[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.117 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

** Offtopic **

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 27-07-2021 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Zachtjes tikt de regen op mijn zolderraam, teken van de eenzaamheid.
Ik en Bitcoin op 65K waren zo gelukkig saam, maar nu is dat verleden tijd.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Albl8sserdammertje. (moontje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

ArtPhil-Flower schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:30:
Zachtjes tikt de regen op mijn zolderraam, teken van de eenzaamheid.
Ik en Bitcoin op 65K waren zo gelukkig saam, maar nu is dat verleden tijd.
Over een paar maanden lach je om die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:30

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T89TZPfStN1PvJlTuGhPx-gq4TA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cd0Srt6gv1z67401aUFs37LS.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8i-Z3biFkUd-FuQJ8iJvVedPNU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RIRzirWWFN145msG5FluicDJ.jpg?f=fotoalbum_large

tja......tegenwoordig weet je niet wat het is, kan wiet of crypto minen zijn 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
** Offtopic **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 27-07-2021 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

AXS 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
** Offtopic **

Ot:

Zo dan! Kijk hoe snel de meeste weer hersteld zijn!

[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 27-07-2021 18:54 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sodeknetter, moet je de aandelenbeurs eens zien! bloed!! nog volatieler dan crypto....

en dan zeggen die aandelen handelaren dat crypto een bubbel is 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Kol Nedra schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:31:
sodeknetter, moet je de aandelenbeurs eens zien! bloed!! nog volatieler dan crypto....

en dan zeggen die aandelen handelaren dat crypto een bubbel is 👀
Waar kijk jij dan? Ik zie een aex op -0.9% en een nasdaq op -0.15%.. :P
Of mis ik iets.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-09 22:31
Aarebe1 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:46:
[...]

Waar kijk jij dan? Ik zie een aex op -0.9% en een nasdaq op -0.15%.. :P
Of mis ik iets.. :9
De afgelopen 6 maanden hebben me aandelen beter gepresenteerd dan me crypto's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

BTC weer te hard van stapel gelopen? Als ie zich gewoon aan de lijn had gehouden was het rustig 36.5k 8)

Edit, bedoelde 37,5k

https://i.imgur.com/D8QzT8g.png

[ Voor 24% gewijzigd door JDx op 27-07-2021 18:26 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twain4me schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:50:
[...]

en dan dit geluidje er steeds doorheen :+

[YouTube: Icq old sound]
Woah dat geluid krijg ik nog steeds de kriebels van, zou m'n crush gereageerd hebben? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De aandelenbeursen in Murica dalen op slecht covid en china nieuws, crypto's dalen gewoon mee.
Erg organisch :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:27
MrMrq schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:52:
Van de laatste 30 berichten gaan er slechts vijf over crypto - en die zelfs maar zijdelings.

Mag ik (vrijblijvend) vragen om de slow chat enigszins on topic te houden? Zo blijft het een plek waar ieder zijn daily dosis crypto kennis en -lolletjes kan halen.

Meer inhoudelijk: het was te verwachten dat we terug zouden vallen, na zo'n enorme groene candle. Niet dat ik er slim op geanticipeerd hebt, maar toch. Het hing in de lucht.

Ik ben benieuwd naar het vervolg van de market, maar nu ook iets positiever gestemd. Blijkbaar is er toch niet veel nodig om de FOMO weer aan te wakkeren en geld in de markt te trekken. Nu is het voor mij vooral de vraag wat de beurzen het komend half jaar doen. Een dikke crash is niet onwaarschijnlijk, en zou niet bepaald bevorderlijk zijn voor crypto...
Dat heb je weleens bij de slowchat, komt vanzelf weer goed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
elektriekert schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:34:
[...]

Dat heb je weleens bij de slowchat, komt vanzelf weer goed ;)
Ja, in de berenmarkt, maar zo lang wil ik niet wachten :+

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

Binance wil overal ter wereld compliant zijn.

De Binance Smart Chain heeft het zwaar. Al mijn transacties zijn gecanceld. Is er weer een nieuwe übershitcoin?

[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 27-07-2021 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
knakworst schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:43:

[Embed]

De Binance Smart Chain heeft het zwaar. Al mijn transacties zijn gecanceld. Is er weer een nieuwe übershitcoin?
Binance wil tzt naar de beurs toch net als Coinbase?
Ja, dan moeten ze wel aan bepaalde regels voldoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:25

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
gelukkig dwing je goed of verkeerd doorgaans zelf af door je houding naar meneer de wout. maar ja je hebt er wel een paar zuurpruimen tussen zitten, die kunnen zo gaan werken bij bitvavo ... net zo humorloos.. :+
als boa krijg je volgens mij bij de curcus een paar liter azijn te drinken.. daar mist bij 90% echt elk inlevings vermogen

liever elke dag door de politie aangesproken dan 1 keer in het jaar door een boa.. behalve dan die ene blonde.. in rdam zo ben ik dan ook wel weer. als ik haar weer eens zie.. zal ik haar eens vragen voor de @Verwijderd babes :+

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 27-07-2021 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 21:43
twain4me schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:48:
[...]

gelukkig dwing je goed of verkeerd doorgaans zelf af door je houding naar meneer de wout. maar ja je hebt er wel een paar zuurpruimen tussen zitten, die kunnen zo gaan werken bij bitvavo ... net zo humorloos.. :+
als boa krijg je volgens mij bij de curcus een paar liter azijn te drinken.. daar mist bij 90% echt elk inlevings vermogen

liever elke dag door de politie aangesproken dan 1 keer in het jaar door een boa.. behalve dan die ene blonde.. in rdam zo ben ik dan ook wel weer.

Ik heb als studentenjob een aantal keer als acteur mogen spelen voor een paar rondjes 'herhaaldag BOA" (Delft oa kwam langs)

Mijn taak: Maak het maar bond, dwing ze hun time out te gebruiken (iedere BOA-er kreeg 1 time out mogelijkheid per dag).
Genoeg lol gehad ;)

On-Topic:
Ik mocht van een miniwinst van BTC genieten, maar de herhaalaankoop staat helaas alweer in de min.
Zo jammer dit.

[ Voor 6% gewijzigd door D_Jeff op 27-07-2021 18:54 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:51
knakworst schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:43:

[Embed]

En de opname hoeveelheid naar 0.06 BTC. Toch maar een andere exchange gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Als BTC boven de 37.4 ofzo ergens daar blijft kijken of ik een ritje mee naar boven mee kan pakken, hele dag fiat is ook niks an.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

D_Jeff schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:52:
[...]

Ik heb als studentenjob een aantal keer als acteur mogen spelen voor een paar rondjes 'herhaaldag BOA" (Delft oa kwam langs)

Mijn taak: Maak het maar bond, dwing ze hun time out te gebruiken (iedere BOA-er kreeg 1 time out mogelijkheid per dag).
Genoeg lol gehad ;)

On-Topic:
Ik mocht van een miniwinst van BTC genieten, maar de herhaalaankoop staat helaas alweer in de min.
Zo jammer dit.
winst is er niet.. verlies ook niet.. beetje een glas een plas en alles is weer hoe het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
Taro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:28:
[...]

Toen ik dat gisteravond om 23:40 postte
Ja, die post had ik gezien. Was toen al benieuwd waar die stelligheid vandaan kwam en wat je dacht te zien.

Bedankt, leerzaam weer!

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
JDx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:55:
Als BTC boven de 37.4 ofzo ergens daar blijft kijken of ik een ritje mee naar boven mee kan pakken, hele dag fiat is ook niks an.
Ik heb een buy rond 37.5k staan. Zien of ie daar op gaat bouncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Joosie200 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:02:
[...]

Dat zou wel in lijn zijn met de "normale" stijging van de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik heb ook weer een plukkie verkocht en verwacht lager in te kopen weer. Inkooporders staan wel iets lager dan die van jou maar ook op jouw 37.5 zou ik er prima uitspringen qua inkoopmoment en weer een paar procent pakken tov verkoopmoment.

De eerste 2 maanden ging ik daarmee regelmatig de mist in, maar de laatste maand is het elke keer gelukt door meer geduld te hebben.

Als plankton, nog te onervaren voor shorts en longs en met een bescheiden PF moet je toch iets om je sats aantal omhoog te brengen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan een nachtje kamperen bij de buren die 2 weken op een camping staan.

Ik ga 100% white trash tokkie stylo, je weet toch. Bitcoin representing, buy high sell low.

Zal de buurman even appen dat ie de halve liters Schultenbräu vast lauw kan zetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fzXFhVtIbUMKwYpk7pRPkopiOJ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Grr3C1af0QxwN3T3vpc0MnZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:21:

Ik ga 100% white trash tokkie stylo, je weet toch. Bitcoin representing, buy high sell low.

Zal de buurman even appen dat ie de halve liters Schultenbräu vast lauw kan zetten.

[Afbeelding]
Had een doos van deze dit weekend. En een doos ipa

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JysGGCBfSSj1OSSCeeFKrLyLrT8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rK3FOuJqGf7J4IdZYno0jNYE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 27-07-2021 19:34 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:37

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:15:
[...]

Ik heb ook weer een plukkie verkocht en verwacht lager in te kopen weer. Inkooporders staan wel iets lager dan die van jou maar ook op jouw 37.5 zou ik er prima uitspringen qua inkoopmoment en weer een paar procent pakken tov verkoopmoment.

De eerste 2 maanden ging ik daarmee regelmatig de mist in, maar de laatste maand is het elke keer gelukt door meer geduld te hebben.

Als plankton, nog te onervaren voor shorts en longs en met een bescheiden PF moet je toch iets om je sats aantal omhoog te brengen.
Ik heb hetzelfde gedaan, deel verkocht op 38.7 en hoop op 36.x weer in te stappen. Alleen twijfel ik een beetje over hoe laag het zal gaan, wat denk jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:21:

[Afbeelding]
Dat was ook een flinke jaap, jaap.

Ik heb ook meer bitcoin represent spul nodig..

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 27-07-2021 19:41 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:33:
[...]

Had een doos van deze dit weekend. En een doos ipa

[Afbeelding]
Hahha nice. Ben wel benieuwd: beetje te pruimen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Zie op mijn Twitter timeline wat lichte paniek rondom de volgende aankondiging van Binance:

[Twitter: title]

Mijn eerste reactie was dus oke nou en, doe je KYC en je kunt weer meer uit je Binance account opnemen.

Blijkt dat de paniek voornamelijk afkomstig is vanuit Amerikaanse gebruikers, die geen KYC kunnen/willen doen, omdat ze gebruik moeten maken van Binance US dat veel beperkter is. Las al dat verscheidene mensen hun geld van Binance haalden en verklaard wellicht ook toename van transacties op de Binance Smart Chain, dat mensen hun coins daar naar toe verhuizen? Zie ook Tweet van CZ

[Twitter: title]

Dat Binance vandaag wat aankondigingen doet met betrekking tot regulatie is waarschijnlijk ook niet geheel toevallig. Sen. Warren (crypto fan :+ ) heeft een deadline gesteld aan de SEC om uiterlijk 28 juli (morgen) met een antwoord te komen op crypto regulatie. https://www.coindesk.com/...eadline-crypto-regulation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:40:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan, deel verkocht op 38.7 en hoop op 36.x weer in te stappen. Alleen twijfel ik een beetje over hoe laag het zal gaan, wat denk jij?
Ik zou al dik tevreden zijn met 36.2 qua BTC. Als het daarna lager gaat, dan pak ik minder dan mogelijk zou zijn geweest maar ben ik nog steeds dik tevreden.

In het begin zette ik te laag in, om dan te merken dat te greedy ook niet werkt, dan moet je soms 2 a 3 x zolang wachten voor je weer kan instappen. Dan is een paar kleine trades soms beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:49:
[...]

Ik zou al dik tevreden zijn met 36.2 qua BTC. Als het daarna lager gaat, dan pak ik minder dan mogelijk zou zijn geweest maar ben ik nog steeds dik tevreden.

In het begin zette ik te laag in, om dan te merken dat te greedy ook niet werkt, dan moet je soms 2 a 3 x zolang wachten voor je weer kan instappen. Dan is een paar kleine trades soms beter.
Ja same here. Ik twijfel zelf alleen of 36.2 niet al te laag is, haha. Ik heb mijn buy orders in tweeën opgezet, één op 36.2 en één op 36.1.. Ik laat ze maar gewoon staan voor vanavond/vannacht en dan zien we het morgen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:49:
[...]

Mjah zo had ik op 17 juni wat opgepikt op 37.5 en gister verkocht op een kleine 39.
Op zich geen punt want ik had toch wat andere bezigheden als crypro.

Nu ook zoekende naar het " juiste " instapmoment..

Ik wacht nog even af heb er nu niet echt een gevoel bij wat het gaat doen.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:53:
[...]

Ja same here. Ik twijfel zelf alleen of 36.2 niet al te laag is, haha. Ik heb mijn buy orders in tweeën opgezet, één op 36.2 en één op 36.1.. Ik laat ze maar gewoon staan voor vanavond/vannacht en dan zien we het morgen wel
Opsplitsen doe ik ook inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:40:
[...]

Ik heb mijn buy net wat lager ingezet: 36.7k. Net iets boven de 36.4 waar ie vanochtend op vertrok. Zit te azen op een rebuy rond dat niveau en dan maar een ritje meemaken naar 42/43k was het idee. 50k keur ik ook goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ronald.42 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:54:
[...]

Mjah zo had ik op 17 juni wat opgepikt op 37.5 en gister verkocht op een kleine 39.
Op zich geen punt want ik had toch wat andere bezigheden als crypro.

Nu ook zoekende naar het " juiste " instapmoment..

Ik wacht nog even af heb er nu niet echt een gevoel bij wat het gaat doen.
Dat is het leuke ook, we kunnen het een beetje bedenken, maar zitten er net zo vaak naast :). Onderweg proberen te leren en vooral niet rekt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:56:
[...]

Ik heb mijn buy net wat lager ingezet: 36.7k. Net iets boven de 36.4 waar ie vanochtend op vertrok. Zit te azen op een rebuy rond dat niveau en dan maar een ritje meemaken naar 42/43k was het idee. 50k keur ik ook goed :+
Ah ja of gewoon meteen door naar 69k, maar dan wel nadat mijn buy-orders geraakt zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:00:
[...]

Ah ja of gewoon meteen door naar 69k, maar dan wel nadat mijn buy-orders geraakt zijn natuurlijk.
Ehh vergeet je niet iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:56:
[...]

Dat is het leuke ook, we kunnen het een beetje bedenken, maar zitten er net zo vaak naast :). Onderweg proberen te leren en vooral niet rekt te gaan.
Ik vond het al knap van mezelf dat ik het zolang gehouden heb.
Scheeld als je wat andere afleiding hebt.
En ik zag dat er toch voor vrij grote bedragen ingekocht werd dus vertrouwen dat ie wel terug zou komen.

Heb er nu nog een koop order instaan op 35k mischien dat ik die nog wat aanpas als ik straks even tijd heb om wat verder te kijken.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
YES schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:00:
[...]

Koop gewoon nu als ie toch naar de 69k gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:01:
[...]

Ehh vergeet je niet iets?
Ik ben bloedserieus!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
roflexx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:02:
[...]

Koop gewoon nu als ie toch naar de 69k gaat.
Daar ben ik geen gierige Nederlander voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ronald.42 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:02:
[...]

Ik vond het al knap van mezelf dat ik het zolang gehouden heb.
Scheeld als je wat andere afleiding hebt.
En ik zag dat er toch voor vrij grote bedragen ingekocht werd dus vertrouwen dat ie wel terug zou komen.

Heb er nu nog een koop order instaan op 35k mischien dat ik die nog wat aanpas als ik straks even tijd heb om wat verder te kijken.
Zolang vasthouden is ook knap en het werd beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik bedoelde geen smilie, ik bedoelde dat je ook mijn inkooporders nog ff moest noemen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:04:
[...]

Ik bedoelde geen smilie, ik bedoelde dat je ook mijn inkooporders nog ff moest noemen >:)
Als de mijne op 36.1k gehit wordt zijn die van jou ook gehit toch? Ik gun je alles!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:40:
[...]

Hahha nice. Ben wel benieuwd: beetje te pruimen? :)
Ja prima. Maar ik ben dan ook iemand die alles zuipt waar alcohol in zit. Dus ook Schultenbräu van 45 graden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nu kijken wat ie doet rond de 37.4

Ik dacht dat ik het mooi getimed had op 37.4 met aggr, maar Coinbase dacht er anders over, beetje gekocht op 37.531 USD als ik terugreken (oh dat is wel incl fee).

Kan ie weer verder naar de 39 kruipen.

[ Voor 80% gewijzigd door JDx op 27-07-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

[...]

Valt tegen zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs120
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-08 12:17
Taro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:12:
En dan op ~45.5 misschien weer wat AXS oppakken.
45.8 net.. Mogen we weer allin op AXS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Patvs120 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:22:
[...]

45.8 net.. Mogen we weer allin op AXS? :)
Nog even geduld, mijn buy order moet nog worden geraakt :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:06:
[...]

Ja prima. Maar ik ben dan ook iemand die alles zuipt waar alcohol in zit. Dus ook Schultenbräu van 45 graden
Lekker man, met je biertje in bad terwijl je op je digitale badeend de koers aan het volgen bent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjY2yh9jLqhWfyeZCy1kcjzXC-8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8Ah3StuE3d2LxeSsFpI8TGxp.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ngangatar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:25:
[...]

Lekker man, met je biertje in bad terwijl je op je digitale badeend de koers aan het volgen bent.

[Afbeelding]
Het lijkt wel vrijdagmiddag op alle social media, iedereen aan de party?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:40
anti elppa schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:06:
[...]
Haha, ik lust ook bijna alles wel. Maar schultenbrau van 45 graden is nog viezer dan die Babe van 34 van Jaapio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

DaWayne schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:29:
[...]

Haha, ik lust ook bijna alles wel. Maar schultenbrau van 45 graden is nog viezer dan die Babe van 34 van Jaapio.
Ik wil wel geld verliezen op een short om die 34K nooit meer te zien 8)

Beetje zoals gokken op Feyenoord als je voor Ajax bent.

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 27-07-2021 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Taro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:25:
[...]

Let's go @Patvs120 :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Komen weer staabilio op de 38 yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:25:
[...]

45.750?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eu1UX3EtaxzwX31A2PoHDiRroQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1bfbbGmtO6GhgJUWSktHCu56.jpg?f=fotoalbum_large

Zo, die zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Van 37.3k naar 38.1k. Mja das niet wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Je verwacht weer een opgaande lijn bij AXS?

*edit: stomme vraag, waarom zou je anders kopen. Ik doe nog een ritje mee met een zwik.

[ Voor 19% gewijzigd door Ngangatar op 27-07-2021 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Joosie200 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:39:
[...]

Van 37.3k naar 38.1k. Mja das niet wat.
Nee dat zet geen centen op de wallet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:00
Off topic, ik lees er vaak knarsetandend overheen, maar toch even: guys, mijn ogen doen pijn. Is d echt de nieuwe t?
Scheeld nog dat niemand het zo bond maakt en bidcoin schrijft, of dat toch iets goeds betekend?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zou jij morgen (of enkele dagen later) een keertje uitleggen waarom jij dit nu doet? En waarom jij een stijging verwacht?

Ikzelf zo verwachten dat ie veel lager gaat dan dat ie nu is. En… hoe ben je bij AXS terecht gekomen? Dat is op Binance “nummer 31”.

Ik vind het al lastig om de top 10 in de gaten te houden…. :')

In ieder geval, succes. Ik hoop voor je/jullie weer een mooie winst d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Waar is die 38k babe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wiley99 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:51:
Off topic, ik lees er vaak knarsetandend overheen, maar toch even: guys, mijn ogen doen pijn. Is d echt de nieuwe t?
Scheeld nog dat niemand het zo bond maakt en bidcoin schrijft, of dat toch iets goeds betekend?
Ik wil het ook steeds niet zeggen "me crypto, me dit, me dat", maar goed... sommige mensen kunnen nogal slecht tegen verbeteren, dus ik doe het niet. Al denk ik meestal gewoon 1x verbeteren dan weet je het.
Er zit een tijdslot op de babes ^^

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jaapio is Bitcoin biertjes aan het klappen. Oh nee dat was @anti elppa, Jaapio houdt het klassiek bij schultenbrau op de camping.

[ Voor 20% gewijzigd door Joosie200 op 27-07-2021 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Hashrate is prima trouwens en de profit omgerekend naar USD ook mooi nu, morgen weer een GPU erbij, is eigenlijk ruil, maar misschien hou ik die andere wel, maakt te veel lawaai vind ik met gamen (2 fans).

Als BTC explodeert hark ik nu virtueel gewoon al veel meer per dag binnen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Joosie200 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:56:
[...]

Jaapio is Bitcoin biertjes aan het klappen. Oh nee dat was @anti elppa, Jaapio houdt het klassiek bij schultenbrau op de camping.
Kan geen babes copy/pasten met zn eigen babe ernaast toch :D

https://www.buienradar.nl/
Weet niet waar die camping is, maar is vast gezellig in de voortent.

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 27-07-2021 21:04 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JDx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:55:
[...]

Ik wil het ook steeds niet zeggen "me crypto, me dit, me dat", maar goed... sommige mensen kunnen nogal slecht tegen verbeteren, dus ik doe het niet. Al denk ik meestal gewoon 1x verbeteren dan weet je het.
Ik stond enkele weken geleden al op het punt deze te plaatsen, maar nu durf ik het eindelijk :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dqcjy-iswXG3jscKGy2HNb_Xzzk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XmG11tJN5zoiH54GPmbqpB3H.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Doet me niks.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:04:
[...]

Ik stond enkele weken geleden al op het punt deze te plaatsen, maar nu durf ik het eindelijk :)
[Afbeelding]
Ik heb daar echt een bloedhekel aan...... Echt, kan daar zo de pest over in hebben....

Dat mijn koekje valt in de thee... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Kan ik hier eindelijk verkondigen dat Nederlands vroeger op school mijn goeiste vak was?

Anyway, moon soon, Lambo when?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
streamnl schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:52:
[...]

Zou jij morgen (of enkele dagen later) een keertje uitleggen waarom jij dit nu doet? En waarom jij een stijging verwacht?

Ikzelf zo verwachten dat ie veel lager gaat dan dat ie nu is. En… hoe ben je bij AXS terecht gekomen? Dat is op Binance “nummer 31”.

Ik vind het al lastig om de top 10 in de gaten te houden…. :')

In ieder geval, succes. Ik hoop voor je/jullie weer een mooie winst d:)b
Ik baseer het vaak op MA's en vorige highs/lows (dat kan ik uitleggen en licht ik hier ook vaak toe), maar daarnaast ook veel op patroonherkenning en gevoel/ervaring. Die laatste 2 kan ik helaas niet aan anderen overbrengen.

En waarom AXS? Die heb ik de afgelopen periode veel langs zien komen op o.a. Twitter ivm de grote stijgingen, dan open ik een browsertab voor de betreffende coin en hou ik die enige tijd in de gaten. Spot ik een kans, dan spring ik erin. Grote kans dat ik AXS over een paar weken niet meer in een aparte tab heb staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
spread the word! 👍🙌
eigenlijk een goed idee, van die stickers op het werk/ziekenhuis plakken 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mijn hopium twitteraar heeft weer een leuk plaatje :)
Kerel heeft sinds kort een vette RS5 dus hij zal er ongetwijfeld verstand van hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Richh schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:35:
[Twitter]Kerel heeft sinds kort een vette RS5 dus hij zal er ongetwijfeld verstand van hebben :+
Die heeft een OD hopium gehad ofzo, media attention moet nog komen?

[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 27-07-2021 21:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
[Twitter]Kerel heeft sinds kort een vette RS5 dus hij zal er ongetwijfeld verstand van hebben :+
Wordt dat plaatje al niet een paar jaar weer ergens geplaatst, waarbij het regelmatig bovenstaande dude is?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Iemand met een RS5 kijkt naar de korte termijn, iemand met een RS6 naar de lange termijn, want daar passen ook een vrouw, kinderen, boodschappen en de vakantiespullen in. Dat is voor mij een reden om zijn advies links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
is het erg als ik bij een patienten naam waar de letter B inzit(geen officieel document) dat ik die schreef als de Bitcoin logo? 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Kol Nedra schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:54:
is het erg als ik bij een patienten naam waar de letter B inzit(geen officieel document) dat ik die schreef als de Bitcoin logo? 👀
Zolang je geen twee streepjes door de S en de C (horizontaal that is) zet vind ik alles best d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 27-07-2021 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

ok.. ik ga niet beweren dat ik alles van bubbles weet maar voor dit plaatje moet je wel heel erg stoned zijn van de hopium

hmm hoe embet je die twitter troep ? :+
edit: ahh zo dus.. mis wel het plaatje :+

[ Voor 59% gewijzigd door twain4me op 27-07-2021 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
twain4me schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:05:
ok.. ik ga niet beweren dat ik alles van bubbles weet maar voor dit plaatje moet je wel heel erg stoned zijn van de hopium

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">We are here with <a href="https://twitter.com/hashtag/Bitcoin?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#Bitcoin</a>. <a href="https://t.co/3G53kucuGG">pic.twitter.com/3G53kucuGG</a></p>— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) <a href="https://twitter.com/CryptoMichNL/status/1419904131918012422?ref_src=twsrc%5Etfw">July 27, 2021</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

https://twitter.com/CryptoMichNL/status/1419904131918012422

hmm hoe embet je die twitter troep ? :+
Een praktisch voorbeeld vind je hier https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68186726 :7

Dus [embed ] ipv [embet] denk ik dan :P

Edit: plaatjes doen het jammer genoeg niet in Twitter embeds :(

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 27-07-2021 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
MrMrq schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:37:
[...]

Ja, in de berenmarkt, maar zo lang wil ik niet wachten :+
Haha, nog maar 6 maandjes, denk ik :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-09 15:08
Taro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:53:
[...]

Iemand met een RS5 kijkt naar de korte termijn, iemand met een RS6 naar de lange termijn, want daar passen ook een vrouw, kinderen, boodschappen en de vakantiespullen in. Dat is voor mij een reden om zijn advies links te laten liggen.
Daarvoor koop je dan een tweede wagen. Dat is pas vooruitziend denken. Mogelijkheden zijn een panamera, lambo urus..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Taro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:04:
[...]

[Afbeelding]
“Hun” en “zij” ———-> “hullie” :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Dat plaatje herken ik uit 2017 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

ik was er inmiddels achter, heb daar nog gespiekt ook })
Dus [embed ] ipv [embet] denk ik dan :P
tsja het leven van een Dyslect gaat niet over rozen dat gaat over rosen ;) en oe's en eo's en t's en d's v's en f's Fucking tering ratten die dat hebben verzonnen en alleen om ons te pesten hebben ze het ook nog dyslexie genoemd. Alleen dat woord kan je al ongeveer 6x over struikelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Vinden jullie het ook altijd zo spannend om de koers te bekijken als je wakker wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

roflexx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:21:
Vinden jullie het ook altijd zo spannend om de koers te bekijken als je wakker wordt?
daar groeien de meeste wel overheen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
twain4me schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:22:
[...]

daar groeien de meeste wel overheen.. :+
Ik niet na 5 maanden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

roflexx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:21:
Word te vaak wakker daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

roflexx schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:24:
[...]

Ik niet na 5 maanden haha
ik heb wel eens 5 maanden niet gekeken :$

maakt hodlen ook een stuk makkelijker.. set and forgett.. :+

[ Voor 14% gewijzigd door twain4me op 27-07-2021 22:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:17:
[...]

ik was er inmiddels achter, heb daar nog gespiekt ook })

[...]

tsja het leven van een Dyslect gaat niet over rozen dat gaat over rosen ;) en oe's en eo's en t's en d's v's en f's Fucking tering ratten die dat hebben verzonnen en alleen om ons te pesten hebben ze het ook nog dyslexie genoemd. Alleen dat woord kan je al ongeveer 6x over struikelen. 8)7
Zodra de taalpuristen (laat ik het netjes zeggen) weer uit hun hokjes komen weet ik voldoende. Tijd om pas op de plaats te maken, voor mij is het dan duidelijk dat een topic zeer snel aan waarde begint te verliezen.

Het gaat dan in ieder geval niet meer over crypto. Regelmatig krijgen we verwijzingen naar zaken welke off-topic dreigen te gaan, maar elkaar gaan zitten verbeteren mag wel en is blijkbaar geen probleem.

Ik zie om mij heen dat sommige mensen steeds meer moeite met taal krijgen, vaak heeft dat te maken met leeftijd en soms ook met (vroeg) inzettende dementie, een onderwerp waar ik de afgelopen jaren helaas meer en meer mee te maken krijg in mijn omgeving. Een ongelooflijke tyfushekel heb ik er aan dat door een stelletje zelfingenomen puristen, mensen die niet goed in taal zijn, of beter, niet goed meer zijn in taal, niet meer durven te posten, bang om belachelijk gemaakt te worden of omdat ze zichzelf hiervoor schamen.

En daardoor lopen we een hoop nuttige info mis, maar weten we plots wel hoe een woord goed te spellen, sorry hoor maar daarvoor zit ik niet op een cryptoforum. Stelletje kloodzakken.

Naar volk, zeer naar volk.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 27-07-2021 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-09 15:08
Doe mij dan toch maar de break versie. Ik Vind dit maar niks. En donkergrijs of mat donkergrijs. O+
Nu ja, ik heb een nette bedrijfswagen dus ik weet niet of ik nog een wagen extra zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

BootjeVaren schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:30:
[...]

Doe mij dan toch maar de break versie. Ik Vind dit maar niks. En donkergrijs of mat donkergrijs. O+
Nu ja, ik heb een nette bedrijfswagen dus ik weet niet of ik nog een wagen extra zou willen.
Ik had een Leon Alor Blue ook mooi, dat Audi grijs is vaak Nardo Grey, ik heb nu helemaal geen auto meer, heb alles wat maar geld kost weggedaan en straks als ik helemaal kan leven van minen, crypto en whatever er nog komt in de toekomst, dan komt er misschien een Datsun 240Z ofzo.

Pagina: 1 ... 63 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!