Hallo dames en heren,
Goed nieuws, we hebben er een nieuwe Polestar 2 eigenaar bij. Tenminste. Medio mei krijg ik hem als het goed is.
Ik kan mij voorstellen dat veel mensen die al een Polestar hadden niet blij waren met de prijsverlagingen maar het resultaat is wel dat deze auto nu in mijn leasebudget past. Ik vond het echt een hele toffe auto, en nogsteeds!
Ik heb de Polestar 2 Long range Single motor besteld met de 19 inch wielen, een trekhaak en in de kleur magnesium. Het plus pakket kreeg ik er gratis bij. En dit voor een fiscale waarde van 49.900.
Ik zie er nog niet veel van voorbij komen maar ik vind de tariefstelling momenteel alle kanten van de Polestar 2 opvallen als je het vergelijkt met andere auto's (Behalve Tesla, maar die vind ik lelijk)
- Technisch gebied 655 WLTP en 205KW laadvermogen. Noem een auto van deze prijs die dat heeft.
- Opties: Panoramadak, elektrisch verstelbare stoelen (standaard 19 inch velgen), Android Auto, elektrische achterklep. Dat plus pakket moet je er eigenlijk wel bij hebben.
- Motorisch: Achterwiel aandrijving en 300 pk. Noem een vergelijkbaar model met 1 motor die dit heeft? Ook 1500kg trekken vind ik erg handig. Ik rijd in en rondom het dorp vaak nog wel eens met een trailer.
- Uiterlijk: Ja het is smaakgevoelig maar ik vind het nogsteeds 1 van de mooiste auto's als EV ik hou van de liftback zoals ze dat noemen en voor mij hoeft het niet perse een SUV te zijn.
Ik denk dat ik heel veel leuke ritten ermee mag maken. Ik krijg hem in mei en eind juni had ik al een weekje Kroatie gepland! Ik ben benieuwd!
[
Voor 10% gewijzigd door
Rvzoggie op 20-03-2024 20:49
]