Iemand hier al last gehad van een portier wat niet dicht blijft? Gisterenochtend viel het achterportier wel netjes dicht, als in
vlak met de carrosserie, maar ging tijdens het rijden open staan. Mijn dochtertje heeft toen onderweg naar school het portier vastgehouden. Vond zij wel leuk, ik wat minder. Toen ik weer bij de auto terugkwam portier gecontroleerd wat op dat moment wel dicht bleef zitten.
Vanochtend hetzelfde probleem. Helaas geen dochtertje bij de hand om onderweg naar kantoor het portier dicht te houden. Polestar Support gebeld. ANWB heeft toen het portier met tiewraps vastgezet:
Naar de lokale Volvo dealer gereden. Die hadden geen tijd, personeel of vervangend vervoer om mij te helpen. Zij hebben toen een concullega gebeld waar ik terecht kon. Daar aangekomen werd geconstateerd dat de deur weer goed sloot en zij niks voor mij konden beteken. Op aangeven dat dit gisteren ook was gebeurd, de ANWB en mijn lokale Volvo dealer nog geen uur geleden een probleem hadden opgemerkt werd niks mee gedaan. Onderweg in de auto Polestar Support weer gebeld en de situatie toegelicht. Zij hebben toen alsnog een afspraak met die (laatste) dealer kunnen maken. Auto gaat er einde middag of morgen naar toe.
Vermoed overigens dat dit probleem vorst gerelateerd is. Wat het wellicht minder eenvoudig maakt om te vinden en te verhelpen als de deur weer dicht blijft. Maar dat mag geen excuus zijn om een klant, met een onveilige auto, gewoon maar weg te sturen.