Die van mij is echt stevig, de lader zit echt heel sterk op de houder bevestigd. De telefoon heeft het officiële magsafe hoesje waar dus ook magneten in zitten. Dus in feite maakt het niet uit of je een magnetische lader direct op de telefoon zet of via dit hoesje. De magneetkracht is hetzelfde. Het is allemaal dus echt sterk genoeg om de lader/telefoon op zijn plek te houden. Hij is er dus ook nooit afgevallen. Als ik de telefoon eraf trek blijft de lader aan de houder zitten.Aghanim schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:11:
[...]
Net dezelfde houder van LURK binnen gekregen via Bol. Ik durf het niet aan met mijn iPhone XS in een hoesje. De magneet is matig qua kracht en als ik mijn hand op en neer beweeg om een hobbelweg te simuleren schiet de iPhone los. Kan zijn omdat ik een hoesje gebruik overigens. Op dezelfde manier heb ik het cameraglas van mijn S10e stuk gekregen. Die viel van het dashboard. Toen gebruikte ik deze Baseus.
Zit het bij jou wel echt stevig? Lijkt alsof je ook een hoesje gebruikt maar moeilijk te zien.
Ik heb een Flitsmeister One en daar zit ook een magneet houder bij. Die is 4 niveaus sterker maar weer nergens aan te bevestigen.
Kom er nu pas achter dat de P2 een gruwelijk complexe cockpit heeft om een telefoon op te bevestigen. Weinig rechte stukken.
Misschien kijken dat de onderkant van de telefoon op de rand naast de schakelpook steunt maar dan kan er lastig een kabeltje in.
Misschien toch de houder proberen uit mijn linkje? Dan nog even niet vastplakken zodat je hem nog terug kunt sturen als de magneetkracht niet sterker is dan de LURK.
De enige reden om toch voor een conventionele houder met actieve voeding te gaan is omdat CarPlay straks alleen bedraad werkt. Dan moet je met deze setup dus wel elke keer een kabel in de iPhone steken. De magnetische lader werkt dan alleen nog maar als houvast en niet meer als lader.
[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Music op 12-09-2021 23:21 ]
Polestar 2 Launch Edition 2020 | Thunder | 19'' | Slate WeaveTech