[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.996 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-12 13:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oD-y8viSvoRqzJObKX8CwH_SFEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jepGNY5aIVqOCNuHi0mFLLio.jpg?f=fotoalbum_large

weten jullie het? 👀

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Kol Nedra Ja, maar wat heeft dit met crypto te maken?

* Taro voelt de bui alweer hangen...

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 17-07-2021 23:20 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kol Nedra
Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:19:
@Kol Nedra Ja, maar wat heeft dit met crypto te maken?

* Taro voelt de bui alweer hangen...
kijk eens goed; volg die baan om Ethereum te kopen 🙃

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:21:
[...]

kijk eens goed; volg die baan om Ethereum te kopen 🙃
Nou vooruit :) Ik dacht dat het bord mogelijk betekende dat elektrische auto's links mochten rijden, maar gelukkig was het toch ontopic :D

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik zag een ** knip **, maar het is al laat, je doelde idd waarsch op ETH maar is dit de vaccedlane?

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 17-07-2021 23:34 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dat Binance de stock tokens de deur had gewezen was bekend, maar inderdaad, wie gaat ze nog van je kopen. Kon zo snel niet vinden of Binance nog iets vergoed of niet, maar als dat niet zo is, dan is dit niet ok. Ze hebben ze toch ook initieel zelf uitgegeven neem ik aan? Of zit dit anders in elkaar?
[Twitter: https://mobile.twitter.com/StateCommon/status/1416407853284216834]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6gXb4hVcAEFPIj?format=jpg&name=large

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wat waren die stock tokens dan? BNB?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:35:
Wat waren die stock tokens dan? BNB?
Nee, Tesla, Microsoft, Amazon, etc.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 09:01

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:33:
Dat Binance de stock tokens de deur had gewezen was bekend, maar inderdaad, wie gaat ze nog van je kopen. Kon zo snel niet vinden of Binance nog iets vergoed of niet, maar als dat niet zo is, dan is dit niet ok. Ze hebben ze toch ook initieel zelf uitgegeven neem ik aan? Of zit dit anders in elkaar?
[Twitter]
[Afbeelding]
Wauw, dat zou echt schandalig zijn. Als dit zo is en het niet netjes afgehandeld wordt doet dit denk ik meer (negatief) met het vertrouwen in Binance dan het stoppen an sich.

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Binance zou die stocktokens moeten terugkopentegen de nu geldende koers?
Zij hebben ze gecreëerd en zou de onderliggende waarde, de aandelen, ook in bezit moeten hebben toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Blender_01 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:39:
Binance zou die stocktokens moeten terugkopentegen de nu geldende koers?
Zij hebben ze gecreëerd en zou de onderliggende waarde, de aandelen, ook in bezit moeten hebben toch?
Lijkt mij wel het meest fair, vergoed de huidige waarde en sluit dat stock gedeelte.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Dogecoin ff 15% omhoog.
Musk??

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Iemand enig idee hoeveel waarde de uitstaande stock tokens vertegenwoordigen?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:35:
[...]

Nee, Tesla, Microsoft, Amazon, etc.
Serieus?, welke mafklapper koopt dat dan?
Ik bedoel je koopt toch ook geen foto van een echt kunstwerk voor een idioot bedrag.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1wjj0o.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door twain4me op 18-07-2021 00:01 ]

Verwijderd

twain4me schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:59:
[...]

Ik bedoel je koopt toch ook geen foto van een echt kunstwerk voor een idioot bedrag.

[Afbeelding]
De stockstokens "zouden 1 op 1" vertegenwoordigd worden door een aandeel in het betreffende bedrijf.

Niet dus. Binance kan wel opdoeken als ze zo doorgaan.

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
twain4me schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:59:
[...]

[Afbeelding]
Gebruik jij geen stable coins als BUSD, USDT, USDC oid dan?
Dat is in wezen hetzelfde.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-12 17:22

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:41:
[...]

Lijkt mij wel het meest fair, vergoed de huidige waarde en sluit dat stock gedeelte.
En dat gebeurt ook, bovenstaand bericht is fud.

https://www.google.com/am...3ee1c43668959c1b01f610d59

Users who currently hold stock tokens may sell or hold them over the next 90 days. Users will no longer be able to manually sell or close their positions after 2021-10-14 19:55 (UTC). Thereafter all stock token positions on Binance.com will be closed at 2021-10-15 13:30 (UTC). Please note that the closing prices will be based on actual executed prices after the market opens for trading at 2021-10-15 13:30 (UTC), and may differ from the market prices from the previous day.

[ Voor 53% gewijzigd door knakworst op 18-07-2021 00:14 ]

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Blender_01 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 00:10:
[...]

Gebruik jij geen stable coins als BUSD, USDT, USDC oid dan?
Dat is in wezen hetzelfde.
zo min mogelijk, Soms is er weinig alternatief.. maar voor dit is een alternatief en dat is gewoon een aandeel kopen.. 8)7

• Kol Nedra
twain4me schreef op zondag 18 juli 2021 @ 00:13:
[...]

zo min mogelijk, Soms is er weinig alternatief.. maar voor dit is een alternatief en dat is gewoon een aandeel kopen.. 8)7
soms kan een aandeel te duur zijn, bijvoorbeeld bij DEGIRO kun je alleen hele aandelen kopen, dus aandelen met een hoog bedrag kan zijn dat je niet altijd kan kopen.

weet niet precies hoe dat werkt bij eToro bijvoorbeeld, daar hoef je volgens mij ook geen hele aandelen te kopen

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 18-07-2021 00:17 ]

nothing stops this train

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Kol Nedra schreef op zondag 18 juli 2021 @ 00:16:
[...]

soms kan een aandeel te duur zijn, bijvoorbeeld bij DEGIRO kun je alleen hele aandelen kopen, dus aandelen met een hoog bedrag kan zijn dat je niet altijd kan kopen.

weet niet precies hoe dat werkt bij eToro bijvoorbeeld, daar hoef je volgens mij ook geen hele aandelen te kopen
zie ik nog steeds niet als reden om CZ op zijn blauwe ogen te gaan vertrouwen.

Het zal wel aan mij liggen.

• Kol Nedra

Het viel me opeens op dat DOT wel erg laag gezakt is in 1 week tijd, heb klein fluffje dot gekocht :)

nothing stops this train

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 16:05
Kol Nedra schreef op zondag 18 juli 2021 @ 00:30:
[YouTube: Bitcoin blockchain analyse: koers kan vlammen komende dagen!| BTC Nieuws vandaag | #454]

Het viel me opeens op dat DOT wel erg laag gezakt is in 1 week tijd, heb klein fluffje dot gekocht :)
Ja dot is zeker -75% gegaan ;(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• PlanR
Khaelos schreef op zondag 18 juli 2021 @ 01:28:
[...]

Ja dot is zeker -75% gegaan ;(
Dat is nogal wat!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 16:05
Van 49.80$ naar 10.983 dus zelfs bijna 80%.. eigenlijk zou ik nu ook wat moeten bijkopen d:)b

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Verwijderd

The fud is strong.

Binance problemen, Bitcoin koers die maar wat aankwakkelt, Chinese miners verhaal, shitcoins die -80% gaan, Ethereum 2.0 nog steeds niet gelaunched...

Het lijkt 2018 wel qua fud, maar dan x10.

Dat betekent dat de moon ook x10 moet gaan, kan bijna niets anders concluderen uit deze samenloop van onfortuinlijke omstandigheden.

1 Moon x10 = lambo x10

• PlanR
Khaelos schreef op zondag 18 juli 2021 @ 01:31:
[...]

Van 49.80$ naar 10.983 dus zelfs bijna 80%.. eigenlijk zou ik nu ook wat moeten bijkopen d:)b
$12,259
Hebben we het over dezelfde?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 01:38:
The fud is strong.

Binance problemen, Bitcoin koers die maar wat aankwakkelt, Chinese miners verhaal, shitcoins die -80% gaan, Ethereum 2.0 nog steeds niet gelaunched...

Het lijkt 2018 wel qua fud, maar dan x10.

Dat betekent dat de moon ook x10 moet gaan, kan bijna niets anders concluderen uit deze samenloop van onfortuinlijke omstandigheden.

1 Moon x10 = lambo x10
Gelukkig gaat Wopke ons steunen na de daling op de cryptomarkt.
Gratis kompensatiegeld voor alle bitcoinbeleggers die nu op verlies staan.

https://nieuwspaal.nl/kab...ijdende-bitcoinbeleggers/

:+

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 18-07-2021 02:42 ]

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:54
M000NNNNN..

Blij dat ik niet naar FIAT was gegaan vannacht!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Slux schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:04:
[...]

:F
Concurrentiestrijd ? Sure bitcoin gaat het nieuwe geld systeem overnemen, overheden vallen om en de bitcoin maximalisten komen aan de macht.

Bitcoin is heel mooi maar zo achterhaald vergeleken met de rest die gaat nooit winnen, er is niet eens een race.
Waarom is Bitcoin volgens jou achterhaald? Ben benieuwd welk muntje volgens jou beter in elkaar zit. ;)

https://opensea.io/seaart

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-12 06:03
Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:33:
[Twitter]
[Afbeelding]
Heb er zelf ook wat aangeschaft. Het ligt iets meer genuanceerd. Je krijgt tot 14 oktober de tijd om ze te verkopen anders gaan ze automatisch in de verkoop op 15 oktober. Helemaal waardeloos zijn ze dus nu ook niet.

Amazon was btw geen optie. Alleen Apple, MicroStrategy, Coinbase, Microsoft en Tesla. Ik heb van alle opties wat stocks aangeschaft. Ik sta alleen bij Microsoft in het groen. Ik hoop dus dat de rest wat omhoog gaat bewegen richting oktober.
CM-Equity AG is establishing its own portal to support users residing in the European Economic Area and users that reside in Switzerland. Those users may transition their stock token balances to CM-Equity AG once its new portal is established.
Partner in crime gaat ook nog wat optuigen. Wellicht is dit nog een optie maar dat gaat afhangen wat de stocks gaan doen uiteraard.

Ik heb ook een aantal stocks op FTX aangeschaft. Ik vraag me af of hun hetzelfde lot boven het hoofd hangt. Iemand die wat meer hierover weet?

Ontzettend jammer want de opzet van tockenized stocks vindt ik persoonlijk een mooie optie om je risico te spreiden waarbij je per definitie niet een volledig aandeel hoef te bezitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Crawl NL op 18-07-2021 08:22 ]

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-11 10:49
Hoi allemaal snel een vraagje ChainLink is dit een scam coin of niet ? Na wat research gedaan te hebben lijkt me dit wel een goei technologie te zijn maar ik zie ook veel info over dat dit een scala coin zou zijn ?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
SteffanS schreef op zondag 18 juli 2021 @ 08:14:
Hoi allemaal snel een vraagje ChainLink is dit een scam coin of niet ? Na wat research gedaan te hebben lijkt me dit wel een goei technologie te zijn maar ik zie ook veel info over dat dit een scala coin zou zijn ?
Met nadruk op 'wat' research?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
enomiss schreef op zondag 18 juli 2021 @ 04:06:
[...]

Waarom is Bitcoin volgens jou achterhaald? Ben benieuwd welk muntje volgens jou beter in elkaar zit. ;)
Het is te traag te log en te duur.
https://www.blockchain.com/charts/transactions-per-second

Naast de technische beperkingen is het te volatiel voor een valuta, als store of value en om mee te speculeren is het perfect.

Zelfs een ADA, XLM, LTC, NANO zijn efficiënter, goedkoper en sneller, maar ook te volatiel.

Waar veel echte die hard bitcoin believers in geloven is dat de dollar of het complete fiat syteem ten onder gaat, iets wat onrealistisch is, en als het gebeurt dan gaat een bitcoin daar echt niet in helpen want dan is er geen eens eten meer.

Wat lees voer
https://www.coindesk.com/...rives-wont-replace-dollar

Blocksize
https://bitcoinmagazine.c...-bitcoin-block-size-limit
LN klinkt mooi maar is nog niet op grote schaal gebruikt en er zijn vraagtekens bij of het echt wel werkt.
en minder veilig
https://www.investopedia....ghtning-network-problems/

Scalability, wel een wat ouder bericht
https://academy.bit2me.com/en/what-is-bitcoin-scalability/

En dan is er nog het stukje TAX maar dat willen de echte maximalisten niet betalen die leven liever in een wereld zonder infrastructuur, die gaan er vanuit omdat er geen controle meer is iedereen zo eerlijk zal zijn om netjes hun belasting aan te geven :P

Ons systeem is nu eenmaal op een manier gebouwd dat je niet zomaar om kan draaien we zijn gemaakt om te groeien en consumeren, mensen die denken dat bitcoin daar de oplossing in is kijken niet verder imo.

Bitcoin geweldig als store of value en om mee te speculeren maar als valuta nope, doe mij maar maar een digitale munt die door de overheid is uitgegeven, natuurlijk is het niet ideaal maar wel beter dan een muntje wat door maximalisten en miners beheerd wordt.

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-12 20:43
Ja ze moeten bitcoin verbieden en een munt door de overheid… dat moet je toch niet willen.
China doet dat trouwens al. 😞

• Slux
  • Niet online
mentalozzie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 08:33:
Ja ze moeten bitcoin verbieden en een munt door de overheid… dat moet je toch niet willen.
China doet dat trouwens al. 😞
Zou zonde zijn om bitcoin te verbieden en dat gaat ook nooit lukken, want als store of value is het een heel mooi product zelfs beter dan goud.
Maar als een betaal middel zoals de huidige wereld gebouwd is, ja dan kan je echt beter een overheid munt hebben.

Een bitcoin wordt nu ontwikkeld door knappe kopjes, ze zouden zelfs de hardcap van bitcoin af kunnen halen, het zijn mensen die vaak tegen overheden en het huidige systeem zijn, wat is dan beter een overheid of een bitcoin

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 18-07-2021 08:44 ]

Verwijderd

PlanR schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:46:
Dogecoin ff 15% omhoog.
Musk??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI034ZDuBzE5CdA257S51ZsyRsA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8o37sRPMFnnaMzOMIuTct14D.png?f=user_large

• PlanR
Mooie Pump. Ging ook weer hard naar beneden! Daarna weer terug omdat de BTC er even zin in had.

M’n short ging van +60 naar +30%…
Hersteld zich nu alweer.

Moet musk geen 5x doen, dan ben ik Rekt 7(8)7

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-12 16:29
Slux schreef op zondag 18 juli 2021 @ 08:41:
[...]

Zou zonde zijn om bitcoin te verbieden en dat gaat ook nooit lukken, want als store of value is het een heel mooi product zelfs beter dan goud.
Maar als een betaal middel zoals de huidige wereld gebouwd is, ja dan kan je echt beter een overheid munt hebben.
Voor betaling is er toch lightning?

En ja, nu is Bitcoin volatiel. Maar als je naar een situatie wilt waarin Bitcoin een betaalmiddel is, moet je wel door deze fase heen. De waarde kan niet ineens stabiel op een miljoen liggen.

En je verhaal over dat Bitcoin te weinig schaalbaar is tov anderen is volgens mij ook gelul. Moet nog zien of er een alt is die het zo goed blijft doen bij gebruik zoals Bitcoin (en daarnaast ook zo decentraal blijft).

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:10
LarryD schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:13:
[...]

En ja, nu is Bitcoin volatiel. Maar als je naar een situatie wilt waarin Bitcoin een betaalmiddel is, moet je wel door deze fase heen. De waarde kan niet ineens stabiel op een miljoen liggen.

En je verhaal over dat Bitcoin te weinig schaalbaar is tov anderen is volgens mij ook gelul. Moet nog zien of er een alt is die het zo goed blijft doen bij gebruik zoals Bitcoin (en daarnaast ook zo decentraal blijft).
Betalingen?

XRP the Standard :9

• Slux
  • Niet online
LarryD schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:13:
[...]

Ja ik heb er toch linkjes bij gepost ? zie stukje lightning
En het ook niet alleen het stukje volatiel er komt wel wat meer bij kijken.

Volgens jou is het gelul ? heb je er ook een bron bij verder zoals ik poste waarom niet? technisch gezien zijn die munten die ik aangaf beter, een bitcoin wordt helemaal nog niet gebruikt om mee te betalen die paar echte betalingen slaan natuurlijk nergens op komt niet eens in de buurt van een echt betaal middel zoals een paypal, visa enz enz. het wordt gebruikt om mee te speculeren.

[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 18-07-2021 09:25 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

BTFD schreef op zondag 18 juli 2021 @ 03:59:
M000NNNNN..

Blij dat ik niet naar FIAT was gegaan vannacht!
Ik wilde voor het slapen gaan er weer instappen, maar vertrouwde de zondag nog niet, heel vroeg vanmorgen dacht ik ai... maar de "schade" is alweer beperkt.

Wacht vandaag en morgenvroeg nog wel af.

Even de trustwave meepakken en kijken waar de top ligt de komende weken.

[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 18-07-2021 09:41 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

knakworst schreef op zondag 18 juli 2021 @ 00:12:
[...]
Users who currently hold stock tokens may sell or hold them over the next 90 days. Users will no longer be able to manually sell or close their positions after 2021-10-14 19:55 (UTC). Thereafter all stock token positions on Binance.com will be closed at 2021-10-15 13:30 (UTC). Please note that the closing prices will be based on actual executed prices after the market opens for trading at 2021-10-15 13:30 (UTC), and may differ from the market prices from the previous day.
Haha en dat is tegen die tijd zeker tegen de 0.

Slim.

• Slux
  • Niet online
Voor wie hem nog niet kon

https://www.usdebtclock.org/world-debt-clock.html

https://www.usdebtclock.org/index.html

We staan er lekker voor, zegt natuurlijk niet zoveel want een japan doet het voor de rest erg goed :P

• PlanR
Ngangatar schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:09:
[...]

Oversturen naar Bitvavo is een makkie.

Om daar naartoe te kunnen sturen heb je wel je Bitvavo adres voor die specifieke munt nodig die je over wilt sturen. Dus zorg voor bijv ETH dat je bij Bitvavo altijd het adres van ETH ophaalt. Elke munt in je wallet heeft zijn eigen adres en soms ook zijn eigen token.

https://support.bitvavo.c...vf-send-to-bitvavo-wallet
Bedankt!!!

Als Binance het oversturen van munten ook onbruikbaar maakt, pas dan is Binance dood 😜

Voor nu lekker shorten en longen, spelen met de Futures. Dat mis ik wel in Bitvavo.

Fijne zondag allen

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-12 16:29
Slux schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:19:
[...]

Ja ik heb er toch linkjes bij gepost ? zie stukje lightning
En het ook niet alleen het stukje volatiel er komt wel wat meer bij kijken.

Volgens jou is het gelul ? heb je er ook een bron bij verder zoals ik poste waarom niet? technisch gezien zijn die munten die ik aangaf beter, een bitcoin wordt helemaal nog niet gebruikt om mee te betalen die paar echte betalingen slaan natuurlijk nergens op komt niet eens in de buurt van een echt betaal middel zoals een paypal, visa enz enz. het wordt gebruikt om mee te speculeren.
https://www.cryptoeq.io/articlesandreports dit is wel een aardige om snel wat problemen met al die alternatieven van je te zien.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:54
JDx schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:30:
[...]
Ik wilde voor het slapen gaan er weer instappen,
En ik was (achteraf met wat geluk) vergeten uit te stappen.. :) werd precies op het goede moment wakker en heb ETH van de hand gedaan op $1992.5. Nu, zoals jij al zei, even kijken waar het naar toe gaat!

Ik gok trouwens ergens rond de $1905, gezien de MA50 op de 1H. Paar keer getest, nu erdoor en hopen dat hij support vindt op die lijn..

[ Voor 16% gewijzigd door BTFD op 18-07-2021 09:45 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• JDx

JDx

Ben ik ^

BTC is een schuine koreaan.

Afbeeldingslocatie: https://hips.hearstapps.com/amv-prod-gp.s3.amazonaws.com/gearpatrol/wp-content/uploads/2015/03/Hyundai-Gear-Patrol.jpg

Dit is overigens niet het logo wat ik zocht, het lijkt ergens op.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lFyX2ex.png

[ Voor 27% gewijzigd door JDx op 18-07-2021 09:44 ]

• Slux
  • Niet online
LarryD schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:39:
[...]
https://www.cryptoeq.io/articlesandreports dit is wel een aardige om snel wat problemen met al die alternatieven van je te zien.
Ja ik ken die site ;) klopt niet helemaal trouwens bij btc vermelden ze het blocksize probleem niet eens. er is nog geen perfecte crypto ze hebben allemaal wat die is centraal die niet die heeft dat die weer dat enz enz maar in de basis zijn bijna alle valuta cryptos al beter dan een bitcoin zelfs een nano is beter :P

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 18-07-2021 10:02 ]

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12 16:20
Slux schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:34:
Voor wie hem nog niet kon

https://www.usdebtclock.org/world-debt-clock.html

https://www.usdebtclock.org/index.html

We staan er lekker voor, zegt natuurlijk niet zoveel want een japan doet het voor de rest erg goed :P
Beetje rare cijfers, weet niet of ik dit moet vertrouwen. De schuld van Nederland is bijna 2x zo hoog als op vergelijkbare Nederlandse sites.
https://www.destaatsschuldmeter.nl/

• JDx

JDx

Ben ik ^

PheraX schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:45:
[...]

Beetje rare cijfers, weet niet of ik dit moet vertrouwen. De schuld van Nederland is bijna 2x zo hoog als op vergelijkbare Nederlandse sites.
https://www.destaatsschuldmeter.nl
Volgens mij heeft iemand gewoon ooit een tellertje gemaakt met het percentage van de stijging of daling van een land bij elke kolom en die nooit aangepast.

Net als die link van je, slaan die cijfers nu nergens op, sowieso is de schuld allang gestegen sinds Corona.

[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 18-07-2021 10:05 ]

• Slux
  • Niet online
PheraX schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:45:
[...]

https://www.destaatsschuldmeter.nl/
Voor de US halen ze de cijfers van de US treasury of het accuraat is i dont know, lijkt mij wel redelijk in de buurt te komen als die data daar vanaf komt.
de rest zijn de buitenlandse schulden/leningen.

Dat linkje van jouw geeft aan dat de schuld zakt en we in 2018 op 404.000 stonden 2019 en erna staat er niet bij, kan er naast zitten hoor maar volgens mij loopt het toch op ipv af ?

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12 16:20
Slux schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:57:
[...]

Voor de US halen ze de cijfers van de US treasury of het accuraat is i dont know, lijkt mij wel redelijk in de buurt te komen als die data daar vanaf komt.
de rest zijn de buitenlandse schulden/leningen.

Dat linkje van jouw geeft aan dat de schuld zakt en we in 2018 op 404.000 stonden 2019 en erna staat er niet bij, kan er naast zitten hoor maar volgens mij loopt het toch op ipv af ?
Was inderdaad niet de beste link, poging 2:
https://www.rijksoverheid...itgaven-van-het-rijk-2021 en dan komen we op ongeveer 600miljard, iets dichter bij de us site.

[ Voor 4% gewijzigd door PheraX op 18-07-2021 10:04 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Als het ChainLink (LINK) betreft, deze dus: https://coinmarketcap.com/currencies/chainlink/, dan is dat geen scam coin. Wel altijd even het contract address (0x514910771af9ca656af840dff83e8264ecf986ca) checken als je buiten de grotere exchanges om een aankoop doet via bijv. UniSwap, want je kunt LINK prima namaken en dan betreft het wel een scam.

LINK kan o.a. gebruikt worden om zoals de naam al suggereert een en ander aan elkaar te linken, dus bijv. het koppelen aan API's om de informatie daar uit te gebruiken in smart contracts.

• Chaes
  • Laatst online: 18-12 22:38

Chaes

#HODL

ja tjainlink is scam gr gr,

Maar even serieus: nee, geen scam.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 18-07-2021 10:13 ]

• Slux
  • Niet online
PheraX schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:03:
[...]

Was inderdaad niet de beste link, poging 2:
https://www.rijksoverheid...itgaven-van-het-rijk-2021 en dan komen we op ongeveer 600miljard, iets dichter bij de us site.
Heb je de wisselkoers van de euro naar dollar ook meegenomen daarin ?

Ik vertrouw geen enkele cijfers 100% trouwens, we worden toch wel genaaid waar we bij staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 18-07-2021 10:12 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op Bitfinex worden behoorlijk wat shorts geopend in de hierboven gelegen gebieden, vanaf 32.080/32.100 loopt het lekker op:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6jw4gkWUAIfVB2?format=png&name=900x900

Tijd voor wat vuurwerk, ik kan niet wachten na al dit sideways gedoe :)

• PlanR
Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:25:
Op Bitfinex worden behoorlijk wat shorts geopend in de hierboven gelegen gebieden, vanaf 32.080/32.100 loopt het lekker op:
[Afbeelding]

Tijd voor wat vuurwerk, ik kan niet wachten na al dit sideways gedoe :)
De shorts gaan lopen op 32.080 - 32.100 en erboven. Als mensen hun profit nemen gaan we naar beneden is het niet?

Of wat is de conclusie eruit Taro?

Bedankt voor het delen!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 14:25

MicroWhale

The problem is choice

JDx schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:19:
[...]

Het grote verschil is alleen dat ze meteen overal de hoofdprijs voor willen, niet voor echt speciale dingen en dat een kopie van iets digitaals exact hetzelfde is als het origineel.

Op tv maakten ze laatst de vergelijking met de Mona Lisa hebben of een foto ervan aan de muur hangen, dat is nogal een verschil met en kopie van een JPG.
En een banaan op de muur geplakt met ducttape voor $120000 verkopen is wel normaal?

:w

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:28:
[...]

De shorts gaan lopen op 32.080 - 32.100 en erboven. Als mensen hun profit nemen gaan we naar beneden is het niet?

Bedankt voor het delen!
Als je een short sluit koop je Bitcoin terug, de koers stijgt daardoor op dat moment dus eigenlijk iets. Het is meer dat het erg lastig wordt om door die ranges heen te komen, tenzij er erg veel volume en koopkracht is. Natuurlijk kan iemand zijn sell wall verwijderen, dat gebeurt ook vaak, het kan ook zijn dat een grotere speler plannen heeft.

Het hoeft dus geen effect te hebben, maar is wel iets om in de gaten te houden. Als er heel veel shorts lopen en de koers stijgt verder, dan moeten zij hun positie sluiten (en dus Bitcoin terugkopen), dat kan een mooie extra groene candle veroorzaken.

Een conclusie die je mogelijk zou kunnen trekken is dat als deze shorts daadwerkelijk gevuld worden en de koers verder stijgt , dat het dan weleens hard omhoog kan gaan omdat de shorters dan terug moeten kopen met bijbehorende extra prijsstijging tot gevolg. Of als de shorts gevuld zijn dumpen ze behoorlijk wat Bitcoin. Daarom: Mogelijk vuurwerk :)

• PlanR
Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:35:
[...]

Als je een short sluit koop je Bitcoin terug, de koers stijgt daardoor op dat moment dus eigenlijk iets. Het is meer dat het erg lastig wordt om door die ranges heen te komen, tenzij er erg veel volume en koopkracht is. Natuurlijk kan iemand zijn sell wall verwijderen, dat gebeurt ook vaak, het kan ook zijn dat een grotere speler plannen heeft.

Het hoeft dus geen effect te hebben, maar is wel iets om in de gaten te houden. Als er heel veel shorts lopen en de koers stijgt verder, dan moeten zij hun positie sluiten (en dus Bitcoin terugkopen), dat kan een mooie extra groene candle veroorzaken.

Een conclusie die je mogelijk zou kunnen trekken is dat als deze shorts daadwerkelijk gevuld worden en de koers verder stijgt , dat het dan weleens hard omhoog kan gaan omdat de shorters dan terug moeten kopen met bijbehorende extra prijsstijging tot gevolg. Of als de shorts gevuld zijn dumpen ze behoorlijk wat Bitcoin. Daarom: Mogelijk vuurwerk :)
Ben benieuwd!!

Bedankt voor je uitleg

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-12 18:19
PlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:28:
[...]

Bedankt voor het delen!
precies andersom. als ze sluiten koop je terug. Dat icm mensen die wellicht een long openen kan een dikke groene kaars geven. Maargoed ik ben totaal nog niet onder de indruk dat dit ook maar iets is wat ons uit dit gebied kan gaan halen.

Ik denk dat er pas echt te actie komt (boven 42 onder 28) over 2 a 3 maanden.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• JDx

JDx

Ben ik ^

MicroWhale schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:34:
[...]

En een banaan op de muur geplakt met ducttape voor $120000 verkopen is wel normaal?

Ook niet. Waanzin.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 19:48

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:34:
[...]

Jazekerrrr!

Nog mooier, daarna kwam een andere kunstenaar die die banaan opat en de schil weer vastplakte. Nadat de razernij over die blasfemie uitgewoed was omdat duidelijk werd dat het hier een kunstenaer betrof, werd er weer bewonderend gekeken naar deze nieuwe iteratie.

Zelfde als die stunt van Banksy toch? Tijdens het bieden op een kunstwerk van zijn hand, schakelde hij de papierversnipperaar in. Iedereen in de stress. Toen die vastliep en duidelijk werd dat het hier een stunt betrof, schoten de biedingingen de hoogte in.

Tja, vraag nooit om logica in de kunstwereld...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 18 juli 2021 @ 00:30:

Heb ook wat (bij)gekocht en gestaked op Kraken. Kijk de koers nog even verder aan, mocht ie nog lager gaan koop ik aan het eind van de maand nog wel wat bij. Kan niet verklaren waarom de koers zo laag staat, misschien dat alle aandacht nu uitgaat naar KSM?

[ Voor 9% gewijzigd door Bananeman op 18-07-2021 10:51 ]

Motor-forum.nl

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Bananeman schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:51:
[...]

Heb ook wat (bij)gekocht en gestaked op Kraken. Kijk de koers nog even verder aan, mocht ie nog lager gaan koop ik aan het eind van de maand nog wel wat bij. Kan niet verklaren waarom de koers zo laag staat, misschien dat alle aandacht nu uitgaat naar KSM?
Ik heb ook nog wat op kraken staan. Verwacht dat de prijs zo laag staat omdat het een shitcoin betreft.

Zero.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 14:25

MicroWhale

The problem is choice

resusaapje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:48:
[...]

Jazekerrrr!

Nog mooier, daarna kwam een andere kunstenaar die die banaan opat en de schil weer vastplakte. Nadat de razernij over die blasfemie uitgewoed was omdat duidelijk werd dat het hier een kunstenaer betrof, werd er weer bewonderend gekeken naar deze nieuwe iteratie.

Zelfde als die stunt van Banksy toch? Tijdens het bieden op een kunstwerk van zijn hand, schakelde hij de papierversnipperaar in. Iedereen in de stress. Toen die vastliep en duidelijk werd dat het hier een stunt betrof, schoten de biedingingen de hoogte in.

Tja, vraag nooit om logica in de kunstwereld...
Deze ja: https://www.youtube.com/watch?v=taCCnhoK490
"Art performance, hungry artist" zegt hij. Deze vond ik wel briljant! Kostelijk gelachen hierom.

Dit soort artiesten (of die tussen quotes mag mag je zelf bepalen) zijn allemaal de grenzen aan het verkennen van wat nu nog als kunst beschouwd wordt en wat niet. Dus waarom niet de hoofdprijs vragen?

"omdat het na te maken is" is blijkbaar geen reden om dat niet te doen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Slux
  • Niet online
Zo Slux heeft zijn opblaas bootje uit de schuur gehaald en gaat lekker een dagje op genieten van het mooie weer, ik ga proberen de hele dag geen trade te maken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:00:
Zo Slux heeft zijn opblaas bootje uit de schuur gehaald en gaat lekker een dagje op genieten van het mooie weer, ik ga proberen de hele dag geen trade te maken.
Nu heb je ineens een schuur? :?

Have fun, en succes met je eerste LTC trade over een uurtje :)

• PlanR
Heeeeel goed! Ik de tuin aanvegen & lekker naar het terras. Volg de BTC wel in de loop van de dag, en meldingen aanstaan voor de Doge (waar een short op loopt). Zodat ik kan handelen daar waar het even moet.

Verder, fijne zondag!!

• Bananeman
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:55:
[...]

Ik heb ook nog wat op kraken staan. Verwacht dat de prijs zo laag staat omdat het een shitcoin betreft.
Ik ben te lui om de bekende flowchart hier te posten, maar als je die aanhoudt heb je idd gelijk :P

Motor-forum.nl

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ook een dagje geen forum?
Wat een verademing voor ons..

• JDx

JDx

Ben ik ^

Op het strand en op bootjes zit nog iedereen op de telefoon zag ik gisteren.

Als ik even weg ga, dan laat ik steeds vaker mijn telefoon thuis. Tot ongenoegen van diverse instellingen die met een geheim nummer bellen en je dus niet terug kan bellen.

[ Voor 57% gewijzigd door JDx op 18-07-2021 11:46 ]

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

JDx schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:45:
Op het strand en op bootjes zit nog iedereen op de telefoon zag ik gisteren.

Als ik even weg ga, dan laat ik steeds vaker mijn telefoon thuis. Tot ongenoegen van diverse instellingen die met een geheim nummer bellen en je dus niet terug kan bellen.
Wat is je adres? Ik heb een dagboek voor je gekocht..
Uiteraard zonder slotje zodat iedereen mee kan genieten.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Aarebe1 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:48:
[...]

Wat is je adres? Ik heb een dagboek voor je gekocht..
Uiteraard zonder slotje zodat iedereen mee kan genieten.
Wees blij.

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 20-12 20:19
Slux schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:10:
[...]

Maar je betaald er uiteindelijk wel meer voor toch ? ik heb een via een exchange credit op een debit kaart gezet, moest toen iets van +/-1000 euro betalen, dacht dat ik toen iets van 17 euro extra kwijt was daarna meteen de schaar erin gezet.

@Gelukszoekr is onze debit card expert hier die weet er alles van.
De kunst is natuurlijk zo goedkoop mogelijk geld op de de kaart te krijgen. Als je 17 euro hebt betaald om 1000 op je kaart te krijgen dan heeft je dat dus 1.7% gekost. Als je een kaart hebt van minimaal 2% cashback heb je dan dus al wel een voordeel. Al is het minimaal.

Ik maak nu bijna een jaar gebruik van verschillende cryptokaarten. Ondanks dat Nederland niet een geweldig land is voor het gebruik van een kaart denk ik dat ik ongeveer 70% van de betalingen wel met de kaart kan doen. Lukt het, dan is het gratis geld. En zo niet, jammer dan

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 20-12 20:19
Ik vind het altijd wel leuk bepaalde uitgave voor te schieten. Zoals een zakelijke bestelling of een rekening bij ons personeelsuitje. Dit zijn vaak de wat grotere bedragen waar je dan van cashback kan genieten. En je declareert het bedrag ook weer :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 14:13

watercoolertje

Untertitel

Gelukszoekr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:57:
Ik vind het altijd wel leuk bepaalde uitgave voor te schieten. Zoals een zakelijke bestelling of een rekening bij ons personeelsuitje. Dit zijn vaak de wat grotere bedragen waar je dan van cashback kan genieten. En je declareert het bedrag ook weer :)
Nice, vroeger ontwikkelde ik voor een bedrijf een sms-dienst, daarvoor gebruikte ik mijn privetelefoon en abonnement om te testen, de gemaakte kosten kon ik declareren. Ik kreeg bij tmobile punten per factuur (per euro) en met die punten kon je weer korting kopen op je factuur.

Onder aan de streep koste dat abonnement mij dus niks want met die punten kon ik mijn prive abonnemenstkosten volledig dekken :)

Owja en ik doe ook dingen met crypto enzo!

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 18-07-2021 12:05 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:28
@Taro Las ik nou goed dat je mogelijk een "short squeeze" verwacht?

Kan icm Pump&Dump een vervelende bounce geven.

Aan de andere kant: Er zijn alts die na een combi van die 2 alsnog 3 tot 5% hoger uitkomen (en daarna weer stabiel blijven zitten rond die hogere koers voor meerdere dagen)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:30
De weekly close gaat vannacht wel interessant worden. De afgelopen weken hebben we altijd een weekly close boven de 34k. Vaak zag je dat we op zondag avond een laag volume scam pumpje kregen, waardoor we alsnog boven de 34k sloten. Benieuwd of we vanavond een zelfde scenario zien, anders verwacht ik we komende week wel onder de 30k duiken.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZUk8FZTpHgcVebKCHRFw2GAB4bc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oIBQmZgpJeiDXLHuzwriIXnK.png?f=fotoalbum_large

• PlanR
jvel92 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:43:
De weekly close gaat vannacht wel interessant worden. De afgelopen weken hebben we altijd een weekly close boven de 34k. Vaak zag je dat we op zondag avond een laag volume scam pumpje kregen, waardoor we alsnog boven de 34k sloten. Benieuwd of we vanavond een zelfde scenario zien, anders verwacht ik we komende week wel onder de 30k duiken.[Afbeelding]
Het is niet te hopen, heb net tegen de buurman verteld dat we volgende week naar de 100K+ gaan

• Kol Nedra
Bananeman schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:51:
[...]

ik heb Dot ook gekocht op Kraken, kan het kloppen dat jij Kraken mij had voorgesteld paar weken geleden? dank ervoor 👍 echt een top exchange....... op sommige punten veel beter dan Binance, wel wat ouderwetser kwa gevoel en wat trager, maar bv dat je kan zien wanneer je iets gekocht of verkocht heb in de grafiek is echt top bijvoorbeeld 🙂

nothing stops this train

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:04:
[...]

Nu heb je ineens een schuur? :?

Have fun, en succes met je eerste LTC trade over een uurtje :)
Ja onder elke brug is een installatie kast, deze is net groot genoeg voor het trailertje achter mijn canta. ;)
Lekker aan het dobberen op de kaag, biertje erbij en achter de laptop lekker aan het traden, ik heb het wel bijna 2 uur volgehouden :')

• Slux
  • Niet online
Aarebe1 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:25:
[...]

Ook een dagje geen forum?
Wat een verademing voor ons..
Jammer joh, ik kan niet zonder jullie <3

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Slux schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:10:
[...]

Ja onder elke brug is een installatie kast, deze is net groot genoeg voor het trailertje achter mijn canta. ;)
Lekker aan het dobberen op de kaag, biertje erbij en achter de laptop lekker aan het traden, ik heb het wel bijna 2 uur volgehouden :')
Is ook een rare vraag, bugatti's zet je toch niet zo onder een brug :? :+

• twain4me
  • Nu online

twain4me

D_Jeff schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:11:

Aan de andere kant: Er zijn alts die na een combi van die 2 alsnog 3 tot 5% hoger uitkomen (en daarna weer stabiel blijven zitten rond die hogere koers voor meerdere dagen)
Er zijn veel shorts dat is 1 van de ingredienten voor een short squeeze.
Maar dan moet er wel een reden zijn dat ze worden geliquideerd.
om zoon maan rakket af te laten gaan is best wat nodig als eerste zetje, maar als die gaat is het vuurwerk
aan de andere kant kan het sentiment winnen en de bodem eronderuit vallen

m.a.w. we kunnen omhoog of omlaag.. en welke kant het ook op wordt we gaan waarschijnlijk hard. :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
D_Jeff schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:11:

Ik verwacht geen short squeeze. Daarvoor moeten eerst die shorts worden opgekocht en de koers verder stijgen en ik twijfel op dit punt echt heel erg welke kant het op gaat. Normaal gesproken neig ik wel een kant op, maar nu durf ik het niet te zeggen/voorspellen. Als iemand een boor op mijn slaap zou zetten en eist dat ik een uitspraak doe, dan zou ik denk ik: 40% stijgen naar >40k en 60% dalen naar <20k zeggen.

Ik heb een kleine BTC en ETH short lopen, verder zijn alle hogere sell orders van mijn inkopen van eergisteren geraakt, dus op wat funds op de Ledger en hier en daar wat in staking na zit ik in fiat. Daarmee gok ik vanuit het oogpunt van anderen waarschijnlijk op een daling, maar ik mis liever wat winst dan fiat waarde te verliezen.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:37:
[...]

Normaal gesproken neig ik wel een kant op, maar nu durf ik het niet te zeggen/voorspellen. Als iemand een boor op mijn slaap zou zetten en eist dat ik een uitspraak doe, dan zou ik denk ik: 40% stijgen naar >40k en 60% dalen naar <20k zeggen.
Ik zie momenteel dus ook helemaal niets in het verloop, vaak kan je alleen aan de grafiek al wel een beetje zien welke kant het op neight, vanmorgen weer zo'n rare pump die "niet klopt" en ook langzaam weer weggemoffeld is.

Heb echt geen flauw idee, laat 't maar lekker stil blijven vandaag, morgen is belangrijker denk ik.

Kan morgen heel vroeg al zijn of morgenmiddag. Als je heeeeel goed kijkt zie je ergens de bui al hangen.

• Kol Nedra
Volgende week salaris, dus lekker dca inkopen doen, winst eruit halen doe je zo aangezien je van de fiat af bent :7

nothing stops this train

• D_Jeff
@Kol Nedra Buy high, Sell Low
Altijd killing voor dat soort geintjes :+

• YES
  • Laatst online: 20-12 09:01

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:37:
[...]
Als iemand een boor op mijn slaap zou zetten en eist dat ik een uitspraak doe, dan zou ik denk ik: 40% stijgen naar >40k en 60% dalen naar <20k zeggen.
Ik neem nog een slok hopium en gok/hoop op omhoog :9

• D_Jeff
Het verbaasd me dat Hopium nog geen Shitcoin is :+

• Bananeman
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:09:
[...]

ik heb Dot ook gekocht op Kraken, kan het kloppen dat jij Kraken mij had voorgesteld paar weken geleden? dank ervoor 👍
Ik heb Kraken wel een aantal maal genoemd in het kader van staking, dus wellicht dat je dat bedoelt. Gebruik Kraken sinds enige tijd ook om daadwerkelijk te traden/te kopen, zeker als het om DOT en KSM gaat die ik toch direct daar in de staking gooi.

Sowieso ben ik momenteel terughoudend met Binance, heb er nog wel e.e.a. staan maar beetje spreiding is altijd een goed idee.

Motor-forum.nl

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 16:13
Hey me Revolut begon opeens Binance te accepteren dus heb er een bedrag opgekregen :’) Vorige week lukte me dit dus gewoon niet

• PlanR
JDx schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:45:
[...]

Ik zie momenteel dus ook helemaal niets in het verloop, vaak kan je alleen aan de grafiek al wel een beetje zien welke kant het op neight, vanmorgen weer zo'n rare pump die "niet klopt" en ook langzaam weer weggemoffeld is.

Heb echt geen flauw idee, laat 't maar lekker stil blijven vandaag, morgen is belangrijker denk ik.

Kan morgen heel vroeg al zijn of morgenmiddag. Als je heeeeel goed kijkt zie je ergens de bui al hangen.
De bui al hangen naar onder of naar boven

• JDx

JDx

Ben ik ^

PlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:43:
[...]

De bui al hangen naar onder of naar boven
Geen idee, je ziet gewoon dat het rommelt in de verte, no way dat dit nog dagen sideways gaat, als dat wel zo is dan verlaat ik dit topic :+ :o :*)

• twain4me
  • Nu online

twain4me

JDx schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:48:
[...]

Geen idee, je ziet gewoon dat het rommelt in de verte, no way dat dit nog dagen sideways gaat, als dat wel zo is dan verlaat ik dit topic :+ :o :*)
bij deze afgesproken.

Afbeeldingslocatie: https://brandsfactory.nl/wp-content/uploads/2017/06/deal.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door twain4me op 18-07-2021 15:59 ]

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-12 20:43
Niemand weet het.. wordt er soms een beetje moe van soms 🤣

• twain4me
  • Nu online

twain4me

D_Jeff schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:58:
Het verbaasd me dat Hopium nog geen Shitcoin is :+
alle shitcoins bestaan uit hopium, is een beetje het zelfde als je kind mensje noemen :+

• twain4me
  • Nu online

twain4me

mentalozzie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:00:
Niemand weet het.. wordt er soms een beetje moe van soms 🤣
we gaan hoe dan ook naar rechts... zou wat zijn... als we die zekerheid ook niet meer hebben :+

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
Als je naar de lengthening cycle theorie kijkt kunnen we best nog even door kabbelen. (link <random google bron maar er is meer over te vinden). Mocht die theorie kloppen dan liepen we voor op de vorige cycle, o.a. door grote investeerders en Elon. Niet zwart op wit maar ik geloof er wel in, nieuwe financiële producten kennen een heftig volatiel begin om daarna steeds minder intensieve langere golfbewegingen te krijgen. Als je die theorie geloof lopen we nu wel weer in lijn der verwachtingen van de huidige cycle en zouden we langzaam aan eens omhoog kunnen gaan. Kan ook over 2 maanden.
Pagina: 1 ... 40 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!