@MaxxMark Mijn insteek is dat het erg zonde is om iets minder te betalen voor een auto die je liever niet wilde rijden. Betaal dan dat beetje meer voor de auto die je wilt of kies een auto die zoveel goedkoper is dat je met dat flinke verschil in geld andere leuke dingen kunt doen.
Ik heb een maand of 4 een Octavia uit 2019 gereden als overbrugging naar levering P2 (die in mei 2020 zou komen weet je wel
). Dat was een hele fijne auto en luxe genoeg. Vanwege de hoogte van mijn leasebudget kreeg ik netto 180€ meer salaris met de Octavia en de bijtelling was dan al betaald. Voor mij was de stap naar de P2 daarom fors. Ongeveer 425€ netto verschil. Ik heb toen nog overwogen een goedkopere auto te nemen en dan zou het netto 250€ verschil zijn. Dan reed ik een auto die ik eigenlijk niet wilde en betaalde ik toch meer. Voor mij stuck in the middle en daarom de slechtste keuze.
De P2 vond ik vooral gaaf qua vermogen, looks, Android (
) en dat deze redelijk uniek zou zijn. Daarmee dus ook de extra kosten waard. Dat laatste is met de komst van de goedkope uitvoeringen helaas wel weg. Dat vind ik wel oprecht jammer want het speciale wordt nu meer een gewone auto.
Ik heb een maand of 4 een Octavia uit 2019 gereden als overbrugging naar levering P2 (die in mei 2020 zou komen weet je wel
De P2 vond ik vooral gaaf qua vermogen, looks, Android (
[ Voor 14% gewijzigd door Aghanim op 11-08-2021 11:57 ]