Nou ik ben het gaan proberen na moeten stoeien met de betaalmethode voor de Polestar Charge app, om 1 of andere reden lukt het via Apple Pay niet dus ik heb de credit card als betaalmethode moeten gebruiken.
Bij Fastned is het dus inderdaad het tarief wat Polestar Charge in de app heeft staan (76 cent) en daar 30% korting op dus uiteindelijk betaal je 53 cent per kW. Voor de beeldvorming het standaardtarief bij Fastned is 69 cent en met hun gold membership betaal je dan 48 cent (abonnement 11,99 EUR). Autocharge blijft ook gewoon werken.
Bij Tesla Superchargers krijg je dus ook gewoon de 30% korting op het gewone tarief wat in hun app staat. In mijn geval was deze 30 cent, dus ik betaalde uiteindelijk maar 21 cent per kW.
En als iemand in de toekomst het zelf wil gaan proberen, ik heb enorm zitten kloten met de Plugsurf/Polestar Charge kaart in de Tesla app te krijgen. Maar de truc is dus dat je een random Tesla supercharger moet opzoeken in de Polestar Charge app, als je dan op de Tesla locatie drukt krijg je een ander soort knop te zien waarbij je een virtuele Polestar Charge kaartnummer krijgt. Deze moet je invullen als betaalmethode in de Tesla app.
Andere snelladers (nog) niet geprobeerd, maar denk dat ik voorlopig dit abonnementje wel ga houden. Vind het fijn om flexibiliteit te hebben.
[
Voor 6% gewijzigd door
Derek S. op 29-04-2024 22:36
]