Absoluut dit is mijn grootste ergenis aan mijn P2. Radio die uitvalt, geluid dat niet werk. Geluid van knipperlichten die het niet doet, Parkeercamera niet beschikbaar, hele mediaconsole die uitvalt etc. Ik heb het allemaal gezien en heb er inmiddels mee leren leven. Nog twee jaar dan mag hij eruit.daniel14 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:41:
In mijn ogen is de software altijd wel wat buggy geweest, ik heb regelmatig geen geluid bij het wegrijden totdat ik mijn knipperlicht aan zet, als ik spotify aan heb en ga na de radio, opent die of spotify gewoon of de radio gaat aan met het geluid van Spotify er nog doorheen…
@Pixeltje Als het eenmaal een paar keer gebeurd dan schik je niet meer. Ik vind het vooral bij achteruit rijden hoogstens irritant, je hoeft maar een blaadje of takje bijna te raken en de auto doet al een ingreep. Zelfde als je achteruit wilt inparkeren bij een parkeervak met van de opstaande randen aan het eind. Fatsoenlijk met je wielen tegen die rand aan kan niet want een halve meter daarvoor heeft de botsdetectie je auto al stilgezet.
HD4Life @ Full-HD