afgelopen dagen was het flink koud, en hoge vochtigheidsgraad, ofwel airco/verwarming moet flink bijpoten.ThaDude schreef op donderdag 7 december 2023 @ 08:30:
Ik had gisteren weer eens wat bijzonders..
Mijn knipperlicht functie 3 keer knipperen deed het ineens niet meer. Herstarten van het systeem hielp niet. De optie aan en uit in het menu hielp ook niet. Goed aangekomen en de auto weggezet. Rij ik in de middag weer terug en werkt de knipperfuntie weer haha
Nu ging google maps niet meer op satelliet weergaveals ik dat aanzet dan bij elke move door het menu stond het weer op de standaard instelling van de map.. heel raar allemaal.. ik bedoel hoe dan?
![]()
BTW eerste jaar de auto in de winter.. heb hem pas in maart gekregen maar wat zuipt die elektriciteit als het koud is zeg BIZAR. Bij accu 90% voorverwarmen alles gedaan maar kom op 23,3 kwh per km uit bij 105.. rit van 120 km.
Verder heerlijke auto hoor..
Vervolgens maak je ook nog eens de "gevoelstemperatuur" van de auto hóóg door 105kmh te rijden en dat geeft nog eens een sterke afkoeling,
En dan tóch nog 23,3 scoren? lijkt mij best netjes. m2C
Om welke uitvoering gaat het? en heb je winterbanden? bandendruk?
10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)