Buikpluis schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:49:
Hallo!
Kan iemand mij helpen met het volgende: rij al een tijdje Polestar en leg mijn telefoon eigenlijk altijd op de middenconsole. Maar natuurlijkj glijdt dat ding dan alle kanten op.
Heeft iemand een goede telefoonhouder/oplossing om de telefoon naast het scherm te plaatsen?
Thanks voor het meedenken!
Gratis tip: maak gebruik van de zoekfunctie, er zijn al best veel posts geplaatst over houders. Toevallig lid van de club op Facebook? Daar kan je ook gebruik maken van de fenomenale zoekfunctie.
Uiteraard ben ik de beroerdste niet en help ik je graag verder. Ik heb een draadloze oplader naast het middenscherm.
Pluspunt: telefoon erop plakken en gaan, geen gedoe met snoeren. De lader zelf heb ik voorzien van een snoertje van 20 cm, daardoor ook geen lelijke kabels in het zicht.
Minpunt: het ding zit vast met gorillalijm. Dat wil niet iedereen. Dat kon helaas niet anders aangezien een dubbelzijdige sticker niet blijft plakken.
Opgebiecht: gekocht bij een accessoireboer van Tesla. Qua looks past de houder ook veel beter bij Polestar dan die platgeslagen vis, dat ter zijde