Ik had net even op Binance gekeken op de 1D chart, en ik zie geen bewijs dat hij ongelijk heeftBootjeVaren schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:06:
[...]
Gewoon al het vermelden van de CME gap en zeggen dat 9 dagen hetzelfde kleur van candle het maximum is, doet mij al denken aan nonsens. Patronen kunnen zich zeker herhalen maar niks is altijd zeker, zeker niet in crypto.
40K!!!
God morks in wysterious ways.
Als je wil traden is TA goed voor de korte termijn, uren tot een dag. Bij grotere vensters moet je de boel actief in de gaten houden. Maar wat ik zie is dat jeTA niet kan gebruiken om op lange termijn wat scherpe orders te voorspellen en te verwachten dat je die zonder erbij te blijven raakt. Het is inderdaad kansberekening waarbij de foutmarge groter wordt naarmate je een grotere periode neemt.
Ik vermoed dat veel beginners of mensen die er weinig aandacht aan schenken (quick buck), de stelligheid van sommige cryptoroepers over langetermijneffecten verwarren met zekerheid over kortetermijnwinsten.
Daarom zijn de beste adviezen hier ook altijd: zoom eens uit (letterlijk en figuurlijk)
Ik vermoed dat veel beginners of mensen die er weinig aandacht aan schenken (quick buck), de stelligheid van sommige cryptoroepers over langetermijneffecten verwarren met zekerheid over kortetermijnwinsten.
Daarom zijn de beste adviezen hier ook altijd: zoom eens uit (letterlijk en figuurlijk)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Kak, ik heb vanochtend usdt naar Nexo gestuurd vanaf Binance, maar heb per ongeluk Bep20 gedaan ipv erc
Zeg maar dag met je handjes zeker?

Zeg maar dag met je handjes zeker?
Dat is net hetzelfde als zeggen, ik heb de donderdagavond om 23h30 nog nooit een blaascontrole gehad dus kan ik me perfect iedere donderdag lazarus drinken zonder dat ik me moet zorgen maken..Remy!!!! schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:09:
[...]
Ik had net even op Binance gekeken op de 1D chart, en ik zie geen bewijs dat hij ongelijk heeft
Overigens gaat Binance niet zo ver terug. Misschien is het 2010 wel eens gebeurd?
Mi kan je TA zowel voor short- als longterm gebruiken. Je gebruikt gewoon andere indicatoren.Wiley99 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:11:
Als je wil traden is TA goed voor de korte termijn, uren tot een dag. Bij grotere vensters moet je de boel actief in de gaten houden. Maar wat ik zie is dat jeTA niet kan gebruiken om op lange termijn wat scherpe orders te voorspellen en te verwachten dat je die zonder erbij te blijven raakt. Het is inderdaad kansberekening waarbij de foutmarge groter wordt naarmate je een grotere periode neemt.
En dat is ook zo. Tot het moment dat je dan wel die blaascontrole krijgt op donderdagavond 23h30, dan mag je je wel zorgen gaan makenBootjeVaren schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:12:
[...]
Dat is net hetzelfde als zeggen, ik heb de donderdagavond om 23h30 nog nooit een blaascontrole gehad dus kan ik me perfect iedere donderdag lazarus drinken zonder dat ik me moet zorgen maken..
Overigens gaat Binance niet zo ver terug. Misschien is het 2010 wel eens gebeurd?
Maar eens met wat je, denk ik, bedoelt te zeggen: dat iets nog nooit gebeurd is, is in zichzelf geen enkel bewijs of aanleiding voor dat het ook nooit gaat gebeuren.
Sowieso is het belangrijk een eigen stijl/gevoel te ontwikkelen en daar ervaring mee op te doen. Ik heb het ook niet uit een boekje geleerd, maar gaandeweg gewoon in de praktijk toegepast door vallen en opstaan. Neem de huidige 1D Bitcoin koers als voorbeeld:Wackmack schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:52:
[...]
Goed punt, dank hiervoorBen nog een echte beginner, wat ik nu lastig vind, wanneer stap je weer in? Nu? 38K? 35K? Welke TA zou hierbij kunnen helpen? Leg nu de focus op alleen btc.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ww90SKVclMQDAVmfc52BABBM.png?f=user_large)
Niemand kan ontkennen dat de top van eergisteren precies de MA99 heeft geraakt en daarop is afgeketst, eens? En dat dat vandaag opnieuw is gebeurd, eens? Dat zie je wel vaker gebeuren en daarom is het verkopen van BTC vlak onder zo'n lijn ook vaak een goede optie, omdat dat doorgaans een lokale top is, de koers daarna weer daalt en je dus weer wat goedkoper kunt inkopen
Zoals altijd kan de koers sideways gaan, stijgen of dalen. Sideways heb je niets aan, dus je kijkt naar stijgen of dalen:
De koers zit nu vlak ONDER de MA99, is al 2x afgeketst, dus dat is een moeilijk iets om te doorbreken. Daarom zou ik op het huidige punt persoonlijk niet instappen.
Maar wanneer dan wel instappen? Vraag 1 is natuurlijk of je vertrouwen hebt in een verdere stijging, of zitten we in een bearmarket? Als je een goed instapmoment wil bepalen zie ik nu 2 opties:
1: Pas als de koers door die lijn heen is, en dan niet met 3 tientjes of 125 USD, maar echt substantieel. Dan kijk ik ook een stukje terug, Bitcoin is eergisteren rond 40.4k afgeketst, tel daar iets bij op en pas daarboven heb je een grotere kans dat de koers niet wederom afketst.
2: De 1D MA7 (roze lijn), ligt op dit moment op 36.1k en stijgt iedere dag iets. Dat zou een daling van 3-4k betekenen, dat is misschien wat veel na zoveel groene candles, maar je weet maar nooit. Aan de andere kant is de trend de laatste dagen vrij bullish. Wat je daarnaast vaak ziet tussen woensdagmiddag en donderdagmiddag is een daling, waarbij donderdagavond vaak weer een goed instapmoment is. Daarom is rekening houden met een daling niet gek, inkopen vlak boven de MA7 zou een optie kunnen zijn, maar het verschil met de huidige koers is aanzienlijk, dus even wat verder inzoomen:
De 4H:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ORdzhtB6Pv22u6UQQ9bSRpLn.png?f=user_large)
MA's op 39k, 36.8k en 33.1k.
De 1H:
:fill(white):strip_exif()/f/image/lJ0NtmX7facB9nlO20UrDSuq.png?f=user_large)
MA's op 38.9k en 36.6k.
Let op: Deze MA's stijgen nu natuurlijk steeds iets, omdat het een gemiddelde van de afgelopen X candles betreft. Nu een exact bedrag noemen werkt dus niet, je moet in de gaten houden wanneer de koers en een MA bij elkaar gaan komen en daar je instapmoment op bepalen dmv limit orders. Bijv. 2 er vlak boven, 1 er precies op en 2 er net onder, want het is geen exacte wetenschap.
Concreet:
1: Wachten op confirmatie dat de 1D MA99 is gebroken, bijv. rond 41.2k
2: Eerstvolgende optie: Inkopen rond 39k op basis van de 2 MA's op de 1H en 4H. Al sta ik er persoonlijk niet vreemd van te kijken als het bijv. 36.5/8k oid wordt, want dat valt weer samen met een aantal andere niveaus.
Iemand anders zal je mogelijk wat anders vertellen, maar dat is dus je eigen interpretatie en inzicht en iedereen zal het net iets anders zien. Net als dat geen 2 programmeurs exact dezelfde code zullen schrijven om hetzelfde doel te bereiken. Je kunt dit ook niet 1 op 1 overbrengen of iemand leren, je moet er gewoon mee aan de slag, het proberen en op een gegeven moment vind je een manier die voor jou werkt en die je mogelijk niet aan iemand anders kunt leren
Update na het typen van bovenstaande: Bitcoin kan nu ieder moment door de 1D MA99 heen breken, ziet er best wel bullish uit. Maar hij kan ook afketsen. Achteraf weet je of je beter nu of iets lager in had kunnen stappen en daarom hou je ook rekening met beide scenario's.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CulrTJ3MKtXmRPg2RTzInIf3.png?f=user_large)
Persoonlijk mis ik liever wat winst, dan een enorme rode candle mee te pakken, dus ik wacht heel even met instappen, al zegt mijn gevoel dat er een mooie groene candle op komst is die ik niet wil missen, maar ik heb in het verleden ook vaak op die optie gegokt om daarna de moeder van alle rode candles mee te pakken, dus schakel je FOMO vooral uit
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 28-07-2021 13:14 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar als iets sinds 2017 niet is voorgekomen (heb even geen chart vanaf 2010 gevonden met rode/groene candles) kan je er mogelijk wel vanuit gaan dat het voorlopig niet gebeurt.YES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:16:
[...]
En dat is ook zo. Tot het moment dat je dan wel die blaascontrole krijgt op donderdagavond 23h30, dan mag je je wel zorgen gaan maken![]()
Maar eens met wat je, denk ik, bedoelt te zeggen: dat iets nog nooit gebeurd is, is in zichzelf geen enkel bewijs of aanleiding voor dat het ook nooit gaat gebeuren.
Toen ik net even vluchtig Binance en coinmarketcap aan het scannen was heb ik maar een paar keer 8á9 rode/groene candles achter elkaar gezien.
Maar goed we gaan het zien, wat mij betreft hebben we nu 9000 groene candles achter elkaar, mij hoor je niet klagen.
Essentieel aan TA is dat je het zelf leert begrijpen en toepassen, als je er gebruik van wilt maken. De TA van anderen is interessant, kan je nieuwe inzichten geven en kun je van leren. Maar een plan maken zul je altijd op basis van je eigen analyses moeten doen en niet op die van anderen. Uiteindelijk gaat het erom dat je een methode vind die voor jou werkt en succesvol is.
Om TA te leren kan ik de YouTube pagina van Crypto Cred aanbevelen. Ook de wekelijkse streams (vanavond 20:00) van TraderSZ zijn interessant.
Om TA te leren kan ik de YouTube pagina van Crypto Cred aanbevelen. Ook de wekelijkse streams (vanavond 20:00) van TraderSZ zijn interessant.
Zet deze post ook maar in het NK topic en pin hem ook maar meteen. Dit is, hoewel ik best veel mee lees, tot nu toe de meest nuttige uitleg over het gebruik van MA's die ik gelezen heb. Super fijn dat je de gedachtegang erbij ook stap voor stap uitlegt. Bedankt!Taro schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:19:
[...]
Sowieso is het belangrijk een eigen stijl/gevoel te ontwikkelen en daar ervaring mee op te doen. Ik heb het ook niet uit een boekje geleerd, maar gaandeweg gewoon in de praktijk toegepast door vallen en opstaan. Neem de huidige 1D Bitcoin koers als voorbeeld:
[Afbeelding]
Niemand kan ontkennen dat de top van eergisteren precies de MA99 heeft geraakt en daarop is afgeketst, eens? En dat dat vandaag opnieuw is gebeurd, eens? Dat zie je wel vaker gebeuren en daarom is het verkopen van BTC vlak onder zo'n lijn ook vaak een goede optie, omdat dat doorgaans een lokale top is, de koers daarna weer daalt en je dus weer wat goedkoper kunt inkopen
Zoals altijd kan de koers sideways gaan, stijgen of dalen. Sideways heb je niets aan, dus je kijkt naar stijgen of dalen:
De koers zit nu vlak ONDER de MA99, is al 2x afgeketst, dus dat is een moeilijk iets om te doorbreken. Daarom zou ik op het huidige punt persoonlijk niet instappen.
Maar wanneer dan wel instappen? Vraag 1 is natuurlijk of je vertrouwen hebt in een verdere stijging, of zitten we in een bearmarket? Als je een goed instapmoment wil bepalen zie ik nu 2 opties:
1: Pas als de koers door die lijn heen is, en dan niet met 3 tientjes of 125 USD, maar echt substantieel. Dan kijk ik ook een stukje terug, Bitcoin is eergisteren rond 40.4k afgeketst, tel daar iets bij op en pas daarboven heb je een grotere kans dat de koers niet wederom afketst.
2: De 1D MA7 (roze lijn), ligt op dit moment op 36.1k en stijgt iedere dag iets. Dat zou een daling van 3-4k betekenen, dat is misschien wat veel na zoveel groene candles, maar je weet maar nooit. Aan de andere kant is de trend de laatste dagen vrij bullish. Wat je daarnaast vaak ziet tussen woensdagmiddag en donderdagmiddag is een daling, waarbij donderdagavond vaak weer een goed instapmoment is. Daarom is rekening houden met een daling niet gek, inkopen vlak boven de MA7 zou een optie kunnen zijn, maar het verschil met de huidige koers is aanzienlijk, dus even wat verder inzoomen:
De 4H:
[Afbeelding]
MA's op 39k, 36.8k en 33.1k.
De 1H:
[Afbeelding]
MA's op 38.9k en 36.6k.
Let op: Deze MA's stijgen nu natuurlijk steeds iets, omdat het een gemiddelde van de afgelopen X candles betreft. Nu een exact bedrag noemen werkt dus niet, je moet in de gaten houden wanneer de koers en een MA bij elkaar gaan komen en daar je instapmoment op bepalen dmv limit orders. Bijv. 2 er vlak boven, 1 er precies op en 2 er net onder, want het is geen exacte wetenschap.
Concreet:
1: Wachten op confirmatie dat de 1D MA99 is gebroken, bijv. rond 41.2k
2: Inkopen rond 39k op basis van de 2 MA's op de 1H en 4H.
Iemand anders zal je mogelijk wat anders vertellen, maar dat is dus je eigen interpretatie en inzicht en iedereen zal het net iets anders zien. Net als dat geen 2 programmeurs exact dezelfde code zullen schrijven om hetzelfde doel te bereiken. Je kunt dit ook niet 1 op 1 overbrengen of iemand leren, je moet er gewoon mee aan de slag, het proberen en op een gegeven moment vind je een manier die voor jou werkt en die je mogelijk niet aan iemand anders kunt leren
Update na het typen van bovenstaande: Bitcoin kan nu ieder moment door de 1D MA99 heen breken, ziet er best wel bullish uit. Maar hij kan ook afketsen. Achteraf weet je of je beter nu of iets lager in had kunnen stappen en daarom hou je ook rekening met beide scenario's.
[Afbeelding]
Eens, maar ook voor andere doeleinden toch? Lange termijn is minder scherp dan korte termijn en je aan-/verkopen zullen wat minder risico hebben? Ik wil vooral zeggen, hou rekening met grotere afwijkingen hoe verder je in de toekomst kijkt.BootjeVaren schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:13:
[...]
Mi kan je TA zowel voor short- als longterm gebruiken. Je gebruikt gewoon andere indicatoren.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik probeer het weer ingewikkelder uit te leggen dan het eigenlijk is.YES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:16:
[...]
En dat is ook zo. Tot het moment dat je dan wel die blaascontrole krijgt op donderdagavond 23h30, dan mag je je wel zorgen gaan maken![]()
Ik doe overigens niets af aan je portie hopium @Remy!!!! . 69k soon!!
Overigens net een short geopend op 40,1k. Ik ben pasta aan het maken. Rekteroni of moon?
ja dat van die stijl is idd erg belangrijk. Ik trade veel meer op figuren en prior high's/ lows dan op MA's. Ik doe ik amper day traden. Meer trades van een week of langerTaro schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:19:
[...]
Sowieso is het belangrijk een eigen stijl/gevoel te ontwikkelen en daar ervaring mee op te doen. Ik heb het ook niet uit een boekje geleerd, maar gaandeweg gewoon in de praktijk toegepast door vallen en opstaan. Neem de huidige 1D Bitcoin koers als voorbeeld:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Kunnen we niet VET, GET, BTC El-salvador bashen i.p.v. het wel of geen nut van T.A. ?
Voor die werkt het voor de andere niet, het is gewoon in indicator.
Voor die werkt het voor de andere niet, het is gewoon in indicator.
Ja ik kan me daar wel in vinden. Maar het is niet het feit dat het nooit gebeurd is, wat maakt dat het nu ook heel onwaarschijnlijk is. Het zijn andere factoren die bepalen dat na een reeks groene of rode candles mensen erop rekenen dat er een andere kleur gaat verschijnen. Dat is meer psychologie denk ik. En al die factoren leiden ertoe dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het ooit gebeurd. Maar het feit dat het nooit gebeurd is nemen als houvast dat het nooit gaat gebeuren vind ik zelf wat link. Daar kan je jezelf denk ik flink mee in de vingers snijden, zo bedoelde ik het meer.Remy!!!! schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:19:
[...]
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar als iets sinds 2017 niet is voorgekomen (heb even geen chart vanaf 2010 gevonden met rode/groene candles) kan je er mogelijk wel vanuit gaan dat het voorlopig niet gebeurt.
Toen ik net even vluchtig Binance en coinmarketcap aan het scannen was heb ik maar een paar keer 8á9 rode/groene candles achter elkaar gezien.
Maar goed we gaan het zien, wat mij betreft hebben we nu 9000 groene candles achter elkaar, mij hoor je niet klagen.
Maar volgens mij zijn we het in die zin met elkaar eens
Ik zit naar RVN te kijken, momenteel: Veel vraag, weinig aanbod.
Normaal gesproken een recept voor een prijsstijging.
Alleen moeten een paar personen hun botjes herprogrammeren.. 1 trade per 10 mins is geen volume
Normaal gesproken een recept voor een prijsstijging.
Alleen moeten een paar personen hun botjes herprogrammeren.. 1 trade per 10 mins is geen volume
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dat zeker! En al die lijntjes interesseren mij weinig, zolang mijn bots het maar goed blijven doenYES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:28:
[...]
Ja ik kan me daar wel in vinden. Maar het is niet het feit dat het nooit gebeurd is, wat maakt dat het nu ook heel onwaarschijnlijk is. Het zijn andere factoren die bepalen dat na een reeks groene of rode candles mensen erop rekenen dat er een andere kleur gaat verschijnen. Dat is meer psychologie denk ik. En al die factoren leiden ertoe dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het ooit gebeurd. Maar het feit dat het nooit gebeurd is nemen als houvast dat het nooit gaat gebeuren vind ik zelf wat link. Daar kan je jezelf denk ik flink mee in de vingers snijden, zo bedoelde ik het meer.
Maar volgens mij zijn we het in die zin met elkaar eens
Als de koers rekteroni gaat, ga jij met Puck Moonen. Gaat de koers met Puck gaat Moonen dan gaan jij en je short rekteroniBootjeVaren schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:26:
[...]
Ik probeer het weer ingewikkelder uit te leggen dan het eigenlijk is.![]()
Overigens net een short geopend op 40,1k. Ik ben pasta aan het maken. Rekteroni of moon?
Zolang wij geen botsende belangen hebben vind ik het primaRemy!!!! schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:30:
[...]
Dat zeker! En al die lijntjes interesseren mij weinig, zolang mijn bots het maar goed blijven doen
...And with that bombshell it's time forYES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:31:
[...]
Zolang wij geen botsende belangen hebben vind ik het prima
Cheers!
BTC blijft maar uitlopen op ETH

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Die mogen wel vaker dan 2x per dag langskomen hoorknakworst schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:20:
Dit is een dubbele dus die mag twee keer op een dag toch?
[Afbeelding]
nothing stops this train
Het is niet alleen het doorbreken van 1D MA99, het zou ook mooi zijn als het een support wordt, dus een rode candle tot de bovenkant van deze lijn. Dan zijn we helemaal bullish.Taro schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:19:
[...]
[Afbeelding]
Persoonlijk mis ik liever wat winst, dan een enorme rode candle mee te pakken, dus ik wacht heel even met instappen, al zegt mijn gevoel dat er een mooie groene candle op komst is die ik niet wil missen, maar ik heb in het verleden ook vaak op die optie gegokt om daarna de moeder van alle rode candles mee te pakken, dus schakel je FOMO vooral uit
[ Voor 70% gewijzigd door Qunix op 28-07-2021 12:45 ]
De pasta is in ieder geval niet rekteroni. En de short zie ik ook wel goed komen.YES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:30:
[...]
Als de koers rekteroni gaat, ga jij met Puck Moonen. Gaat de koers met Puck gaat Moonen dan gaan jij en je short rekteroni
Spoilers kun je hier vinden:Jnaaazer schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:23:
Ik zit hier nog niet zolang, ben benieuwd hoe de 50k babe eruit ziet, volgende week?
gallery: Jaapio
Die babe van 44k gaat (morgen?) vervangen worden door @Verwijderd
Morgen is echt de 44k nog niet in zicht. Ik denk dat je in je handjes mag knijpen als de 41k stabiel bereikt wordt. Dus zoek daar alvast maar een babe voor ;-)
Die naast Emma is blijkbaar JoJo? Van Leave (Get Out), 13 jarig meisje...Kol Nedra schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:38:
[...]
Die mogen wel vaker dan 2x per dag langskomen hoor
[YouTube: JoJo - Leave (Get Out) Official Music Video [2004]]
In de video was ze 13 dan, maar op die meme nog niet legaal voor ons, tijd voor de rijdende rechter
Mooi projectje Jaapio, nieuwe 40K.
[ Voor 37% gewijzigd door JDx op 28-07-2021 13:02 ]
Mijn opmerking was in lijn met volgende week 50k en 69k soon, zeker gezien donderdag dipdag eraan komt. Toch gezien we 11k gestegen zijn in 8 dagen ondanks wat China en regulerings fud heb ik er wel vertrouwen in dat ik de komende tijd meer babes van Jaapio kan recyclen.-W0kk3L- schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:53:
Morgen is echt de 44k nog niet in zicht. Ik denk dat je in je handjes mag knijpen als de 41k stabiel bereikt wordt. Dus zoek daar alvast maar een babe voor ;-)
Het is ook een verhouding tussen risico en gains.Wiley99 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:25:
[...]
Eens, maar ook voor andere doeleinden toch? Lange termijn is minder scherp dan korte termijn en je aan-/verkopen zullen wat minder risico hebben?
Als het bloed in de straten loopt moet je kopen maar dan kopen is ook risicovol.. je gaat er vanuit dat het bloed ooit stopt wat in de meeste gevallen ook gewoon zo is, maar waneer weet je niet en garantie is er niet. Dus door anders te doen dan de rest (kopen waneer niemand er over heeft) kunnen enorme gains geven.
Dat zelfde met de bekende korte termijn TA lijntjes.. je kan ook een koop order zetten net boven een weerstandslijn. schiet hij er doorheen met een wick ben je de lul en dat risico is best groot schiet hij er echt doorheen met een mooie monster candle heb je nog wel eens serieuze gains. en toch is het korte termijn ta en waarschijnlijk risicovoller dan kopen waneer er bloed in de straten loopt.
Buy order al gehit? Ik begin te twijfelen om er ook eens een flufje in te pompen.Taro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:25:
[...]
Nog even geduld, mijn buy order moet nog worden geraakt
Wat ik van het koersverloop van AXS heb gezien is die buy order en vervolgens één of meerdere van zijn sell orders vannacht ook alweer gehitknakworst schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:04:
[...]
Buy order al gehit. Ik begin te twijfelen om er ook eens een flufje in te pompen.
Ik blijf erbij, die man is gewoon een shitcoin whale.YES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:07:
[...]
Wat ik van het koersverloop van AXS heb gezien is die buy order en vervolgens één of meerdere van zijn sell orders vannacht ook alweer gehit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gyzxQqmNPKzFtZ4gIsNFmhoF.jpg?f=user_large)
Pffft, ETH mag best even door de 2310 heen hoor, zit er nu al zo lang tegen aan te hikken.
De koersen volgen wat Taro doet en niet andersomtwain4me schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:09:
[...]
Ik blijf erbij die man is gewoon een shitcoin whale.
[Afbeelding]
In Russia Bitcoin invests in youYES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:09:
[...]
De koersen volgen wat Taro doet en niet andersom
En dat zwakke gefriemel van ADA bij de 1.30JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:09:
Pffft, ETH mag best even door de 2310 heen hoor, zit er nu al zo lang tegen aan te hikken.
Shitcoin. AXS heeft wel de due dilligence van CZ overleefd hoor.twain4me schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:09:
[...]
Ik blijf erbij, die man is gewoon een shitcoin whale.
[Afbeelding]

ETH.

BTC.
niet overdrijven, hij heet Taro geen Chuck NorrisYES schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:09:
[...]
De koersen volgen wat Taro doet en niet andersom

Mijn gevoel zegt hoe meer van dit soort mislukte aanvallen op 40.5k, hoe groter de kans dat er een moeder der rode candles voor de deur staat.
Edit: ongelijk binnen een minuut. Prima!
Edit: ongelijk binnen een minuut. Prima!
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 28-07-2021 13:32 ]
En we zijn er doorheen :-Pknakworst schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:30:
Mijn gevoel zegt hoe meer van dit soort mislukte aanvallen op 40.5k, hoe groter de kans dat er een moeder der rode candles voor de deur staat.
Ik heb zo een vermoeden dat deze morgen nog wel een paar keer gequote gaat worden-W0kk3L- schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:53:
Waar meeten we?Servor schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:36:
Lambo confirmed. Zie jullie van het weekend bij de dealer, mannen.
Zuiderinslag 6, 3833 BP Leusden, Netherlands
Hattrick: Thorgal Eagles
Je hebt geluk. Eén kleur is uit voorraad leverbaar.Servor schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:36:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8FPi11BGdmfg6kXFb6LPiLJm.jpg?f=user_large)
Hee daar was ik van de week nog. Had 't nou ff eerder geweten..bregweb schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:39:
[...]
Zuiderinslag 6, 3833 BP Leusden, Netherlands
BTC of Dogecoin?

Deze moeten ze eigenlijk updaten, maar kan geen betere/recentere vinden:

Deze moeten ze eigenlijk updaten, maar kan geen betere/recentere vinden:

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 28-07-2021 13:47 ]
nothing stops this train
Laat wel even in de koopovereenkomst opnemen dat als dit eindigt in een wick boven de 1D MA99 dat je het geheel mag ontbindenServor schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:36:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Persoonlijk vind ik blanke vrouwen aantrekkelijker, maar kom maar door.knakworst schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:40:
[...]
Je hebt geluk. Eén kleur is uit voorraad leverbaar.
[Afbeelding]
HIHAHO GRAPJE JONGENS
Super uitleg!!Taro schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:19:
[...]
Sowieso is het belangrijk een eigen stijl/gevoel te ontwikkelen en daar ervaring mee op te doen. Ik heb het ook niet uit een boekje geleerd…………………………
ook vaak op die optie gegokt om daarna de moeder van alle rode candles mee te pakken, dus schakel je FOMO vooral uit
Heb hem gebookbarked. Opgeslagen.
40.800 inmiddels 😁
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Vraag:StevenzeN schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:44:
[...]
Persoonlijk vind ik blanke vrouwen aantrekkelijker, maar kom maar door.
HIHAHO GRAPJE JONGENS
Is dat een vrouw of een berg plastische chirurgie en silicone die zich indentificeert als vrouw?
Iets van een "she/they"twain4me schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:49:
[...]
Vraag:
Is dat een vrouw of een berg plastische chirurgie en silicone die zich indentificeert als vrouw?
Is er iemand die iets zinnigs kan zeggen over de oorzaak van de 10% stijging van vandaag?
Hattrick: Thorgal Eagles
Meer kopers dan verkopers.bregweb schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:07:
Is er iemand die iets zinnigs kan zeggen over de oorzaak van de 10% stijging van vandaag?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
mini bear is over. grote jongens zijn klaar met hen masterplan en hebben lekker ingeslagen afgelopen 2 maandenbregweb schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:07:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
TA breakout na een extreem lange tijd van consolidatie.bregweb schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:07:
Maar wel oppassen, want we staan op weekbasis op + 25-30%. Het komt eigenlijk bijna nooit voor dat mensen na dergelijke percentages geen winst pakken en dat we dus op korte termijn een stukje dalen (34-37k).
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
mensen worden wakkerbregweb schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:07:
My best guess: Amazon wil crypto gaan accepteren in de toekomst. en men verwacht half augustus (ivm vakantie) een stijging. Dus iedereen wil éérder kopen
Verwijderd
Voor de mensen die op huidige levels erg enthousiast worden wil ik toch even een waarschuwing plaatsen, en dan met name voor de nieuwe instappers die nog weinig van het wereldje gezien hebben.
Wees voorzichtig met het teruggaan naar fiat. Levensgevaarlijk.
:strip_exif()/f/image/QPlhxsNFLuU8ihQZZ1hNow7q.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze bubbel gaat barsten en dan kan het erg snel gaan.
:strip_exif()/f/image/QPlhxsNFLuU8ihQZZ1hNow7q.jpg?f=fotoalbum_large)
Shit, @Verwijderd heeft het statiegeld op de Schultenbrau teruggevorderd en heeft er een wifi-kraskaart van gekocht op de camping.
DollarsVerwijderd schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:33:
Voor de mensen die op huidige levels erg enthousiast worden wil ik toch even een waarschuwing plaatsen, en dan met name voor de nieuwe instappers die nog weinig van het wereldje gezien hebben.
[Afbeelding]

Ik mine lekker elke dag tussen 08:30 en 17:00 euro's!
Ik ook! Short x2 Btc.BootjeVaren schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:26:
[...]
Ik probeer het weer ingewikkelder uit te leggen dan het eigenlijk is.![]()
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Welke Lambo gaan jullie bestellen?
Ik wil graag een Miura
Ik wil graag een Miura
Verwijderd
De Dollar is voor forex als Bitcoin voor crypto.StevenzeN schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:37:
[...]
Dollars![]()
Ik mine lekker elke dag tussen 08:30 en 17:00 euro's!
Als die crasht sleurt ie het hele kaartenhuis mee het ravijn in.
Aaaand poof, it's gone...
Nope!JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:42:

JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:42:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large)
Afgelopen dagen voor de gein met 1 ETH zitten spelen en aardig wat bij elkaar kunnen harken. Helaas heb ik 5 minuten geleden weer gekocht
Zond - Maan: USA lekker aan de pomp
Maandag, EU: Thanks, bye!
Maandag, USA: Grrrrr...
Woe: EU lekker aan de pomp
Woe, USA: Payday!
Maandag, EU: Thanks, bye!
Maandag, USA: Grrrrr...
Woe: EU lekker aan de pomp
Woe, USA: Payday!
Genoeg voor een broodje crypto met saus & drinken?Ray_ schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:44:
Afgelopen dagen voor de gein met 1 ETH zitten spelen en aardig wat bij elkaar kunnen harken. Helaas heb ik 5 minuten geleden weer gekocht
[ Voor 52% gewijzigd door D_Jeff op 28-07-2021 14:46 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/0C4IInugX2LzLbDhFAzzleEQ.png?f=user_large)
De koers is weer leuk om te volgen, de aggr.trade buy en sell orders rinkelen weer wat vlotter. Lekkere moodswings, moon en rekt tegelijk. Lachen met verse tranen op de wangen.
Ik ook, maar een 6e hands dacia lijkt mij meer voor de hand liggen.
serieus antwoord: Als er echt geld teveel is.. een D-type jag.. maar als het een E type gaat worden ben ik ook heel erg blij
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vi9nmk7Ii34QLTqFWY7rTc8o.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Iedere keer als ik met dichtgeknepen ogen schuchter uit mijn wereldje vol duisternis kruip, kijk naar de crypto zonneschijn en vervolgens hier mijn bek opentrek, komt er ineens een correctie.
Ik kruip weer onder mijn steen.

Bedankt voor alle info hier allemaal
. Weinig tijd vandaag voor eigen onderzoek maar daarnet wel nog een short geplaatst op 40650.
misschien moet je onder je steen uitkomen als de koers naar beneden gaat, dan komt de correctie vast omhoog. Maar serieus, waarom ga jij op vakantie onder een steen? waren die white trash huisjes uitverkocht?Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:52:
Iedere keer als ik met dichtgeknepen ogen schuchter uit mijn wereldje vol duisternis kruip, kijk naar de crypto zonneschijn en vervolgens hier mijn bek opentrek, komt er ineens een correctie.
Om stoned te worden natuurlijk!twain4me schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:55:
[...]
misschien moet je onder je steen uitkomen als de koers naar beneden gaat, dan komt de correctie vast omhoog. Maar serieus, waarom ga jij op vakantie onder een steen? waren die white trash huisjes uitverkocht?
We komen vandaag echt wel weer stabiel boven de 40k uit.
En deze dump kon je al zeker 3 uur zien aankomen.
Dus verkocht en lager weer teruggekocht neem ik aan dan?-W0kk3L- schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:07:
Verwijderd
twain4me schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:55:
[...]
misschien moet je onder je steen uitkomen als de koers naar beneden gaat, dan komt de correctie vast omhoog. Maar serieus, waarom ga jij op vakantie onder een steen? waren die white trash huisjes uitverkocht?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ApZqnjmjbWhsfs15ESTB4tHp.gif?f=user_large)
Die van Lego misschien? Die kan ik van de dagwinst ook daadwerkelijk betalennielsven schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:40:
Welke Lambo gaan jullie bestellen?
Ik wil graag een Miura

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verkocht op 40778 en gekocht op 39880. Net iets te vroeg weer ingestapt, maar dat verdient zich wel weer terug.keepitfrosty schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:09:
[...]
Dus verkocht en lager weer teruggekocht neem ik aan dan?
Ja man. Hij was ook vet simpel te spotten!-W0kk3L- schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:07:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VppcaxKo3Ht6iPE16ZMqZQxE.jpg?f=user_large)
Oeps.
Dit is anderhalf uur op een 5 min schaal. Daar zie je nagenoeg niets op.Ray_ schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:13:
[...]
Ja man. Hij was ook vet simpel te spotten!
[Afbeelding]
Oeps.
Wel mijn buy-order daar bovenaan die richel-W0kk3L- schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:19:
[...]
Dit is anderhalf uur op een 5 min schaal. Daar zie je nagenoeg niets op.
[ Voor 5% gewijzigd door Ray_ op 28-07-2021 15:21 ]
Auw!Ray_ schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:20:
Wel mijn buy-order daar bovenaan die richelLeuke feature van Kraken.
pfff.. Ik een buy order gereed zetten op 32.5k EUR, gaan we sideways (33600 - 33800 EUR)
Juist.
Juist.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!