijziging op de Alphabet site melden, maar inmiddels is de MY26 hernoemd naar Prime. Hij lijkt incluis 360-graden cam, HK audio, warmtepomp, verwarmd stuurwiel, sproeiers en achterbank te zijn. Fiscale waarde is 52.017 ipv de 50.567 voor de Plus.
Dan is dat nieuwe Prime pakket toch gewoon pluspakket + Climate pack a € 1.250 + HK audio a €995?

Als dat nu configureer voor de SMLR versie kom ik op € 53.600. Dan zou de wagen dus juist iets goedkoper worden als je dat Prima pack neemt? Uiteraard even los van die B&W audio upgrade en bijv. een trekhaak of ander kleurtje dan de standaard.

Overigens, de verwachtte/geschatte levertijd van het 2026 MY is volgens Polestar zelf zo rond augustus/september. Dus wbt bijtelling en het op kenteken krijgen in 2025 moet geen issue worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Juancho op 13-03-2025 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
Juancho schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:02:
[...]

Dan is dat nieuwe Prime pakket toch gewoon pluspakket + Climate pack a € 1.250 + HK audio a €995?

Als dat nu configureer voor de SMLR versie kom ik op € 53.600. Dan zou de wagen dus juist iets goedkoper worden als je dat Prima pack neemt? Uiteraard even los van die B&W audio upgrade en bijv. een trekhaak of ander kleurtje dan de standaard.
Daar lijkt het wel op ja. Gaat natuurlijk niet zo lekker met Polestar en de 3 en 4 zijn ook geen verkooptoppers, dus kan me voorstellen dat ze nog even zo veel mogelijk volume proberen te bereiken met de 2 en de prijs zo laag mogelijk houden.

Ik was niet van plan om 10 jaar in dezelfde auto te rijden, maar nu wacht ik toch ook de MY26 configurator nog maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
ach-jee schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:14:
[...]

Daar lijkt het wel op ja. Gaat natuurlijk niet zo lekker met Polestar en de 3 en 4 zijn ook geen verkooptoppers, dus kan me voorstellen dat ze nog even zo veel mogelijk volume proberen te bereiken met de 2 en de prijs zo laag mogelijk houden.

Ik was niet van plan om 10 jaar in dezelfde auto te rijden, maar nu wacht ik toch ook de MY26 configurator nog maar even af.
Ja klopt, ik hoop daar ook een beetje op. Dat ze willen proberen zoveel mogelijk kopers/leasers te trekken met een nieuwe versie die ramvol zit maar dan overal wel iets goedkoper uitvalt. De PS4 is een geweldige auto maar ook heel specifiek voor een bepaalde doelgroep natuurlijk. Ontbreken achterraam is een onderdeel daarvan, daarmee maak je al een keuze als merk. Polestar 3 is ook mooi maar echt een paar niveautjes duurder dus ook puur gericht voor een andere doelgroep.

In dat kader wel jammer dat de PS2 niet nog wat meer upgrade dingen krijgt zoals massagestoelen van de PS4, 800v laden, middentunnel wat praktischer indelen etc. Maargoed, dat zal technisch vast lastig/onmogelijk zijn.

Ik wacht de officiële configurator ook nog even af voor de bestelling de deur uit gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
ach-jee schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:14:
[...]

+ Pilot pakket, die opties worden iig op de Ayvens website ook benoemd. Enige wat er niet op lijkt te zitten is het pixel groot licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
FreeMen schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:20:
[...]

+ Pilot pakket, die opties worden iig op de Ayvens website ook benoemd. Enige wat er niet op lijkt te zitten is het pixel groot licht.
Het irritante is dan wel dat je dus verplicht Pilot pack krijgt terwijl ik dat helemaal niet wil en hoef. Want ik gebruik PA nooit, vind het vreselijk. Maar net als bij de PS4 krijg je dat erbij maar betaal je er natuurlijk ook extra voor.

Ik hoop maar dat ze bij Polestar wel zo slim zijn om hun verkooptopper, de PS2, hierdoor niet duurder te gaan maken. Zeker niet met de extra gave optie van dat veel betere B&W audio systeem.

Edit: en een nieuwe OTA voor de PS2? Ben erg benieuwd wat hier dan allemaal in gaat zitten. Wellicht ook die nieuwe UI waar ik het eerder over had die de XC40 wel krijgt in het nieuwe model? Ik lees iets over Split camera, dat je dus bijv. bird eye view hebt en een ander camerapunt in 1 scherm?

https://www.reddit.com/r/...hare&utm_term=1&rdt=42580

Edit 2: staat dus gewoon op de Polestar site 8)7

Updates in software version P3.4.4
Parking view with split screen introduced, applicable only on vehicles built from 22w46 onwards.
ETA - Estimated Time of Arrival in instrument panel reinstated.
Digital key pairing improvements.
Remote Polestar app functions now available up to 22 days after last use of the vehicle.
General stability improvements.

[ Voor 41% gewijzigd door Juancho op 13-03-2025 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
  • Laatst online: 11-09 17:18
Juancho schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:06:
[...]
Edit: en een nieuwe OTA voor de PS2? Ben erg benieuwd wat hier dan allemaal in gaat zitten. Wellicht ook die nieuwe UI waar ik het eerder over had die de XC40 wel krijgt in het nieuwe model? Ik lees iets over Split camera, dat je dus bijv. bird eye view hebt en een ander camerapunt in 1 scherm?

Updates in software version P3.4.4
Parking view with split screen introduced, applicable only on vehicles built from 22w46 onwards.
ETA - Estimated Time of Arrival in instrument panel reinstated.
Digital key pairing improvements.
Remote Polestar app functions now available up to 22 days after last use of the vehicle.
General stability improvements.
En alle vorige updates die niet ota zijn geweest, ik heb die versie nu tijdens onderhoud ontvangen (dus niet ota) en heb ook de Android auto receiver nu.
Ik had een volvo v90 phev mee als vervangend vervoer, dat systeem is een heel andere ervaring qua ux en ik snap dat die volvo update dat beter maakt, maar versus het tegel scherm van de Polestar is het nog steeds een hele primitieve ervaring.
Er is genoeg te zeggen en verzinnen over ons tegel scherm, maar het is voor mij veel beter dan hoor ze dat in die volvo doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lumics
De 3.4.4. ota ronde is gestart in UK en duitsland. Hopelijk zijn wij snel aan de beurt. https://www.reddit.com/r/Polestar/s/O9mVTbXLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-09 11:11
Kaoh schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:24:
[...]

En alle vorige updates die niet ota zijn geweest, ik heb die versie nu tijdens onderhoud ontvangen (dus niet ota) en heb ook de Android auto receiver nu.
Ik had een volvo v90 phev mee als vervangend vervoer, dat systeem is een heel andere ervaring qua ux en ik snap dat die volvo update dat beter maakt, maar versus het tegel scherm van de Polestar is het nog steeds een hele primitieve ervaring.
Er is genoeg te zeggen en verzinnen over ons tegel scherm, maar het is voor mij veel beter dan hoor ze dat in die volvo doen.
De V90 die je mee had is nog het oude Volvo systeem, het vernieuwende systeem is er nu nog alleen op de XC90 2025. De update van het UX die alle AAOS Volvo’s gaan krijgen ( ook de al lang rondrijdende) in de loop van dit jaar krijgt globaal hetzelfde uiterlijk en functionaliteit als het systeem zoals dat bijvoorbeeld op de EX90 en de vernieuwde XC90 draait. Ik heb bij dealer met het systeem van de XC90 my2025 zitten spelen: dat is echt een grote verbetering. Bij my26 krijgen de Volvo’s ook nog eens snellere hardware. Ik denk dat Juancho zich afvraagt of die verbetering ook naar de PS2 komt.

Na 4 jaar Volvo EV’s nu een 2024 XC60 T6 hybride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Klopt, maar dat stond ook in mijn post. De nieuwe UX van Volvo met sneltoetsen vast onder in het scherm en daarboven 3 of 4 items die een soort splitscreen geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:10
@Crash

Rechter camera is hier ook een beetje scheef. Maar verre van zo extreem als bij jou.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Aed2Dao.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbeek010
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 15:30
Juancho schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:02:
[...]

Overigens, de verwachtte/geschatte levertijd van het 2026 MY is volgens Polestar zelf zo rond augustus/september. Dus wbt bijtelling en het op kenteken krijgen in 2025 moet geen issue worden.
Ik kreeg afgelopen weekend bij de Polestar store niet helemaal duidelijk wat er in het Prime pakket zat dus ik heb het ook nog eens nagevraagd via de Polestar website (chat). Daar werd mij zojuist verteld dat het Prime pakket bestaat uit Pilot, Plus, Climate + getinte ruiten.

Alle PS2 die met Prime worden besteld, worden het MY26 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
rbeek010 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 10:14:
[...]

Ik kreeg afgelopen weekend bij de Polestar store niet helemaal duidelijk wat er in het Prime pakket zat dus ik heb het ook nog eens nagevraagd via de Polestar website (chat). Daar werd mij zojuist verteld dat het Prime pakket bestaat uit Pilot, Plus, Climate + getinte ruiten.

Dan ben ik heel benieuwd wat de prijs wordt van een LR SM met Prima pakket. En ook hoe dat dan verschilt als je zelf bijv. los het climate/plus pakket neemt. Want daarbij heb ik ook nog graag het B&W audio systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
rbeek010 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 10:14:
[...]

Top, dat lijkt dan vergeleken met MY25 toch een ‘meer voor minder’ aanbieding te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
Juancho schreef op maandag 17 maart 2025 @ 10:28:
[...]

Dan ben ik heel benieuwd wat de prijs wordt van een LR SM met Prima pakket. En ook hoe dat dan verschilt als je zelf bijv. los het climate/plus pakket neemt. Want daarbij heb ik ook nog graag het B&W audio systeem.
YMMV
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTDuesWyMV6EtCtwZ9SHFKzSNOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ztNy4ab9irNpuu60GTy3hitE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeek010
ach-jee schreef op maandag 17 maart 2025 @ 10:31:
[...]

Top, dat lijkt dan vergeleken met MY25 toch een ‘meer voor minder’ aanbieding te zijn.
Klopt, goeie deal denk ik. Waarschijnlijk ga ik vandaag nog bestellen, twijfel alleen nog of het de LRSM Prime of de SRSM Prime wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Kunnen jullie al zien wat het B&W audio systeem kan extra kost? De prijs hierboven van Alphabet is wel echt heel scherm voor de prime versie. Zelfs goedkoper dan mijn offerte van de 2025 versie met plus + climate + HK audio. Ook de fiscale waarde is wat lager. Dat biedt wel kansen om dan het B&W audio systeem te nemen en heeeeeel misschien nog het lichte interieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeek010
Juancho schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:36:
Kunnen jullie al zien wat het B&W audio systeem kan extra kost? De prijs hierboven van Alphabet is wel echt heel scherm voor de prime versie. Zelfs goedkoper dan mijn offerte van de 2025 versie met plus + climate + HK audio. Ook de fiscale waarde is wat lager. Dat biedt wel kansen om dan het B&W audio systeem te nemen en heeeeeel misschien nog het lichte interieur.
Hmm nee, ik heb niet de keuze voor B&W bij mijn leasemaatschappij, kan alleen HK kiezen als audio upgrade. Geen idee of dit nog verschilt per lm, maar bij Athlon is deze -op dit moment- iig niet beschikbaar als keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:41
Juancho schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:36:
Gaat B&W dit nog ontwikkelen voor een model dat al even loopt?
Zou echt heel tof zijn, mijn zwager heeft het in zijn XC90 en is erg prettig namelijk.
Is dit nieuws uit betrouwbare bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Spekkie99 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:47:
[...]

Gaat B&W dit nog ontwikkelen voor een model dat al even loopt?
Zou echt heel tof zijn, mijn zwager heeft het in zijn XC90 en is erg prettig namelijk.
Is dit nieuws uit betrouwbare bron?
Ja van een Polestar vestiging zelf waar ik ben geweest. Neem toch aan dat die man dat niet meer zo ter plekke verzon 😁

Maar Polestar heeft zelf nog niet eens de configurator aangepast dus wellicht kunnen leasemaatschappijen nog niet alles inzien.

Daarnaast schijnt Polestar nog met een lease actie te komen, maar kan zijn dat dit dus die goedkopere maar wel volgepakte Prime versie is. Ik zou dus iig nog even wachten tot de configurator beschikbaar is. Doe ik iig wel.

[ Voor 29% gewijzigd door Juancho op 17-03-2025 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:41
Juancho schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:54:
[...]

Ja van een Polestar vestiging zelf waar ik ben geweest. Neem toch aan dat die man dat niet meer zo ter plekke verzon 😁

Maar Polestar heeft zelf nog niet eens de configurator aangepast dus wellicht kunnen leasemaatschappijen nog niet alles inzien.

Daarnaast schijnt Polestar nog met een lease actie te komen, maar kan zijn dat dit dus die goedkopere maar wel volgepakte Prime versie is. Ik zou dus iig nog even wachten tot de configurator beschikbaar is. Doe ik iig wel.
Of hij vergistte zich met HK audio of met de 3 die het wel krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Spekkie99 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 13:16:
[...]

Of hij vergistte zich met HK audio of met de 3 die het wel krijgt?
Nee, hij sprak echt over de B&W van de hogere modellen Polestar (en Volvo) die naar de PS2 kwamen als update voor dit nieuwe MY26.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR. RHS
Kreeg net een melding van een software update bij het starten van de auto. Zag daarna alleen geen melding bij OTA 🤓. Nog meer mensen meldingen ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hardleers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 11:44
MR. RHS schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:22:
Kreeg net een melding van een software update bij het starten van de auto. Zag daarna alleen geen melding bij OTA 🤓. Nog meer mensen meldingen ontvangen?
Yep, we mogen! Ik kon hem trouwens gewoon uitvoeren door naar updates in je settings menu te gaan. Straks es kijken of het gelukt is haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdejonge2
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-08 20:08
Ben hier nu ook de ota-update aan het installeren, schijnt circa 1,5 uur te duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR. RHS
Jdejonge2 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:28:
Ben hier nu ook de ota-update aan het installeren, schijnt circa 1,5 uur te duren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLqtvs2P1YA4CgKXIw8VGDfaTYg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jMTetvfdEEiWGA2hvWrHJ5OS.jpg?f=fotoalbum_large

De update is ook hier onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Het lijkt wel iets soepeler rond te klikken met 3.3.4. Opstarten AA duurt even. En, ik vind het wat onscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjhx
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23-04 09:48
De update stond gepland voor gisteravond. Vanmorgen is de PS totaal onbereikbaar. Niet zichtbaar in de app (upgrade nog bezig) en geen reactie op sleutels. Compleet dood en geen reactie. Wegenwacht is onderweg....
Herkenbaar?

PS2 LRDM MY2022 Moon 20" PPP + upgrade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hasmit12
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-09 15:38
De update verliep wel soepel, alleen toen deze klaar was moet echt alles opnieuws opgestart worden. dat duurde even.
En vanochtend stapte ik in een koude auto. De parkeerverwarming was niet ingeschakeld volgens de timer.
Ben benieuwd of dat morgen weer zo is
Pagina: 1 ... 201 ... 218 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.