[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.113 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E7U9rUKWUAEiQA5?format=jpg&name=large

biTcOin iS Één GrOtE bUbBeL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Bitcoin babe

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/kHGNWt9O0L8Zi/giphy.gif

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Joosie200 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:02:
[...]

Ik heb een buy rond 37.5k staan. Zien of ie daar op gaat bouncen.
Tikt nog niet aan, maar het was wel het beste koopmoment vandaag sinds de ochtend. Dus wat dat betreft was de timing wel goed, ik laat het een keertje overnachten :O

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:33

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ngangatar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:28:
[...]

Zodra de taalpuristen (laat ik het netjes zeggen) weer uit hun hokjes komen weet ik voldoende. Tijd om pas op de plaats te maken, voor mij is het dan duidelijk dat een topic zeer snel aan waarde begint te verliezen.

Het gaat dan in ieder geval niet meer over crypto. Regelmatig krijgen we verwijzingen naar zaken welke off-topic dreigen te gaan, maar elkaar gaan zitten verbeteren mag wel en is blijkbaar geen probleem.

Ik zie om mij heen dat sommige mensen steeds meer moeite met taal krijgen, vaak heeft dat te maken met leeftijd en soms ook met (vroeg) inzettende dementie. Een ongelooflijke tyfushekel heb ik er aan dat door deze zelfingenomen puristen, mensen die niet goed in taal zijn, of beter, niet goed meer zijn in taal, niet meer durven te posten, bang om belachelijk gemaakt te worden of omdat ze zichzelf hiervoor schamen.

En daardoor lopen we een hoop nuttige info mis, maar weten we plots wel hoe een woord goed te spellen, sorry hoor maar daarvoor zit ik niet op een cryptoforum. Stelletje kloodzakken.

Naar volk, zeer naar volk.
Ik ben naar tweakers gekomen om mijzelf te dwingen vaker nederlands te schrijven en omdat wat ik wil vertellen soms complex is (techniek) kan ik het er mij niet al te makkelijk vanaf brengen.
Dan helpt de drang om iemand te helpen, met zijn meestal bouwkundige vraag, om mij te dwingen beter op te letten. Want sommige dingen kan ik wel degelijk iets aan doen en is gewoon meer luiheid. Maar het gaat zeker allemaal niet "vanzelf" zoals bij de meeste mensen. dat komt omdat als je taal les krijgt met dislexie het een beetje is als leren duiken zonder te kunnen zwemmen, je staat zover onder de stof dat het gewoon langs je heen gaat.
Daarnaast probeer ik hier afentoe een grapje te maken en dat moet wel duidelijk zijn dus meestal qua taal ook, dus helpt het mij enorm.. Het nivo was echt enorm slecht geworden..

Overegens is @Richh zeker geen taal purist. ik snap zijn grapje prima en moest er wel om lachen en ken hem ook al veel langer, dus zeker geen probleem.

Ik heb zo mijn eigen maniertjes om taal puristen aan te pakken.. ze laten mij na een keer dan ook meestal wel met rust, maar ik snap heel goed wat je zegt. Het valt in vergelijking wel heel erg mee hier in tegen stelling tot andere delen van het internet. Dat is ook een reden dat ik hier zit. Het zijn trouwens vaak exact dezelfde google tijgers die denken alles te weten over iets, maar niet veder komen dan ....naively confident.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TyVRJaifhCW3NHUIEYnumUpcaxA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/huBb3gqqFfvlNgxXgpbx5iQO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 27-07-2021 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-09 15:08
[...]

Zodra de taalpuristen (laat ik het netjes zeggen) weer uit hun hokjes komen weet ik voldoende. Tijd om pas op de plaats te maken, voor mij is het dan duidelijk dat een topic zeer snel aan waarde begint te verliezen.

Het gaat dan in ieder geval niet meer over crypto. Regelmatig krijgen we verwijzingen naar zaken welke off-topic dreigen te gaan, maar elkaar gaan zitten verbeteren mag wel en is blijkbaar geen probleem.

Ik zie om mij heen dat sommige mensen steeds meer moeite met taal krijgen, vaak heeft dat te maken met leeftijd en soms ook met (vroeg) inzettende dementie, een onderwerp waar ik de afgelopen jaren helaas meer en meer mee te maken krijg in mijn omgeving. Een ongelooflijke tyfushekel heb ik er aan dat door een stelletje zelfingenomen puristen, mensen die niet goed in taal zijn, of beter, niet goed meer zijn in taal, niet meer durven te posten, bang om belachelijk gemaakt te worden of omdat ze zichzelf hiervoor schamen.

En daardoor lopen we een hoop nuttige info mis, maar weten we plots wel hoe een woord goed te spellen, sorry hoor maar daarvoor zit ik niet op een cryptoforum. Stelletje kloodzakken.

Ik zit hier enkel voor de hopium, Jaapio's babes, de posts van Taro en de gevechten tussen de bears en de whales. En oh ja, ook omdat ik verder geen leven heb. :+
JDx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:33:
[...]

Ik had een Leon Alor Blue ook mooi, dat Audi grijs is vaak Nardo Grey, ik heb nu helemaal geen auto meer, heb alles wat maar geld kost weggedaan en straks als ik helemaal kan leven van minen, crypto en whatever er nog komt in de toekomst, dan komt er misschien een Datsun 240Z ofzo.
Ik zou niet meer zonder auto kunnen. Het openbaar vervoer hier in BE is op z'n minst gezegd niet echt aangenaam. Een nette old timer zou ik misschien ooit wel overwegen. Weinig prioriteiten nu op korte termijn. Moest ik deze bull/bear (wat is het nu 8)7 ) nog wat mooie meevallers hebben koop ik me een net horloge dat stijgt in waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BootjeVaren schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:51:
[...]

Ik zit hier enkel voor de hopium, Jaapio's babes, de posts van Taro en de gevechten tussen de bears en de whales. En oh ja, ook omdat ik verder geen leven heb. :+

[...]

Ik zou niet meer zonder auto kunnen. Het openbaar vervoer hier in BE is op z'n minst gezegd niet echt aangenaam. Een nette old timer zou ik misschien ooit wel overwegen. Weinig prioriteiten nu op korte termijn. Moest ik deze bull/bear (wat is het nu 8)7 ) nog wat mooie meevallers hebben koop ik me een net horloge dat stijgt in waarde.
Die laatste is ook een mooie investering.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

En een elektrische auto als dagelijks vervoer natuurlijk. Maar die dan leasen denk ik met dat accu gedoe nog.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zI1uVxC.png

Misschien toch maar weer in de fiat overnachten.

[ Voor 32% gewijzigd door JDx op 27-07-2021 22:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:48
Nou, het spijt me dat ik kennelijk de verkeerde indruk heb gewekt en grote reacties heb uitlokt, juist bij een paar van de mensen van wie ik het liefst reacties hier lees omdat ze zo genuanceerd en relativerend zijn. Mijn excuses.
Ik ben er niet op uit om mensen met een onvrijwillige uitdaging te denigreren en op hen is het ook niet gericht.
Ik vind het wel jammer dat een hele grote groep mensen die er wel iets aan kan doen het gewoon niet interesseert en vindt dat daarom 'alles maar moet kunnen'. Misschien ben ik wel ouderwetser dan ik denk. Maar taal is ook een hobby. Soms komen mijn hobby's bij elkaar.

Terug naar het onderwerp. Het is inderdaad geen taalcursus (maar een hint hier en een kleine aansporing daar, zo hoop ik de jeugd ook op het rechte pad te houden...)

[ Voor 3% gewijzigd door Wiley99 op 27-07-2021 23:01 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
38K!
En nu niet weer terug kukelen! O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
[rant]

Nou hey, sorry hoor :P het was een geintje, meer niet.

Al vermoed ik dat het je meer ging om de 'me/mijn' discussie dan om 'embet'?
Ik vind dat je mensen best mag wijzen op een d/t fout. Dat heeft in veel gevallen helemaal niks te maken met dementie volgens mij. De categorie 'me/mijn' en 'heb/heeft' is volgens mij toch meer 'luie straattaal' of iets dergelijks... zeker op dit topic.

Ik heb zelf 2 jaar op een redactie van een nieuwswebsite gezeten en je gaat dan heel snel een extra oog voor taal krijgen. Ik vind het zelf iig enorm jammer dat we het verschil tussen bijvoorbeeld 'me' en 'mijn' langzaam aan het vergeten zijn.
Ik zal er echter nooit iemand persoonlijk op aanvallen en/of vervelend doen tegen iemand met dyslexie of dementie. Mocht dat onverhoopt toch gebeuren: sorry, laat het weten (een @ helpt dan!) en dan pas ik het aan.

Volgens mij is iedereen in dit topic behoorlijk vriendelijk en respectvol tegenover elkaar. Of het nou over taal gaat of over een ander foutje op een ander gebied, laten we nou niet iemand die een ander op een foutje wijst direct uitmaken voor 'naar volk'.
Het gaat dan in ieder geval niet meer over crypto
Er is dan ook bijzonder weinig nieuws. We zitten nog steeds rond de 38k he :P

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 27-07-2021 23:29 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

RoNoS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:03:
38K!
En nu niet weer terug kukelen! O-)
Aangezien ik nog bezig ben een film te handbraken voor mijn brakke slaapkamer TV, wacht ik nog even welke kant het op lijkt te schieten zo. Is een angstvallig puntje aan een mini driehoek.

Wat dat taal betreft zijn er naast mensen die niet beter kunnen, ook mensen waar alles perfect moet zijn, alles recht moet liggen en cijfers rond moeten zijn of juist niet, ik moet echt moeite doen om niet te verbeteren, maar om dit soort discussies verbeter ik (met moeite) bijna niets.

Werk dan ook serieus aan mijn OCPD :9

Edit: verkoop soms ook niet omdat het uit komt op 99.999984 ofzo en dan wacht ik tot het 100 is, maar gaat ie weer terug naar 95.326326 en verkoop ik alsnog :'(

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 27-07-2021 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
JDx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:45:
[...]

Tikt nog niet aan, maar het was wel het beste koopmoment vandaag sinds de ochtend. Dus wat dat betreft was de timing wel goed, ik laat het een keertje overnachten :O
Hij tikte hem aan nadat ik die buy had verlaagd. Ik zie het wel of ie in de nacht nog de 36kxxx aantikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Joosie200 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:10:
[...]

Hij tikte hem aan nadat ik die buy had verlaagd. Ik zie het wel of ie in de nacht nog de 36kxxx aantikt.
Ik wordt liever wakker met 40k+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Wiley99 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:59:
Misschien ben ik wel ouderwetser dan ik denk.
agh mijn neefje heeft een klein zusje (dus mijn nichtje) en daarvan zeggen ze dat het een oude ziel is dus hij vragen wat is dat dan?? Dus oma aan het uitleggen. "Nou dan moet ome twain een ziel hebben van minimaal 200 jaar" :+ waarop het nichtje zegt: "dat is ouder dan sinterklaas." :o

[ Voor 7% gewijzigd door twain4me op 27-07-2021 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

roflexx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:11:
[...]

:+ :+ :+ :D :D :D word :D :D :D :+ :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
Doet ik express:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Dat heb je al kunnen doen als nachtmens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Me knowz

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Bedtijd en Taro kan aan de schoonmaak.

Morgen nieuwe dag, nieuwe koersen, nieuwe GPU en nieuwe kansen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
JDx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:18:
[...]

Bedtijd en Taro kan aan de schoonmaak.
Er is hier een mooie hoeveelheid zelfreinigend vermogen ( *; ) aanwezig en ik heb nog een paar dagen vakantie, dus prima zo :)

Op naar de 45k!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

[...]

ik met een bitcoin babe (wil wel zelf kiezen)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:27

knakworst

Get more sats!

twain4me schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:33:
[...]

ik met een bitcoin babe (wil wel zelf kiezen)
Er beginnen met deze, morgenochtend hopelijk weer een serie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roPw4ABNmALiVuI5rRj1dfLLbLw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zyHAtYzXlzaFhkdE0sMTE5az.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
Slaap lekker allemaal, morgen 56k.

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 28-07-2021 00:17 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
nvm ;)

[ Voor 99% gewijzigd door RaptorXS op 28-07-2021 00:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
knakworst schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:49:
[...]

Er beginnen met deze, morgenochtend hopelijk weer een serie.

[Afbeelding]
Ja ja een avond pump! :Y

Deze mag er inmiddels al bij komen liggen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7vULXxC29oYy8anmAzbdE9PhvN4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hwxwNKe4htGV9JFU3PCuPh9a.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 21:43
Aaaaaand it's gone :(

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:37
noob vraag. Is er een mogelijkheid om een stoploss automatisch te laten ingaan boven een bepaalde prijs?
Ik wil mijn stoploss zetten op 39.400 dollar voor BTC. Zodra de prijs boven 39.400 dollar, gaat mijn stop loss pas in. Is dit mogelijk? /noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Animal schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 01:17:
noob vraag. Is er een mogelijkheid om een stoploss automatisch te laten ingaan boven een bepaalde prijs?
Ik wil mijn stoploss zetten op 39.400 dollar voor BTC. Zodra de prijs boven 39.400 dollar, gaat mijn stop loss pas in. Is dit mogelijk? /noob
Ja, je kan een limit sell order instellen. Ik weet niet of iedere exchange dit heeft maar zou wel moeten. Je geeft dan in hoeveel van je BTC je voor die prijs wil verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
een hele mooie daily sluiting, die €20 die ik aan Bitcoin gekocht heb heeft geholpen 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/blqJ4lUquZ-5Rf373Kk_0cvF6sc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GR79gVp1QZL0YXoRAFCnoxAf.jpg?f=fotoalbum_large

hmmmm is dat echt zo? dan moet ik maar wat posities pakken voor AAVE, Cake, Link en UNI 👀

nu slaaptijd, tot morgen 👋

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
roflexx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:24:
[...]

Ik niet na 5 maanden haha
Ik ook niet na 10 jaar, ik doe het alleen lang niet elke dag, maar er zijn nog altijd dagen dat ik speels de koers met een half open oog check ivm de 'spanning'. Zowel balls deep in crypto als grotendeels in fiat zittend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
[...]

Hoop dat je een vroege vogel bent!
04:15 uur, $40.200!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:20

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik word altijd zenuwachtig als Blockfolio langer dan gebruikelijk over de koers na moet denken. Meestal zijn we dan hard omhoog of omlaag gegaan. Dan gaat het hard met me portfolio.

:p

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
PlanR schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 04:31:
[...]

Hoop dat je een vroege vogel bent!
04:15 uur, $40.200!
Net te laat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:45

oNo

Ik had de wekker gezet om de tijdrit met Anna en Annemieke te kijken (en daarna Tom) Dat nu de 40k er gepasseerd is is ook lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
oNo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 05:22:
Ik had de wekker gezet om de tijdrit met Anna en Annemieke te kijken (en daarna Tom) Dat nu de 40k er gepasseerd is is ook lekker!
Hij zit er alweer onder :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
roflexx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 05:26:
[...]

Hij zit er alweer onder :(
Dan kijk nog maar eens goed! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-09 22:31
Het wil momenteel niet echt boven de 40k blijven maar wel een mooie stijging weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goed om te weten dat mijn oorspronkelijke buy level van 37.5k wel goed ingeschat was. Beetje jammer alleen dat ik hem cancelde :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
De 40K is een zware battlegrounds. Je zou het orderboek eens moeten bekijken. De bulls willen omhoog en de bears naar beneden :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 17:57

YES

Moderator General Chat
Op zowel de daily als de weekly zitten we weer in de bullmarket support band. Ben benieuwd of we erin blijven of er toch weer uit zakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XoF5PaEpbP4mtCG70iOuEN_7hIA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JbciTqvpvyn4M6oBj047oPx2.png?f=fotoalbum_large
Excuses voor het jatten van jouw stijl graph @Taro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
YES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:25:
Op zowel de daily als de weekly zitten we weer in de bullmarket support band. Ben benieuwd of we erin blijven of er toch weer uit zakken.

[Afbeelding]
Laat hem eerst maar 44k aantikken en dat vast houden als support. Tot die tijd blijf je kans houden dat ie blijft jojoen tussen 30k en 40k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:55
Joosie200 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:27:
[...]

Laat hem eerst maar 44k aantikken en dat vast houden als support. Tot die tijd blijf je kans houden dat ie blijft jojoen tussen 30k en 40k.
ik vind een weekly close boven de 21ema weekly (39,3) en boven de 42k prior high januari veel belangrijker dan die 44

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:27:
[...]

Klopt, of hij wordt zelfs keihard weer terug geramd onder de raibow om het einde van de huidige bullmarket nog even te bevestigen, zoals in het NK topic een aantal keer beschreven door Taro.
Stiekem vind ik het gewoon leuk om te zien in grafiekjes dat we een regenboog doorkruisen en een ondersteunende band voor een veredelde veemarkt betreden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
YES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:31:
[...]

Klopt, of hij wordt zelfs keihard weer terug geramd onder de raibow om het einde van de huidige bullmarket nog even te bevestigen, zoals in het NK topic een aantal keer beschreven door Taro.
Stiekem vind ik het gewoon leuk om te zien in grafiekjes dat we een regenboog doorkruisen en een ondersteunende band voor een veredelde veemarkt betreden 8)7
True. Een regenboog aan ma's om doorheen te breken. Alsof je zeg maar aan de andere kant van de regenboog een pot met goud bitcoin treft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:27

knakworst

Get more sats!

Richh schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 00:47:
[...]

Ja ja een avond pump! :Y

Deze mag er inmiddels al bij komen liggen :)

[Afbeelding]
En deze. Het is trouwens wel een btc-only feestje, eth dik onder 0.06.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCQG0geeBW-LMp1LQ7reUcemNX0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rGLzfBrpmCwdoymRjw9LH9qE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 28-07-2021 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

knakworst schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:40:
[...]

En deze. Het is trouwens wel een btc-only feestje, eth dik onder 0.06.

[Afbeelding]
Altijd benieuwd naar de context van deze (teen)babes.

ETH blijft steeds hopeloos achter, als je nou zeker wist dat hij wel volgde is dat easy money, maar lijkt steeds verder weg te zakken, duurt allemaal te lang met die ETH2.0?

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 28-07-2021 08:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-09 22:31
JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:59:
[...]

ETH blijft steeds hopeloos achter, als je nou zeker wist dat hij wel volgde is dat easy money, maar lijkt steeds verder weg te zakken, duurt allemaal te lang met die ETH2.0?
Eth is al 22% gestegen deze week

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Jnaaazer schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:13:
[...]

Eth komt er wel.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:54
JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:59:
[...]

Alstu :P

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Jnaaazer schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:13:
[...]

Achter op BTC als die pumpt.

https://ethbtc.aggr.trade/ (0.057 dit was enkele weken geleden nog 0.072)

[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 28-07-2021 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:23
JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:21:
[...]

Achter op BTC als die pumpt.

https://ethbtc.aggr.trade/ (0.057 dit was enkele weken geleden nog 0.072)
Over een langere periode heeft ETH het beter gedaan dan BTC.

BTC pumpt nu, dat betekend dat er kapitaal richting BTC stroomt. Daarna volgen vaak ETH en de overige alts.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:25:
(y) Zet hem nog wel even op log scale ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:59
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/

Staat nu ook op 50, waarschijnlijk voor de experts die grafieken lezen niet zo interessant maar ik vind het altijd leuk om een beetje te kijken hoe het nu gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Reacties van sommige personen op de foto :N

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:23
Kol Nedra schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 02:24:
[Afbeelding]

hmmmm is dat echt zo? dan moet ik maar wat posities pakken voor AAVE, Cake, Link en UNI 👀

nu slaaptijd, tot morgen 👋
DeFi heeft zeker veel potentieel. Als je ETH in je pf ben je eigenlijk ook automatisch al blootgesteld aan DeFi (en NFT's). Aave en Link zijn goede keuzes. UNI zou ik vervangen door Sushi. De UNI token is een governance token, zonder governance. De Sushi token kun je staken voor xSushi waardoor je een gedeelte van de fees krijgt. Sushi heeft op de lange termijn meer potentie, ook omdat ze actief blijven door ontwikkelen en meer zijn dan alleen een DEX om je tokens te swappen.

Wellicht ook een interessante token is Curve Finance (CRV) en deze omzetten naar cvxCRV en staken op Convex Finance. Interessant leesvoer: https://www.rekt.news/curve-wars/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
streamnl schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:43:
[...]

***members only***

Reacties van sommige personen op de foto :N
Valt me nog mee, ik dacht echt dat ze jonger waren :9

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Gister namiddag de top rond 51.85 geshort tot 46 en dan 's avonds/ 's nachts gelongd van 45.72 tot 50.48. Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ADA? Beetje ETH dan maar op 2280, ben benieuwd.

[ Voor 84% gewijzigd door JDx op 28-07-2021 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:06
JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:38:
ADA? Beetje ETH dan maar op 2280, ben benieuwd.
Viel mij ook al op, die blijft nog een beetje achter helaas.
Ach wacht maar op de magische/mysterieuze Smart Contracts in september. :9

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
BTC heeft net een aardige rally gehad. Vaak zie je dat de alts dan achter blijven. Op het moment dat de beweging in BTC rustiger beginnen te worden, herstel in de alts kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:54:
BTC heeft net een aardige rally gehad. Vaak zie je dat de alts dan achter blijven. Op het moment dat de beweging in BTC rustiger beginnen te worden, herstel in de alts kan gebeuren.
Ja maar ja, welke alts dan op te pikken hè :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Laat BTC toch lekker z'n gang gaan, zorg eerst even dat die op serieus herstel staat (>45k) voordat je met alts gaat klooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:59:
Laat BTC toch lekker z'n gang gaan, zorg eerst even dat die op serieus herstel staat (>45k) voordat je met alts gaat klooien...
Och met mijn opmerking bedoel ik ook indirect te zeggen dat ik toch geen idee heb wat nu op te pikken en dan doe ik het ook niet. BTC herstel lijkt me belangrijker inderdaad, maar wat hiervoor gezegd werd klopt ook wel, als BTC stabiliseert zie je de alts vaak bijtrekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50
Richh schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:59:
Helemaal eens! Denk zelfs dat Alts op dit moment BTC tegenhouden in zijn groei. Je ziet veel te snel na een BTC stijging geld richting alts stromen in de hoop dat die ook mee om hoog gaan. Ik zou veel liever zien dat iedereen in BTC blijft, of bij koopt en BTC laat pieken om dan pas wat meer richting alts te gaan.

Ergo; als Alts nu goed in staat waren om op eigen houtje te stijgen was het minder een probleem maar op ETH na lijkt dat bijna niet mogelijk en kijken ze allemaal wat BTC doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
kernie schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:48:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.meme-arsenal.com/memes/1c0374e4707eb4d2e9eddb1531e3af72.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

kernie schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:48:
[...]

Ik bedoelde juist dat ADA begon te stijgen op de short term, dus daarom wat ETH gekocht, dan volgt die vaak ook wel. Is nu door de 2300 zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Musk is ook bezig, met z’n Doggie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Hoopte op een inhaalsprintje, maar nu BTC down gaat volgt ETH ook weer down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Down? BTC is nu een keertje "stabiel" ;)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 09:34
BTC is alweer een week lekker aan het herstellen
PlanR schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:11:
Musk is ook bezig, met z’n Doggie
Ik weet niet zo goed wat ik van Doge moet vinden. Ik kan het nog steeds niet serieus genoeg nemen om er geld in te investeren.

[ Voor 74% gewijzigd door -W0kk3L- op 28-07-2021 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

AMDFreak schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:18:
Down? BTC is nu een keertje "stabiel" ;)
Ik heb over korte termijn, BTC pumpje, ETH doet niks, BTC down, ETH down.

Had net even hoop, maar ETH/BTC zakt alweer in de 0.057XX regionen.

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 28-07-2021 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
jongens we hebben vd week een grote pump gehad, het moet nu ff rusten en eigenlijk even naar beneden gaan om een level te testen, alleen omhoog gaan is ook niet goed, de 36k testen zou goed en gezond zijn, houden we de 36k vast dan is de volgende stap 42k :)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Kol Nedra schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:44:
jongens we hebben vd week een grote pump gehad, het moet nu ff rusten en eigenlijk even naar beneden gaan om een level te testen, alleen omhoog gaan is ook niet goed, de 36k testen zou goed en gezond zijn, houden we de 36k vast dan is de volgende stap 42k :)
We hebben gisteren de 36K toch al aangetikt? Pamp it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
-W0kk3L- schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:27:
BTC is alweer een week lekker aan het herstellen

[...]

Ik weet niet zo goed wat ik van Doge moet vinden. Ik kan het nog steeds niet serieus genoeg nemen om er geld in te investeren.
Ik wel, op de shorg! Op de 0.205 een short x2 met $500. Liq. Op 0.31. Zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
@JDx Als 20 eurocent winst je dagdoel is met BTC -- dan zijn dit je dagen.
Zat je meer aan 2 euro winst te denken, vrees ik toch dat het een alt wordt
Zet je een pokerface op omdat je meer in de richting van 200 euro zocht: Het Meme-topic gaat je verder helpen

*Disclaimer: garantie totaan de aankoopknop :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Sluw schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:50:
[...]

We hebben gisteren de 36K toch al aangetikt? Pamp it.
1x aantikken noem ik niet testen, minimaal 2x liefst 3 :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik kan nog steeds over dat woord "testen" op een of andere manier, klinkt mij altijd als onzin :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:14
Hele TA is onzin (al helemaal op crypto). Just HODL

[ Voor 30% gewijzigd door ytr81 op 28-07-2021 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:56:
Ik kan nog steeds over dat woord "testen" op een of andere manier, klinkt mij altijd als onzin :X
vind je? Als de Beren toeslaan wil je toch weten hoe we ervoor staan? is er een uptrend, groeit het vertrouwen in BitCoin weer etcetc...... totdat er waarschijnlijk weer een punt komt dat er teveel Henk en Ingrids weer in crypto zitten ---> veel FUD nieuws --> panicsells.
Alhoewel de China ban +Tesla stop Bitcoin als betaalmiddel wel echt negatief nieuws is/was

Grote voordeel van Chinaban is nu wel dat Bitcoin meer gedecentraliseerd is d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ytr81 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:59:
Als je maar lang genoeg lijntjes trekt, worden ze vanzelf bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
"chinaban"; "indiaban";"noord-koreaban"

yea right...

----
M0000000nnn dan maar? :p

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
ytr81 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:59:
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=2eIu&p=1

Ik denk 120.060 dollar eind dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Zit iemand nog in XRP? Moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Qunix schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:09:
[...]

[Afbeelding]

_O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooi altijd die discussies of TA of andere manieren om de koers te analyseren en in te schatten wat de koers gaat doen nou zinvol of zinloos is.
Er is hier een moderator die TA en lijntjes wel handig vind volgens mij.

Bijzonder dat het vaak of omarmt wordt, of juist belachelijk gemaakt.

Overigens denk ik dat het zeker zinvol kan zijn als je het goed kan inschatten/analyseren. Het is alleen geen exacte wetenschap of harde zekerheid, het is een stukje groepspsychologie. Genoeg mensen geloven erin dat mensen handelen naar TA. Zolang genoeg mensen dat blijven doen dan beïnvloedt het de koers en komt de voorspelling dus uit. Selffulfilling prophecy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 09:34
XRP is lekker in beweging na de tweet van vanochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sinds een week met een behoorlijk groot aantal na de berichten die ik voorbij zag komen.

Edit: het nieuws betreffende XRP waarom het nu een groen candletje heeft.

https://ripple.com/insigh...uidity-offering-in-japan/

[ Voor 25% gewijzigd door Ngangatar op 28-07-2021 11:45 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 22:32
Hij gaat wel lekker op zich nu :). Stond aardig in de min. Heb nu 90% BTC en de rest Matic, Polkadot en Cardano.

HODL :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Qunix schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:09:
[...]

[Afbeelding]

Als hij uit de driehoek breekt voor de 125 graden, grote kans van wel ja! _/-\o_ d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:13:
Mooi altijd die discussies of TA of andere manieren om de koers te analyseren en in te schatten wat de koers gaat doen nou zinvol of zinloos is.
Er is hier een moderator die TA en lijntjes wel handig vind volgens mij.

Bijzonder dat het vaak of omarmt wordt, of juist belachelijk gemaakt.

Overigens denk ik dat het zeker zinvol kan zijn als je het goed kan inschatten/analyseren. Het is alleen geen exacte wetenschap of harde zekerheid, het is een stukje groepspsychologie. Genoeg mensen geloven erin dat mensen handelen naar TA. Zolang genoeg mensen dat blijven doen dan beïnvloedt het de koers en komt de voorspelling dus uit. Selffulfilling prophecy.
Eens. En heel veel mensen begrijpen TA niet voldoende en zien het als een zwart/wit iets, terwijl het om kansberekening gaat en een plan hebben als één van de mogelijke situaties werkelijkheid lijkt te worden. Bijv. als de koers daalt, waar je dan het beste kunt inkopen, of als de koers stijgt waar je dan het beste kunt verkopen. Mensen die hier lacherig komen doen dat "alle TA'ers zeiden dat 20k next was en kijk de koers nu eens richting 40k gaan!!!" begrijpen er dus niets van, maar hebben zelf niet door dat ze dat met dergelijke uitspraken alleen maar extra bevestigen.

Je hebt verschillende varianten van TA. Een holder is per definitie geen handelaar en wil er of geen tijd in steken, of heeft er nooit voordeel van ondervonden, misschien ook omdat hij/zij het niet voldoende of goed heeft toegepast, of de verkeerde mensen online heeft gevolgd.

Ik heb dagelijks voordeel van het gebruik van traden op basis van MA's (Verder geen mooie figuurtjes, etc. voor mij, alleen MA's). Misschien niet omdat TA werkt, maar omdat bots en traders hetzelfde doen, en dus werkt het (voor mij).

TA afdoen als iets dat niet werkt is erg gemakkelijk om met een oneliner in een topic te posten. Ik heb gelukkig een wat meer open blik richting de wereld. En als je TA niet nuttig vindt, dan gebruik je het toch gewoon niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Taro schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:40:
[...]

Eens. En heel veel mensen begrijpen TA niet voldoende en zien het als een zwart/wit iets, terwijl het om kansberekening gaat en een plan hebben als één van de mogelijke situaties werkelijkheid lijkt te worden. Bijv. als de koers daalt, waar je dan het beste kunt inkopen, of als de koers stijgt waar je dan het beste kunt verkopen. Mensen die hier lacherig komen doen dat "alle TA'ers zeiden dat 20k next was en kijk de koers nu eens richting 40k gaan!!!" begrijpen er dus niets van, maar hebben zelf niet door dat ze dat met dergelijke uitspraken alleen maar extra bevestigen.

Je hebt verschillende varianten van TA. Een holder is per definitie geen handelaar en wil er of geen tijd in steken, of heeft er nooit voordeel van ondervonden, misschien ook omdat hij/zij het niet voldoende of goed heeft toegepast, of de verkeerde mensen online heeft gevolgd.

Ik heb dagelijks voordeel van het gebruik van traden op basis van MA's (Verder geen mooie figuurtjes, etc. voor mij, alleen MA's). Misschien niet omdat TA werkt, maar omdat bots en traders hetzelfde doen, en dus werkt het (voor mij).

TA afdoen als iets dat niet werkt is erg gemakkelijk om met een oneliner in een topic te posten. Ik heb gelukkig een wat meer open blik richting de wereld. En als je TA niet nuttig vindt, dan gebruik je het toch gewoon niet?
Ik ben een hodler en trade vrijwel niet. Af en toe voor de ‘gein’, puur op emotie, vaak kansloos dus :) tenzij alles als een malle omhoog schiet zoals in Q1/begin Q2.
Maar als ik trader zou zijn, dan zou ik sowieso proberen TA te snappen en toe te passen, lijkt mij super nuttig. Ik denk ook dat dat de beste manier is om emotie uit te schakelen.

Maar lieve traders, geen shorts aub :)
Up up up moeten we, alleen maar up :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:49:
[...]
Ik denk ook dat dat de beste manier is om emotie uit te schakelen.
Eens.
Maar lieve traders, geen shorts aub :)
Up up up moeten we, alleen maar up :)
Shorters waarvan de posities geliquideerd worden of die een slechte trade moeten sluiten helpen ook mee met het opdrijven van de prijs, resulteert vaak in enorme groene candles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Taro schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:40:
[...]

Goed punt, dank hiervoor :) Ben nog een echte beginner, wat ik nu lastig vind, wanneer stap je weer in? Nu? 38K? 35K? Welke TA zou hierbij kunnen helpen? Leg nu de focus op alleen btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Wackmack schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:52:
[...]

Goed punt, dank hiervoor :) Ben nog een echte beginner, wat ik nu lastig vind, wanneer stap je weer in? Nu? 38K? 35K? Welke TA zou hierbij kunnen helpen? Leg nu de focus op alleen btc.
wanneer blijft altijd lastig, we hebben nu 8 dagen op een rij alleen een uptrend gehad, hoelang dit doorgaat weet niemand......vaak is het logisch dat we even gaan dalen, we hebben te maken met traders (Bears) en als die toeslaan gaat de markt even naar beneden......wanneer en tot hoever blijft altijd lastig....

MA is een zeer handige tool om ongeveer in te schatten hoever iets kan dalen of stijgen, veel bot programma's zijn hier op ingesteld +de emotie van mensen.....

Maar wat is je plan? beginner is traden? beginner in HODL?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
XRP stijgt veelal nog een stuk door als BTC na een stijging wat consolideert. Al 2 maal mooie gains mee gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:54
Kol Nedra schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:59:
[...]

wanneer blijft altijd lastig, we hebben nu 8 dagen op een rij alleen een uptrend gehad, hoelang dit doorgaat weet niemand.....
Nog 1á2 dagen en dan weer rode candles?
Quote van een Telegram groep/post
[In reply to 📉 Wise Analyze 📈]
[ Photo ]
📉 Daily Bitcoin (https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/?exchange=ByBit) chart review 📈

Bitcoin had 7 green day candles in a row. Usually 9 candles of same color in a row is maximum limit. Therefore its time to get cautious with USDT longs. Not calling for shorts yet as max pain scenario assume liquidation of shorts left with stops above last high at 40550 at spot (not counting Futures chart). In fact breakout above that price should pump BTC to ~42k for the last bull trap before correction. Main target for correction 35k. Potentially wick lower to 33k to close CME gap.

🟥 40000 - 41300 - 45000
🟩 37250 - 36000 - 35040

MAVW:
4H 32026 ⏏️↗️
D 36558 ⏏️🔻
VWAP (M): 33888

😱 Fear & Greed index: 50 (<= 32 <= 26 <= 27)

Signals: 🔥 Alts Watchlist (https://t.me/wiseanalize)💷 Forex (https://t.me/wiseforex) 🐦 Twitter
(https://twitter.com/WiseAnalyze)Discounts: ByBit (https://partner.bybit.com/b/CryptoTrades) | Binance (https://www.binance.com/en/register?ref=L3PYAMXD) | FTX (https://ftx.com/#a=WiseAnalyze) | KuCoin (https://www.kucoin.com/ucenter/signup?rcode=7dNwc5) | PrimeXBT

(https://primexbt.com/?signup=324344)@WiseAnalyze #BTC #Bitcoin (TradingView (https://www.tradingview.c...reversal-from-correction/))

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50
Remy!!!! schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:03:
[...]

[...]
En dat is precies hoe Whales short-sellers rekt laten gaan, door juist te doen wat niet in de lijn der verwachting ligt. Die persen er nog 2 extra groene candels uit, en dan pas sellen als iedereen weer bullish is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Remy!!!! schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:03:
[...]

[...]
Gewoon al het vermelden van de CME gap en zeggen dat 9 dagen hetzelfde kleur van candle het maximum is, doet mij al denken aan nonsens. Patronen kunnen zich zeker herhalen maar niks is altijd zeker, zeker niet in crypto. :+
Pagina: 1 ... 64 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!