Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:47
scorchnl schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 15:07:
[...]

Korte vraag dan: Hoe hoor je terug te gaan naar YouTube wanneer je een video full-screen hebt gezet? Ik lig namelijk altijd te klooien wanneer ik dit moet doen.
Dat staat kort in beeld als je op Full Screen schakelt :)
Vinger op het scherm en even vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
JTHZZ schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 15:14:
[...]

Dat staat kort in beeld als je op Full Screen schakelt :)
Vinger op het scherm en even vasthouden.
Binnenkort maar eens proberen. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basic5
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 26-08-2024

Basic5

P2 LRSM '22

Zijn er nog meer mensen die last hebben van software instabiliteit van 2,7? Voor mij was het vanmiddag de derde keer dat ik opnieuw moest opstarten sinds de update omdat of de radio het niet doet, streamen blijft hangen of Waze blijft op 1 punt vast staan. Is dit de Chinese kant van de auto? ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Basic5 op 30-03-2023 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:08
Basic5 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 18:09:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van software instabiliteit? Voor mij was het vanmiddag de derde keer dat ik opnieuw moest opstarten omdat of de radio het niet doet, streamen blijft hangen of Waze blijft op 1 punt vast staan. Is dit de Chinese kant van de auto? ;-)
Bijna nooit, misschien 1x per jaar. Wat bij mij wel vaak gebeurt: de minispeler (op 1/4 scherm) van Youtube music gaat vaak op zwart, waardoor daar geen info en knoppen meer te zien zijn. In het volledige scherm blijft youtube wel normaal werken. Na een paar dagen komt ie meestal terug.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GeurtG
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 31-08 12:45
Basic5 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 18:09:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van software instabiliteit van 2,7? Voor mij was het vanmiddag de derde keer dat ik opnieuw moest opstarten sinds de update omdat of de radio het niet doet, streamen blijft hangen of Waze blijft op 1 punt vast staan. Is dit de Chinese kant van de auto? ;-)
Lees even een paar posts hierboven, er is geen letter Chinees aan de software. Wel veel Zweeds en Engels, misschien dat die elkaar wat minder goed verstaan in videocalls ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basic5
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 26-08-2024

Basic5

P2 LRSM '22

GeurtG schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 21:30:
[...]

Lees even een paar posts hierboven, er is geen letter Chinees aan de software.
Gevonden! Yep...UK...ik weet niet of je daar blij mee moet zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard.PS2
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 30-10-2023
Big_Sander schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:24:
Gisteren mij P2 opgehaald, super blij mee! Het is een srsm zonder packs.
Auto draait op 2.7 maar ik heb geen voetenverlichting, iemand tips?
Hier al wat over bekend? Heb dezelfde uitvoering maar ook geen voetverlichting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:53
Misschien een gekke vraag, maar waarom vinden jullie voetverlichting zo'n ding? Ik heb er echt nog nooit iets mee gedaan of het nut er van beleefd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Sander
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-09 09:10
Gerard.PS2 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:32:
[...]

Hier al wat over bekend? Heb dezelfde uitvoering maar ook geen voetverlichting.
Ik heb nog niet met support gechat, maar ik lees op andere engelstalige fora dat dit een bekend probleem is bij MY23. Ofwel de autos die geen wiel voor lichtverstelling hebben. De lampjes zitten er wel, maar zal wel weer een bug zijn. Wordt vervolgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big_Sander
KeesPimelmees schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:45:
Misschien een gekke vraag, maar waarom vinden jullie voetverlichting zo'n ding? Ik heb er echt nog nooit iets mee gedaan of het nut er van beleefd?
Echt heel nuttig is het niet, maar bij instappen wel fijn als je het gewend bent van eerdere auto's. Verder moet het natuurlijk gewoon werken als het er op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Laatst online: 20:53
Big_Sander schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:47:
[...]

Echt heel nuttig is het niet, maar bij instappen wel fijn als je het gewend bent van eerdere auto's. Verder moet het natuurlijk gewoon werken als het er op zit.
Over dat laatste zijn we het in ieder geval eens. Zou mij ook storen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Sander
Big_Sander schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:47:
[...]

Gelijk maar even gechat, ze gaven aan dat het nog niet bekend was.
Ik heb deze bronnen gegeven en die hebben ze bekeken.

Ik wordt via de email verder op de hoogte gehouden.

https://www.polestar-foru...twell-lights.10932/page-2 Bijvoorbeeld hier post 24. En hier KeesPimelmees in "Het grote Polestar 2 Topic" post vrijdag 31 maart 2023 10:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekhapperrr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-09 15:32
Hebben jullie de voetverlichting wel op 'Hoog' staan? Misschien staat 'ie gewoon uit in je instellingen. Zelf sinds 2.7 wel weer voetverlichting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
Ik heb met 2.7 de ACC kunnen testen en in druk(ker) verkeer rijdt het voor mij nog steeds abrupt en onrustig. Het gaat bij mij echt fout met de inschatting voor (aan)remmen. Zoveel abruptie, dat het irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiMe65
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07-09 08:45
GuiltyNL schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:42:
Ik heb met 2.7 de ACC kunnen testen en in druk(ker) verkeer rijdt het voor mij nog steeds abrupt en onrustig. Het gaat bij mij echt fout met de inschatting voor (aan)remmen. Zoveel abruptie, dat het irritant is.
Mijn PS heeft laatst de 60K beurt gehad. Ze hebben 2.7 geïnstalleerd en e.e.a. sensoren (vraag me niet wat) schoongemaakt en opnieuw afgesteld. Misschien dat ACC daarom nu prima werkt bij mij. Mogelijk is dat de oplossing voor jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

GuiltyNL schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:42:
Hier ook. Zelfs op '1-streepje' begon hij al met afremmen >150 meter op de voorligger, en nee, dan kom ik niet met 180km/h aankarren maar gewoon met een snelheidsverschil van zeg 10-15km/h.

Irritant :+

www.google.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kohen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:02
Helaasch, de display error is er nog altijd .. kabel is vervangen (zeggen ze) mag het probleem niet oplossen.
Voor de gene die het probleem niet kennen of herkennen hierbij nogmaals wat er aan de hand is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/362cFT5T9CULdCYtkMrCzc9JV60=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aDmELLEswSQDVH9K02LVX7Nm.gif?f=user_large

Ik ga voorstellen, vervang de hele unit maar. }:|

Al meer mensen met dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Misschien een unieke combinatie, maar ik deed in een tunnel met pilot assist aan. Zette toen m’n ruitensproeier aan en de auto trok direct met een aardig zwieper richting de rechter tunnelwand. Best gevaarlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

eLScha schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 15:26:
Misschien een unieke combinatie, maar ik deed in een tunnel met pilot assist aan. Zette toen m’n ruitensproeier aan en de auto trok direct met een aardig zwieper richting de rechter tunnelwand. Best gevaarlijk.
Ik heb hier al eerder mijn mening gegeven over de "veiligheids"systemen in de P2 die de bestuurder de dood proberen in te jagen met hun overwachte en vaak onnodige ingrepen. Wat mij betreft: eruit met die rotzooi, je hebt er alleen maar last van.
Voor de rest is het een topauto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-09 10:01
Kohen schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 15:17:
Helaasch, de display error is er nog altijd .. kabel is vervangen (zeggen ze) mag het probleem niet oplossen.
Voor de gene die het probleem niet kennen of herkennen hierbij nogmaals wat er aan de hand is:
[Afbeelding]

Ik heb dit echt incidenteel. Stoor me er niet echt aan, maar blijft natuurlijk iets raars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:14

ThaDude

Hang Loose

[Afbeelding]

Ja hier ook last van P2 BJ 2020

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 21:06
[Afbeelding]

Heb het heel af en toe, misschien 1 keer om de 1000km.

Hoe vaak gebeurt het bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:15

Freakie1NL

Grote Baas

Ad Hox schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:48:
Hier ook problemen met de app (iOS). Nog niet eerder gehad. DAB Radio werkt ook niet meer (geen zenders gevonden). Heb de app ook al “gekilled”, maar helaas.

Morgen op wintersport, misschien toch nog even een reset uitvoeren.
Werkt het bij jou inmiddels weer? Hier nu sinds deze week geen enkel DAB+ station wat werkt. FM schakeling doet het wel goed. Al reset geprobeerd maar helaas.

Zie ook geen optie om de app opnieuw in te stellen?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52

Ad Hox

N/A

Freakie1NL schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 18:40:
[...]

Werkt het bij jou inmiddels weer? Hier nu sinds deze week geen enkel DAB+ station wat werkt. FM schakeling doet het wel goed. Al reset geprobeerd maar helaas.

Zie ook geen optie om de app opnieuw in te stellen?
Weet het niet meer zeker. Maar volgens mij heb ik de app “gedwongen gestopt” via de app store. Het werkt in ieder geval weer en geen problemen meer sindsdien.

[ Voor 6% gewijzigd door Ad Hox op 31-03-2023 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 08:11
[Afbeelding]

Gebeurt hier meerdere malen per week. Denk soms wel 10x op een rit van 100km. Kan mij er niet zo druk om maken, uiteindelijk komt het wel weer terug en blijft het hoofdscherm het gewoon doen.

Vandaag had ik ook een aparte bug in Google maps navi. Elke % range die ik op maakte op mijn route, kwam er in de navi bij op eindstation.

Ik reed weg in Rosmalen met batterij op 63% en kwam thuis met 28%. Google Maps begon op 31% en kwam thuis met Google die zei dat ik 66% over zou hebben bij thuiskomst d:)b

Zo zijn er wel meer gekke ‘bugs’. 1e minuut geen geluid of geen internet. Maar het lost allemaal zichzelf op uiteindelijk.

Vanaf dag1 werkt de DK al perfect en de auto rijdt altijd, dus het zal allemaal wel dat tie soms een bug in de software heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:37
Hele dag al geen verbinding met de auto... Iemand anders ook?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wBUs8E5lfBGRql_pfI7-nU1Y9X8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TaQ3N8H2HFL03WxIrQUp81zw.jpg?f=fotoalbum_large

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTHZZ
kramon schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 19:58:
[Afbeelding]
Nee werkt prima vandaag. Ook al die bugs hierboven totaal geen last van. Snap niet waar die verschillen vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:37
kramon schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 19:58:
[Afbeelding]
Polestar account was verdwenen uit de auto.

Edit: ook de account van mij vrouw haar account was uitgelogd. Vaag.

[ Voor 7% gewijzigd door kramon op 01-04-2023 09:12 ]

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchman666
  • Laatst online: 17:23
[Afbeelding]

Ik herken dit ook. Maar eerlijk gezegd erger ik me er niet echt aan omdat het slechts een fractie van een seconde duurt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:15
dutchman666 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:05:
[...]

Ik herken dit ook. Maar eerlijk gezegd erger ik me er niet echt aan omdat het slechts een fractie van een seconde duurt :)
Ik vind dit wel interessant om te zien hoe mensen er anders in kunnen staan. Ik zou er 100% achteraan gaan, nu zit de auto nog in de garantie. 1) het hoort niet bij een auto van 60k, en 2) misschien is dit een voorbode voor een scherm wat straks helemaal kapot is. Wat is de moeite om er onder garantie naar te laten kijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paku
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-09 11:47

Paku

P2 LRSM Moon Pilot

kramon schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:01:
[...]

Polestar account was verdwenen uit de auto.

Edit: ook de account van mij vrouw haar account was uitgelogd. Vaag.
Ik moest op de app ineens opnieuw inloggen, daarna gewoon verbinding. Alle accounts zijn er gewoon nog.

Polestar 2 (Dec 2021) LRSM Moon Pilot 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paku
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-09 11:47

Paku

P2 LRSM Moon Pilot

[Afbeelding]

Is dit probleem er alleen als je GM draait op je console? Ik heb dit nog nooit gezien, of iets wat er op lijkt maar gebruik GM nooit op de console bij het stuur. Zou ook een GM gerelateerd issue kunnen zijn.

Polestar 2 (Dec 2021) LRSM Moon Pilot 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 06:58

Pixeltje

Woo-woohoo!

Shorteh schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:24:
[...]

Ik vind dit wel interessant om te zien hoe mensen er anders in kunnen staan. Ik zou er 100% achteraan gaan, nu zit de auto nog in de garantie. 1) het hoort niet bij een auto van 60k, en 2) misschien is dit een voorbode voor een scherm wat straks helemaal kapot is. Wat is de moeite om er onder garantie naar te laten kijken? :)
Nav de berichten hier ben ik er ook een tijdje op gespitst geweest, heb het in 20k km ongeveer 3 keer zien gebeuren (één ‘swipe’), maar nu al een tijdje niet gezien. Was er daarom vanuit gegaan dat een een software ding was..

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Shorteh schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:24:
[...]

Ik had vorig jaar een vergelijkbaar probleem met mijn ID.3 leaseauto. Super slechte service bij VAG en geen zin om de auto lang kwijt te zijn. Dus gewoon mee doorgereden, leaseauto dus wat boeit het. Gelukkig nu bij Polestar weer betere ervaringen met service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Sander
Ik dacht eerder te hebben gelezen dat mensen zelf aan het knutselen waren met een ring maken aan de activity key. Mij MY23 heeft een vesting voor een touwtje en/of ring.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nRxdCeB1k6jyXrHlNshP90xMlxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/If0ZL6Es005zAXevN0jZr53H.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pr8hube
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-09 17:10
Gisteren voor het eerst bij een Tesla lader, geladen.
Het was even zoeken in de app. Maar na selectie van het station, laadpaal, aansluiten en starten, begint direct het laden. Niet het “doet tie het wel, doet tie het niet” momentje wat ik normaal heb bij het starten van laadsessies met een laadpas bij een van de andere providers.
Gaat het altijd soepelere met een app of is dit een Tesla dingetje.
Groetjes,
Gerard

P2 midnight (launch edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:02
Li1quid schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 18:08:
[...]

Heb het heel af en toe, misschien 1 keer om de 1000km.

Hoe vaak gebeurt het bij jou?
2x per minuut, soms vaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTHZZ
Big_Sander schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:41:
Ik dacht eerder te hebben gelezen dat mensen zelf aan het knutselen waren met een ring maken aan de activity key. Mij MY23 heeft een vesting voor een touwtje en/of ring.

[Afbeelding]
Ik probeer te kijken of het lijkt op wat ikzelf aan de activity key heb, maar iets op jouw plaatje zorgt ervoor dat ik me er niet op kan focussen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
Kohen schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:22:
[...]

2x per minuut, soms vaker.
Dat lijkt me inderdaad dan duidelijk: unit vervangen. Normaal is dat niet..

[ Voor 33% gewijzigd door JTHZZ op 02-04-2023 18:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Zijn er meer mensen hier met condens in het achterlicht? Al een keer gezien en nu viel het me net weer op. Alleen links achter, de rest van de lenzen rondom de auto hebben dit niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CRLAv_XHyvEjZd7zmhZsIeNom4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F6VB7r5TRj6n8jWzEQ5z53rX.jpg?f=fotoalbum_large

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arie van Dijk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 12:00
Pixeltje schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:40:
Zijn er meer mensen hier met condens in het achterlicht? Al een keer gezien en nu viel het me net weer op. Alleen links achter, de rest van de lenzen rondom de auto hebben dit niet.
[Afbeelding]
Ja, zelfde kleur en alleen linksachter. Paar keer gemeld bij de dealer, er is nooit iets aan gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnns85
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:55
Pixeltje schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:40:
[Afbeelding]
Jazeker. Hier ook gehad in beide achterlichten. Links meer dan rechts overigens. Zijn vorige maand allebei vervangen onder garantie. Duurt wel even want de bumper moet eraf om ze te vervangen. Dus wellicht combineren met een volgende beurt. Wel even van te voren melden/langsrijden denk ik want de dealer moet ze claimen bij Polestar en bestellen en dat ging een paar dagen duren werd mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnns85
Arie van Dijk schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:23:
[...]

Ja, zelfde kleur en alleen linksachter. Paar keer gemeld bij de dealer, er is nooit iets aan gedaan.
Vreemd, hier meteen opgelost onder garantie. Niet te lang mee wachten, afhankelijk van hoelang je nog garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnns85
JTHZZ schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:10:
[...]

Dat lijkt me inderdaad dan duidelijk: unit vervangen. Normaal is dat niet..
Ik heb een aantal problemen gehad die bij de ene dealer werden afgedaan als normaal of binnen de marge en bij een andere dealer meteen serieus zijn opgepakt en opgelost. Zelfs een andere vestiging binnen dezelfde groep maakt verschil. Toch apart hoe dat soms willekeurig lijkt te gebeuren.

Ging overigens niet over het scherm en het zelf nog nooit gezien in 2,5 jaar en 90k km, lijkt me niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Laatst online: 03:12
Pr8hube schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:08:
Gisteren voor het eerst bij een Tesla lader, geladen.
Het was even zoeken in de app. Maar na selectie van het station, laadpaal, aansluiten en starten, begint direct het laden. Niet het “doet tie het wel, doet tie het niet” momentje wat ik normaal heb bij het starten van laadsessies met een laadpas bij een van de andere providers.
Gaat het altijd soepelere met een app of is dit een Tesla dingetje.
Groetjes,
Gerard
Wat betreft snelladen is Tesla de enige aanbieder waar ik nog nooit een issue heb gehad. Gewoon inpluggen en klaar.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-09 08:52
Hoe gebruiken jullie de Tesla chargers als lease rijders? want deze zitten gekoppeld aan accounts en daarmee een credit card. Of valt dit ook te koppelen met een MTC pas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:43
Als ik toevallig een keer bij Tesla laad declareer ik het gewoon bij de baas. Die doet daar niet moeilijk over.
Zelfde als dat ik bij Ionity laad en daar de plugsurfing pas gebruik, die declareer ik ook gewoon. Natuurlijk kan ik daar wel de leasepas (travelcard) gebruiken, maar gezien het prijsverschil denk ik graag mee ;)

Koppelen van Tesla aan een laadpas of app is helaas niet mogelijk, dus je zult het zelf even moeten betalen via creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
JeroenV_ schreef op maandag 3 april 2023 @ 07:31:

Koppelen van Tesla aan een laadpas of app is helaas niet mogelijk, dus je zult het zelf even moeten betalen via creditcard.
Dat inderdaad. Ik heb hem gekoppeld aan mijn credit bard van het werk. Dan is het in principe alleen factuur uploaden en paar keer klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-jah
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13-09 14:35
Big_Sander schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:41:

[Afbeelding]
Vorige modeljaren ook.
Denk dat vooral de moeilijkheid ligt aan de kleine opening waar er geen standaard ring door past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
VidaR-9 schreef op maandag 3 april 2023 @ 07:18:
[...]

Wat betreft snelladen is Tesla de enige aanbieder waar ik nog nooit een issue heb gehad. Gewoon inpluggen en klaar.
Ionity wel dan? Ook echt nog nooit issues gehad. Fastned werkt ook prima met autocharge. Alleen EnBW in Duitsland ooit een tweede keer inpluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
Even een heel ander onderwerp. Is er al iemand die z'n Polestar gekoppeld heeft gekregen aan Home Assistant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:15
jhoekwat schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:22:
Even een heel ander onderwerp. Is er al iemand die z'n Polestar gekoppeld heeft gekregen aan Home Assistant?
Ik heb hier gister nog wat over opgezocht, maar kon zo niks vinden. Denk niet dat het op dit moment (eenvoudig) te realiseren is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-09 10:01
12 weken geleden op Instagram van Polestar het volgende antwoord gekregen:

We don't have a timeline to share regarding the availability of this functionality in the Netherlands, but it's currently being rolled out by Google in phases by country and language. 🙌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Zo ja wat maakt dit dan mogelijk?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 17:18
ThaDude schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:08:
[...]

Zo ja wat maakt dit dan mogelijk?
Nou ik zou best een limit naar 100% SOC willen kunnen schuiven zodat als ik hoge over productie op de zonnepanelen heb die naar de auto kan pushen. Als die al 90% is kan ik daar niet niets meer mee.
Of zo ook de Amps aan passen, is de productie van de panelen 3K wil ik ook dat ie maar 3K probeert te laden (1 fase kabel zou helpen...) of mischien maar 1.5K als het wat minder is. Anders terkt ie ook 9K uit het netwerk op de duurste momenten.
Pre condition op een schedule die in mijn agenda staat, op afspraak basis ipv een basis schema etc.

Weten dat de auto voor de deur staat en zo automatisch een laadsessie op mn paal activeren.

Of als de API het zou kunnen wissel van profiel voor je instapt (mijn enige klacht, wisselen van profielen is traag en verstorend, ik gebruik graag een werk en prive profiel, naast mn vrouw haar profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
JTHZZ schreef op maandag 3 april 2023 @ 07:58:
[...]

Ionity wel dan? Ook echt nog nooit issues gehad. Fastned werkt ook prima met autocharge. Alleen EnBW in Duitsland ooit een tweede keer inpluggen.
Ionity ook wel gehad dat ik opnieuw moest inpluggen ja. Fastned is sowieso vaker een uitdaging. Shell heb ik 3x geprobeerd maar nog nooit aan de praat gekregen. Denk mijn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

VidaR-9 schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:43:
[...]

Ionity ook wel gehad dat ik opnieuw moest inpluggen ja. Fastned is sowieso vaker een uitdaging. Shell heb ik 3x geprobeerd maar nog nooit aan de praat gekregen. Denk mijn auto.
Vervelend. Ik herken dit (gelukkig) niet. Op 13 maanden tijd misschien 2x meegemaakt en dat was in DE. En ik maak veelvuldig gebruik van Ionity and Fastned.

[ Voor 6% gewijzigd door xsive op 03-04-2023 13:03 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• GuiltyNL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HDdcY17uQfWMOHhITJVV1dIfrE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WQCE3JaO09uE6eWEz9S6iH9r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ryTMt-50AVgfBjlPlOxiiMsenkw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AJoR1RcoJReiSnYWUrV1TnTf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aOyiE8y-bVsml1N7cLkCiT5KeRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B4FzcW1HwW3Go8CTwxOdGpqW.jpg?f=fotoalbum_large

Zomerbanden eronder. Pilot Sport 4S. Zo tonen ze qua velgrandbescherming. Voor de mensen die hier interesse in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrewarre
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 08:53
Ik heb wel eens wat zitten zoeken maar tot niets gekomen. Op dit moment kun je in de Tibber app je polestar koppelen en dan de accu status zien. "Slim" opladen op basis van de geldende stroomprijzen kan (nog?) niet (wel als een slimme lader hebt).

Het laat wel zien dat er iets van een API voor 3rd parties bestaat bij polestar maar geen idee of/hoe we daar als eindgebruikers bij kunnen op dit moment.

Als er misschien google home integratie komt dat we dan in home assistant via google dingen kunnen zien/doen met de auto, maar das een beetje koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaoh schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:13:
[...]

Nou ik zou best een limit naar 100% SOC willen kunnen schuiven zodat als ik hoge over productie op de zonnepanelen heb die naar de auto kan pushen. Als die al 90% is kan ik daar niet niets meer mee.
Of zo ook de Amps aan passen, is de productie van de panelen 3K wil ik ook dat ie maar 3K probeert te laden (1 fase kabel zou helpen...) of mischien maar 1.5K als het wat minder is. Anders terkt ie ook 9K uit het netwerk op de duurste momenten.
Pre condition op een schedule die in mijn agenda staat, op afspraak basis ipv een basis schema etc.

Weten dat de auto voor de deur staat en zo automatisch een laadsessie op mn paal activeren.

Of als de API het zou kunnen wissel van profiel voor je instapt (mijn enige klacht, wisselen van profielen is traag en verstorend, ik gebruik graag een werk en prive profiel, naast mn vrouw haar profiel)
Ik denk dat je in de toekomst nooit minder dan 6A, het minimum wat je nu kan instellen, kan laden, waarschijnlijk ligt dat aan de omvormers. Je zit dan met 3 fases al aan 4.1kW dus meer dan de max wp van je panelen.
Met de Granny laden is misschien het beste, je zit dan altijd onder de max wp en zolang er gesaldeerd wordt is dat toch prima. Kies een groep die op de fase van de zonnepanelen is aangesloten, ikzelf heb de schuur, die naast de auto staat, op die fase aangesloten om zonodig mbv de Granny de auto als opslag te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
Verwijderd schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:09:
[...]

Ik denk dat je in de toekomst nooit minder dan 6A, het minimum wat je nu kan instellen, kan laden, waarschijnlijk ligt dat aan de omvormers. Je zit dan met 3 fases al aan 4.1kW dus meer dan de max wp van je panelen.
Met de Granny laden is misschien het beste, je zit dan altijd onder de max wp en zolang er gesaldeerd wordt is dat toch prima. Kies een groep die op de fase van de zonnepanelen is aangesloten, ikzelf heb de schuur, die naast de auto staat, op die fase aangesloten om zonodig mbv de Granny de auto als opslag te kunnen gebruiken.
precies waarom ik de 1F kabel aanhaal. Ik zou dus op 1F tussen 6A en 10A willen kunnen schuiven afhankelijk van de paneel opbrengst.
Zolang er gesaldeerd wordt is het niet zo belangrijk maar als dat verdwijnt wil ik het heel graag wel.
De vraag ging over wat je met HA zou willen bereiken, dat dus 😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@GuiltyNL heb je de zwarte kunststof delen ook behandeld? Deze glimmen zo.. 8)

Ik heb zelf black wow gehaald bij Carclean afgelopen week. Alleen nog niet aan toe gekomen om ze te behandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
Kaoh schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:33:
[...]
precies waarom ik de 1F kabel aanhaal. Ik zou dus op 1F tussen 6A en 10A willen kunnen schuiven afhankelijk van de paneel opbrengst.
Zolang er gesaldeerd wordt is het niet zo belangrijk maar als dat verdwijnt wil ik het heel graag wel.
De vraag ging over wat je met HA zou willen bereiken, dat dus 😏
Meer iets voor het thuis laden topic maar het hangt niet van de kabel af. Geschikte laadpalen kunnen makkelijk terugschakelen naar 1 fase en dan dus met 6A=1380W laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GuiltyNL
ThaDude schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:52:
@GuiltyNL heb je de zwarte kunststof delen ook behandeld? Deze glimmen zo.. 8)

Ik heb zelf black wow gehaald bij Carclean afgelopen week. Alleen nog niet aan toe gekomen om ze te behandelen :)
Mijn trims heb ik behandeld met Gyeon Trim. Maar Black Wow zal een soortgelijk resultaat geven. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaoh
JTHZZ schreef op maandag 3 april 2023 @ 18:17:
[...]

Meer iets voor het thuis laden topic maar het hangt niet van de kabel af. Geschikte laadpalen kunnen makkelijk terugschakelen naar 1 fase en dan dus met 6A=1380W laden.
Maar ik ga geen nieuwe paal kopen voor zo een reden. Dus terug on topic, dat zou ik wel will met een polestar api. Gratis en voor niets toch smarter laden.
Zucht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JTHZZ
Kaoh schreef op maandag 3 april 2023 @ 18:40:
[...]

Maar ik ga geen nieuwe paal kopen voor zo een reden. Dus terug on topic, dat zou ik wel will met een polestar api. Gratis en voor niets toch smarter laden.
Zucht.
Ok dat had ik niet begrepen. Dan denk ik dat je lang kunt wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

jhoekwat schreef op maandag 3 april 2023 @ 07:19:
Hoe gebruiken jullie de Tesla chargers als lease rijders? want deze zitten gekoppeld aan accounts en daarmee een credit card. Of valt dit ook te koppelen met een MTC pas?
Huidige werkgever werkt met MTC, dan werkt Tesla helaas niet.

Vorige werkgever had ik een Xximo kaart die ook als creditcard fungeerde. Die was te koppelen. MTC loopt helaas lichtjaren achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Freakie1NL schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:16:
[...]

Huidige werkgever werkt met MTC, dan werkt Tesla helaas niet.

Vorige werkgever had ik een Xximo kaart die ook als creditcard fungeerde. Die was te koppelen. MTC loopt helaas lichtjaren achter.
Je kan / mag bij MTC niet declareren? Kan / doe ik altijd wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

ThaDude schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:37:
[...]

Je kan / mag bij MTC niet declareren? Kan / doe ik altijd wel!
Ja mag wel, maar is toch wel weer werkzaamheden die te vermijden vallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Het is mij trouwens net gelukt om de Polestar te koppelen aan Google Assistant (iOS). Moest wel de taal en regio van mijn iPhone op Engels (US) zetten.

Ik ga nu even kijken of ik hem via Homebridge aan Homekit kan koppelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
Ad Hox schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:44:
Het is mij trouwens net gelukt om de Polestar te koppelen aan Google Assistant (iOS). Moest wel de taal en regio van mijn iPhone op Engels (US) zetten.

Ik ga nu even kijken of ik hem via Homebridge aan Homekit kan koppelen..
Klopt, dat is vrij prima te doen. je kan dan via Google Assistant bepaalde statussen opvragen via voice command en voice return. Maar het liefst krijg je iets visueels terug. maar dat is me nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

jhoekwat schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:30:
[...]

Klopt, dat is vrij prima te doen. je kan dan via Google Assistant bepaalde statussen opvragen via voice command en voice return. Maar het liefst krijg je iets visueels terug. maar dat is me nog niet gelukt.
Inderdaad. Een widget op het homescherm is trouwens wel gelukt (via Shortcuts).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchman666
Gents ik heb het idee dat de huidige performance en dual motors met upgrade inmiddels een silent update hebben ontvangen. Zie screenshot van vanochtend (5:45 uur 😅) . De wagen is nu 0,2 sec sneller dan een jaar terug. Ik kwam destijds nooit onder de 4,4 (4,39 volgens dragny)

Echter zie foto nu 4,2 sec 😜

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CmA0lM-jIwhNbg8ou9R7Q4epKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zxJfg88mi7B5xVLNfUm7P2of.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnns85
dutchman666 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:50:
Gents ik heb het idee dat de huidige performance en dual motors met upgrade inmiddels een silent update hebben ontvangen. Zie screenshot van vanochtend (5:45 uur 😅) . De wagen is nu 0,2 sec sneller dan een jaar terug. Ik kwam destijds nooit onder de 4,4 (4,39 volgens dragny)

[Afbeelding]
Of het is de eco stand van de climate die net wat meer PK's geeft 😂

Zal het ook eens proberen! Ik had juist het gevoel dat het minder is geworden, maar kan ook zijn dat het snel went 😇

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 16:13

[Afbeelding]
Misschien wat kalere bandjes, dus meer grip op een droge weg ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jnsvr
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-08 14:17
Hi community!
We’ve now rolled out the Plugsurfing – Polestar edition app in most of our European markets. Through this app, we’ll continue to provide you with Polestar specific offers like the IONITY offer and other potential offers in the future. To continue to take part in these offers, you need to download the app, create a new account, activate your current Plugsurfing charging card and add a payment method. The Polestar Ionity offer will be discontinued in the original Plugsurfing app.
Download the Plugsurfing – Polestar edition app here:
App store: https://plstr.car/tui
Google Play: https://plstr.car/uws

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gm9Nssy3FhB6ViJv9muRJGWVy1Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RsVa8O6XDWyprEjPFtubErZu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door jnsvr op 04-04-2023 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

[Afbeelding]
Wind in de rug ;)

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kammika
  • Laatst online: 23:09
of een aanpassing van de app, zodat die 0,2 seconden later begint met meten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _--[]--__
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:34
jnsvr schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:02:
Hi community!
We’ve now rolled out the Plugsurfing – Polestar edition app in most of our European markets. T
Helaas geen mogelijkheid voor een maandelijkse afrekening in de app, alleen direct betalen per sessie. Maakt het praktisch onbruikbaar voor zakelijke rijders :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2void19noPP
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 30-06 23:05
jnsvr schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:02:
Hi community!
We’ve now rolled out the Plugsurfing – Polestar edition app in most of our European markets. Through this app, we’ll continue to provide you with Polestar specific offers like the IONITY offer and other potential offers in the future. To continue to take part in these offers, you need to download the app, create a new account, activate your current Plugsurfing charging card and add a payment method. The Polestar Ionity offer will be discontinued in the original Plugsurfing app.
Download the Plugsurfing – Polestar edition app here:
App store: https://plstr.car/tui
Google Play: https://plstr.car/uws

[Afbeelding]
Kan oplaadsleutels niet activeren in nieuwe app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Na instellen van de app van 0,35 naar 0,40 cent. Inderdaad geen maandelijkse factuur meer jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Overschakelen naar de nieuwe app is hier probleemloos gegaan.
Heb gewoon de stappen gevolgd van de mail, en alles is overgezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchman666
dnns85 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:54:
[...]

Of het is de eco stand van de climate die net wat meer PK's geeft 😂

Zal het ook eens proberen! Ik had juist het gevoel dat het minder is geworden, maar kan ook zijn dat het snel went 😇
En heb je het al geprobeerd? :) Het zou fijn zijn als meer mensen het zouden constateren. De Dual motors met 19 inch (en performance update) waren altijd al sneller dan 4,4 die zaten al standaard tegen de 4,3 sec.

De 2023 model performance gaat zo en zo met 476 PK standaard de 4,2 sec. Halen het is immers geen benzine motor dus het is puur software matig. De motor van de P2 lijkt zo en zo enigzins afgeknepen want theoretisch zou het eerder richting de 4.0 moeten zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uykj1_exidt4x5B4bjKLmZv_LNE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OGtpPPRRlpaQ6xkAbAzS4SOF.png?f=fotoalbum_large

Maar goed mogelijk is het een placebo effect en toont de peformance app onzin getallen :'(

Een collega van mij die een echte die-hard BMW petrol head is wil binnekort een test opzetten met zijn nieuwe BMW M140 i (340 PK standaard en getuned 470 PK) standaard doet die 4,4 sec en zou dus theoretisch nu te pakken moeten zijn. Daarna wil hij de tuning aanzetten en nog een run doen (maar ja dan is de P2 natuurlijk kansloos, de beamer haalt dan 3,7 sec).

Wordt hopelijk vervolgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
JeroenV_ schreef op woensdag 5 april 2023 @ 07:57:
Overschakelen naar de nieuwe app is hier probleemloos gegaan.
Heb gewoon de stappen gevolgd van de mail, en alles is overgezet.
Heb je ook een tegoed in de app staan? Ik heb geen idee of die overgezet kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GuiltyNL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:19:
[...]

Heb je ook een tegoed in de app staan? Ik heb geen idee of die overgezet kan worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qs7Myo_TZtHK-c1-7es7l_xH6uQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uQAvT45FB1zZiFt9KtNY3vhz.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
GuiltyNL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:19:
[...]

Nee, geen tegoed maar de prijs van 0.40 was direct zichtbaar na toevoegen van de laadsleutel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
Wellicht gaat dat dan met vertraging, want ik had al alle stappen doorlopen, maar geen tegoed. Ik mail ze anders wel even.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jehanthar
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-10-2024
Ja het gaat met kleine vertraging. Gisteren geïnstalleerd en vanochtend stonden mijn credits er ook weer op

Polestar2 launch edition, Void, charcoal, non PP/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arwindezeeuw
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 19:08
P2void19noPP schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:29:
[...]

Kan oplaadsleutels niet activeren in nieuwe app.
Lukte mij ook niet, via de chat hebben ze die van mij toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard.PS2
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 30-10-2023
Vraag.. ik heb afgelopen zaterdag ABRP geïnstalleerd maar sinds die installatie geeft Google maps niet meer het verwachte rest percentage accu bij aankomst van je ingegeven bestemming aan. Dat is jammer omdat ik ABRP wil gebruiken voor lange buitenlandse ritten maar Google maps voor dagelijks gebruik. Iemand dezelfde ervaring?
Ik kan ook nergens vinden in Maps hoe ik het te verwachten restpercentage weer terug kan krijgen op het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 16:13
Gerard.PS2 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:47:
Vraag.. ik heb afgelopen zaterdag ABRP geïnstalleerd maar sinds die installatie geeft Google maps niet meer het verwachte rest percentage accu bij aankomst van je ingegeven bestemming aan. Dat is jammer omdat ik ABRP wil gebruiken voor lange buitenlandse ritten maar Google maps voor dagelijks gebruik. Iemand dezelfde ervaring?
Ik kan ook nergens vinden in Maps hoe ik het te verwachten restpercentage weer terug kan krijgen op het scherm.
Even het infotainment resetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier is via de chat de laadpas en het tegoed verplaatst naar de nieuwe app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Over wat voor laadtegoed hebben jullie het?
Je krijgt toch gewoon korting via Polestar bij Plugsurfing (35 cent als minder dan 1 jaar Polestar, 40 cent na dat jaar). Dat betaal je per charge beurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arwindezeeuw
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 19:08
Freakie1NL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:45:
Over wat voor laadtegoed hebben jullie het?
Je krijgt toch gewoon korting via Polestar bij Plugsurfing (35 cent als minder dan 1 jaar Polestar, 40 cent na dat jaar). Dat betaal je per charge beurt?
Als je een tegoed had staan op je oude account wordt dit overgezet naar je nieuwe account. Een aantal Polestar rijders uit de periode dat ze gestart zijn met uitleveren hebben een voucher gekregen met een tegoed, zullen ook wel andere manieren zijn om dit te krijgen, en is wel fijn als je dit is overgezet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2void19noPP
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 30-06 23:05
Plugsurfing=Polestar edition app. Ik begrijp uit het verhaal dat de IONITY special rate komt te vervallen in je Plugsurfing account. En alleen nog zal gelden bij gebruik van de nieuwe Polestar-edition app.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GuiltyNL
Ik heb de eerste kilometers mogen maken met de Michelin Pilot Sport 4S banden. Mijn ervaringen t.o.v. de Continental Sport Contact 6P set:
  1. Michelins lijken stiller
  2. Ze lijken het met kouder weer net even beter te doen dan de Conti's
  3. Sturen lekker scherp, met veel grip
  4. Het lijkt erop dat ze gemiddeld iets economischer zijn voor het verbruik dan de Conti's
Dus tot zover tevreden over deze switch. Nu maar hopen dat het qua slijtage niet tegenvalt, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evi.koen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 13:38

evi.koen

XC40 SMER Plus MY2024

Vraagje ivm. warmtepomp in de PS2 => maakt dit veel verschil uit in de effectieve range dat je hebt of je wel of geen warmtepomp aan boord hebt ?
Ik sta voor een leasing keuze... zou me dus graag zo goed mogelijk willen informeren bij ervaringsdeskundigen
Alvast bedankt

XC40 SMER Plus MY2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playgarden
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-12-2023
In mei wordt mijn ps2 1 jaar oud en nu bijna 35000km op de teller geeft de soc bij 90% sinds gisteren 390km aan ipv 400. Vrijwel altijd op 11kw geladen. Snelladen minder dan 10x. Vraag mij af wat de range doet bij gebruikers die altijd snelladen bij vergelijkbaar jaarkm’s. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

evi.koen schreef op woensdag 5 april 2023 @ 15:15:
Vraagje ivm. warmtepomp in de PS2 => maakt dit veel verschil uit in de effectieve range dat je hebt of je wel of geen warmtepomp aan boord hebt ?
Ik sta voor een leasing keuze... zou me dus graag zo goed mogelijk willen informeren bij ervaringsdeskundigen
Alvast bedankt
Ik weet niet of de non-plus (dus zonder de warmtepomp) de accu voorverwarmt tijdens preconditioning, maar ik maak er dankbaar gebruik van op de koude dagen. Op mijn rit Amersfoort-Eindhoven scheelt het 5 procent ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Net de Polestar iOS app geupdate naar de nieuwste versie (vandaag gereleased). Lijkt hier veel sneller te reageren op alles.
Pagina: 1 ... 139 ... 218 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.