Toon posts:

Het grote Polestar 2 Topic Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 131 132 Laatste
Acties:

• Playgarden
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 15:41
Li1quid schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:26:
[...]

Ik weet perfect waar je over praat.
Maar het deed zich enkel voor terwijl m'n polestar 100 errors gaf (airbag unit stuk).
Na de reparatie was het vast plakkend stuur ook weg.. hier heb je niets aan maar ik begrijp je frustratie volledig.
Bij mij echter geen foutmeldingen. Het valt mij nu ineens op en heb niet het idee dat dit altijd al zo was. Heb ook geen idee waardoor dit ontstaan is en hoe lang ik dit al heb. Iets in de stuurbekrachiging of de aansturing daar van??

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:10
Playgarden schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:15:
[...]

Bij mij echter geen foutmeldingen. Het valt mij nu ineens op en heb niet het idee dat dit altijd al zo was. Heb ook geen idee waardoor dit ontstaan is en hoe lang ik dit al heb. Iets in de stuurbekrachiging of de aansturing daar van??
Heb je het sturen toevallig op de zwaarste stand staan?
Ik had dit een tijdje geleden ook, toen sturen op middelste stand gezet, toen was het weg. Recentelijk weer op zwaar gezet en het niet meer meegemaakt.

• Playgarden
BartWNL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:33:
[...]

Heb je het sturen toevallig op de zwaarste stand staan?
Ik had dit een tijdje geleden ook, toen sturen op middelste stand gezet, toen was het weg. Recentelijk weer op zwaar gezet en het niet meer meegemaakt.
Wat ik aangeef, ik heb verschillende standen geprobeerd, maar het blijft aanwezig. Wel "grappig" dat meerdere mensen dit gedrag dus ervaren.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Playgarden schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:32:
Misschien een vreemd verhaal, maar ik irriteer mij de laatste tijd aan het stuurgedrag op de snelweg waarbij het lijkt alsof het stuur "vast" staat. Je moet het stuur dan echt door een stroef/dood punt duwen terwijl je kleine correcties wilt aanbrengen. Dit lukt dan niet en moet je het stuur dus door door dat dode punt heen bewegen. Dit gebeurt dus alleen wanneer je het stuur een tijdje in een min of meer vaste stand houd. Ook in een lange flauwe bocht bv blijft het stuur dan een beetje hangen in een vaste positie en moet je hem door een soort dood punt heen bewegen. Mateloos irritant als je er op let.

Ik heb de mate van stuurbekrachiging al aangepast en lane assist uitgeschakeld maar hier ligt het niet aan. Meer mensen met deze ervaring?
Ja ik heb dit ook en omdat ik hem pas sinds vrijdag heb had ik het eigenlijk ook aan Lane Assist geknoopt.
Best wel irritant inderdaad, met Lange Assist uit dacht ik het wel veel minder te merken overigens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Playgarden
Playgarden schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:32:
Misschien een vreemd verhaal, maar ik irriteer mij de laatste tijd aan het stuurgedrag op de snelweg waarbij het lijkt alsof het stuur "vast" staat. Je moet het stuur dan echt door een stroef/dood punt duwen terwijl je kleine correcties wilt aanbrengen. Dit lukt dan niet en moet je het stuur dus door door dat dode punt heen bewegen. Dit gebeurt dus alleen wanneer je het stuur een tijdje in een min of meer vaste stand houd. Ook in een lange flauwe bocht bv blijft het stuur dan een beetje hangen in een vaste positie en moet je hem door een soort dood punt heen bewegen. Mateloos irritant als je er op let.

Ik heb de mate van stuurbekrachiging al aangepast en lane assist uitgeschakeld maar hier ligt het niet aan. Meer mensen met deze ervaring?
Maakt dit probleem wel lastig eigenlijk. Verschillende geven aan dat zij hetzelfde ervaren, maar bij enkele is het na enige tijd ook weer verdwenen door van stuurbekrachtiging te veranderen. Is het nu eenmaal dat in de rijeigenschappen zit of is het nu een storing? Vraag mij af of de garage hier iets mee kan als ik met dit verhaal aan kom zetten.

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-02 12:55
Sinds gisteren geen 4G en GPS meer....Geprobeerd TCAM te resetten met de infotainment reset + front defrost methode, maar dat doet bij mij niets....Twijfel of ik vanalles los moet gaan schroeven voor 12V en backup battery reset, maar heb daar eigenlijk geen zin in (of tijd voor).

Doe ik iets verkeerd in mijn toverspreuk voor de TCAM reset?

Hij hangt nu aan de lader. Ik hoop stiekem dat ie straks magischerwijs werkt....we shall see....

• Mr_Music
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:33
scorchnl schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:12:
Sinds gisteren geen 4G en GPS meer....Geprobeerd TCAM te resetten met de infotainment reset + front defrost methode, maar dat doet bij mij niets....Twijfel of ik vanalles los moet gaan schroeven voor 12V en backup battery reset, maar heb daar eigenlijk geen zin in (of tijd voor).

Hij hangt nu aan de lader. Ik hoop stiekem dat ie straks magischerwijs werkt....we shall see....
Hier exact hetzelfde probleem maar begon een dag eerder. Niks helpt, wordt toch een rit naar de garage en iedereen en alles zit overvol. Dit wordt dan voor de tweede keer naar de garage voor hetzelfde issue. Dit zijn van die kleine irritante dingen aan deze auto...

Polestar 2 Launch Edition 2020 | Thunder | 19'' | Slate WeaveTech

• GP2
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-02 19:05

Dit heeft bij mij deze week nog geholpen:

Eerste knop rechts van volumeknop ingedrukt houden tot sos lampje rood gaat knipperen, dan knop loslaten. Verwarming gaat dan op max maar die kan je gelijk weer uitzetten.

Dit heb jij waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan? Ik had echter nog wel gps.

P2 DMLR, Performance Pack+Upgrade, Thunder

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02 17:04

Ik had hem maandag. Na een paar uur rust (niet aan de ladder) was alles weer OK.

• scorchnl
GP2 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:08:
[...]

Dit heeft bij mij deze week nog geholpen:

Eerste knop rechts van volumeknop ingedrukt houden tot sos lampje rood gaat knipperen, dan knop loslaten. Verwarming gaat dan op max maar die kan je gelijk weer uitzetten.

Dit heb jij waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan? Ik had echter nog wel gps.
Hoe lang heb jij ongeveer de knop ingedrukt gehouden tot sos rood ging knipperen? Het is mij nog nooit gelukt om de sos lamp rood te laten knipperen. (wachttijden varierend van 30s tot 2min)

• GP2
scorchnl schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:08:
[...]

Hoe lang heb jij ongeveer de knop ingedrukt gehouden tot sos rood ging knipperen? Het is mij nog nooit gelukt om de sos lamp rood te laten knipperen. (wachttijden varierend van 30s tot 2min)
Dat zal rond de 20-30 seconden zijn, wel eerst met reset console gedaan dit keer. Lijkt er toch op dat jij een groter probleem hebt hier.

• Paku
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 06-02 16:53

Paku

P2 LRSM Moon Pilot

PvS_68 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:49:
[...]

Ik had hem maandag. Na een paar uur rust (niet aan de ladder) was alles weer OK.
Bij mij idem een paar weken geleden. Kwam vanzelf weer terug na een dagje.
Self healing car.... remember?

Polestar 2 (Dec 2021) LRSM Moon Pilot 19"

• PvS_68
scorchnl schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:08:
[...]

Je moet idd eerst de mediaconsole resetten (20 sec onderaan op het scherm drukken).
Zodra hij weer is opgestart, dan meteen de TCAM reset procedure uitvoeren. Normaal moet dan idd je SOS lampje bovein gaan knipperen en dan is het gelukt.
Bij mij deed hij dit afgelopen maandag ook niet, terwijl ik het 3 a 4 weken geleden nog wel heb gedaan), maar trad dus het self-healing feature gelukkig in werking ;-).

• Martijn77
  • Laatst online: 18:26
PvS_68 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:20:
[...]

Je moet idd eerst de mediaconsole resetten (20 sec onderaan op het scherm drukken).
Zodra hij weer is opgestart, dan meteen de TCAM reset procedure uitvoeren. Normaal moet dan idd je SOS lampje bovein gaan knipperen en dan is het gelukt.
Bij mij deed hij dit afgelopen maandag ook niet, terwijl ik het 3 a 4 weken geleden nog wel heb gedaan), maar trad dus het self-healing feature gelukkig in werking ;-).
Hier ook afgelopen zaterdag. Geen GPS en geen internet. Rest van de mediaconsole en de TCAM procedure had geen effect. Gelukkig was de Volvo dealer in Hengelo zo servicegericht om op zaterdagochtend het probleem gelijk te verhelpen.

• DutchBB
  • Registratie: Februari 2021
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag opeens 3G. Reset van het systeem hielp niet..😳

P2 VIN 8XXX november 2020

• Appelstroop
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 06-02 12:19

• GP2
DutchBB schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:55:
Ik heb sinds vandaag opeens 3G. Reset van het systeem hielp niet..😳
Ik krijg het idee dat t-mobile de veroorzaker is van het grootste deel van deze problemen met 3G/4G.

• PvS_68
GP2 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:36:
[...]

Ik krijg het idee dat t-mobile de veroorzaker is van het grootste deel van deze problemen met 3G/4G.
Daarlijkt het misschien wel op, maar dat verklaart natuurlijk nog steeds niet waarom naast 4G ook de GPS uitvalt. Als dat het gevolg is van een T-Mobile storing, zit er nog steeds een design-fout in die module, lijkt me.

• scorchnl
Een update vanuit mij: Gisteravond na het ontkoppelen van de lader werkte alles wonderbaarlijk genoeg weer. Blijft een vreemd iets...

Ik hou de TCAM toverspreuk achter de hand voor de volgende keer.

• Dralliw
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02 10:39
Dit is heel hoogstwaarschijnlijk de Zeekr 001: https://www.autoweek.nl/a...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Overigens wel van Geely, dus gelijkenissen :)

• Mr_Music
PvS_68 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:47:
[...]

Daarlijkt het misschien wel op, maar dat verklaart natuurlijk nog steeds niet waarom naast 4G ook de GPS uitvalt. Als dat het gevolg is van een T-Mobile storing, zit er nog steeds een design-fout in die module, lijkt me.
Plus bij mij werkt ook de wifi module niet. Het is idd soms zelf healing maar soms is hij echt dood, Voor mij de tweede keer nu.

• Koekhapperrr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:24
Vandaag m'n gestrande Polestar weer op kunnen halen bij de garage. Ze konden geen hardwarematig defect vinden, dus een soort flush van de complete software uitgevoerd en updates geïnstalleerd.

Hopen dat dit nooit meer voorkomt. Had deze rit ook heel toevallig voor de zekerheid, omdat het een buitenlandrit was, m'n autosleutel mee. Afgesleept worden met alleen de DK zou toch wel lastig worden.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:38
xsive schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:26:
Weet iemand toevallig hoe die Hoodie van Polestar valt? Maatje groter nemen?

(Hoodie via het referral program en thanks aan diegene die een auto besteld heeft met mijn code somehow)

*O* _/-\o_

EDIT: Heb een M besteld, we gaan het meemaken 8)
Laat even weten hoe de maat is. Ik mag binnenkort denk ik ook zo een hoodie bestellen. Zag zojuist dat er een auto besteld is 😊. Ben 178 en 75 kilo (maatje M normaal gesproken).

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• Mr_Music
PvS_68 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:47:
[...]

Gisteren was de dealer zo vriendelijk om me er even tussen te laten om te kijken of het TCAM issue snel opgelost kon worden. Helaas concluderen zij dat de TCAM module defect is en vervangen moet worden. Wat een brak ding is dat zeg.

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:39
Rene schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:13:
[...]

Laat even weten hoe de maat is. Ik mag binnenkort denk ik ook zo een hoodie bestellen. Zag zojuist dat er een auto besteld is 😊. Ben 178 en 75 kilo (maatje M normaal gesproken).

[Afbeelding]
Ik had toch beter een L kunnen nemen.
186cm, 75kg.
Hij is wat kort en mag iets ruimer voor mij, zeker als je er iets onder aandoet.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.4

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:37
Hadden ‘we’ dit al? Ik zie nu een range cirkeltje bij t laden in maps.

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020

• JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:56
kramon schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:51:

[Afbeelding]
Haha pas de derde keer dat dat hier gemeld wordt ;)
Sinds ongeveer november zie je bij een bestemming buiten bereik waar op de route je accu ongeveer leeg gaat zijn zodat je de laadstop goed kunt plannen. Bij meerdere laadstops plant hij zelf natuurlijk.

P2 DMLR Midnight 19”; software P2.4

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:25

Pixeltje

Woo-woohoo!

Hmm, stond net bij het laden me te vervelen dus was door de menus aan het klikken in de auto, en daar zag ik dat mijn ps account niet meer gekoppeld was. Die heb ik weer toegevoegd dus. Kan dat zomaar verdwijnen uit de auto? Hij heeft een week stilgestaan terwijl ik snowboarden was.

Ik kan trouwens ook niet verder ‘in’ dat account kijken in de auto, is dat ook normaal?

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:03
Hebben jullie toevallig problemen gehad met een niet-verdwijnende volume slider? Ik heb het scenario nog niet helemaal weten te repliceren, maar heb er de afgelopen week 2 keer last van gehad dat ik de volume drop-down niet weg krijg. Vervelend, omdat de 4 knoppen waar alle auto-gerelateerde zaken achter zitten daardoor niet bereikbaar zijn.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:44

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Vandaag een proefrit gemaakt in de Polestar 2 single motor. 2 dingen vielen me nogal tegen, de middenconsole is erg hoog, ik wist me geen raad met mijn rechter arm, voelde oncomfortabel. Hoe dealen jullie daarmee? Verder vond ik dat het stroompedaal erg traag reageerde. Een beetje zoals bij mijn Ioniq op ECO mode. Dus bij elk stoplicht dus veel teveel stroom gegeven omdat ik het gevoel had dat de auto niet wou vertrekken. Is daar nog wat aan te doen? Verder top autotje. Super stoelen, mooi, veel vermogen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• GP2
Pixeltje schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 19:08:
Hmm, stond net bij het laden me te vervelen dus was door de menus aan het klikken in de auto, en daar zag ik dat mijn ps account niet meer gekoppeld was. Die heb ik weer toegevoegd dus. Kan dat zomaar verdwijnen uit de auto? Hij heeft een week stilgestaan terwijl ik snowboarden was.

Ik kan trouwens ook niet verder ‘in’ dat account kijken in de auto, is dat ook normaal?
Twee maal ja.
ach-jee schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:13:
Hebben jullie toevallig problemen gehad met een niet-verdwijnende volume slider? Ik heb het scenario nog niet helemaal weten te repliceren, maar heb er de afgelopen week 2 keer last van gehad dat ik de volume drop-down niet weg krijg. Vervelend, omdat de 4 knoppen waar alle auto-gerelateerde zaken achter zitten daardoor niet bereikbaar zijn.
Tijd voor een reset van het middenconsole lijkt mij.

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:31
zonoskar schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:29:
Vandaag een proefrit gemaakt in de Polestar 2 single motor. 2 dingen vielen me nogal tegen, de middenconsole is erg hoog, ik wist me geen raad met mijn rechter arm, voelde oncomfortabel. Hoe dealen jullie daarmee? Verder vond ik dat het stroompedaal erg traag reageerde. Een beetje zoals bij mijn Ioniq op ECO mode. Dus bij elk stoplicht dus veel teveel stroom gegeven omdat ik het gevoel had dat de auto niet wou vertrekken. Is daar nog wat aan te doen? Verder top autotje. Super stoelen, mooi, veel vermogen.
Reactie van het stroompedaal ligt aan de instelling van de one pedal drive, zet die uit en je vliegt direct weg.
Van de middenconsole heb ik persoonlijk geen last, arm ligt er lekker te liggen.

PS2 SRSM Moon

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Thanks!
daniel14 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:32:
[...]

Reactie van het stroompedaal ligt aan de instelling van de one pedal drive, zet die uit en je vliegt direct weg.
Van de middenconsole heb ik persoonlijk geen last, arm ligt er lekker te liggen.
En een toevoeging; de armsteun kan naar voren geschoven worden.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Pixeltje schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:44:
[...]

Thanks!

[...]

En een toevoeging; de armsteun kan naar voren geschoven worden.
Ja, dat had ik al gevonden. Maar ik stuur meestal alleen met links, dus mijn rechtse arm moet ik dan ergens kwijt. Doordat die console zo omhoog loopt kan ik de arm daar niet comfortabel op leggen. Maar goed te horen van het pedaal, de verkoper zei dat er niets aan te doen was. Wel jammer dat dit niet icm het one pedal rijden kan, dat reed wel erg fijn moet ik zeggen.

• sham27
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:30
zonoskar schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:29:
Rechterarm ligt hier gewoon op de middenconsole te rusten..

Polestar 2 PPP+PSU ‘20 - VW e-Golf ‘20 - BMW 1250 GSA HP ‘20

• xsive
zonoskar schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:01:
[...]

Ja, dat had ik al gevonden. Maar ik stuur meestal alleen met links, dus mijn rechtse arm moet ik dan ergens kwijt. Doordat die console zo omhoog loopt kan ik de arm daar niet comfortabel op leggen. Maar goed te horen van het pedaal, de verkoper zei dat er niets aan te doen was. Wel jammer dat dit niet icm het one pedal rijden kan, dat reed wel erg fijn moet ik zeggen.
Had je de stoel extreem laag staan of bovengemiddeld afwijkend lichaam? ;)

Voor mij echt perfect die armsteun voor mijn rechterarm.

• espro
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-02 13:32
xsive schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:04:
[...]

Hier idem. Wel even de steun naar voren schuiven

Polestar 2 MY22 | LRSM | Void | 19” | Plus | Trekhaak

• Kaoh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 15:36
[...]
Maar goed te horen van het pedaal, de verkoper zei dat er niets aan te doen was. Wel jammer dat dit niet icm het one pedal rijden kan, dat reed wel erg fijn moet ik zeggen.
Aan laten, one pedal drive, je voet went erg snel aan die curve. Het is daarna de perfecte controle op lage snelheden en lanceren als je wilt. Ik merk het steeds weer een rit of twee als ik vervangend vervoer heb gereden. Maar daarna is die gewenning er weer.

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

[...]

Wat de rest ook zegt; ik moest in het begin ook even wennen, maar het rijdt eigenlijk heel fijn. Met name in de stad kun je heel gedoseerd rijden en optrekken, door kleine straatjes heen enzo. Helpt overigens ook bij fileparkeren in een krappe plek. Na de eerste paar dagen was ik om.

• Mickvanderveen
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:52
Dit begint nu toch écht te gek te worden: 1 euro per kWh de “ik wil je niet hebben” prijs… Met de “PoleStar PlugSurfing Card”…

• gerrit105
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:25
Hier nog wel 35 cent. Maar 1 euro is wel van de zotte ja.

Je laat wel type 2 zien trouwens. Maakt dat nog uit?

[Voor 32% gewijzigd door gerrit105 op 29-01-2023 09:25]

• P2Hattem
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23:10
Mickvanderveen schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:09:
Dit begint nu toch écht te gek te worden: 1 euro per kWh de “ik wil je niet hebben” prijs… Met de “PoleStar PlugSurfing Card”…[Afbeelding]
En het is een AC lader ook nog?!

Een jaar geleden konden we lachen om de torenhoge benzineprijzen i.v.m. de laadtarieven (zeker thuis) en nu zijn wij aan de beurt blijkbaar 🧐.

Last Mile Solutions kan z’n naam beter wijzigen in Last Euro Solutions … ze halen je zakken wel leeg zo 🤪

[Voor 8% gewijzigd door P2Hattem op 29-01-2023 09:33]

P2 - Snow / Performance Pack / Trekhaak / 1-9-2020 / NewMotion Home Advanced

• sham27
Ik vermoed dat gisteren iemand met zijn deur tegen mijn auto heeft gezeten met onderstaande krasjes tot gevolg. Dat is enige wat ik kan verzinnen gezien het kraspatroon. Wel erg zonde, ik parkeer mijn auto vaak op ruime plek etc, maar toch weet iemand dit te presteren.

Iemand tips waar ik snel een lakstift voor Void kan bestellen? Dan ga ik van de week even aan de gang met de polijstmachine.

• Cpt. Peacock
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:23
Mickvanderveen schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:09:
Dit begint nu toch écht te gek te worden: 1 euro per kWh de “ik wil je niet hebben” prijs… Met de “PoleStar PlugSurfing Card”…[Afbeelding]
Die Plugsurfing kaart moet je dan ook maar enkel gebruiken om te laden bij Ionity aan 35ct. ;)

Volvo XC40 P8 20" / Polestar 2 LRDM Pilot Plus 19"

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
sham27 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:40:
Ik vermoed dat gisteren iemand met zijn deur tegen mijn auto heeft gezeten met onderstaande krasjes tot gevolg. Dat is enige wat ik kan verzinnen gezien het kraspatroon. Wel erg zonde, ik parkeer mijn auto vaak op ruime plek etc, maar toch weet iemand dit te presteren.

Iemand tips waar ik snel een lakstift voor Void kan bestellen? Dan ga ik van de week even aan de gang met de polijstmachine.

[Afbeelding]
Lakstift niet zo snel aan beginnen. Wordt er meestal niet mooier op. Als je het goed wilt doen vul je de krasjes met een cocktailprikker en als laatst top je af met blanke lak. De kleurlakken van Volvo / Polestar zijn niet zo geschikt om zonder blanke lak te gebruiken (te zacht).

Tip: maak de plek nat, komt je originele kleur dan terug, dan heb je goede kans dat je met polijsten een verbetering kan realiseren. Doe dit met een Dual Action machine.

• Freakie1NL
  • Laatst online: 21:22

[Afbeelding]
Jemig wat ruk zeg. Ook dat mensen dit gewoon zo doen.

Volgens mij kan je lakstifjes bij de Volvo dealer bestellen.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S, Houten

• sham27
GuiltyNL schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:08:
[...]
Lakstift niet zo snel aan beginnen. Wordt er meestal niet mooier op. Als je het goed wilt doen vul je de krasjes met een cocktailprikker en als laatst top je af met blanke lak. De kleurlakken van Volvo / Polestar zijn niet zo geschikt om zonder blanke lak te gebruiken (te zacht).

Tip: maak de plek nat, komt je originele kleur dan terug, dan heb je goede kans dat je met polijsten een verbetering kan realiseren. Doe dit met een Dual Action machine.
Ik zal volgend weekend de bakken met poets spullen eens uit de garage trekken, dan wordt het net wat aangenamer qua temperatuur, wel fijn als ik ga polijsten.

Zal je tip qua natmaken eens proberen, maar gok dat het (deels) net te diep is allemaal :(

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Pixeltje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 08:54:
[...]

Wat de rest ook zegt; ik moest in het begin ook even wennen, maar het rijdt eigenlijk heel fijn. Met name in de stad kun je heel gedoseerd rijden en optrekken, door kleine straatjes heen enzo. Helpt overigens ook bij fileparkeren in een krappe plek. Na de eerste paar dagen was ik om.
Hmm, ok. Dan zal ik dat maar aannemen he?
xsive schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:04:

Nee, geen vreemd lichaam, gewoon 1.80m. Ik zet de stoel wel helemaal naar onderen en toen vond ik het eigenlijk toch nog te hoog. De armsteun is wel perfect, alleen er is geen echte plek om de rest van je arm op te leggen. Anyways, de Polestar is naar de 2de plek gestegen (achter de Ioniq 6).

• daniel850
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 05-02 21:41

[Afbeelding]
bij autolak-online

• Mickvanderveen
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:52
Cpt. Peacock schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:46:
[...]

Die Plugsurfing kaart moet je dan ook maar enkel gebruiken om te laden bij Ionity aan 35ct. ;)
Voor zolang het duurt ja…

• FirstEV
  • Laatst online: 21:42
...
Zelf even googlen op "bijwerklak lakstift Polestar".
Want het kan echt voor minder dan wat hierboven staat.

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:10
ach-jee schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:13:
2 a 3 keer gehad een maand of 2 geleden, reset verhielp het probleem. Daarna niet meer teruggekomen.
Heb je niet veel aan, maar wellicht is het bij jou ook tijdelijk van aard. Anders wellicht dat een spoedige OTA het verhelpt.

• De fiscalist
  • Laatst online: 06-02 16:59
kramon schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:51:

[Afbeelding]
Mijn 2020 P2 gaf gisteren juist helemaal geen info over de batterij bij aankomst, voorheen altijd wel. Iemand dat al eens meegemaakt?

Dan heb ik toch een stuk liever zo’n cirkel die ik nooit eerder zag dan in dit topic.

Software is up te date, vrijdag gaf ie gewoon de geschatte lading bij aankomst nog, zondag niet meer…

Voor nu gok ik er op dat dit zich in typische Polestar style miraculeus vanzelf oplost op enig moment in de toekomst

[Voor 7% gewijzigd door De fiscalist op 30-01-2023 17:35]

• Donstil
  • Niet online

Iemand nog een tip voor deze melding?

Originele (nieuwe) kabel, toestel herstart, auto herstart. Melding blijft helaas.

• PvS_68
Donstil schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:10:
[Afbeelding]

Originele (nieuwe) kabel, toestel herstart, auto herstart. Melding blijft helaas.
Misschien eens met de stofzuiger op de USB-poort? Mogelijk is er vuil ingekomen?!

• JTHZZ
De fiscalist schreef op maandag 30 januari 2023 @ 17:35:
[...]

Mijn 2020 P2 gaf gisteren juist helemaal geen info over de batterij bij aankomst, voorheen altijd wel. Iemand dat al eens meegemaakt?

Dan heb ik toch een stuk liever zo’n cirkel die ik nooit eerder zag dan in dit topic.

Software is up te date, vrijdag gaf ie gewoon de geschatte lading bij aankomst nog, zondag niet meer…

Voor nu gok ik er op dat dit zich in typische Polestar style miraculeus vanzelf oplost op enig moment in de toekomst
Reset had je al gedaan?
Dat cirkeltje zie je alleen als je een bestemming instelt die buiten je bereik ligt. En als je de laatste Maps hebt. Je kunt altijd even handmatig in de play store in de auto checken of er een update van Maps is.

• Donstil
  • Niet online
PvS_68 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:25:
[...]

Misschien eens met de stofzuiger op de USB-poort? Mogelijk is er vuil ingekomen?!
De auto is een week oud en de iPhone een paar weken :)
Maar ik heb ze voor de zekerheid even gecontroleerd maar zijn helemaal schoon helaas.

• thescientist
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 06-02 08:34
[...]

Dit heb ik ook 1-2x per maand. Meestal werkt een reset, en anders werkt het altijd de volgende dag wel weer.
Ookal rijd ik m'n accu nooit echt leeg, vind ik het toch irritant als deze info niet gewoon in beeld staat.

Polestar 2 MY22 | LRDM | Void | 19” | Pilot | PSU

• Paku
  • Laatst online: 06-02 16:53

Paku

P2 LRSM Moon Pilot

Donstil schreef op maandag 30 januari 2023 @ 22:36:
[...]

De auto is een week oud en de iPhone een paar weken :)
Maar ik heb ze voor de zekerheid even gecontroleerd maar zijn helemaal schoon helaas.
Misschien een domme check, maar gebruik je het goede USB slot? Degene met de witte markering?
(Ben een Android man dus ik heb geen idee of dat voor Apple ook moet)

Polestar 2 (Dec 2021) LRSM Moon Pilot 19"

• Rickkie600
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Paku schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:28:
[...]

Misschien een domme check, maar gebruik je het goede USB slot? Degene met de witte markering?
https://www.polestar.com/...2023/article/USB_poorten/

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-02 16:25
Laden bij Ionity volgt de Volvo prijsverhoging. Krijg net mail van Plugsurfing
Hello Polestar driver!

We hope you enjoy the comfort of beneficial charging at Ionity stations in Europe. While your initial offer of €0.35 ends on January 31st, we are happy to share that you will still be able to use the convenience of Plugsurfing and charge at a preferential cost.

Starting February 2023, Polestar drivers charge at Ionity stations for €0.40 until further notice. All prices converted to your currency are available in the Plugsurfing app.

Drive safe,
Your Plugsurfing Team

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:37
JeroenV_ schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:35:
Laden bij Ionity volgt de Volvo prijsverhoging. Krijg net mail van Plugsurfing

[...]
Ik ook en ik ben hier echt heel happy mee. Dit zijn nette prijzen.

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020

• JTHZZ
kramon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:45:
[...]

Ik ook en ik ben hier echt heel happy mee. Dit zijn nette prijzen.
Het lijkt er zelfs op dat dit de prijs is na afloop van de eerste 12 maanden, dus misschien wel onbeperkt geldig blijft (‘until further notice’). 40 cent zonder abonnementskosten is erg netjes, volgens mij laad je nergens zo goedkoop op dit moment.

[Voor 17% gewijzigd door JTHZZ op 31-01-2023 10:55]

• Donstil
  • Niet online
Paku schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:28:
[...]

Ja dat ook inderdaad (vergeten te vermelden), de linker is het.

Als ik de kabel aansluit zie ik even kort de naam van mijn iPhone in beeld en daarna verschijnt bovenstaande melding.

Edit: Overigens vind ik na anderhalve week Android Automotive best prima, ik had een beetje verwacht dat ik dat 1 dag zou gebruiken en daarna weer naar CarPlay zou rennen maar dat valt alles mee. Mijn Podcast app is er (PocketCasts) dus dat is heel fijn, Apple Music helaas (nog) niet maar daar heb ik nu Tidal voor via Argentinië voor een paar euro en dat werkt eigenlijk ook wel prima.

[Voor 29% gewijzigd door Donstil op 31-01-2023 11:09]

• Kleineheino
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-02 15:48
Donstil schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:06:
[...]

Ja dat ook inderdaad (vergeten te vermelden), de linker is het.

Als ik de kabel aansluit zie ik even kort de naam van mijn iPhone in beeld en daarna verschijnt bovenstaande melding.

Edit: Overigens vind ik na anderhalve week Android Automotive best prima, ik had een beetje verwacht dat ik dat 1 dag zou gebruiken en daarna weer naar CarPlay zou rennen maar dat valt alles mee. Mijn Podcast app is er (PocketCasts) dus dat is heel fijn, Apple Music helaas (nog) niet maar daar heb ik nu Tidal voor via Argentinië voor een paar euro en dat werkt eigenlijk ook wel prima.
Ik hoop voor je dat Tidal prima blijft werken. Bij mij werkt het namelijk erg slecht, continu valt het geluid weg en is de app aan het bufferen. Als je gebeld wordt en het gesprek afsluit blijft het stil, als je de auto afgesloten hebt en weer instapt start Tidal op maar werken ho maar.

• MaxxMark
  • Laatst online: 06-02 14:49

MaxxMark

HT is Tof!

JTHZZ schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:52:
[...]

Het lijkt er zelfs op dat dit de prijs is na afloop van de eerste 12 maanden, dus misschien wel onbeperkt geldig blijft (‘until further notice’). 40 cent zonder abonnementskosten is erg netjes, volgens mij laad je nergens zo goedkoop op dit moment.
Ik heb (zakelijke lease) wel die 35ct gehad, maar bij mij staat in de Plugsurfing app op dit moment gewoon €0.83 en niet de 40ct.

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• petervanstuiven
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:16
MaxxMark schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:48:
[...]

Ik heb (zakelijke lease) wel die 35ct gehad, maar bij mij staat in de Plugsurfing app op dit moment gewoon €0.83 en niet de 40ct.
Dan moet je waarschijnlijk opnieuw inloggen. Ik had dat ook en opnieuw inloggen met de zakelijk gegevens gaf de oplossing

• MaxxMark
  • Laatst online: 06-02 14:49

MaxxMark

HT is Tof!

petervanstuiven schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:57:
[...]

Dan moet je waarschijnlijk opnieuw inloggen. Ik had dat ook en opnieuw inloggen met de zakelijk gegevens gaf de oplossing
Helaas bij mij niet... Heb in mijn geval Ionity Bodegraven gepakt:

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• Burchov
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:48
[...]

Dit heb ik ook ooit gehad, en het bleek dat dit aan de permissions van Google Maps lag. Op de een of andere manier had Google Maps geen toegang meer tot de data van auto. Even via de settings Google Maps weer die permission geven en het was (voor mij althans) gefixed

• Donstil
  • Niet online
Kleineheino schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:43:
[...]

Ik hoop voor je dat Tidal prima blijft werken. Bij mij werkt het namelijk erg slecht, continu valt het geluid weg en is de app aan het bufferen. Als je gebeld wordt en het gesprek afsluit blijft het stil, als je de auto afgesloten hebt en weer instapt start Tidal op maar werken ho maar.
Dat heb ik nog niet ervaren maar zou wel zonde zijn :(

• xsive
Kleineheino schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:43:
[...]

Ik heb dit 1 op de 10x hooguit (1 jaar in gebruik). Je kunt ook altijd de streamkwaliteit verlagen in de opties als het echt dramatisch wordt. Het lijkt ook alsof het alleen voor muziek geldt die op specifieke servers staan, alsof ze op basis van populariteit de nummers naar servers met hogere capaciteit verplaatsen, heel raar, maar ik zou het bijna denken op basis van mijn ervaringen.

• xsive
Donstil schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:10:
[Afbeelding]

Heb je ook alle permissies goed staan in de telefoon? Wellicht een ander toestel van een vriend of collega testen? Kun je weer wat uitsluiten. Eventueel de taal op Engels zetten, soms krijg je dan net een betere foutomschrijving.

• Donstil
  • Niet online
xsive schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:44:
[...]

Heb je ook alle permissies goed staan in de telefoon? Wellicht een ander toestel van een vriend of collega testen? Kun je weer wat uitsluiten. Eventueel de taal op Engels zetten, soms krijg je dan net een betere foutomschrijving.
Ja zou goed moeten staan, heb het al een keer gebruikt paar dagen terug.

Ander toestel moet ik vanavond nog even doen.
Engels ga ik proberen!

• JTHZZ
MaxxMark schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:28:
[...]

[Afbeelding]
Hier ook gewoon nog 0,35€. Staat je Polestar laadpas nog in je profiel ?

• Cpt. Peacock
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:23
MaxxMark schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:28:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb dit ook al voorgehad. Blijkbaar stond m'n Plugsurfing-kaart niet meer als Polestar geregistreerd bij Plugsurfing zelf. Gewoon eens contact opnemen met de helpdesk, daar gaan ze je wel verder helpen.

Volvo XC40 P8 20" / Polestar 2 LRDM Pilot Plus 19"

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-02 12:08
Mijn polestar 2 geeft voor de derde keer de melding “wacht op systeem controle”, gevolgd door een “trek R/D hendel naar u toe”. Doe je dat, dan beginnen de melding weer van voor af aan. Uiteindelijk start ie na een kwartier en krijg ik de melding “aandrijfsysteem heeft service nodig”. Eerder is de foutmelding weggegooid in de garage en de tweede keer is de Firmware is geupdated. Ik had namelijk zo’n foute firmware versie die over air al ingetrokken was.

Mijn vertrouwen in de auto is iig weg. Sinds augustus komt om de twee/drie maanden deze melding terug.

• Ericzone
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-01 20:47
Weet iemand waar de lichtsensor zit? Heb te pas en te onpas dat de auto denkt dat het nacht is, en dan worden de schermen automatisch gedimd tot een onleesbaar niveau overdag…

• Koekhapperrr
Ericzone schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 17:52:
Weet iemand waar de lichtsensor zit? Heb te pas en te onpas dat de auto denkt dat het nacht is, en dan worden de schermen automatisch gedimd tot een onleesbaar niveau overdag…
Bovenop je dashboard, in die uitstulping in het midden.

Links van je stuur zit ook een draaiknopje om de helderheid van je dashboard aan te passen.

• Koekhapperrr
Pheno79 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:51:
Mijn polestar 2 geeft voor de derde keer de melding “wacht op systeem controle”, gevolgd door een “trek R/D hendel naar u toe”. Doe je dat, dan beginnen de melding weer van voor af aan. Uiteindelijk start ie na een kwartier en krijg ik de melding “aandrijfsysteem heeft service nodig”. Eerder is de foutmelding weggegooid in de garage en de tweede keer is de Firmware is geupdated. Ik had namelijk zo’n foute firmware versie die over air al ingetrokken was.

Mijn vertrouwen in de auto is iig weg. Sinds augustus komt om de twee/drie maanden deze melding terug.
Erg vervelend dit. Garage had bij mijn auto (gestrand "Fout in aandrijfsysteem") ook enkel iets met software gedaan. Wel meer dan enkel een update, blijkbaar hebben ze diagnostische software geladen in de auto waarmee ze alle onderdelen konden uitlezen en hebben kunnen uitsluiten dat het om een hardwareprobleem ging. Daarna hebben ze de software 'geflusht' (zoals ze dat noemden), wat iets betekende als alle soft- en firmware (ook van alle hardwareonderdelen) opnieuw flashen en resetten, waarna ze de firmware zelf geüpdate hebben naar 2.6.

Deze instructie hadden ze van Polestar gekregen, zelf ook nog met Polestar gebeld die bevestigden dat dit de juiste werkwijze was.

Weet niet of ze zoiets bij jou ook al een keer gedaan hebben (en rij er sindsdien nog te kort mee om zeker te weten dat het issue bij mij niet meer terug komt), maar met elektrische auto is bijna alles software en scheelt het heel veel per garage wat ze daar mee kunnen (verhelpen).

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:21:
[...]

Dat heb ik nog niet ervaren maar zou wel zonde zijn :(
YouTube Music werkt ook prima en is ook voor een euro of 2 per maand (YT Premium) te krijgen.

• Donstil
  • Niet online
XeNeRgY schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:44:
[...]

YouTube Music werkt ook prima en is ook voor een euro of 2 per maand (YT Premium) te krijgen.
Ooh daar kan ik ook wel eens naar kijken. Ik heb al dat “goedkope” YouTube premium.

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:59:
[...]

Ooh daar kan ik ook wel eens naar kijken. Ik heb al dat “goedkope” YouTube premium.
Dan heb je denk ik automatisch al Music.

• Donstil
  • Niet online
XeNeRgY schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 19:25:
[...]

Dan heb je denk ik automatisch al Music.
Ja dat klopt inderdaad, ooit eens geprobeerd maar beviel toen niet maar goed de kans dat Apple met Apple Music komt acht ik niet zo groot dus zal youtube music nog eens een kans geven.

(Met goedkope bedoelde ik YouTube premium uit Argentinië overigens, dat is het complete pakket)

• JTHZZ
JTHZZ schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:52:
[...]

Nu ook op Facebook bevestigd. Als je periode van 0,35€ afloopt, dan wordt het 0,40€ per kWh ‘until further notice’. Voor sommigen blijft het dus nog eventjes 0,35€ tot einde van de 12 maanden (of de 6 maanden verlenging van de eerste lichting)
Mooie deal: Ik geloof niet dat er veel mensen zo goedkoop kunnen snelladen zonder een abonnement te betalen.

[Voor 40% gewijzigd door JTHZZ op 31-01-2023 21:44]

• Donstil
  • Niet online
Oké mijn auto heeft er een nachtje (2 eigenlijk) over geslapen en nu werkt Carplay weer :P

Zal wel een van die eigenaardigheden zijn waar ik op voorhand wel over hoorde van diverse berijders.

Moet wel zeggen dat ik wel even moet wennen aan de implementatie van CarPlay, op een of andere manier oogt het een beetje vreemd op dit scherm maar kan mijn vinger er niet helemaal opleggen wat het nou is, misschien komt het omdat dit scherm in portrait is en je her en der wel merkt dat CarPlay eigenlijk voor landscape ontwikkeld is. Of het komt simpelweg doordat ik Android Automotive stiekem toch wel fijn vind :)

• xsive
Donstil schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:17:
Oké mijn auto heeft er een nachtje (2 eigenlijk) over geslapen en nu werkt Carplay weer :P

Zal wel een van die eigenaardigheden zijn waar ik op voorhand wel over hoorde van diverse berijders.

Moet wel zeggen dat ik wel even moet wennen aan de implementatie van CarPlay, op een of andere manier oogt het een beetje vreemd op dit scherm maar kan mijn vinger er niet helemaal opleggen wat het nou is, misschien komt het omdat dit scherm in portrait is en je her en der wel merkt dat CarPlay eigenlijk voor landscape ontwikkeld is. Of het komt simpelweg doordat ik Android Automotive stiekem toch wel fijn vind :)
Fijn dat het weer werkt!
Heb CarPlay eigenlijk nog steeds niet nodig gehad. AAOS does the job for me

• xsive
Foutje

[Voor 97% gewijzigd door xsive op 01-02-2023 12:04]

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:01
Mijn polestar is een occasion lease van LeasePlan. Weet iemand hoe je dan nog aan een plugsurfing pas kan komen (met bijbehorende prijzen)? heb het via de polestar chat geprobeerd maar dat liep op niets uit.

• P2void19noPP
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06-02 13:49
Cpt. Peacock schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:40:
[...]

Ik heb dit ook al voorgehad. Blijkbaar stond m'n Plugsurfing-kaart niet meer als Polestar geregistreerd bij Plugsurfing zelf. Gewoon eens contact opnemen met de helpdesk, daar gaan ze je wel verder helpen.
Idem. Foute registratie bij Plugsurfing ( niet Polestar).Opgelost via chat. Zelfs teveel betaalde van voorgaande sessies teruggestort.

• JTHZZ
Crysania schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:55:
Mijn polestar is een occasion lease van LeasePlan. Weet iemand hoe je dan nog aan een plugsurfing pas kan komen (met bijbehorende prijzen)? heb het via de polestar chat geprobeerd maar dat liep op niets uit.
De pas wordt samen met de sleutels uitgeleverd dus als je die pas niet hebt gekregen, ligt hij bij de vorige eigenaar te verstoffen maar ik geloof niet dat je zomaar een nieuwe kunt krijgen.

• Koekhapperrr
JTHZZ schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:58:
[...]

De pas wordt samen met de sleutels uitgeleverd dus als je die pas niet hebt gekregen, ligt hij bij de vorige eigenaar te verstoffen maar ik geloof niet dat je zomaar een nieuwe kunt krijgen.
De manier waarop ik mn plugsurfing pas heb geactiveerd (via de chat) gaf mij wel het idee dat je elke willekeurige plugsurfing pas kunt activeren als Polestar-pas.

Bij zelf activeren werd ie door plugsurfing gezien als een generieke pas. Heb mn pas ook later nagestuurd gekregen (wel door Polestar). Kan me niet herinneren dat er enige controlevragen gestuurd werden.

• JTHZZ
Koekhapperrr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:20:
[...]

De manier waarop ik mn plugsurfing pas heb geactiveerd (via de chat) gaf mij wel het idee dat je elke willekeurige plugsurfing pas kunt activeren als Polestar-pas.

Bij zelf activeren werd ie door plugsurfing gezien als een generieke pas. Heb mn pas ook later nagestuurd gekregen (wel door Polestar). Kan me niet herinneren dat er enige controlevragen gestuurd werden.
Als ik in de Plugsurfing app bij ‘laadsleutels’ kijk zie ik bij die pas wel Polestar NL staan maar verder weet ik het natuurlijk ook niet. Sowieso kan niemand controleren of je de pas niet ook met een andere auto gebruikt. De laadpaal kan niet zien of je een Polestar hebt.

[Voor 9% gewijzigd door JTHZZ op 01-02-2023 17:56]

• P2void19noPP
JTHZZ schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:55:
[...]

Als ik in de Plugsurfing app bij ‘laadsleutels’ kijk zie ik bij die pas wel Polestar NL staan maar verder weet ik het natuurlijk ook niet. Sowieso kan niemand controleren of je de pas niet ook met een andere auto gebruikt. De laadpaal kan niet zien of je een Polestar hebt.
Als ik het goed begrepen heb is bij Plugsurfing je pas gekoppeld aan je kenteken.

• sham27
P2void19noPP schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:40:
[...]
Als ik het goed begrepen heb is bij Plugsurfing je pas gekoppeld aan je kenteken.
Nop

En ik heb mijn Polestar pas ook weleens gebruikt voor de e-Golf.

• P2void19noPP
sham27 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:45:
[...]

Nop

En ik heb mijn Polestar pas ook weleens gebruikt voor de e-Golf.
Dat is dan misbruik. Pas maar op !

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:57
Koekhapperrr schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:12:
[...]

Links van je stuur zit ook een draaiknopje om de helderheid van je dashboard aan te passen.
Ik zie die knop niet, of ben ik gek?

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:31
Ad Hox schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:29:
[...]

[Afbeelding]
Niet gek, maar je mist de knop wel.

PS2 SRSM Moon

• JTHZZ
P2void19noPP schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:40:
[...]

Zelfs als dat zo zou zijn (is het volgens mij niet), weet de laadpaal je kenteken niet.

• JTHZZ
Ad Hox schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:29:
[...]

[Afbeelding]
Die is ergens, ik geloof bij MY23 wegbezuinigd,

• Freakie1NL
  • Laatst online: 21:22
JTHZZ schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:04:
[...]

Die is ergens, ik geloof bij MY23 wegbezuinigd,
Heb een MY23 en heb hem ook niet. Dus dit kan best goed kloppen.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S, Houten

Pagina: 1 ... 130 131 132 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee