Dat verhaal heb ik idd vaker gehoord bij oa Volvo en dat het wordt afgeraden. Mijn dashcam zit helemaal rechts, omdat hij daar het minst opvalt als bestuurder, minder hoef weg te werken en geen kans op storingen idd. Nadeel is dat de ruitenwisser daar niet komt...kramon schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 11:58:
Ik kan zo mijn auto weer ophalen bij Broekhuis. Als het goed is laatste update gekregen, maar belangrijker: m'n front-avas-speaker werkt weer, yay!
Iets anders nog wat ze me net telefonisch vertelden: ik heb dus een dashcam en die heb ik vrij strak tegen de camera-unit boven-midden-in het raam geplakt, maar dat kan dus storen met de lane-assist en what-not. Nu heb ik inderdaad wel eens ingreep(jes) gehad van de hulpsystemen die niet hoorden te gebeuren en ook vind ik dat de auto niet goed in het midden rijdt als ik lane-assist aan heb. Dus ik ben benieuwd of dat met elkaar te maken heeft.
Zijn hier meer mensen met dashcams, die direct onder de auto-camera midden-boven op het raam zit geplakt en dat je issues (zei het kleine) hebben met de hulpsystemen die afhankelijk zijn van die camera's?
P2 LRDM Thunder 20"